Ordinul Asistentilor Medicali si Moaselor din Romania a decis:

Asistentele de la Spitalului Fundeni fotografiate in ipostaze indecente langa patul unui bolnav  nu pot fi sanctionate

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 13 mai 2008, 15:45 Actualitate | Esenţial


Cele trei asistente de la Spitalul Fundeni fotografiate in ipostaze indecente langa patul unui bolnav aflat in sectia de terapie intensiva nu pot fi sanctionate. Motivul este acela ca fotografiile publicate zilele trecute in ziarul Cancan au fost realizate in ianuarie 2007, iar potrivit Codului Muncii, fapta se prescrie dupa sase luni, a explicat Gheorghe Georgescu, presedintele filialei Bucuresti a Ordinului Asistentilor, anunta televiziunile de stiri. Cele trei asistente au demisionat astazi de la Spitalul Fundeni, insa se pot reangaja fara probleme in alta parte.

Una dintre fotografiile incriminate o infatiseaza pe o asistenta mimand o ipostaza erotica, tinad in mana o perfuzie si ridicand un picior pe patul bolnavului inconstient. O alta fotografie le surprinde pe cele trei asistente razand cu gura pana la urechi si distrandu-se copios la capataiul bolnavului abia operat.

Incidentul s-a petrecut la Institutul de Cardiologie „C.C. Iliescu“ din Bucuresti, situat la etajul 6 al Spitalului Fundeni.

Cele trei asistente au fost audiate, astazi, de reprezentantii Ordinului Asistentilor Medicali si Moaselor din Romania, insa fara sa primeasca vreo sanctiune. 

Gheorghe Georgescu, presedintele filialei Bucuresti a Ordinului Asistentilor, a declarat ca, cel mai probabil, atelierul foto unde au fost developate pozele a oprit o serie de fotografii, aceasta fiind explicatia pentru faptul ca pozele au ajuns acum in presa.

Potrivit Codului de etica si deontologie profesionala, asistentii medicali trebuie sa aiba o conduita ireprosabila in timpul exercitarii profesiei. Asistentii medicali si moasele au obligatia unei conduite ireprosabile pe plan fizic, mental si emotional fata de bolnav, respectand intotdeauna demnitatea acestuia. Un alt articol al codului etic arata ca asistentii medicali trebuie sa evite in exercitarea meseriei atitudinile ce aduc atingere onoarei profesiei si sa evite tot ceea ce este incompatibil cu demnitatea si moralitatea individuala si profesionala.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13528 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    intrebare (Marţi, 13 mai 2008, 16:02)

    florin [anonim]

    De unde stie dl. Gheorghe Georgescu ca acele fotografii au fost facute pe film si developate, si nu au fost digitale, namaifiind nevoie de laforator foto? A facut cumva domnia sa fotografiile?
  • +4 (4 voturi)    
    Atitudinea din Sistemul de Sanatate (Marţi, 13 mai 2008, 16:21)

    Lorenzo [anonim]

    Halal atitudine...comportamentul micului Dumnezeu.
    Dispretul fata de seaman este ceea ce caracterizeaza marea majoritate a angajatilor din sistemul de sanatate din Romania. Din cauza asta sisintem tratai asa cum sintem....si tot din cauza asta este si japca care este in spitale....
    Romanii intotdeauna au stiut sa se descurce nu prin revolta la adresa autoritatii falimentare ci prin a-si f..te seamanul.
    Numai in Tarile Romane au putut turcii sa foloseasca fanariotii...oare de ce?
    • +1 (3 voturi)    
      Cool (Marţi, 13 mai 2008, 16:33)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo

      Unde e spitalul asta sa imi fac shi eu niste analize?
    • +1 (1 vot)    
      Ce atitudine (Miercuri, 14 mai 2008, 1:59)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo

      sunteti toti niste cretini infecti ca va legati d eniste biete asistente.As vrea ca cel putin o saptamana sa lucreze toti astia mancatori de c care mananca gratis sa lucreze in stres si ore suplimentare gratis,neplatite si apoi mai vorbim.Acel domn georgescu ar trebui sa lupte ca asistentele sa aiba un salar decent si apoi sa s elege de nist epoze.Rusine sa va fie si in special la astia care scurma in cacat.Ce vorbeste asta de respect?Dar acel pacient respecta cadrele medicale?Omul e dracu,.il ajuti sa iasa la liman si apoi iti arata coltii.Acel Lorenzo (anonim) sa fie el respectuos si sa lucreze cu oamenii si apoi sa manance la ciuperci.vad ca toti sunt specialisti,dar nu realizeaza ca sunt pe langa.doar mancatori de ciuperci.Trebuie sa li s epupe mainile acelor asistente care isi dedica viata si sudoarea ca sa salveze vietile umane,nu sa fie bestelite.Asta e rasplata mai ales ca au un salar de cacat?:)ACel Lorenzo stie cumva cat eore sta in picioare intr-o sala d eoperatie o biata asistenta?Informati-va si apoi mai discutam.Rusine sa va fie!
      • +1 (1 vot)    
        chiar ce atitudine (Miercuri, 14 mai 2008, 11:22)

        anton [anonim] i-a raspuns lui Mitica

        probabil din cauza stresului si a orelor neplatite aceste asistente au un comportament josnic. Problema nu este a pacientului ca saracutele sunt prost platite ci a sistemului. Ambii (pacientul si asistentul) sunt victime ale acestui sistem. Cu totii stim ca fara o mica atentie din partea pacientului sau a familiei acestuia asitentele se poarta nu josnic, ci indiferent. Dar aceste asistente prin fapta lor sau purtat atat josnic cat si indifernt fata de un om aflat in suferinta.
      • 0 (0 voturi)    
        jalnic (Miercuri, 14 mai 2008, 12:06)

        nonick [anonim] i-a raspuns lui Mitica

        sa inteleg ca esti o asistenta o asistenta?
        avand in vedere limbajul extrem de elevat, sper ca nu, altfel e vai de noi.
        a, si cred ca te referi la SALARIU, nu la SALAR
        nu uita ca fiecare are dreptul la exprimarea propriilor pareri.
        evident, ai dreptul sa aduci contra-argumente, dar nu cred ca acest mod este unul potrivit. cred ca tie ar trebui sa-ti fie rusine. daca nu esti in stare sa combati o idee cu un argument valabil, atunci ai bunul simt sa-ti tii gura!
      • +1 (1 vot)    
        se vede ca nu ai prea fost prin spitale.. (Miercuri, 14 mai 2008, 12:35)

        ramona [anonim] i-a raspuns lui Mitica

        ... altfel nu le-ai mai compatimi pe "dragutele" asistente, care daca nu cotizezi nici macar nu se uita la tine. Asa ca stai linistit, intr-o luna isi dubleaza salarul, sau chiar mai mult. Nu zic ca e mare salarul lor, dar un om care e internat la un spital de stat in general nu are bani sa cotizeze la asistente si la medici, dar e obligat, ca altfel e lasat sa moara acolo. De la medici si pana la femeile de servici, in spitale toata lumea sfideaza pacientii, asta e atitudinea care caracterizeaza serviile sanitare in Romania!!!
      • 0 (0 voturi)    
        nesimtire (Miercuri, 14 mai 2008, 15:21)

