Cartierul Baicului ar putea deveni La Défense-ul Bucureștiului: peste 36 de turnuri ar putea fi construite în zonă

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 14 mai 2019, 16:48 Actualitate | Administratie Locala


Doamna Ghica Plaza
Foto: Hotnews
În cartierul Baicului din București ar urma să fie construite nu mai puțin de 16 turnuri de peste 20 de etaje și 20 de clădiri de peste 15 etaje, potrivit unor planuri de urbanism aprobate sau în procedură de aprobare la Primăria Capitalei. Dacă toate aceste imobile se vor construi, zona ar putea deveni un adevărat La Defense al Bucureștiului. Cartierul a devenit atât de ofertant pentru investitori deoarece fostele industrii s-au închis și zeci de hectare de teren au rămas libere. În zonă au funcționat fabricile Aversa, Prodplast, Izolatorul, Solaris, Sintofarm etc. Totuși, dacă municipalitatea va aproba toate aceste proiecte, este nevoie și de investiții serioase în infrastructură, străzile din zonă fiind înguste și deja blocate la orele de vârf, iar transportul public foarte puțin dezvoltat.

Unde ar putea fi construite cele 26 de turnuri




Strada Ziduri Moși 25

Pe terenul fostei fabrici Aversa, vizavi de Piața Obor, pe circa 10 ha, proprietarul terenului dorește să construiască un ansamblu rezidențial, complex comercial și clădiri de birouri. Proiectul prevede construirea a 7 clădiri de 20 etaje, 6 clădiri de 15 etaje, o clădire de 11 etaje, o clădire de 8 etaje, 6 clădiri de 18 etaje, două de 22 etaje și 4 turnuri de 27 de etaje. Inițiatorul proiectului este Aversa SA, iar proiectant Abagiu Global Services.Proiectul este în procedură de avizare și a primit deja avizul preliminar de la Primăria Capitalei.


Alături, pe terenul fostei fabrici Prodplast, a fost construit deja Veranda Mall (inaugurat în 2016). Proiectul a fost dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare, controlată de omul de afaceri Florin Pogonaru.

Șoseaua Electronicii 9-11


Proiectul prevede construirea a 6 clădiri de 10 etaje și a două clădiri de 5 etaje pe terenul fostei fabrici Izolatorul, în suprafață de circa 18.000 mp. Clădirile vor adăposti în principal locuințe, servicii publice și comerț. Inițiatorul proiectului este Izolatorul SA, iar proiectant Oana Rădulescu. Proiectul a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București la finalul lunii ianuarie 2019.

Șoseaua Electronicii 25

Pe terenul fostei fabrici Atlas-Solaris, în suprafață de circa 32.000 mp, proprietarii doresc să construiască un ansamblu rezidențial, birouri, comerț cu blocuri de 11 etaje. Proiectul se află în dezbatere publică, a primit avizul de la Primăria Capitalei și urmează să fie supus aprobării Consiliului General al Municipiului București. Inițiatorul proiectului este Atlas Solaris SA, iar proiectant Asco Construcții. Inițiatorul este Sintofarm SA, iar proiectant URBE 2000. Proiectul abia a fost depus la Primăria Capitalei pentru aprobări.



Strada Ziduri între Vii 22

Pe terenul fostei Fabrici Sintofarm, în suprafață de circa 51.000 mp , proprietarii doresc să construiască un ansamblu rezidențial. Mai exact, se propune construirea a trei clădiri de 29 de etaje, 3 clădiri de 19 etaje, 5 clădiri de 14 etaje, 5 clădiri de 6 etaje și 8 de 4 etaje. Proiectul abia a fost depus la Primăria Capitalei pentru aprobări. Beneficiarul proiectului este Sintofarm SA.


Șoseaua Electronicii 31

Proiectul propune construirea a două clădiri cu 15 etaje, două clădiri cu 13 etaje, 5 de 4 etaje și două cu două etaje, care vor adăposti locuințe, birouri și spații comerciale. Terenul are o suprafață de circa 10.000 mp. Inițatorul proiectului este Pal Group, iar proiectant Arttek CB. Proiectul abia a fost depus la Primăria Capitalei pentru aprobări.

