​EXIT POLL Televiziunile anunta o victorie peste 55% a USL, ARD in jur de 20%, UDMR la limita intrarii in Parlament

de Red. Politic     HotNews.ro
Duminică, 9 decembrie 2012, 20:50 Alegeri 2012 | Alegeri Parlamentare




Cinci televiziuni (TVR, B1, Antena 3, Romania TV si Realitatea TV) au prezentat duminica seara, de la ora 21.00, rezultatele exit poll-urilor realizate la iesirea de la urne. Estimarile de la ora 19.00 arata ca USL ar fi obtinut intre 54% - 58% din voturi, ARD ar fi obtinut intre 18% - 21%, PPDD intre 10% - 14%, iar UDMR - in jur de 5%. Daca estimarile exit-poll-urilor vor fi confirmate de numaratoarea oficiala, USL va fi foarte aproape de pragul de 60% din mandate, ceea ce inseamna ca va avea nevoie de un aliat pentru a schimba Constitutia.

Rezultatele exit poll-urilor

Romania TV /CSCI:
 USL - 57%, ARD - 21%, PPDD - 11%, UDMR - 5%

Realitatea TV / GeoPOL:
 USL - 57%, ARD - 18%, PPDD - 14%, UDMR - 5%
(estimari la ora 19%)
B1TV / CSOP:
 Senat: USL- 55%; ARD - 19% PPDD -10%, UDMR - 5%
(estimari la ora 19%)
B1TV / CSOP:
 
Camera: USL- 54%; ARD - 19% PPDD -10% UDMR -5%
(estimari la ora 19%)

TVR / CURS:
 Senat:  USL - 57,58 %, ARD -18,87  %, PPDD -13,09  %, UDMR -5,16 % (estimari la ora 19.00)
TVR / CURS :
Camera Deputatilor: -  56,96 %, ARD -18,12  %, PPDD -12,95  %, UDMR -5,19 %

(estimari la ora 19.00)

Antena3 / CCSB:
Senat: USL - 58,3%; ARD - 19,6%; PPDD - 14,1%; UDMR - 5,2%

Antena3 / CCSB:
Camera Deputatilor: USL - 56,8%; ARD - 19%; PPDD - 13,8%; UDMR - 5,1%

Potrivit sondajului realizat de CSCI pentru Romania TV, Victor Ponta a castigat cu 68% cursa electorala din colegiul din Gorj in care a candidat, iar Dan Diaconescu, contracanditatul sau, a obtinut 23% din voturi.


  • Rezultatele exit poll-urilor sint "afectate" de numarul mare al alegatorilor care au refuzat sa le spuna operatorilor de sondaje cu cine au votat, dupa cum a declarat directorul CURS, unul din institutele care realizeaza sondaje.

















25429 vizualizari

  • +29 (93 voturi)    
    FRAUDA (Duminică, 9 decembrie 2012, 20:56)

    SRA [utilizator]

    Asi dori sa vad unde sunt cele 7,4 milioane de voturi ale USL ului !!!

    Deci MINCIUNA si FRAUDA functioneaza in ROMANIA.

    Rezuta ca usl ar putea sa obtina cu FRAUDA si MINCIUNA max 4,2 mil de voturi

    DECI a fost FRAUDA la REFERENDUM, cum si acuma !!!
    • -30 (64 voturi)    
      Magic!!! (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:03)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Traian Basescu a facut un apel la electoratul maghiar ca sa vina la vot pentru a apara interesele minoritatii maghiare...
      Traian Basescu e mai mult decat destept, e genial! Isi adjudeca electoratul maghiar!
      :)))
      • +30 (52 voturi)    
        asta e tot ce poti comenta??? (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:16)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        cat de genial este traian basescu??
        usl se pregateste sa ne foota pe toti, ard ia cu 7-8 procente mai putin decat pdl, iar tu il gasesti magic pe basescu???
        trist! dezamagitor!!!
        • +3 (3 voturi)    
          :) (Luni, 10 decembrie 2012, 9:45)

          Carpe diem [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          intra pe link si obisnuieste-te cu ideea....:(((((

          http://youtu.be/WqFISER9fVE

          e cu "farewell".
      • +12 (26 voturi)    
        Exista un alt motiv, fara a nega geniul :) (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:52)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        UDMR poate fi un partener de dialog. Iesirea sa din parlament face loc fortelor extremiste, care nici macar nu au nevoie de un for legislativ pentru a se exprima.
        • +10 (14 voturi)    
          Epoca de Aur 2,0 (reloaded) (Luni, 10 decembrie 2012, 8:32)

          iuon [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          Plan de misiune:

          1. Pregatiti manualele de Rusa si recapitulati primele zece capitole. O sa va fie de mare folos.

          2. Pregatitiva sa va procurati diplome de licenta, masterat, doctorat in urmatorii patru ani. Pregatirea se va face prin apasare butoanelor Ctr+ C si Ctr + V de pe tastatura calculatoarelor.

          3. Scrieti ultimele comentarii libere (ce aveti pe inima, sa aveti si pe tastatura) ... pentru ca in euforia castigarii alegerilor, cenzura inca nu functioneaza.

          4. Peste o luna sa nu mai scrieti comentarii impotriva regimului, pentru ca pana atunci intra in vigoare treaba cu sabia (vi se taie internetul).

          ... asi mai avea cateva, dar nu asi dori sa semene prea mult cu cele zece porunci. Intro tara libera si comunista, acest lucru nu mar avantaja.
          • +6 (6 voturi)    
            Ha, ha,ha!! Urmeaza regimul .. (Luni, 10 decembrie 2012, 9:37)

            Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui iuon

            "silence, I kill you" ..
            Ce se mai poate spune? Dupa 23 de ani de burzuluieli ..democratice, astia suntem..
            Micul dictator plagiator se vede in urmatorii minimum 50 de ani la butoanele "Enterprise Romania"..
            Daca si-ar mai sterge din zambetul ala tamp de pe moaca lui ..poate nu as mai fi atat de iritata de aroganta si nemarginita lipsa de caracter,sa nu mai vorbesc de incompetenta de neegalat a individului..
          • -6 (6 voturi)    
            aveti memoria scurta (Luni, 10 decembrie 2012, 10:15)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui iuon

            Cine a bagat Romania in UE? Cine a inceput modernizarea Romaniei? Cine a negociat pe aderarea la UE si Nato?
            PSD a facut acest lucru, mai precis Adi Nastase si Vasile Puscas, in perioada 2000-2004. Basescu si ai lui doar au continuat negocierile , cand 99% din treaba era facuta.
            Nu imi place Adi Nastase, si nici PSD_ul lui, dar asta e realitatea: ei au continuat programul de aderare la UE si Nato, inceput de Conventia Democratica, si aproape ca l-au dus la final.
            Asa ca e exclus sa ne bage in zona gri, dupa ce chiar ei ne-a bagat in UE si Nato
            Cat despre comentariile acide la adresa USL, daca va uitati bine ele sunt facute de Angela Merkel si alti populari europeni, adica partidul la care e afiliat si ARD-ul.
            • 0 (0 voturi)    
              tati,... (Luni, 10 decembrie 2012, 16:06)

              Ponta [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              esti PSD-ist sadea.
      • +9 (11 voturi)    
        Aberatii ! (Luni, 10 decembrie 2012, 6:35)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Nu inteleg dece il bagati in ecuatie pe Basescu ?El nu mai are nevoie de voturi !Nu candideaza si nu va mai candida !
    • -17 (57 voturi)    
      Unde-s votantii lui basescu care au stat acasa ... (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:26)

      EnigmaPsi [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      la referendum?

