Crin Antonescu: Suntem siliti sa recurgem la eutanasierea cainilor. Este mai logic ce a spus Basescu, macar o luam pe o cale

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 5 septembrie 2013, 12:49 Actualitate | Politic


Liderul liberal Crin Antonescu a declarat, joi la pranz, ca "Principial, eu nu sunt pentru eutanasiere, dar in situatia practica, ma tem ca nu avem cum sa rezolvam aceasta problema, nu avem logistica, fondurile, pentru ca s-au pierdut atatia ani, pentru ca ea se putea rezolva. Acum, ma tem ca suntem siliti sa recurgem si la eutanasiere, cu durere in suflet...". Presedintele Senatului a adaugat ca "este mai logic" ceea ce a propus Traian Basescu, respectiv adoptarea unei OUG, apreciind ca astfel "macar o luam pe o cale", in opinia sa referendumul propus de Oprescu fiind inutil, potrivit Mediafax.

Crin Antonescu a mai sustinut, intr-o conferinta de presa la Cluj-Napoca, ca, in ordinea prioritatilor bugetare, rezolvarea problemei cainilor de pe strazi trebuia sa fie primul obiectiv al autoritatilor locale, inaintea curateniei sau a plantarii florilor. "Ce vom vota noi nu are nicio legatura cu debandada cainilor vagabonzi in strada", a sustinut liderul PNL, referindu-se la propunerea facuta de catre primarul Capitalei, Sorin Oprescu, privind organizarea unui referendum.

El a mai spus ca baietelul ucis de o haita de maidanezi intr-un parc din Capitala "a murit din cauza oamenilor, si nu din cauza cainilor". "Aceasta tragedie - copilul acesta a murit intr-un mod atat de ingrozitor din cauza oamenilor, nu din cauza cainilor", a adaugat liderul PNL.

Antonescu a mai spus ca pentru el este dificil sa se gandesca cum va fi formulata intrebarea pentru un eventual referendum. Liderul PNL este de parere ca, daca intrebarea va fi "Doriti sa mai fiti muscati de caini?", cu siguranta bucurestenii vor raspunde ca nu doresc. De asemenea, daca intrebarea ar fi "Doriti sa omoram toti cainii?", cu siguranta sunt multi locuitori ai Capitalei care nu doresc acest lucru, a adaugat Antonescu.

El a spus ca nu vede rostul referendumului, reprezentand, in opinia sa, doar "o intarziere si o cheltuiala degeaba".

"E mai logic ce a propus Traian Basescu (...) Macar o luam pe o cale", a mai declarat Crin Antonescu.

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anuntat, miercuri, ca municipalitatea va organiza un referendum local privind eutanasierea cainilor vagabonzi si va face, legat de aceasta problema, "exact ceea ce vrea populatia", precizand ca a convocat o sedinta de indata a CGMB pentru vineri.

Oprescu a aratat ca, potrivit Legii referendumului nr. 3/2000, "obiectul si data referendumului local se stabilesc si se aduc la cunostinta publica cu cel putin 20 de zile inainte de ziua desfasurarii acestuia", iar "referendumul local se poate organiza intr-o singura zi, care poate fi numai duminica" (articolul 16).

Astfel, referendumul local ar putea avea loc in ultima duminica din luna septembrie sau in prima duminica din octombrie.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9685 vizualizari

  • +29 (29 voturi)    
    sa fiu al naibii (Joi, 5 septembrie 2013, 12:54)

    boogeyman [utilizator]

    n-as fi zis ca apuc ziua in care Antonescu o sa fie de acord cu Basescu...
    • +8 (10 voturi)    
      si eu m-am mirat (Joi, 5 septembrie 2013, 15:18)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui boogeyman

      Cred ca a realizat ca fara sprijinul celor care l-au votat pe Basescu nu va ajunge niciodata Presedinte asa ca si-a schimbat un pic strategia; vrea sa se delimiteze de guvernul Ponta si sa para o alternativa la puterea actuala.
      Bineinteles, asta este doar o schimbare de strategie, el este in continuare un om fara substanta, practic o paiata.
      • +3 (5 voturi)    
        Din partea mea (Joi, 5 septembrie 2013, 18:59)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        MIREILLE MATHIEU de România are parte de o INDIFERENŢĂ INFINITĂ!