        Monica [anonim] i-a raspuns lui Mitica

        Mitica nu-ti doresc sa ajungi sa colinzi spitalele cu o persoana draga grav bolnava, sa dai spaga in stanga si dreapta tocmai pt faptul ca in spitale sunt salariile mizerabile si tu sa fi tratat tot ca un ultim gunoi de pe marginea drumului. Ceea ce au facut aceste nesimtite, nu are nicio legatura cu salariul ci cu cei 7 ani de acasa si categoric nu au dreptul sa mai calce in vre-o unitate sanitara. Am pierdut de curand o persoana foarte draga si am stat prin spitale luni de zile si am intalnit medici si asistente de toate felurile si au fost cazuri cand le-am pupat mainile, insa au meritat. La aceste trei gunoaie le poti pupa tu mainile, pt ca esti din acelasi aluat ca si ele.
    • 0 (0 voturi)    
      pt lorenzo (Joi, 15 mai 2008, 17:39)

      ram [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo

      tuturor ne este usor sa criticam...nu lucrez in domeniul sanitar dar asta nu mi se pare deloc un comportament indecent. raspunde-mi la o intrebare...cati dintre noi nu se fotografiaza la locul de munca? sa inteleg ca asta e discriminare..directorul se poate fotografia langa secretara dar asistenta nu are voie la patul bolnavului...
  • +5 (5 voturi)    
    preocupare (Marţi, 13 mai 2008, 16:28)

    popescu [anonim]

    pe Dl Georgescu ar trebui sa l preocupe mai mult cum de asistentele din spitalul domniei sale au facut astfel de poze si nu cum au ajuns pozele la presa.
    Adica ar trebui sa se gandeasca la modalitati de evaluare a personalului. Si poate ca ar trebui sa mai umble si pe la procesul de recrutare.
    Ca sa nu mai zic de regulamente interne. Cu penalitati pt cei care le incalca.
    • +1 (1 vot)    
      ? (Marţi, 13 mai 2008, 16:57)

      florin [anonim] i-a raspuns lui popescu

      Man , ce personal de calitate sa recrutezi si cum sa ii motivezi cand platesti 4-5 mil pe luna sau pe acolo (pt asistente)?
      Nu mnai merge cu sloganuri
      • +1 (1 vot)    
        ? (Marţi, 13 mai 2008, 18:01)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui florin

        tu crezi ca daca astea ar avea salariu de mii de euro (sau cat vrei tu) s-ar schimba cu ceva situatia ? crezi ca ar deveni mai responsbile, si-ar cunoaste mai bine meseria? ar sti expresia "etica profesionala" chiar si cu dictionarul in fata ??! te contrazic . Tatal meu a facut un infarct acum o luna de zile , peste o luna trebuie operat pe cord deschis la spitalul Fundeni, si apoi va trebui sa stea la reanimare, exact la etajul unde nenorocitele alea s-au pozat alaturi de bolnavul in cauza. Va rog doar sa va imaginati ca unul din parintii vostri ar trebui sa fie in acea situatie... as vrea sa va vad atunci reactiile. Ne-am obisnuit sa facem misto de situatiile de genul asta. Si nu le mai plangeti atata pe asistentele alea (sau in general). Cred ca stie toata lumea cata spaga iau imputitele alea (stiu numai eu cat le-am dat) ..
        • 0 (0 voturi)    
          ????????????? (Joi, 15 mai 2008, 0:31)

          dr.Roxana [utilizator] i-a raspuns lui Cris

          Da, eu cind am avut mii de Euro in strainatate, conditii de lucru si pacienti mai educati , am muncit cu drag! Acolo nimeni nu face pe nimeni " imputit " !
          Multi spun ca " au dat milioane! " ...asta insemnind cite o sticla de tuica , sau miere de albine, sau 50 mii vechi. Dar nimeni nu se plinge de spaga de la chelneri , coafor, manichiurista !
          Spaga asta este la fel de degradanta , ca si salariul de 7-8 mil. Si nimeni nu se bucura nici de una, nici de alta. Cine poate...pleca din tara. Cine are obigatii aici, ramine si suporta, ca alt serviciu nu exista. Iar clinicile particulare platesc poate cu cel mult 1 mil. in plus....
      • +1 (1 vot)    
        si da si nu (Miercuri, 14 mai 2008, 7:32)