      Parca basescu avea 12 milioane de votanti care au ramas acasa la referendum, sa-l sprijine :)
      • +24 (46 voturi)    
        >>>>>>>>>>> (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:37)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui EnigmaPsi

        S-a votat pt Base si nu stiam?
        Eu am stat acasa la referendum dar astazi am votat cu PRM.
        pam-pam!
        • +21 (35 voturi)    
          mda (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:51)

          mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

          vor avea timp berechet sa regrete anul viitor lipsa de la vot. Asa cum vor regreta si cei amagiti de circ si promisiuni nationaliste optiunea luata azi.
          cat poate sa-ti tina de foame o geaca rosie ..
          • +2 (10 voturi)    
            hai sa lasam la o parte judecatile simpliste ! (Luni, 10 decembrie 2012, 9:24)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

            Referendumul a fost strict despre Basescu, despre postul de presedinte al Romaniei.
            Alegerile pentru parlament sunt cu totul altceva, votul este normal diferit.
            Pentru demiterea lui Basescu au votat toti cei care au considerat ca asa e bine.
            Nu toti au votat acum USL si nu trebuie sa va mire.
            Impotriva lui Basescu, sunt, din diferite motive, si votanti PPDD, Romania mare, chiar PDL si satelitii sai.
            Impotriva lui Basescu au votat multi care acum nu au votat, considerand ca nu-i reprezinta nimeni (din oferta electorala pusa in fata lor).
            Sa nu neglijam vremea nefavorabila.
            Sunt timisoarean si am vazut ce probleme avem. A nins continuu de sambata. Duminica s-a circulat foarte greu, astazi avem scolile inchise, fabricile merg la capacitate redusa pentru ca multi muncitori (din jurul Timisoarei) nu au ajuns la lucru.
            Eu am votat si sunt dezamagit ca multi au preferat sa nu faca efortul meu de a ajunge pana la sectia de votare.
            Timisul este pe locul 1 la absenteism. La referendum nu a fost asa, am fost mult mai multi.....
            Nu, nici o cifra nu demonstreaza frauda.
            Fraude au existat totdeauna, dar izolate si reduse ca amploare.
            Acea frauda pe care o clameaza unii, de cateva milioane este imposibila !
            Lasati povestile astea pentru OTV.
            Daca cei 7,5 milioane de la referendum nu au votat acum USL, nici restul de 10 milioane nu au votat ARD.
            Hai, nu fiti penibili !
      • +18 (38 voturi)    
        uite-ma-s aici (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:39)

        Stefan-cel-Mare [utilizator] i-a raspuns lui EnigmaPsi

        In vara, am trecut pe linga ambasada Romaniei in Suedia si nu am vrut efectiv sa intru sa votez - desi atunci aveam voie ca turist.

        Astazi, am facut 400 de km si am votat impotriva USL intr-o alta tara europeana. La alegerile urmatoare imi va fi probabil imposibil sa o mai fac, caci cei din afara tarii vor fi eliminati complet orin chichite constitutionale.

        Pentru miine ziua de miine va fi la fel ca cea de ieri. Si la fel probabil si la anul. Am regrete pentru ce au de trait parintii mei. Dar pentru mindrii votanti ai lui Voiculescu, Dragnea, Diaconescu, Blaga, Antonescu sau Ponta nu a niciun fel de regrete. Romaniei nu ii va fi bine niciodata ca asa ne e neamul. Si asta ne-o arata ultimele 5 secole.

        Ne mai auzim in "anul constructiei".
        • 0 (10 voturi)    
          intrebare (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:51)

          neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

          cum ai votat ??? ca turist????
      • 0 (4 voturi)    
        Acasa !!!! (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:50)

        neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui EnigmaPsi

        Asa ne -a cerut !
    • +5 (31 voturi)    
      :) (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:27)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      daca doar 4,2 mil au votat de data asta pentru USL, unde sunt cei care au stat acasa la referendum? Trebuia sa castige ARD cu 80% dupa logica ta....
    • 0 (34 voturi)    
      ups! (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:37)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      discurs blaga: "Într-o lună de zile, ARD a dus cea mai cumplită campanie de mistificare a adevărului din ţară, de manipulare a opiniei publice."
      • -1 (19 voturi)    
        :) (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:50)

        owl [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

        sa nu uitam ca si Ponta a spus ca PDL a furat mai mult decat PSD acum cativa ani...

        gafa insa ar trebui sa-l faca sa plece de la conducerea PDL, pentru ca vor specula afirmatia asta la infinit...
      • -1 (9 voturi)    
        gura pacatosului......stiti voi (Luni, 10 decembrie 2012, 9:28)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

        Blaga zboara.
        Cine o sa preia PDL?
        Propun pe Basescu.
        Ia ganditi-va.....cine poate cel mai bine sa faca pe locomotiva?
        Mda, o sa-si dea demisia pentru asta, dar merita.
        Si se termina si circul intre palate.
    • -7 (19 voturi)    
      Ca sa intelegi (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:18)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Toti cei care nu au votat cu PDL sau ARD acuma sunt impotriva lui Traian Basescu
      adica in jur de 80%-82% ,atata a fost proportia si la referendum
      dar astia nu voteaza cu USL toti ca nu-s spalati pe creier
      Pe de alta parte,simtul intern imi spune ca si o parte din clientii ARD,adica partidele legionare mici de acolo sunt contra lui dar de convenienta s-au aliat cu ei,cu PDL=ul
    • -3 (23 voturi)    
      VOT (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:19)

      ro-lari [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Desigur ca a fost "FRAUDA" doar a fost anuntata anterior si de Basescu si de Diaconescu!
      Imi pare rau pentru voi, lacrimile curata ochii !
      Nu va jenati!
      • +3 (5 voturi)    
        a fost doar prostia romaneasca (Luni, 10 decembrie 2012, 9:45)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui ro-lari

        n-a fost nici o frauda, a fost doar prostia celor 4 milioane de tele-latrinisti :)
    • +7 (11 voturi)    
      Frauda nu ma intereseaza (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:54)

      neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Un vot obligatoriu : ma intereseaza !
    • +6 (6 voturi)    
      NU cred ca-i vorbna de frauda acum. (Luni, 10 decembrie 2012, 9:23)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Ideea e ca la referendum s-au prezentat oamenii care au dorit schimbarea lui Basescu nu victoria USL. Sunt destui sustinatori ai PDL care au dorit schimbarea presedintelui, dar.... tot nu cred ca atatia. Deci, la referendum a fost frauda (macar 2-3 milioane de voturi furate).
      Acum nu! Pentru ca oricum votantii USL s-au dus pentru pensii mari si ajutoare moca... Si daca faceti socoteala: 60% dintre votantii prezenti care-s 40% din populatie = cca 4-5 milioane de votanti.
      • 0 (4 voturi)    
        nu a fost nici o frauda (Luni, 10 decembrie 2012, 10:19)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

        Singura frauda e in capul PDL-isitilor.
        Asa e cand pierzi, dai vina pe frauda.
        In 2009 cand a castigat Basescu, nu ati mai zis nimeni ca s-a fraudat (desi atunci eu zic ca frauda a fost mai mare).
        Pe unde ma duc toata lumea striga Jos Basescu si Jos PDL-ul, asa ca nu era nevoie de frauda sa piarda.
    • +1 (5 voturi)    
      LAS-O JOS CA MACANE (Luni, 10 decembrie 2012, 9:27)

      cititor hotnews [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Frauda este in capul tau.Cand te trezesti? Mai schimba sloganurile si trezeste-te la realitate.Nu intelegi ce se intampla cu tine sau nu intelegi ce se intampla in realitate?
    • -2 (4 voturi)    
      fals, fals, fals (Luni, 10 decembrie 2012, 10:06)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Frauda este mica la aceste alegeri...oricat o sa va chinuiti voi nu veti demonstra vreo frauda din partea unui partid sau a altuia.
      Realitatea este ca lumea s-a saturat de PDL si de locomotiva lui, numita Traian Basescu. Pe unde te duci, toti injura PDL-ul si pe Basescu.
      Pe mine rezultatul votului nu ma surprinde deloc, pur si simplu a fost un anti-vot la adresa lui Basescu (care numai impartial nu a fost la aceste alegeri) si a PDL-ului.
      Nu mai veniti cu fumigene de acestea, gen frauda, manipulare, pacaleala, ....aceasta a fost cea mai decenta campanie electorala pe care am trait-o eu (si acest lucru am vazut ca il sustin si altii, gen Cioroianu).
      Si la mine la birou lumea a votat USL, nici macar nu au stiut pe cine pun stampila, numai sa scape de ARD si de Basescu.
      • -1 (3 voturi)    
        asta e! (Luni, 10 decembrie 2012, 11:24)

        sosuhno [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ai dreptate. Cei care au votat cu USL , "e" ulti. Multi, da prosti!
    • -1 (1 vot)    
      Mai fratioare, (Luni, 10 decembrie 2012, 16:03)

      Ponta [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Ce nota ai luat la Matematica ???
      Unde ai calculat tu (sau ce mama naibi de calculator ai folosit) ca 38% participare la vot dintr-un total de approx 18 mil votanti inseamna 7.4 milioane pentru USL???
      Lasa dracului tabloidele si mai citeste si altceva. o sa ajungi prostu satului.
      PS. nu am fost si nu voi fi USL-ist.
  • -25 (57 voturi)    
    ura! (Duminică, 9 decembrie 2012, 20:57)

