Basescu: Natalitatea, misiune pe care si femeile trebuie sa si-o asume. Cum Dumnezeu femeia roma poate tine cinci-sase copii, iar romanca nu poate?

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 19 iunie 2013, 11:25 Actualitate | Esenţial


Presedintele Traian Basescu a declarat, marti seara, ca, in actualul ritm de scadere demografica, Romania va avea 15 milioane de locuitori in 2030, iar structura se va schimba pentru ca minoritatea roma este foarte productiva, mentionand ca natalitatea este o misiune pentru femeile din tara noastra, scrie Mediafax.

 Una dintre interlocutoarele sale i-a argumentat ca nivelul de protectie a femeii insarcinate si gravide s-a redus in timpul Guvernului Boc, atat privind concediul maternal, cat si indemnizatia pentru cresterea copilului.

Presedintele i-a replicat ca Romania are una dintre cele mai favorabile legislatii din UE in acest sens, in conditiile in care in Belgia stau numai 30 de zile in concediu de crestere a copilului, fara concediu prenatal.

"Problemele nu sunt la timp, sunt la sustinerea financiara, lucru pe care il recunosc", a spus Basescu, care a argumentat insa ca si inainte de plafonarea operata de Guvernul Boc la indemnizatia de crestere a copilului rata natalitatii a fost tot in scadere.

El a spus ca cheia cresterii natalitatii nu sta in facilitatile acordate femeii care naste, ci in siguranta sociala.

"Incertitudinile legate de siguranta locului de munca, de plata ratei la banci, de ce s-o mai intampla, e in coliziune cu masurile pe care statul le-a luat in Romania ca sa stimuleze cresterea natalitatii. Avem o societate inca nestabilizata complet si acesta poate fi un efect", a mai argumentat Basescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8725 vizualizari

  • +6 (34 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:26)

    [anonim]

    • -10 (28 voturi)    
      adevarul este ca dl Basescu are mare dreptate (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:18)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui

      foarte multe femei din Romania merg excesiv doar pe dezvoltare profesionala si independenta si se indeparteaza de familie si copii

      iar pretentiile lor sociale au crescut enorm, vor partenerul sa aiba mai mult decat simpla securitate financiara ci o bunastare peste necesarul unei familii normale

      denota este ca familiile care au copii, femeile care au copii sunt cele care sunt "mai proastute" si se bucura de viata mai mult decat multe care se arunca intr-o independenta excesiva.

      Independenta femeii este unul din principalele atribute ale dezvoltarii societatii moderne, dar totusi exista o exagerare peste medie.
      • 0 (2 voturi)    
        intrebare (Joi, 20 iunie 2013, 3:37)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        A avut dreptate cand a zis ca "Romania a ajuns o tara de mamici si bebelusi" acum cativa ani cand taia de zor din alocatii si toate cele, sau are dreptate acum cand declara exact opusul?
    • +1 (23 voturi)    
      lui B ii lipseste filtrul gandirii (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:19)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui

      pai atunci sa ajunga si sopiii nostri niste analfabeti ciorditori. basscule, cred ca te-a ajuns oboseala. pensia a fost inventata pentru poameni si tu esti...om. este revoltator cum face comparatiile. cu alte cuvinte, daca noi ne descurcam stat/privat cu un salariu de 300-400 de euro, de ce trebuie elena buzlila, specialista in nimic, sa ne reprezinte cu salariu de stat de 10x mai mare?
    • +18 (30 voturi)    
      propunere (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:20)

      Kapo [utilizator] i-a raspuns lui

      ii propun presedintelui sa cresca el 6 copii cu un venit mediu(la romani, nu la romi!) de 1.800 lei!!! Adica 300 lei/copil, cand numai medicamentele si alimentele pentru un copil ingrijit normqal, fara fite, costa 350 lei/luna in primii doi ani de existenta!
      Si o intrebare: Traian Basescu, cati dintre romi sunt fiscalizati pentru veniturile obtinute anual??? Nu cumva traiesc din ajutoare sociale, iar noi care nu putem creste mai multi copii platim impozite pentru ei?
  • +26 (34 voturi)    
    cum poate ? (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:29)

    catalin72 [utilizator]

    Pai cred ca poate din cauza ca-i tine pe banii nostri ! :)
    • +6 (10 voturi)    
      asa este... (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:49)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

      si mai are si inteligenta pe acolo un rol...
  • -4 (18 voturi)    
    T (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:38)

    zuperman [utilizator]

    Teoria mea este ca cine nu vrea sa se inmulteasca nu merita sa se inmulteasca. Lasam selectia naturala sa-si faca treaba.
  • +19 (19 voturi)    
    Un copil are si tata (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:38)

    abel [utilizator]