        x-lescu [anonim] i-a raspuns lui florin

        ok ,ai dreptate dar nu numai banii conteaza.comportamentul mai e dat si de constiinta, nu numai de bani.respectivul pacient ar trebui sa le dea in judecata si sa ceara cat mai mult de la nesimtitele alea pentru lipsa de respect fata de el.
      • 0 (0 voturi)    
        salariu (Miercuri, 14 mai 2008, 13:15)

        ana [anonim] i-a raspuns lui florin

        habar n-ai ce spui - o asistenta in sectie de spital clinic are in jur de 14 mil / luna- alea tinerele- cu toate sporurile + ce mai iau de la pacienti si de la doctorii dornici de senzatii tari in garzi!
  • +3 (3 voturi)    
    De aia SISTEMUL SANITAR era in CRIZA (Marţi, 13 mai 2008, 16:42)

    Adonis [anonim]

    Ati gasit cuiul lui Prepelea. Acu ca ati indepartat pe cele 3 infractoare din sistem suntem siguri ca medicii nu vor mai lasa femeile sa moara in sala de nasteri sau pe masa de operatie. Doctorul Ciomu va fi o gluma proasta, iar medicii care vor lua spaga vor fi prezenti doar in picturi rupestre.

    Cred ca directorul spitalului este mandru de aceasta captura de proportii si de acum spitalul lui nu va mai da rateuri ca pana acum

    Felicitari bosilor din sistemul medical. V-ati facut treaba. Bravo!!
    • 0 (0 voturi)    
      rusine asistentelor (Miercuri, 14 mai 2008, 13:58)

      DANIELAPOPA [anonim] i-a raspuns lui Adonis

      Sa le fie rusine asistentelor si tuturor cadrelor medicale din spital dupa ce ca stau cu mainile intinse la cersit de la pacienti mai dau si spectacole.Regret ca nu mai este Ceausescu pentru ca va impusca pe toti cei vinovati
      rusine, si urgent date afara din sistemul sanitar si medical
  • +3 (3 voturi)    
    Of! (Marţi, 13 mai 2008, 16:54)

    El Gogu [anonim]

    Daca aratau precum asistentele din "Naughty Nurses 9" nu mai facea nimeni gat!
  • +1 (3 voturi)    
    E....si ce...!!! (Marţi, 13 mai 2008, 16:56)

    laur [anonim]

    Daca nu-si dadeau demisia, primeau o mustrare si 10 % din salariu pe 3 luni. Banii astia erau cam cat 2 pachete de tigari.Caci la ce salarii au i-si pot permite doar bicicleta cu atas, numa' ca ei au mai toti Mercedes sau Audi.Pliculetele sunt in floare, bolnavi cu nemiluita, tehnica noua este doar pentru cei cu bani, medicamente doua zile pe luna, si studenti la medicina care termina facultatea si se duc in Spania la cules capsuni!!!Cand o sa ajungem si noi ca atunci cand ne ducem la spital sa fim siguri ca suntem tratati ca oameni, nu ca animale, si cand o sa ajungem la spital si pentru o banala raceala, si sa nu stam acasa cu ceaiuri, pentru ca "..nu am dom'le 30 lei ca sa-i bag lu domn Doctor in buzunar, ca altfel nici nu se uita la mine"???In concluzie, daca nu-si dadeau demisia, oricum NU pateau nimic, pentru ca la noi nu se face nimic in acest sens. Apropos, am vazut o faza tare intr-un spital unde la Ortopedie un copil de nici 5 ani si un tata de vreo 200 Kg asteptau pe hol pentru ca de 30 min doctorul vorbea la telefon. Dupa multa asteptare, tatal intra in cabinet si-l ia de gat pe doctor zicandu-i ceva ce nu pot reproduce, iar medicul, facut jumate pe el, a devenit instantaneu foarte amabil. Oare asa trebuie procedat cu toti de fiecare data? Pentru ca am si eu vreo 120 Kg si abia nu mai dau plicuri pe hol alergand dupa ei, si cand intri in cabinet te intreaba: Dar tu??? nimica>>????
    • 0 (0 voturi)    
      Chiar asa? (Joi, 15 mai 2008, 0:18)