    Mazeta [utilizator]

    S-au amestecat cărțile. Dar când schimbați pachetul?
    • +23 (41 voturi)    
      Ca (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:26)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      om care intelege ce inseamna "dreapta" sunt gata sa racnesc si eu "ura!"Nu mai are rost sa lupt cu prostia voastra,in scurt timp ,veti avea ce meritati.
    • +11 (19 voturi)    
      Au devenit foarte unsuroase cartile (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:31)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de joc, nici nu mai merge sa le amesteci raman lipite intre ele.
    • +19 (29 voturi)    
      Genialule! (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:51)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dupa munta mizerie politica improscata de tine si altii de calibrul tau ,trebuie sa te felicit Ai ajuns sa-ti vezi visul realizat. Romania e salvata! Sa vezi tu nivel de trai de-acum incolo...USA ,Canada?VAX! Au sa curga laptele si mierea non-stop! Primele cereri de emigrare din partea inginerilor ,medicilor si arhitectilor din SUA si Australia sunt cu siguranta depuse.Pensionarii romani nu se vor cobora la plajele Greciei sau Spaniei ,nuuuuu ,Dubai venim!Salariile si pensiile vor fi cam de vreo 3 ori cat in Elvetia ,iar costurile vor cadea in subsolul istoriei.
      Diplomele institutiilor de invatamant romanesti vor valora greutatea lor in platina ,titlul de doctor se va acorda fiecarui absolvent ca sa nu mai inceapa alte discutii.Somnul pana la amiazi va fi obligatoriu in fiecare zi ,seara deasemenea participarea la o partida de pocher.Romania ,ai pus-o!!!!
      • -6 (18 voturi)    
        VOT (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:23)

        ro-lari [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Si cam ce a facut Canada si US pentru tine amice? Coada la vize si atragerea teroristilor in Romania si moartea soldatilor romani pe aiurea?
        In plus prostia americanilor este proverbiala, ce sa inveti de la ei?
        • +6 (8 voturi)    
          Pai lasa (Luni, 10 decembrie 2012, 9:11)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui ro-lari

          ca aveti vreme acum sa invatati de la Moscova.Fiecare popor are politicienii pe care-i merita,nu??
      • -4 (10 voturi)    
        Pardon... (Luni, 10 decembrie 2012, 8:18)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Despre mizerii in campanie...

        Mizerii in campanie a improscat mai mult electoratul PDL/ARD in campania asta decat adversarii. Citeste ultimele 20 de articole de pe site-ul asta si comentarliile de la ele. sau mai bine citeste ultimele 10 articole ale lui Dan Tapalaga... sa vezi acolo mizerii si acuze :). asa ca lasa gargara. Ati pierdut.. dar nu-i progblema. sunt convins ca pe multi din regularii de aici peste nu multa vreme ii vom gasi postand pro-usl...
        • +9 (9 voturi)    
          Pai eu nu stiu cum e la tine, (Luni, 10 decembrie 2012, 9:36)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

          dar eu mai am o constiinta curata. Si vezi ca tonul in care postezi e cam Antenesc.
      • +1 (5 voturi)    
        Alceva decat mishto gros, mai stiti? (Luni, 10 decembrie 2012, 9:47)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Uite, pun pariu cu tine, cu voi, ca nu o sa fie nici mai bine, nici mai rau.....
        Multumita politicii intelepte de pana acum, Romania este condusa 100% din afara.
        Pentru orice rahat, guvernul Romaniei (oricare ar fi el) trebuie sa stepte aprobare de la FMI, UE si, mai nou de la administratia americana.
        Nu vedeti ca nu mai putem decide noi nimic?
        Schimbarea TVA, orice taxa nu mai depind de noi.
        Asa ca.....
        Nu-mi pun mari sperante in USL, la toate alegerile am fost dezamagit,asa ca am invatat sa fiu mai realist.
        De ales, am ales, ca de obicei raul cel mai mic.
        De data asta a existat o miza deosebita: votul a fost eminamente pro sau anti Basescu.
        Nu au contat partide, promisiuni electorale.
        Suntem impartiti in basisti si antibasisti.
        Este normal?
        Nu trebuia sa jungem aici, ceva nu este in regula.....
    • -7 (25 voturi)    
      alooo mazeta (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:28)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      aici evoque, mai ai niste pansamente si niste distonocalme ca au intrat postacii in criza, cica in sezonul parlamentar urmator se poarta venele scurte la ard.
      • +2 (12 voturi)    
        calm down (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:23)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        lupta e abia la început
        • +2 (4 voturi)    
          din pacate, ai dreptate (Luni, 10 decembrie 2012, 9:57)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Care a fost acuza cea mai grava la adresa USL?
          Atac asupra statului de drept, atac asupra institutiilor statului.
          Cineva diabolizeaza constant, ataca de multa vreme institutia care sta la baza democratiei reprezentative, parlamentul.
          Cineva ataca de multa vreme oamenii politici si partidele, desi alternativa este (fara oameni politici si partide) o dictatura.
          Cineva contrapune vestul si estul mai ceva ca pe vremea razboiului rece, desi cuvantul de ordine este mondializarea, desi cele mai mari afacei le face vestul cu China si cu Rusia.
          Cineva dezbina neincetat romanii, asmute categorii sociale una impotriva alteia dar cere stabilitate si echilibru.
          Cineva o sa continue un razboi personal care ne va face in continuare rau tuturor.....pentru ce?
          Cineva trebuie tras pe linie moarta.
          Desi...este cam tarziu, raul a fost facut.
    • +3 (9 voturi)    
      Parchetul il schimbam imediat (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:46)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ca e murdara dusumeaua!
  • -18 (50 voturi)    
    Acum (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:06)

    evoque [utilizator]

    este randul vomitatorilor sa urle: "frauda"
    Hai sa vedem finalul.
    • +18 (28 voturi)    
      pai (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:53)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      finalul iti apartine si tie, se va juca probabil anul viitor : tu o sa te dai cu capul de usa pentru optiunea facuta, saracit de o inflatie marita, euro marit, somaj marit, deficit mare , indepartare din UE si tot asa.
      • -8 (20 voturi)    
        asa sa fie (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:26)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        pentru ca nu vad absolut nimic de pierdit sau de speriat.
        Dar, dupa cum am spus hai sa vedem finalul.
      • +1 (3 voturi)    
        am impresia ca va rugati sa fie asa.... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:08)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        Vine Apocalipsa, daca nu raman la putere unii....
        Crezi?
        Chiar crezi?
        Ce te faci daca o sa ne fie bine?
        O sa fi tare nefericit !
        Stai linistit, schimbari radicale nu sunt posibile, nu se mai poate.
        Romanii nu mai hotarasc in tara lor, suntem ghidati de altii.
        Nici nu-mi pasa de unde sunt, vest sau est, am impresia ca este o tesatura internationala, deasupra guvernelor, tarilor, ideologiilor, stangii, dreptei....
        Totul este pe bani, iar Romania mai poate sa aduca castiguri unora...asa ca ne vor guverna in continure in interesul lor.
        O vor face cu oricine...este bun si USL-ul, o sa vezi, interesele trec peste orgolii.
        Oricine poate sa fie cumparat, mai ales in Romania...
        Mi-am pus un tricolor in geam sa ma mai inveselesc.
        Nu reusesc.
        VIATA MERGE INAINTE.
    • +8 (18 voturi)    
      Finalul ? (Luni, 10 decembrie 2012, 0:25)

      siska [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Finalul il vom vedea cam prin ianuarie-febuarie 2014 ... Cind vom fi departe de UE, de occident, de adevarata democratie ... Cind ne vom uita din nou cu placere la "lecanoci detza" la vecinii nostri bulgari si cind in Piata Universitatii se va cinta "Internationala" comunista ... Nici o grija, noi "vomitatorii" va lasam cu al vostru "Dottor quatrocchi" sa va stringeti miinile pt succesul avut (ca sa vi le incalziti, ca bani de intretinere o sa mai aveti din parti !). Paca, insa, ca s-ar putea sa fi pierdut un ultim tren, tren in care am urcat in 2007 si nu pe vremea lu' ilici si a urmasilor sai. Pacat de cei care au murit in '89 !
    • +5 (5 voturi)    
      nu!!! Cred ca va fi randul tot a celor alde tine (Luni, 10 decembrie 2012, 9:56)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      care .. in caz ca se vor dezmetici din euforia "am castigat... nimic" si vor vedea ca raurile de lapte si miere promise de acesti mici Ahmed : ponta, crin si felix .. prin marile portavoci ..antenele 1,2,3.. si viitoarele ..4,5,6,,7,8... sunt de fapt gropi cu cianura din care o sa ne ..adapam, pana nu o sa mai stim de noi . Si cam atat.
      Nu ma intelege gresit , nu apar neaparat un curent politic, pentru ca nu cred ca ma regasesc in vreunul din curentele politice existente.. insa astia care au castigat ..ce-au castigat, nu au culoare politica.. politica lor este "doar noi contam" .. Nu uita cum s-au comportat in opozitie!! Nu au facut nimic, doar au boicotat orice lucru bun, si si-au luat salariile grase. Ei nu sunt afectati de criza. Nu au fost niciodata.
      In Romania ANORMALUL s-a transformat in ..normal si asta nu este bine.
  • -16 (36 voturi)    
    Schimbare ? (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:08)

