Ce urmeaza: posibila blocare a intoarcerii lui Traian Basescu la Cotroceni pana la numirea Monei Pivniceru la Ministerul Justitiei

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 22 august 2012, 15:17 Actualitate | Politic



Parlamentul Romaniei (Foto: HotNews / Dan Popescu)

Reinstalarea lui Traian Basescu in functia de presedinte depinde in acest moment de reunirea Parlamentului, cu cvorum, pentru citirea in plen a deciziei Curtii Constitutionale privind invalidarea referendumului. Tot de un cvorum, de data aceasta al plenului CSM, depinde numirea Monei Pivniceru ministru al Justitiei. CSM a aminat deja miercuri dimineata decizia in cazul Pivniceru din cauza lipsei de cvorum, iar surse din interiorul USL spun ca liderii Uniunii vor sa amane si citirea deciziei  de invalidare a referendumului in Parlament pana saptamana viitoare, ca raspuns la conduita CSM.

Sursele citate sustin ca la nivel declarativ liderii USL vor convoca o sedinta de plen reunit vineri, insa pentru desfasurarea acesteia nu va exista cvorumul necesar. "Cel mai probabil validarea deciziei CCR va fi posibila saptamana viitoare, in functie de evenimente.

Pana nu va fi validata Mona Pivniceru in functia de ministru al Justitiei nici parlamentarii USL nu vor participa in formatie completa la sesiunea extraordinara", au explicat sursele citate.

Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat miercuri ca sedinta Birourilor Permanente reunite ale Senatului si Camerei Deputatilor, in care trebuie stabilita data sesiunii extraordinare a Parlamentului a fost convocata joi, la ora 12.00.

Zgonea a precizat ca, potrivit regulamentului, Birourile Permanente se pot intruni numai in conditii de cvorum de 50%+1, iar, in conditiile in care "peste jumatate dintre membri" nu sunt in localitate, fiind in concediu, ramane de vazut daca "vineri este o zi fezabila" pentru sedinta extraordinara a Parlamentului.

Potrivit Constitutiei articolul articolul 67 Camera Deputatilor si Senatul adopta legi, hotarari si motiuni, in prezenta majoritatii membrilor.

Practic pentru ca o sedinta de plen sa se desfasoare in legalitate este nevoie ca jumatate plus un din numarul parlamentarilor sa fie prezenti in sala. In debutul sedintei de plen procedura cere sa se anunte prezenta parlamentarilor.
Articolul 8 din Regulamentul sedintelor comune ale Camerelor Parlamentului ordinea de zi a sedintei se adopta cu votul deschis a cel putin jumatate plus unu din numarul deputatilor si senatorilor prezenti.

Dupa adoptarea ordinei de zi parlamentarii pot incepe dezbaterile. In cazul in care se adopta legi, ordonante sau hotarari este nevoie de reverificarea cvorumului. Daca in sala nu sunt prezenti jumatate plus unu din numarul parlamentarilor sedinta este suspendata din lipsa de cvorum.

Articolul 22 din Regulamnet prevede ca in timpul sedintelor, presedintii grupurilor parlamentare pot cere presedintelui sedintei comune verificarea intrunirii cvorumului. Presedintele sedintei comune va decide daca acest lucru este necesar. In cazul in care cvorumul legal nu este intrunit, presedintele suspenda sedinta si arata ziua si ora de reluare a lucrarilor. Totodata, liderii USL, in special liberalii, mizeaza pe miscari de strada si in functie de amploarea acestora vor incerca sa complice revenirea lui Traian Basescu la Cotroceni.

Reamintim ca tot mai multe voci din mediul de afaceri si din Uniunea Europeana cer politicienilor romani sa iasa din transeele disputei politice si sa se aseze la masa dialogului. Economia a fost deja afectata de criza politica, iar ca o consecinta costurile finantarii - atit pentru stat, cit si pentru mediul privat - au crescut constant in ultimele doua luni, favorizind aparitia blocajului financiar.
Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat miercuri- imediat dupa decizia CCR - ca Parlamentul ar putea fi convocat vineri in sedinta extraordinara pentru a lua act de invalidarea referendumului pentru demiterea presedintelui Traian Basescu.

"Din momenul primirii deciziei CCR  sunt 24 de ore in care trebuie sa convoc Biroul Permanent si se decide ziua convocarii parlamentarilor in sesiune extraordinara. Cea mai probabila varianta ar fi o reuniune a plenului in ziua de vineri" a explicat presedintele Camerei Deputatilor.

Conform surselor din interiorul USL, validarea deciziei CCR va fi posibila saptamana viitoare, fiind conditionata de numirea Monei Pivnicieru in functia de ministru al Justitiei.

In calitate de ministru al Justitiei (sustinuta si propusa de PNL), Pivniceru poate face propunerea de inlocuire a lui Kovesi din functia de procuror general si propune o alta persoana pentru locul vacant.

Presedintele Romaniei are prerogativul de a semna decretul de numire in functie. Sursele citate sustin ca miza USL este sa-l puna pe presedintele Traian Basescu in postura de a semna decretul de numire a unui nou procuror general, mizand pe faptul ca presedintele s-ar putea opune - fapt ce ar crea premisele unui nou conflict constitutional. 

Intr-o emisiune la Antena 3, Crin Antonescu a vorbit deschis despre necesitatea unei bune functionari a Parchetului general si CSM. 

"USL trebuie sa rezolve de urgenta chestiunea ministrului Justitiei, a functionarii Parchetului General si a CSM, sa ceara anchete pentru devalizarile facute la marile companii. USL in primul rand, prin Guvernul si majoritatea parlamentara pe care inca le are, trebuie sa faca o serie de lucruri. Trebuie sa facem o serie de lucruri. De urgenta rezolvata chestiunea ministrului Justitiei si de urgenta rezolvate chestiunea functionarii unor institutii importante ale statului roman: Parchetul General, CSM, alte institutii, care trebuie aduse la normalitate, prin mijloacele pe care le are Guvernul", a explicat Antonescu.

Sedinta CSM programata miercuri , in care judecatorii urmau sa ia act de demisia Monei Pivniceru din CSM si din magistratura - procedura necesara pentru ca ea sa poata prelua portofoliul Ministerului Justitiei - a fost suspendata, din lipsa de cvorum.
Prezent la sedinta CSM, Victor Ponta a criticat dur decizia de amanare.

"M-am saturat de ipocrizie. Tot vorbim de institutii, nu le-a lasat USL azi sa fie cvorum la CSM? Poate dl Basescu intelege ce a facut din institutiile astea si vede cum functioneaza. De ce nu reusesc sa se stranga in cvorum, nu vreau sa fac o paralela, dar daca maine sau poimaine nu e cvorum la Parlament sa se intoarca Basescu la Cotroceni, o sa tipe toata lumea ca de ce nu e cvorum(...) Acum cand nu e cvorum la CSM, toata lumea considera ca e normal. Eu consider ca e absolut anormal, e imposibil de explicat", a mai spus Ponta.

