VIDEO Ce a transmis Opozitia Bruxelles-ului: Statul roman e mai putin modern ca oricand, mai corupt ca oricand, mai clientelar ca oricand, e mai putin eficient si mai costisitor decat oricand/Democratia a fost suspendata in Romania

de Anne-Marie Blajan     HotNews.ro
Marţi, 31 ianuarie 2012, 13:34 Actualitate | Esenţial


Liderii opozitiei la Bruxelles
Foto: ALDE
"Romania nu este si nu va fi Belarus, Romania nu este si nu va fi Rusia. Romania este un stat, o societate, romanii sunt o natiune care au facut o optiune fundamentala si definitiva pentru Europa", a spus Crin Antonescu in PE, in dezbaterea Democratia romana. Abuz politic si reactia cetatenilor. El l-a criticat pe ambasadorul american la Bucuresti, pentru declaratia potrivit careia situatia din Romania este buna, pentru ca manifestantii de la Bucuresti "nu sunt impuscati de pe cladiri".

Un dialog intre putere si opozitie a avut loc marti dupa-amiaza, in sediul Parlamentului European de la Bruxelles, in dezbaterea la care au participat liderii partidelor din coalitia de opozitie, ministrul Muncii, Sulfina Barbu, ca reprezentant al guvernului, eurodeputati din principalele grupuri politice din PE si reprezentanti ai societatii civile si jurnalisti.

Scopul principal al dezbaterii a fost, potrivit lui Victor Ponta si Crin Antonescu, de a arata ca manifestantii de la Bucuresti nu au iesit in strada pentru ca li s-au taiat niste bani, ci pentru ca au simtit ca democratia in Romania este in pericol, un scop atins, considera ambii politicieni.

In plus, ei au vrut sa arate ceea ce considera derapaje de la principiile si valorile europene si sa isi ia angajamentul, in fata familiilor lor politice europene, ca odata ajunsi la putere nu vor apela la aceleasi mijloace nedemocratice ca si actuala putere.

Iata principalele declaratii ale liderilor opozitiei si ale reprezentantului puterii:


Victor Ponta, liderul PSD, a sustinut discursul in limba engleza
  • Nu am venit aici, impreuna cu partenerii mei, sa ne plangem de Romania sau sa criticam Guvernul. O facem in Bucuresti si e suficient.
  • Vrem sa va informam corect si onest despre fapte pe care le consideram incalcari ale standardelor democratice.
  • Al doilea obiectiv e sa ii aparam pe cei care au iesit pe strazi in Romania, pentru ca au fost acuzati ca au iesit doar pentru ca li s-au redus niste bani, dar e nedrept sa spunem asta. Sunt in strada, la minus 15 grade, pentru ca vor standardele europene pe care le doream cand am aderat la UE.
  • Suntem in locul potrivit pentru ca PE e parlamentul meu. Sunt cetatean european si problemele trebuie dezbatute aici, in Parlamentul European.
  • M-as limita doar la trei fapte, care sunt imposibil de negat: alegerile democratice, modul in care legi importante sunt adoptate in Romania si legile electorale.
  • Guvernul roman a amanat alegerile care at trebui sa aiba loc in iunie. I-am spus premierului roman: putem sa fim de acord ca amani alegeri pentru ca sunteti intr-o pozitie precara. Ce mi-ai spune insa daca am fi noi la putere si am alege sa amanam alegerile pana in 2013?
  • In ultimul an si jumatate Guvernul a trecut 14 legi foarte importante - codul muncii, legea educatiei - prin asumarea responsabilitatii guvernului, nu prin dezbatere parlamentara. Nu am avut dreptul constitutional sa aducem amendament, nu am avut dreptul sa votam impotriva lor. Am depus motiuni de cenzura, dar parlamentarii puterii nu au votat. Aceasta procedura speciala, prevazuta de Constitutie doar pentru situatii speciale a fost folosita de doua ori in patru ani de guvernare social-democrata si de 14 ori in doi ani de guvernare.
  • Legea electorala e al treilea punct pe care vi l-as aduce in atentie. Pe 31 ianuarie nu stim cand vor fi alegeri, ce sistem electoral va fi pentru alegerile locale sau parlamentare. Nu cred ca un guvern cu 14% din intentia alegatorilor poate organiza alegeri.
  • Democratia a fost suspendata in Romania. Este un mare pericol pentru noi, ca tara europeana si nu trebuie sa acceptam explicatii. Am venit sa prezint faptele, sa apar oamenii din strazi nedrept acuzati ca protesteaza pentru salariu sau pensie si sa aratam familiei politice ca nu vream sa folosim aceleasi instrumente, ci ca vrem sa revenim la modul democratic de a guverna.
  • Am fost acuzat de guvern ca am cerut ca Romania sa fie pedepsita. Nu este adevarat, modul de a pedepsi un guvern e prin alegeri si sper ca Romania va avea alegeri libere din nou.
Crin Antonescu, liderul PNL, sustine discursul in limba romana
  • Spre deosebire de ceea ce reprezentantii puterii actuale de la Bucuresti cred, noi nu suntem aici pentru a ne plange, pentru a denunta sau pentru a cere ajutor.
  • Buna parte din clasa politica romaneasca si societatea sunt suficient de mature pentru a-si apara statul de drept si calitatea regimului democratic. Este motivul principal pentru care astazi suntem acasa impreuna cu dvs. toti, intr-o dezbatere care este despre Romania, dar e in fond si despre familia noastra mai mare, Europa. E o discutie in familie, despre realitati, perspective si, mai ales, riscuri.
  • Acum cateva zile presedintele Romaniei, intr-o interventie mult asteptata, spunea: Eu sunt un dictator? Nu sunt un dictator, pentru ca ma ataca multi de dimineata pana seara, in dezbateri la televizor. Ceea ce e adevarat. Sunt multi, 10-15-20 de oameni politici si 5-10-15 jurnalisti. Nu accept sa punem problema asa. Nu accept ca intr-o tara din UE cineva sa ne aduca astfel de argumente cum ca n-ar fi dictator. N-a spus nimeni ca in Romania e dictatura, ca presedintele Romaniei e dictator.Sigur ca am putea intreba cati functionari publici din Romania isi pot afirma public, linistiti, convingerile politice? Cati cetateni ai Romaniei pot sa-si afirme si manifeste convingerile politice fara sa se teama fara repercusiuni? Noi nu gasim acceptabil ca intr-o tara a UE in 2012 sa discutam daca este sau nu dictatura. Trebuie sa discutam calitatea si performanta acelui regim democratic.
  • Poate ca si dl. Lukasenko poate fi criticat de oponenti politici, cu siguranta ca si liderul Rusiei este criticat. Nu putem afirma ca acolo sunt democratii performante.
  • Dialogul cu opozitia e o amintire, dialogul cu sindicate si sindicatele sunt o amintire, dialogul cu societatea civila e aproape o amintire. Presedintele basescu spunea ca societatea de buna calitate sa iasa la rampa. Nu admitem ca societatea civila recunoscuta sa fie impartita in de buna sau de proasta calitate. Asta o pot face doar cei pe care ONG-urile sustin ca le reprezinta, nu liderul sistemului politic.
  • Acesti oameni care sunt in strada nu sunt in strada din cauza masurilor de austeritate economica,a cest lucru trebuie foarte bine inteles. Ele au fost luate in luna mai 2010. Masuri dintre cele mai dure, fara nicio indoiala cele mai dure din UE: reduceri salariale cu 25%, crestere spectaculoasa, de la 19 la 24% a TVA, inghetarea pensiilor, oricum destul de mici si multe masuri dramatice. Romanii nu au protestat atunci.
  • Protesteaza acum, nu pentru a cere recuperarea acestor drepturi salariale, pentru ca asa cum afirma acesti protestatari simt ca singurul castig cert al Romaniei dupa 20 de ani - garantiile pentru o societate democratica si un stat de drept - sunt in pericol. Pentru ca, de facto, si toata lumea vede, in Romania puterea s-a concentrat in mana unui singur om, iar principalul partid de guvernamant se comporta aidoma partidului stat pe care romanii il cunosc si nu il mai vor niciodata.
  • Aceste proteste sunt spontane, nu sunt organizate de opozitia politica si reprezinta varful aisbergului. iar nemultumirea majora, profunda, cauzele ei in societatea romanesca sunt foarte bine redate de cercetarile sociologice, sondajele facute.
  • Trebuie spuse cateva lucruri foarte simple: fiecare are dreptul sa isi aleaga sistemul politic inc are vrea sa traiasca si care i se potriveste. Romania nu este si nu va fi Belarus, Romania nu este si nu va fi Rusia. Romania este un stat, o societate, romanii sunt o natiune care au facut o optiune fundamentala si definitiva pentru Europa, cu valorile ei de familie si din aceasta familie Romania nu va iesi.
  • Se invoca faptul ca in toti acesti ani o putere reformatoare cu viziune si vointa a modernizat statul roman si ca opozitia, prezentata demult, inclusiv in forurile europene, drept retrograda, antireformista blocheaza acest proces de modernizare a statului.
  • Ar trebui sa ne intrebam ce inseamna modernitatea statului in Europa. (...) La Bucuresti se vorbeste despre statul iresponsabil, despre statul care nu are nicio raspundere, desi continua sa incaseze impozite, desi continua sa asume in numele cetatenilor sai decizii cruciale fara dialog, desi continua sa vorbeasca in termeni mussolinieni despre un conducator si un popor care trebuie sa il urmeze. Despre faptul ca cei care nu sunt de acord pot pleca si despre faptul ca statul nu are nicio obligatie fata de cetatenii sai. Daca asta e modernitatea statului, atunci in Romania are loc un proces de modernizare a statului pe care opozitia nu l-a sustinut.
  • In realitate, statul roman e mai putin modern ca oricand, e mai corupt ca oricand, e mai clientelar ca oricand, e mai putin eficient si mai costisitor decat oricand, mai putin de folos cetateanului platitor de impozite ca oricand.
  • Citez din ambasadorul SUA la Bucuresti care spunea, comentand aceste mici proteste: "Romania e bine, Romania merge bine, in Romania e progres pentru ca acesti manifestanti, spunea textual domnia sa, nu sunt impuscati de undeva de sus, de pe acoperisuri". Apoi ne indemna: "daca nu ne credeti, intrebati-i pe cetatenii Siriei". Am incheiat citatul.
  • Romania a avut oameni impuscati de pe acoperisuri, peste 1000, cu precadere tineri, acum 20 de ani. Iar ei n-au murit pentru ca noi sa fim comparati astazi, tara membra de ceva vreme a UE, cu Siria. Cine face confuzii geostrategice are tot timpul sa revina. Noi nu putem, pentru cei care au fost impuscati de pe acoperisuri.
Daniel Constantin, liderul PC, isi sustine si el, in limba romana, discursul
  • USL nu a solicitat si nu va solicita suspendarea fondurilor europene pentru Romania.
  • Motivele pentru care am venit sunt doua:s tarea de fapt instalata in Romania odata cu alegerile din 2009i si starea de fapt din ultimele doua saptamani, oameni care protesteaza in Bucuresti si in cele mai importante orase din Romania.
  • Miscarea protestatara nu poate fi comparata cu protestele cauzate de austeritate, la fel ca in alte state europene. (...) Ea exprima neincrederea in autoritati si in institutiile create. (...) E vocea prapastiei creata intre cetateni si institutii.
  • Sub diferite pretexte, rand pe rand, institutiile statului - parlamentul, justitia, politia, sindicatele, dar mai ales presa - au fost tinta unor culpabilizari de grup, a santajului, a amputarii efectivelor umane, a impregnarii lor cu personaje obediente, dar incompetente.
  • Metodele de guvernare seamana perfect cu cele ale statului totalitar comunist.
  • Toate masurile gresite ale guvernului Boc au fost suportate cu resemnare. Rabdarea s-a sfarsit si nu mai exista nicio speranta in acest moment. 
  • Populatia noastra nu a primit prea bine vizita secretarului general al PPE, domnul Lopez. Si nici prezenta lui, probabil din lipsa altui contact, la presedinte. Pentru ca presedintele trebuie sa fie in afara partidelor politice.
Sulfina Barbu, ministrul Muncii, a prezentat argumentele Guvernului:

  • Guvernul Romaniei s-a angajat intr-un proces de reforme intr-o perioada de criza care nu afecteaza numai Romania. Romania a inteles ca UE trebuie sa fie stabila financiar, puternica si competitiva si fiecare stat membru are obligatia sa ia masuri sa nu creeze greutati suplimentare UE.
  • Romania, in baza unui acord cu FMI, BM si UE, a asumat aceste masuri. Din pacate a fost necesar sa folosim asumarea raspunderii, din lipsa dialogului cu opozitia. Si as aminti ca in art. 114 din Constitutie scrie clar ca guvernul isi poate asuma raspunderea, dar in urma angajarii raspunderii, opozitia are dreptul sa demita guvernul prin motiune de cenzura. de fiecare data guvernul vine practic si isi depune mandatul. Si mai exista un filtru suplimentar: Curtea Constitutionala. Opozitia are dreptul sa atace orice act pe care guvernul si-a asumat raspundere.
  • As vrea sa amintesc ca in 2009 eram parteneri de guvernare, iar dl. Ponta era ministrul pentru relatia cu Parlamentul in guvernul Boc si au fost 5 asumari de raspundere in acea perioada, iar dl. Ponta si partidul sau le-au sustinut.
  • Referitor la reforme, as aminti doar una: Codul muncii. Era necesar sa venim cu o modificare a Codului Muncii, pentru ca nu mai raspundea realitatilor economice. Prioritar era sa avem o piata a muncii flexibila.
  • S-a mai amintit despre comasarea alegerilor. Ratiunea pe care Guvernul a avut-o in vedere atunci cand a propus comasarea a fost una strict economica. Intrarea in campanie electorala presupune o incetinire a institutiilor statului intr-un an in care avem nevoie de functionarea lor la maxim, mai ales pentru atragerea de fonduri europene. dar a intervenit un filtru: Curtea Constitutionala. Guvernul i-a respectat deciziile si asteptam motivarea Curtii.
  • Este foarte adevarat ca sunt demonstratii in Romania, cetatenii au drept sa protesteze, dar solutiile sunt politice. Am facut si facem apel la colegii din opozitie pentru identificarea solutiilor. Dar asta inseamna dialog, programe.
  • Inchei prin a-mi exprima speranta ca aceste dezbateri vor fi continuate la Bucuresti pe problemele de politica interna si vom identifica solutii pentru problemele cetatenilor. Pentru ca UE are nevoie de state puternice, care sa respecte ceea ce ea decide: disciplina bugetara si evitarea derapajelor.
Iata cum a decurs evenimentul organizat in Parlamentul European:

16.40: Fragmente dintr-un filmulet de prezentare, realizat de Antena 3, ruleaza pe transmisia live, dar ele se intrerup brusc. Filmuletul are drept scop prezentarea situatiei.
16.42: Dezbaterea a inceput si este moderata de jurnalistul bulgar Georgi Gotev. Urmariti cele mai importante declaratii ale vorbitorilor.

Au fost rostite discursuri introductive de catre organizatorii Catalin Ivan, din partea social-democratilor, si a Noricai Nicolai, din partea liberalilor, dupa care si-a sustinut discursul Hannes Swoboda, liderul S&D din PE.

Guy Verhofstadt, liderul liberalilor din Parlamentul European

  • Sunt ingrijorat si grupul nostru politic ca exista o tendinta in crestere in Europa: populismul si radicalismul in Europa. O renationalizare a Europei. Respectul drepturilor omului, a libertatilor este la fel de important ca respectarea regulilor pactului fiscal. Ar fi foarte rau sa ignoram valorile democratice care au stat la baza crearii UE.
  • 2012 este un an tulbure pentru Romania, proteste in tara si in strainatate, in fata ambasadelor Romaniei. Nu se mai poate continua asa.
  • In 2011, potrivit indexului democratiei, se arata ca din 2008 democratia din Romania e in declin, pe locul 59 acum. Trensparency International, indexul de perceptie a coruptiei, Romania e pe acelasi loc cu China, 78. Reporteri fara frontiere au publicat indexul libertatii media, acum Romania e pe locul 47, in declin.
  • E datoria noastra, in PE, sa discutam despre asta. Uniunea Europeana este reprezentata nu doar de piata comuna, ci si de principii si valori.
Au urmat apoi discursurile liderilor partidelor politice de opozitie din Romania, Victor Ponta, Crin Antonescu si Daniel Constantin.

17.46: Teodor Stolojan, liderul europarlamentarilor PDL in PE, cere ca reprezentantul Guvernului Romaniei, Sulfina Barbu, sa fie ascultata.

17.54: Se prezinta un film documentar realizat de Antena 3, la solicitarea ALDE, cu votul pe legea pensiilor si numaratoarea Robertei Anastase. presedintele si-a asumat rolul de premier, este comentariu, argumentand ca a prezentat legea sistemului financiar. Presedintele forteaza reorganizarea teritoriala, actioneaza ca premier si rpesedinte prezidand sedinte de guvern si anunta masurile de austeritate. Presedintele si guvernul au politizat majoritatea institutiilor. Sunt prezentate imagini ale agresiunii jandarmilor asupra manifestantilor.

17.59: Incepe panelul cu societatea civila, in care iau cuvantul Cristian Parvulescu, Victor Alistar, Liviu Voinea.

18.00: Se cere difuzarea unui alt film, ca raspuns la filmul opozitiei. "Daca ati aratat un film, e normal sa aratam si noi filmul", spune un reprezentat al PPE . Moderatorul decide difuzarea filmului dupa dezbatere, difuzarea care nu a mai avut loc.

Cristian Parvulescu, ProDemocratia

    * Am fost supusi in ultimele zile la presiuni si intrebati ce cautam, ce vrem, de ce venim aici.
    * Democratia din Romania este una fragila, riscurile extremismului politic sunt cat se poate de reale in momentul de fata
    * Ceea ce se intampla in Romania este o continuare a miscarilor indignatilor din toata lumea - toate exprima nemultumire fata de guvernanta actuala, oricum s-ar manifesta ea.
    * Indignatii din Romania au propriile lor cereri.
    * Pentru mine democratia este o stare de spirit. (...) Ori daca este asa, rolul institutiilor in mentinerea sau degradarea starii de spirit este esential.
    * Nu austeritatea a produs protestele din ultimele saptamani, ci starea democratiei romanesti, nemultumirile fata de cum functioneaza aceasta.
    * Constatam ca exista probleme legate de legislatia electorala. Ele sunt fie probleme recurente, fie noi, aduse aminte de politicieni. o problema recurenta care ma ingrijoreaza este cea referitoare la frauda electorala. In ultimul sondaj pe care prodemocratia l-a facut, din septembrie 2010, 80% dintre romani credeaiu ca alegerile se fraudeaza in Romania. (...) Demonstreaza o stare de spirit, nu este un fapt demonstrabil, dar ne arata cat de mare e nemultumirea.
    * O alta problema este stilul politic, ma refer la limbaj - care mizeaza pe violenta-, pe de alta parte la legiferare. Suint proceduri greu de acceptat intr-o democratie, de 14 ori guvernul si-a asumat raspunderea. Sunt legi importante si remarcam absenta dialogului social si civic. dialogul social ca proces de negociere a reformelor nu funtioneaza. nu mai discutam despre dialogul civic care a fost, pana la manifestatiile din aceasta iarna, inexistent.
    * Coruptia si clientelosmul - duc la finantarea campaniilor electorale,lientelismul domina relatia partidelor cu societatea, duce la politizarea administratiei care a atins un grad fara precedent. Primele victime ale disponibilizarilor sunt functionarii apolitici.

Victor Alistar, Transparency International

    * Fondul evenimentelor de la Bucuresti a fost o nemultumire sociala si asta a avut legatura cu masurile economice. Dificultatea cea mai mare a pornit din faptul ca s-a demonstrat o lipsa de transparenta a autoritatilor publice, ceea ce a impiedicat cetatenii sa inteleaga de ce se intampla. Lipsa dialogului social a dus la lipsa de intelegere si a dus la respingerea a priori a unor decizii
    * In paralel cu masurile de austeritate, situatia coruptiei este foarte acuta. Studii arata ca in Romania coruptia este endemica, se intalneste de la nivelul administratiei locale, pana la cea centrala, de la nivel de front office pana la decizii publice. E greu de inteles cum statul indeamna catre strangerea curelei si nu face nimic pentru risipa banilor publici.
    * Lipsa dialogului social, lipsa transparentei privind ce se intampla cu banii din taxe si impozite conduce la senzatia ca suntem in fata unui stat incapabil sa asigure un nivel corect al politicilor publice.
    * Politicile publice nefiind pe deplin explicate nu au dat incredere cetatenilor cu privire la efectele lor si au dat senzatia ca ele sunt servite anumitor cercuri de interese nelegitime.
    * Un exemplu de coruptie este legat de modul in care sunt prioritizate politicile publice.

18.37: Claudiu Craciun, un lector la Universitatea Bucuresti, dupa cum a fost prezentat, este reprezentantul vocilor din Piata Universitatii. El a prezentat la Bruxelles, in limba engleza, mesajul protestatarilor:

    * Sunt vremuri dificle atunci cand o tara nu are incredere in politicieni, ci in cetateni. Vrem sa avem incredere in politicieni, in democratie, in institutiile publice, dar nu ne faceti treaba mai grea.
    * Bineinteles ca vrem ca Guvernul sa plece, dar avem nevoie de schimbari mai profunde. Va cer, domnilor politicieni, sa ascultati. Dialogul nu inseamna sa trimiteti jandarmi care sa bata oamenii, sa ii schilodeasca.
    * Am participat la un mic miracol, oameni din toate straturile sociale venind impreuna si dand voce nevoii de schimbare. Sa nu oprim asta. Suporterii, portretizati ca huligani si bestii de media, am descoperit ca sunt tineri scoliti, activisti, ecologisti.
    * Toti oamenii, chiar daca n-au auzit de proiectul RMGC, dupa zile de protest au spus ca nu vor proiectul, chiar daca inainte nu auzisera de el.Si asta e doar inceputul, pentru ca probabil Europa de Est are nevoie de o primavara democratica. Dupa 20 de ani poamenii nu mai au incredere in democratie. Poate ca avem nevoie de o primavara democratica si poate va veni daca ii ignorati pe oameni.

18.47 Debuteaza sesiunea de intrebari si raspunsuri, dezbaterea propriu-zisa, cu prima interventie a lui Cristian Preda, din PPE.

Monica Macovei remarca faptul ca, la ora 19.00, au ramas 99% dintre participanti in sala doar romani. Ea arata ca protestele sunt impotriva clasei politice si pentru reforma ei, ca au fost politicieni ai Opozitiei in Piata Universitatii si ca au fost huiduiti.

Eurodeputata intreaba care este pozitia oficiala a grupurilor S&D si ALDE - Swoboda si Verhofstadt, care au plecat de la dezbatere dupa ce si-au sustinut discursurile - care este pozitia referitoare la rapoartele asupra MCV. "Daca nu aveti obiectii, cum reconciliati pozitia dvs. cu cea a liderilor PSD si PNL din Romania?", a intrebat Macovei.

    * Fac socialistii si liberalii din alte state amenintari ca atunci cand vor ajunge la putere ii vor arest pe toti cei din opozitie? Ameninta ei procurorii si judecatorii?
    * L-as intreba pe dl. Parvulescu, care nu mai e in sala, daca a spus ca oferta de finantare pentru ONG-uri facuta de USL este o idee buna. Am o intrebare si pentru dl. Alistar: presa spune ca USL va va propune ca viitor ministru al Justitiei, as vrea sa va intreb cum comentati? Aveti de gand sa desfiintati institutiile anticoruptie laudate de Comisia Europeana? E adevarat ca sunteti implicat intr-o ancheta penala?
    * Ati organizat intalnirea asa ca toate intrebarile se pot pune doar la sfarsit. Oamenii au plecat, iar daca oamenii au plecat, inseamna ca n-ati organizat bine. Vorbeste despre seriozitatea celor pe care i-ati invitat.

Kinga Gonz, deputat european socialist, i-a atras atentia Monicai Macovei ca nu sunt doar romani in sala si i-a spus ca a aduce probleme Romaniei in PE "este un lucru normal, din moment ce am facut la fel si cu problemele Ungariei. Iar de cand am aderat la UE nu sunt doar probleme nationale, ci europene, ce se intampla intr-un stat membru poate afecta si alte state membre".

Dupa luarile de cuvant ale eurodeputatilor, liderii opozitiei din Romania au avut un cuvant de final si fiecare a avut o replica sa ii dea Monicai Macovei. Mai intai in absenta sa din sala - momente in care facea declaratii live la TVR Info - dupa care aceasta a revenit pentru o replica. Iata principalele declaratii ale lui Victor Ponta si Crin Antonescu.