    7imist [utilizator]

    Pleaca portocalii, vin portocalii (rosu+galben=portocaliu)
  • +24 (56 voturi)    
    sincere condoleante ,romani ! (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:14)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Indiferent cat au furat , noi cetatenii (nu eu) i-au creditat cu mai multa incredere decat credeam (nu credeam ca ating 50%) si mai sper doar ca dnul Basescu sa ne abandoneze in bratele lui voiculescu total ca peste vre-o alti 20-50 de ani sa reusim -in sfarsit-sa scapam de mentalitatea comunista si de orice urma de usl.
  • +38 (60 voturi)    
    nu (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:16)

    dan-titus [utilizator]

    nu a fost nici o frauda .asta este rezultatul adevarat.
    asta este adevarata valoare a romanului.
    o sa va saturati.
    • +2 (10 voturi)    
      Poate nu (Luni, 10 decembrie 2012, 2:24)

      Ana-Maria Udriste [anonim] i-a raspuns lui dan-titus

      Sau nu :)
  • +27 (61 voturi)    
    A mai ramas... (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:24)

    Fiend [utilizator]

    ...emigrarea! Atat! Tara asta a demonstrat azi, cu parere de rau, ca nu sunt decat niste nostalgici ai comunismului, lipsei de bun simt si tiganiei.
    Cu adevarat ne meritam soarta de gunoaiele Europei, nici nu ar trebui sa avem pretentii de mai mult.
    Sincer, in locul UE, as exclude Ro complet, sa ajungem la ultima sapa de lemn, poate asa se mai trezesc si romanii din visarea lor de o viata mai buna alaturi de niste laturi umane, mitomane si corupte pana in maduva oaselor.
    Asa sa ne ajute D-zeu!
    • -18 (40 voturi)    
      bre (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:30)

      Dragos83 [anonim] i-a raspuns lui Fiend

      Ai auzit de democratie? EU sa respecte alegerea romanilor, altfel mars
      • +6 (26 voturi)    
        De ce sa o respecte? (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:45)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

        Ce interes au ei sa faca asta?

        Nu intamplator, state precum Germania sau chiar Polonia au o mare influenta la scara europeana. Cei care nu o au trebuie sa stea in pozitie de drepti in fata stapanilor! Asta include tari bananiere precum Romania.

        Vocea Romaniei (si nu ma refer la emisiune aici) nu este si nu va fi bagata in seama tocmai pt. ca PSDul a distrus economia nationala de-a lungul anilor cat a guvernat, iar PDL si PNL au continuat si ei in acelasi maniera, intr-o masura mai mare sau mai mica.
      • +11 (25 voturi)    
        mars unde Dragos? (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:46)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

        Inapoi in URSS ? ai trait pe vremea ai copilas ?
      • +4 (16 voturi)    
        Ar fi interesant... (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:56)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

        ...de explicat semnificatia cuvantului "mars" in cazul acesta.
        Nu de alta, dar dupa exemplul celor care se felicita in clipa de fata, maine ar putea fi tradus ca un compliment
      • +13 (27 voturi)    
        Democratie, sau... (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:00)

        Fiend [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

        Care democratie bre? Sau ti se pare tie ca aia "7.4 mil de romani", care de fapt sunt jumatate reprezinta democratia? Stii cum se voteaza la comunisti? Ai trait in comunism?

        Pacat ca exista mentalitati atat de simple incat confunda lipsa bunului simt elementar si al unor latraturi ieftine, cu democratia.

        Nu am decat un cuvant pentru Ro, penibil!
      • -11 (15 voturi)    
        corect (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:47)

        vali11 [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

        Corect, in bratele rusilor e mult mai bine!
        • -1 (3 voturi)    
          Doamne, cata ingustime ! (Luni, 10 decembrie 2012, 10:34)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui vali11

          Cearta asta cu estul / vestul, rusii sau americanii...este stupida !
          Toate statele lumii au doar interese pragmatice, toate vor sa castige cat mai mult pe seama altora.
          Noi suntem "altora".
          In istoria tuturor exista pete urate, foarte urate.
          Rusia a fost imperialista sute de ani , pe vremea tzarilor , a lui Lenin, Stalin, Brejnev...pana la Putin.
          Comunismul a fost doar o unealta pentru a subjuga lumea. Nu au reusit asa , acum sunt capitalisti rapaci.
          SUA? Model de democratie si civilizatie?
          Ne plac pentru Hollywood, Playboy, CocaCola, iPhone, etc.
          Dar uitam sclavia, KluKluxKlan-ul, razboiul fratricid (de secesiune),Watergate si multele razboaie pornite de ei in atatea tari ale lumii, ...Cia, amestecul in politica interna a oricui.
          Totul se rezuma la putere si bani.
          Marile corporatii conduc lumea, indiferent ca sunt americane, rusesti sau de aiurea.
          Bineinteles ca prefer un capitalism "democratic" celui oligarhic, dar nu uit ca oligarhia a fost inventata in America (de sud), in folosul americanilor (din nord), nu de catre rusi.
          Rusia si China nu fac decat sa infranga economic vestul cu armele capitalismului inventat in vest.
          Mai intelegeti ceva?
          Eu inteleg ca amaratii de romani am fost si ramanem la rascrucea marilor interese mondiale.
          Am tot incercat sa ne punem la adapost alegand o tabara sau alta.In schimbul unei iluzorii sigurante, am fost si suntem secatuiti de tot ce se poate.
          Cativa sunt mituiti sa ne vanda ieftin si o duc bine.
          Conturi grase, vile sau palate, yahturi si elicoptere....
          Nu vrem sa ridicam capul, sa ne indreptam coloana si sa spunem:ajunge!
          "Capul plecat, sabia nu-l taie "poate sa fie prima strofa a imnului nostru.
          Azi sunt pesimist, desi au castigat "ai mei"...pentru ca sunt realist si am inteles in ce lume traiesc.
          • 0 (2 voturi)    
            ??? (Luni, 10 decembrie 2012, 11:36)

            sosuhno [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Suntem asa cum suntem.Asteptam pomana de la Dumnezeu, ori de la STAT. USL, care a avut mai multe sponzorizari in campanie,a reusit sa mituiasca mare parte din populatie. Simpatiile politice sunt , in mare parte, bazate pe CINE DA MAI MULT! Ne-am indepartat , in ultimii 20 de ani, si mai mult de munca, de cinste. Educatia, din ce in ce mai precara ne duce de rapa. USL-ul ne va iesi pe gat. ..Multi din cei din politica sunt MANJITi! Nu s-a facut nimic! DAR! In USL sunt mai multi hoti, mai multi impostori! De unde va plati Romania , toate pomenile date pensionarilor din armata, politie, returnarea banilor la profesori( nimeni nu s-a gandit daca au fost dati in timpul lui Tariceanu, pe merit), drepturi magistratilor, bani dati revolutionarilor inainte de vot etc?
      • +3 (3 voturi)    
        democratie (Luni, 10 decembrie 2012, 9:54)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

        cine a zis ca n-o respecta?
        Dar si voi o sa respectati alegerea UE cand o sa spuna ca nu vrea sa stea de vorba cu hotii "alesii" romanilor si ca nu sunt obligati sa primeasca infractorul dovedit in casa lor. Si cand o sa va dea "mars" spre rusia. Tot democratie e si aia:)
      • +1 (1 vot)    
        dar tu stii ce este democratia???? (Luni, 10 decembrie 2012, 9:58)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

        ma indoiesc..
  • +22 (48 voturi)    
    Inapoi la regimul 2000-2004... (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:28)

    taro [utilizator]

    Romanii sunt prosti si nu invata nici o data.

