Vasile Dîncu, despre Dragnea: Orice membru de partid care a fost reabilitat, și-a ispășit pedeapsa, are dreptul să își revendice un loc în partid

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 18 aprilie 2021, 15:50 Actualitate | Politic


Vasile Dincu
Foto: Facebook
După ce un membru de partid și-a ispășit pedeapsa, are dreptul să își revendice un loc în partid, spune Vasile Dîncu, președintele Consiliului Național al PSD, referindu-se la fostul lider al social-democraților, Liviu Dragnea.

Întrebat, duminică, într-o emisiune la Digi 24, dacă Liviu Dragnea va putea reveni în partid după ce își va ispăși pedeapsa, Vasile Dîncu a spus că orice membru are acest drept, relatează Mediafax.

„Din punctul meu de vedere, orice membru de partid care a fost reabilitat, și-a ispășit pedeapsa, are dreptul să își revendice un loc în partid. Nu a existat o tradiție în cadrul PSD-ului de a-și aduce înapoi foștii președinți. Mai degrabă i-a dat afară din partid sau s-au autoexclus. (...) Nu mai sunt (foștii lideri în partid - n.r.). Este o problemă care ține, până la urmă și de modul în care liderul de partid a știut să își construiască echipa și și-a respectat și i-a respectat el pe ceilalți din partid. Liviu Dragnea a avut numai unanimitate sau aproape tot timpul a avut unanimitate în Biroul Permanent Național sau cum se numea în diferite faze. Eu cred că cei pe care el i-a crescut în partid și i-a promovat, îi păstrează un anumit respect. Dacă nu îi păstrează niciun fel de respect, atunci înseamnă că el nu se va putea întoarce. Dar eu cred că ține, până la urmă, și de modul în care partidul și-a cultivat liderul și liderul și-a cultivat de asemenea echipa lui proximă prin care a condus partidul”, a spus președintele Consiliului Național al PSD.

Dîncu a precizat că nu a mai vorbit cu Liviu Dragnea de când a fost închis, pentru că nu se află pe lista celor care ar fi putut să vorbească cu el la telefon, dar că are pentru el „aceeași afecțiune”.

„Din punct de vedere uman sunt apropiat și acum de el. Nu sunt fericit pentru ceea ce se întâmplă. Aș vrea să îl văd cât mai repede liber, deci eu păstrez pentru el aceeași afecțiune. Din punct de vedere uman. Politic a făcut greșeli, dar poate că el știe mai bine acum, a avut și o perioadă de reflecție și aici nu mă bag, nu sunt deciziile mele și nu știu ce va face în viitor”, a mai spus Dîncu.

Referindu-se la un alt lider al PSD care are probleme cu legea, respectiv Claudiu Manda, care a fost trimis în judecată într-un dosar în care europarlamentarul este acuzat că și-a folosit funcția politică pentru a obține bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, Vasile Dîncu a spus că PSD nu este instanță de judecată și până când nu va fi o decizie definitivă pe numele său, Manda are tot sprijinul partidului.

Vasile Dîncu, despre Claudiu Manda: Noi nu suntem judecători, nu îl vom judeca noi

Preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Vasile Dîncu, a mai declarat în emisiunea de la Digi 24 că nu PSD îl va judeca pe Claudiu Manda, trimis în judecată de procurorii DNA, şi că, până în momentul în care i se va dovedi vinovăţia, acesta va fi susţinut în partid. În cazul unei condamnări, potrivit statutului, el îşi va pierde calitatea de membru de partid.

„Noi nu suntem judecători, nu îl vom judeca noi pe Claudiu Manda. Noi îl considerăm, înainte de a fi vinovat, de a fi declarat vinovat, îl considerăm colegul nostru. Evident. Ce să spunem? Că este vinovat înainte de a fi judecat? Nu putem să spunem chestiunea asta, asta e o chestiune de principiu, până la urmă. Nu ne putem erija în a fi judecători în acest moment. Colegul nostru ne explică că este total nevinovat în ceea ce vom vedea până la proba contrarie, dar până la proba contrarie este rezonabil să nu judecăm noi destinele unor oameni numai pentru că...”, a declarat Vasile Dîncu, potrivit News.ro.