Victor Ponta a sustinut cuvantul de final in limba romana:
  • Primul obiectiv pe care l-am avut cred ca a fost atins: apararea acelor romani care protesteaza si care au fost acuzati ca protesteaza pentru pensii si salarii. Cred ca aplauzele pentru un tanar care merge in Piata Universitatii sunt cea mai buna explicatie ca cetatenii Romaniei au fost prezentati corect. Si cred ca e obligatia tuturor celor 35 de parlamentari votati sa ii reprezinte in PE.
  • Al doilea obiectiv a fost acela de a prezenta niste fapte foarte clare si vreau sa ii multumesc in lipsa doamnei ministru Sulfina Barbu pentru ca a confirmat ceea ce am spus noi: ca alegerile se amana, pentru ca e mai ieftin sa nu mai facem alegeri pentru ca e criza; ca cele mai importante legi ale unei tari, Codul Muncii, legea educatiei, legea sanatatii, trebuie sa fie dezbatute cu partenerii publici si in cadrul Parlamentului, nu pot fi adoptate de un Guvern; si in al treilea rand, ca ne aflam in Romania fara sa stim si fara sa fim intrebati cand vor fi acele alegeri, cum vor fi ele si cum se vor alege reprezentantii la nivel local si central.
  • Am considerat necesar, impreuna cu colegii mei parteneri, sa ne asumam in fata familiilor noaste politice ca nu vom folosi aceleasi mijloace nedemocratice dupa ce, dupa alegeri, vom fi la putere. E important sa nu facem ca actualul presedinte care a mituit un reprezentant al ONG cu functia de ministru si apoi de europarlamentar, ca sa ne ia apararea.
Crin Antonescu

  • Nu voi ceda tentatiei si invitatiei de a face noi aici o dezbatere cum stim sa facem in Romania. Ca acasa suntem si aici. Marturisesc ca as fi tentat sa port cu onorabila doamna europarlamentar Monica Macovei o discutie despre dosare, despre amenintari, despre terori reale sau din umbra.
  • Daca asa cum a spus onorabilul coleg Cristian Preda s-a deschis un apetit pentru dialog in mintile si inimile dvs., il putem face la Bucuresti cu lux de amanunte.
  • Am venit sa spunem despre lucruri pe care le credem despre Romania, am venit sa spunem ca in Romania este mai mult sau altceva decat un protest impotriva unor masuri de austeritate, am venit sa spunem ca opozitia din Romania este la fel de reprezentativa ca si puterea pentru natiunea romana, am venit sa discutam despre amenintarile care planeaza in Romania asupra unor reguli, criterii, valori, care ne-au adus pe toti in decursul vremii intr-o constructie solida, admirabila, care este Europa unita.
  • Nimeni n-a spus ca nu e normal ca presedintele sa prezideze la vedere sedintele unuia si aceluiasi partid. Ca nu e normal ca in Romania, pentru prima data in 20 de ani, cineva modifica unilateral regula electorala.
  • Constat consternat ca nimeni din numerosii colegi reprezentanti ai puterii din Romania sau ai PPE, care desi au bagatelizat aceasta reuniune au fost prezenti si ne bucuram, nu a venit sa spuna ca nu e adevarat, ca nu suntem corupti, clientelari si ineficienti. Nimeni nu a negat asta.
  • Sunt premise si exista necesitatea unui dialog, dar el trebui sa tina cont nu de aliantele fatarnice, ci de vorbele unui om tanar caruia ii va apartine mai mult Romania decat noua. Restul, doamna Macovei, sunt detalii si as fi curios sa le discutam.

O remarca la adresa Monicai Macovei a avut si Daniel Constantin: "Atitudinea doamnei Monica Macovei nu-mi arata decat ca traieste mai mult la Bruxelles decat in tara, pentru ca a ramas la mesajele presedintelui din 2004 despre reformarea partidelor politice, uitand sa spuna  ca PDL este singurul partid care are singurul parlamentar condamnat la inchisoare".

Eurodeputata Monica Macovei, revenita in sala, i-a replicat: "Tocmai faptul ca parlamentari PDL sunt anchetati si condamnati e doivada ca justitia este libera".





Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















16249 vizualizari

  • +67 (81 voturi)    
    e dreptul lor (Marţi, 31 ianuarie 2012, 13:37)

    Rasmus [utilizator]

    dar folosit prost!
    • +102 (126 voturi)    
      USL, poate fara sa vrea, a lovit in Romania (Marţi, 31 ianuarie 2012, 13:51)

      Vai de ei [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Rufele murdare ti le speli in familie, spune o zicala pe care o intalnesti prin toata Europa.
      Pentru ca e mizerabil sa o faci in fata tuturor, e auto-umilinta si provoaca dezgustul multora.

      E trist si imposibil de acceptat gestul iresponsabil al liderilor opozitiei PSD-PNL-Voiculescu, de a porcai Romania si institutiile modestei democratii romanesti in plin parlament european, spre satisfactia sadica a dusmanilor pe care ii are Romania acolo.

      Nici macar opozitia din Grecia, conservatoare, nu a cerut asa ceva, pe cand socialistii greci duceau tara lor spre groapa.

      Romania e deja facuta de rusine chiar din titlu, unde este pusa la indoiala democratia noastra si se vorbeste de 'abuz', cuvant potrivit de fapt pentru Ungaria, unde guvernul e sustinut de 66% din deputati si unde legile si Constitutia au fost modificate pentru a extermina opozitia.

      Faptul ca in acest moment, in PE, se discuta de Ungaria, trebuia sa-i faca pe Ponta si Antonescu sa evite scandalul in PE.
      Nu avem nici un fel de interes in a ne bate joc de propria tara comparand-o cu Ungaria.

      Vedeti ca astazi Tokes a felicitat public justitia din Romania ca a fost capabila sa condamne la puscarie un fost premier si a cerut justitiei din Ungaria sa urmeze 'exemplul Romaniei' ! Incredibil, Tokes, mai bun roman decat Ponta si Antonescu !
      • +55 (71 voturi)    
        Cum fara sa vrea? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:18)

        revelare [utilizator] i-a raspuns lui Vai de ei

        Ii crezi mai9 prosti decat sunt?
        • +36 (44 voturi)    
          Are dreptate! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:33)

          mm [anonim] i-a raspuns lui revelare

          Si propun o metoda de eficientizare dupa modelul Germaniei postbelice: desfiintarea meseriei de parlamentar si acordarea acestui rol pe baze onorifice. Ce-i aia meserie de politician? Toti suntem buni la politica, numai cei inteligenti au dreptul sa ne reprezinte.
          • +18 (36 voturi)    
            Lui Antonescu i-au trebuit 20 de ani sa (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:47)

            jOHN [anonim] i-a raspuns lui mm

            priceapa cum e cu coruptia, clasa politica , clientela politica etc, etc.

            Daca le intelegea mai devreme poate era ales presedinte in 2008!

            Probabil in 2032 va intelege ce a fost cu miscarile de strada de anul acesta....
            • +13 (23 voturi)    
              Message to European Parliament (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:15)

              Ion [anonim] i-a raspuns lui jOHN

              Dear EU Representatives ,

              Please accept our apologies for presenting you today with a Romanian Moron Show, as our elected governors were busy with pressing internal affairs.
              We are kindly asking you not to take these talking monkeys for serious. Our nation is not eveninand may not be represented by a failed librarian that does not even know where our Parliament is (not even on the map) and a corrupted race driver that illegally impersonates a state attorney. We have elected them because half of us thought that they are funny and deserving to be watched on TV Sunday afternoon and the other half went drunk to elections. Alas, they have proved to be malevolent imbeciles instead of funny ones and we are thinking right now on how to fix things up and pull their plugs out.
              As a matter of fact, recent scientific breakthrough discoveries of Romanian ethymologists stated that their predestined names Credit(et
              • +16 (24 voturi)    
                Bloody censorship! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:44)

                Ion [anonim] i-a raspuns lui Ion

                Cr(et)in and Tonta are synonyms with their publicly embraced image of morons.
                Please regard their speech as one of the gipsy shows that go around your civilized cities, with the exception that these ones are not stealing from your pockets but from ours and the stolen amount is by far much more.
                We rely upon your capacity to understand this kind of things up and please understand that they are not the representatives of the Romanian opposition. Right now the opposition is populace against all politician, regardles of their fake orientation and true appetite for stealing.
                Thank you for your patience and we are sorry for your wasted time.
                • +2 (8 voturi)    
                  N-am inteles mai nimic, dar cred ca e de bine (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:33)

                  Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Ion

                  Nu le am eu cu limbile straine dar am prins si eu cite ceva: morons, failed librarian, Tonta, imbeciles.
                  • +9 (13 voturi)    
                    Nulitatea Antonescu (Miercuri, 1 februarie 2012, 3:36)

                    Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

                    Niste tristi "opozitia" asta.

                    Pai cum mama ma-sii sa faci opozitie cu cretini ireparabili ca Antonescu. De la nulitati precum Emil Constantinescu sau Cioroianu nu a avut Romania un incompetent mai mare in atentia publica.
          • +56 (74 voturi)    
            USL e PCR! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:59)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui mm

            Cum poti tu sa vii in Parlamentul European cu oameni de genul lui Cristian Parvulescu, care a avut sotia director in guvernul Tariceanu sau ca Alistar care are probleme penale netransate? Sau cu marele jurnalist Razvan Dumitrescu, de la Antena 3 a securistului Dan Voiculescu, care numai obiectiv sau profesionalist nu e.
            Culmea, cei doi clovni din fruntea USL au vrut sa o aduca si pe madam Pivniceru, marea magistrata a Romaniei postbelice, cu accent de sefa de bordel!
            Astea doua marionete sunt in stare de orice pentru a ajunge la guvernare, cu oricine si prin orice mijloace. Lovitura de gratie primita de USL care i-a aruncat cu vreo 5% mai jos, condamnarea lui Adrian Nastase i-a intepenit pe liderii USL, singura masura fiind ca Adrian Nastase sa nu mai fie vicepresedinte la Camera Deputatilor, dar ramane atat presedintele Consilului National al PSD cat si lider de facto a acestei slehte de hoti comunisti!
            Vreau voturile celor care nu vor vota cu USL, care pregateste o adevarata menajerie pentru a conduce Romania!
          • +13 (21 voturi)    
            EI UITE CA SE CRED DE NEINLOCUIT... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:00)

            GEO [anonim] i-a raspuns lui mm

            Mai vehemenţi s-au dovedit liberalii pentru care indemnizaţia de parlamentar constituie unica sursă de venit în momentul de faţă. Conform surselor citate, o bună parte dintre aceştia, în frunte cu senatorul Teodor Meleşcanu, au invocat necesitatea unui boicot parlamentar condiţionat care să nu le afecteze veniturile. “Ce să facem? O să strângem din fund , asta o să facem! Ca parlamentar nici nu te poţi angaja oriunde în altă parte", ne-a declarat un deputat liberal, cătrănit de decizia luată la nivelul grupurilor parlamentare.

            http://www.evz.ro/detalii/stiri/greva-parlamentara-a-usl-timpul-trece-leafa-merge-964059.html#ixzz1l23AiwH0
      • +70 (84 voturi)    
        Care opozitie? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:27)

        Marea Coruptie [anonim] i-a raspuns lui Vai de ei

        Cei care incearca sa demoleze institutiile statului pentru a scapa de puscarie marii corupti? Asta-i opozitia romana?

        Rusine!
        • -8 (12 voturi)    
          Vorbesti vorbe? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:28)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Marea Coruptie

          Altceva in afara de enunturi fara fond nu puteti?

          Ia uite aici:
          "Am comandat un sondaj de opinie ca sa stim cum stam si cum sa modificam legislatia electorala si sa redesanam colegiile"

          Mesaj de laRoberta A catre parlamentarii pdl. Se pregateste marea frauda electorala dar e ok, opozitia e de vina
      • -1 (11 voturi)    
        IN CE SALA ? Anne marie ? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 15:09)

        Mirela [anonim] i-a raspuns lui Vai de ei

        In ce sala se tine ?
        Sa stim si noi .
        • +18 (20 voturi)    
          raspuns (Marţi, 31 ianuarie 2012, 15:55)

          Anne-Marie Blajan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mirela

          PHS 03 C50, asa scrie pe afisul dezbaterii. pentru cititori nu era relevanta sala. :)
      • +10 (18 voturi)    
        Mai bine (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:40)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Vai de ei

        folosim metoda predecembrista: umflatul cifrelor la hectar ca sa 'dam bine'.

        Ma intreb insa, ca tot veni vorba de cifre, ce indicatori a folosit Antonescu sa spuna ca tara e acum mai corupta si mai clientelara. Chiar sunt!
        Desi mirosul Udrei si a altor sobolani e inca puternic, ma tem (pentru USL) ca nu va fi prea usor sa ii egaleze cineva pe PSDisti vreodata la capitolul coruptie.
        Acum e capusala, asta f. putini o mai neaga, insa capusala a fost inventata si adusa la rang de arta de FSN.

        Pe de alta parte desfiintarea opozitiei ar fi masura ultra dictatoriala. Cei care iau apararea regimului actual sau au interese sau pur si simplu fabuleaza, cred ca daca ar trebui sa desfiintam ceva ar fi intreaga clasa politica.

        Cat despre 'auto-umilinta', poate ca ar fi bine ca sa avem o clasa politica umila, macar un strop, nu cred insa ca au citit vreo biblie vreunu... sau cred , precum cel de mai de sus ca umilinta e un defect.