Totodata, o parte a liderilor USL, in special din zona liberala, mizeaza pe miscari de strada si in functie de amploarea acestora vor incerca sa complice revenirea lui Traian Basescu la Cotroceni.

"Vedem ce se intampla in perioada urmatoare daca protestele oamenilor impotriva lui Basescu vor lua amploare, daca presiunile strazii pot duce la demisia acestuia. In functie de acest lucru ne vom stabili o noua strategie" au explicat surse politice.

De altfel, presedintele interimar Crin Antonescu a declarat intr-o emisiune la Antena 3 ca decizia CCR este nedreapta si revoltatoare si face un apel public sa se puna presiune publica asupa lui Traian Basescu de a demisiona .

"Eu cred, si am facut un apel public si il mai fac o data, ca este nevoie in acest moment de presiune publica asupra lui Traian Basescu pentru a demisiona, pentru ca, in ciuda hotararii CCR si a faptului ca Traian Basescu va avea acte sa se intoarca la Palatul Cotroceni, el nu mai este un presedinte legitim al Romaniei, iar presiunea publica il poate determina sa demisioneze

Cred ca acesta este momentul in care toti acei oameni care au votat si toti care inteleg ca nu putem batjocori semnificatia unui vot sa adopte o pozitie publica, fie ca e vorba de manifestatie, ca e un protest public, de declaratii publice ale unor organizatii ale societatii publice, oricum, oamenii au dreptul sa se organizeze si sa se manifeste", a spus Antonescu.

De partea celalta, PDL evita atacurile dure la adresa USL, iar Traian Basescu a evitat sa faca declaratii de presa dupa decizia Curtii Constitutionale. "Nu vrem sa facem jocul lui Antonescu si Voiculescu care incita la proteste de strada" au explica neoficial democrat liberalii.

  • Valeriu Zgonea: "Mai mult de jumatate dintre membrii Biroului permanent si de la Camera si de la Senat nu sunt in Bucuresti. Este o chestiune absolut normala si as vrea sa fim corecti fata de colegii parlamentari. Dupa doua campanii electorale epuizante, tinand cont ca aceasta toamna este decisiva pentru recastigarea mandatelor de parlamentar, iar lunile decembrie si ianuarie sunt importante pentru parlamentari, iar pana la anul deputatii si senatorii au plecat cu familiile in concediu. Credem ca vor fi prezenti in sesiunea din 3 septembrie, de luni. Unii dintre ei sunt in tara, altii nu sunt, dar multi dintre ei nu sunt in Bucuresti. Vom vedea daca ziua de vineri este o zi fezabila. Si eu si presedintele interimar al Senatului ne dorim sa finalizam cat mai repede aceasta procedura"
  • Eugen Nicolaescu, deputat PNL: "Exista o consultare la nivelul liderilor de grup care trebuie sa aduna date in ceea ce priveste mobilizarea parlamentarilor. La sedinta Birourilor Permanente liderii de grup vor comunica cati parlamentari sunt in tara si daca se va indeplini cvorumul de sedinta. In fucntie de asta se va decide si data sedintei extraordinare" (Hotnews.ro).  
  • "Eu cred ca daca CSM raspunde la comenzile politice ale lui Traian Basescu asa cum se vehiculeaza in mai multe medii, atunci si noi parlamentarii ar trebui sa procedam in acelasi fel, adica Traian Basescu nu se intoarce la Cotroceni decat dupa ce CSM isi indeplineste obligatiile pe care le are', a spus Nicolaescu, precizand ca este vorba de o parere personala si ca aceasta pozitie nu a fost discutata nici in PNL, nici in USL". (Agerpres)
  • Gheorghe Gabor, deputat PNL: Am primit ieri un sms in care ni s-a coumnicat de la partid ca se va tine o sedinta extraordinara insa nu s-a precizat nicio o data in acest sens. Este foarte greu sa strangi cvorumul necesar pentru ca multi dintre colegi sunt in concedii, plecati din tara". (Hotnews.ro)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15836 vizualizari

  • -61 (71 voturi)    
    USL nu e CSM si nici PDL (Miercuri, 22 august 2012, 15:48)

    Colonel [utilizator]

    Ei nu "lucreaza" cu astfel de mijloace basiste. Stimati postaci care o sa-mi dati minusuri, daca se adevereste ca ei nu vor folosi astfel de mijloace, iesiti cu totii in strada si va spanzurati ? Ca de comentat stiti, dar cand vedeti ca ati vorbit aiurea refuzati sa recunoasteti.
    • +39 (43 voturi)    
      si daca va fi asa (Miercuri, 22 august 2012, 16:04)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      voi, astia maxim 5-6 milioane (ca restul au fost furaciuni pana la 7,4) ce faceti? Ca de taraganat se vede cat de mult taraganeaza astia lucrurile. La suspendare in viteza si acum cu viteza melcului si in 7 reluari.
      • -24 (26 voturi)    
        nu noi (Miercuri, 22 august 2012, 17:06)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui dj

        am mintit si sustinut ca USL vrea sa nu promulge legea referendumului cu tot cu prag. Voi ati facut asta si nu v-am auzit recunoscand ca ati fost total pe langa in momentul in care decizia CCR a fost respectata onorabil de USL. Nu ai dovezi ca a fost vre-o frauda, asa ca nu mai sustine "teoreme" aberante.
        • +23 (23 voturi)    
          domn colonel,permiteti sa raportez.... (Miercuri, 22 august 2012, 19:41)

          ion2013 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          s-a cerut protejatul afara ca nu mai are bani sa plateasca chiria, i-au taiat sponsorii finantarea ca n-a fost in stare sa rezolve urgenta de la justitie, si nici sa opreasca hoardele de procurori de pe capul celor ce au inteles ss dea mai multe miine de ajutor la votul de suspendare a marinarului...si vin termenele in dosarele cinstitilor si nu mai sunt locuri in cantonamentele de lux.. nu avem dovezi? asa da stimabile ca doar ce dracu ne-am mai scolit si noi la scoala sovietica de ciordit nu mai suntem ca-n 46 cu tancu si cu insemnatul cu creta pe sapte!! si totusi ..... de ce oare le titiie curul la majoritatea lor vostri?!!
        • +7 (7 voturi)    
          "vreo" (Miercuri, 22 august 2012, 23:52)

          xantipa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          nu exista nici o singura situatie in care sa se scrie cu cratima (liniutza)
        • +3 (3 voturi)    
          Exista dovezi girla ale fraudelor USL (Joi, 23 august 2012, 8:26)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          la referendum si in toate cele, de aceea lupta acerba a USL sa fie opriti procurorii sa-si faca datoria sa investigheze cazurile de prezentare de peste 100% in multe locuri la referendum ...
          • -3 (3 voturi)    
            cata prostie (Joi, 23 august 2012, 12:20)