Strada Baicului 31

Proiectul propune construirea a două clădiri de 15 etaje și 3 de 12 etaje pe terenul în suprafață de circa 18.000 mp. Acestea vor adăposti locuințe, birouri și spații comerciale. Inițiatorul proiectului este A&T CHIC DESIGN, iar proiectant Abagiu Global Services. Proiectul a primit deja aviz preliminar de la Primăria Capitalei.


Tot la această adresă, un alt investitor, Agoterm 93, propune construirea unei alte clădiri de 12 etaje ce va adăposti locuințe. Proiectant este Abagiu Global Services. Proiectul a primit aviz de oportunitate de la Primăria Capitalei. Dacă va primi și restul avizelor, urmează să fie supus aprobării Consiliului General.

Electronicii 44B-44C

Proiectul propune construirea unei clădiri cu 12 etaje, a uneia cu 8 etaje și a uneia cu două etaje, lângă Gara Obor, pe un teren de circa 5000 mp. Acestea vor adăposti locuințe, birouri și spații comerciale. Inițiatorul proiectului este Metalprocess, iar proiectant Enviso. Proiectul este în faza de avizare la Primăria Capitalei.

Istoria Zonei industriale Obor

În 1904, CFR a înființat Gara Obor pentru a prelua o parte din traficul de călători de la Gara de Nord, dar și traficul de mărfuri pentru fabricile din zonă. Așa a început dezvoltarea zonei.

”Zona a fost destul de diversificată din punct de vedere economic, având activități de prelucrare a metalelor, textile, pielărie și produse chimice. La începutul secolului, după construirea gării, pe lângă grădini de zarzavat, existau trei fabrici de cărămidă și Moara Popovici. În 1923, zona deja capătă un caracter industrial mai pronunțat. Pe lângă transformarea morii respective în Moara Militară Obor și a celor două fabrici de carămidă în fabrici de var (Fabrica de var Vasilescu si Depozitele Fabricii de var Bibescu), pe harta Bucureştiului apar Fabrica D. Voina (fosta E Chiriack si fii, devenită după naţionalizare Intreprinderea de Mecanică Fină, iar după privatizare Romtatay), Fabrica de Produse Chimice Fenolit, iar mai spre marginea oraşului, de lângă Şoseaua Pantelimon, Fabrica Silva (din 1928, Liriman şi Fiii), Fabrica de Țesătorie pe Șoseaua Iancului (redenumită în anii '20 Societatea Română pentru Industria de Bumbac) Magazinele generale şi Antrepozitele Obor, precum şi Fabrica de Săpun Stella. Spre capătul zonei Obor, la intersecția Șoselei Pantelimon cu Șoseaua Iancului apare pe planul din 1928 încă o fabrică, Neptum, care producea împletituri de sârmă. Din același plan reiese că în partea de nord a căii ferate, în anii 30 s-a intensificat activitatea industrială, înființându-se fabrici precum Corina, Moara cerealiștilor, Oțetul național și Hermes, SICIO, Atelierele Mecanice FCS”, scrie Liviu Chelcea despre istoria zonei în ”Bucureștiul postindustrial”.

În perioada comunistă, după naționalizare, fabricile și-au schimbat numele și o parte din activitate.

”Știm, de exemplu, că intreprinderea socialistă Metaloglobus s-a numit, la înființare, Uzinele Metalurgice și Chimice Române Solex, care au înglobat Magazinele generale și Antrepozitele Obor. La început prelucra zinc din care se producea alb de zinc. Fabrica SPIC, societate anonimă pentru industria chimică, a fost înființată în 1921 pentru producerea de carton asfaltat, asfalt, săpun și produse chimice. Pe planul industrial din 1928, ea apare la categoria rafinării, localizată pe strada Ziduri între Vii, lângă zona unde a fost de curând Sintofarm. Depozitele de var Vasilescu par să se fi transformat, în anii 20, în Fabrica Frații Wurm Si SPIC/Fenolit (Fabrica de medicamente după naționalizare). (...) Lângă Piața Obor, unde erau amplasate Moara Militară Obor, Turnătoria Voina, Lack, Blau&Co. și Depozitul Central de Subzistență al Armatei, au apărut Fabrica de Pompe Aversa și Mecanică Fină. Fabrica de Țesătorie Colentina a fost botezată după naționalizare Suveica. În 1947, prin comasarea Electrolux cu o fabrică apărută în 1947, a luat ființă Intreprinderea Electroaparataj, care, la începutul anilor 1970, avea aproximativ 5.000 de salariați”, mai scrie Liviu Chelcea în cartea sa.