        Altfel tot in mesajul de mai sus autorul se mira de pozitia politica a lui Tokes (mai roman ca altii ??? - miroase urat, deloc european).
      • +11 (13 voturi)    
        si voi credeti au fost crezuti (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:19)

        ciripitorul [anonim] i-a raspuns lui Vai de ei

        astia dealde ponta si crin is si prosti ca noaptea.


        bai crine si ponta, daca nu stii, iti spun eu.

        cia, mosad, mi5, gru, serviciile maghiare, franceze si germane chiar si serviciile chinezesti stiu despre voi tot: aseara de exemplu au stiut si de cate ori ai muscat din vhifla si cate carii aveti in gura, adn, grupa sanguina, tot

        tot se stie despre voi. stie si cum ganditi si ce declaratii veti face maine (asta si noi le stim ca sunteti atat de prosti incat sunteti previzibili si cu mintea ingusta si aveti acelasi discurs).

        deci stati linistiti crine si ponta ca ati vorbit degeaba. nu v-a crezut nimeni si inca odata le-ati confirmat ca sunteti niste comunisti, care merg si se plang la altul mai puternic crezand ca o sa primeasca un ciolanas ceva.

        au ras bine de voi, si inca odata le-ati confirmat ce fel de personalitati sunteti.
      • -7 (9 voturi)    
        vioiul de prost gust (Miercuri, 1 februarie 2012, 0:40)

        tepes [anonim] i-a raspuns lui Vai de ei

        Eu zic ca-i vai de tine.Argumentele tale sint puerile.Eu zic ca rufele murdare se mai spala si in vecini cind-ai nevasta curva.Vorbesti iresponsabil,cind vorbesti de porcait,ce anume ti se pare anormal?Incalcarea constitutiei pt tine nu inseamna nimic?De aici ar trebui sa incepi nu sa acuzi cu minie proletara opozitia.Tu ai citit materialul de fata sau vorbesti sa te afli-n traba.Tot ce debitezi tu este o rusine pt.orice roman.
      • +4 (6 voturi)    
        asa este (Miercuri, 1 februarie 2012, 4:36)

        Sandu [anonim] i-a raspuns lui Vai de ei

        De aceea s-au dus inapoi la PE sa se justifice
        Sa justifice ce a spus prima oara precum ca Romania merita sa fie lasata linga Ungaria si Grecia....etc
        O salvare de fata ....
        O tiganime "made in Romania asta Tiganeasca"
        Asa au fost astia Comunisti si asa au sa moara

        Pacat de tara
      • +6 (6 voturi)    
        INCREDIBIL (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:41)

        Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Vai de ei

        Tokes a votat impotriva ACTA pentru Romania, membrii PSD au votat in masa proiectul.
        Si totusi, mai vad comentarii de genul....nuu, PDL a votat, cand numele sunt publice, si sunt link-uri peste tot care dovedesc...
        PSD este cel mai mare blestem pe care l-a avut Romania in ultimii 22ani
    • +35 (39 voturi)    
      TRADATORI de neam si tara (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:23)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      nimic mai mult. Ciuma rosie nu se dezminte. Nu numai imaturi, dar si periculosi. Rusine!!!
    • -4 (10 voturi)    
      unanimitate (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:46)

      am [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Unanimitatea parerilor exprimate este exagerata.
      Sa crezi ca totul este perfect este contraproductiv pe orice termen si scurt si mediu si lung.
    • +4 (4 voturi)    
      mai... (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:50)

      cineva... [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      au dreptate...
      numai ca si ei instra in acest stat "corupt si ce-au mai zis)
      si pe langa asta
      mi-e teama ca aceste declaratii nu o sa pice chiar bine (euro, schengen etc)...
      evident ca ei stiu magariile din romania, dar acum li se da posibilitatea sa poata sa spuna: "sunteti hoti" fara sa fie acuzati de spionaj sau alte chestii...
  • -23 (41 voturi)    
    ASTA SEAMANA A (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:03)

    evoque [utilizator]

    tara arde si baba se piaptana.
    Nu stiu care este scopul, insa nu stiu de ce dar am convingerea ca este ceva de "munca in zadar"
    Orice face usl este ca un masaj erotic fara finalizare.
    Degeaba urla despre dictatura, despre sondaje si procente, totul pare in van.
    Oricat de mult doresc ca tara sa scape de aceasta dihonie portocalie, parca nu se vad alternative si atunci nu ramane altceva de facut decat sa ii schimbam cu ce avem. Buni, prosti astia sunt.
    • -4 (24 voturi)    
      Culoarea portocalie.. (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:10)

      aki [anonim] i-a raspuns lui evoque

      ..se obtine combinand rosu(de la PSD) cu galben(de la PNL), daca e sa folosim putinele cunostinte cromatice pe care fiecare dintre noi le are. Daca ne uitam la structura celor doua coalitii, Coalitia de la Putere si Coalitia din Opozitie... sunt cam aceeasi mancare de peste... ambele sunt portocalii.
      Problema e ca eu nu vreau sa schimb niste incompetenti cu niste prosti... decat sa dau votul unor prosti, mai bine il dau unor partide care au fost nedrept eliminate din Parlament si din lumea politica Romaneasca...
  • +53 (61 voturi)    
    Adica.... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:04)

    Cataleya [utilizator]

    ...cum ar veni..
    Se aduna ei intre ei sa traga Romania pe roata!
    Cine participa la intalnire?
    USL din Romania si USL din UE ))
    Bravo!
    Ce sa mai zici? )))
    • +22 (26 voturi)    
      unde esti tu Chuckie?! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:21)

      aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      marele presedinte de scara de bloc din Zabrauti, care nu vorbeste decat o limba si pe aia nashpa,scuipa prin parlamentul european!
  • +64 (68 voturi)    
    Se extinde Antena 3 si in PE (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:13)

    gdans [utilizator]

    Eu zic ca este o veste buna :
    sa-i cunoasca si europenii pe cei care striga ca-i dictatura si Basescu un tiran.
    • +11 (13 voturi)    
      Exact! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:35)

      Lucky [anonim] i-a raspuns lui gdans

      O mai buna prezentare nu puteau face nimeni altii decat ei personal. La urma urmei, fiecare pasare pe limba ei piere...
      chestia cu critica ambasadorului american mi-a placut tare mult... antonescu - o biata oaie fara cap - chiar crede ca poate el sa-si impuna credibilitatea proprie pretinsa asupra credibilitatii unui ambasador al SUA???
      nici macar ca naiv nu-l pot califica. Asta este pentru ca standardele dupa care judeca frumocsii nostri damboviteni reprezinta un enorm zero fata de standardele reale din occident...
  • -47 (53 voturi)    
    ultimele lovituri (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:19)

    Luisa [anonim]

    Basescu & Boc cedeaza gratis combinatele energetice si transforma, in sfarsit, Romania intr-o colonie. Deja nu mai e coruptie in cazul lui Basescu si a gastii sale. Este inalta tradare!
    Posted on 01/30/2012 by admin

    Abia daca s-a scris sau s-a vorbit zilele astea printre sinistratii de prin zapezi si discursuri populiste despre un subiect de o gravitate extrema – Basescu, Boc & Co. pregatesc discret, dar cu mare iuteala de mana, lovitura de gratie pe care o vor aplica in urmatoarele luni poporului roman. Cu alte cuvinte vor sa dea aproape gratis unor “investitori strategici” toate companiile profitabile si/sau strategice aflate inca, dupa 22 de ani de jafuri sistematice, de stat, in portofoliile Ministerului Economiei si Ministerului Transporturilor. Va prezentam mai jos lista intreprinderilor care vor fi date gratis (“cu discount semnificativ”, potrivit formularii Ministerului Economiei) asasinilor economici din jurul clicii mafiote FMI-BM care a pus stapanire pe Romania prin intermediul cuplului Basescu-Isarescu si a acolitilor acestora.

    Va rugam sa remarcati termenele stranse pentru “privatizarea” perlelor coroanei, care va avea loc, hoteste, un fel de alba-neagra in ultimele luni de mandat. Cele privatizate integral vor fi oferite prin negociere directa, deci fara licitatie, unor “investitori” alesi pe spranceana.

    Practic, toate intreprinderile profitabile construite de poporul roman in zeci de ani sunt date acum gratis unor asasini economici internationali de un presedinte ilegitim, care nu reprezinta in niciun caz interesele poporului roman.

    Calendarul listarilor pe bursa a pachetelor de actiuni ale societatilor din portofoliul Ministerului Economiei. Date limita – aprilie, iunie, octombrie, decembrie:

    • OMV Petrom- Oferta Publica Secundara de vanzare de actiuni pentru un pachet de 9,84% pana la finele anului 2012

    • Transelectrica – Oferta Publica Secundara de vanzare de actiuni pentru un pachet de 15% pana la finele lunii aprilie 2012

    • Transgaz - Ofe
    • +53 (61 voturi)    
      ALLOOOOO! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:37)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Luisa

      Ai fost inghetata pana acum si te-ai trezit dupa 20 de ani ?????
      Poti sa faci macar o comparatie intre privatizarile PSD/PNL si privatizarile facute in timpul mandatului lui Boc????
      Cam ce diferenta vezi??? Cam cand s-a "vandut" tara pe lucru de nimic?
      • +23 (27 voturi)    
        Despre postaci (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:29)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        Pe alta pagina cu discursul lui Basescu cineva tragea atentia ca postul PDL poate fi cautat pe google si se vor gasi pagini intregi pline cu el.
        Copiati al doilea paragraf din postul USL-PC a lui Luisa si cautati-l pe google. Veti gasi zeci de pagini cu acelasi text.
    • +33 (39 voturi)    
      Luisa esti "dusa" ! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:38)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Luisa

      Ceva antene sau realitati in spate, ca fata de usl e clara !
    • +42 (46 voturi)    
      Tanti (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:39)

      john_m [anonim] i-a raspuns lui Luisa

      Luisa vedeti ca D-l Adrian Nastase a cedat Petrom aproape pe gratis la OMV. Ar trebui sa va scoateti barna din ochii si apoi sa va apucati de desconspirat alte afaceri dubioase.
    • +38 (42 voturi)    
      Asta-i durerea! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 16:32)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Luisa

      Ca se vand actiuni,ca se privatizeaza parti din sectorul energetic si ei nu mai pot lua pe gratis.Sa ne amintim de privatizarile pe un leu facute de Nastase si Tariceanu,chipurile preluand datoriile,care in realitate au fost platite de statul roman(adica noi) si care acum,mare parte nu mai exista,fiind date la fier vechi,iar terenul valorificat in interesul mafiotilor din USLCe afacere era pentru excrocii USL care au lasat muncitorii din Romania pe drumuri.Stiti ce fac marile intreprinderi de vagoane-perla Romaniei,cumparate pe un leu de oamenii USL?Stau si muncitorii sau dus care incotro au vazut cu ochii.La Arad,fiind in oras,terenul este tentant ca excrocherie imobiliara.Ghinionul lor ca sa spart bula imobiliara.Dar si la Severin,Caracal,Bals si altele situatia nu este mai buna.Toate stau,patronii refuzand comenzi de export,dupa ce au primit tot felul de bonificatii.
    • +22 (26 voturi)    
      Oferta publica pe bursa (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:55)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui Luisa

      Daca ai stii ce inseamna oferta publica n-ai mai debita ineptii. Chiar si tu poti compara actiuni ale companilor care vor fi listate, transparent, pe bursa.
      Daca cineva a vandut Romania pe nimic, aceia sunt cei pe care ii simpatizezi si ni-i propui ca alternativa.