Potrivit lui Dîncu, dacă există o sentinţă de condamnare, orice membru PSD nu mai are susţinerea partidului.

„Dacă este o sentinţă de condamnare, statutul nostru spune că îşi pierde calitatea de membru de partid, oricine este condamnat, şi atunci nu va mai fi colegul nostru, se va retrage, cu siguranţă, singur”, a explicat Dîncu.

Vasile Dîncu a adăugat că PSD nu va mai vota, în Parlament, împotriva începerii unei cercetări penale sau a trimiterii în judecată a parlamentarilor şi că Justiţia va fi lăsată să facă dreptate.

„Cu siguranţă nu va mai vota PSD (în Parlament, împotriva începerii unei cercetări penale sau a trimiterii în judecată - n.r.), este una din hotărârile noastre pe care le-am discutat. Am şi probat în câteva cazuri, în cazul Bănicioiu, de exemplu. Cred că Justiţia trebuie să facă dreptate (...). Avem încredere în Justiţie şi să sperăm că ne va confirma această încredere şi în viitor”, a declarat Vasile Dîncu.

Fostul preşedinte al PSD Dolj Claudiu Manda şi fostul director al Agenţiei Judeţene pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (AJPIS) Dolj Marius Nicolae Simcelescu au fost trimişi în judecată de DNA pentru folosire a influenţei ori autorităţii în scopul obţinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, respectiv abuz în serviciu. Manda este acuzat că a intervenit, în 2015, pe lângă Simcelescu, pentru a şterge, în mod nelegal, datoriile unor beneficiari de ajutor social din comuna Bratovoeşti, în cazul cărora se constatase că a fost încasat în mod necuvenit. Intervenţia lui Manda „ar fi avut drept scop obţinerea, în mod necuvenit, pentru sine, pentru partid şi pentru primarul comunei Bratovoeşti, a sprijinului electoral al beneficiarilor de ajutor social”, arată DNA.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4120 vizualizari

  • +23 (27 voturi)    
    Corect (Duminică, 18 aprilie 2021, 15:57)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    "un membru care a fost reabilitat", adica "daca a fost reabilitat". Or, eu vad numai recidivisti, cel putin in cercetare/investigatii.

    Cat despre reintoarcerea in partid, asa este. Nu poti spune ca nu se gaseste loc pentru un spalator de toalete sau paznic de noapte prin partid si pentru el. Ceva, ceva, tot o sa gasiti, merita si el, macar paznic sau liftier onorific.

    Dar ma gandesc, ca sa tineti legatura cu cei din psucarie, poate ar trebui sa il faceti pe Dragnea agent PR si sa fie reprezentantul vostru din puscarie.

    Sunt multe, multe variante. Dar da, sunt de acord cu Dincu, daca e reabilitat, avem variantele de mai sus. Daca nu, as putrezeasca in puscarie sau in pubela istoriei unde ajung si restul ca Iliescu, Nastase si tot asa, acolo unde le e locul.
  • +24 (28 voturi)    
    Domnule Dîncu, intariți partidul ! (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:08)

    Coresponedntu [utilizator]

    E nevoie de un suflu nou, daca iese domnul Dragnea de la mititica. Ia dați o fuga la Jilava ca mai ies zilele astea 3-4 violatori, 2 criminali si mai multi condamnati pentru talharie. Adevarata resursa umana, victime ale sistemului opresiv.
    Numai buni de primit in partid, social-democrat veritabil.
    Si sa stiți ca toți sunt reabilitați, și-au ispășit pedepsele.
  • +22 (26 voturi)    
    Dreptul vostru minus respectul nostru ! (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:13)

    iondero [utilizator]

    E dreptul vostru sa sa va alegeti comprtamentul acesta mizerabil !
    • +7 (7 voturi)    
      Intrebare pentru PSD (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:21)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui iondero

      Nu e pusa de mine, ci de societate: ce a invatat PSD dupa "episodul Dragnea"?
      Toti de la Stanescu pana la Veo, de la Oprisan pana la Ciolacu, toti cu declaratii despre schimbare, oameni noi, fara penali propusi pe posturi, fara baroni, totul transparent, ca vor face ca in USA sau alte tari europene alegerile interne de sefi, ca nu va fi automat seful partidului candidat la prezidentiale, primarie sau prim ministru.