    Din punctul meu de vedere, un copil si cu atat mai mult , multi copii trebuie sa se nasca in familii echilibrate , sanatoase emotional. Cred ca trebuie educati si barbatii din Romania, daca tot vrem familii cu multi copii, sa devina soti si tati maturi , pe care sa te poti baza si asta o sa vedem si cand rata divorturilor va fi mai mica...
  • +13 (21 voturi)    
    ... (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:38)

    karula [utilizator]

    Base...poti sa intrebi la tine in familie...Poti sa te intrebi pe tine..poti sa-ti intrebi sotia...poti sa o intrebi pe Ioana, poti sa o intrebi pe Eba...apoi adaugi problema banilor, a sistemului de invatamant , a sistemului de sanatate, a societatii construite de FSN-istii anului 90 ...si tragi concluzia.

    Iar comparatia...cum dracu' Obama are atat de mult suscces si tu nu ai?
    • +1 (9 voturi)    
      Stai sa vezi... (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:38)

      BPM [utilizator] i-a raspuns lui karula

      ...ca fi-sa aia mica nu o sa nasca la spitalul CF2 ... se duce si ea la Viena pentru controalele periodice si pentru nastere...numai daca apare ceva neprevazut, la Medlife sau Regina Maria ....

      Intrebarea lui era una retorica si tipica pentru politicianul roman al anilor 201X, autist, care traieste si peroreaza in lumea lui.
      • +1 (1 vot)    
        CF2 (Vineri, 21 iunie 2013, 10:44)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui BPM

        Chiar azi am intrat in spitalul CFR2 in Bucuresti ... daca ati vazut filme de groaza care au loc in ospicii abandonate .... alea sunt lux in comparatie cu mizeria asta de spital:
        - faianta cazuta de pe pereti
        - igrasie pe toti peretii
        - in saloane nu exista calorifere, doar pe holuri
        - lipsesc becurile din saloane
        - grupul sanitar e comun (barbati si femei) iar cabinele nu au USA !!!!!!!!!!!!!!!

        In schimb avem 220 de mil euro pt Catedrala Mantuirii Prostilor si alocatii pt tiganii cu 14 copii, in timp ce sotia daca intra in concediu maternal ia un sfert din salariu ... ea plateste mai mult de 3.000 de roni in taxe in fiecare luna dar cand e vorba sa obtina ceva de pe urma acelor taxe canci !


        Tara de caca!


        Tot pe hotnews citeam un articol despre declinul natalitatii in Rromania dupa 2009 cand mamele in concediu maternal nu au mai primit 80% din salariu ... ci doar 3.000 de roni maxim.
  • +6 (28 voturi)    
    Rusine (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:39)

    nanuc666 [utilizator]

    Domnule presedinte, dar de femeile date afara in timp ce sunt in prenatal sau concediul de crestere a copilului ( conform "minunatiei" lui Boc)... ATI AUZIT?????? SUNTETI UN NESIMTIT!!!!
    Romii au 5-6 copii fiindca fura si ii pun si pe copii la cersit/ furat. Vai de natia asta proasta de romani ca nu vine peste voi sa va scoata din locsorul moale in care v-ati tolanit ( si nu ma refer aici numai la dvs.).
  • +11 (25 voturi)    
    Sigur vor iesi... (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:45)

    JestersTear [utilizator]

    ... multi Gica Contra "usefull idiots" cu argumente bazate pe corectitudine politica, antidiscriminare, bla-bla...
    Pe fond Basescu are dreptate: daca nu mentii suprematia, atunci dispari. Tiganii nu se vor adapta civilizatiei romanesti, mai degraba romanii vor fi asimilati culturii romanes (candva peste 50-100 de ani). Iar atunci sa nu va plangeti de manele, mizerie si promiscuitate.
  • +6 (22 voturi)    
    ha ! (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:51)

    Vuck [utilizator]

    De ce nu ne spune Basescu cat sta femeia in concediu de maternitate in Franta sau in Danemarca ?

    De ce nu ne spune Basecu cat costa o "nany" in Belgia si cum costurile cu acestea sunt suportate de la buget pentru mamele care se intorc la munca ?