    Peste 2-3 ani o sa vada ca-i plin iar de coruptie si iar castiga o alianta de dreapta. Dupa alti 2-3 ani iar o sa ajunga neo-comunisti la putere si iar o luam de la capat. Asta pentru ca romanii e prosti.
  • +7 (25 voturi)    
    Nu cred! (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:28)

    sorin [utilizator]

    Personal, nu cred in aceste sondaje patronate de anumiti unii/altii! Realitatea le publica deja pe site inainte de 21.00.Cum vine asta?!?Parca a mai facut-o... Si,in plus,cred ca am ramas singura tara din UE de ne luam dupa niste sondaje,in timp ce rezultatele oficiale se anunta f.tarziu,chiar dupa o zi-doua!Ceva gen... Ciad!Am vazut ca pe la altii,tari mult mai mari si populate si nu neaparat superdezvoltate,se cunosc deja pana dimineata
    • 0 (2 voturi)    
      Publicarea de sondaje ajuta polticienii! (Luni, 10 decembrie 2012, 9:30)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui sorin

      ... nu de alta dar nu au cum sa strige dupa aia: "frauda !" decat daca-s publica anterior sondaje favorabile...
  • +31 (47 voturi)    
    ... (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:30)

    Rudolph [utilizator]

    Noapte bună, România!
  • +27 (45 voturi)    
    Mda (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:34)

    Orizont [utilizator]

    Nu a fost frauda, prostia a invins!
  • -6 (32 voturi)    
    de ce nu acceptati!? (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:34)

    a4 [utilizator]

    Nu va mirati! Un astfel de rezultat era de asteptat. Mai mult, in Europa, partidele de la putere s-au schimbat (a venit vremea socialistilor), este ciclul normal al schimbarilor, iar mai mult, criza economica a avut un cuvant in plus de spus!
    Noi romanii trebuie sa convietuim impreuna indiferent de simpatiile politice.
    • +15 (25 voturi)    
      Asa este (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:59)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Nu inseamna insa ca trebuie sa ne faca si placere
      Cei care au votat si-au exercitat un drept care nu le poate fi negat, insa cei care si-au asumat povara guvernarii isi asuma si riscul de a fi criticati. Si, dupa ce-au dovedit pana acum, vor avea de indurat ceva critici.
    • +12 (24 voturi)    
      socialisti zici ? (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:03)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Credeam ca e vremea aliantelor intre socialisti-conservatori-liberali-nationalisti si securisti.
      Ii va iesi socialismul pe nas poporului roman, orice ar fi insemnand asta.
    • +4 (4 voturi)    
      diferenta este ca (Luni, 10 decembrie 2012, 9:58)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Socialistii care au fost votati in Europa au mult mai putini voiculesti, iliesti, infractori si plagiatori dovediti in randurile lor si ca n-au furat o tara intreaga din 90 incoace .
  • +20 (38 voturi)    
    Asta este! (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:35)

    snowman [utilizator]

    locuiesc departe de Romania. vazand primele estimati ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt departe de Romania.
  • -13 (31 voturi)    
    o propunere (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:36)

    a4 [utilizator]

    Am o propunere pentru hotnews-isti!
    Nu vreti sa va dati intalnire si sa discutati la un pahar de bere!?
    E mai fair-play!
    Succese noului guvern!
    • -2 (18 voturi)    
      dupa comentariu (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:50)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui a4

      tu nu esti din gashca asta, asadar...ce cauti pe aici ??? vizitele scurte sint cele mai placute, hai, pa pa pa pa pa !
      • +4 (10 voturi)    
        e mai constructiv! (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:53)

        a4 [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

        Crezi ca eu il inghit pe Ponta? Nu, pe multi altii! Uitat-va la parlamentul Romaniei, ganditi-va (daca mai este cazul) si spuneti: cine ma reprezinta?
        Deja am ajuns in situatia in care nonvalorile triumfa. Mai departe, o sa ajungem o masa de prostime!
        Intalnirea era un gest de amicitie, de impacaciune si de continuare a replicilor contradictorii!
        • +7 (9 voturi)    
          atunci (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:46)

          keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui a4

          scuzele mele, sper sa fie acceptate. Eu sint pentru o exprimare cat mai transparenta pentru a nu lasa loc de interpretari.
      • 0 (2 voturi)    
        asta nu e gashca, e haita (Luni, 10 decembrie 2012, 10:41)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

        Doar o haita de caini maidanezi se comporta ca tine si prietenii tai.
        Ocupa un teritoriu si nu mai lasa pe nimeni sa treaca pe acolo, sar sa muste pe oricine nu este din haita.
        Hotnews se vrea un site de stiri (obiectiv, echidistant, corect si cinstit).
        Hotnews vrea sa aiba trafic cat mai mare, sa-i fie citite articolele de cat mai multi.
        Evident ca se adreseaza, in primul rand, nebasistilor, in dorinta de a-i castiga de partea "buna".
        Tu, de ce-i gonesti?
        Hotmews este suparata pe tine!
        • -1 (1 vot)    
          eu stiu asa... (Luni, 10 decembrie 2012, 15:01)

          keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          ...ca atunci cand nu imi place un program TV, un ziar sau un grup de oameni cu care nu am nimic in comun INCETEZ sa le mai urmaresc/ citesc/ alatur.
          Iar intr-o discutie / dezbatere imi place sa am propriile pareri, cat mai neinfluentate, daca se poate...
          Faptul ca TU si amicii tai nu sinteti in stare sa ascultati alte pareri (nu ma refer la a mea), argumentate logic si intr-un limbaj destul de elevat si o tineti doar pe-a voastra (nu a avut nimeni pina acum nici un argument logic pentru care as prefera sa dau o sansa USL-ului !!!) ma face sa cred ca, de fapt, cand ai folosit cuantul *haita*ai descris grupul din care faci parte.
          Motiv pentru care am sa te ignor de acum incolo.
    • -6 (10 voturi)    
      Excelenta idee (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:01)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Mai ales ca acum vom avea inamici comuni
  • +12 (26 voturi)    
    vot (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:42)

    rochiri [utilizator]

    Au fost colegii unde cei de la ARD parca erau cei de la PSD vopsiti si invers ! Au fost niste alegerii ciudate!
    Nimic bun nu se va intampla in aceasta mahala a UE numita Romania ! Oricum lumea sa voteze asa de mult cu plagiator spune multe despre noi ca tara !
  • +9 (25 voturi)    
    Primim ceea ce meritam (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:43)

    Taboo [utilizator]

    Sper intr-o opozitie puternica pe viitor din partea ARD si o destramare rapida si violenta a USL...
    • +4 (14 voturi)    
      Vrabia malai viseaza :) (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:29)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Taboo

      Eu stiu deja ca se repeta ciclul din 90 pana in 2012,adica de 23 de ani aproape de la Revolutie incoace
      Se formeaza FSN si USLcontra lui Ceausescu si respectiv Basescu
      Castiga FSN adica USL majoritatea absoluta
      Apoi il executa pe dictator si se destrama in doua:FSN si FDSN
      si asa mai departe...FSN-ul devine PDL si FDSN-ul devine PSD
      acuma stiu ca nu stiu cat de departe si cum va merege paralela asta
    • -4 (12 voturi)    
      Vrabia malai viseaza ... (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:46)

      EnigmaPsi [utilizator] i-a raspuns lui Taboo

      Maricica tricoteaza.
  • -6 (22 voturi)    
    Videanu (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:44)

    xrogo [utilizator]

    Unde este Videanu,parca zicea de ceva aproape de 30% pentru cei ce ARD.
    Au primit portocalii ceea ce meritau,si-au inchipuit ca mai au controlul,ca Base va scoate iepurele din palarie si vor obtine procente mult mai bune ca sa poata face jocurile in continuare.
    S-au inselat si bine ca s-au inselat,ne-am saturat de ei.
  • -3 (19 voturi)    
    :/ (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:47)

    owl [utilizator]

    NU e victoria/infrangerea USL/ARD sau invers. E doar rezultatul lui Basescu. Pana nu i se termina mandatul, meciul va continua...
  • +10 (26 voturi)    
    xxxxx (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:48)

    luci30 [utilizator]

    ura si la gara....ramineti cu mitomanii plagiatorii coruptii,spagarii, nastase n-spe case....
  • +17 (33 voturi)    
    asa urlau (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:48)

    keiser_soze [utilizator]

    si prin '92 toata lumea : Iliescu, il vrem pe Iliescu, ca e bun si ne da de toate ! Si le-a dat de n-au mai putut sa le duca !
    Asa si acum : USL, ca ne da...de unde va da ?? de la mama lui din ograda ??? e ca in bancurile alea cu radio Erevan : raspunsul e da, dar nu s-a dat ci s-a luat !
    asa popor de ta m p iti n-am mai vazut ! asta face diferenta dintre romani si ceilalti din Europa - noi judecam dupa aparente, ceilalti judeca dupa cum li se va imbunatati nivelul de trai !
    Sa vedem cine va trece de iarna asta, ca se anunta tare grea din toate punctele de vedere ! Vorbim in primavara....daca mai respira vreunul ( ma refer la usl-isti).
    • +2 (2 voturi)    
      Nu uita (Luni, 10 decembrie 2012, 9:51)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      ca si nemtii au trecut cu Hitler printr-o perioada foarte controversata. Hitler si NSAP au ajuns la putere tot cu ajutorul poporului.

