Kovesi: Ma voi prezenta, oricand este nevoie, sa raspund, punct cu punct, tuturor afirmatiilor prezentate de ministrul Justitiei

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 23 februarie 2018, 10:27 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres
Laura Codruta Kovesi spune ca va raspunde tututor acuzatiilor facute de Tudorel Toader, care a cerut joi seara revocare procurorului-sef al Directiei Nagtionale Anticoruptie.

"Voi urma procedura legală și mă voi prezenta, oricând este nevoie, să răspund, punct cu punct, tuturor afirmațiilor prezentate de ministrul Justiției", a spus Kovesi, potrivit unui comunicat de presa al DNA.

Ministrul Justitiei a declansat joi procedura de revocare din functie a sefei DNA, Laura Codruta Kovesi. Tudorel Toader a anuntat ca va trimite raportul pe care l-a realizat despre sefa DNA, insotit de propunerea de revocare, catre sectia de procurori a CSM si catre presedintele Romaniei. 

Decizia finala privind revocarea sefei DNA este a presedintelui Klaus Iohannis, dupa ce acesta primeste avizul consultativ al CSM.

Evaluarea activitatii DNA si a conducerii sale de catre presedintele Klaus Iohannis difera de cea a ministerului Justitiei, a precizat joi seara Administratia prezidentiala.



















11743 vizualizari

  • -137 (161 voturi)    
    dupa ce (Vineri, 23 februarie 2018, 10:31)

    cucuveauamov [utilizator]

    a picat cu nota 3 la capitolul Justitie (incalcand repetat constitutia si alte legi), acum LCK vrea sa vina la restanta. Ok, sa vina, dar mai intai sa puna mana pe carte.
    • +52 (64 voturi)    
      bai (Vineri, 23 februarie 2018, 10:38)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Bai pesedistule (asta trebuie sa devina cea mai mare jignire pe care o poti aduce cuiva, apropo), zbori inapoi in cloaca de magiun din care ai iesit.
    • +58 (70 voturi)    
      De fapt e 'vitza-versa' (Vineri, 23 februarie 2018, 10:48)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Tudorel si-a facut praf si pulbere prestigiul de jurist eminent venind in fata natiunii cu argumentele latrinei3 si ale rtv. Mai ridicol de atat nu se putea.
      • +7 (9 voturi)    
        de fapt... (Vineri, 23 februarie 2018, 13:00)

        Cocut [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Pana sa raspunda LCK sau sa ne ambalam noi aici, trebuie sa intelegem de la bun inceput:

        Raportul este AL MINISTRULUI JUSTITIEI sau AL INSPECTIEI JUDICIARE?!?

        Daca raportul e al ministrului,atunci este egal cu zero. Daca e un raport al Inspectiei Judiciare, atunci merita analizat.

        Ma indoiesc insa ca e al IJ, deoarece un inspector judiciar nu ar fi reclamat niciodata un "interviu la BBC" ca incalcarea a atributiunilor de serviciu sau ca abatere disciplinara.

        Asteptam raportul...
        • +4 (6 voturi)    
          In raportul Insp. Judiciare... (Vineri, 23 februarie 2018, 15:34)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Cocut

          din august anul trecut , recomandarea era sa fie pastrata Kovesi ca sef DNA, chiar daca vreo 3 inspectori au avut pareri negative , TT a cules numai partile negative, ignorand total finalul raportului ,recomandarea aceea.
      • +4 (4 voturi)    
        Tudorel nu si-a facut (Vineri, 23 februarie 2018, 18:40)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        pulbere nici un prestigiu.
        Pentru intelectualitate, prestigiul lui Tudorel era la nivel de Gunoi inca inaintea Raportului.
        Nu e nici o dovada ca a ajuns Profesor Universitar pe cai cinstite.
        Si faptul ca a fost ,,sef de promotie in facultate"
        nu e un motiv de lauda.
        Facultatea de Drept este o facultate cu totul speciala. Cea mai legata de politica eventual corupta a unei tari.
        Poti sa fi un student cu mare cultura juridica, dar cu scopul sa ajungi complicele coruptilor.
        Nu e nici o dovada sigura de moralitate, faptul ca
        un student termina ,,Dreptul", si ajunge un avocat ,,cu carte multa".
        Cazul Victor Ciorbea este foarte elocvent.
        Apropos de sefi de promotie:
        Cand a terminat Tudorel facultatea, au exisat sefi de promotie si la Facultatea de Partid Stefan Gheorghiu.
        Si la Academia de Securiate a lui Ceausescu erau sefi de promotie. Acolo, ca sa ajungi sef de promotie, probabil trebuia sa ai nota 10 si la cursurile de tortura.
    • -58 (68 voturi)    
      clarificare (Vineri, 23 februarie 2018, 10:49)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Sa clarifice problema dosarelor la comanda politica. Dupa aceea o sustin. Daca nu au fost facute dosare la comanda, restul pot tolera.
      • +13 (17 voturi)    
        daca (Vineri, 23 februarie 2018, 11:35)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        sustii ca e vorba si de dosare cu comanda politica, poate vii si cu dovezi.
        Apropo, in parlament si la guvern, din 2012 e psd.
        Daca hotii aia condamnati deja, erau din alt partid, mai spuneai ca e vorba de dosar politic?
        • +4 (6 voturi)    
          Lasa-l, vezi bine ca "o da" cu dribling (Vineri, 23 februarie 2018, 15:03)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          la firul ierbii, de genul: "sa fie bine, ca sa nu fie rau !" ...! Lasa impresia ca e baiat bun dar mirosul meu fin nu prea m-a inselat...!
          Ma rog, sunt cativa carora le-am cam ramas dator, dar o sa fac intr-un fel ca sa ma achit...!
      • +12 (14 voturi)    
        asddd (Vineri, 23 februarie 2018, 11:49)

        asddd [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        si pe mine cand ma prinde controlul fara bilet pe ratb tot decizie politica este! sa ma convinga controlorul ca nu este decizie politica, restul de jeg din autobuz pot tolera
      • +12 (14 voturi)    
        de ce nu dai pe... (Vineri, 23 februarie 2018, 12:18)