    Guvernul Boc a dat-o in bara rau de tot cu politica impotriva natalitatii.
    • -4 (22 voturi)    
      Cand vei avea... (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:44)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

      .... productivitatea muncii si rezultatele din Danemarca si Franta, atunci vei putea cere indreptatit acele imbunatatiri.
      Toti cerem mai intai drepturi/beneficii iar cu rezultatele muncii (ma refer la productivitatea nationala) mai vedem noi dupa.
      ... parca Grecii au pati-o tot din cauza asta. Invatam si noi ceva din experientele altora?
      • +8 (18 voturi)    
        pe bune ? (Miercuri, 19 iunie 2013, 14:12)

        Vuck [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        Ce ma intereseaza pe mine productivitatea ta ?
        Atata timp cat o femeie cu un salariu de 10 mii de roni plateste taxele pentru acest salariu, de ce sa primeasca 800 ron indemnizatie post natala ca si una care a platit taxe la un salariu de 900 RON ?
        De aia femeile care castiga bine nu mai fac copii ci doar femeile rrome care nu produc nimic.
        E un simplu calcul financiar pe care Bescu degeaba se face ca nu-l pricepe.
        Sa stea el acasa sa-si cresca nepotii de la Eba pe 800 RON/luna sa vedem daca-i convine !
    • +13 (13 voturi)    
      Nastase (Miercuri, 19 iunie 2013, 13:35)

      deer [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

      Lasa ca a facut guvernul Nastase o mare politica pro natalitate. Si Tariceanu a continuat.
      In 2004, indemnizatia pentru mame a fost plafonata la fix 600 de lei, indiferent de salariul mamei (adica de contributia platita de mame). Sa tot stai doi ani acasa cu 600 lei/luna, dupa ce la serviciu castigai un salariu de 3500 lei/luna net.
      Nivelul cu 85% din venituri s-a reintrodus abia la sfarsitul lui 2008.
      • -5 (9 voturi)    
        ..si s-a scos (Miercuri, 19 iunie 2013, 14:25)

        Vuck [utilizator] i-a raspuns lui deer

        Boc la scos in 2010 si a introdus plafonul maxim de 800 RON.
        Nu va faceti ca ati uitat !
        • +11 (13 voturi)    
          Cred ca stiu mai bine (Miercuri, 19 iunie 2013, 15:25)

          deer [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

          In 2010, era plafonat la max 800 lei numai daca optai sa stai 2 ani acasa. Daca stateai numai 1 an, era tot procent din salariu.
          Dar in 2006, cand s-a nascut fiica mea, era 600 lei, indiferent de veniturile anterioare. Si din acest motiv a trebuit sa ma intorc la serviciu si sa-mi angajez bona la copil (fara forme legale, evident).
          Asa incat sa nu mai aud de PSD - Nastase si nici de PNL Tariceanu KaKarau. Pentru mine sunt toti din aceeasi categorie.
      • +7 (9 voturi)    
        ...asa-i (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:15)

        karula [utilizator] i-a raspuns lui deer

        Ai dreptate. Eu am primit 600 RON,pt gemeni...cu toate ca platisem taxe anii anteriori la 4200 Ron...de-aia am si spun FSN-isti nenorociti!
  • +5 (5 voturi)    
    cum, nu stii ? (Miercuri, 19 iunie 2013, 11:57)

    micul_licurici [utilizator]

    pentru ca iarna nu-i ca vara, de-aia!
  • +10 (18 voturi)    
    Ahaha (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:07)

    criss.cross [utilizator]

    Cum as putea eu sa tin 5-6 copii cu un salariu de 1000 de lei? Si nu, nu vreau sa-i trimit la cersit sau spalat parbrize.
    • -2 (8 voturi)    
      copii (Miercuri, 19 iunie 2013, 13:36)

      deer [utilizator] i-a raspuns lui criss.cross

      Dar cine te pune sa faci 5-6 copii? Poti sa te opresti la 1.
      • +1 (5 voturi)    
        pai (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:16)

        rider [utilizator] i-a raspuns lui deer

        nu zice Base sa crestem natalitatea?
      • +3 (7 voturi)    
        1.2.3.4.5.6.7.8.9. (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:17)

        karula [utilizator] i-a raspuns lui deer

        Crede-ma ca te opresti la 1 si la 3000 RON...pt simplu motiv ca daca-l faci pe al2-lea pe urma nu mai ai job...
        • +2 (6 voturi)    
          si daca castigi mai mult (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:54)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui karula

          si te risti la al doilea tot exista riscul sa te trezesti ca nu iti ajung banii si sistemul nu e ajuta. Nici sistemul sanitar si nici in ceea ce priveste educatia. De exemplu la ce gradinita de stat duci tu un copil de 2 ani, presupunand ca mama "sta" acasa doi ani cu copilul.
  • +16 (18 voturi)    
    raspuns (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:09)

    cristinazanes [utilizator]