        Apropos, cine este crin antonescu?
  • +18 (20 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 5 septembrie 2013, 13:02)

    qwerasdf [anonim]

    • +3 (5 voturi)    
      Corect Bravo (Joi, 5 septembrie 2013, 16:52)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Corect Bravo

      Mai nou

      1. Omoara Cainii - sa ia voturi pe spinarea bietului copil omorat prin nepasarea prinarului nesimitit USL-ist


      2. Se bate in prima linie in Siria - sa para baiat bun peste Ocean

      3. Economic spijina GOLD-ul si il doare-n paispe de aurul tarii si de otravirea cu cianuri - sa para baiat bun peste Ocean

      Ar vinde pe oricine ...numa sa fie presedinte
  • +8 (8 voturi)    
    de acord cu Crin (Joi, 5 septembrie 2013, 13:07)

    boogiewoogie [utilizator]

    si cu articolul precedent in care se lega de Oprescu si unde au sarit desteptii tarii sa se lege de adormit

    da, are dreptate cand spune ca acest "referendum" este inutil

    se vor pierde timp si bani pe ce?? ceva ce stie toata lumea: avem o problema seriosa si trebuie rezolvata!

    si eutanasierea este o solutie pentru multe din cazurile de caini salbatici din Romania

    atentie!!! nu doar in Bucuresti trebuie intreprinse masuri
  • +17 (19 voturi)    
    va e frica nemernicilor (Joi, 5 septembrie 2013, 13:11)

    rov [utilizator]

    v-ati batut joc 10 ani de initiativele lui basescu, iar acum de frica populatiei va dati cu dusmanul...
    e tarziu, nu scapati de noi...
    poate chiar vineri 6.09.2013 !!!
  • +9 (11 voturi)    
    Un nou referen ? (Joi, 5 septembrie 2013, 13:12)

    capsunel [utilizator]

    Pe masura ce se apropie alegerile, si simte cum psd-ul nu-l va sustine, crinu' o sa scoata un nou refren : " Jos Oprescu ! "
  • +11 (13 voturi)    
    Kakarau e fals (Joi, 5 septembrie 2013, 13:14)

    Cristiann80 [utilizator]

    Cine crede in declaratiile lui Kakarau! N-o face decat de ochii lumii, ii da dreptate lui Basescu pentru ca a vazut ca toata lumea il sustine pe Presedinte si ca este singurul responsabil, iar cand iese public vorbeste ca un adevarat barbat, ca un adevarat politician. Ponta, Kakarau nu sunt decat niste personaje de desene animate penibile! Nu guverneaza, nu fac nimic, decat ne saracesc si golesc visteria statului, nu le pasa de nimic, doar ca sunt preocupati sa stea zilnic la tv si sa minta cu nerusinare! Cat sa-i mai rabdam, ce trebuie facut sa scapam de MAFIA USL? Treziti-va mai romani grei de cap, gata ajunge, nu vedeti cum si-au batut joc de voi penalii lui Ponta?
  • +18 (18 voturi)    
    sfarsitul lumii se apropie (Joi, 5 septembrie 2013, 13:24)

    georgeb [utilizator]

    Crin Antonescu ii da dreptate lui Traian Basescu... cred ca este o pemiera.