        [ F ] + [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        cartoon network? mai inveti si tu ceva...
        • -6 (8 voturi)    
          te las pe tine (Vineri, 23 februarie 2018, 16:30)

          lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui [ F ] +

          ..... nu vreau sa-ti fac concurenta la desene animate
      • -6 (8 voturi)    
        ideea este (Vineri, 23 februarie 2018, 16:29)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        mai imprastiati-va baieti ca aici ati inceput sa va calcati pe picioare!!!! :)))))) Ideea era sa clarifice inregistrarile care releva ca fabrica probe si implicit raspund la comenzi cu dosarele intocmite. Despre achitari nu mai vorbesc ca este prea mult si despre faptul ca un procuror DNA intocmeste 2 rechizitorii pe an.... este SF. Grea munca, daca nu ai probe. Daca ai probe intocmesti 2 pe zi
    • +29 (41 voturi)    
      Transmite un mesaj (Vineri, 23 februarie 2018, 10:54)

      luptator_din_munti [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Transmite mesajul asta stapanilor tai: O sa platiti, cu cat va opuneti mai mult cu atat pedeapsa va fi mai crunta! Borfasilor si criminalilor, tradatori de tara!"
    • +30 (38 voturi)    
      Analfabetismul functional loveste din nou (Vineri, 23 februarie 2018, 10:57)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      "a picat" unde, la examenul lui tudorica de citate din ziare? constitutia si alte legi arata nivelul de cunoastere juridica a postacului mov, postac ce da note juristilor.
    • +14 (20 voturi)    
      lăsați... (Vineri, 23 februarie 2018, 11:00)

      sobolan [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ...poate aveți treabă pe la sediul RT - în calitate de avocat, desigur, devreme ce dați note - și vă reținem.
    • -35 (47 voturi)    
      P.S. (Vineri, 23 februarie 2018, 11:01)

      cucuveauamov [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Un semn bun este ca de acum inainte vrea sa urmeze „calea legala”
      • +6 (10 voturi)    
        nu mai confunda (Vineri, 23 februarie 2018, 11:38)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

        legalitatea cu obedienta si pupincurismul de care a dat dovada TT fata de pablito dragnea si tradiceanu.
      • +8 (10 voturi)    
        bai, tu esti perseverent. (Vineri, 23 februarie 2018, 12:19)

        [ F ] + [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

        iti meriti soarta. de toti ceilalti mi-e mila.
    • +26 (34 voturi)    
      In universul vostru paralel, totu-i intors pe dos. (Vineri, 23 februarie 2018, 11:03)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Ma mananca pe limba sa-ti mai spun vreo doua, dar nu meriti decat:
      'te dracului si canta-i lui pe toate culorile.
    • +28 (32 voturi)    
      ai aceeasi logica... (Vineri, 23 februarie 2018, 11:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      in afirmatia asta cum a avut si slugarel in raportul ala...
      adica 0!

      in primul rand slugarel a incalcat constitutia! in acest moment politicul cere demisia unui jurist , ceea ce e neconstitutional!

      in al 2lea rand din alea 20 de puncte... fix 0 erau punctele valide pt a cere o demisie!

      este o rusine pt guvern si pt romania acel "raport"
      care apropos, inca nu exista!

      tu ai picat cu 1 la logica si la bun simt apropos!
    • +20 (28 voturi)    
      v-au dat oase de ros, milogilor? (Vineri, 23 februarie 2018, 11:11)

      adrian_c [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      nu exista cuvinte suficiente care sa cuprinda dispretul pentru voi, postaci neobositi, cele mai infecte forme de viata de pe Pamant.
    • +19 (25 voturi)    
      a picat la Justitie (Vineri, 23 februarie 2018, 11:14)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      pentru ca examenul a fost gandit de repetentii de la Drept aia care considera ca justitia se face la Gadea.
    • +16 (22 voturi)    
      La care carte te referi? (Vineri, 23 februarie 2018, 11:28)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Parca stapanul tau varanu' a publicat mai multe...
    • +7 (9 voturi)    
      Cutzu cutzu... (Vineri, 23 februarie 2018, 11:29)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ...Tudorel, ti-am adus un dosarel.

      Stiam ca exista spalare de creier, dar chiar asa...

      Traiti, mai, linistiti, si vorba pastorului mincinos: s-ai pupati in dos pe interlopi si pe aia din clanurile de baieti destepti.

      Dac-asa vreti... s-aveti cu totii buze cafenii...
    • +6 (8 voturi)    
      de ce (Vineri, 23 februarie 2018, 11:41)

      User53221 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Care e motivatia voastra, cei care postati baliverne menite sa instige, sa faceti rau celorlalti? De ce trebuie sa existe indivizi egocentrici ca voi, dragnea, erdrogan, kim jong, care nu vad altceva decat bunastarea lor, si care incearca sa blocheze progresul si bunastarea tuturor din jur? De ce copii mei trebuie sa se chinuie intr-o lume disfunctionala, cand ar putea trai linistiti daca asemenea indivizi nu ar exista de la bun inceput?
      • -1 (1 vot)    
        copiii (Vineri, 23 februarie 2018, 19:09)

        cucuveauamov [utilizator] i-a raspuns lui User53221

        (un detaliu)
    • +8 (10 voturi)    
      Mucavaua roz, vorbesti de funie in casa (Vineri, 23 februarie 2018, 12:05)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      spanzuratului ?

