Gabriela Firea: Vom implementa banda unica si pe linia tramvaielor 16, 1 si 32, dupa modelul de succes al liniilor 41 si 21

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:00 Actualitate | Administratie Locala


Garduri care delimiteaza linia 21 de tramvai
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
Primaria Capitalei va delimita in acest an liniile tramvaielor 16, 1 si 32 cu garduri, dupa modelul liniilor 41 si 21, a declarat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea. Aceasta a declarat ca asteapta modificarea Codului Rutier, astfel incat pe benzile unice dedicate tramvaielor sa poata circula autobuzele si, posibil, biciclistii.

"In ceea ce priveste dezbaterea privind banda unica. In prima etapa vom folosi banda unica care este construita acum la tramvai. Dupa succesul liniei 21,  unde linia de tramvai a fost asigurata cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 si linia 32. Asteptam modificarea Codului Rutier astfel incat autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am vazut asta in multe capitale europene. Sustinem si posibilitatea intrarii biciclistilor pe spatiul dedicat circulatiei tramvaielor", a declarat primarul general.


Citeste mai multe despre   


















5611 vizualizari

  • -9 (25 voturi)    
    succesuri (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:06)

    UnOmOarecare [utilizator]

    cred ca as muri de ras sa ramana o ambulanta blocata in trafic si sa nu poata sa se urce pe linia de tramvai (pentru a ajunge mai repede la destinati), din cauza (sau chiar datorita) acestor idei absolut inovatoare.
    • -4 (10 voturi)    
      Falsa problema (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:41)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Pe linia lui 21 ambulanta poate circula lejer pe liniile de tramvai
      • +6 (8 voturi)    
        poate (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:20)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        cu conditia sa ia urgentele dintr-o statie si sa le lase la urmatoarea.. :)
      • +2 (2 voturi)    
        de circulat da (Joi, 4 ianuarie 2018, 13:11)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        dar in rest nu prea ai cum sa opresti pt o interventie si sa o rezolvi in timpul dintre 2 tramvaie, sa treci aparatura si asistentii peste gard, sa treci targa cu pacientul inapoi, daca se opreste tramvaiul stai pina se rezolva defectiunea, etc presupun ca gardul e interupt numai in intersectii si in statii si pe zebre incap numai pietoni sa treaca
  • +7 (29 voturi)    
    Circulație (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:09)

    Celbland [utilizator]

    Dacă pe banda unică vor circula tramvaiele, autobuzele și bicicliștii, de ce nu s-ar extinde și pentru pietoni ?

    Dar căruțele cu fier vechi, pe ce bandă vor circula ?
  • +9 (15 voturi)    
    Iar da idei crete (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:13)

    MinDepous [utilizator]

    [In prima etapa vom folosi banda unica care este construita acum la tramvai. Dupa succesul liniei 21, unde linia de tramvai a fost asigurata cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 si linia 32. Asteptam modificarea Codului Rutier astfel incat autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am vazut asta in multe capitale europene. Sustinem si posibilitatea intrarii biciclistilor pe spatiul dedicat circulatiei tramvaielor]

    Aha. Punem, deci, garduri pentru linia de tramvai... apoi, lasam autobuzele pe-acolo. Poate m-au lasat ochii, insa nu cred ca incap 2 autobuze in paralel in spatiul a doua linii de tramvai.

    Cat despre biciclisti pe linia de tramvai - va pot spune cum e in Munchen: biciclistii au pista lor, langa pietoni, sau pe carosabil, cu masinile, cand pista nu exista. Da' implementam noi strutocamila asta, pentru ca, de ce nu, nu?
    • +12 (16 voturi)    
      Inca nu i-a trecut efectul alcoolului (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:34)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

      Autobuzele sar gardul ?
    • +3 (5 voturi)    
      Linii de tramvai delimitate si incarcate cu alte m (Joi, 4 ianuarie 2018, 9:21)

      gd [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

      Nu cred ca functioneaza linia unica a tramvaielor si pentru autobuze pentru ca nu incap intre garduri doua autobuze. De asemenea cred ca este functionala aceasta solutie cu garduri pentru linia de tramvai numai atunci cand in afara gardurilor raman doua benzi pe sens ,iar in cazul liniei 16 acest lucru nu exista decat pe portiunea de pe Bd. Lacul Tei.Cat despre a lasa biciclistii pe linia de tramvai este o idee foarte periculoasa avand in vedere sinele metalice ascutite si alunecoase.Sper ca ideea buna cu delimitarea liniei de tramvai 21 sa nu fie extinsa cu aceste idei nastrusnice .
      • +4 (4 voturi)    
        Mi s-a parut evident, de aceea nu am scris si eu (Joi, 4 ianuarie 2018, 10:46)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui gd

        De acord.
        Pe de-o parte, granted, in Munchen liniile de tramvai au, pe alocuri, o delimitare -> o bordura de vreo 10cm inaltime (desi nu am masurat-o niciodata, asadar nu sunt sigur). Da, nu circuli pe linia de tramvai si nu incaleci bordura aia (decat daca nu-ti pasa de roti sau e o urgenta). Insa e doar pe alocuri, cum am spus.