    O alta premiera: eu sunt de acord cu Crin Antonescu pe un subiect :D
  • +13 (15 voturi)    
    Ipocrizie!! (Joi, 5 septembrie 2013, 13:25)

    mariluc [utilizator]

    Vaca pe care o mananci, o omori tot "cu durere in suflet", domnule Antonescu?
  • +11 (13 voturi)    
    Heeelp!!! (Joi, 5 septembrie 2013, 13:30)

    alizee [utilizator]

    S-a imbolnavit domnul goaie! a subscris la ideea lu' base
    S-o fi trezit prea devreme?
    O fi avand febra (doamne ajyta!)?
    • 0 (2 voturi)    
      Ce nu face saracu (Joi, 5 septembrie 2013, 21:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui alizee

      doar, doar mai pune o data fundu pe scaunul de la Cotroceni.
  • +7 (9 voturi)    
    Fata de protestele (Joi, 5 septembrie 2013, 13:30)

    anton.tanase [utilizator]

    pentru salvarea Rosiei Montane nu se pronunta nimeni. Ce noroc ca a aparut un subiect care sa isterizeze populatia si sa distraga atentia! Incredibil!
    • +6 (6 voturi)    
      nu a fost (Joi, 5 septembrie 2013, 15:15)

      aresul [utilizator] i-a raspuns lui anton.tanase

      un ,,noroc". A fost un incident ce a concretizat neseriozitatea politicienilor, asemenea in cazul RM! Stai linistit, nimeni nu a uitat de Rosia Montana. In final, actionarii companiilor GR si GC for fi nevoiti sa exploreze Fort Knox-ul.
    • +6 (6 voturi)    
      corect (Joi, 5 septembrie 2013, 15:44)

      zapciu [utilizator] i-a raspuns lui anton.tanase

      Asa e ! Tragedia copilului mancat de caini e incredibila si arata ce societate bolnava avem, dar televiziunile vandute partidelor au profitat cu cinism de ocazie ca sa nu mai zica nimic de protestele din Piata, vezi -Doamne pling de mila copilasului .Lacrimi ipocrite de crocodil.
  • +8 (10 voturi)    
    Pai si numarul (Joi, 5 septembrie 2013, 13:33)

    kiki_best [utilizator]

    mare de parlamentari romani reprezinta o cheltuiala inutila, iar Antonescu e cea mai buna dovada in acest sens. Tinand cont de scorul mult mai bun obtinut de Sorin Oprescu in sondaje, aceasta declaratie a lui Adormila nu trebuie sa mire pe nimeni.
  • -1 (5 voturi)    
    bravo crin (Joi, 5 septembrie 2013, 13:35)

    ubu [utilizator]

    Nu e pres tarziu pentru tine.
    • +2 (4 voturi)    
      Corecţie (Joi, 5 septembrie 2013, 19:15)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui ubu

      Nu e FUNCŢIA DE pres pentru tine
  • +14 (14 voturi)    
    Ma mir... (Joi, 5 septembrie 2013, 13:36)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    ... ca n-a recitat textul lui Ponta cu "primarul de acum 14 ani care n-a facut nimic".

    Eu imi aduc aminte ca a fost mare scandal prin 2003 din cauza cainilor eutanasiati si a chioscurilor demolate.

    Basescu a fost SINGURUL care a miscat ceva sa ne scape de caini si vad ca si acum sugereaza (ca nu mai poate pune in aplicare) solutii clare...
    • +3 (5 voturi)    
      asa e Basescu (Joi, 5 septembrie 2013, 16:30)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Ferm si constant, n-o intoarce ca la Ploiesti.
      • +2 (4 voturi)    
        LOOOL (Joi, 5 septembrie 2013, 17:08)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

        cel mai tare comentariu !!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    pfff (Joi, 5 septembrie 2013, 13:43)

    igorashu [utilizator]

    PSD il va propune pe Oprescu drept prezidentiabil.
    Antonescu stie ca haita USL va disparea, iar el nu va mai fi Alfa in PNL (ca sa ramanem in tema).
    Comportament tipic de maidanez.
    Pe astia nu e nimeni curajos sa-i eutanasieze? Sau ne limitam la caini?
  • +4 (6 voturi)    
    Remember (Joi, 5 septembrie 2013, 13:46)

    nano2k [utilizator]

    Iata pozitia lui Basescu din 2001:

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1C8tUBxy0fA

    Unde-s acum cucoanele din platou?
  • +12 (12 voturi)    
    fara caini pe strazi (Joi, 5 septembrie 2013, 13:49)

