Chrysler numara o retea de 5.250 de concesionari, 46 de fabrici, peste 2,7 milioane de unitati vandute pe an si numeroase noutati programate pentru productie.

Pentru a stabili o strategie de succes, presedintele Robert Nardelli si vicepresedintele Tom LaSorda au apelat la serviciile lui James Press, venit de la Toyota USA, caruia i-au fost incredintate vanzarile, marketingul si produsele noi.

Press are dificila sarcina de a gasi produse minune, capabile sa seduca atat clientela din America de Nord, cat si pe cea europeana, exigenta in privinta calitatii finisajelor, lucru neglijat pana in prezent de constructorii americani.

Chrysler promite sa corecteze neajunsurile legate de finisaje, incepand cu versiunea restilizata a lui 300 C si cu viitoarele modele Voyager si Cherokee (acesta din urma, de la Jeep).

In acelasi timp, grupul american se vede nevoit sa-si reduca productia, ceea ce va duce la suprimarea a peste 10.000 de locuri de munca, in cursul anului viitor, la cinci fabrici din America de Nord.

Integral in AutoNews