În anii 1990-2000 a urmat privatizarea fabrizilor și încet-încet închiderea lor. După anii 2000, terenul lor a început să fie valorificat de dezvoltatorii imobiliari.



Un exemplu este cartierul rezidențial Doamna Ghica Plaza (pe strada Paharnicul Turturea nr. 18 bis) construit înainte de criza din 2008, pe terenul fostei fabrici Romfelt. Complexul rezidențial este compus din 4 blocuri de 4 etaje, 4 blocuri de 16 etaje, 1 bloc de 24 etaje. Tot înainte de criză a fost construit și ansamblul rezidențial Rose Garden, pe Șoseaua Colentina, pe terenul fostei fabrici Suveica. Acesta cuprinde 11 cladiri cu nouă sau 11 etaje.




Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















54153 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    nu va face nimic primaria (Marţi, 14 mai 2019, 17:30)

    Mistrelutz [utilizator]

    va da autorizatii dar infrastructura ramane exact la fel. NU as cumpara in zona in conditiile astea
  • +14 (18 voturi)    
    Sigur ca da (Marţi, 14 mai 2019, 17:42)

    amicugri [utilizator]

    Pentru ca zona sa fie una precum La Défense nu e suficienta doar inaltimea cladirilor, acestea trebuie sa mai aiba si stil, aici am mari indoieli.
    • -1 (5 voturi)    
      ce sa faci frate in Baicului? (Miercuri, 15 mai 2019, 10:47)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui amicugri

      E zona leagan ptr BUG Mafia si alti cocalari de raperi drogati....acolo s-a nascut rap-ul de strada bucurestean, cu alde BUG Mafia, La familia, Marihuana si alti ciudati de raperi frustrati.
      La Electronica e o zona darapanata, cu blocuri gri si in care se face gratar in spatele blocului. Acolo traiesc tigani si romani tiganizati...
      Asa ca cum sa faci nene La Defense la Electronica?? O iau investitorii la goana, numai blocurile si tiganii sa le vada si au luat-o la sanatoasa.
      • +3 (3 voturi)    
        :) (Miercuri, 15 mai 2019, 13:59)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Pentru ca tot ai amintit, cum arata Pantelimonul in 1997-1998 (cand erau in voga BUG Mafia, dar si cand si-a "infipt" prima multinationala- adica Dialog/Orange primul birou in zona- la pta Delfinului? Si cum arata astazi zona?

        Asa o sa fie si la Baicului. Se vor construi blocuri, vor veni firme, tiganii care fac gratar in spatele blocului se vor retrage incet-incet.
  • +21 (25 voturi)    
    În locul fabricilor din centru (Marţi, 14 mai 2019, 17:55)

    nick24 [utilizator]

    n-ar trebui aprobate DECÂT PARCURI si spatii verzi.
    Bucureștiul suferă de lipsă spatii verzi și blocaje în circulatie. Turnurile la centură!
    • +7 (11 voturi)    
      Da, da,da (Marţi, 14 mai 2019, 21:35)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      in alta capitala, in alta tara , locuita de alt popor
    • -1 (3 voturi)    
      zonele verzi (Miercuri, 15 mai 2019, 8:37)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      verdeata in oras, zonele verzi si parcurile cu banci sunt chestii "ceausiste", retrograde, nu mai e la moda. (app, zicea odata N.Dan cand era la ecologisti ca din 1990 in Buc s-au taiat 800.000 arbori pt. asa-zisii "dezvoltatori").
    • 0 (2 voturi)    
      Nu fabricile (Miercuri, 15 mai 2019, 9:37)

      Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui nick24

      au aparut in mijlocul Bucurestiului, Bucurestiul s-a extins si a cuprins fabricile. Acestea, sigur, ar trebui relocate, dar asta cere bani, timp, vointa.
      • 0 (2 voturi)    
        nope, (Miercuri, 15 mai 2019, 12:19)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Mironescu Valeriu

        aici nu a fost asa.
        Ceausescu a facut Pantelimonul cu tot cu fabrici, asa a fost proiectul.
        Adica a extins Buc, construind si blocuri si fabrici.

