Cearta in PDL pe organizarea Conventiei. Pinalti catre Boureanu: Daca ai fi un Pinalti 2 ar fi bine ma, dar nu ai tu valoarea aia/ Blaga catre Macovei: De ce dai cu bata prin gard. Candideaza cu fruntea sus si nu folosi tot felul de tertipuri 

de L. Pirvu     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 februarie 2013, 12:04 Actualitate | Politic


Gheorghe Stefan (arhiva)
Foto: Agerpres
Democrat liberalii au validat sambata in sedinta Consiliului National de Coordonare (CNC) data Conventiei Nationale Extraordinare a partidului si numarul de delegati. La finalul sedintei democrat liberlaii s-au certat pe organizarea Conventiei. Gheorghe Stefan a propus o suplimentare a locurilor in comisia de organizare a Conventiei, fapt care a starnit protestul lui actualei conduceri, cel mai vocal fiind Cristian Boureanu. Totodata, Monica Macovei a cerut o derogare de vechime pentru membrii PDL care doresc sa candideze la sefia PDL. Presedintele PDL a supus la vot nu inaintea de a replica: "De ce dai bata prin gard. Candideaza cu fruntea sus si nu folosi tot felul de tertipuri". 

Gheorghe Stefan a propus suplimentarea membriilor in comisia de organizare cu alti 9 membrii din organizatiile care au avut cel mai mare scor la alegeri. "Sa nu venim cu liste, ci cu principii. Primele noua organizatii care sunt in clasament sa-si delege oameni in aceasta comisie", a cerut Gheorghe Stefan.

Vasile Blaga: Sa supunem la vot statutar  si apoi supun la vot si hotararea lui Pinalti discutata azi noapte cu altii

Cristian Boureanu: "Comisia a fost desemnata statuar si acum venim cu propuneri la misto. Iar sa mergem pe la televiuni sa explicam decizii luate la misto"

Gheorghe Stefan: "Cristi, daca ai fi tu un Pinalti doi, ar fi bine, ma!"

Propunerea lui Gheorghe Stefan a fost respinsa la vot.

Monica Macovei a cerut derogare pentru toti cei care doresc sa candideze pentru functii de conducere. 

Blaga a acceptat supunerea la vot a propunerii nu inainte de a da replica:  "De ce dai cu bata prin gard. Candideaza cu fruntea sus si nu folosi tot felul de tertipuri. Trebuie sa fi totusi membrii de partid".

Presedintele PDL, Vasile Blaga a raspuns atacurilor venite din partea sustinatorilor taberei Elenei Udrea ."De doua saptamani unii colegi mai tineri incearca sa ne separe in fesenisti si autentici colegi de dreapta nu fac decat sa distruga partidul",si-a inceput Blaga discursul. La sedinta CNC participa si Emil Boc, Elena Basescu si Monica Macovei. 