      Toader a facut o "informare de presa" la sfarsitul careia a anuntat declansarea procedurii de revocare a Sefei DNA ?

      Apoi a dat ordin ca sa fie blocat site-ul Ministerului pt ca nu avea ce sa publice pe el !

      Tembelul moldav s-a dat de gol in momentul in care a spus ca nu vrea sa-i fie filmate foile de pe care citeste, pt ca daca i-ar fi fost filmate s-ar fi vazut ca doar mai putin de un sfert din asa zisul raport este finalizat (partea de inceput in care este prezentata metodologia de realizare a raportului si exemplele concrete de conflicte constitutionale), restul, respectiv referirile la inregistrari audio si la scandalul de la DNA Ploiesti reprezentand opera olografa a scribilor de la Latrina 3 !

      PS. Imi pare rau pt tine (vorba vine !) dar profesorul tau mult laudat este cel care a picat examenul !
    • +7 (9 voturi)    
      . (Vineri, 23 februarie 2018, 12:12)

      1234_5678 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      tu stii ce e aia consitutie? ai citit-o? stii ce presupune justitia? este clar ca nu, cel care a picat cu nota 3 esti tu. dar tu esti un gunoi, traiesti in tomberon, nu iti pasa de nimic. iti place viata ta in tomberon, daca partidul era cu adevarat social traiai si tu decent, nu printre gunoaie. dar tu nu esti un om care treieste printre gunoaie, esti un gunoi cu totul care traieste printre oameni si care ne face viata mizerabila. asa ca te invit sa te arunci singur pe topoganul de la ghena si sa inchizi usa.
    • +7 (9 voturi)    
      hehe (Vineri, 23 februarie 2018, 12:19)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Adica a venit sclavul lui Dragnea si a citit 20 de aberatii de pe o foaie, unele flagrante grav, n-a acceptat sa raspunda la nici o intrebare, n-a publicat macar raportul tinind de aseara site-ul MJ picat ca scuza, si tu ai decit ca gata, LCK are 3 la justitie. Exact ca la bolsevici. fara argumente, fara discutie, vine jupinul si citeste 3 aberatii, trage concluzia, si toti sclavii din subordine se inchina. Si cind ala acuzat vine si spune ca e dispus sa raspunda la oricare din acuzatii, ce face sclavul lui Dragnea? Decreteaza ca nu are inportanta ce spune acuzatul, ca deja e comandat de stapinul sau, deci e clar vinovat.
    • +3 (5 voturi)    
      Cum se face ca voi, rusii (Vineri, 23 februarie 2018, 15:07)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      sunteti primii la comentarii? Intelege ca noi nu va iubim deloc!
  • +87 (99 voturi)    
    pe ei Codruta, nu te lasa, (Vineri, 23 februarie 2018, 10:33)

    pepper89 [utilizator]

    Romania oamenilor cinstiti te sustine!
    Luati mana de pe DNA, penalilor!
    • -42 (48 voturi)    
      din sufrageria lui Oprea? (Vineri, 23 februarie 2018, 10:41)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

      cu penalii?
      • +9 (13 voturi)    
        esti sigur (Vineri, 23 februarie 2018, 11:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ca era vorba de sufragerie? Ce zice comisia lui peste prajit? Poate era camara. Sau birou.
        Dar pe tavan. Pe tavan ce era? Lustra? Aplica? Ce a stabilit comisia lui peste prajit?
        • -7 (9 voturi)    
          sa ducem in derizoriu (Vineri, 23 februarie 2018, 12:52)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          dupa manual.
      • +9 (13 voturi)    
        . (Vineri, 23 februarie 2018, 12:08)

        1234_5678 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        in sufrageria lui Oprea stateai tu capra/pres, tu, cetateanul care lupta impotriva "nedreptatior" DNA, tu, carpa oamenilor politici, tu, sarac lipit care apara interesele infractorilor putred de bogati, imobgatiti pe spinarea ta si a familiei tale. sper ca esti mandru de tine, ca ai ajutat acesti nelegiutori sa ajunga la putere. criminalitatea este legala in romania doar pentru smecheri, daca tu crezi ca s-a dat liber la furat si poti sa furi si tu te inseli
        • -8 (10 voturi)    
          fara atac la persoana poti? (Vineri, 23 februarie 2018, 12:52)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui 1234_5678

          evident, nu.
          • +1 (1 vot)    
            . (Vineri, 23 februarie 2018, 19:33)

            1234_5678 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

            Nu persoana ta a scris comentariul acela plin de baliverne? normal ca te atac pe tine, personal, pentru ineptiile pe care le regurgitezi. sau vrei sa spui ca nu erai tu cel care a scris comentariul, era dat ordin de la psd, gata scris, tu doar ai postat fara sa citesti. in cazul acesta e si mai rau, esti o marioneta cu buna stiinta.
      • +6 (8 voturi)    
        mda (Vineri, 23 februarie 2018, 12:14)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        poate asta ar fi singura pata pe obrazul ei.eu astept lamuriri.desi am un presentiment.bun.
        panaaaaa atunci troll dragut dragut,ninge peste tine.si te cam ingheata pe la oase,asa-i?
        numai gandindu-te la cati oameni o sustin pe codruta.si nu ma refer la cei politici,aia ar da bir cu fugitii la primul part al istoriei.aia nu o sa ramana in sub/constientul poporului,oamenilor care tin la Tara asta.insa femeia asta are sustinerea majoritatii populare,un lucru de care se teme orice om politic,hot au ba.
        aici or sa apara tradatorii,din randul clasei politice romanesti(wow ce surpriza...)fie de stanga fie de dreapta.de ce?ganditi-va la o hotarare a codrutei pt intrarea in politica
      • +10 (12 voturi)    
        Bravo ei! (Vineri, 23 februarie 2018, 12:48)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        O tot tineti una si buna cu sufrageria nu stiu cui si vizita nu stiu unde.
        Bravo ei!