      dr.Roxana [utilizator] i-a raspuns lui laur

      Cred ca lucrurile sint expuse intr-un mod cu totul exagerat !
      Ma indoiesc ca vreun doctor intreaba .."Nimica? " ...

      " Mercedes si Audi " .....de cele mai multe ori sint cumparate de soti sau parinti. Sau , in cel mai bun caz, din banii cistigati lucrind pentru 1 an sau 2 in strainatate.

      Tehnica noua, gen RMN, Fertilizare in vitro, etc, nu sint suportate de Casa de Asigurari, si nu au legatura cu bunul plac al medicilor. Dimpotriva, eu, ca medic , as fi mai multumita daca as putea folosi aceasta tehnica noua si as rezolva mai repede un pacient. Si noi sintem verificati de sefi si trasi la raspundere !
      Intr-adevar," o banala raceala" se trateaza mult mai bine acasa , cu ceaiuri. Pentru ca NU EXISTA UN TRATAMENT SPECIFIC, si asta stie oricine a trecut de virsta copilariei. Spitalul este necesar celor care au nevoie de supraveghere in cazuri serioase, dar poate fi si daunator, datorita infectiilor nozocomiale ( in orice spital din lume exista microbi rezistenti la antibiotice) ce apar in conditiile de aglomeratie din saloane.

      De foarte multe ori sintem nevoiti sa dam telefoane in interesul pacientilor, pt programari in alte spitale sau pt a urgenta lucrurile ( sistemul, de fapt ! ) . Sa fi vorbit dl. doctor ortoped 30 min ? Poate ....Dar si tatal de 200 kg. putea sa intre si sa vorbeasca normal, fara injuraturi si strins de git.
      Poate multi din sistemul medical sint de condamnat, DAR SI MAI MULTI DINTRE PACIENTI NU AU CEI 7 ANI !! Se comporta ca la piata ! Si ca sa ajungi la 200 kg e clar ca Dl cu pricina, tatal copilului, a mincat ca un nesimtit !!!!
  • +2 (4 voturi)    
    Am vazut pozele.... (Marţi, 13 mai 2008, 17:01)

    Stoewer [anonim]

    Am vazut si eu nemaipomenitele poze. Daca pentru asta cele 3 si-au dat demisia, Ciomu trebuia sa-si faca harakiri iar medicii vinovati de moartea gravidelor ar trebui sa se fiarba singuri in ulei (la foc mic).

    Oricum, daca ajung in spital, le dau voie si la poze si mai indecente (evident, cu conditia ca eu sa fiu treaz....)
  • +1 (3 voturi)    
    parere (Marţi, 13 mai 2008, 17:22)

    florin [anonim]

    In afara de gestul lor care nu este tocmai normal, parerea mea este ca au fost facute tapi ispasitori. Ele sunt de vina pentru dezastrul din sistemul medical. Au scapat de ele si toata lumea tace. Macar pana dupa alegeri :D
  • -1 (3 voturi)    
    bai, astia justitiiarii (Marţi, 13 mai 2008, 17:23)

    banatanu [anonim]

    Cancan revista de masturbat intelectu, din care elita tarii se serveste furios.

    Si totusi CE e indecent in pozele alea?
    Nici macar un cm de indecenta nu am vazut acolo.
    Niste fete luate de val au facut poze acolo, cu un pacient operat. Hopa ce mare mare chestie ???

    Probabil pozele erau pt uz privat nu pentru somitatiile de la cancan.