            Colonel [utilizator] i-a raspuns lui yyyyyy

            Ce relevanta are prezenta de peste 100% ? Oamenii sunt plecati in vacanta, oamenii sunt plecati la tara si voteaza acolo unde se afla. Cand o sa te prinzi ca prostia asta cu peste 100% e o propaganda ieftina a basistilor ?
            • +3 (3 voturi)    
              iar ne dovedesti ca ai iq negativ? (Joi, 23 august 2012, 14:36)

              dj [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

              de cand sunt satele din Dolj super destinatii turistice? Ca nu si-a pus nimeni intrebarea cat a fost prezenta in Eforie sau in Predeal...
        • +2 (2 voturi)    
          nea colonele (Joi, 23 august 2012, 14:35)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          cauta si tu pe net ca se gasesc destule dovezi. Buna vointa iti trebuie. Stiu insa ca nu nu ai asa ceva...
          • 0 (0 voturi)    
            dj (Vineri, 24 august 2012, 1:19)

            buji [utilizator] i-a raspuns lui dj

            se vede limpede ca,Colonelul,are multa vointa dar a-i lipseste altceva mai important....El are comentarii (in)pertinente la multe articole.Vorba romaneasca in atare situatie:"este vointa,nema puterinta..."!Si se mai poate aplica una"e ca magarul,p....dar perseverent"!.
      • -22 (22 voturi)    
        Mai usor cu furaciunea pe scari (Miercuri, 22 august 2012, 17:56)

        Ansy [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Si hai nu serios ... ai decis tu cat e furaciune si cat nu e. PDLul nu a furat platind oamenii sa nu se prezinte la vot ?
        Mai vedem in toamna care e adevarul.
        • +8 (8 voturi)    
          Stii tu? (Miercuri, 22 august 2012, 20:30)

          Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Ansy

          Dovezi?
          • +9 (9 voturi)    
            zice Badea (Joi, 23 august 2012, 0:36)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

            asa ca nu mai trebuie dovezi, daca vrei face spagatul pe doua scaune
          • -2 (2 voturi)    
            Intreaba-l mai intai pe dj de dovezi :) (Joi, 23 august 2012, 3:41)

            Ansy [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

            d
    • +18 (22 voturi)    
      Normal! (Miercuri, 22 august 2012, 16:07)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Normal ca usl nu-i CSM ca nu stiu sa respecte legea!

      Cu pdl s-ar putea sa ai dreptate ... daca ne gandim putin, galbenul pnl-ului combinat cu rosul psd-ului tot portocaliu da!
      • -23 (25 voturi)    
        Culorile (Miercuri, 22 august 2012, 17:04)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Dani.El

        reprezinta intr-adevar un argument valabil. Pentru logica maimutelor poate.
        • +14 (14 voturi)    
          colonele (Miercuri, 22 august 2012, 20:15)

          the [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          vad ca esti in tema, permanent, cu logica de care pomenesti ... nu abuza, totusi, odata te trezesti cu o coada in loc de noada si cu mult par pe kelie ...
        • +7 (7 voturi)    
          Ai dreptate ... (Miercuri, 22 august 2012, 23:13)

          Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          Acuma imi dau seama ca ironia era mult prea fina pentru un cineva care nu si-a mai exersat neuronii de ani si ani!

          Cat despre logica ... probabil vrei sa sugerezi ca logica cea mai imbatabile se gaseste in armata!

          NU, NU TREBUIE SA RASPUNZI! ESTE TOT O IRONIE!

          (Daca nu stii ce-i ironie, cauta pe dex.ro)
          • -2 (2 voturi)    
            mda (Joi, 23 august 2012, 12:21)

            Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Dani.El

            "Cat despre logica ... probabil vrei sa sugerezi ca logica cea mai imbatabile se gaseste in armata!"

            Am zis eu asta ? Ai ajuns la concluzia asta pe baza neuronilor tai exersati, plecand de la nimic ? Scuze, dar "ironie" inseamna cu totul altceva. Eu zic sa citesti definitia.
    • +23 (25 voturi)    
      In (Miercuri, 22 august 2012, 16:11)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      urma prostiilor pe care le-ati facut in vara asta,s-ar putea ca la iarna sa ne spanzuram cu totii de foame.
      Unde nu e minte(cunostinte minime de economie),vai de picioare!
      • -4 (4 voturi)    
        pt in un out (Joi, 23 august 2012, 0:30)

        tzepesh [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        dar de ce sa stam pina atunci???.... astea cu greaua mostenire.. cu furaciunea celorlalti..... io cred ca sint deja fumate... si in noiembrie va vine MRU.... nu asa?.... si atunci o sa fie la fel de cald ca acum???... simt ceva teama???... teama cu "picioarele in sus" ziceam
    • +21 (23 voturi)    
      corect (Miercuri, 22 august 2012, 16:30)

      efz [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      usl si toti plagiatorii si hotii lucreaza cu metode comuniste. conditionari, amenintari, atrageri de atentii, si astea sunt cele mai usoare. pe cind o ancheta sa se vada de ce se cramponeaza atit de putere. sau marit comisioanele? sau afacerile preferentiale merg bine? ar cam trebui sa inceapa sa spuna ce stiu cei de la sri si sie despre borfasii astia, in frunte cu antenel ala de la grivco. si crinulet sa-si respecte promisiunea de ase retrage, ca pierdu. sau e cu miere ciolanul puterii?
      • -14 (14 voturi)    
        PDLul e o fata mare (Miercuri, 22 august 2012, 18:00)

        Ansy [utilizator] i-a raspuns lui efz

        Pai ar trebui sa te uiti la basescu inainte sa vb. Nu e bine dnule chestor. ! Ma tem ca eu v-am facut chestor !

        Toti pdlistii sunt cinstiti. Mai ales Udrea si Videanu. La PDL nu a plagiat nimeni. Mai ales Kovesi si Udrea. Si in timpul PDL-ului nu a fost nici o afacere prefrentiala. Doar ca nu avem autostrazi cu baselul fost pe viata ministru al transporturilor si cu asfaltangii milionari in euro.

        Sa traiesti bine sclavule basist !
        • +9 (9 voturi)    
          deci ... (Miercuri, 22 august 2012, 20:35)

          AndreeaK [utilizator] i-a raspuns lui Ansy

          pe principiul ca si Basescu a furat, trebuie sa ii iertam pe astia de acum pentru situatia nasoala din punct de vedere economic a Romaniei. Pai pe acest principiu putem sa eliberam toate penitenciarele, nu?
          Zici ca si Basescu a furat, ca Kovesi si Udrea au plagiat, atunci adu dovezi, asa cum s-a facut pentru ceilalti, daca nu ai dovezi nu condamni ca nu iti place tie fata lor. Ca idee ar trebui sa te mai interesezi de perioada in care a fost Basescu ministru al transporturilor, ca nu cred ca ai citi bine, unde ai citit.
          Nimeni nu contetca ca exista suspiciuni mai mari sau mai mici de furt si la PDL, dar macar astia cand au fost descoperiti au fost aruncati afara din partid, si sa nu uitam ca multi baroni pdl au trecut la psd si pnl, sau au ajuns la puscarie, pusi acolo tot de aceasta hulita Kovesi, deci sa nu incurcam borcanele.
          Cei de la USL au distrus si bruma aia minuscula de lucuri bune care le mai facusera cate unii din guvernele anterioare.
          • -5 (5 voturi)    
            Base e in opozitie chiar si cand e la putere (Joi, 23 august 2012, 3:39)