    Hehe, incepe PANICA intre parlamentari! Nu mai aveti sclavi care sa va plateasca taxele si impozitele! E o consecinta fireasca a lacomiei si nesimtitirii celor din acel cuib infect numit cinic Casa "Poporului", care au adus intr-un asemenea hal oamenii (cu ceva creier ramas in teasta) incat gandesc ca e un BLESTEM sa-ti aduci copilul intr-o tara ca Romania. Intrebati orice tanar capabil de aici - Romania e o tara care SFARAMA VISE, e o tara in care, daca-ti tocesti coatele prin facultati ca sa te specializezi intr-un domeniu, muncesti ca un dement de 10 ori mai mult pentru a castiga un salariu MINIM din vest.
    Pe scurt, sa-ti raspund eu, dom' presedinte, la dilema pe care chiar n-ai cum s-o pricepi: tinerii capabili sunt speriati sa aiba urmasi intr-o tara in care politicienii lupta impotriva propriului popor. Tinerii sunt speriati de perspectiva ca o viata decenta e imposibila aici prin munca cinstita. Stiati prea bine ca asa se va intampla, in momentul in care erati mituiti de rechinii mai mari sa culcati la pamant economia, blestematilor.
    • +10 (10 voturi)    
      pe gustul meu (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:45)

      manoman [utilizator] i-a raspuns lui cristinazanes

      au inceput escrocii sa-si dea seama ca nu mai are cine sa le plateasca impozite! nu vor mai avea de unde sa fure. tiganii cu >7 copii nu platesc nimic, ba din contra, iar puradeii in viitor tot nimic.
  • +3 (7 voturi)    
    natalitate (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:10)

    Hefaistos [utilizator]

    Stiti care e marea pacoste a secolului nostru? Fariseismul! Ne ferim de ceea ce nu e "politically correct", la fel ca marea noastra Europa plina de moravuri bune si sanatoase. Moravuri care au dus la fenomene numite "discriminare pozitiva", aberatii ingrozitoare pentru majoritate! Plimbati-va prin Franta, prin Spania, Italia, Germania... vedeti cum populatia autohtona fuge din calea noii migratii... Natalitate excesiva, copiii nou-nascuti aruncati in spatele sistemului de asistenta sociala sau direct in strada la cersit si apoi la furat... Nu exista legi care sa-i poata atinge, comunitatile lor sunt unite si au reprezentanti extrem de vocali, zonele in care se aseaza devin peste noapte nefrecventabile... Politia nu are nici curajul si nici parghiile sa intervina... de ce? Pentru ca niste politicieni lipsiti de forta si viziune au instaurat legi slabe, moi... In curand populatia Frantei va fi majoritar maghrebiana, in Germania erau parca peste 10 milioane de turci, Italia si Spania au la fel mari probleme cu diverse etnii puse pe capusat. Asta e Europa anilor nostri... Romania nu face exceptie si putem spune ca se pliaza perfect pe trend. Cu riscul si perspectiva pe care Basescu, in mod destul de straveziu le-a aratat! Dar ce sa-i facem... la noi depinde cine spune adevarul, acesta nu e universal valabil! Adevarul pentru marea masa de prosti, pentru turma se spune la Antena 3! Uitati-va acolo in continuare...
  • +6 (14 voturi)    
    Ponta (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:10)

    Alex007 [utilizator]

    Daca era sa zica asta Ponta,cred ca era linsat aici instantaneu.
    E o cretinitate ce a zis Basescu.E vorba aia: putin si bun,mult si prost.
    In loc sa cresti 2 copii bine si sanatos,mai bine 7 si prost.
    • +4 (6 voturi)    
      1.2.3.4.5.6.7.8.9 (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:18)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui Alex007

      Poate el are ...7 ...prin porturi :)
  • +13 (15 voturi)    
    Ia de la Basescu (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:16)

    Eugen_ [utilizator]