    IlieTarnoveanu [anonim]

    Eutanasierea e singura solutie pana va scadea nr. cainilor de la peste 60.000 numai inBucuresti ,la cateva mii ce pot fi ingrijiti in adaposturi.
  • +13 (15 voturi)    
    Asta a fumat ceva? (Joi, 5 septembrie 2013, 13:54)

    Marionette [utilizator]

    nu-si da seama ca tocmai a fost de acord cu ce a spus ... b a s e s c u???
  • +8 (10 voturi)    
    greu greu (Joi, 5 septembrie 2013, 13:54)

    lucadd [utilizator]

    nici nu vreu sa imi imaginez cat de greu a fost sa adere la vorbele sau la logica dictatorului :)
  • +7 (9 voturi)    
    logic, mai logic, cel mai logic (Joi, 5 septembrie 2013, 14:05)

    Cheie primara [utilizator]

    Sa vezi tu Crinule, dupa declaratia asta, cum o sa mai fii primit la Antena 3.
  • +16 (18 voturi)    
    aoleo Crinule (Joi, 5 septembrie 2013, 14:08)

    rider [utilizator]

    ce-ai patit? ii dai dreptate lui Base?
    asta e de tinut minte
    • -1 (5 voturi)    
      Nu asta e important (Joi, 5 septembrie 2013, 14:39)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui rider

      E o luare de pozitie pragmatica, realista si relevanta. Asta e remarcabil in cazul lui Antonescu, nu ca ii da dreptate lui Basescu.
    • +4 (6 voturi)    
      fuge de referendum (Joi, 5 septembrie 2013, 14:57)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui rider

      e incoltit, si ca sa nu fie referendum in bucuresti de teama ca trebuie sa renunte la legea referendumului cu pragul de 30% ii da dreptate chiar si "domnului presedinte Basescu" care se pare ca acum este presedinte chiar si pentru "dubla personalitate(si o dezvolt pe a treie) a lui Crin Laurentiu" iar parerea lui Base se pare ca devine chiar fundament pentru declaratiile schimbatoare ale lui, ma scuzati ca me repet, Crin Laurentiu.
  • +16 (16 voturi)    
    Pro-eutanasiere, daca adoptia nu se intampla (Joi, 5 septembrie 2013, 14:17)

    Clop [utilizator]

    Cine a citit ieri articolul lui Tapalaga, cu caini dusi pe acoperisul blocului, intelege ca nu mai este o treaba de poveste, ci ca cei care nu pot dormi de grija cateilor si nu a nepotilor, vor face totul pentru asta, inclusiv un NU la un referendum.

    Ne este necesara o legislatie clara si aplicata fara tagada in toata Romania, ca si in Bucuresti.

    Daca nu dorim sa ni se mai spuna de catre altii, ca de obicei, Rromanistan. Fara peiorativ.
  • +15 (17 voturi)    
    .. (Joi, 5 septembrie 2013, 14:19)

    DanIonita [anonim]

    sigur a spun Crin asta? e primul lucru inteligent si de bun simt care il spune ever. Si sa fie de acord cu Base...... a inebunit lupul
    • +7 (7 voturi)    
      Nu... (Joi, 5 septembrie 2013, 14:39)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita

      insa pe masura ce se apropie alegerile prezidentiale realizeaza ca Oprescu e mai periculos decat Basescu...
    • +4 (6 voturi)    
      e viclean (Joi, 5 septembrie 2013, 14:58)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita

      e viclean si spera sa nu dea de mama dracului, lucru care se pare ca e inevitabil :)
  • +8 (10 voturi)    
    I-a venit mintea la cap lui Antonescu? (Joi, 5 septembrie 2013, 14:24)

    Maniu [utilizator]

    sau se preface?
    • +6 (6 voturi)    
      Nu cred... (Joi, 5 septembrie 2013, 14:38)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      insa a simtit el ca e un moment bun sa-i dea in cap doctorului shugubatz. Nu de alta, dar probabil ca se teme de (contra)candidatura lui la anul :)
    • +4 (4 voturi)    
      Antonescu (Joi, 5 septembrie 2013, 15:15)