      O zi buna iti urez din vest !
      • -12 (16 voturi)    
        @valentin (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:01)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui Valentin

        Voi chiar nu va dati seama ca Luisa are dreptate. Cu toate ca nu se refera si la celelalte guvernari, asta se tot intampla in Romania ultimilor 22 de ani(as spune chiar mai mult). Au creat premisele acestui mare complot numit globalizare. Au inlesnit nemernicilor lumii sa ne subjuge economia, resursele solului si subsolului interesului propriu sub pretextul globalizarii. Globalizarea cui? Voi nu vedeti ce nume au aparut dupa rasturnarea de situatie din '89? Dati un pic cu google. Iar USL nu face decat sa creeze agitatia care sa tina masele departe de adevarata problema. Ei de fapt reprezinta aceleasi interese ca si PDL. Fata de astia, Ceausescu chiar a fost patriot. Calaii lui sunt de fapt aceeasi cu calaii poporului roman. De ce nu vine Ponta sa promita ca proiectul Rosia Montana nu se va intampla? Eu ii promit votul meu cu toate ca nu-i sufar. Voi vedeti ce vor sa faca astia cu noua lege a agriculturii? O sa fim romani pe pamant inchiriat. Dati padurile inapoi bisericii inainte sa fure ei tot.Asta-i singura institutie de care ei n-au cum sa se ia - vezi cazul Poloniei. Iar popii sunt mai patrioti decat toti parlamentarii astia asa-zisi "romani" care se ascund in spatele unui "-scu" dobandit ilegal.
        • +4 (6 voturi)    
          Ocin haraso... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:16)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          ...Ocin haraso...Din Ciclul " Moscova nu crede in lacrimi " ...lacrimi de mama de ziarista...
    • +7 (9 voturi)    
      Ciuma rosie a devenit o ciuma exotica (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:18)

      Andrei T [anonim] i-a raspuns lui Luisa

      Mori de necaz ca nu cumpara rusii? stanga mondiala, finantata ca si inainte de rusi, au ales din nou Romania s-o impacheteze si s-u faca cadou finantatorului. Noroc ca mai e si America si mai sunt cateva luni si socialistul Obama dispare. In conditiile in care criza musca din Occident, e un adevarat lux sa tii in viata o cohorta de socialisti puturosi numai de dragul democratiei. Democratia inseamna acces liber la munca, nu la lene si cersit. Vremea socialistilor a apus odata cu statul bunastarii. Prea multi lenesi in carca a prea putini muncitori. Ciuma rosie a devenit o ciuma exotica.
    • +4 (6 voturi)    
      Copy/Paste (Miercuri, 1 februarie 2012, 2:08)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui Luisa

      Aici daca vrei iti spui parerea nu citatele tale de "am descoperit Copy/Paste"
  • +39 (43 voturi)    
    lamentabil (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:26)

    traiang [utilizator]

    Nu conteaza tara ,nu conteaza nimic foamea e mare la USL daca este posibil sa faca asa ceva desi Ponta ieri spunea ca nu vor face asa demers si nici nu s-a dus cu plansul nici prima data la Bruxelles Gestul ramane incalificabil si nimeni nu ar trebui sa uite asta la alegeri Si asa aveam destule'' bube'' pentru care suntem admonestati Am devenit cu totul ''originali'' si pe drept cuvant cred ca se uita la romani ca la copii handicapati !
    • +17 (19 voturi)    
      Ciolanarii ROSII (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:22)

      pensionar [anonim] i-a raspuns lui traiang

      Ce USL domnule astia ai lui Iliescu si Voiculescu sunt CIOLANARI ROSII.Ar roade si ultima farama din Romania ca si lacustele.
      Democratia e in pericol zic ei fiindca se intalnesc cu PM si ii cer sa demisioneze si daca nu demisioneaza inseamna ca refuza sa accepte .....sondaljele comentate de Pielenu.
      • +7 (9 voturi)    
        Normal (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:44)

        ics [anonim] i-a raspuns lui pensionar

        ca sunt hamesiti. Mai ales psd-ii care sunt in al8-lea an de stat pe bara. La mai multi!
  • +32 (36 voturi)    
    clarificare absolut necesara (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:29)

    demaGOGU [anonim]

    hotnewsu'!
    dezbaterea are loc intr-adevar , fizic!, in cladirea parlamentului (Room PHS 03C50!) dar nu in Parlamentul European in sensul de for al tuturor curentelor politice din Europa, asa cum gresit sugerati!

    practic, socialistii si liberalii europeni au pus de o sueta al carei program este disponibil aici:

    http://www.alde.eu/event-seminar/events-details/article/the-romanian-democracy-37853/

    interesant ce "experti" au fost deplasati la bruxelles: parvulescu, dumitrescu si voinea(phd economics o la la) toti, nu-i asa, impartiali ca tot romanu'

    bleah!
    • +7 (17 voturi)    
      raspuns (Marţi, 31 ianuarie 2012, 15:59)

      Anne-Marie Blajan [hotnews.ro] i-a raspuns lui demaGOGU

      Am scris, iata linkul http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11308731-analiza-mutarea-luptei-politice-interne-parlamentul-european-care-miza-poate-face-opozitia.htm, tot ce era de stiut si am explicat faptul ca este o dezbatere - de asta nici nu am folosit termenul agreat de organizatori de audiere publica - pentru a nu da impresia ca ea are loc in plen. Este o conferinta. Dar ea are loc in Parlamentul European. De-acum cam ar trebui sa fie clar, este pentru cei informati, ca nu vorbim despre un eveniment in plen. cred ca titlul e mai mult decat clar.
      • +16 (20 voturi)    
        bun spin doctor sinteti, madame... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:19)

        gemini [utilizator] i-a raspuns lui Anne-Marie Blajan

        ... nu-i asa, depinde cum stii sa invirtesti cuvintele sa dai impresia pe care o vrei ...

        daca nu stiati ... pentru oricine lucreaza in PE, ca si pentru cei din Romania, cind spui ... bla-bla-bla ... "are loc in Parlamentul European", impresia/sensul transmis e ca are loc in FORUL care e PE, ca e in sedinta plenara, sau intr-una din comisii, nu conteaza...

        pe cind dezbaterea asta, una din zecile care se organizeaza lunar, este, cum a spus demaGOGU, organizata "in cladirea" PE, si asa trebuia scris, pt ca "in PE" transmite sensul ca e vorba de ansamblul PE, cu toate grupurile sale politice ...

        cunoscatorii va pot explica de ce....
  • +33 (39 voturi)    
    Acum ,si la Parlamentul U.E. (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:36)

    ibrail [utilizator]

    Nu este de ajuns ca s-au facut de cacao in Romania ,sa fac de ras acum si la U.E.
    • +3 (7 voturi)    
      Pai, e zicerea.. (Miercuri, 1 februarie 2012, 1:09)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui ibrail

      Prostul nu e prost destul pana nu e si fudul. Si inca ceva...ma mir cum a reusit Antonescu sa prinda avionul; cred ca l-au dus cu tot cu pat la aeroport. Dar totusi trebuie sa apreciem curajul lui Antonescu care nu stie limba engleza. Antonescu a vrut sa invete engleza ,sa fie pregatit pentru vizita din SUA, unde nu prea e multilingvism la nivel ofcial.dar nu a gasit profesor liber dupa-amiaza, Acum face exercitii sa se scoale dimineata.Dar odata ajuns in America va fi iar in dilema. Cand se scoala el,americanii se culca.
    • +4 (4 voturi)    
      varza de bruxelles (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:59)

      ginel de romanica [anonim] i-a raspuns lui ibrail

      hahaha !
      printre putinele dati cand imi place cristoiu !
      a etichetat la fix, aceasta productie latrina 3.
      aseara, plictisit de emisiunea in care este ..invitat, a caracterizat specatacolul dat de cei doi copiloti (de fapt sunt 2,5), drept un talk show marca latrina 3.

      nu'i exagerati importanta, a fost o chermeza socialista, nebagata in seama de cei ce iau decizii la bruxelles.
      singurii care i'au dat importanta, si care au transmis in direct, tot spectacolul, au fost cei dela tenbeliziunea lui felix vocalescu.
      probabil ca si regia si productia au fost asigurate de mogulul disperat.

      nici vorba de facut valuri.
      pacat ca monica macovei i'a luat in serios.
  • +19 (23 voturi)    
    ii rad sicurcile... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 14:47)

    alex_1 [utilizator]

    din PE...dar nu curcile dinromania.... asa ca tot inainte USL :D:D:D
  • +25 (29 voturi)    
    opozitia asta (Marţi, 31 ianuarie 2012, 16:25)

    jorjikutz [utilizator]

    Se fac acum de ras si la U.E. Asa cum s-au facut si in Romania
  • +24 (26 voturi)    
    !? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 16:39)

    Adriana [anonim]

    Usl - un partid de gradinita grupa ......mare
  • +25 (27 voturi)    
    USL (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:10)

    Peter Badesco [anonim]

    USL= tembeli cat cuprinde ,...! astia inca mai cred ca ne pot prostii la infinit.
    • +13 (15 voturi)    
      Stai linistit! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:46)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Peter Badesco

      Au ei oamenii lor!
      (a se citi... prostii lor!)
  • +28 (30 voturi)    
    Jenant (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:21)

    Catavencu [anonim]

    E jenant ce fac acesti oameni.
    Prefer sa cred ca e mai degraba o initativa prin care vor sa se faca si ei cunoscuti printre alti oficiali Europeni, am indoieli ca a auzit cineva de ei.
  • +24 (26 voturi)    
    Crin (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:23)

    calator [anonim]

    Crin se crede la Bucuresti? Sau asa stie sa vorbeasca in engleza sau franceza?
  • +22 (24 voturi)    
    eu o sa urmares pana la capat (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:24)

    Filip [anonim]

    poate poate il vad pe Antonescu dormind.
  • +24 (26 voturi)    
    USL (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:25)

    aki [anonim]

    ..o sa intre in dictionarele romanesti ca exemplificare a hilarului politic.. :)) inca o gafa politica a marii aliante USL :))
  • +32 (34 voturi)    
    Rusine (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:32)

    andra [anonim]

    Ce rusine. Nu se opresc de la nimic. Orice sacrificiu ca sa ia puterea!!!! Numai noi romanii suntem capabili sa ne tradam tara in halul acesta. Rusine!
  • +22 (24 voturi)    
    Inainte de 2004??? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:44)

    Alex S [utilizator]

    Da inainte de 2004 sub dominatia lui Iliescu cum era? Eu zic ca era mai putin modern, mai corupt, si mai ales mai socialist decat acum.
  • +16 (18 voturi)    
    re (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:46)

    Shaq [anonim]

    S-ar putea sa le iasa si miscarea asta politica "inteligenta" la fel ca mitingul din 2009 de la Timisoara.
  • +7 (9 voturi)    
    saracie (Marţi, 31 ianuarie 2012, 17:47)

    saracie [anonim]

    tu esti o saracie de senator =)). vezi faza cu imprumutul
  • +26 (28 voturi)    
    Antonescu a fost penibil. (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:05)

    mircea [anonim]

    L-am ascultat o perioada pe Antonescu la PE,pana m-am plictisit.A vorbit de parca dadea o dictare la elevi de clasa a doua.Rar,fara vlaga,batea campii.Ma surprins si cuvantul lui Parvulescu de la prodemocratia.Nu am stiut ca este tigan si homosexual,pana sa plans la PE ca este discriminat.Atitudinea lui de pana acum,ambigua si pupincurista putea sa-mi dea un semn,dar nu am inteles.Acum sa destainuit si cred ca este linistit.De aceia se pupa cu Nastase,in idei.
    • +13 (15 voturi)    
      limba? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:56)

      Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      N-am vazut monologul .. in ce limba a vorbit Antonescu? Ma gandesc ca nu in engleza, ca nu stie, dupa cum ne-a demonstrat:

      http://www.youtube.com/watch?v=P-vAowkNYug
      • +5 (7 voturi)    
        Antonescu si Ponta comicii PE. (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:29)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Andrei__

        Antonescu si Ponta nici macar nu sau inteles in ce limba vor vorbi.Ponta a vorbit in engleza,dupa care Antonescu in romana si aceia schioapa.Antonescu,probabil de teama unor greseli de exprimare a vorbit balbait si incoerent.Nu era drogat,ca nu a urlat.
    • +1 (1 vot)    
      Pana unde s-a ajuns....Doamne, fereste-ne! (Vineri, 3 februarie 2012, 13:03)

      Colette [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Chiar asa? L-am vazut, acum 3 ani, la o manastire din Bucovina, impreuna cu sotia sa, o dulceata de femeie...Si chiar daca ar fi asa, cum sa ai aceasta lipsa de pudoare elementara sa spui asta intr-un asemenea for european numai pt. ca ai fost platit gras pt asta??? Dl Parvulescu pt mine este 'o carpa umana', fara pic de caracter, credinta si bun simt!!
  • +17 (19 voturi)    
    apropo (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:18)

    anonim [anonim]

    Oameni de nimic,acestia dupa cum prea bine se stie reprezinta interesele unor imbuibati si a acolitilor acestora nicidecum al cetatenilor acestei tari( fie ei si cei care nu au votat actuala putere).Observati va rog cum ,,viitorul parnaias,,incearca sa se scuze, dand din colt in colt cu politica ,ignorand in vazul tuturor faptele sale (caracter de bolintin) sau ,,mare om mare domn ... caracter.
  • +21 (23 voturi)    
    am ascultat gargara acelui austriac (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:22)

    ginel din bucale [anonim]

    ...zvaboda/liberty
    destul de jenant, pentru un sef de parlament ue.

    astia, pedelistii de la bruxelles, ar trebui sa prezinte un colaj cu declaratiile la posturile de televiziune, facute de cei doi copiloti, de aroganta cu care au refuzat orice chemare la dialog la cotroceni, cand ziceau ca ei cu pedeleul nu au ce discuta, nici cu basescu, cu declaratiile continue privind intentia de al da jos pe base.

    daca palavramentul iorpean vrea sa modereze un dialog, putea sa'l convoace la bucuresti, sa fi avut aceasta audiere la bucuresti. in direct, in fata romanilor.

    arpopo, in timpul conferintei de presa a presedintelui, singurul post care dadea discursul lui antenescu in prim plan, latrina 3 !

    si, ca amuzament, rtv/ghitza anuntza ca la 17:00, presedintele basescu va face o declaratie, in direct, la romania tv. :-)

    toata inscenarea de la bruxelles, va ramane ca un exemplu al devenirii ue spre o noua uniune sovietica.

    va urez sanatate, plec inapoi in america.
  • +18 (20 voturi)    
    Romania (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:24)

    Twisted [utilizator]

    Vai de noi, dictatoru' ne saraceste, tara fara viitor...
    In timpul asta, americanii se imbulzesc sa cumpere obligatiuni ale "tarii fara viitor". Crizel pare ca a ramas cocotat pe gardu' gradinii lu' Dumnezeu.
    http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/cererea-pentru-obligatiunile-romanesti-pe-wall-street-a-ajuns-la-6-miliarde-de-dolari-9193398
  • +28 (30 voturi)    
    Opozitia la Bruxelles (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:28)

    costel [anonim]

    Puterea si seful statului isi bat capul cum sa nu se duca de ripa Romania iar opozitia denigreaza autoritatile la Bruxelles.Singurul care o sa hotarasca in acest an cine trebuie sa conduca Romania este electoratul.Daca romanii vor alege bine mergem inainte,daca nu,ne intoarcem la pomeni din bani imprumutati.
  • +13 (15 voturi)    
    Economistu (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:29)

    economistu [anonim]

    L-a avut Liviu Voinea profesor de engleza pe Iliescu?