      Toti declara. Iar cand e la concret, ce a fost? Se cereau pareri si se propunea readucerea lui Nastase (ma mir ca nu si Iliescu), acum chiar pe Dragnea si tot asa...

      Ce a invatat PSD? Fiind format din analfabeti si repetenti, cam greu cu invatatul. iar restul fiind infractori si mafioti, cam greu cu reabilitarea.

      Dar da, "PSD a ascultat si a luat aminte", asa ni se tot spune.

      O fi facut si greseli cu pandemia PNL dar a si facut cateva lucruri bune. Si hai sa vedem, ce a facut PSD? I-ati vazut ca motivau oamenii sa asculte de reguli, sa poarrte masca, lectii de igiena, sa mearga la vaccin etc etc etc? Nu ii instigau sa incalce regulile.

      Deci, intrebarea pusa de Romania: ce a invatat PSD din absolut toate mizeriile facute? FIX NIMIC!

      Imi aduc aminte cand intrebarea unui jurnalist a fost de ce PSD tot pune condamnati in pozitii cheie, raspunsul a fost "pentru ca putem".

      Ce poate fi o sfidare mai mare?!

      Dar da, PSD s-a schimbat. E mai bun, e altfel.

      Cred ca am sanse mai mari sa il aud pe Simion indemnand oamenii la vaccin (daca e treaba groasa) decat sa aud ca PSD se schimba. Vorbesc foarte serios. Diferenta e ca in cazul AUR, acolo sunt ineptii de dragul scandalului si ca sa prinda la public. In schimb la PSD, coruptia e in ADN, in sange. Nu ai cum sa scapi de ea.
  • +8 (8 voturi)    
    bun asa (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:23)

    s@s@s [utilizator]

    foarte bine! aduceti-i inapoi in partid si pe deputatul mitraliera, si pe ponta etc. cu cat mai multi ratati cu atat mai bine si cu atat mai repede se va scufunda corabia cu sobolani.
  • +4 (4 voturi)    
    Tineti minte asta! (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:34)

    zeroG [utilizator]

    „Cu siguranţă nu va mai vota PSD (în Parlament, împotriva începerii unei cercetări penale sau a trimiterii în judecată - n.r.), este una din hotărârile noastre pe care le-am discutat. Am şi probat în câteva cazuri, în cazul Bănicioiu, de exemplu. Cred că Justiţia trebuie să facă dreptate (...). Avem încredere în Justiţie şi să sperăm că ne va confirma această încredere şi în viitor”, a declarat Vasile Dîncu."
    Cu alte cuvinte, Dragnea este un infractor si nu a fost o condamnare "politica".
    Cat despre a nu vota impotriva cercetarii penale a parlamentarilor, parca vad ca va loveste pe toti amnezia ...
  • +6 (6 voturi)    
    Oare ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:50)

    danmarian [utilizator]

    Poate fi o problema cu "reincadrarea" lui Zdragnea in PSD ? Doar PSD este o adunatura de pungasi si mafioti ! Asa ca : unu in plus sau in minus CHIAR NU CONTEAZA ! La mai mare zdragnea in pesedea !
  • +9 (9 voturi)    
    Stati hotilor linistiti... (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:56)

    337Zdf [utilizator]

    Nu sta mult afara... asta a fost doar incalzirea...
  • +5 (5 voturi)    
    Dincu ar avea dreptate (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:59)

    LiviuX [utilizator]