      De atunci nemtii s-au fript. Plus ca au fost controlati la sange de americani, in legatura cu libertatea presei.

      PS. Salut pe aceasta cale bazele militare americane din Romania :)
  • +8 (26 voturi)    
    sa nu ne grabim (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:54)

    I [utilizator]

    rezultatele astea au o eroare foarte mare si in plus in vest inca se voteaza. Le urez sa se bucure ca Geoana!
  • +14 (34 voturi)    
    relaxati-va, am pierdut o lupta (Duminică, 9 decembrie 2012, 21:57)

    bigbrother [utilizator]

    nu tot razboiul, metaforic vorbind. Cu ceva variatii, procentele sunt corecte si toti politicienii stiau asta. Era evident pt ARD ca nu putea castiga cat timp nu avea nicio "locomotiva" sa ii traga. Iar o parte din romani i-au taxat pentru prestatia din anii precedenti.

    Asta e ciclul la noi, la placinte inainte, la razboi inapoi. Cand eram pe cale sa iesim din rahat, au venit unii care au promis marea cu sarea si iata-ne din nou bagati pana la gat.
    Ce e mai dureros, dupa parerea mea, este ca nu ne invatam minte, am jerfit atatea pt a iesi din criza asta, ca sa vina USL sa ne bage din nou in ea...e pacat.
    Sper ca institutiile statului care nu au cedat presiunilor sa nu o faca nici in continuare, chiar cu riscul de a fi desfiintate. Din fericire, stiu ca mai exista romani care nu vor ceda presiunilor politice.
    • -1 (15 voturi)    
      VOT (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:28)

      ro-lari [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Amice, deoarece pari mai civilizat ca alti zevzeci invata: PSD si PNL, adica stanga si dreapta sunt o sansa unica de a face definitiv legi si chiar Constitutia tragand unii la stanga altii la dreapta - raman la centru ! Asa ca asteptati !
      Problema este ca Antonescu ca presedinte este o problema! Desi sunt simpatizant PNL-ist!
      • +1 (3 voturi)    
        Asa ar trebui (Luni, 10 decembrie 2012, 9:17)

        florinb1 [utilizator] i-a raspuns lui ro-lari

        Dar stii cum e aia cu caii la caruta, unul hais altul cea, caruta de-abia se misca, si nu stii in ce directie. Asta ca metafora.

        PNL e bun sa-i canti prohodul, cum a fost cazul si cu PNTCD acum nu foarte demult. Asa-i cand in frunte ajung scur$uri ca Crin. Cacofonia e cat se poate de intentionata. Sa speram (ca asta ne-a mai ramas) ca se vor gasi unii care sa puna bazele unui nou partid liberal, si care sa-l mai si tina pe traiectorie. Desi asta nu se intampla peste noapte.

        Asa cum siska spunea intr-un comentariu de mai sus (ca sa vedeti ca nu sunt plagiator ci imi citez sursele), pacat de sangele varsat la Revolutie. Pacat ca lumea uita atat de repede cat a suferit. Pacat si ca se multumeste cu o burta de mancare capatata fara o cocoasa de munca. Daca toata omenirea gandea asa, am fi ramas in epoca de piatra cu totii, in loc sa avem sansa sa scriem comentarii care se vor inteligente in raspuns la stirile aparute pe HotNews, pe care le poate citi orice om care are acces la Net. S-ar putea sa vina o zi in care romanii sa nu mai aiba aceasta posibilitate, doar fiindca e unul acolo sus care e atat de speriat de cea a suferit in copilarie ca nu mai suporta nici cea mai mica critica, si toata lumea trebuie sa fie de acord cu el.

        Eu sper din toata inima sa nu se ajunga acolo. Sper ca roata sa se intoarca inainte sa fie prea tarziu - si sper ca nu e prea tarziu.
      • +2 (2 voturi)    
        Asa ar trebui, teoretic (Luni, 10 decembrie 2012, 10:05)

        bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui ro-lari

        Problema este ca PSD nu este dispus sa imparta felia iar PNL, cum spui si tu, este condus de un idiot. Deci, problema mea nu este cu alianta USL ca si program politic (sincer, platforma lor electorala este mai aproape de om decat a celor de la ARD) cat cu partidele care compun aceasta alianta, printre care - "favoritul" meu- PC, aka Partidul Comunist (nu Conservator), in frunte cu matza aia turbata de Voiculescu. De asta ma enervez mai mult, ca astia ne scuipa in fata: "am furat, am turnat, facem ce vreti si voi nu ne puteti face nimic!"

        Si uite cum noi, restul romanilor, ajungem sa fim tinta pentru incercarile unei aliante in care interesul nu este de a se ajunge la un compromis, ci in primul rand de a-l da jos pe Basescu (si sa punem pe cine in loc, pe Antonescu?? Ha! -) si in al doilea rand, de a imparti ciolanul. Declaratia lui Antonescu ca vor ministerul de Finante ne arata clar care este interesul PNL. Iar cum ministerul Justitiei va ajunge la PSD, vedem clar care sunt interesele acestor doua partide si implicit, al PC.
  • +6 (28 voturi)    
    alegeri ??????? (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:02)

    francoromanul [utilizator]

    Bravos natiune !

    Incepand din acest moment, singura optiune pentru cei care mai gandesc cat de cat este emigrarea. Eu am ales aceasta optiune acum 21 de ani si astazi am avut dovada certa ca nu am gresit. Dar .... fiecare popor are conducatorii pe care-i merita (l-am citat pe Winston Churchill, asta ca sa nu se poate spune ca plagiez :-)). Good night Romania, ne vedem peste vreo 20 de ani ....
    Cu multa tristete,
    M.D.
    • -3 (13 voturi)    
      Bine (Luni, 10 decembrie 2012, 0:18)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui francoromanul

      E bine sa te dai in stamba si sa faci pe desteptu cand esti departe si nu te atinge nimic. Oricum si peste 20 de ani nu te roaga nimen sa vii pe aici..
    • 0 (0 voturi)    
      Situație similară (Luni, 10 decembrie 2012, 13:00)

      AlinL [utilizator] i-a raspuns lui francoromanul

      Eu am plecat de 5 ani.
      Și eu am avut dovada astăzi că nu am greșit.
      Ajunsesem străin în țara mea, corp străin. PSD 55%-60%, PP-DD > 10%?

      Toți au fost la putere. Un nou ciclu începe acum cu PSD + PP-DD în jur de 70%? Timișul din care eu provin nu vine la vot + care vin votează partidul lui Iliescu?

      Anul acesta aplic pentru altă cetățenie. În România nu mai e loc pentru mine.

      Pregătiți-vă pentru "politicile" PSD. Cele de hărțuire și de praf în ochi că de industrie, transporturi, educație și sănătate nu-s capabili. Faceți o cruce unde e cursul euro azi și verificați în doi ani.