        Oricum, in Baicului ai parte numai de tigani si romani tiganizati....nu as investi acolo nici macar 1 euro.
    • +3 (3 voturi)    
      mai trebuie (Miercuri, 15 mai 2019, 10:13)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      parcari si largirea drumurilor (tot ca sa diminuezi poluarea)

      si centura verde la marginea bucurestiului...

      in fine... oricum orice ar trebui facut SIGUR nu trebuie facute blocuri sau magazine!
  • +16 (18 voturi)    
    Paris? (Marţi, 14 mai 2019, 17:55)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Pana cartierul Baicului sa devina "La Defense al Bucurestiului", este dezolant,plin de cladiri abandonate, blocuri neterminate sau cu fatade crapate . E un cartier amarat, nu va sfatuiesc sa va plimbati noaptea pe aici.Oricum , nu bate zona Ferentari.
    • +5 (5 voturi)    
      Sa stii ca ai dreptate (Marţi, 14 mai 2019, 22:19)

      quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Sa stii ca ai dreptate, am trecut cu taxiul, ziua in amiaza mare si confirm ceea ce ai scris.
    • -2 (2 voturi)    
      asa am spus si eu mai sus (Miercuri, 15 mai 2019, 12:20)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      ..numai sa vada investitorii tiganii si blocurile cenusii si o iau la sanatoasa...
      Acolo si in Ferentari nu ai ce face.
  • +6 (18 voturi)    
    Sondaj (Marţi, 14 mai 2019, 17:55)

    Irina25 [utilizator]

    Cine doreste un oras de betoane, intr-o tara pustie?
    • 0 (2 voturi)    
      La Defense (Miercuri, 15 mai 2019, 13:59)

      Ailemac [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      Corect
  • +27 (27 voturi)    
    La Defense romanesc (Marţi, 14 mai 2019, 17:58)

    placintacubranza [utilizator]

    La Defense in versiunea romaneasca: fara metrou, stradute cu o banda pe sens si bonus bariera de pe Baicului.

    E penibil ca se aproba asa ceva.
  • +6 (10 voturi)    
    Poate ar trebui sa asteptati dupa cutremur? (Marţi, 14 mai 2019, 18:10)

    quietguy58 [utilizator]

    Poate ar trebui sa asteptati constructia unor asemenea cladiri imnese dupa cutremur?
    • +2 (4 voturi)    
      ce inseamna cladiri imense? (Miercuri, 15 mai 2019, 10:27)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

      Daca 25 de etaje ti se pare imens, 50 cum ti se par? Dar 100?
      Ce spui tu e tipic psd-ist, nu construim de frica DNA-ului, cutremurului, etc.
      Nu asta e argumentul pentru care constructia acelor cladiri e o tampenie ci lipsa infrastructurii.
  • +14 (20 voturi)    
    La Défense??? Glumiti! (Marţi, 14 mai 2019, 18:12)

    Chiar Eu [utilizator]

    Nici Ceausescu nu costruia blocuri de 20 de etaje pentru locuit. Asta nu este locuire civilizata!
    Cat despre arhitectura noilor cladiri sunt sigur ca vor fi niste betoane sinistre, cum deja exista cateva in zona.
    Trist! Nu va fi niciun La Défense.
    • 0 (8 voturi)    
      Scenarii SF pentru Romania. (Marţi, 14 mai 2019, 23:47)

      quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      In anii epocii de aur in multe blocuri liftul nu functiona cum ar fi trebuit sa functioneze.
      Nu mai vorbesc de apa calda
    • +3 (3 voturi)    
      Poti sa dai un exemplu de betoane sinistre in zona (Miercuri, 15 mai 2019, 10:27)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Construite dupa 89 evident.
  • +17 (17 voturi)    
    pe unde ies la strada? (Marţi, 14 mai 2019, 18:27)

    andimi [utilizator]

    Bun, frumos, La Defense, da pe unde vor iesi la bulevard miile de oameni care vor locui sau munci in aceste zeci de turnuri? Ar trebui deschise strazi noi, dar cum proiectele sunt individuale si nu interconectate va iesi o mare panarama!
  • +22 (24 voturi)    
    doar o mica diferenta (Marţi, 14 mai 2019, 18:32)