      Minos24 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      ii poarta de multa vreme sambetele lui Sorin Oprescu, nu e de mirare ca profita de o nenorocire.Chiar uita ca la o adica, intre el si Sorin Oprescu, Ponta va miza pe edilul sef bucurestean?
  • +9 (11 voturi)    
    crin lauretiu fuge de referendum ca de mama dracului (Joi, 5 septembrie 2013, 14:28)

    VaseaV [utilizator]

    de ce laurentiu nu vrea referendum pe tema eutanasierii cainilor ? simplu... referendumul ar trece cu o majoritate covarsitoare, iar legea referendumului legata de scaderea pragului la 30% nu isi mai are rostul, ba chiar il pune intr-o dificultate foarte mare
  • +7 (7 voturi)    
    minune (Joi, 5 septembrie 2013, 14:33)

    Adrian1 [utilizator]

    Maaare minune, Crizel e pentru prima oara de acord cu Basescu!!! Trebuie notat in calendar!!
  • +6 (6 voturi)    
    Coabitac? (Joi, 5 septembrie 2013, 14:35)

    cititor9 [utilizator]

    Mi se pare mie sau Crin vrea sa-i dea peste nas lui Ponta. Si chiar lui Oprescu?
    Simte ca ia voturi mai multe procedand asa...
    Sau poate vrea sa co-abiteze cu Base.
    Sa vedem ce spune A3. Ca daca nu coabiteaza cu aia... e de rau.
  • +11 (11 voturi)    
    eutanasiere (Joi, 5 septembrie 2013, 14:36)

    Googol [utilizator]

    cine susține orice altceva în afară de eutanasiere dă dovadă de maximă ipocrizie. e singura soluție normală, într-o țară lipsită de normalitate. în toate țările civilizate există conceptul de eutanasiere a animalelor fără stăpân.
  • +1 (1 vot)    
    what's the catch (Joi, 5 septembrie 2013, 16:30)

    Etre [utilizator]

    Si uite asa acest subiect se transforma intr-un camp de confruntare intre doi posibiliti candidati la Presedentie, Antonescu si Oprescu.

    Ce nu inteleg eu in toata povestea asta, de unde atata incrancenare cand vine vorba de cainii mandanezi,

    Adica, indivizii astia nu au nici un scrupul sa-si vanda tara si mama. Cat pot ei sa castige de pe urma acestei afaceri ca sa aiba curajul sa se puna stavila in fata furiei opiniei publice.

    Postez intrebarea asta peste tot in speranta ca cineva ma poate lamuri.
  • +1 (1 vot)    
    polulism jalnic (Joi, 5 septembrie 2013, 16:54)

    redmc [utilizator]

    Antonescu vrea sa convinga mintile slabe ca i se rupe sufletul de maindanezi dar ca trebuie eutansiati, incercand sa capteze simpatia celor ce doresc eliminarea rapida a cainilor fara a deranja pe cei milostivi din fire.
  • +1 (1 vot)    
    in concluzie (Joi, 5 septembrie 2013, 16:59)

    Hermione [utilizator]

    Nu suntem in stare, ca stat, sa avem grija de copii nostri si nici de cainii nostri. Mor copiii, eutanasiem cainii, cand putea foarte bine sa nu se intample nicio tragedie, daca nu se fura atat de mult. Copii in siguranta, caini in adaposturi si nu pe strazi....aceasta ar fi fost normalitatea
    • 0 (0 voturi)    
      De ce nu si gindacii si sobolanii in adaposturi? (Joi, 5 septembrie 2013, 22:08)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Hermione

      de ce d-na pe banii OAMENILOR??? ce este cu aberatia asta? Nu -i nimic; rasa umana este autodistructiva!
  • +3 (3 voturi)    
    criminalii sunt criminali, indiferent dacă sunt (Joi, 5 septembrie 2013, 20:41)

    visio [utilizator]

    oameni sau câini...părerea mea...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by