      Mi-ajunge. De-acum nu mai comentez. Bună ziua.
  • -3 (23 voturi)    
    pohta ce-am pohtit!!!! (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:07)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Ei, hai, fruntea sus, romani. A fost al 5-lea scrutin electoral in care candidat a fost Traian Basescu: 2004, 2007, 2009, 2012 - referendum, 2012 parlamentare. Era de asteptat sa iasa scorul asta; e suficient de apropiat in procente cu cel din 29 iulie.
    Eu nu am votat niciodata - incepind din 1996 (caci intre 1983 si 1996 nu am votat) - punind stampila asa, pe sigla unui partid, fara sa ma uit macar la numele candidatului. Nici nu am retinut pe cine am trimis in parlament. Dar l-am busit pe Basescu, pohta ce-am pohtit!!!!
    • 0 (12 voturi)    
      da... (Luni, 10 decembrie 2012, 2:25)

      Ana-Maria Udriste [anonim] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Din pacate, asta este efectul conducerii lui Basescu si al guvernarii PD-L.
      Am ajuns sa votez o jigodie ordinara de Oprea de la USL numai ca sa nu fie ARD. Trist.
      • +3 (5 voturi)    
        Eronat (Luni, 10 decembrie 2012, 6:27)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui Ana-Maria Udriste

        Ăsta-i efectul Antenei 3, în pauza dintre telenovele. Te-a constrâns cineva să mergi la vot?! Este ca și cum ți-ai băga mâna în congelator, pentru că te-ai fript cu tava de plăcinte când ai scos-o din cuptororul încins.
        • 0 (0 voturi)    
          ete masculul politic unde era.... (Joi, 13 decembrie 2012, 18:49)

          Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          ...sau poate efectul minutei articulate, in baita, in fata pozelor cu tipe "glossy"...
  • +12 (28 voturi)    
    Victoria stangei anti-europene? (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:14)

    Iulian D [utilizator]

    Despre așa-zisa mare victorie a USL la alegeri:

    În 2008, PSD+PC: 33% + PNL: 19% = „USL” = 52%
    În 2012: USL: 55%
    După cea mai mare criză economică modernă și după cea mai mare cădere politică a dreptei (ARD), stânga anti-europeană din România (USL) a adunat 3% față de 2008. O adevarată creștere :)

    Plagiatorul (Victor Ponta) și Repetentul (Crin Antonescu) au spus in nenumărate rânduri că cei 7,4 milioane de votanți anti-Băsescu, au dat la referendum un vot USL-ului. Azi USL a fost votat de maxim 4 milioane de români. Unde sunt ceilalți?
    • 0 (2 voturi)    
      langa ai lui Basescu, ce intrebare stupida! (Luni, 10 decembrie 2012, 10:53)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Iulian D

      :)
      unde sunt cele 10 milioane de basisti de la referendum?
      Aia de au stat acasa.....
      Cum puteti sa luptati cu argumente asa de trase de par?
      daca a votat cineva la referendum nu inseamna ca este sigur USL. Doar ca nu-l mai suporta pe individul asta care se crede buricul pamantului.
      Este timpul sa il invatam umilinta.
  • +11 (31 voturi)    
    putina aritmetica... (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:14)

    keiser_soze [utilizator]

    ...asadar, din aprox. 18 150 000 de alegatori doar cca 36,5% s-au prezentat la vot.
    Din astia, 55% au votat cu USL, deci aprox. 3 650 000 de votanti ?????

    Moaaaama, asta da victorie !!!
    • +2 (4 voturi)    
      Si procentul oamenilor responsabili?? (Luni, 10 decembrie 2012, 6:29)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      Si totusi, unde sint oamenii responsabili? Asta e adevarata intrebare. Aia care inteleg ce se intimpla si au preferat sa mearga la ski in weekend sau sa stea la o bere. Nu ii inteleg nici pe cei din diaspora pe care i-a apucat lehamitatea. Realitatea este insa ca romanii nu au invatat ca democratia inseamna implicare. Am votat. Dar a fost o zi extraaordinar de trista.
      • +3 (3 voturi)    
        Diaspora... (Luni, 10 decembrie 2012, 9:36)

        florinb1 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        La scorurile astea, ma tem ca nu diaspora e prima pe lista absentilor. Mai degraba restul de peste 60% care erau trecuti pe listele electorale si n-au binevoit sa se prezinte, din varii cauze. Sunt curios cati isi regreta acum pasivitatea. Sau poate se consoleaza cu gandul "votul meu nu schimba oricum nimic". Daca ar fi fost un singur om care sa gandeasca asa, intr-adevar votul lui n-ar fi putut sa schimbe nimic. Dar sunt peste 10 milioane.
    • 0 (2 voturi)    
      fa-mi un calcul si pentru ARD (Luni, 10 decembrie 2012, 10:56)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      ARD, marea uniune de dreapta a facut cat partidu' prostilor OTV.
      Vad ca de PPDD nu scrie nimeni aici.....
      O sa incurce totul in parlament, ca nu au nici o directie.
  • +7 (15 voturi)    
    Cu astfel de rezultate (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:21)

    Alex55 [utilizator]

    ...mi-e rusine ca sunt roman
  • +4 (10 voturi)    
    Eu cu cine am votat? (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:24)

    Teh-nik [utilizator]

    N-am inteles pana la urma cine ce a pierdut, sau ce a castigat, deoarece nu era o mare veselie la castigatori.Trasul de ocheade catre UDMR, lasa impresia ca vor fi foarte dificile modificarile legislative importante, cum este cea pt constitutieunde trebuie o majoritate extinsa.Luate separat pe partide, nu este nici un castigator detasat.Acele 7.5 milioane care il vroiau aruncat pe Presedintele Basescu aruncat peste bord, nu stim unde or fi disparut pentru ca acum au ramas vreo 3.5milioane, la ce prezenta a fost la vot. Presedintele stie sigur ceva ce noi nu stim sau nu intuim, de asta este acolo, cred.
  • +10 (20 voturi)    
    Daca stam un pic stramb... (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:55)

    abel [utilizator]

    PSD este de stanga, PNL este de dreapta, ARD este de dreapta, PPDD ??? si UDMR???? , pai inseamna ca a iesit dreapta politica mai tare ca stanga politica. Oricum, eu nu inteleg strutocamila USL....
    • -5 (11 voturi)    
      Serios? (Luni, 10 decembrie 2012, 0:04)

      ovidiu. [utilizator] i-a raspuns lui abel

      Cred ca pot trai cu asta.
      • +2 (2 voturi)    
        Cred ca... (Luni, 10 decembrie 2012, 9:50)

        Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

        poti trai si in ghetou. Nu vad usl-ei cu cerinte mai mari.
  • +5 (11 voturi)    
    Daca... (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:26)

    abel [utilizator]

    s-ar face o alianta PNL -ADR ,ca tot sunt de dreapta, cred ca s-ar forma un guvern mult mai credibil :) ...
    • 0 (2 voturi)    
      Udrea prim-ministru ? (Luni, 10 decembrie 2012, 10:58)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui abel

      Buna idee!
      Putem exporta piscine in toata lumea.
      Si cruci cu becuri.
  • +3 (11 voturi)    
    si geoana s-a culcat presedinte (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:56)

    visio [utilizator]

    si s-a trezit in pat...ca si cacarau dealtfel...
  • +5 (13 voturi)    
    cine stie, pierde ! (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:57)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Stie cineva unde sunt cei 7.5 milioane?Macar 6?Macar 5? 4.2 milioane de votanti usl ( psd+pnl+pc+unpr+ ecologist+pnt) fundamentalisti ,tucalari, activisti , cetateni prosti dar mai ales prostiti .Urarea lui Base (atat de invocata ) s-ar putea sa devina in urmatorii 4 ani pentru cei din clasa mijlocie (care nu au inteles nimic,inclusiv in ce directie e dreapta) in jos "am trait bine " pana in 2012 .
  • +12 (20 voturi)    
    Ne-am dus pe copca (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:59)

    Preventiv [utilizator]

    Am infrant cum s-ar spune, mi-e doar greata si-mi pare rau ca traiesc aici, Ponta cu Iliescu in spate, Antonescu isteric si nul din toate punctele de vedere, voiculescu, dragnea, toata sleahta sarbatoresc acum. Mi-e greata. Si putin mila pt cretinii care au crezut ca o sa schimbe ceva daca merg la vot manati de la spate ca oile de bravii soldatei usl. Nu, nu e asta tara in care vreau sa traiesc, probabil e mai bine in venezuela sau nord korea.
  • +9 (17 voturi)    
    Antenele au invins (Luni, 10 decembrie 2012, 4:53)

    kebab [utilizator]

    Bravo Voiculescu,Nastase&Co. Opt ani de indobitocire zilnica si-au spus cuvantul. De acum inainte sa se aseze valul pe ochii Romanilor. Succes. PS: Cine spune ca nu face politica este un ignorant, politica ne afecteaza viata de zi cu zi, sa o ignori e ca si cum nu ti-ar pasa de tine si de viata celor apropiati.
  • +4 (6 voturi)    
    Emigrant (Luni, 10 decembrie 2012, 5:17)

    RoMAN_USA [utilizator]

    Imi pare rau pentru voi oameni buni. V-ati intors la era sovietelor...intr-o forma neo-comunista.
    Si eu am simtit cu ani buni in urma ce simtiti voi cand ciuma rosie psd-ista pusese mana pe tot ce e bun i tara aia ca o caracatita.
    Istoria se repeta...se pare.
    Emigrati tari civilizate va vor rasplati inteligenta. Viata e scurta.