            Ansy [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaK

            Chiar si cand e maestrul papusar. Guverenele Boc anterioare sunt de fapt base.
            Cu averea :Base e bugetar de cand se stie si isi cumpara numai tricouri albastre de la Paul & Shark, se opereaza in strainatate, isi ia masina anual cu banii jos.
            Apoi a mai fost chestia cu casa din Mihaileanu (vauta pe net cum il intreaba niste reporteri basisti de avere si cum zice "mai un pamant ... "). Care pamant il lua de la Casuneanu cu un pret si il dadea peste cateva luni la o ruda a lui Casuneanu.
            Stii cine e Casuneanu ? Da o cautare pe net. Este cel care construieste 1000 km / autostrada pe an. De aia de nu mergi tu pe nici o autostrada de bine ce a condus basescu minsterul transporturilor. Nici nu vroia pe vremuri sa contruiasca vreo autostrada... dar s-a razgandit ca doar BOUL e consecvent.
            Numai cinste si competenta la base. Sta cinstea bloc pe el. Sa nu mai zic de faza ca se contrazice la aproape orice in maxim 1 luna de cand declara ceva. Un principial. Cauta si tu pe net si o sa vezi ca toata viata a fost numai pe principiul : altii nu ma lasa sa fac, dati-mi consiliul... Ce sa vezi e de 8 ani presedinte si tot nu are destula putere saracul.
            Si asta cu distrusul tarii : mai intereseaza-te cine a imprumutat romania de 20 de miliarde de euro de or sa plateasca si copii tai ? Si ghici ce s-a construit de banii astia. Hai ca iti spun eu : NIMIC. Cand mai vezi la Germania datorie de 80% din PIB mergi si vezi care e infrastructura acolo. Romania are 45% datoria externa si nu s-a realizat nimic de ea. Asta e realitatea si poate o sa te trezesti vreodata la ea.
            Nu tin cu USLul dar pana nu cade base o sa votez cu ei. Ne vedem la toamna. Acolo nu se mai scapa cu boicot. Este necesar sa cada base acum asa cum a fost necesar sa cada nastase in 2004.
            • +4 (4 voturi)    
              ciordacilor, (Joi, 23 august 2012, 7:27)

              ion2013 [utilizator] i-a raspuns lui Ansy

              daca procurorii isi fac treaba si in plus mai vin si observatorii straini si societatea civila nu mai trimit vagabonti usor de mituit, nu aveti nici o sansa in toamna la cum va comportati,hahalerelor!! si o sa aveti si o mare surpriza citi si cine v asprijina pe voi de fapt nemernicilor!!
              cel mai adversar pe linga conducatorii vostri puscariabili este poporul....partidul poporului care va va minca pe piine !!!
        • 0 (0 voturi)    
          Ansy (Vineri, 24 august 2012, 1:45)

          buji [utilizator] i-a raspuns lui Ansy

          ce a facut astazi protejatul tau,PM d-l Ponta la rectificarea bugetara?A transferat sume importante de la investitii(autostrazi)la a da pomana citeva zeci de lei citorva mii de oameni care se asteapta sa-i voteze lasind pe drumuri citeva zeci de oameni de care se poate dispensa.Le pasa lui Antonescu si Ponta de cei ~4-5 mil de votanti DA cum a-ti pasa tie de Kovesi si Udrea !
    • +20 (24 voturi)    
      :)) (Miercuri, 22 august 2012, 16:35)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Acum, ca s-a adeverit prin vocea USL-asilor ca procedeaza "la fel ca CSM si PDL", iesi tu in strada sa te spanzuri? Ca de comentat stii, dar cand vorbesti aiurea refuzi sa recunosti :))
      • -9 (9 voturi)    
        facem pariu (Miercuri, 22 august 2012, 17:07)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        ca nu va boicota nimeni reintoarcerea lui Basescu ?
      • +4 (4 voturi)    
        Lasa/l! (Miercuri, 22 august 2012, 20:35)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        Invata pentruy doctorate!
        Ma, dottore, ma, nu te astamperi!
        Te impinge varanul?
        Si tu te lasi impins!
        Te lasi?!
        Cam toate cele care se lasa stii ce nume poarta, nu?! Unele intra in masini carora li se deschide portiera, altele se lasa si primesc "grade"...
        Ma dezamagesti, dottore!
        Hai, da o replica! Dar te rog, vreau si ceva inteligenta, de marlanie sunt satul!
    • +7 (7 voturi)    
      Pentru "Colonel" care avea 4 ani la revolutie (Miercuri, 22 august 2012, 17:30)

      nico8 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Si daca vor folosi aceleasi mijloace, iesi tu in strada si te spanzuri, in semn de protest pentru stapanii tai care te-au dezamagit?
    • +6 (6 voturi)    
      Evident! (Miercuri, 22 august 2012, 18:42)

      freeardeal [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Tocmai d-aia!

      Leprele au folosit toate ilegalitatile ( vezi voturi in Sud de 150% si mai mult) asa ca te poti astepta la orice!
    • +14 (14 voturi)    
      Fain (Miercuri, 22 august 2012, 19:25)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Eu iti dau minus pe baza numelui. Urasc coloneii... defect din armata. Ii vedeam pe acolo plini de importanta, grasi ca niste porci si la fel de bine pregatiti ca francezii inaintea celui de-al doilea razboi mondial.
      Mai nou este si jigodia aia de mercenar, colonelul Dogaru (apropo nu esti tu ala?) care s-a ridicat la lupta impotriva pensiilor mizere pe care le au... sume mizere de cateva zeci de milioane de lei pe luna.
    • +11 (11 voturi)    
      USL, Principiile de drept - care nu le aveti ... (Miercuri, 22 august 2012, 19:47)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      USL, este josnic ce ati declansat in Romania si va pregatiti sa desfasurati in continuare ... Se pare ca Primaria Capitalei v-a furnizat si munitie, pietre de pavaj - ca argumente si planuri constructive de guvernare FSN/PSD/USL nu a avut si nu are niciodata ... Iata ce se intimpla cind comunistii, Iliescu, coreograful mineriadelor, nu sunt chemati sa dea socoteala pt ce au facut si face din culise - urmeaza alte miscari "spontane" de strada ...ce vei alege, dle Colonel, bita sau piatra cubica? Uzurpatorul Antonescu, care a facut o obsesie din a deveni Presedintele Romaniei, si prim-ministrul plagiator Ponta v-au dat semnalul verde ieri, cu spume la gura si in valuri de furie si ura, instigind direct sa iesiti pe strada - ce mai asteptati? aveti si binecuvintarea comunicata de Moscova pina si prin Vocea Rusiei turbata ca se stringe tot mai mult cercul civilizatiei in jurul ei (Republica Moldova sa intre in UE? unde va treziti?) si mafia instalata la putere ar putea fi deranjata iar vadul de unde fura ingustat; Putin va cheama la ordine tovarasi, ati fost activati, ce mai asteptati? dati cu bita, demolati, darimati, pingariti, violati, ultragiati, spurcati, ca dupa aceea triumfalist sa puteti construi noul comunism cu fata de economie de piata; ati fost raniti de moarte cind Presedintele Basescu a condamnat comunismul in fata celor doua camere reunite ale Parlamentului Romaniei, cu comunitatea internationala martora, asa-i? n-ati incetat o clipa sa teseti si sa executati planuri de razbunare, sistematic, pas cu pas, ca de la tatuca citire, ati distrus partidul taranesc caricaturizindu-l si agitind sloganuri ca se intorc mosierii, ati infiltrat miscarea liberala si partidul din care nu a mai ramas decit numele populind PNL-ul cu impostori, ati intirziat intrarea Romaniei in UE cu cel putin 5 ani, ati bisnitarizat mediul de afaceri si obstructionat statul de drept iar acum sunteti intr-un maraton de compromitere a tarii pina cind excluderea din UE devine o formalitate
      • -2 (2 voturi)    
        principiile de drept (Joi, 23 august 2012, 14:05)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui yyyyyy