12:05 Principalele declaratii ale lui Vasile Blaga:
  • De doua saptamani unii colegi mai tineri incearca sa ne separe in fesenisti si autentici colegi de dreapta nu fac decat sa distruga partidul
  • Au aparut o serie de neadevaruri. Au stabilit din ianuarie unii colegi ca partidul asta e mort. Au repetat discursul lui Ponta. S-a spus ca as fi contribuit la caderea guvernului Ungureanu. Membri ai guvernului Boc ieseau la televizor si spuneau ca nu avem nevoie de Boc, ci de premier independent. Nu eu am facut aceste lucruri.
  • S-a vorbit despre blaturile din campanie. Despre ce blaturi putem vorbi cand aproape toti am intrat in Parlament de pe locurile doi, trei.
  • Se spune ca umblam prin tara pentru a ne pune conduceri interimare care sa ne sustina la o eventuala minciuna in partid, o minciuna mai mare nu se poate.
  • A venit timpul ca noi cei din PDL sa ne mai cream singuri capcane. Nu putem construi viitorul daca nu ne respectam valorile si principiile. Una dintre ele este dreptatea. De cate ori am aplicat intre noi masuri nedrepte? A doua, este libertatea. Ea s-a impartit pe ochi frumosi.
  • Va amintesc ca la locale, colegii au venit sa spuna ca nu pot candida sub sigla partidului si in mai multe zone au ales sa renunte la sigla si culoriile partidului
  • Partidul trebuie reconstruit in multe locuri de la firul ierbii
12:00 Principalele declaratii ale  Elenei Udrea 
  • Cred ca vremea in care partidul se conduce batand cu pumnul in masa a trecut. Este nevoie de a conduce acest partid mai democratic, este nevoie de a conduce acest partid insufletindu-l, dandu-i incredere ca putem depasi acest moment
  • Oamenii asteapta sa vada cum isi va reveni PDL, din starea de moleseala, de neincredere. Am auzit multe discursuri si multe explicatii. Fiecare dintre noi avem o explicatie pentru ce nu a mers bine, fiecare avem o scuza pentru cum am pierdut alegerile. Ar trebui sa vorbim despre asumare. Fiecare trebuie sa ne asumam ce am gresit
  • Guvernul Boc a fost unul responsabil, am fi avut mai mult de castigat daca nu ne-am fi dezis de el
  • Nu poti sa folosesti in interiorul partidului acele argumente pe care le foloseste USL cand ne ataca
  • Partidul nu este format numai din liderii lui, partidul are o baza pe care daca o neglijam riscam sa ne abandoneze.
  •  A fost un val de antipatie la nivelul PDL, dar vine in vremea in care oamenii vad ca viata lor in timpul guvernarii PDL s-a schimbat. Nu trebuie sa ne fie rusine de propria guvernare. 
  • S-a gresit ca strategie cand s-a cerut membrilor guvernului Boc sa se retraga
13:40 Cezar Preda 
  • Partidele nu se conduc cu pumnul in masa, dar nici cu banii pe masa, se conduc corect si in echipa. Suntem plini de sange, suntem un partid batut rau in alegeri si trebuie sa ne refacem(...) Nu mai venim cu pieptul inainte, nu mai venim cu trandafirul la rever, simbolul nostru. Acum, pe PDL il iubesc toti pentru setea de putere", a adaugat Preda.
  • Unii spuneau ca PDL trebuie sa ajunga repede la putere. Este un obiectiv, dar trebuie sa fii apt sa treci apa, sa te refaci dupa o guvernare grea, trebuie sa te refaci, sa te reconstruiesti, sa platesti si sa te reinventezi, nu cu solutii miraculoase
  • Vremea noastra este, vremea noastra vine. Ori ne respectam, ori va fi pe viata si pe moarte si ne vom flagela singuri
  • Partidul nostru poate, eu nu cred ca este mort. De ce spunem in spatiul public: partidul este mort, nu face opozitie la Ponta. Eu cred ca suntem vii, dar suntem plini de sange. Cine ne canta noua prohodul? Noi ne cantam prohodul nostru? Ce inseamna asta? Avem capacitatea si avem resurse sa ne revenim
  • Ponta este in filmul minicinosilor mincinosilor, care minte cum respira. Ce, opozitie la el se face mintind la fel? Noi ne-am consacrat prin adevar, prin masuri dure, prin stat de drept. Acum sa intram in arsenalul minciunilor? Cine minte in halul asta se va ineca in propria sa voma. Nu trebuie sa ii fac eu acelasi joc, sa mint si eu la fel ca el sa ma creada lumea
14:10 Adrian Papahagi
  • Trebuie sa ne iubeasca publicul, trebuie sa fim votati, iar noi suntem antipatici in acest moment. Suntem antipatici, suntem raniti, suntem loviti. Suntem profund antipatici. Sa fim simpatici! Ceea ce nu inseamna sa fim ridicoli, nu inseamna sa abandonam valorile. Eu insumi sunt un om de credinta, de valori
  • Am venit in partidul asta la greu, in momentul cel mai disperat, si nu fiindca m-as fi bagat eu, ci fiindca am fost chemat sa vorbesc pe niste scene alaturi de Traian Basescu, pe care vad ca incepem sa-l cam uitam aici, doamnelor si domnilor, pe Traian Basescu care a facut acest partid sa fie mare, pe Traian Basescu care, iata, in mod paradoxal este inca in incredere peste acest partid. Am ajuns la performanta sa fim la cota de incredere sub un presedinte care este de opt ani de zile presedintele Romaniei. Deci, in continuare putem spune ca Traian Basescu este locomotiva pentru noi
15:30 Ioan Oltean
  • A venit timpul ca PDL sa se dea jos din spinarea lui Traian Basescu. Acest lucru nu inseamna ca ne despartim de Traian Basescu. Noi ramanem in mod obligatoriu partenerii lui Traian Basescu, dar Traian Basescu, presedintele Romaniei, are nevoie de un partid puternic, are nevoie de un partener loial, are nevoie de un partener pe care sa se bazeze pentru ceea ce urmeaza de acum incolo pentru Romania, nu de un partid faramitat de orgolii, de dusmanii. Traian Basescu ne-a spus-o foarte clar: 'voi discuta cu voi cand veti avea o conducere credibila, legitim aleasa si care sa dovedeasca ca este capabila sa conduca acest partid in interesul general al partidului si a acestui popor
Inaintea sedintei CNC, fostul presedinte al PDL, Emil Boc, a declarat ca sustine propunerea Elenei Udrea privind suplimentarea numarului de delagetai la Conventia PDL din 23 martie 