    Salutari din USA celor de sorginte democrat-liberala.
  • +5 (7 voturi)    
    Există un echilibru (Luni, 10 decembrie 2012, 6:16)

    marius v [utilizator]

    Cercetătorii au stabilit că pentru fiecare hoț trebuie să existe 1000 de proști. Cine suntem noi, să contrazicem statistica?
    Problema este că prostul, când îi este foame, iese în stradă și urlă - nu pentru că ar gândi sau ar avea regrete în privința votului său, ci pentru că așa îi dictează instinctul. De aceea, nu-i văd pe ăștia să-și termine mandatul de 4 ani. Probabil că vor fi alegeri anticipate. Hoții taberei adverse vor folosi aceiași proști pentru a veni la putere. Prostia este reciclabilă.
  • +3 (5 voturi)    
    Noua Grecie! (Luni, 10 decembrie 2012, 7:11)

    vaxilex [utilizator]

    Se alege prafu de Romania. Au ales toti astia suparati ca li s-a redus macaroana aia "ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim". Au vrut sa i penalizeze pe Boc si pe Basescu. Numa ca acum e groasa fratilor. Ati dus-o prost pe vremea lui Basescu, o sa o duceti extrem de prost pe vremea lu Usl. Mai grav e ca o luam la vale cu totii cu Usl care pana la viitoarele alegeri o sa se dezmembreze, nu stiu daca Psd o sa mai faca 7%, chiar si cu furturi.
  • +9 (11 voturi)    
    Apocalisa acum. (Luni, 10 decembrie 2012, 7:37)

    zsolt22 [utilizator]

    Insfirsit am reusit sa facem si noi ceva. Am reusit sa devansam apocalipsa cu 12 zile. :(
  • +5 (7 voturi)    
    multumim romanilor.fsn+elodia=love (Luni, 10 decembrie 2012, 7:41)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Ca ne-au aratat ca iubesc : plagiatul,hotia,coruptia,tradarea,turnatoria ,manipularea,propaganda,intr-un cuvant STANGA.Ca nu au nici o legatura cu dreapta .Succes FSN in drumul tau inapoi cu noi cu tot ! Felicitari turnatoruluivoiculescu si fsn ca a castigat fara varsare de sange ca in 89 .Multumesc special celor care nu au votat , pentru ca asa vedem clar in ce proportii romanii nu-si asuma nimic. Din lasitate .Istorica.
  • +3 (5 voturi)    
    sanga din noi a invins ! (Luni, 10 decembrie 2012, 8:20)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Pentru ca sa "receptezi"si digeri antenele(si manipularea in general) iti trebuie o malformatie speciala, in contra naturii umane sa inghiti atata rah--.Nu ma ingrozeste acest fsn ,ci longevitatea lui si formele noi (ca virusii) pe care le-a luat.
  • +4 (4 voturi)    
    Parlamentul - adapost pentru penali!!! (Luni, 10 decembrie 2012, 9:27)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    V-ati gandit cand i-ati votat?

    Ion Stan, cercetat penal pentru trafic de influenta - parlamentar;
    Victor Ponta, dovedit plagiator (hot de idei) - parlamentar;
    Dan Voiculecu, aproape de implinirea termenului de prescriptie a raspunderii penale (Tribunalul Bucuresti isi va declina competenta iar la ICCJ) - parlamentar;
    Liviu Dragnea, cercetat penal pentru infractiuni electorale - parlamentar.
  • +6 (6 voturi)    
    alegeri (Luni, 10 decembrie 2012, 9:34)

    titburi [utilizator]

    Vad ca in tara asta sunt mult mai multi prosti si creduli decat pareau, pacat toti trebuie sa tragem ponoasele.
  • +2 (2 voturi)    
    alegeri (Luni, 10 decembrie 2012, 9:37)

    obs. [utilizator]

    Din perioada fsn poporul roman nu a mai incredintat unui partid sau formatiune de partide un numar atat de mare de voturi.Este clar, multa lume o duce greu ,in consecinta a votat pentru schimare ,nu a mai contat pentru cine.Eu cred ca acele procente castigate de ARD ,sunt de fapt voturi pentru Traian Basescu,altfel cred ca pdl s-ar fi aflat la limita intrarii in parlament.Important acum ar fi ca pdl sau ard sa-si fidelizeze acei alegatori.Alegatorii usl vor fi vulnerabili,cu asteptari enorme,in conditiile economice dificile usl se va eroda rapid.As vrea sa cred ca nu vom vinde si ce a mai ramas:romgaz,tranzgaz,hidroelectrica,nuclearelectrica si sa bagam banii in consum pentru a avea pace sociala.
  • +2 (2 voturi)    
    trista zi.... (Luni, 10 decembrie 2012, 9:52)

    egroeg5 [utilizator]

    pentru Romania si romani.Romanii au uitat prapadul din perioada anterioara PSD,,cand s-a simtit din plin jaful,hotia,distrugerea,spaga ,santajul,multa injustitie, etc.
    Sunt curios,si sper sa apuc perioada aceea,sa vad cat dintre cei care au votat USL vor mai fi dornici sa-i voteze peste 4 ani,dar raul a fost deja facut.
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo Romania (Luni, 10 decembrie 2012, 9:54)

    Piri [utilizator]

    Sper ca sunteti multumiti de voturile voastre, nu ne mai ramane decat sa invatam ruseste sau limba chineza. Uitati Schengen, uitati civilizatie, de fapt despre ce civilizatie vorbesc eu???!!!

    Suntem un neam de rahat ne meritam soarta, sa vina hotii alesi sa va manance si ochii din cap....MERITATI

    Cei care ai "votat" bine sa ramana ei singuri cu ponta si cacarau..restu..Banat, Ardeal...sa se lase de Romania!!!!
    • -1 (3 voturi)    
      guvernul Transilvaniei (Luni, 10 decembrie 2012, 14:06)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui Piri

      acolo se va ajunge....guvernul Transilvaniei pe modelul guvernului Bavarez....centrul la Sibiu(Hermannstadt)....nu?!
  • +2 (2 voturi)    
    Ma bucur totusi (Luni, 10 decembrie 2012, 10:09)

    Gabi M [utilizator]

    ca USLacomii nu au reusit sa ne manipuleze pe toti si NU au reusit sa distruga ARD ,asa cum voiau.
  • +2 (2 voturi)    
    eu n-as numi-o chiar victorie (Luni, 10 decembrie 2012, 10:17)

    furioasa [utilizator]

    in conditiile in care pt usl au votat cca 4.3 milioane de romani .
    Unde sunt cei 7.4 milioane din vara ? S-au mai desteptat o parte din ei dupa 7 luni de guvernare usl-ista. Si cati se vor mai destepta dupa ce se va instaura puterea absoluta a usl-asilor !
    Drumul spre rai trece prin infern ,asa ca , dragi romani, sa ne pregatim de vremuri si mai grele.
    Cred ca pana nu va disparea fizic si ultimul roman care a trait in vremurile comunismului , tara asta nu va avea parte de adevarata democratie.
  • 0 (2 voturi)    
    nujmar de parlamentari (Luni, 10 decembrie 2012, 11:11)

    paolalaan [utilizator]

    daca usl iese inca o data atunci inseamna ca poporul roman isi merita soarta si ca s-a tampit de tot:lasa draga euro 8_9 lei ; o sa va plaa ,conomia la pamant o sa va placa , din banii mei voi da tiganilor si puturosilor o sa ne placa parlamentarii noi am dorit 300 ei ne au dat 550 asa ca popor sarac vei tine in spiare ai multi hoti mai multi mincinosi mai multi mafioti care te amagesc cu doi lei dar te f;;; pe cealalta pate de nu te vezi ;o sa-t blestemi zilele popor roman , si o meriti


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...


Dosare blocate la tribunal

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version