In vara anului 2005, Consiliul Judetean Hunedoara imputernicea pe presedintele sau, Ioan Mircea Molot, sa incheie doua contracte de parteneriat public-privat cu firma ASSET MANAGEMENT SYSTEM S.A. Bucuresti - GROUPE FIBELFIN Luxemburg, director Sever Muresan. Scopul era construirea aeroportului de la Saulesti si autostrada cu patru benzi de circulatie Deva-Hunedoara.

A fost scandal mare, avand in vedere ca firma era reprezentata de controversatul om de afaceri Sever Muresan, despre care consilierul judetean, generalul Ion Pitulescu, fost sef al Politiei Romane, spunea ca nu l-a cunoscut pe Muresan decat cand a trebuit sa-l aresteze.

Presedintele CJH a impus atunci niste conditii draconice: 3 la suta bani lichizi virati intr-un cont pentru buna intentie, alte 5 procente pentru fiecare etapa pentru buna executie si o garantie de 5 ani a lucrarii. Banii pentru buna intentie trebuiau virati inca din decembrie anul trecut. A venit si luna iunie 2006, cand termenul prelungit a expirat.

Astfel, am aflat de la presedintele CJH, Ioan Mircea Molot, ca respectivul contract a incetat.

“Mai repet inca o data: eu nu am incheiat contract cu persoana Sever Muresan”- a declarat Mircea Molot, la Vulcan. Se pare ca vorba “tot raul spre bine” functioneza, presedintele CJH a declarat ca a gasit alti parteneri mult mai seriosi care va scuti Consiliul Judetean de partea sa de contributie la investitia aeroportului Saulesti.

Investitori din Israel au studiat piata si au constatat ca Deva este locatia cea mai buna din Transilvania pentru construirea unui aeroport de proportii pentru marfuri. Consiliul are 33 de ha de teren, pentru ca 100 ha au fost solicitate de fostii proprietari. Acest teren necesar aeroportului, prin proceduri legale privind constructiile publice, putea reveni judetului cu despagubirile aferete.

“Ar fi degradant” - a spus Mircea Molot. Dar noii investitori, “vor pune jos proprietarilor doua milioane de euro si vor sa mai cumpare teren peste Cerna”- a spus Molot, precizand ca acestia vor sa construiasca o pista de circa 2 km, cu spatiile aferente unui gen de en gros de proportii.

Presedintele Ioan Mircea Molot a precizat ca nu mai doreste parteneriat public-privat si “chiar m-am ratoit la colegi, si credeti-ma ca stiu s-o fac, de ce nu mi-au spus ca legea permite asocierea”.

In asociere, Consiliul Judetean poate intra cu terenurile si cu ceea ce reprezinta locatie, fara a scoate un ban din buzunarul public, si in viitor poate incasa un procent stabilit cu asociatul din profiturile de exploatare.