        In Bucuresti nici nu-mi amintesc unde e spatiu de 6 benzi (liniile de tramvai + autobuz ar ocupa amandoua 2 benzi, plus cele inca 2 benzi pe sens mentionate de tine).

        Solutie pentru traficul DIN oras ar fi facut functionala centura, cu pasaje supraterane si ramuri laterale, prin care soferii care vor sa intre in oras sa intre pe pasaj, iar cei care circula pe centura sa ramana la nivelul centurii. Numai ambuteiajul de la centura vs sos. Oltenitei ar fluidiza traficul semnificativ, de exemplu - da, precum si indepartarea craterelor de-acolo, ca alea nu sunt gropi...
        Da' aia e investitie in infrastructura, trebuie facuta cu cap, nu cu delapidare etc. Aveau proiect acolo de dat in folosinta prin 2014 2015, nu mai stiu - a fost un panou, cred ca l-au dat jos la vreo 2 ani dupa ce oricum nu au facut proiectul. Ma intreb banii pentru el unde s-au dus.
      • +1 (1 vot)    
        Draga (Joi, 4 ianuarie 2018, 15:21)

        misu81 [utilizator] i-a raspuns lui gd

        Prietene de unde ai tras tu concluzia ca pe linia lui 21 este bine? Ai mai circulat pe acolo sau vorbesti din carti?
  • +23 (25 voturi)    
    dupa un an de zile (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:19)

    vax-albina [utilizator]

    declarațiile madamei firea încep tot cu ”vom”, eventual acel ambiguu ”se va”.
    Vreau să aflu și ce s-a făcut până acum. Cred că mai trebuie să aștept 3 ani, în prag de alegeri.
    Aaa...da. S-au făcut firme de tocat banii cetățenilor. Bravo.
    • +5 (5 voturi)    
      Ar fi facut, daca o lasau! (Joi, 4 ianuarie 2018, 9:52)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

      S-ar fi facut, si benzile unice, si pasajele, si transportul public gratuit, si gicacaloria gratuita, asa cum a promis, DACA o lasau in pace sa lucreze!

      Dar din cauza lu' Statul Paralel nu a reusit sa faca nimic!

      Jos Statul Paralel!
  • +25 (25 voturi)    
    mortala (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:26)

    nahir [utilizator]

    asta cu "...dupa modelul de succes al liniilor 41 si 21".
    Partea proasta pentru ea e ca modelul de succes al linie 41, care nu-i apartine ei ci lui base, a inspirat si modelul de succes al linie 21, cam tarziu ce-i drept, dar bine ca l-au facut.
  • +11 (15 voturi)    
    Si banda ...larga... (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:33)

    scaraotchi [utilizator]

    cand o veti implementa stimata dna primarita...? Sa incapa SUV-ul lu' dl Pandele, sa va traiasca!
  • +10 (14 voturi)    
    In capitalele Europene?! (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:35)

    Namaste [utilizator]

    Acolo circula pe infrastructura impecabila, tramvaie noi, comfortabile (Luxemburg, Paris, Budapesta, Praga, Bratislava!) si cu un design aerodynamic pe care doamna primar le crede a fi autobuze Mercedes Benz...
  • +10 (10 voturi)    
    Vom face vom drege (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:36)

    Hans Metter [utilizator]

    sa se faca odata... daca a fost buna Solutia pentru linia lui 21 si s-au facut analize grabiti lucrurile... sau astea is pentru mandatul nr.2?
  • +10 (14 voturi)    
    Tare ideea (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:38)

    Reticentul [utilizator]

    Da ce-aveti doamna Gabi cu biciclistii, daca aveti boala pe ei si avand in vedere ca 41 e supranumit metrou usor, nu mai bine sustineti "intrarea biciclistilor in spatiile destinate circulatiei metroului"?! Pare ca tot aia e, dar sigur mai eficient.
  • +8 (12 voturi)    
    Biciclistii pe linia de tramvai!!!! (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:41)

    Martinezu [utilizator]

    Numai daca vor fi conectati si la linia electrica.
    Cum oare ne putem imagina biciclisti circuland in fata tramvaiului cand acesta se apropie? Unde se duc biciclistii? Sau se va impune limita minima de viteza 40km/h intre statii si odihna in statie?
  • +5 (9 voturi)    
    Tramvaiul 1 (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 13:47)

    t4v1 [utilizator]

    Care inconjoara practic centrul Bucurestiului e cel mai bun candidat. Acolo se incalca flagrant linia. 16-le, desi duce oamenii in Pipera, umbla numai pe stradute, .