        A plecat de la vizite controversate dar a ajuns undeva.

        Nu se dovedeste ca l-a favorizat pe Oprea dupa cum si fugarul celalt a sfarsit urmarit.

        Si unul si celalt , stiau ca sunt hoti , de aceea au si invitat-o, daca au invitat-o, sa o aiba la mana.

        Uite ca nu s-a lasat intimidata.
        Bravo ei pt drumul parcurs.

        Nu conteaza de unde ai pornit, conteaza unde ai ajuns.
        Ea a ajuns departe, pe ei ii paste puscaria.
        Cu sau fara sufragerie.
        • -7 (9 voturi)    
          de unde stii astea? Ai fost acolo? (Vineri, 23 februarie 2018, 12:53)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui nlln

          sau ti-a spus ea? Sau Oprea?
      • +2 (4 voturi)    
        Oprea e cam "rupt in coor", nici (Vineri, 23 februarie 2018, 15:08)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        macar nu are sufragerie, isi gazduieste oaspetii in hol la intrare, cam asa cum procedati si voi la hotel...!
      • +2 (2 voturi)    
        Nu, al lui ghitza!! (Vineri, 23 februarie 2018, 16:20)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Who cares???
      • +1 (1 vot)    
        Bai, Comisia asta "Sufrageria" s-a dovedit a fi (Sâmbătă, 24 februarie 2018, 12:20)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        o comisie de doi bani !

        Am inteles ca nu au fost in stare sa stabileasca nici macar daca Oprea avea in sufragerie lustra sau tub de neon !

        Pai si atunci cum voiau ei sa descopere daca a furat Base alegerile in 2009 ?
    • +26 (30 voturi)    
      Pe ei Codruta (Vineri, 23 februarie 2018, 11:01)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

      NU TE LASA
      Pe ei si pe .....mamele lor.

      Pina in panzele albe.
      P$Dracii trebuie scosi in afara legii
      Doar asa ne ...facem bine.
      Din interior
      Degeaba face galagie UE.Si bine face ca face galagie.
      Dar cu tot respectul daca se trece la sanctiuni de la UE din cauza unei slehte de HOTI de la P$D o sa avem de suferit toata tara.
      P$Dracii la brutarie/pushcarie
    • +26 (30 voturi)    
      Nu o cheama PSD-ul pe Codruta sa raspunda, (Vineri, 23 februarie 2018, 11:24)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

      PSDistii vor sa o reduca la tacere, nu sa o lase sa vorbeasca.

      Deasemenea, Dragnea are nevoie de liniste in tara ca sa fure, nu de proteste care atrag atentia asupra mafiei PSD!
    • +5 (5 voturi)    
      Nu... (Vineri, 23 februarie 2018, 11:31)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

      ... penalii, in cazul de fata toti bamblegii imbogatiti din jaful statului, trebuie sa "ia labele de pe DNA" (daca jungi sa ceri unui infractor sa ia labele de pe justitie, e clar ca ai pierdut deja, cu rasunet), ci sa mearga direct la parnaie, unde le este locul, botoxati/insarcinati/batrani sau nu.

      Altfel mai au putin si dezincrimineaza omorul, revenind la situatia din anii '50..
  • -47 (57 voturi)    
    kovesi tot n-a înțeles (Vineri, 23 februarie 2018, 10:39)

    Mazeta [utilizator]

    Examenul s-a terminat, a picat cu brio. Degeaba îl trage de mânecă pe dom' profesor. Acum CSM și Iohannis trebuie să răspundă.
    • -6 (6 voturi)    
      asddd (Vineri, 23 februarie 2018, 11:52)

      asddd [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      examenul va fi fost picat cand se vor fi pupat piata independentei...
    • +6 (8 voturi)    
      despre (Vineri, 23 februarie 2018, 11:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ce examen vorbeste Russia Today?
      A fost executie la comanda lui pablito, vizibil si din Gratia. Executie politica facuta cu mana obedientului TT, ca dragnea si tradiceanu sunt prea lasi.
    • +7 (11 voturi)    
      . (Vineri, 23 februarie 2018, 12:04)

      1234_5678 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tu, in primul rand, nu ai terminat nici 8 clase, nu stii ce inseamna sa pici la un examen pentru ca in afara de extemporale nu ai dat. In al doilea rand, nu a picat nimic, cand un rupt in cur iti da un "examen" facut de mintea lui bolnava si nu conform unor standarde obiective, e normal sa il pici pentru ca nu esti cretin ca cel care l-a creat.
      Conform parerii tale, eu acum ti-am dat un examen si l-ai picat cu brio, ai luat nota 1 la materia comentarii pe internet, te rog sa parasesti internetul pentru ca ai picat examenul de initiere.
    • -5 (11 voturi)    
      yap (Vineri, 23 februarie 2018, 12:17)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      a little too late...
      a ramas pe peron, cu ochii la ultimul vagon, de unde tudorel ii face cu mana...:-)

      sa vina si sa ne mai spuna: noi suntem dna si nu ne temem de nimeni ! echipa de la ploiesci e cea mai buna, portocalele sunt portocalii, coapte !
      ....afara'i rau, e frig si ninge, si coldea nu mai vine...

      nasol si pt. csm, caci trebuie sa rezolve lupta cu ...constitutia.
      csm nu poate fi acuzat de neconstitutionalitate, daca'si face treaba...caci asta e treaba lor.

      consilierii lui dracnea ( din israel ?!) au planuit bine.
      sa vedem daca le iese....
      • +2 (2 voturi)    
        M-am saturat de fraieri dar asta e... eu nu am (Sâmbătă, 24 februarie 2018, 8:04)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        nicio putere in ceea ce-i priveste, nu le pot scurta suferinta !