    Itsoc [utilizator]

    La Defense este in afara inelului interior al Parisului si este deservit de vreo 2 linii de tramvai, o linie de RER, vreo 14 linii de autobuz, 3 linii de metrou si vreo 2 linii de tren periferic.
    Pe langa infrstractura rutiera.
    So, keep dreaming cu La Baicului caci in realitate e vorba de niste tunuri imobiliare care vor duce la blocarea totala a zonei unde sclavii lui dragnea, corporatisti bine platiti vor face 2h in aglomeratie de lesin ca sa ajunga la birou.
    • +8 (12 voturi)    
      As mai adauga ca este depasit de vremuri (Marţi, 14 mai 2019, 21:39)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      In ziua de azi nu se mai fac cartiere de cladiri inalte inghesuite, sunt complet nepractice si genereaza aglormeratii uriase. Pe nu m-a impresionat cu nimic La Defense. In schimb mi-au placut mult cladirile de birouri din America construite pe 2-3 etaje, intinse pe suprafete imense. In Germania doar asa se construieste acum. Nu mai da nimeni autorizatii pentru cladiri de locuinte sau birouri mai inalte de 4 etaje.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate, mai putin finalul (Joi, 16 mai 2019, 17:12)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      " tunuri imobiliare care vor duce la blocarea totala a zonei"

      "vor face 2h in aglomeratie de lesin ca sa ajunga la birou."

      Aici ai perfecta dreptate, din pacat este foarte corect, asa o sa fie!

      " sclavii lui dragnea, corporatisti bine platiti "

      pardon!
      Noi, cei ce lucram la corporatiile multinationale, suntem sclavii ACESTORA, vanduti lui SOrosh, si nu il votam de loc pe Daddy!
  • +13 (15 voturi)    
    Baicului (Marţi, 14 mai 2019, 19:29)

    Nissan [utilizator]

    Parisul nu are cutremure.
    • +8 (8 voturi)    
      fara cutremure (Marţi, 14 mai 2019, 21:36)

      xyz2033 [utilizator] i-a raspuns lui Nissan

      dar au veste Louis Vuiton frumoase
  • +18 (20 voturi)    
    Mai dă-le naibii (Marţi, 14 mai 2019, 19:41)

    PowerIon [utilizator]

    de turnuri.
    Se pare că vrem neapărat să urcăm și mai sus în topul orașelor cele mai poluante din lume, nu e suficient locul 3, cât o mai duce și Simona, să avem totuși locul 1 la ceva.
    Să facă acolo un cartier frumos de case cu 1 etaj.
  • +13 (15 voturi)    
    20 de turnuri... (Marţi, 14 mai 2019, 20:22)

    PlutoniumBoy [utilizator]

    Cel mai probabil: 15 blocuri cu locuinte, 3 blocuri cu malluri si 2 cu birouri (banci, software, farmacii, cazinouri, etc). Asta a ajuns Romania in 30 de ani !
  • +8 (8 voturi)    
    zona deja aglomerata (Marţi, 14 mai 2019, 21:16)

    ananstef [utilizator]

    bune investitiile dar trebuie dezvoltata mult infrastructura, toata zona este foarte aglomerata (Colentina, Obor, Mihai Bravu, Pantelimon)
  • +12 (14 voturi)    
    pai cocalaria de bucuresti (Marţi, 14 mai 2019, 22:18)

    rov [utilizator]

    de 30 de ani nu reuseste sa faca o centura...
  • +12 (16 voturi)    
    Ma intreb (Marţi, 14 mai 2019, 23:14)

    Cetateanu [utilizator]