"Sunt propuneri rezonabile, trebuie analizate cu discernamant. Si eu ma pronunt pentru o participare cat mai larga a alesilor locali. Sunt convins ca nu vor putea participa toti alesii locali, caci sunt peste 12.000, dar o participare masiva a tot ce inseamna primari, consilieri locali si judeteni eu cred ca este benefica pentru partid in momentul acesta, cand trebuie sa dea legitimitate unei noi conduceri. 

Eu cred ca si un numar de 5.000 poate fi in regula, cu conditia ca acolo alesii locali sa aiba majoritate', a declarat Boc, in legatura cu propunerile privind organizarea conventiei din martie cu prezenta a peste 5.000 de delegati", a explicat Emil Boc.

Europarlamentarul PDL Elena Basescu a declarat ca o va sustine pe Elena Udrea in lupta pentru sefia partidului.

"Nu a fost greu sa iau o hotarare, deoarece, din punctul meu de vedere, se simte nevoia unei schimbari de generatii, atat la nivelul central al conducerii, cat si la nivelul delegatiei de europarlamentari. 

De aceea, voi sustine motiunea care va avea forta sa intinereasca, sa modernizeze si sa reformeze acest partid. In mod sigur, motiunea doamnei Elena Udrea, pentru ca este o persoana foarte energica, este o combativa, este o luptatoare, este o persoana din generatia mea. (...) Cum am un singur vot, o voi sustine pe Elena Udrea. Am fost sustinuta de Elena Udrea la europarlamentare, este de datoria mea sa o sustin acum, cand candideaza ea", a declarat Elena Basescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4838 vizualizari

  • +10 (14 voturi)    
    Blaga este trecutul sinistru (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 12:29)

    Cristiann80 [utilizator]