    Ii "tine", ii trimite la cersit, copiii aia amarati "produc" si prin alocatii/ajutoare.
    Pe cand "romanca" (vai dl. Basescu!) trebuie sa-l creasca, nu se bazeaza pe stat. Si stiu multe cazuri in care mame cu copii de cateva luni au fost somate sa se intoarca la serviciu, altfel isi pierd locul. Si atunci cauta bona, da-i bani etc.
    Nimeni, nici macar vajnicul aparator si ruda a minoritatii colorate , nu spune cat la suta din prestatiile sociale gen alocatii si ajutoare sociale/venit minim garantat se duc catre colorati. Nimeni nu precizeaza ca, fiind multi si galagiosi, au in general parte de tratamente medicale gratuite, in timp ce tu roman fraier platitor de taxe esti tratat cu sictir prin spitale. Nimeni n-a anuntat cat la suta din locuintele sociale sau ANL le-au fost distribuite acestor (inca) minoritari. Sunt discriminati cand ii trimiti la lucru, insa cand se aduna cate 100 sa faca scandal ca iar a venit politia sa ridice vreun "prieten", asa iti sare discriminarea si nepasarea si primul gand e sa pui mana pe furca...
    Ne asteapta si pe noi ca tara ce se intampla acum in orasele pline de negri din SUA (Detroit, Memphis, New Orleans).
    Ca idee, Detroit este parca primul oras din SUA care s-a declarat in faliment.
    Populatie de negri: peste 84% conform wiki
    Scadere populatie in ultimii 60 de ani: 63%
    40% din iluminatul public nu functioneaza
    210 parcuri din 317 inchise definitiv
    70.000 de cladiri abandonate
    Din suprafata de 140 mile patrate a Detroitului, aprox. 1/3 este neocupata sau in paragina
    Mai putin de 1/2 din locuitorii peste 16 ani au un loc de munca
    60% din copiii din Detroit traiesc in saracie
    47% din locuitorii orasului sunt practic analfabeti
    Mai putin de 10% din infractiunile constatate sunt si rezolvate de Detroit Police Department
    Acum 10 ani orasul avea 5.000 de ofiteri de politie. Astazi mai lucreaza 2.500, iar in curand vor fi disponibilizati inca 100
    • +8 (8 voturi)    
      pai da (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:49)

      manoman [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

      coloratii sunt masele de manevra ale politicienilor.
      din pacate, acestea se intorc impotriva statului.
  • +11 (13 voturi)    
    Sa multumim partidelor (Miercuri, 19 iunie 2013, 12:22)

    Eugen_ [utilizator]

    continuare:
    Din cauza bugetului, majoritatea sectiilor de politie din Detroit sunt deschise doar 8 ore pe zi
    Rata criminalitatii este in Detroit de 11 ORI mai mare decat in New York City
    Infractionalitatea a ajuns la un nivel atat de mare incat chiar politia avertizeaza ca intrarea pe teritoriul Detroitului o face fiecare "pe barba lui"
    In clipa de fata Detroitul are datorii de peste 20.000.000.000 dolari, adica peste 25.000 pe cap de locuitor.

    Poate nu ne regasim inca, noi ca tara, in descrierea inspaimantatoare de mai sus, insa cu atatia asistati social gen "femeia roma cu 5-6 copii", gen bulibasi plini de aur si de masini care beneficiaza de ajutoare sociale sau de pensii de boala, eu cred ca in 20 de ani maxim Romania va fi iremediabil pornita pe acest drum.
    Contribuie din plin si Basescu, care in loc sa le spuna "femeilor rome" sa fie mai responsabile si sa nu se mai inmulteasca pe spinarea statului, le incurajeaza si le cununa...

    Asadar, ia de la Basescu!
    • +5 (5 voturi)    
      stampila n-are ochi (Miercuri, 19 iunie 2013, 13:27)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

      As prefera minusuri justificate de ceva. N-oi fi eu analist/sociolog/politician, insa cred ca un minus la comentariu inseamna ca nu esti de acord cu el. De ce?

      Insa din pacate asa suntem obisnuiti si sa votam, in functie de cine a dat galeata mai mare in campanie. Iar "conlocuitorii" in functie de cine i-a dat bulibasei galeata cea mai mare. Iar prin "galeata" nu trebuie numaidecat inteles chiar galeata.
    • +1 (3 voturi)    
      dar in Detroid cei ce nu platesc nu au... (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:22)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

      Si-ai uitat sa spui ca aia inchid scolile din cartierele de negrii ca sa faca economie la buget...dar pun mare accent pe supradotatii din sistemul public de invatamant! Ii aleg in fiecare an, ii cupleaza dupa performante in fiecare an, au program de pre-school si after-school...asa poti sa mergi la job...nu alergi la meditatii/afterschool/ inot/ patinaj...
  • +3 (11 voturi)    
    din categoria (Miercuri, 19 iunie 2013, 13:28)

    andrei1245 [utilizator]

    mai bine tacea!

    totusi
    multi dintre parintii nostri au avut si mai putine resurse pentru a ne aduce pe aceasta lume si pentru a ne intretine.

    si bunicii nostri au avut si mai putine resurse ca parintii nostri.

    tuturor ni sa-a spus ca e bine sa stam in scoala pana la 23-25 de ani. femeile ajung la 30 de ani fara copii si cu varsta e mai greu sa torni plozi. ele nu vor sa mai devina casnice si pentru ca sint educate intr-o meserie in care voe sa demonstreze.