        PE care nu le aveti. Cred ca asta ai vrut sa zici, dar un analfabet nu stie cazul acuzativ. Ma bucur sa vad ca nu impart aceeasi parere cu repetentii din clasele primare.
    • +4 (4 voturi)    
      esti absolut iremadiabil (Miercuri, 22 august 2012, 23:54)

      xantipa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      inca 7,5 mil. ca tine si poporul asta e definitiv condamnat la intuneric
    • +3 (3 voturi)    
      radicalism (Joi, 23 august 2012, 8:44)

      vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Colonele, evident ca ai primit un mare minus si de la mine, caci ESTI la MINUS...
      Cum poti sa spui sa se spanzure unor oameni pe care nu-i cunosti si care posteaza doar niste comentarii, pareri, opinii... Ce fel de colonel esti, de securitate cumva ? caci doar aia aveau metodele astea radicale, intolerante. Genul asta de atitudine corespunde mai degraba clicii neocomunist- securiste fondata de Hrebenciuc- Voiculescu- Iliescu, tripleta de ideologi care ne trag tara spre fundul prapastiei. Trezeste-te, si pune mana la treaba, ca de prostaci .... nu duce tara lipsa.
    • +1 (1 vot)    
      Badea (Joi, 23 august 2012, 10:41)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      tu esti ?
    • +2 (2 voturi)    
      spune-mi si mie... (Joi, 23 august 2012, 11:11)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      ...motivele pentru care sustii USL !
      ca sa inteleg ce va motiveaza pe voi, sustinatorii USL !
      Poti?
      • -3 (3 voturi)    
        Sigur (Joi, 23 august 2012, 14:13)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

        1. Pentru a fiecare guvern PSD sau PNL a avut crestere economica si fiecare guvern de alt tip (PD si PDL) au avut scaderi economice.

        2. Pentru ca PSD a organizat mereu alegeri corecte. PNL la fel. Dovada ? Au pierdut alegerile dupa fiecare mandat, desi ei le-au organizat. Spre deosebire de PDL care a gasit cate o smecherie la fiecare alegeri (vezi treaba cu mandatele din 2008, cu EBA in 2009, cu frauda la prezidentiale si cu marlania de acum).

        3. Pana la PDL nu mi s-a intamplat sa vina securistii la mine in casa. Inainte de alegerile prezidentiale in 2009 s-a intamplat. Au venit, au luat locul femeilor de serviciu in institutiile publice in care s-au organizat urne si au stat acolo pana dupa alegeri. Nu e amuzant cand iti vine in casa un securist care ia un post de femeie de serviciu cuiva din familia ta si iti zice sa iti ti gura ca ei fac ceea ce trebuie. Nu s-a mai intamplat asa ceva pana la PDL (cel putin eu nu stiu).

        4. Pentru ca USL sustine firmele mici, in vreme ce PDL le-a omorat (impozitul forfetar si incasarea TVA la facturare te obliga sa ai bani cand iti deschizi o firma ca si cum ai fi vandut deja un prim stoc de produse). Nu toate afacerile trebuie sa fie prospere. E suficient sa poti sa te intreti prin propria munca, dar trebuie sa fi lasat sa faci asta.

        5. USL nu a furat legi in parlament. Cea mai grava actiune din ultimii 22 de ani este frauda comisa de Anastase, prin care au mai luat si bani de la oameni (legea pensiilor).

        6. USL respecta legile. PDL nu a respectat decizia CCR cu privire la legea pensiilor, adoptata prin frauda si a continuat sa fure oamenilor banii ilegal.

        7. USL nu va da tara ungurilor. MRU deja le daduse o facultate pe banii nostri.

        As putea continua, dar cand Basescu e Dumnezeu pentru voi nu am cum sa va conving cu nimic.
        • +2 (2 voturi)    
          ok.. (Joi, 23 august 2012, 21:36)

          keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          inteleg, hai sa o luam punctual :

          1.indiferent de guvern, populatia nu a dus-o mai bine ! Eu nu imi aduc aminte decat de faptul ca toti securistii si-au impartit puterea : economica si politica ! imediat dupa '89 ! A fost o impresie ca ai avut o viata mai buna, realitatea se vede acum, la scadenta ! In '89 Romania era o tara fara datorii, a avut grija FSN = PSD de asta !

          2. PSD nu a pierdut niciodata, de aia a lasat liber la crearea de partide si partidulete, numite si *perdea de fum* . Basescu are greselile lui, nu e vreun sfant !
          Ce trebuie recunoscut, insa, este ca atat Iliesc cat si Basescu au stofa de oameni politici, restul sant niste glume proaste !

          3. Cum am spus mai sus, securistii nu au murit toti in '89, corect ? S-au regrupat si s-au impartit in politic si business. De aceea o sa gasesti cam in toate firmele romanesti mari (vezi Rompetrol, Siveco etc) numai securisti !

          4. USL spune doar ca sustine, dar daca ar fi in postura de a guverna (desi nu i-a impiedicat nimic din mai pina acum!!) nu cred ca sunt in stare ....una e de pe baricade si alta este cand te uiti in cifre si te apuca durerea de cap, pt. ca tu ai promis ceva, dar *sacul* e cam gol, nu se inghesuie nimeni sa-l umple...mie tot tambalaul asta al USL mi se pare suspect tocmai pentru ca am avut exemplul PSD, s-au agatat de putere ca sa-si umple buzunarele !

          5. Nu cunosc exact situatia, insa USL a incercat o mare frauda acum : asta a condus la invalidarea referendumului (nu alegeri !!!!), au aratat ca nu sunt in stare sa-si respecte nici macar declaratiile facute in aceeasi zi, s-au contrazis si s-au luat de piept cu toata lumea ! S-au trezit ei destepti peste noapte ! Mie mi s-a parut un dezastru ce au facut pina acum !