    Care partid? Cel vandut si tradat de Blaga? Cum isi permite acest radator sa acuze pe cineva ca: "aceia care-i împart pe pedelişti în fesenişti şi ”autentici oameni de dreapta” nu fac decât să distrugă partidul. "
    Nu este adevarat ca Blaga este trecutul FSN si cei de dreapta, genratia celor de 40 de ani nu au nicio legatura cu trecutul lui Blaga!
    Blaga a impus dictatura in PDL, nimeni nu mai are voie sa-si exprime parerea, votul nu se vrea liber, impus pe liste. Cei care vor sa voteze cu Udrea nu au loc pe aclee liste si atunci despre ce alegeri vorbim?
    • -9 (19 voturi)    
      Asa e (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 17:04)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Si in partidul asta, ca si in toate institutiile romanesti, cei care nu-s cu Basescu sunt catalogati ca tradatori, avizi de dictatura, dusmani ai poporului, simpatizanti ai rusilor, antieuropeni, etc.
      • +3 (9 voturi)    
        Vezi ca (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 18:41)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        e si un articol despre realegerea lui Antonescu. Unii zic ca ar fi cam dictator.
      • +1 (1 vot)    
        Auzi, acu' esti pedelista? (Duminică, 24 februarie 2013, 16:52)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        .. sau le stii asa bine de la "agentii acoperiti"?
  • +1 (9 voturi)    
    Sa dispara cu el de gat (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 12:38)

    Dicu [utilizator]

    D-ul Blaga nu intelege ca distruge PDL-ul. Singura solutie probabil ramane plecarea a tot ce mai este bun la MRU. Personal nu cred ca are rost sa mai vin la vot ca sa aleg intre USL si PDL. Poate mai are dreptate si DD: aceiasi mizerie.
    • +1 (1 vot)    
      Mai asteptam.. (Duminică, 24 februarie 2013, 16:57)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Dicu

      Blaga spunea ca Basescu a dus partidul de la 7% la 16% (ca l-a dus pana spre 40% ca presedinte nu se pune..) Acum vad ca Blaga a trecut cu brio bariera de la alegeri, vreo 18%, si se indreapta rapid spre cei 7% initiali (vezi rezultatul de la Slatina). Ma intreb daca-l vor urma ca lemingii (stiti, soriceii aia care se arunca in corpore in Marea Baltica dupa liderii lor cu codita) sau vor considera ca le ajunge si vor schimba directia! Ma tem ca nu se vor trezi pana nu ajung in apa cu totul...
  • +1 (15 voturi)    
    blatisti! (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 13:09)

    nede [anonim]

    asa e..sunteti doar niste blatisti care mimati opozitia!
    • -1 (3 voturi)    
      2,05% din optiunea... (Duminică, 24 februarie 2013, 8:04)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui nede

      electoratului+4% secuii dragi baselului=NIMENI
      • -2 (2 voturi)    
        Crin tocmai a primit drapelul secuiesc.. (Duminică, 24 februarie 2013, 16:59)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        ..si a constatat ca are aceleasi culori cu ale liberalilor ..asa ca dragostea s-a mutat in alta parte, in perspectiva luptei cu Ponta.
  • +11 (13 voturi)    
    hmmm... (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 13:15)

    ..13 [utilizator]

    Ore cine era presedinte de partid cand toate cate le afirma Blaga se intamplau?

    Trebuia sa reactionez eu? Trebuia eu sa iau masuri?
    Sau era responsabilitatea Presedintelui de Partid sa reglementeze situatiile aparute?

    Cred ca Blaga ori nu s-a prins atunci, ceea ce este posibil, dar imi da masura liderului, sau era amestecat in ceea ce se intampla...

    In principal imaginea rezultata din acest articol - este una pozitiva - se indreapta spre o mai larga analiza...Parca mai ceruse cineva inainte asta... Ce coincidenta...
  • +10 (18 voturi)    
    Blaga incepe sa vorbeasca ca Ponta si Cacarau (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 13:28)

    EXEs [utilizator]