    basescu a scos porumbelu. se mai intampla. la cat vorbeste este aproape imposibil sa nu scoata cate o prostie din cand in cand
  • +5 (7 voturi)    
    Sa iasa la numar ! (Miercuri, 19 iunie 2013, 13:34)

    hotnewsfil [utilizator]

    Basescu: Natalitatea, misiune pe care si femeile trebuie sa si-o asume. Cum Dumnezeu femeia roma poate tine cinci-sase copii, iar romanca nu poate?
    Intr-o familie de tigani care avea vreo opt-zece puradei (nici ei nu mai stiau cati au, ca veneau 'pe banda'), toti tinuti intr-o mizerie cumplita, unul dintre puradei era acoperit de un jeg impietrit (nu i se mai recunosteau trasaturile).
    In aceasta situatie, venita din voia intamplarii,tiganul si-a intrebat consoarta : 'ce zici, il spalam sau mai facem unul?"
    Intr-un alt caz, in familia unui celebru capitan de vapor, bine situat material, existau doi copii. Atatia facuse si crescuse nevasta capitanului vestit.
    Ca sa fi facut cinci-sase copii, ar fi trebuit ca nevasta sa fie maritata simultan, o viata intreaga, cu vreo trei capitani de vapor, toti cu castiguri indestulatoare. La mormoni s-ar putea.
    Cum adica? Doar patriotismul ii lipseste femeii romance sa nasca, pe banda, si sa creasca (in conditii omenesti) cinci-sase suflete?
    Stiti vorba : 'satulul nu crede flamandului!'
  • +5 (9 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 19 iunie 2013, 14:49)

    wasabi [utilizator]

    Basescu in 2010: "Romania a devenit o tara de mamici"

    Basescu in 2013" Cum Dumnezeu femeia roma poate tine cinci-sase copii, iar romanca nu poate?"

    Fiecare sa judece singur ce vrea sa zica...ca eu nu il mai inteleg.
    • +3 (5 voturi)    
      bun comentariu (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:29)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui wasabi

      doar a uitat ca a spus asa ceva
    • 0 (0 voturi)    
      citat (Joi, 20 iunie 2013, 3:43)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui wasabi

      Mai exact atunci a zis "În ultima vreme, România nu mai are femei, are mămici. Nu mai are copii, are bebeluşi. Toată ţara a devenit o ţară plină de mămici şi bebeluşi." :))
  • -1 (11 voturi)    
    Ceausescu macar a facut ceva (Miercuri, 19 iunie 2013, 15:31)

    alex1234 [utilizator]

    eausescu macar a facut ceva

    Cand a aflat in 1965 cf. unui studiu al Academiei care spunea ca in 75-100 de ani tiganii vor deveni majoritari la noi oin Tara (asta e adevaratul motiv al deciziilor lui Ceausescu lucru care nimeni nu-l spune)

    Ceausescu a interzis avorturile
    (masura poate fi controversata sau nu:
    dar sa omori un fat viu in burta tot crima e)

    A marit alocatiile pentru mamele cu mai multi copiii

    A infiintat ordinul de mama eroina care avea si facilitati banesti

    A marit banii pe care-i primea o mama la nasterea unui copil

    A infiintat mii de crese, gradinite si scoli in Romania

    A dat ordine clare de urmarire medicala a nou-nascutilor (cine isi mai aminteste la fiecare nastere suna un medic la usa apartamentului si vizita pentru consult periodic si gratuit copilul nou nascut la parinti acasa)

    A infiintat dispensare medicale in fiecare cresa , gradinita si scoala.

    Practic a urmat o explozie demografica de pe urma careia inca se mai pot plati pensiile astazi....asa cum se pot plati

    Peste 50 de ani, Basescu a dat din gura ca de obicei ...si-atat....si ne-a spus ca pseudo-sef de stat ca prin 2030 nu va mai fi cine sa plateasca pensiile...caci vor fi numai batrani
    • +3 (5 voturi)    
      ...blocuri de pomana...job la stat ... (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:24)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      WOW...a inteles Ceausescu statistica...
      Si aluia-i trebuiau prosti si aplaudaci...
      • +1 (1 vot)    
        se vede ca n-ai trait pe vremea aia (Joi, 20 iunie 2013, 4:21)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui karula

        se vede ca n-ai trait pe vremea aia

        cine a trait are ce compara

        cine nu, nu
      • 0 (4 voturi)    
        pe langa Basescu,Iliescu si Constantinescu (Joi, 20 iunie 2013, 4:30)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui karula