    Daca ar sti ce inseamna reabilitare. Reabilitare nu e cand ti-ai ispasit pedeapsa, ci cand ai fost condamnat pe nedrept, deci esti nevinovat. Asa ca sunt de acord ca cei reabilitati, nevinovati, sa fie complet repusi in drepturi, sa nu piarda nimic. Dar nu si in cazul celor vinovati, cum e cazul lui dragnea. Asta am spus-o dintotdeauna, de multe ori, nu este de admis ca un partid asa de mare, cu pretentii (si aici ma refer la orice partid, nu doar psd) sa nu gaseasca in marea masa de oameni pe care o au si oameni capabili si coreci, fara antecedente.
    • 0 (0 voturi)    
      Dragnea. (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:34)

      relu59 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Poti sa spui cu cea a fost gasit vinovat ??????. Dar concret, din motivarea sentintei !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu eu trebuie sa spunm cu ce e vinovat (Marţi, 20 aprilie 2021, 16:58)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui relu59

        A fost pedepsit ca vinovat de o instanta judecatoreasca, printr-o sentinta definitiva. Deci daca te intereseaza, n-ai decat sa cauti. Mie imi ajunge asta, avand in vedere ca la pozitia lui nu cred ca nu a fost in stare sa-si gaseasca niste avocati competenti, care sa-i dovedeasca nevinovatia daca era intr-adevar nevinovat. Iar presupunand ca procesul nu ar fi fost corect, nu am auzit de nici o sesizare la CEDO pe tema asta. Deci nu avea ce sesiza, ca iarasi, la pozitia lui nu se poate spune ca saracul nu avera posibilitatea sa sesizeze CEDO. Asa ca toate astea nu pot decat sa arate ca sentinta a fost corecta, deci e intr-adevar vinovat.
        P.S. Daca nu, poti tu dechide actiune la CEDO in apararea lui. Sunt sigur ca ar fi bucuros sa te angajeze ca avocat ca sa-i dovedesti nevinovatia, mai ales ca atatia altii nu au putut.
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:00)

    prio [utilizator]

    Dle Dancu e cazul sa nu mai faceti asemenea declaratii in spatiul public.
    Va decredibilizati .
    Dar cred ca nu va pasa pt ca in studiile Sociologice pe care le faceti trebuie sa va ocupati si de reintegrarea sociala a infractorilor , asa ca primitii in rindurile PSD .... cit mai multi. Nu uitati sa-i plimbati pe la televiziuni..vezi Nastase, Mitrea, Sova ,Stroe .... si alti profesori in ale furtului.

    Rusine
  • +9 (9 voturi)    
    Executarea pedepsei si reabilitarea (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:06)

    Dilematic [utilizator]

    sunt doua notiuni diferite.
    Potrivit legii, Liviu Dragnea va putea sa solicite, dupa trecerea perioadei de 5 ani de la executarea pedepsei, reabilitarea sa judecatoreasca, daca nu este urmarit pentru vre-o alta infractiune savarsita.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu prea inteleg cum vine asta... (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:51)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      Deci daca eu omor pe cineva, sunt condamnat la niste ani, si dupa 5 ani de la executarea pedepsei sunt reabilitat si e ca si cum nu s-ar fi intamplat? Te pomenesti ca si mortul invie in urma reabilitarii...
  • +7 (7 voturi)    
    Dancule, e foarte CRUD ce ai spus! (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:06)

    neagoe [utilizator]

    Lipsa de bun simt tipic PSD-ista.

    Dancule, jafurile lui Dragnea, Mazare sau ale baronilor in functie au bagat la modul REAL oamenii in pamant.
    Daca vorbim de sanatate, banii pe care i-au bagat in buzunare au fost luati de la bugetele spitalelor si au lipsit bolnavii de cele necesare supravietuirii si au murit.
    Sau banii furati de la sosele au inmultit decesele din trafic....
    Banii furati de la reparatiile din termoficarea Bucurestiului furati de primarii PSD in frunte cu sefa voastra Firea au facut oamenii sa se imbolnaveasca si unii sa moara.
    Si tu vrei sa-l reabilteazi pe Dragnea cel care a modificat legile justitiei sa permita si mai multe furturi!
  • +12 (12 voturi)    
    cum este cu increderea ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:16)

    nedumeritul [utilizator]