    Cum incepe cineva sa faca putina curatenia in tigania romaneasca cum e acuzat ca e dictator, represiv, distrugator de partidulete. PDL isi arata acum, cand a ajuns in rahat, adevarata fata de mostenitor de drept al FSN, cu o mica aripa de reformatori importati de Basescu de la PNL. Fara acesti reformatori PNL a ajuns la degetul mic al neonazistului Cacarau, in timp ce Blaga se lupta in PDL sa-i marginalizeze cat mai mult. Grupul din jurul Elenei Udrea seamana leit cu cel din jurul lui Tariceanu, pro-occidental dar duplicitar si corupt. Blaga vrea sa para altceva, dar nu este cu nimic mai bun decat Cacarau.
    Privitor la ruperea PDL, la cat de jos a ajuns poate ca un partid autentic de dreapta nu ar fi o idee asa de rea. O eventuala rupere a pro-occidentalilor din PDL, PNL si PNT si o coagularea intr-un nou partid popular mi se pare o optiune viabila si o binevenita clarificare doctrinara.
  • +9 (15 voturi)    
    este deja distrus (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 13:30)

    MirceaA [utilizator]

    PDL este deja distrus de cei care l-au condus pana acum si care nu mai au nimic de oferit electoratului. Ii stim pe toti ca pe niste cai breji, toti cu afaceri mari de care se tin ca inecatul de pai. Daca chiar se gandesc la partid si nu la afacerile lor, ar trebui sa lase in fata pe cei curati.
  • +8 (12 voturi)    
    Are dreptate.. (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 13:44)

    fdaniel [utilizator]

    Ce-i aia "fesenisti si de dreapta"?,
    o clasificare corecta, riguros taxonomica, ar fi cea practicata cu succes de Voda Tepes si pe scurt promovata de Mihail Eminescu: "sa-i imparti in doua cete / in nebuni si in misei".
  • +4 (6 voturi)    
    Ce bine (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 14:09)

    Trojan.H [utilizator]

    Ce bine ca n-o sa avem nici Blaga, nici Udrea.
    • +12 (14 voturi)    
      Sper (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 17:49)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Ambii sunt exemplul parvenismului....Macovei am avut ocazia sa o vad in persoana, si stie foarte bine sa isi joace rolul politic, stie ce vrea, si stie sa se exprime pentru a obtine acel lucru
  • +2 (6 voturi)    
    agramata aspiranta (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 14:20)

    sisipisi [utilizator]

    nu, dom'le, nu e "motivizare" la pedele...
  • -3 (9 voturi)    
    rima (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 15:05)

    Baltaretu [utilizator]

    si acum mi-a ramas rima:
    IESI AFARA
    JAVRA ORDINARA
    Pentru cine se striga atunci... dar acum ...mai este valabila?
  • +5 (7 voturi)    
    bravo dl. Preda! (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 16:10)

    ..13 [utilizator]

    Excelent spuse doua adevaruri despre PDL si Ponta:

    "Partidele nu se conduc cu pumnul in masa, dar nici cu banii pe masa, se conduc corect si in echipa. Suntem plini de sange, suntem un partid batut rau in alegeri si trebuie sa ne refacem"

    "Ponta este in filmul minicinosilor mincinosilor, care minte cum respira. Ce, opozitie la el se face mintind la fel? Noi ne-am consacrat prin adevar, prin masuri dure, prin stat de drept. Acum sa intram in arsenalul minciunilor? Cine minte in halul asta se va ineca in propria sa voma. Nu trebuie sa ii fac eu acelasi joc, sa mint si eu la fel ca el sa ma creada lumea"
  • -12 (18 voturi)    
    clanurile basiste si-au pierdut nashul :))) (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 16:51)

    MenInBlack [utilizator]

    ce mult imi place telenovela asta !!!
    basisti, decimati-va cu drag, fanii vor sa vada sanje ! :)
    • +9 (15 voturi)    
      Sangele este in Romania (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 17:20)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Dragul meu, democratia inseamna si opozitie.
      Daca tu vrei sa ai in opozitie doar pe Dan Diaconescu, ai o problema cognitiva foarte mare.