        Pe langa Basescu,Iliescu si Constantinescu,
        Ceausescu a fost Un Mare Om de Stat care a pus interesele Romaniei pe primul plan in tot ce a facut...
        Astialalti trei vor fi trecuti la "si altii" in cartile de istorie.
        (unul "la influenta KGB-ului in rasturnarea lui Ceausescu", unul la influenta SUA in Europa de est si ultimul deloc)

        Pacat ca eram prea prost in 89 ca sa-nteleg ce important era sa-ti platesti datoriile

        acuma indatorati fiind de urmasii stalinistilor bolsevici, vedem cum ne dicteaza altii ce sa facem si cum asa zisii nostri conducatori executa fara sa cracneasca cresteri de preturi, vanzari de resurse etc etc...in timp ce poporul o duce ca vai de mama lui din rau in mai rau.
    • 0 (0 voturi)    
      ce tot vorbesti? (Joi, 20 iunie 2013, 18:24)

      alex00 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      concediul de maternitate era 3 luni dupa care femeile se intorceau la servici si generatii intregi de copii cresteau singuri cu cheia de gat sau la bunici. Ce ai zice daca s-ar schimba in felul asta situatia? le-ar place oamenilor care se plang pe aici ca timp de 2 ani de zile statul ar trebui sa le dea mai mult?
  • -1 (3 voturi)    
    ASTEA SUNT "GOGSILE"... (Miercuri, 19 iunie 2013, 15:34)

    father nicky [utilizator]

    ...pe care Basescu le arunca pe piata ca nu cumva sa-l intrebe cineva de ce a venit in RO directoarea FMI si directorul BERD si cand "regimul coabitantilor" va semna un nou acord pentru o noua "centura de siguranta"! Basescu face "joc de glezne" si "stand up comedy" pe la televiziuni, incercand sa deturneze atentia poporului, in timp ce "partenerul" de coabitare negociaza in genunchi incheierea unui nou acord cu institutiile bancare internationale! E disperare mare si scroafa-i moarta in cotet! Se liberalizeaza pretul la gaze si celelalte preturi vor exploda! Trai pe vatrai frate!
    • -1 (3 voturi)    
      Corect ai mare dreptate (Joi, 20 iunie 2013, 4:37)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Corect ai mare dreptate
      Basescu "imbraca" cele mai jenante vanzari de resurse din istoria Tarii noastre
      in plapuma "necesitatii"

      sau vorbeste
      "aiurea -n tramvai" (cum a facut acuma)
      despre un lucru adevarat dar pentru care n-o sa faca nimic pentru ca il doare-n cot de el
      ca sa abata atentia de la aceaste vanzari de resurse

      arta disimularii la basescu e mare ...dar e un farseur la apus...de cariera ...si publicul a-nceput sa-i stie bine trucurile

      bine nu chiar toti...mai vad cativa entuziasti basisti pe hotnews ...dar nici ei nu-si explica de ce Coabiteaza Basescu

      Explicatia reala este cea pe care ai dat-o tu f. bine...
  • -1 (9 voturi)    
    Asa s-a gandit si Ceausescu (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:06)

    Leul in iarna [utilizator]

    cand a dat legea impotriva avortului si cand s-au nenorocit o multime de femei care nu-si puteau permite sa mai faca vreun copil din cauza conditiilor mizerabile de viata. Domnul Basescu probabil plutea pe ocean sau conducea afaceri pe la Anvers de nu-si mai aminteste. In plus, pare a le considera pe femei niste animale de reproducere. Penibil!!!!
    • -1 (9 voturi)    
      de nu erau "animalele alea de reproducere" (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:23)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      de nu erau "animalele alea de reproducere"

      nu mai existai si nu mai apucai sa spui bazaconiile astea...

      pai fara reproducere nu ies copii...
  • +1 (3 voturi)    
    Despre familii si natalitate in Germania (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:53)

    Setalcott [utilizator]

    http://ozconservative.blogspot.com/2013/05/german-cardinal-we-are-dying-people.html
  • +2 (4 voturi)    
    Despre viitorul Europei (Miercuri, 19 iunie 2013, 16:56)

    Setalcott [utilizator]

    "At the hour of its greatest success, Europe seems hollow, as if it were internally paralyzed by a failure of its circulatory system that is endangering its life, subjecting it to transplants that erase its identity. At the same time as its sustaining spiritual forces have collapsed, a growing decline in its ethnicity is also taking place.

    Europe is infected by a strange lack of desire for the future. Children, our future, are perceived as a threat to the present, as though they were taking something away from our lives. Children are seen—at least by some people—as a liability rather than as a source of hope. Here it is obligatory to compare today's situation with the decline of the Roman Empire. In its final days, Rome still functioned as a great historical framework, but in practice its vital energy had been depleted.