    Dar gata, avem motiv de mineriada.
    Fetele astea intradevar reprezinta raul in stare pura: tineretea & munca impletita cu veselia.

    Feltelor dati-va demisia si plecati din tara asta de 2 bani. Onoarea ministerului va fi salvata.
    Voi oricum o sa castigati mai bine dincolo.

    Si romanii imbecilii sa se trateze singuri cu agocalmin si cancan.

    Romania iti meriti soarta!
  • +2 (2 voturi)    
    Suntem mai bolnavi ca sistemul sanitar (Marţi, 13 mai 2008, 17:46)

    Ion [anonim]

    Ma bucur nespus ca in sfirsit stralucirea divina a iluminat gindirea Ordinului Asistentelor sau cum naiba s-o numi. Prin actiunea lor indrazneata, temerara, impotriva unui sistem bolnav si in descompunere (vezi sistemul sanitar sau orice alt sistem din Romania) s-a reusit eliminarea celor care au adus sistemul sanitar in pragul colapsului. De acuma sistemul sanitar va intra intr-o era noua, luminoasa, si va ajunge pe noi culmi de succes.
    Cred ca nu ar fi stricat ca inainte sa le dea afara pe cele 3 asistente, sa se fi facut un mic sondaj de opinie printre bolnavi: ce prefera sa fie pozati zacind la reanimare alaturi de niste asistente dar sa fie tratati omeneste in spital si fara sa dea nici o spaga sau sa dea spaga la medici, asistente, etc si sa mai si umilieasca in fata acestora dar sa ramina cu demnitatea nestirbita de aparitia unei poze un ziar?
    Cred ca va imaginati si Dvs raspunsul.
    Felicitari si asteptam concedierea unui grup de femei de serviciu care s-au pozat in slapi si salopeta dar fara mop si galeata in mina linga masina de teren a d-lui doctor.
  • 0 (0 voturi)    
    zau? (Marţi, 13 mai 2008, 17:49)

    tirolez [utilizator]

    toti cei care le luati apararea asistentelor ati fost vreodata la terapie intensiva internati?!
    eu am fost, nu mi-au schimbat plosca pana a pocnit, nu mi-au adus gheata dupa operatie, s-a mirat dr. cand a venit la vizita pentru ca le spusese sa-mi aduca gheata(eu nu stiam). nu zic de lenjerii schimbate etc.
    sa-si miste fundurile sa-si faca treaba nu aveau timp dar sa faca poze la misto langa un om poate pe moarte aveau timp.
    mi-e sila cand vand ca se gasesc diversi sa le ia apararea.
    • 0 (0 voturi)    
      sub (Miercuri, 14 mai 2008, 13:08)

      theodora [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      de fapt nu le ia nimeni apararea...esenta problemei era alta...ca se ocupa de aceasta chestiune direct ministrul sanatatii, de parca asta ar fi problema spinoasa a sistemului sanitar din romania: ca asistenetele isi fac poze cu pacientii aflati la reanimare!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Da, zau ! (Miercuri, 14 mai 2008, 23:56)

      dr.Roxana [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Schimbatul lenjeriei nu tine de asistente, ci de infirmiere. V-ati gindit vreodata ca poate "si-ar misca mai repede fundurile " si daca ar avea CU CE sa lucreze? Eu lucrez ca medic la Terapie Intensiva . Nu stiu de unde vin fondurile pentru aceste lenjerii, dar pur si simplu sint situatii cind nu exista , sint putine si, si acelea , degradate. Unele lucruri ( cosul de gunoi, termometre, si multe altele ) le cumparam din banii nostri.
    • 0 (0 voturi)    
      3 asistente (Luni, 25 aprilie 2011, 1:15)

      vipera [anonim] i-a raspuns lui tirolez

      serviciile de care pomenesti tu tin de meseria de infirmiera si nu de cea de asistenta medicala...
      asistentele se ocupa de perfuzii,transfuzii,introdus sonde urinare,spalaturi vezicale,scos fire de sutura si altele...
  • +1 (1 vot)    
    I: De ce nu le dau afara? (Marţi, 13 mai 2008, 17:49)

    cristian [anonim]