      Nu stiu daca ma intelelegi!
      S-o luam altfel: probabil ca tu doresti ca in tara asta sa ramana doar USL-ul cu Voiculescu, Becali si Dan Diaconescu.

      Ma rog, este dorinta ta, interesata sau nu.
      Dar crezi intr-adevar ca este spre binele Romaniei? Poate nici al tau nu este.....
      • +2 (4 voturi)    
        sa-nteleg ca nu-ntelegi :) (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 18:58)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        astept sa-si ia gatu' intre ei toti hotii, blatistii si securistii din TOATE partidele !
        chestia cu puterea si opozitia e pentru votacii cu cap de plastic ;)))
        fsn=pdl=usl, papusati de generalii facuti la apelul bocancilor de ilici, bashe, si ...

        e prea greu? trebuie sa-ti desenez mai draga ? :)))
        e prea greu...
      • -1 (5 voturi)    
        stai linistit... (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 20:12)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        astept cu nerabdare sa se autoelimine TOTI blatistii, hotii, impostorii, securistii si generalii papusari din TOATE partidele !
        ''opozitie-putere'' nu exista inca, decat in capetele de plastic ale votacilor...
        rotirea la butoane a Clanurilor radiante din fsn, ar fi o sintagma mai potrivita :)
        • +2 (6 voturi)    
          Asteapta, (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 21:35)

          jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

          tata, asteapta.O sa-ti spun si cand se va intampla.Daca nu la calendele grecesti, cu siguranta la pastele cailor!
          Tu nu vezi ca daca unul are o problema in partidul sau fuge repede la cei de la putere care-l primesc cu bratele deschise?
          Pe ce lume traiesti?
    • +3 (5 voturi)    
      Aberatie (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 18:45)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Hotii sunt la putere si mai spera poporu la o buna guvernare.
  • +9 (13 voturi)    
    Blaga nu face nimic (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 17:47)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Si vrea conducerea...sa ce? sa faca praf un partid cu potential pe termen lung?

    Macovei ar fi un candidat excelent....sa vedem daca se baga
    • +7 (9 voturi)    
      problema nu este daca se baga.. (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 19:11)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Cred ca Monica Macovei stie prea mult despre unii membrii din PDL si ei stiu ca ea stie...Un astfel de exemplu este chiar dl. Blaga care nu iarta nici o ocazie ca sa o umileasca si sa o provoace.

      Cate deminitate si rabdare are Monica Macovei!

      Nu cred ca este facuta pentru RO!
      Aici iti trebuie bocanci, silicoane, smecherii...
  • +4 (6 voturi)    
    Macovei (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 18:54)

    Trident [utilizator]

    PDL nu va fi condus nici de Blaga si nici de Udrea. Ultima stie asta. Blaga nu. Si asta este bine. PDL va oferi o mare surpriza la Conventie care se va lasa cu cateva...dezertari-tradari de marca. Ultimele.
    Daca se va renunta la orgolii vom avea in cateva luni o dreapta unita si o opozitie adevarata.
    • 0 (0 voturi)    
      dle Trident , sa fie un Triumvirat fara blaga? (Duminică, 24 februarie 2013, 11:50)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Raspunde cineva la intrebarea ,"Care dreapta"?
      Daca pdl va ramane condus de blaga, devin orfana de dreapta cu certificat .Acum nu ma intereseaza daca a tradat si nici calitatile lui organizatorice, ci faptul ca nu are capacitate de raspuns la atacul usl la dreapta care s-a manifestat ca un "11 septembrie continuu" de la infiintare pana azi, cu varful de actiune in vara lui 2012.Cu tot respectul pentru cea mai curajoasa doamna din politica romaneasca (care a crescut politic enorm de la venirea din pnl) dna Udrea nu poate initia nici ea o astfel de atitudine.Cred insa ca poate recunoaste si sprijini un astfel de potential daca se manifesta.
  • +4 (6 voturi)    
    Partidul unic (Sâmbătă, 23 februarie 2013, 21:29)