        PS. Deci cum spuneai ? Saraca Codruta ! Cum a ramas ea pe peron "cu ochii la ultimul vagon, de unde tudorel ii facea cu mana..:-) ", sper ca nu gesturi obscene asa cum ii faceau candva Nastase si Voiculescu lui Base, nefericitii nestiind ca trenul in care s-au urcat o sa aiba capat de drum in "gara" Rahova, acolo unde o sa-i si deserte pt vreo cativa ani buni !
    • +8 (10 voturi)    
      ba... (Vineri, 23 februarie 2018, 12:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ori esti "cucuveauamov" cu alt cont
      ori i-ai plagiat cuvintele ...

      ori s-a gasit vreun inteligent pe la tv cu o astfel de "replica" "inteligenta" si ca niste oite obediente va apucati sa o repetati
      • +3 (3 voturi)    
        nu e cucuveanov (Vineri, 23 februarie 2018, 12:56)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        e spalat pe creier de LATRINA 3 si de P$Draci
    • +7 (9 voturi)    
      Stii ce-i ironic? (Vineri, 23 februarie 2018, 12:25)

      [ F ] + [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Faptul ca mananci maro doar ca sa te vada lumea. N-ai nici un avantaj din palavrageala ta.
    • +5 (7 voturi)    
      Asta e la voi la moscova (Vineri, 23 februarie 2018, 12:35)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      In tarile cu apa calda se poate si contesta rezultatul. Doar la voi la bolsevici vine stapinul, da verdictul si toti sclavii din dotare aplauda frenetic. Iar Johannis a raspuns deja dind cu flit asha zisei analize a lui tudorel. tudorel care atit de sigur pe el a fost si atit de viteaz, incit nici macar n-a avut curajul sa accepte sa raspunda la intrebari, sau macar sa publice raportul ala.

      Comparand atitudinea asta fricoasa cu recenta conferinta de presa la lui Kovesi unde a raspuns cu rabdare la toate aberatiile jurnalistilor de casa ai penalilor, putem banui cam pe unde se afla dreptatea.


      Da' na, in regimurile sclavagiste de unde vii tu, adevarul e decretat de stapin si luat ca atare.
    • 0 (2 voturi)    
      Opt litere (Vineri, 23 februarie 2018, 13:11)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      .
    • +2 (4 voturi)    
      Ala n-a fost examen (Vineri, 23 februarie 2018, 13:59)

      sucar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      a fost o executie stalinista.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce treaba are dom' Profesor cu (Vineri, 23 februarie 2018, 15:20)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Codruta in acest moment...? A avut niscai treaba cu ceva timp in urma si l-a usturat de n-o uita cate zile i-au mai ramas...!

      Si daca "mere'' treaba, va urma si tura a 2-a ...!
  • +24 (28 voturi)    
    Stati linistita! (Vineri, 23 februarie 2018, 10:41)

    Martinezu [utilizator]

    Nu te cheama Dl Rudotel la discutii. Esti prea sus fata de nivelul lui de politruc si l-ai putea desfiinta usor.
    El poate dialoga cu succes doar cu Dragnea, Codrin sau Iordache. Se poate simti superior si cu adevarat profesor de drept.
    Dupa rechizitoriul ce l-a facut aseara este evident ca nu are nici cea mai stearsa urma de relatie cu justitia.
    Are insa mari sanse sa ramana minstru pe viata in noua oranduire social PSD ista care se va instaura.
    • -8 (12 voturi)    
      sigur ca este mai sus (Vineri, 23 februarie 2018, 12:20)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      teza de doftorat o ardica peste... :-))
      somitate in stiintele dreptului aplicat. ca la ploiesci.
  • +26 (30 voturi)    
    Tara cu susul in jos. (Vineri, 23 februarie 2018, 10:42)

    Johanis [utilizator]

    Infractorii conduc Romania.
    Conduc, nu guverneaza.
    Printr-o conjunctura nefericita (la parlamentare se voteaza NUMAI in localitatea de domiciliu, deci cei plecati din tara n-au putut vota) comunistii au castigat alegerile cu vreo trei milioane de voturi.
    Au schimbat trei guverne si tot nu sunt in stare sa guverneze.
    Singurul obiectiv major al puterii este sa-i albeasca cazierul mult iubitului conducator.
    Acest lucru trebuie sa inceteze!
  • +16 (18 voturi)    
    BRAVO !!! (Vineri, 23 februarie 2018, 10:43)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    BRAVO !!!
  • +6 (10 voturi)    
    Laura C. (Vineri, 23 februarie 2018, 10:43)

    Stapanu [utilizator]

    nu prea ai cu cine, sau dupa caz, cui (!); cu titi trebuie procedat precum cu Richard al III-lea.
  • -32 (40 voturi)    
    Asa cum sa prezentat si la comisii. (Vineri, 23 februarie 2018, 11:04)

    adrianhn [utilizator]