    Stiati ca de prin 2002 au crescut cu 1 sfert angajatii la stat. Stiati ca foarte multi incompetenti sau nu, au intrat pe anumite sume de bani (ex: Jandarmi 10000 Ron, asistenta spital 7000 Ron, ...) sau pe cadouri. Nu pot sa-i dea afara pentru ca le-ar sarii in cap directorilor si sefilor care au au primit aceste cadouri. Ceva de genul:
    " - Ba io ti-am dat 100 de milioane sa ma angajezi. A fost bun mielul care ti l-am dat de Pasti ia zi. De ce nu o dai afara si pe X-ulescu , pentru ca ti-a dat bani nu, sau pe Y de ce nu l-ai dat afara ca l-ai prins ca a furat ..."
  • 0 (2 voturi)    
    bleah (Marţi, 13 mai 2008, 18:21)

    traveler [anonim]

    Cati doctori au fost pedepsiti pentru malpraxis in Romania? Ati gasit cu totii acarul Paun din sistemul medical romanesc!
  • -1 (3 voturi)    
    selectia naturala (Marţi, 13 mai 2008, 18:46)

    kiki [anonim]

    cu ce sunt ele de vina ca-s tinere si frumoase si buiece si asistente medicale prin cine stie ce postliceala privata si ca domnul e atat de bolnav?
  • +1 (1 vot)    
    asistentele sexy (Marţi, 13 mai 2008, 19:13)

    george Torino [anonim]

    bine cà nu le-a vàzut bolnavul,pentru cà fàcea stop cardiac.Despre ele ce sà spun ...niste vagaboante intrate in sistemul sanitar cu pile
  • +1 (1 vot)    
    sanatate pe bani (Miercuri, 14 mai 2008, 2:03)

    roman necajit [anonim]

    Este pacat de sistemul de sanatate romanesc. Daca nu le dai spaga, nu te baga in seama oricum. In august anul trecut am avut pe cineva in spital si la ATI dormeau noaptea fara rusine si fara grija toate asistentele. Nu m-a speriat boala rudei mele cat m-a speriat nepasarea asistentelor. Pana nu am vazut ce se intampla, nu am crezut. Pana nu iti moare cineva in spital si pana nu dai zeci de salarii pe spagi de al infirmiere la doctori....pana nu treci prin experienta oamenilor din spitale, nu poti sa iti dai cu parerea.
  • 0 (0 voturi)    
    asistentele sexy (Miercuri, 14 mai 2008, 8:44)

    vintilasavulescu [anonim]

    Vai de noi !
  • 0 (0 voturi)    
    poze si pozne (Miercuri, 14 mai 2008, 8:46)

    cleopatra [anonim]

    acu, eu ma intreb daca pasajul ala cu "probabil ca studioul unde s-au developat poznele a oprit cateva dintre ele" e pe bune. ca daca da, aia ar trebui sanctionati primii. nu prea cred ca au dreptul sa se joace cu filmele oamenilor...
  • 0 (0 voturi)    
    marfa era la frigider (Miercuri, 14 mai 2008, 9:13)

    horace [anonim]

    leguma era pe aparate si ele se plictiseau
  • +1 (1 vot)    
    salarii (Miercuri, 14 mai 2008, 10:11)

    terente pufulete [anonim]

    :)).daca ar avea salarii de 4-5 mii de euro ar fi cele mai gingase si serviabile .asta cu conditia ca la cea mai mica prostioara,la orice scama pe uniforma sa fie date afara.atunci ar fi neshte zane ,neshte minunate.acu li se falfaie ca salariu reprezinta banii de cafea si maxim juma de luna de tigari.grosu banilor stiti de unde vine:)
  • +1 (1 vot)    
    Victimele sistemului (Miercuri, 14 mai 2008, 13:09)