    Are accent de Moscova.
  • +36 (38 voturi)    
    Nu inteleg... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:32)

    kansas [anonim]

    Nu inteleg de ce nimeni nu se gandeste sa organizeze un protest cu o participare cat mai reprezentativa a societatii civile (nu doar ONG-urile lui Nastase), un miting legal impotriva Opozitiei si a grevei lor parlamentare. As vrea sa existe o monitorizare nominala vizibila in media a acestor ''viteji'' reprezentanti ai poporului.

    Eu nu simpatizez PDL, nu il simpatizez pe Basescu, dar consider ca e deja condamnat la locul de munca, adica sa-si faca treaba acolo unde e acum, sa-si termine mandatul ca Presedinte ales, si asta nu e negociabil.
    Vom avea grija si de ei, la alegeri si dupa...

    Dar acum, de ce acceptam sa fim bataia de joc a unor ratati si tradatori din USL, care nu fac altceva decat sa distruga, ....exact cum au facut si cand au guvernat?
    Pur si simplu nu inteleg de ce opinia publica, alegatorii, nu fac nimic pentru a demonstra lumii ca nu mai doresc un regim bolsevic iliescian si o mafie USL.

    Ok, il injuram si pe Basescu pentru incompetenta, pentru orice crede fiecare de cuviinta, dar chiar nu pricep cum sa putem sa o luam iar cu alifie de la USL...iar si iar, zilnic ?!? In afara de cateva bloguri, unde cativa au pareri pro si contra, nimeni nu raspunde organizat, vizibil ?
    Atatia oameni simpli, neinstruiti, in urma crizei din tara vor crede iar minciunile bolsevice si vor veni la vot...Chiar dorim o noua guvernare PSD ?!?
    Pana cand acceptam nemernicia lipitorilor USL ?

    Acum au simtit sabia justitiei la beregata si sunt mai turbati ca oricand. DNA a inceput, dar au inca o atitudine f timida. Unde sunt dosarele cu marile tunuri ale generalilor de securitate? Un timid verdict in cazul Nastase, nimic despre Hrebenciuc, Melescanu, etc... Interesele sunt uriase.
    Nu vreau sa cred ca vom pierde din nou in favoarea mafiei USL...a Supercoruptiei bolsevice.
    Trebuie sa monitorizam si sa sustinem DNA.
    Cred ca trebuie sa protestam vizibil impotriva atentatelor USL la stabilitatea si Siguranta nationala.
    • -5 (9 voturi)    
      correct ! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:49)

      jimmy yckx [anonim] i-a raspuns lui kansas

      la unguri, dupa o demnstratie de cateva zeci de mii de stangisti, impotriva guvernarii orban, au iesit in strada peste o suta de mii, in sprijinul guvernului !

      sa vedem reactia baseilor de serviciu.
      se pare ca ei lupta dela keyboardul d'acasa ! :-)
    • +16 (18 voturi)    
      Nu vei realiza nimic din asta (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:58)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui kansas

      daca la guvern nu va fi un partid care vrea sa faca ceva. Deocamdata este doar PDL, cu o Monica Macovei vicepresedinte, partid care a dat mana libera DNA, a stabilizat finantele, redus deficitele, redus masiv inflatia, leu stabil.... baya pt o crestere samnatoasa , dar si luota cu coruptia inceputa. Aici trebuie presat pe guvern, la lupta cu corptia,pt ca rezultatele bune economico+financiare nu se vor arata, daca nu se diminueaza constant şi corupţia.. Daca imi arataţi un alt partid capabil sa faca asta, il voi vota pe acesta..
      Acum se trage cu jos clasa politica, dupa ani si ani de jos burghezia si mosierimea...
      • +15 (17 voturi)    
        Nu exista alt partid (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:48)

        kansas [anonim] i-a raspuns lui revelare

        ...din pacate.
        Daca PDL sustine ferm reforma in justitie si sanatate, e clar ca avem nevoie de continuitate.
        Daca la ultimul scrutin nu am venit la vot, acum voi veni... doar n-am sa-i las pe bolsevici sa castige votul meu.
        Sper insa ca vor apare si alte optiuni...de pe Luna de undeva...sau sa-si reformeze pedeleii partidul si sa se bazeze mai mult pe tehnocrati cu experienta.
        Asta astept de la PDL : competenta.
        Sa se debaraseze de oportunisti si impostori, de clientela politica cu radacini in economia subterana.
        • +8 (10 voturi)    
          Avem nenumarate optiuni (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:54)

          filon [anonim] i-a raspuns lui kansas

          Optiunea este a noastra, a tuturor, trebuie sa se manifeste la vot. Nu trebuie alesi nici unul din cei care se dau astazi in spectacol pe ecrane, sunt corupti, au afaceri dubioase, etc., sunt numai buni de gura, ca Opaina pe vremuri, bun de gura, iar cand a fost pus sa conduca efectiv s-a facut de kk. Inainte se plangea la inalta poarta, acum ne plangem la CE, in loc sa ne luptam pentru a rezolva problemele in tara. Fac greve parlamentare in loc sa discute pana pica sub masa solutiile bune pentru Romania. Acuza PDL ca a abuzat pentru adoptarea unor legi de reformarea tarii prin asumarea raspunderii guvernului, dar tot timpul s-au opus oricaror reforme.
    • +4 (6 voturi)    
      de acord (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:09)

      mica [anonim] i-a raspuns lui kansas

      subscriu ! - pensionara din Galti
  • -7 (9 voturi)    
    in tema (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:40)

    rica [anonim]

    dar domnul Vasile Blaga unde e?
  • +17 (19 voturi)    
    Deci Basescu nu e dictator??? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:44)

    CCC [anonim]

    Si protestele nu sunt gen primavara araba ??? Mi-ati sfaramat existenta...
    • +4 (6 voturi)    
      exceptional!!! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:07)

      gemini [utilizator] i-a raspuns lui CCC

      ultra tare ai fost!

      imi pare rau ca sistemul nu ma lasa sa-ti dau decit un singur + ... ;-))
  • -4 (10 voturi)    
    nu opozitia ii duce... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 18:46)

    omniscop [anonim]

    nu opozitia ii duce de rapa, se duc singuri...
  • +8 (10 voturi)    
    ce bine le zice Macovei (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:03)

    dorul [utilizator]

    !
  • -3 (5 voturi)    
    Ce plictiseala... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:07)

    Trojan.H [utilizator]

    .
  • +15 (17 voturi)    
    Ramenti profesionisti! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:09)

    Iulian [anonim]

    Ramaneti profesionisti si nu promovati politicianismul sau minciuna indiferent de "libera exprimare" asemenea luari de pozitie din partea unor persoane care se pretind exponenti ai romanilor .....minciuna ,manipularea si propaganda au facut ca in numele libertatii presei sa aduca la putere ...persoane care au facut un rau extrem romanilor....doar faptul ca Antonescu si Ponta pot sa exprime in majoritatea televiziunilor demonstreaza IPOCRIZIA ,minciuna si manipularea.
  • +11 (13 voturi)    
    Mai putin costistor (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:14)

    Iulian [anonim]

    Antonescu se contrazice singur,,,,un stat costisitor este clar democratic ,,,doar dictatura nu costa nimic.
  • +11 (13 voturi)    
    e spre binele nostru (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:17)

    c# [anonim]

    e spre binele nostru sa ii inchida cineva gura, ca a luato pe ulei baiatul asta.

    TARA STA BINE. ar fi stat mult mai prost daca conducea PSD sau PNL pe timp de criza. Dar poate da cel de sus sa iasa USL la urmatoarele alegeri ca sa lamurim o data pentru totdeauna faptul ca si ei sunt la fel de incompetenti ca cei de acum, sau chiar mai rau. Criza inca le mai da o sansa sa se faca de rahat si sa ii determine in felul asta sa ne lase in pace pentru totdeauna, si aici nu ma refer la partid ci la oamenii din partid.
  • -14 (16 voturi)    
    fac spume (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:29)

    smen [anonim]

    de oftica pedelacii,ce ma distreaza,nu uitati 11% pdl in sondaje,hai jos,hai jos,hai jos
    • +11 (13 voturi)    
      ha, spume faci tu (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:52)

      idi [anonim] i-a raspuns lui smen

      smen, se pare ca tu faci spume
  • +25 (27 voturi)    
    NICIODATA! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:30)

    harapalb [utilizator]

    Domnule Antonescu, domnule Ponta, "draga" USL, NICIODATA nu va voi vota!
    Cititi-mi buzele: NICIODATA!
    Slowmotion: NICIODATA!
    Loop: NICIODATA!
  • +23 (25 voturi)    
    e mai corupt decat pe vremea lui Nastase? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:30)

    ned [anonim]

    nu stiam ca statul roman e mai corupt decat pe vremea toarasului Nastase, mentorul acestei aliante anus contra naturii USL. Sa ne supna nea garoafa asta, cate dosare de mare coruptie au fost judecate pe vremea lui Nastase? ce cauta tovarasul Parvulescu acolo in numele societatii civile? care societate civila reprezinta acest politruc mascat in ONG? astia nu rateaza nici o ocazie sa se faca de rahat..asta e nivelul lor..
  • +18 (20 voturi)    
    lacomia (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:39)

    ixulescu [anonim]

    USL-ul este ca un caine turbat vrea cu orice pret puterea, liderii sa-i se injosesc pentru asta. Nu-si dau oare seama cat de penibili sunt, vorbesc de, democratie niste comunisti si informatori ai securitatii. Sa le fie rusine, si mai mult decat ata sa ne fie rusine ca acceptam asta.
  • +6 (8 voturi)    
    perspectiva (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:47)

    traiang [utilizator]

    .......si perspectiva in opozitie mai proasta ca oricand !
  • +16 (18 voturi)    
    demn de retinut (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:49)

    idi [anonim]

    mama, ce natie de doi lei suntem

    eu, personal din acest moment ma declar anti usl
  • -3 (7 voturi)    
    E gata, sunteti concediati! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:58)

    Eufrosin [anonim]

    Nu ne mai intereseaza nici justificarile voastre si nici jumatatile de masura pe care le luati, in speranta pacificarii unui neam care s-a saturat. Locul vostru e la lada cu gunoi a istoriei Romaniei. http://eufrosin.wordpress.com/2012/01/31/guvernul-da-1-2-3-lovituri-prea-tarziu-sunteti-concediati/
    • +3 (5 voturi)    
      .. (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:11)

      st-an [utilizator] i-a raspuns lui Eufrosin

      despre cine vorbesti?
  • +15 (17 voturi)    
    In PE. (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:04)

    durul [utilizator]

    Crin Antonescu si Victor Ponta nu ma reprezinta .Eu nu sunt unul dintre prostii lor ,sa fie clar !
    • +5 (7 voturi)    
      nici pe mine!!! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:10)

      gemini [utilizator] i-a raspuns lui durul

      nici eu nu fac parte din prostii lor!!
  • +13 (15 voturi)    
    vRABIA MALAI VISEAZA! HUSSS... GAINI TOANTE (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:11)

    VISE, VISE.... [anonim]