          6. Nu, nu respecta legile, aici e problema !!!!
          nu respecta nici macar principiul democratic, nu doresc colaborarea cu nimeni, nu doresc stabilitate, nu sint in stare sa gaseasca parghii pentru crearea unui mediu sanatos de business...pentru ca nu-i duce mintea la lucruri
        • +2 (2 voturi)    
          sa continuma... (Joi, 23 august 2012, 21:41)

          keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          la lucruri de anvergura ! Ca sa faci strategii de dezvoltare pe termen mediu si lung, pentru binele poporului pe care pretinzi ca-l aperi, iti trebuie minte si dor de munca ! Ei nu au asa ceva !

          7. Esti sigur ? Cand miza este atat de mare sa fii sigur ca vor uita ce au spus, stii ca de la vorba la fapta e cale lunga !

          P.S. Nu l-am votat pe Basescu, nu il apar pe Basescu, apar ceea ce s-a castigat in '89, niste principii democratice care trebuiesc respectate !
          Nu doresc sa ma intorc in comunism. Faptul ca Basescu va mai ocupa functia imi da timp sa vad cine mai apare pe scena politica, ce se mai intampla ; e timpul ca romanii sa invete sa treaca prin filtrul gandirii toate evenimentele, sa se detaseze emotional si sa aleaga ce e mai bine pentru ei, nu pentru clasa politica !
    • +1 (1 vot)    
      iete ca asa fuse (Joi, 23 august 2012, 17:06)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      adica pivniceru e ministru inainte de intoarcerea presedintelui ales la Cotroceni. Acu' ce mai ai de scris?
    • +2 (2 voturi)    
      nu ma pot abtine (Joi, 23 august 2012, 17:07)

      ctoma [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      ti-am scris mai demult ca esti sergent-major si vad ca n-am gresit ! trebuie sa fii de-a dreptul tampit sa nu-ti dai seama ca basescu ar fi infirmat numirea moldovencei la min.justitiei ! singura modalitate de a o numi pe pivnicereasa in functie,este ca asta sa se intample cat este presedinte paiata lui voiculescu la cotroceni.de ce,oare,am sentimentul ca esti copilul prost al lui garfield motanul,care isi prezinta elucubratiile intr-o gazeta?
  • +35 (39 voturi)    
    "Presiune publica" -> Haos (Miercuri, 22 august 2012, 15:50)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    "Vedem ce se intampla in perioada urmatoare daca protestele oamenilor impotriva lui Basescu vor lua amploare, daca presiunile strazii pot duce la demisia acestuia. In functie de acest lucru ne vom stabili o noua strategie"

    Si daca ies mai multi din cei care cer demisia lui Ponta ?

    Bai, USL, asta e Romania, tara pe care o "conduceti", cum e posibil ca Guvernul sa instige populatia la dezordine publica ?!

    Poate iese lumea in strada impotriva VOASTRA !

    Aveti nevoie de un razboi civil ca sa salvati o piele de varan... ?
    • +18 (20 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 22 august 2012, 16:11)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Mi se pare anormal ca o tara sa fie condusa de "presiunea publica". Poate ar trebui sa facem si noi presiuni sa nu mai platim taxe si impozite sau sa nu recunoastem o lege publicata in Monitorul Oficial pe precedentul.. ca s-a tiparit gresit, vrem sa vedem erata. Cine i-a delegat pe astia de la USL in postul lui Mos Craciun sa dea cadouri dupa dorinta?? ... cu patima
  • +22 (24 voturi)    
    ciudat (Miercuri, 22 august 2012, 16:04)

    cotora [utilizator]

    cand l-a suspendat pe basescu a stiut sa vina din concediu, doar parlamentarii erau in vacanta parlamentara atunci,in iulie, acuma nu mai poate veni asa repede sa-l repuna in functie, parlamentarii usl sunt parsivi
    • +2 (2 voturi)    
      si inca (Joi, 23 august 2012, 2:10)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      zgonea nu vrea sa incalce regulamentul, dar lintre 3 si 6 iulie, cand pucistii au urinat pe constitutie si pe legi si pe regulamente nu l-a deranjat.

      "puscarie" e cuvantul care-i sperie cel mai mult.

      ws
  • +22 (24 voturi)    
    ''Aduse la normalitate'' = reduse la tacere?! (Miercuri, 22 august 2012, 16:07)

    Jane Doe [utilizator]

    Destul de putin voalat, Antonescu afirma ca Guvernul, prin parghiile de care dispune, trebuie sa supuna acele ''personaje'' ( Kovesi, Morar, Aspazia Cojocaru etc), membre ale aparatului Justitiei, care pun probleme USL-ului si intereselor sale ilicite.

    Pentru un liberal, e cel mai tare comunist, Antonescu asta... :(
  • +19 (21 voturi)    
    Daca tot instiga si TONTA (Miercuri, 22 august 2012, 16:12)

    tigan2012 [utilizator]

    JOS CIUMA ROSIE, ACUM, pana nu e PREA TARZIU pentru ROMANIA! TREZITI-VA, ROMANI!
    Dati JOS HIDRA ROSIE!
  • +13 (15 voturi)    
    acesti pucisti (Miercuri, 22 august 2012, 16:40)

    iulian-bz [utilizator]

    incearca o noua diversiune,,sunt curios sa aflu daca puscariabilii nu se prezinta la munca pana in decembrie,o sa-l vedem tot pe Cacarau facand declaratii cu tenta de instigare a prostimii impotriva institutiilor statului,eu cred ca procurorii nu vor sta degeaba,ar trebui sa puna piciorul in fata celor doi incapabili,trebuie sa-i aresteze cat mai repede,o parte din populatia acestei tari are nevoie de stabilitate,m-am saturat de aparitiile din ora in ora pe ecranele tv.,gata ,jocul s-a terminat,Basescu va demonstrat inca odata ca este greu de batut!!!
  • +17 (19 voturi)    
    PNL (ce pacat, un vis frumos) (Miercuri, 22 august 2012, 17:04)

    mashreq [utilizator]

    e, totusi, incredibil unde a tarat crin antonescu PNL-ul, ma mir sincer ca adevaratii PNL-isti, care cred in doctrina liberala, nu se crucesc unei asemenea aliante tip USL....cu acest prilej, PNL-ul a facut compromisul pe care (cinste lor!) PNT-CD-ul nu l-a facut, platind pretul de a iesi din scaunele comode din Parlament: si-au "vandut" doctrina liberala pentru voturile populare (pe care o alianta cu PSD-ul le poate asigura). pacat ca nu si-au gasit un om politic mai decent si mai convingator decat actualul presedinte PNL....sincer, domnilor PNL-isti, ce optiune ne (mai) lasati noua, celor care (inca) mai muncim si traim in tara si deci, conform d.lui predescu (ccr) suntem "legitimi" pe listele electorale permanente?!....
  • +7 (7 voturi)    
    Ma asteptam la asta!! (Miercuri, 22 august 2012, 17:49)