    Succes lui Toader, mafia DNA are cateva dosare penale pregatite impotriva lui
    • +7 (11 voturi)    
      domnu', (Vineri, 23 februarie 2018, 11:43)

      lp [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      "s-a prezentat" se scrie cu cratima ! Intai invata gramatica, abia apoi revino la scris comentarii
    • +7 (9 voturi)    
      rau e (Vineri, 23 februarie 2018, 11:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      sa fii prost.
    • +8 (10 voturi)    
      . (Vineri, 23 februarie 2018, 12:01)

      1234_5678 [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Mafia DNA, dar mafia PSD? PNL? UDMR? si toti ceilalti din parlament? iei partea PSD-ului? de ce? pentru ca te platesc, ceea ce nu te face impartial, ceea ce insemana ca opinia ta este egala cu 0
    • +6 (10 voturi)    
      agramat (Vineri, 23 februarie 2018, 12:45)

      badia [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      In limba romana se scrie corect "s-a prezentat"
  • +13 (21 voturi)    
    Cam greu de crezut ca... (Vineri, 23 februarie 2018, 11:06)

    Cataleya [utilizator]

    ...borfasii din parlament vor renunta la atacul impotriva sefei DNA, daca Johannis va refuza sa o demita.

    Este foarte posibil ca, sprijiniti de CCR, borfasii din Parlament sa infiinteze o Comisie Parlamentara Speciala care sa se ocupe exclusiv de "cazul Kovesi"
    In acest fel, vor genera un conflict direct intre Johannis si Parlament, ceea ce ar putea duce la indeplinirea conditiilor "legale" de suspendare a presedintelui.

    De la penalii Dragnea, Tariceanu & Co nu ne putem astepta decat la ce este mai rau!
  • +19 (23 voturi)    
    Hai, Kovesi ! (Vineri, 23 februarie 2018, 11:09)

    lp [utilizator]

    nemernicii astia nu scapa, te sustinem
  • -28 (38 voturi)    
    Asa cum te-ai prezentat la parlament (Vineri, 23 februarie 2018, 11:17)

    Maia1 [utilizator]

    Da,te vei prezenta asa cum te-ai prezentat la parlament!
    Tu nu stii ca orice lucru are un inceput si are si un sfarsit!
    • +4 (6 voturi)    
      . (Vineri, 23 februarie 2018, 11:57)

      1234_5678 [utilizator] i-a raspuns lui Maia1

      Da, pentru ca puterea legislativa are la cheremul ei puterea judecatoreasca, nu exista o separatie a puterilor in stat. tu te-ai duce in fata unei comisii care nu are niciun drept de infiintare si nicio putere asupra ta? in primul rand, parlamentul nu investigheaza dosare si nu face pe justitiarul, cum spuneam, exista 3 puteri in stat, parlamentul nu le face pe toate
    • +6 (8 voturi)    
      ba sluga (Vineri, 23 februarie 2018, 12:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Maia1

      prezentarea la parlament e neconsitutionala!
      parlamentul NU ARE VOIE sa se implice in justitie!
      prin chemarea la parlament psd a incalcat consitutia!
      sa-ti intre bine in cap asta....

      totu are un inceput si un sfarsit... mai putin prostia votantilor psd
    • +5 (7 voturi)    
      postacii PSD au acelasi text. (Vineri, 23 februarie 2018, 12:37)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui Maia1

      nu prea va duce dibla singuri, nu? fara copy paste nema postarea.
    • +3 (5 voturi)    
      In fata cui in Parlament? (Vineri, 23 februarie 2018, 12:52)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui Maia1

      Niste prosti de la cap la coada.
      Cu cine sa vorbesti?
      Cu " duduia" care isi face veacul prin sediile TV de factura ..penala?
    • +2 (4 voturi)    
      UN SFARSIT (Vineri, 23 februarie 2018, 13:30)

      ta31 [utilizator] i-a raspuns lui Maia1

      nu o sa aveti voi nici o sansa sa vedeti acel sfarsit, borfasi nenorociti
  • +30 (34 voturi)    
    Ar fi interesant (Vineri, 23 februarie 2018, 11:21)

    falcoind [utilizator]

    ca aceasta întâlnire intre LCK și tudorel să fie filmat ă, să se vadă clar nivelul de inteligenta, logica unuia respectiv altuia.
    Dacă reușesc să o demită și îl suspendă pe Johanis au cale libera la jaf , cine nu înțelege asta îmi pare rău pt el dar e un idiot.
    • -10 (12 voturi)    
      Tudorel i-a dat doctoratul Codrutei.. (Vineri, 23 februarie 2018, 12:04)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      asa ca s-a vazut deja acel nivel. Puteaii fi si tu in sala, a fost sustinere publica.

      Nu-mi amintesc ca la suspendarea lui base sa se fi facut vreun jaf! Presedintele interimar n-are nicio putere!
    • +7 (9 voturi)    
      slugarel... (Vineri, 23 februarie 2018, 12:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      nu a vrut sa raspunda ziaristilor....
      crezi ca o sa aiba curaj sa ii raspunda direct lui Kovesi?!

      sa fim seriosi....

      slugarel ne-a pregatit de dictatura in discursul de ieri: lipsa totala de transparenta, fara intrebari de la presa, raport care e de fapt o executie (a ignorat cifre , a ignorat tot ce e pozitiv, a mintit etc)
  • +6 (8 voturi)    
    2 unitati de masura.. (Vineri, 23 februarie 2018, 11:40)

    greenforest [utilizator]

    Din nou se aplica in tara asta 2 unitati de masura pentru acelasi lucru.

    Sefei DNA is se imputa ca 2 decizii au fost in contradictie cu Constitutia. Si ca atare trebuie data afara.

