Gabriela Firea: Vom implementa banda unica si pe linia tramvaielor 16, 1 si 32, dupa modelul de succes al liniilor 41 si 21
"In ceea ce priveste dezbaterea privind banda unica. In prima etapa vom folosi banda unica care este construita acum la tramvai. Dupa succesul liniei 21, unde linia de tramvai a fost asigurata cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 si linia 32. Asteptam modificarea Codului Rutier astfel incat autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am vazut asta in multe capitale europene. Sustinem si posibilitatea intrarii biciclistilor pe spatiul dedicat circulatiei tramvaielor", a declarat primarul general.

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
Dar căruțele cu fier vechi, pe ce bandă vor circula ?
Aha. Punem, deci, garduri pentru linia de tramvai... apoi, lasam autobuzele pe-acolo. Poate m-au lasat ochii, insa nu cred ca incap 2 autobuze in paralel in spatiul a doua linii de tramvai.
Cat despre biciclisti pe linia de tramvai - va pot spune cum e in Munchen: biciclistii au pista lor, langa pietoni, sau pe carosabil, cu masinile, cand pista nu exista. Da' implementam noi strutocamila asta, pentru ca, de ce nu, nu?
Pe de-o parte, granted, in Munchen liniile de tramvai au, pe alocuri, o delimitare -> o bordura de vreo 10cm inaltime (desi nu am masurat-o niciodata, asadar nu sunt sigur). Da, nu circuli pe linia de tramvai si nu incaleci bordura aia (decat daca nu-ti pasa de roti sau e o urgenta). Insa e doar pe alocuri, cum am spus.
In Bucuresti nici nu-mi amintesc unde e spatiu de 6 benzi (liniile de tramvai + autobuz ar ocupa amandoua 2 benzi, plus cele inca 2 benzi pe sens mentionate de tine).
Solutie pentru traficul DIN oras ar fi facut functionala centura, cu pasaje supraterane si ramuri laterale, prin care soferii care vor sa intre in oras sa intre pe pasaj, iar cei care circula pe centura sa ramana la nivelul centurii. Numai ambuteiajul de la centura vs sos. Oltenitei ar fluidiza traficul semnificativ, de exemplu - da, precum si indepartarea craterelor de-acolo, ca alea nu sunt gropi...
Da' aia e investitie in infrastructura, trebuie facuta cu cap, nu cu delapidare etc. Aveau proiect acolo de dat in folosinta prin 2014 2015, nu mai stiu - a fost un panou, cred ca l-au dat jos la vreo 2 ani dupa ce oricum nu au facut proiectul. Ma intreb banii pentru el unde s-au dus.
Vreau să aflu și ce s-a făcut până acum. Cred că mai trebuie să aștept 3 ani, în prag de alegeri.
Aaa...da. S-au făcut firme de tocat banii cetățenilor. Bravo.
Partea proasta pentru ea e ca modelul de succes al linie 41, care nu-i apartine ei ci lui base, a inspirat si modelul de succes al linie 21, cam tarziu ce-i drept, dar bine ca l-au facut.
Cum oare ne putem imagina biciclisti circuland in fata tramvaiului cand acesta se apropie? Unde se duc biciclistii? Sau se va impune limita minima de viteza 40km/h intre statii si odihna in statie?
Cu ocazia asta poate folosesc si ei garduri omologate si testate in trafic, nu gardurile de vite folosite pe 21.
Biciclisti pe linia de tramvai nu am vazut nicaieri si nici nu cred ca pot circula in siguranta.
Care este marele succes, nu stiu. Toate aceste masuri sunt normale, extrem de intarziate si atunci cand sunt implementate, sunt fara cap si coada.
Carpeli de ochii lumii.....
asa sa va ia la felicitat si multumit poporul pentru care va obositi zi si noapte!!
Sau asa imi place sa cred. Pentru ca asa as fi linistit ca n-a luat-o razna de tot si ca nu vrea sa bage si biciclistii si autobuzele pe sine si pe traverse.
Dar de aia cu parcarile, ce ziceti?
Gardurile le pune ca sa ia niste bani pe lucrari.
Nu le pune ca sa ne fie noua bine. Sa vedeti cu ce firme s-au facut lucrarile si daca nu or avea vreun psd-ist in spate sa imi spuneti mie cutu.
Mersul pe mosilor si pe Colentina este in haos de cand sunt gardurile. Ambulantele nu mai au pe unde sa mearga, nu mai pot iesi inspre linia de tramvai si sa mearga rpd, troleibuyele nu pot sa treaca pe mosilor la Orange si Vodafone unde oamenii parcheaya in continuare masinile, la Edessa in fata e haos si cate si mai cate.
Bravo Gabi !
Si ce sa vedeti, am stat la tramvai 20 de minute pentru ca Gabi a uitat sa mai adauge tramvaie pe linia lui 21. Deci flit lingailor care spun ca sunt bune gardurile fara sa fii mers cu masina pe Colentina.
Si sa va mai spun un secret pentru voi astia care stati in cu totul alta parte. Pe linia lui 21 nu se mergea cu masina decat in yona Dna Ghica pe o portiune foarte scurta. Si pentru 500 m s-au pus garduri pe 20 de km. Tarii cat mai multe fiare. Si Fire.