Marile trusturi de media din Romania si-au facut bilantul pe anul trecut: Adrian Sirbu si americanii de la CME conduc topul cu o cifra de afaceri de 111 milioane de euro, doar pentru televiziuni si radiouri, rivalii din Baneasa se mindresc cu 61 de milioane de euro cistigati de pe urma micului ecran, iar elvetienii de la Ringier au anuntat venituri de 62 de milioane de euro din ziare.

Publicitatea online din Marea Britanie a crescut anul trecut cu 41%, depasind valoarea de doua miliarde de lire sterline. Cheltuielile in publicitatea online au reprezentat 11,4% din valoarea totala a pietei de publicitate, depasind astfel publicitatea din ziarele nationale.

Cheltuielile cu publicitatea in ziarele nationale a crescut in 2006 cu doar 0,2% fata de anul 2005, ajungand pana la 1,9 miliarde de lire sterline. Adica 10,9% din valoarea totala a pietei.

Publicitatea online reprezinta cu putin peste jumatate din publicitatea TV, care anul trecut a scazut cu 4,7%, pana la 3,9 miliarde de lire sterline.