    Jonny_wallk [anonim]

    Am ocazia sa vorbesc in cunostinta de cauza vis-a-vis de sistemul sanitar romanesc, asa ca stiu f.b. ce spun.
    Dl. Georgescu stie cumva ca in blocurile operatorii se lucreaza cu materiale cumparate de personalul medical din banii proprii si, ce-i drept si din ciubucurile primite peste zi de la pacienti?????
    Avem un sistem sanitar atat de bine pus la punct incat ar trebui sa ne fie rusine pentru nepasarea aratata fata de angajati.
    Ne plangem ca pierdem personal medical care isi cauta norocul in alte zari, dar din curiozitate stiti cum se primeste dreptul de libera practica???????
    Cum se injosesc la cozi asistentii medicali in cele 2 zile in care li se acorda favoarea din partea unor imbuibati de a li se primi documentele ???????
    Se cer cursuri de tot felul, abonamente nenumarate la reviste pe care nu le citeste nimeni ( intrebare: cine primeste bani de pe urma acestora? ).
    Stiti vorba romaneasca: "stapanul rau invata sluga hoata"..........deci ar fi cazul sa nu mai fim intransigenti cu persoane care pierd nopti la capataiul bolnavilor...........sunt oameni, sunt romani, au familii si viata publica.............dar in pur stil romanesc, distrugem tot.
  • 0 (0 voturi)    
    ?? (Miercuri, 14 mai 2008, 13:54)

    moa [anonim]

    Am vazut pozele si nu mi se par asa exagerate cum comenteaza lumea , voi nu v-ati pozat la locul de munca ??? In ziare scria " dezmatul din saloane " ce dezmat domnilor ?? Dar dezmatul politicienilor care ne fura si ne mint zilnic nu il vedeti ??? Pur si simplu sunt fotografii decente si de bun simt
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Miercuri, 14 mai 2008, 16:18)

      phane [anonim] i-a raspuns lui moa

      De acord. Pentru noi spitalul e o chestie dureroasa, pentru ele e locul de munca. Medicii si asistentele sunt obisnuite sa vada in fiecare zi oameni suferinzi, asa ca nu mai sunt atat de sensibili la chestiile astea. Pur si simplu tipele s-au pozat la locul de munca!

      O cunostinta medic imi povestea ca in studentie isi manca sanvisul la orele de disectie, la morga, langa cadavre. De asta ce mai ziceti ? Cata cruzime, dom'le, sa manance langa omul ala care putea sa fie tatal, mama etc etc ...
  • 0 (0 voturi)    
    `vanatorii` de banalitati (Joi, 15 mai 2008, 17:30)

    ram [anonim]

    cat tam-tam...parca vorbim de o crima.Ce vi se pare indecent in pozele alea si cu tenta erotica? presa nu stie cum sa iasa mai mult in evidenta cu asa zisele ``subiecte de scandal``. spuneti-mi ceva : cum v-ati simti daca a-ti fi implicati intr-un accident rutier iar hienele din presa ar sari sa va filmeze sa va ia interviuri... Pe oamenii astia cum ii putem numi? .Asta e o banalitate fata de adevaratele mizerii care se petrec in romania...pe alea nu le vedeti?
    • 0 (0 voturi)    
      ok (Vineri, 16 mai 2008, 11:26)

      man [anonim] i-a raspuns lui ram

      e ciudat cati romani sunt atat de pudici si fac atata tam-tam! se spune ca este facut atata circ pentru ca... sanatatea oanemilor ,etc, bataie de joc, etc...
      dar fratilor, de ce nu se face tat-tam la bataia de joc a guvernantilor fata de conditiile de ingrijire a oamenilor in spitale (lipsa de medicamente, asteptari la programari, lipsa de explorari, ....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by