    This case illustrates a peculiar Western self-hatred that is nothing short of pathological. It is commendable that the West is trying to be more open, to be more understanding of the values of outsiders, but it has lost all capacity for self-love. All that it sees in its own history is the despicable and the destructive; it is no longer able to perceive what is great and pure. What Europe needs is a new self-acceptance, a self-acceptance that is critical and humble, if it truly wishes to survive.

    Multiculturalism, which is so passionately promoted, can sometimes amount to an abandonment and denial, a flight from one's own things."

    Ghiciti cine e autorul.
    http://ozconservative.blogspot.com/2013/06/the-west-has-lost-all-capacity-for-self.html
  • +3 (9 voturi)    
    pentru vuck si altii ca el (Miercuri, 19 iunie 2013, 17:17)

    un dac [utilizator]

    care-l confunda pe Boc cu Nastase sau Tariceanu
    Plafonul de 600- 800 lei era pe vremea prea putin impuscatului, continuat de prea mult casatoritul.

    Acum lucrurile sunt simple: 85% din salariu, dar nu mai mult de 3,400 lei pentru 1 an sau maxim 1,200 lei pentru 2 ani.
    Mamele din Romania pot sta acasa cel mai mult din UE, asta este un factor benefic pentru copil.

    Evident ca exista MAREA problema a banilor.
    Dar pentru o oarecare patura sociala lucrurile stau mai bine decat in franta, belgia, danemarca, olanda etc. Procentual, nu in sume absolute.
    Ma refer la mamele care castiga aprox 1,000 euro pe luna, diferenta nu este atat de mare. Sau la mamele care au alte surse de venit (tatal de obicei sau familia extinsa).

    Nu-l mai scoateti pe Boc vinovat chiar pentru orice. Nu o fi chemat el minerii in iunie?
  • +4 (6 voturi)    
    Nu numarul face puterea... (Miercuri, 19 iunie 2013, 21:20)

    mcris [utilizator]

    ...ci inteligenta (vezi state mici ca Olanda, Singapore si altele) si unirea (Unirea face Puterea pentru cine stie istorie)! Pe de alta parte eu cred ca deja am fost asimilati: cu denumirea de rom impusa sa rimeze cu Romania, cu rahatii de caini si gunoaiele la vedere mai peste tot, cu primarii Crin Halaicu, Viorel (fleur de) Lis si alti conducatori. Wake up, Tepes nu mai vine!
  • +7 (7 voturi)    
    Procesul a inceput si este ireversibil (Joi, 20 iunie 2013, 0:41)

    Dalinar [utilizator]

    Romania se transforma incet in RRomania. Intrebarea e buna si o pun si eu presededintelui, chiar asa, cum e posibil domnule presedinte? Cum e posibil ca cei care muncesc sa nu-si permita si cei care cersesc/fura/omoara....isi permit? Nu mai trimit bani in tara diasporenii, ce s-a intamplat de v-ati crizat?
  • +2 (2 voturi)    
    este bine ca Presedintele intreaba (Joi, 20 iunie 2013, 8:26)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Poate ajung masele sa inteleaga ca deranjul politic ne-a luat ochii si nu mai vedem nesimtirea politicienilor de a ne baga mana in buzunar in fiecare zi construindu-si in acelasi timp un scut legal as we are speaking.

    Lungul nasului este o problema pusa in carca maselor necuvantatoare!
  • +1 (1 vot)    
    dar tu... (Joi, 20 iunie 2013, 13:00)

    manon [utilizator]

    Basescule, tu de ce ai doar doi copii? ca la banii de capitan de vas pe care i-ai avut pe vremea lui odiosu puteai tine 10 copii in cele mia bune conditii, nu doi.....faci acum pe lupul moralist? O familie cu venit cumulat de 1000 lei pe luna cum crezi ca poate tine 5 copii?? Stii ce inseamna asta? HABAR N-AI!!! Stii cat costa facturile casei, haine, mancare, transport, toate darile si rechizitele de scoala pentru 5 copii? Vorbesti sa nu adormi....sau te-ai trezit din vis vorbind aiurea....cu mare placere iti voi da vorul negativ la urmatoarele alegeri la presedintie ca m-am saturat de aberatiile tale si de cat iei in brate tiganii care fura de rup si arata opulenta din furaciune, si crima fara jena pe toate posturile. Eu muncesc la privat din 2000 si inainte am lucrat la stat. Din salariul meu si al sotului dupa 30 de ani de munca nu imi permit masini scumpe si vile...nici concedii decente macar, am ales sa investesc in educatia copilului meu am considerat ca trebuie sa raman ceva bun pentru societate, un om educat si nu masini de fite si vile nesimtite....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by