    Pot sa fiu de acord cu acest lucru, doar daca ii dam afara si pe cei din parlament, cand dau legi care sunt in contradictie cu Constitutia.

    Eu stiam ca asta e si rolul acestei curti, sa clarifice astfel de lucruri.

    Numa bine,

    PS:
    E prima data in 14 ani, cand se aplica aceasta regula. Si nu pare sa fie scrisa undeva
  • +6 (8 voturi)    
    un sfat (Vineri, 23 februarie 2018, 11:43)

    Europiu [utilizator]

    Stop feeding the trolls, guys!

    Da, stiu, e frustrant sa-i vezi pe toti coate-goale gen mazeta, xrogo, cucuveauamov si alti imbecili vomand aici pe site. Dar le dati apa la moara (si, banuiesc, "puncte la pontaj") raspunzandu-le.
    • +5 (7 voturi)    
      Te contrazic ! (Vineri, 23 februarie 2018, 13:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

      Indiferent ce sunt (si cred in aprecierile tale la adresa lor) in acest moment ei reprezinta si apara interesele unui condamnat care e pe cale sa puna laba pe Romania, astfel incat a nu le raspunde este intr-un fel similar cu a nu merge la vot !

      HN este ca un fel de casa virtuala a noastra, a mea, a ta , a Leului in iarna si a multora care vor un altfel de viitor pt Romania decat cel pe care ni-l pregatesc PSD-ALDE. In Casa asta intra insa si cei enumerati de tine, care injura, scuipa pe pereti, distrug. De ce sa-i lasam in pace ? Ca sa creada ca au ocupat-o, ca ne-au pus cu botul pe labe ?

      PS. Au "casele" lor Latrina, DC Neews, Stiri pe surse etc Tu te duci la ei in casa ?
      • +2 (2 voturi)    
        ai dreptate (Vineri, 23 februarie 2018, 16:49)

        Europiu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        dar eu ziceam strict in ideea de a nu le raspunde DIRECT la postari - pentru ca asta este ce le aduce "bonus-uri": numarul de reactii pe care le-au generat. Inclusiv minusurile ajuta la cuantificarea impactului - N minusuri arata ca au existat cel putin N citiri ale prostiilor lor.

        Propunerea mea era sa lasam mesaje separate, de sine statatoare, aparent fara legatura cu topic-ul impus de acesti marafeti.

        Bine, pana la urma, ideal ar fi daca cineva de la HN ar avea timp mai mult pentru o moderare mai stricta a userilor/continutului.

        O zi buna si un uichend placut, prietene Sufleur!
        • +2 (2 voturi)    
          Am inteles acum ! (Vineri, 23 februarie 2018, 23:57)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

          Cred ca propunerea ta e rationala si fezabila. Eu unul o sa incerc sa o experimentez, doar ca in ceea ce ma priveste (cel putin pe mine) va trebui sa ma dezobisnuiesc mai intai de actualul mod de adresare directa.

          Si, in fine, mai e chestiunea impactului comentariului care in cazul unei adresari indirecte e posibil sa se dilueze !

          PS. O sa vedem !

          PPS. Multumesc, Europiu ! Un vechend fain si tie !
  • +5 (7 voturi)    
    Gargamel-Tudorel si ceilalti papusoi (Vineri, 23 februarie 2018, 11:44)

    Decadere [utilizator]

    Luati mana de pe DNA!!!!Ati furat destul - pana aici.

    Consider ca pentru aceasta categorie de penali la nivel inalt ar trebuit sa se infiinteze ceea ce s-a infiintat dupa razboi in Germania. Un fel de Sodergericht -care se ocupa exclusiv de persoanele a caror decizii criminale indreptate impotriva umanitatii si a demnitatii acesteia, erau judecati si condamnati. Ganditi-va ca nu s-a facut lumina inca: nici cu Mineriadele, nici Revolutia 89, iar in spatele acestora a fost dintotdeauna PSD-ul iar acum istoria vor s-o repete...aceeasi Marie cu alta palarie!!!
  • -6 (8 voturi)    
    Sărmana (Vineri, 23 februarie 2018, 11:44)

    CalinMircea [utilizator]

    Ea săraca nu e în stare să lege două propoziții coerente, ce răspunsuri să mai dea, că nu știe pe ce lume e. Băsescu a avut nevoie de niște prostuți(ați văzut și Coldea cum prinde muște cu gura) la care le-a dat funcții ca să - l asculte orbește, iar când a dispărut, au încercat scroafele să se suie în copac, crezând că pot fi la butoane singuri, nepricepându-se la nimic. De fapt au ajuns de râsul curcilor.
  • +7 (9 voturi)    
    Lazy man ! (Vineri, 23 februarie 2018, 12:10)

    Susufler0 [utilizator]

    Tudorel avea de fapt un draft al raportului si pana in momentul in care raportul nu va fi finalizat site-ul MJ va fi nefunctional !

    PS. Hai sa facem un pariu : Din raportul final vor lipsi o serie intreaga de referiri la inregistrarile audio pe care Slugarel le-a mentionat aseara ca fiind unul din motivele propunerii de revocare.
  • -6 (6 voturi)    
    Aviz (Vineri, 23 februarie 2018, 12:25)

    Isobar [utilizator]

    Avizul CSM-ului va demonstra de ce " justitie independenta" avem parte.
    Mult succes in analiza raportului PSD-ALDE.
  • -6 (8 voturi)    
    oricind este nevoie (Vineri, 23 februarie 2018, 12:28)

    vasilica_costica [utilizator]

    si eu as vrea sa o aud pe lulutza, dar din pacate nu o sa o cheme nimeni, decat poate vreun procuror din provincie care o sa instrumenteze dosarul comandat de succesoarea ei la dna.
    • +6 (8 voturi)    
      D-na Vasilica, ne-ati ascuns al doilea prenume (Vineri, 23 februarie 2018, 13:22)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vasilica_costica

      la fel cum ati ascuns si faptul ca i-ati dat raportul gata scris lui Tudorel ca sa-l interpreteze !