    justin puscasu [utilizator]

    in caz ca ati uitat:
    PCR=FSN=PD+PDSR+PNL=PSD+PNL+PDL=USL+PDL=FSN=PCR
    Am avut intotdeauna un singur partid, derivat din fostul PCR, la care s-au adaugat cadre de nadejde ale fostei Securitati. Nu prea conteaza ce scrie efectiv pe carnetul de partid: baietii destepti vor fi mereu in "clasa conducatoare". Dupa ce PDL-ul va scadea sub 5%, ei -baietii destepti - vor migra din nou la PSD sau PNL, iar PP-DD va striga lozinci ca sa ne faca pe noi - prostii - sa credem ca e democratie.
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate... (Duminică, 24 februarie 2013, 7:02)

      T34 [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      va dati seama ce se amuza acum cucuveaua de Iliescu?

      Singura bafta a romanilor e ca si politrucii astia imbatranesc si mor. Ghinionul e, insa, ca, de regula, murim noi inaintea lor...
  • 0 (0 voturi)    
    Blaga sau Udrea? (Duminică, 24 februarie 2013, 8:57)

    Nichi [utilizator]

    Daca nu se face curatenie in acest partid sa se termine cu intradevar "fesenistii" nu vom avea un adevarat partid de dreapta. Pe MRU de ce nu-l vor?
    Eu am constatat cat de blatisti au fost cu USL-ul de la alegerile locale. Adica cum vine aia sa iei un viceprimar PSD cu cateva zile inainte de a se face listele , sa-l pui sa candideze din partea PDL doar ca sa indepartezi un alt candidat cu sanse vizibile ca sa nu mai poata candida? Asta s-a intamplat la noi intr-o comuna din Mehedinti si asa poate in multe altele. Eu am spus-o si o mai spun. PDL au pierdut alegerile pe mâna lor. Si daca nu ies reformistii vor pierde in continuare. Si imi pare rau ca se intampla asta, pentru ca imi gasisem un partid care sa-mi placa. Dar acum nu-mi mai place.M-am dus la vot sa-mi fac datoria de cetatean, si asa ar trebui sa faca toti. Din toate relele sa alegi raul cel mai mic.Dar cei care nu se duc? De ce oare? Pentru ca nu sunt de acord cu nici un partid. Si atunci merge tara pe mana a patru milioane de votanti ?. Restul de ce nu-si exprima parerea? Vot obligatoriu.
  • +1 (1 vot)    
    Miza e cu mult mai mare! (Duminică, 24 februarie 2013, 11:19)

    Borges [utilizator]

    De buna seama ca, la prima vedere, ceea ce nu e gresit, pare ca toate "exercitiile" in lucru din PDL vizeaza prezentul dar, mai ales, viitorul acestui partid. Indraznesc sa cred ca miza este cu mult mai mare. Priviti ultimele miscari din ultima vreme, cu atentie! Iesirea lui Basescu la B1 a fost, evident, dedicata nu atat membrilor PDL, cat mai ales electoratului de dreapta deceptionat si de PDL si de PNL. Un electorat care nu poate sustine si vota pe oricine de dragul democratiei. Curand dupa iesirea lui Basescu, Antonescu il lipeste pe Iohannis la reverul pnl-ului, incercand sa spuna acestui electorat: "dreapta" suntem noi. Batalia mare aici se da - cine reuseste primul sa coaguleze dreapta, Basescu sau Antonescu? Fac apel la memoria voastra: mai stiti cine a inregistrat "brand-ul" Miscarea Populara si, mai ales, de ce?
  • 0 (0 voturi)    
    grija cu pianul (Luni, 25 februarie 2013, 7:17)

    woe [utilizator]

    L. Barbu, mai resfira baiete cu astfel de titluri, ca poate te trimiti sefii sa iti exprimi opiniile pe blog.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by