    LiviuX [utilizator]

    Sincer sa fiu ma asteptam la asa ceva. La suspendare au fost rapizi, acum nu mai au nici un interes. Ba mai mult, dupa ceea ce a declarat antonescu, nici macar nu mai cred ca va fi luna asta. ilici a scapat dupa chemarea minerilor pentru ca era presedinte si avea imunitate. antonescu are aceasta imunitate doar cat e la Cotroceni, asa ca daca intr-adevar va urma ceva in genul mineriadelor, va avea de dat socoteala pentru acel indemn. Mai mult, acum romania e totusi in UE, chiar daca lor nu le place, asa ca si legile europene se aplica si nu pot fi ignorate.
  • +8 (8 voturi)    
    Daca face asta... (Miercuri, 22 august 2012, 17:55)

    egroeg5 [utilizator]

    Ponta,Antonescu si USL isi mai bat niste cuie in talpa, atat pe plan intern cat si extern.
    Speta actuala este o relatie Parlament-CCR-privind repunerea in drepturi a dlui Basescu. CSM nu are nicio tangenta cu aceasta situatie,Pivniceru nefiind nici parlamentar,nici macar incadrata politic oficial si incercarea de a conditiona citirea in Parlament a Deciziei CCR de rezolvarea problemei de la CSM nu este altceva decat santaj.Nu ca m-ar mira la USL.Dar asta va duce la noi tensiuni si reactii interne si externe.
  • +3 (3 voturi)    
    Incetare interimat presedinte (Miercuri, 22 august 2012, 18:21)

    naeb [utilizator]

    Trebuie mentionat ca din momentul (data, ora) emiterii hotararii curtii inceteaza mandatul acestui interimar, care nu mai poate valida un nou ministru! Deci cand se instaleaza Basescu, vom vedea, caci acestor indiviz(i care ne-au stricat vacanta, dar nu vor s-o strice si parlamentarilor!) nu le pasa de nimic, apeleaza la cele mai josnice metode, oameni in strada, amanari, declaratii halucinante, minciuni! Vor vedea ei la alegeri!
    Cat despre acest nicolaescu, un nimeni care e bun de gura,dar n-a facu nimic bun pentru liberaliu, doar ii va duce la groapa!
  • +1 (3 voturi)    
    Parlament ilegal (Miercuri, 22 august 2012, 18:30)

    Kayros [utilizator]

    La referendumul anterior a rezultat prin vot popular că votanţii cer un Parlament unicameral cu 100 de locuri de toate, nu 100 în faţă.

    Contrazicând o decizie a poporului, actualii senatori şi deputaţi au ignorat acest vot. ca atare, Parlamentul nostru iubit este ilegal. Asta ca să nu mai punem la socoteală etica. Cu ce drept ceri tu să se suspende un preşedinte care NU a încălcat constituţia când nu ai baza legală. O să se spună că sunt aleşi prin vot. Ei şi. Au fost aleşi prin vot numai pentru a stabili o nouă organizare parlamentară, nu ca să se îmbuibe ca nesimţiţii.
  • 0 (2 voturi)    
    acasa la motanel... (Miercuri, 22 august 2012, 20:26)

    ion2013 [utilizator]

    hitul toamnei...felixe 25 de ani sa ne mai traiesti.... la vacaresti!!!
    in casa motanului canta cucuveaua, fetele i-au pregatit lu tasu bocceaua!!
    cat mai costa plimbarea de seara prin fata teatrului, baieti? tot 50 sau acum ca a venit criza ati mai facut o superoferta!?
    si vedeti ca spaima vostra hoardele de procurorii se aproprie si se aude tot mai tare zanganitul catuselor, si nu mai sunt locuri la cantonamentul din rahova si nici bilete de avion via Filipine nu se prea mai gasesc.....si fiscul deja isi face socoteala cat le-ar ajunge averile voastre date pentru plata pensiilor si salariilor bugetarilor.......ai,aia,aiiiiiii!
    asa-i daca nu v-a placut artimetica si ati luat esamenele de la particoleri cu copy-paste, ati comis-o din nou ......
  • +1 (3 voturi)    
    despre unele si altele (Joi, 23 august 2012, 1:00)

    visio [utilizator]

    1. usl nu a invatat inca ca nu il poate invinge pe base, iar singura optiune viabila este coabitarea; dupa un referendum organizat impecabil, dupa o saptamana de asteptare degeaba, aflam cu stupoare ca legea trebuie respectata; sunt 18,3 mil de votanti iar votul este binecunoscut.
    2. usl nu vede, inca, intelegerea facuta intre voiculescu si basescu: libertatea lui voiculescu pentru capetele liderilor usl; ce spera sa obtina ponta cu numirea monei pivnicieru ca ministru justitiei? isi imagineaza ca mona va schimba procurorii si va recupera listele dela Parchet? ponta este in ceata si bag de seama ca ii place acolo...
    3. citirea deciziei CCR este obligatorie, pe cand sedintele csm nu; incalcand legea, liderii usl isi imagineaza capatul drumului; acel drum are o singura iesire: puscaria;
    4. Ponta spera intr-o decizie a ccr de 5-4; in aceasta situatie ar fi presupus ca exista premisa alegerilor prezidentiale anticipate; numai ca legea e lege....
    5. demonstrantii platiti, din piata bucurestiului, trebuie sa stie ca este ilegal ce fac; mai trebuie sa stie ca voiculescu nu va avea niciun scrupul sa ii vanda, pentru ca felix nu a avut niciun scrupul sa isi toarne neamurile la politia politica; atentie, politia politica se citeste "ion iliescu"...
    6. singurele optiuni ramase, pentru Ponta, este fie sa coabiteze cu base, fie sa incalce legea si va sfarsi ca ceausescu...
    7. in atentia patronilor acestei lovituri de Stat, patriciu + sov + etc, e bine sa afle ca nimic nu ii poate scapa de puscarie; nicio amanare, nicio scuza nu ii poate scapa de puscarie; singura lor sansa este sa accepte realitatea si sa spere ca vor fi eliberati mai devreme; daca nu vor accepta legea, vor vedea 11mil de romani in strada...sigur nu le va fi bine, dar poate vor sa se convinga pe propria piele,,,
  • +1 (1 vot)    
    refren (Joi, 23 august 2012, 4:07)

    cotora [utilizator]