    Un fotbalist al nationalei vinde un meci. Dupa ispasirea pedepsei poate fi reprimit in echipa. Suna frumos ?
    • 0 (0 voturi)    
      pai Dragomir nu vrea sa fie reprimnit, (Marţi, 20 aprilie 2021, 7:53)

      mongolul [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      cu toti sacii lui, de valuta, "legal" detinuti?
  • +2 (2 voturi)    
    tot pățitu-i priceput (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:19)

    Chilian [utilizator]

    Păi de unde să aducă oameni cu experiență? Dacă și-au rupt gâtul o dată, deja știu cum să facă pentru a nu mai fi prinși. Consultanți adevărați.
  • +5 (5 voturi)    
    PSD-ul . Deci Penalii isi cheama penalii (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:24)

    tictictic [utilizator]

    Vasile Dancu, acest individ care nu cred ca realizeaza ce vorbeste gura lui . Intrebat la Tv despre revenirea puscariasului Dragnea a raspuns cu destula nonsalanta ca poate reveni in clica penalilor din partid oricand doreste dupa eliberare . Ce poate fi mai limpede ca le pare rau ca nu au terminat de ruinat tara asta si doresc continuarea acestei actiuni in frunte cu puscariasul Dragnea, Veorica , Mitraliera , Toader ......etc .
  • +10 (10 voturi)    
    Mai direct spus. (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:41)

    asavreau [utilizator]

    La PSD când faci pușcărie înseamnă că ai făcut școala de partid.
  • +3 (3 voturi)    
    CoVid 21 (Duminică, 18 aprilie 2021, 19:37)

    Alex2009 [utilizator]

    PSD e radacina care hraneste toate tulpinile, lastarii, mugurii cancerului actual din societatea romaneasca.
    Nu numai ca accepta revenirea unui DragneaVid 2.1, dar si semnaleaza tuturor acestora ca trebuie sa revina la "nava mama", ca lumii nu-i mai pasa de legile justitiei, de adevar, dreptate etc.
    Dar nu este deloc adevarat.
    Sincer, noi trebuie sa practicam speranta, nu doar sa o declamam sau sa o sustinem pe net. Oriunde ne aflam, la serviciu, pe strada, acasa... Orice minciuna, manipulare, agresiune trebuie demontata si infruntata.
    Noi nu venim cu chiu cu vai max. 5-10-20 de mii adusi din judetele PSD cu autobuze in Piata Victoriei sau la Parlament.
    Noi venim 500-600 de mii, singuri, pe jos sau cu transportul in comun.
    Poate pandemia ne-a oprit un pic, dar noi ramanem cei care le platesc lor salariile si pensiile, le produc energie electrica sa-si poata transmite, democratic, manipularile, din pacate. Fara noi, ei nu exista.
    Asa ca, de asta trebuie sa "practicam speranta".

    Hai, o saptamana buna tuturor.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce mentalitate golănească ... (Duminică, 18 aprilie 2021, 22:12)

    Observatory [utilizator]

    tovarășe Viitor chiriaș la Mititica ...
    Omul a fost și rămâne escroc , afara din celulă nu înseamnă ca ștergi trecutul de criminal !
    Și chiar nu au n-ai rămas oameni sinceri și iubitori de țara , doar acest prăpădit cu inteligenta gen a la Ceashka ?
    De departe îmi miroase a noul comunism gen PSD ,
    Dar dacă așa dorește poporul ...deh...aveți ce ați votat !
  • +2 (2 voturi)    
    Dincule, nu face pe desteptul ca (Luni, 19 aprilie 2021, 8:27)

    John M. [utilizator]

    nu va mai voteaza nimeni daca-l aduceti inapoi pe acel puscarias care avea grave carente de perceptie, confundand averea tarii cu averea lui tac-su militianu'. Doar nu crezi ca individul a suferit un catharsis in puscarie si va vinde biblii la coltul strazii...
  • +2 (2 voturi)    
    desigur, (Luni, 19 aprilie 2021, 11:23)

    mongolul [utilizator]

    dar daca apare in conducere... si-a dat foc la valiza; si partidul si loaza...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by