    Cu ocazia asta poate folosesc si ei garduri omologate si testate in trafic, nu gardurile de vite folosite pe 21.
  • +10 (12 voturi)    
    Nu am vazut, (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 14:01)

    BibiAfricanul [utilizator]

    pe unde am mai umblat, garduri de siguranta pentru benzile comune tramvai + autobuz. Fara gard, da, sigur, sunt in foarte multe locuri dar atentie, caile de rulare sunt amenajate in acest sens (nu cum sunt liniile de tramvai la noi) si tramvaiele circula cu viteza unui autobuz.
    Biciclisti pe linia de tramvai nu am vazut nicaieri si nici nu cred ca pot circula in siguranta.
    Care este marele succes, nu stiu. Toate aceste masuri sunt normale, extrem de intarziate si atunci cand sunt implementate, sunt fara cap si coada.
    Carpeli de ochii lumii.....
  • +11 (13 voturi)    
    Cand (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 14:02)

    tarabost [utilizator]

    va circula doamna primar pe bicicleta pe linia de tramvai ma voi grabi sa ii urmez exemplul - sper sa fiu primul :).
    • +11 (11 voturi)    
      Corect (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:11)

      TheD [utilizator] i-a raspuns lui tarabost

      Si eu, o sa o urmez cu tramvaiul in timp ce ea pedaleaza disperata pentru viata ei.
      • +5 (5 voturi)    
        iar eu sa iti blochez maneta aia pe (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 19:11)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui TheD

        TOT INAINTE!
  • +11 (13 voturi)    
    Habar nu are (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 14:11)

    Consonant [utilizator]

    Pun pariu ca nu stie pe unde trece tramvaiul 16. Pe Calea Mosilor (zona veche), Strada Vasile Lascar, si Strada Viitorului este imposibi fiindca exista doar cate o banda pe sens!
    • +4 (4 voturi)    
      Pe Petricani (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:02)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui Consonant

      are deja linia lui dedicata :)
    • +6 (6 voturi)    
      garduri sa fie! (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:23)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Consonant

      probabil s-a gandit sa le pune pe Strada Petricani.. :)
  • +5 (7 voturi)    
    Cand se schimba tramvaile de pe linia 16? (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 15:00)

    quietguy58 [utilizator]

    Cand se schimba tramvaile de pe linia 16?
  • +13 (13 voturi)    
    Gard aveti. (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 15:17)

    Sati [utilizator]

    Dati mai putin gard doamna sa ajunga la toata lumea.
  • +5 (5 voturi)    
    si nu se poate ca pe banda aia ...... (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 18:55)

    mar-vas [utilizator]

    care crezi tu cap cirliontat ca iti va rezolva problema infernului din Bucuresti sa circulati si voi astia din psd-alde-udmr, fara masini si fara coloane de politie!?
    asa sa va ia la felicitat si multumit poporul pentru care va obositi zi si noapte!!
  • +2 (2 voturi)    
    Ce oameni rai (Joi, 4 ianuarie 2018, 14:55)

    RaduMischie [utilizator]

    Dom'ne, doamna primar a zis ca vrea ca autobuzele si biciclistii sa circule pe toate liniile de tramvai, nu doar pe alea delimitate cu garduri.
    Sau asa imi place sa cred. Pentru ca asa as fi linistit ca n-a luat-o razna de tot si ca nu vrea sa bage si biciclistii si autobuzele pe sine si pe traverse.
    Dar de aia cu parcarile, ce ziceti?
  • +1 (1 vot)    
    Fratilor (Joi, 4 ianuarie 2018, 15:30)

    misu81 [utilizator]

    Nu puneti botul la prostiile primaritei si la cativa inepti care nu au mers pe unde a pus Gabita garduri.
    Gardurile le pune ca sa ia niste bani pe lucrari.
    Nu le pune ca sa ne fie noua bine. Sa vedeti cu ce firme s-au facut lucrarile si daca nu or avea vreun psd-ist in spate sa imi spuneti mie cutu.
    Mersul pe mosilor si pe Colentina este in haos de cand sunt gardurile. Ambulantele nu mai au pe unde sa mearga, nu mai pot iesi inspre linia de tramvai si sa mearga rpd, troleibuyele nu pot sa treaca pe mosilor la Orange si Vodafone unde oamenii parcheaya in continuare masinile, la Edessa in fata e haos si cate si mai cate.
    Bravo Gabi !
    Si ce sa vedeti, am stat la tramvai 20 de minute pentru ca Gabi a uitat sa mai adauge tramvaie pe linia lui 21. Deci flit lingailor care spun ca sunt bune gardurile fara sa fii mers cu masina pe Colentina.
    Si sa va mai spun un secret pentru voi astia care stati in cu totul alta parte. Pe linia lui 21 nu se mergea cu masina decat in yona Dna Ghica pe o portiune foarte scurta. Si pentru 500 m s-au pus garduri pe 20 de km. Tarii cat mai multe fiare. Si Fire.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version