    ""in realitate, statul roman e mai putin modern ca oricand, e mai corupt ca oricand, e mai clientelar ca oricand...""

    are dreptate chilangiul somoros, cand se trezeste vede si el cate ceva... segrabeste sa-l inlocuiasca pe basescu fiindca stie ca in curind justitia va starpi coruptia: nastase, voicu, fenechiu, mitrea, vantu, felix...vor ajunge nu in parlament sau la guvernare, ci la puscarie!
  • +11 (13 voturi)    
    despre civism si civilitate (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:15)

    vlad [anonim]

    Nu pun la indoiala ca Boc si PDL fura, numesc demnitari si manageri incompetenti, isi dau cu stangu-n dreptu'.
    Dar cred ca este nevoie sa iasa in strada si cei care nu vor sa fie condusi de o sleahta de circari, fara program economic punctual, fara discernament, condusi de un teribilist cu excese de procuror comunist si un pierde-vara, nesimtit si impertinent care sfideaza istoria (PNL avea 20% cand a organizat alegerile din 2008) si diplomatia.
    Or fi 80% nemultumiti, dar nu sunt toti 80% bugetari taietori de frunze care refuza alt loc de munca.
    As vrea sa vad mai multi romani civilizati si inteligenti iesind in strada intr-un mars tacut, dar sugestiv.
    • -2 (4 voturi)    
      despre fals civism si falsa civilitate (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:57)

      ElenaS [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Daca nu pui "la indoiala ca Boc si PDL fura, numesc demnitari si manageri incompetenti", ce ai facut sa iti fie auzita parerea? Acum, dupa ce ati vazut ca atatia oameni, a caror cinste nu poate fi pusa la indoiala, au iesit in strada, vreti si voi sa iesiti si sa va exprimati parerea. Tu nu vrei decat contramanifestatie. Du-te si alatura-te protestatarilor daca ai ceva de exprimat! Nu mai critica opozitia cu cuvintele celor de la putere.
  • +9 (11 voturi)    
    ce mai urmeaza.... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:17)

    iulian-bz [utilizator]

    probabil,cei doi mascarici insotiti de cativa asa zisi jurnalisti ai celui mai mare trust de presa si cativa protestatari din Piata,vor incerca sa treaca si oceanul sa sifoneze si acolo despre dictatura din Romania,dar uitasem,acolo comunistii,nu prea sunt bagati in seama,nenea tata lui Obama,,va da eject din aeroport!
  • +8 (10 voturi)    
    crin presedinte (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:20)

    gire [anonim]

    daca asta o sa iasa presedinte
    eu promit sa slabesc 10kg

    eu nu il vad decat un al doilea geoana
    • +4 (6 voturi)    
      e mai rau ca Geoana... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:23)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui gire

      Nu-l jigni te rog pe Geoana, a fost divertismentul meu gratuit de sambata seara.
  • -6 (8 voturi)    
    mai incet... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:26)

    un [anonim]

    Ok, Antonescu a folosit un ton mai dur si ridicat.
    A si exagerat pe alocuri dar fara a spune minciuni.

    In ceea ce-l priveste pe Ponta, pedelacilor, spuneti-mi un singur fapt din discursul lui, care nu este conform realitatii?Va intreb ce nu este adevarat in ceea ce a spus?

    Va place de Macovei sau de Barbu?In afara de atacuri la persoana nu au fost in stare sa produca!!!
  • +17 (19 voturi)    
    rusine Ponta! rusine Anronescu! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:27)

    trahanache [anonim]

    Le-a fost jena strainilor de teatrul ieftin transferat in institutii serioase; au plecat pentru ca ei simt cum ceea ce e produs in laboratoarele voastre pute. Faceti de ras toata natia. Inteleg ca sunteti la guvernare si vreti sa spuneti mereu "nu", dar sa te duci sa-ti faci nevoile in alt loc decat la veceu e mai mult decat jenant; pe voi nu va intereseaza soarta romanilor: v-ati obisnuit in mediul infect si puturos al televiziunilor securiste si intrati fara rusine in salile europene cu bocancii vostri plini de rahat.
  • +13 (15 voturi)    
    Dle Parvulescu, Alistar... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:32)

    gelu [anonim]

    este chiar asa de greu de vazut de ce si cine a iesit in strada ?!
    Ma asteptam la o analiza si pozitie pertinenta, daca tot sustineti ca reprezentati "societatea civila"
    Marea majoritate a celor iesiti in strada au fost "revolutionarii" cu carnete de la tov. Iliescu, pensionarii militari, cu pensii cel putin duble decat ceilalti romani, ceva membrii de partid si cativa "indignati".
    Toate astea s-au intamplat dupa o lunga si minutioasa propaganda dusa de televiziunile fam. Voiculescu si Vantu.
    De ce oare ?!
    Turnatorul (dovedit cu acte) Voiculescu a primit pe cativa "arginti" printre altele cateva ha de pamant pe malulul Herastrau de la prietenul Nastase (pe ultima suta de metrii, inainte de a pierde alegerile). Acolo a fost (pentru ca nu mai este acum) Institutul de Chimie Alimentara. Acum este "pamantul fam. Voiculescu".
    Asa ca tovarasii s-au ajutat, sau au incercat.
    Voiculescu a instigat si a mai platit niste oameni, doar, doar prietenul Nastase nu ajunge la mititica....
    Cam asta e situatia domnilor reprezentanti ai societatii civile....
    Asta, daca nu stiati deja (dar banii nu au miros !)
  • +11 (13 voturi)    
    Rusine (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:34)

    baba novak si fii [anonim]

    ...si iar rusine celor din "opozitie zisi antenescu si pontac-sa-ti hulesti tara numai ca nu te-a ales pe tine ,e pueril si rusinos;si sa nu uitam ca antenescu a ajuns in parlament de pa pozitie inferioara a listei,dupa redistribuire! ii doresc sa fie ultima lui alegere! oare cum s-au uitat din nou styrainii la noi?
  • +15 (17 voturi)    
    Si PDL se are de gand? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:34)

    Colette [utilizator]

    In istoria noastra, domnitorii fugeau la Stambul ca sa se parasca intre ei, sa-si fure tronul si sa-si omoare dusmanii! Asta a facut azi USL, numai ca nu la Stambul ci la Bruxelles. Nu conteaza interesul national, ca ne facem de ras, nu conteaza ca aceasta Opozitie mai mult a boicotat lucrarile Parlamentului, a stat mai mult pe coridoare si au facut politica la Antena 3 sau Realitatea tv! Totul este sa puna mana pe putere, pe resurse, pe ce mai e de privatizat, sa stopeze dosarele din Justitie - Nastase nu va face nicio zi de parnaie, vin ai lui la putere doar! - ! Anul IL Caragiale nu se 'dezminte', politicienii USL sunt mai jalnici ca cei din 'monumentele' lui Caragiale! IAR DACA PDL NU INTREPRINDE NIMIC LA NIVEL DE PARLAMENT EUROPEAN, NU COMBATE PUNCTUAL ABERATIILE AFIRMATE DE USL, CHIAR NU MERITA SA MAI INTRE IN COMPETITA ELECTORALA!
    • -2 (2 voturi)    
      EBA: reprezentant PDL la PE (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:21)

      ElenaS [anonim] i-a raspuns lui Colette

      PDL a intreprins de acum 3 ani, "LA NIVEL DE PARLAMENT EUROPEAN", tot ce se putea intreprinde: a trimis o analfabeta cu studii la distanta fooooarte mare sa reprezinte ROMANIA.
  • -4 (8 voturi)    
    Validarea (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:38)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Pta Universitatii este terenul de validare a tuturor postarilor! Succesuri!
    • +1 (3 voturi)    
      validarea cui si a ce? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:15)

      nmj [anonim] i-a raspuns lui Alexandru Jecu

      tinere , mai bine mergi la scoala

      ca usl va trai bine

      ce vei face tu?
    • -2 (4 voturi)    
      Terenul de Validare... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:48)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru Jecu

      ...este viata pe care o traim...ASA CUM VREM !!!
    • +1 (3 voturi)    
      HAIDADE (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:04)

      NEMUCOS [anonim] i-a raspuns lui Alexandru Jecu

      haidade ! plimba ursul jecule , NU TINE .Incearca altceva ! Momeala asta e pentru mucosi chinuiti de cosuri si tainele universului bre , tine si mata cont de nivel ca aici nu e vre-o gazeta gazeta comunala......
  • +5 (7 voturi)    
    Toata tarasenia asta... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:07)

    Costin1968 [utilizator]

    ...pentru a scapa cati-va granguri de puscarie ?! Pantru a-si securiza averile Voiculescu, Nastase , Vantu...?! Pantru a le garanta linistea hotilor, un RATAT precum Crin Antonescu ?!
    Doar atat...?? O tara ravasita...pentru ce ??
  • +5 (7 voturi)    
    Penibil (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:13)

    martianu [utilizator]

    Ce bufoni...
  • -3 (5 voturi)    
    Claudiu Craciun, fii capitanul nostru! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:19)

    ada_dracpictat [anonim]

    Un discurs memorabil la Parlamentul european! (si nu, n-a fost chiar o 'sueta', au fost prezente în sala nume mari ale politicii europene si românesti, dintr-un spectru foarte larg)

    "...Ma auziti? Ma auziti bine?...

    Ma auziti, domnilor din Guvern? Dar dumneavoastra, domnilor din Opozitie?...

    Sunt vremuri grele atunci cand o tara nu are incredere in politicieni, ci in cetateni.

    VREM sa avem incredere
    in politicieni,
    in democratie,
    in institutiile publice,
    dar nu ne faceti treaba si mai grea decât e deja!"

    Discursul tinut de acest om, tinuta sa exemplara, retorica de mare clasa si mesajul transmis au ridicat în picioare o sala PHS 03 C50 plina-ochi, care l-a aplaudat la unison momente în sir!

    Salut aparitia acestui om si a acestei voci a societatii civile din România! O mare gura de aer si speranta.

    Ma bucur.

    Ada

    PS: Iar interpretii din cabina româna s-au tinut foarte bine pe toata durata discutiilor, felicitari!
  • +4 (6 voturi)    
    Rusine (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:20)

    liviu [anonim]

    Rusine sa le fie la Ponta si Antonescu, pe timp de criza in loc sa ajute acasa, se folosesc de orice imprejurare pt. a compromite tara. Ar merita sa fie dati in judecata pt. subminarea stabilitatii tarii.
  • +4 (6 voturi)    
    Rusine (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:26)

    andreea [anonim]

    Cu aceasta reactie a celor din opozitie noi tinerii ar trebuii sa-i luam de gulere si sa-i zdruncinam un pic.
    Cum e posibil sa procedezi asa in fata a zeci de oameni care reprezinta state importante si unde noi am putea ocupa locuri de munca extraordinar de bine platite?
    Pe cine vrea opozitia sa sfideze?
    Nu l-au facut pe Basescu de ras ci pe noi romanii de rand.
    Asta este pleava ce ne conduce
  • +4 (6 voturi)    
    Ce oligofreni (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:15)

    Oedip [anonim]

    Astia ar fi in stare sa calce si peste hoitul Romaniei ca sa ajunga la ciolan.
  • +6 (8 voturi)    
    Deci , (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:23)

    adrian88000 [utilizator]

    ne-am lamurit. NU E DICTATURA in Romania! Antonescu nici nu mai vrea sa vorbim pe acest subiect.
    Si acum ce va face ? Isi va cere scuze ca a vorbit prostii in Romania ? Nu cred . Cred ca vor veni la Bucuresti cu coada intre picioare si vor renunta la ideea stupida de a face greva parlamentara. Ii vom vedea din nou dormind ( pe unii ditre ei ) in Parlament. Pe Antonescu il vom vedea la Antene.
  • +7 (9 voturi)    
    inca odata (Miercuri, 1 februarie 2012, 0:23)

    visio [anonim]

    daca basescu isi dorea sa termine opozitia nu gasea oameni mai buni decat ponta si antonescu; mai crede cineva circul tv cu locotenentul platit (apropo, chiar era locotenent sau folosea ceva recuzita?) la tv? mai crede cineva vreo iota din ce spune latrina lui voiculescu? desigur ca pdl-istii sunt sub nivelul asteptarii populatiei, insa sa ne amintim ca pana sa vina criza s-au marit pensiile, s-au dat 350 lei fostilor cap-sti iar astia sunt votantii lui boc, s-au mai construit ceva drumuri (brasov-predeal pe rasnov, ca exemplu); asa cum spuneam si cu alte ocazii, treaba parlamentarilor este a romanului de rand, sa ii aleaga adica; treaba lui ponta si a lui antonescu este sa munceasca pentru romani; apropo, le-a fost bine cat erau ministrii lui basescu? ce au facut ei pentru Romania cat timp au detinut functiile de ministru? chiar sunt curios...
  • +6 (8 voturi)    
    cei mai penibili "politicieni" (Miercuri, 1 februarie 2012, 3:20)

    oana [anonim]

