In urma numeroaselor reclamatii pe care clientii Metro Ploiesti le-au facut la Oficiul pentru Protectia Consumatorului Prahova, inspectorii au efectuat un control care s-a soldat cu sanctionarea conducerii magazinului.

Nemultumitrea clientilor a fost starnita in primele zile ale acestui an, cand veniti la cumparaturi in numar mare pentru a beneficia de reduceri importante la produse nealimentare, acestea nu au fost de gasit pe raft.

Acest lucru s-a intamplat, desi in pliantele publicitare Metro distribuite firmelor din judet la sfarsitul anului trecut erau anuntate reduceri de pana la 90% la articole de imbracaminte si incaltaminte. In urma verificarilor efectuate la fata locului, conducerea OPC Prahova a anuntat ca va amenda Metro Ploiesti cu suma de 4.500 de lei. „Am constat ca sesizarile clientilor erau intemeiate.

Prin urmare vom sanctiona magazinul pentru publicitate inselatoare, respectiv informare incorecta a clientilor”, ne-a declarat Corneliu Buzu, directorul OPC Prahova.