    Toti consilieriii generali sunt facuti de mama idotilor. Pai de 30 de ani n-au fost in stare sa faca un drum ca lumea in Bucuresti sau macar o centura de 4 benzi pe care sa circuli fara sa stai la intersectii. Si vor sa mai faca un cartier supra-aglomerat. Pai mai papagalilor Pipera ce kkao o fi. Da fara drumuri cu o amarata de pasarela care mai usureaza ceva, dar macar are metrou. Ia de vedeti zecile de rezidente pe care le-ati aprobat, mai animalelor, fara parcari , construite vai mama lor ( o sa le vedem la primul seism mai important), ultra -poluate datorita sistemelor de incalzire si miilor de auotvehicule fara spatii verzi etc. Pana nu or sa fie impuscati pentru distrugerea orasului: primari, functionarii primariei consilieri, n-o sa se intample nimic..
  • +5 (9 voturi)    
    Școli moderne, parcuri, spitale! (Miercuri, 15 mai 2019, 0:20)

    of of [utilizator]

    Avem nevoie de clădiri noi pentru școli și licee (în toate se învață în 2 schimburi pentru că nu sunt clase suficiente), dispensare pentru medici de familie, cabinete de stomatologie care să nu fie tot în apartamente de bloc, parcuri, centre de recreere, biblioteci pentru copii... nu tot clădiri de birouri - acestea trebuie mutate la marginea orașului, așa cum este Defense la Paris!
  • +9 (11 voturi)    
    Unde vor parca masinile (Miercuri, 15 mai 2019, 2:23)

    John_english [utilizator]

    oamenii ce vor locui in blocurile acelea?!
    • +4 (4 voturi)    
      nope (Miercuri, 15 mai 2019, 10:11)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui John_english

      la bucuresti e acu la moda elicopterul ca masinile nu mai merg din cauza traficului....
      iti dai seama ca nici transportu in comun nu o sa faca fata....
      o sa fie un dezastru dpdv al circulatiei...
      dar ce conteaza?! fac unii niste banuti si aia smecheri oricum au antemergator si politie care blocheaza circulatia pt ei!
  • +3 (3 voturi)    
    Dubaicului (Miercuri, 15 mai 2019, 9:44)

    Skipper_The_Pinguin [utilizator]

    .
  • +3 (3 voturi)    
    bravoooo (Miercuri, 15 mai 2019, 10:10)

    liviu_ [utilizator]

    si asa e sufocat bucurestiu... sa mai facem niste blocuri turn...
    sa faca si heliporturi ca sa aiba oamenii cu ce sa ajunga in centru!

    pe langa asta bucurestiul suporta blocuri atat de inalte?! din cate am auzit e cam nisipos terenul si nu prea se preteaza blocuri inalte. nu e un risc?!
  • +4 (4 voturi)    
    stiu foarte bine cartierul (Miercuri, 15 mai 2019, 10:42)

    gazpefoc [utilizator]

    si ma cac pe mine de ras cand citesc ce vor sa faca astia.. :)))))))) blocul ala de la doamna ghica plaza, nici macar acum la mai mult de 10 ani de la construire nu este vandut in totalitate. ca sa nu mai spun de planorama. terenurile de care vorbesc ei sunt libere de cladiri de cel putin 10 ani de zile si nu s-a construit nimic pe ele. oare de ce? ca sa iesi dimineata in colentina intr-o zi ploioasa trebuie sa pleci pe la 7, altfel poti sta si o ora in trafic. soseaua electronicii de care vorbesc in articol nu are nicio iesire ca lumea, este o sosea inchisa la un capat si in celalalt capat este bariera de la calea ferata. au promis ca muta gara, ca fac parc in locul sinelor, ca lungesc soseaua sa iasa in ziduri mosi (langa mall veranda), acum ca fac cartier de zgarie nori.. AHAHAHAHAHAHAHA!!!
  • +2 (2 voturi)    
    La Defence Bucuresti (Miercuri, 15 mai 2019, 13:53)

    Ailemac [utilizator]

    Nu pot intelege de ce se inghesuie intr-un oras supraagloemrat si fara infrastructura aferenta. De ce nu se duc in afara orasului? Nu in zone verzi. Este mai ieftina si infrastructura (decat sa carpesti ceva mai bine faci ceva nou, adaptat nevoilor). Spatiile mentionate pot fi spatii verzi.
    Maidanul de la moara lui Assan, curatat de gunoaie, facute niste alei ar fi un spatiu verde frumos; nici nu ar trebui daramate ruinele de caramida (ele arata cum se construia in acei ani). Nu stiu daca exista un proprietar, dar mi se pare inadmisibil ca in buricul orasului (Stefan cel Mare) sa existe asa o porcarie.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version