Până pe 30 mai 2023, Carrefour derulează campania Luna HIT în toate hipermarketurile, supermarketurile, magazinele Express din România precum și prin Bringo și carrefour.ro. Mii de produse din categoriile alimentare și nealimentare cu cele mai mici prețuri garantate, vor fi constant introduse în pagina dedicată de pe carrefour.ro pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor din toată țara.

Luna HIT Foto: Carrefour

Atenți la nevoile de consum a românilor, la împlinirea a 22 de ani de activitate în România, Carrefour apregătit noi oferte de neratat pe toată perioada lunii mai. Alături de aceste reduceri aniversare, un mecanism de concurs poate aduce vouchere de cumpărături cadou de 100 de euro clienților participanți.

În fiecare zi de miercuri, mii de produse din categoriile incluse în campania aniversară sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate. Clienții pot achizitiona aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista Magazinelor participante, inclusă în Regulamentul campaniei.

Odată cu această campanie, beneficiază de prețuri promoționale, prin platforma de loialitate Act For Good, șiprodusele din categoria marcă proprie. Printre acestea se numără TEX - marca proprie de îmbrăcăminte, gamele de produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină. Clienții Carrefour se pot bucura de prețuri mai mici și la produsele vedetă din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.

“În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și nealimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonalitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor. [...] Acest demers se încadrează în strategiile noastre comerciale și de customer experience, prin care creăm zi de zi o experiență interactivă de cumpărare și devenim alegerea preferată a consumatorilor în materie de shopping", menționează Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal, Carrefour România.

Luna HIT Carrefour, cu reduceri aniversare și oferte de neoprit, se adaugă la o listă de promoții și măsuri de protejare a puterii de cumpărare precum Top 100 Produse HIT și Bonul de Weekend, prin care Carrefour răspunde nevoilor dinamice ale clienților, sute dintre produsele preferate ale românilor găsindu-se în ofertele săptămânale.

Această campanie creativă de la Carrefour îi reunește pe Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry care au ca misiune să se dueleze în melodii pentru a obține titlul de cel mai mare HIT. Până la finalul lunii mai, fiecare client care accesează platforma campaniei poate vota hitul preferat

dintre cele trei interpretate de cei patru artiști, special pentru aniversarea Carrefour, putând astfel determina HITul celei mai mari acțiuni comerciale inițiate de companie de la începutul anului.

La final, clienții care au votat HITul care s-a dovedit a fi cel mai popular vor intra într-o tragere la sorți, în cadrul căreia au șansa de a câștiga unul dintre cele 100 de vouchere de 100 de euro bune de cheltuit în Carrefour.

Articol susținut de Carrefour