      Si stiti cum e : Cand scenariul e bun dar interpretarea e proasta, se duce totul de rapa

      PS. Nu mai vorbim de situatia de fata, cand ambele sunt proaste ! :))
      • +1 (1 vot)    
        lala-lala (Sâmbătă, 24 februarie 2018, 14:40)

        vasilica_costica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        este adevarat , i-am dat raportul lu tudorel, el era mai mare, curpindea si niste nume, dar el l-a scurtat, asta e, " ambele sunt proaste" nu e frumos sa bangi epitete pt doamne, poti fi acuzat de hartuire, ma refer la cocutza, un lucru e cert cocutza pleacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • +5 (9 voturi)    
    de asta nu publica raportul. (Vineri, 23 februarie 2018, 12:37)

    ouyang [utilizator]

    ar fi prea usoara demontarea lui.
  • -7 (13 voturi)    
    Bine! (Vineri, 23 februarie 2018, 12:41)

    Gigi Kent [utilizator]

    Doamna Kovesi, sa nu uitati sa-i duceti Ministrului si niste probe. Niste inregistrari trucate. Niste depozitii false. Cu martori "acoperiti". Ceva. Va ajuta prietenii de la DNA Ploiesti, doamna. Ce naiba, oameni suntem.
  • +7 (11 voturi)    
    Nici nu ii e greu lui Kovesi (Vineri, 23 februarie 2018, 12:46)

    alegzandru [utilizator]

    Tudorel a prezentat atat de prost, de comunist, iar raportul in sine a fost o asa mare farsa, ca s-a umplut de penibil si a devenit, de fapt, cel mai bun aparator al DNA si al lui Kovesi. I-a ridicat mingea la fileu, acum Codruta poate iesi si dezmembra acuzatiile cu lejeritate. Va iesi iarasi victorioasa, ca si dupa conferinta de presa.

    Cred ca si Dragnea si-a dat seama ca nu asa trebuia prezentat raportul, ca le-a dat dom profesor cu dat cu tesla'n 00. L-a si rugat sa nu se faca de ras, s-a facut si el, i-a facut si pe ei.

    Si nu m-as fi asteptat tocmai de la Bubarel sa ii compromita asa, el parea, totusi, cu 2 clase peste nulitatile de Pop, Daea si altii.
    • -1 (1 vot)    
      I-a ridicat mingea la fileu (Vineri, 23 februarie 2018, 22:21)

      nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui alegzandru

      Da ! dar nu-i foloseste la nimic pentru ca nu i se va da voie sa raspunda sau sa explice. Nu va apuca....
  • +4 (6 voturi)    
    Romania lui Dragnea (Vineri, 23 februarie 2018, 13:14)

    ruskimushki [utilizator]

    seamana izbitor de mult cu Columbia lui Escobar.
    • +2 (2 voturi)    
      Se vede ca esti nou, (Sâmbătă, 24 februarie 2018, 0:00)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

      dar se vede si ca esti de baza...!
      Pai, de ce crezi frate ca e poreclit ... El Pablito, ca doar nu are inclinatii artistice, asa cum are senor Valcov, care-i mare admirator al lui Picasso, cel "ingropat" prin cripte jilave ...?!
  • +7 (9 voturi)    
    Pentru Kovesi sustinere si admiratie (Vineri, 23 februarie 2018, 13:14)

    bal71 [utilizator]

    1)D-na procuror Kovesi, stima si sustinere pt dv., pentru curaj in lupta cu sistemul de inculpati(inculpati sustinuti de CIUMA ROSIE PSDALDE).
    2)Este strigatoare la cer ticalosia organizata a unor politicieni corupti asociati cu baroni si fosti moguli de presa care intoxica massmedia cu stiri josnice, ce lucreaza la acapararea politica a Justitiei.

    3)Doar o deratizare asupra sobolanilor rosii facuta de STRADA poate salva democratia din Romania, altfel vom ajunge la cheremul jefuitorilor ce ne silesc sa intram in DEMOCRATIA HOTILOR .
  • +2 (4 voturi)    
    Am auzit ca nici pana la aceasta ora.. (Vineri, 23 februarie 2018, 14:14)

    akillies [utilizator]

    ..nu s-a publicat raportul de aseara pe pagina WEB a Ministerului de Justitie!
    Singura explicatie la care ma gandesc este ca nu e un raport al Ministerului de Justitie, ci al lui tudorel Toader, si imi pare un precedent periculos!

    Adica, mi se pare ca TT nu e ministrul de Justitie al Romaniei, ci e Ministrul de Justitie al lui Liviu Dragnea!

    De altfel, acesta este si motivul pentru care a stat iueir si a citit raportul timp de 2h... ca nu va fi publicat niciodata pe acel web-site.
  • 0 (2 voturi)    
    Vanghelie (Vineri, 23 februarie 2018, 22:11)

    nedumeritul [utilizator]

    a declarat zilele astea ca dna. Codruta va avea soarta lui Ceausescu. Si Vanghelie isi cunoaste bine colegii.
    Nu numai ca nu au nevoie ca ea sa raspunda punct cu punct afirmatiilor facute de Toader dar va fi pusa in imposibilitate sa raspunda.....nu va apuca.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version