    ce tot imi canta antonescu si ponta refrenul cu 7,5 milioane, oare cei 11 milioane de romani nu conteaza ?, nu a vrut sa participe la vot, nu i-a bagat in seama, nu a vrut sa participe la lovitura de stat, nu a vrut sa sustine grupul infractional organizat
    antonescu e in stare sa faca orice, ca sa ajunga la cotroceni si sa controleze justitia, cand am auzit ca pe el nu-l intereseaza ce zice guvernatorul isarescu,am ramas mirat, deci nu il intereseaza economia cum merge, pentru ca asta e prinicipalul obiectiv a unei tari, deci pe el nu intereseaza economia sau ce zice partenerii externi, cviudat personaj, s-a vazut ca nu merita jobul de la cotroceni
    • 0 (0 voturi)    
      fără supărare (Joi, 23 august 2012, 23:17)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      Cei 11 milioane de care pomeniți N-AU VRUT SĂ CONTEZE. Ceilalți 7 milioane, au aflat ca NU CONTEAZĂ, conform legii, de altfel.
      Apropo, știti cumva ce procent din cei 11 mil. sunt pro USL sau PDL?
      • 0 (0 voturi)    
        gresit (Vineri, 24 august 2012, 2:49)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Non.e

        deci prin neparticiparea celor 11 milioane inseamna ca nu au fost de acord cu refendumul, cu demiterea lui basescu, nu stiu cati au fost usl sau pdl, cine a spus ca cei 7 milioane nu conteaza, dar asta nu inseamna, ca trebuie sa plece basescu neaparat, conform legii si logicii, nu fac o majoritate absoluta
  • 0 (2 voturi)    
    Amanare (Joi, 23 august 2012, 4:41)

    Dani2012 [utilizator]

    Fara a comenta ce a fost pana acum (pentru ca, sigur, USL are bubele lui dar lumea a uitat prea repede ce nenorociri a adus Basescu si ai lui in ultimii ani), amanarea repunerii lui Basescu pana la numirea Monei Pivniceru este o modalitate foarte buna de a-i arata marinarului ca nu toate trucurile lui merg si ca mai invata si altii si ii pot raspunde cu aceeasi moneda. Nu de altceva dar miza este foarte mare : dosarele Flota, Casa si Finantarea stau intr-un sertar gata de a fi reactivate !
  • 0 (2 voturi)    
    Alegeri (Joi, 23 august 2012, 4:44)

    Dani2012 [utilizator]

    Inca ceva ! Ma uit la toate comentariile acestea ( pe toate articolele site-ului) si nu incetez sa ma intreb : unde erau in Iunie (la alegeri) toti cei care acum posteaza in mari sustinatori ai lui Basescu si implicit ai PDL-ului ? Asta in conditiile in care PDL a iesit dezastruos si USL a iesit, culmea, mult mai bine decat se asteptau chiar ei !
    • +1 (1 vot)    
      eu personal (Joi, 23 august 2012, 14:40)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Dani2012

      am votat reprezentanti PDL si la sector si la capitala (pacat ca n-au iesit, cel putin de Liviu Negoita imi pare foarte rau), dar multi atunci nu realizau ce le poate pielea la uselasi. Sincer, desi cunoscand ce e in stare psdeul sa faca de pe vremea lui tov ilici, si pe mine au reusit sa ma surprinda.
  • +1 (1 vot)    
    ma intreb, (Joi, 23 august 2012, 7:34)

    ion2013 [utilizator]

    de ce nu se sesizeaza procuratura impotriva instigatilor la violenta la nerespectarea legilor la crearea si amplificarea starii de tensiune din societate!!
    exista o intelegere in acest sens intre cei nascuti din aceeasi pisica?
    de ce pdlacii nu reactioneaza pe masura fratilor vitregi pe masura acestora?
    cum adica negociem ca la piata sau ca in portul constanta?
    scopul unic ar trebuie sa fie resetarea piedicilor parlamentare, unde s-au aciuiat toti infractorii neamului sau reprezentantii lor si care de 22 de ani dar mai ales din ianuarie 2012 s-au declarat fatis impotriva acestui popor!
    in rest totul este praf in ochii fraierilor!!
  • +1 (1 vot)    
    ma intreb, (Joi, 23 august 2012, 7:34)

    ion2013 [utilizator]

    de ce nu se sesizeaza procuratura impotriva instigatilor la violenta la nerespectarea legilor la crearea si amplificarea starii de tensiune din societate!!
    exista o intelegere in acest sens intre cei nascuti din aceeasi pisica?
    de ce pdlacii nu reactioneaza pe masura fratilor vitregi pe masura acestora?
    cum adica negociem ca la piata sau ca in portul constanta?
    scopul unic ar trebuie sa fie resetarea piedicilor parlamentare, unde s-au aciuiat toti infractorii neamului sau reprezentantii lor si care de 22 de ani dar mai ales din ianuarie 2012 s-au declarat fatis impotriva acestui popor!
    in rest totul este praf in ochii fraierilor!!
  • +2 (2 voturi)    
    ma intreb, (Joi, 23 august 2012, 7:34)

    ion2013 [utilizator]

    de ce nu se sesizeaza procuratura impotriva instigatilor la violenta la nerespectarea legilor la crearea si amplificarea starii de tensiune din societate!!
    exista o intelegere in acest sens intre cei nascuti din aceeasi pisica?
    de ce pdlacii nu reactioneaza pe masura fratilor vitregi pe masura acestora?
    cum adica negociem ca la piata sau ca in portul constanta?
    scopul unic ar trebuie sa fie resetarea piedicilor parlamentare, unde s-au aciuiat toti infractorii neamului sau reprezentantii lor si care de 22 de ani dar mai ales din ianuarie 2012 s-au declarat fatis impotriva acestui popor!
    in rest totul este praf in ochii fraierilor!!
    • 0 (0 voturi)    
      tizule (Joi, 23 august 2012, 23:10)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui ion2013

      Ce te faci că marea majoritate a românilor s-ar dori in parlament ,chiar dacă acolo s-au aciuat, după cum zici, numai oameni aleși.?
  • -1 (1 vot)    
    Cvorum (Joi, 23 august 2012, 8:20)

    xrogo [utilizator]

    Daca ar fi dupa mine l-as tine pe Base pe margine pana l-ar lua batiala,cvorum i-a trebuit,cvorum i-as da.
    Din pacate nu este dupa mine si astia de la USL n-au vana,ca daca aveau nu acceptau cvorum ca sa-si bata Base joc de ei cu boicotul.
    Cu nemernicii trebuie sa te comporti la fel,altfel iti urca-ncap.
  • +1 (1 vot)    
    la abuzuri ne pricem noi cel mai bine (Joi, 23 august 2012, 16:40)

    gigi_gigi [utilizator]

    Codul penal spune cam asa:

    Fapta funcţionarului public, care, în exerciţiul atribuţiilor sale de serviciu, cu ştiinţă, nu îndeplineşte un act ori îl îndeplineşte în mod defectuos şi prin aceasta cauzează o vătămare intereselor legale ale unei persoane se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani.
  • +1 (1 vot)    
    OF. (Joi, 23 august 2012, 23:05)

    Non.e [utilizator]

    Nu v-ați săturat de atâtea baloane de săpun lansate din toate părțile?
    Oameni buni, nu vă mai ambalați atâta pentru orice prostie.
    Trag nădejde că mai sunt oameni raționali în această țară.
    Chiar trebuie să ne-o tragem unii altora pe motiv de opțiuni politice?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by