    Ponta si cu Antonescu nu mai cunosc nici o limita in disperarea. Foamea de ciolan le-a intunecat mintiile ... daca nu erau cenusii deja din nastere. Daca ajung astia la putere va fi vai de Romania!
    Romani, nu va lasati prostiti! Uitati-va la oameni nu la promisiunile lor de 2 lei si fara nici o acoperire.
    Mai am o nelamurire. Antenele si Realitatea, alta culme a penibilului de data aceasta o rusine pentru conceptul de mass media. Este legal ceea ce fac? CNA-ul tolereaza aceasta vadita, nerusinata si penibila incercare de manipulare a celor saraci si a celor fara prea multa carte?
  • +7 (9 voturi)    
    bruxelles (Miercuri, 1 februarie 2012, 6:56)

    paunescu [anonim]

    politica e curva, iar politicienii nostrii sunt niste otrepe.Pentru a venii la putere si-ar vinde si mama.
    Asa ceva nu am mai vazut sa se intample in nici
    o tara din lume.
    S-ar putea ca electoratul sa-i amendeze, si nu pentru ca cei de la putere ar fi mai buni, ci pentru ca astia din opozitie sunt niste otrepe mai mari.
    ATENTIE!!! NICI L. TOKES NU A VORBIT ATAT DE RAU DESPRE ROMANIA
  • +3 (7 voturi)    
    doi pacalici (Miercuri, 1 februarie 2012, 7:33)

    catelu [utilizator]

    Mascaricii astia s-au dus in Parlamentul European cu acelasi discurs rasuflat folosit pentru manipularea gibonilor damboviteni.
    Desigur ca n-au vreo sansa sa convinga pe cineva, dar riscam sa fie vazuti ca reprezentanti ai tarii si sa ne faca de ras pe toti.
  • +2 (2 voturi)    
    S-au dus sa-i vada si tanti Europa (Miercuri, 1 februarie 2012, 8:21)

    dorin bretan [anonim]

    Cum la noi ,prostimea nu vrea sa vada decat ,,Jos Basescu '' pentru ca asa scrie pe promter, beizadelele sau dus la Stambul sa le recunoasca ,,calitatile '' . Numai ca acolo lumea nu mai consuma politruci de mult .
  • +3 (3 voturi)    
    vot (Miercuri, 1 februarie 2012, 8:45)

    miluch [utilizator]

    Daca mai aveam vreo urma de indoiala asupra "capacitatilor" de a conduce a celor din USL, acum n-o mai am. Si uite asa PD-L-ul, asa plini de hoti si "clientelari" s-a mai ales cu un votant sigur.
  • +3 (3 voturi)    
    De rasul curcii (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:00)

    Petruta [anonim]

    Tot ce s-a intamplat din 13 ianuarie a fost pus la punct in laboratoarele lui Voiculescu, cu date fixe pe zile si ore. Faptul ca a incheiat un acord de colaborare cu CNN cu cateva saptamani inainte facea parte din plan - pt exportul stirilor lor masluite. Nu i-a mers cu infiintarea asa-zisei 'Societati civile institutionalizate', dar a gasit repede cozi de topor din ONG-uri. Nu stiu cum de n-a apelat si la d-na Mona Pivniceru.
    Oricum, ne-am facut inca o data de ras in Europa! Daca pana acum am mers la vot cam de fiecare data, acum ma voi gandi daca este vreun politician care sa merite votul meu.
    • +1 (1 vot)    
      judecatori? (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:50)

      krinuska [anonim] i-a raspuns lui Petruta

      da bine zici cu d-na Pivniceru
      ca era toata ziua buna ziua pe antena 3 si infiera cu manie tot ce spunea basica

      acum tace malc la ceea ce a spus adrian nastase legat de colegi ei judecatori , blamati de psd&adrian nastase

      nu mai e credibila stimabila d-na
      prieteni , oare stiti de ce?
  • +3 (3 voturi)    
    Vai de noi! (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:11)

    Cetateanul Roman [anonim]

    Daca de la ei asteptam schimbarea atunci e vai de noi! As vrea sa il vad pe mickey mouse (ponta pentru prieteni) cum se duce in piata si le explica oamenilor ca ei nu demonstreaza pentru pensii si salarii! asa cum dincu acum o saptamina declara ca de fapt cei din piata nu sint impotriva privatizarii sanatatii! Ei sint acolo pentru democratie (eu sint impotriva privatizarii sanatatii - ca s aintelegeti de ce cautati pe net Siko al lui Michael Moore) Declaratiile astea se fac fiindca se simt mai aproape de ciolan si nu prea au de unde sa scoata ce au promis. Prostul de crin ingroapa PNL-ul de tot! Dupa ce o sa ii bage pe rosii la guvernare va lua un sut si va ceda locul lui ddd, ca are procente mai multe!
    Clar ca ceva trebuie schimbat! PArlamentul e prea mare si nu vad rostul a doua camere (ar trbui numai deputati, iar deputatul ales de trei ori consecutiv in aceeasi circumscriptie sa devina Senator de drept pe viata; mandate de 5 ani si desfiintarea presedintiei - are rol decorativ, si poate functiona ori autoritar [gen iliescu sau Basescu acum] ori de loc [Basescu cu Tariceanu prim-ministru]. Presedintele de camera e suficient - exista si Parlamentu European - platim destui "politicieni".
    Si luati aminte: "cel mai mare dusman al lui <bine> e <mai bine>"
  • -1 (1 vot)    
    Societate bolnava (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:13)

    catalin_mattei [utilizator]

    intr-o societate bolnava in care politicienii nu asculta vocea cetatenilor decat atunci cand aceasta convine lor, cand orice forma de protest este minimalizata , discreditata.. atunci este normal ca Societatea Civila sa recurga la calitatea de cetateni europeni ce o au romanii si sa se manifeste la nivel european... alaturarea politicului arata doar ca daca au ceva de lins imediat o fac.. Monica Macovei are de explicat cum reuseste sa se impace in calitate de partener de guvernare cu Michi Spaga, G Oprea, Nicolicea.. fara aceste explicatii domnia sa nu este decat alta persoana care doar profita~
    • +2 (2 voturi)    
      latrinare (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:45)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Intr-o societate sanatoasa nu se latrineaza mintile cetatenilor non stop. De asta ce spui ? De asta nu se plang ? Ce au vrut sa "faca" constructiv ?
  • +2 (2 voturi)    
    oare asta a transmis uls&anten a3? (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:34)

    grivei [anonim]

    Grivco SA a obţinut profituri de zeci de milioane de euro din afacerile cu energie, cât timp ministru al Economiei a fost omul de casă al lui Felix.
    Sursa: AGERPRES

    Perioada în care afacerile grupului lui Dan Voiculescu au prosperat fără seamăn coincide cu cea în care Codruţ Şereş a fost ministru al Economiei.
    "Evenimentul zilei" a semnalat, în articolele anterioare, că SC "Grupul Industrial Voiculescu şi Compania" (Grivco) a fost unul dintre "băieţii deştepţi din energie".
    Prezentăm astăzi cifrele care arată că firma lui Voiculescu a obţinut, în 2006, cât era Şereş ministru, profituri nete de 50.000 de euro pe zi.



    Plecarea lui Şereş, în decembrie 2006, nu s-a simţit imediat. Abia din 2009, după ce afacerea cu energie a Grivco a început să se contracte serios, Dan Voiculescu a dat frâu liber ocărilor asupra statului-tâlhar care l-a îmbogăţit.
    "Bişniţă" cu energie, de-a doua zi după alegeri
    În 2003, cifra de afaceri a Grivco a fost de 56,77 milioane de lei, iar profitul net puţin peste 4,34 milioane de lei.
    În 2005, imediat după alegerile din 2004 şi numirea lui Codruţ Şereş ca ministru al Economiei, grupul Grivco s-a reprofilat pe comerţul cu energie electrică şi a crescut apoi ca voinicul din poveste.
    Grupul Voiculescu a hotărât să se ocupe de comerţul cu energie a doua zi după alegerile parlamentare, din 2004, 29 noiembrie: "Se completează obiectul de activitate al societăţii cu: Distribuţia şi comercializarea energiei electrice".
    O lună mai târziu, Codruţ Şereş, ales senator pe listele partidului lui Voiculescu, a fost numit ministrul Economiei în guvernul Tăriceanu.
    După acel moment, averea grupului Voiculescu a crescut foarte mult, iar senatorul a intrat în grupul celor numiţi de presă "băieţii deştepţi ai energiei".
    Firma sa a avut parte de o serie de contracte avantajoase încheiate cu unităţi subordonate ministerului Economiei, condus de Şereş.
    Contracte preferenţiale
    Compania condusă de Voiculescu a făcut bani frumoşi din intermedierea curentului elec
  • +2 (2 voturi)    
    paraciosii (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:45)

    nea Titi [anonim]

    A face comparatii intre Romania si Belarus sau Rusia, arata, nu un infantilism politic ci, de-a dreptul, un CRETINISM politic.
    A spune ca, pe cei din strada nu-i intereseaza nimic material, cand se repeta la nesfarsit ca oamenii mor de foame, ca au rate, ca au copii de intretinut, sustineri tot ale celor doi papagali, este de tot rasul.
    In goana lor dupa marire, cei doi se fac de ras mai rau decat niste tiganci care-si ridica fustele...
  • +2 (2 voturi)    
    hmmm... (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:57)

    mary [anonim]

    No tulai Doamne!!!

    Ca tare acre mai sunt merele celea de la putere - par a zice pe rand membrii USL.

    No amu sed si cuget, ca dara treaba grea sa faci doua trebi deodata, si zic, in sinea mea, ca dara era USL la putere apai cata miere si lapte era in RO... Dara amu sa mai asteptam oleaca feciori ca dara nu sunt vremurile duse...

    Si amu ce ii atata graba si vanzoleala?

    Dara nu ii mai bine ficiori, ia mai sedeti voi si cugetati, ori numa sedeti ca ii mai sanatos ase...

    PS
    1.Pare ca logica si gandirea sunt lucruri complicate la USL, noroc cu Antena care ne desluseste ea lucrurile cele cu grija tainute...

    2. Daca eram in locul PDL-ului venea cu inregistrarea transimsa de ANtena despre Funeriu si bacalaureatul sau, sau secventa in care apare la protestul din Piata Victoriei - zicerea"Acum cazi!"

    3. Ioi, tulai Doamne, ca faini is feciorii din RO!
  • +2 (2 voturi)    
    Ce coincidenta..... (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:05)

    gd [utilizator]

    Nu uitati ,zilele acestea se sarbatoreste I L Caragiale.........
    Nu vedeti ca lui nenea Iancu i se joaca "reality show-uri " pana si in Parlamentul European.......
    Cred ca USL s-a gandit sa-l sarbatoreasca cu mare pompa in toata Europa,ei fiind eroii principali........Mare esti nene Iancule si atat de VIU...............
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo Poanta si Antonesi (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:42)

    ioil [anonim]

    Cum a-ti fost cu para si minciuna pe la marea poarta sa va puneti bine cu ei,bombonel a si fost condamnat.Asteptam, ca dupa interventia voastra sa se solutioneze si celelalte dosare si cat mai repe de sa-l vedem pe seful vostru Felix si Vantoasa dupa zabrele.Degeaba v-au bagat pe voi la inaintare pentru ca a-ti fi "curati"poporul stie cine e in spatele vostru si nu ne pacaliti!
  • +1 (1 vot)    
    ce-i ala usl (Miercuri, 1 februarie 2012, 17:54)

    el danutz [anonim]

    trantorii de la usl s-au plans in afara tarii, la porti inalte cica, pt ca sunt incapabili sa faca ceva in tara Democratia a fost suspendata pe timpul lui nastase nu acum
  • +1 (1 vot)    
    Putere (Miercuri, 1 februarie 2012, 19:45)

    Luca [anonim]

    Prin declaratiile date in ultima vreme, Presedintele sugereaza stabilitate economica, prin tentativa de creare a noi locuri de munca, insa actiunile opozitiei sunt in contradictoriu cu acestea. Traian Basescu a adoptat ca subiect de interes general, aspecte economice ale tarii noastre si este de la sine inteles ca perioada de criza prin care trecem se doreste a fi depasita. Chiar daca unele masuri adoptate au fost oarecum drastice, se vor dovedi a fi benefice tarii. Numai impreuna putem reusi!
  • 0 (0 voturi)    
    :))) (Miercuri, 1 februarie 2012, 21:22)

    simona [anonim]

    :))) s-au dus ei repede sa se planga la Bruxelles:)))
  • +1 (1 vot)    
    re (Joi, 2 februarie 2012, 0:09)

    litchi [anonim]

    Si vine USL la conducere si ca prin minune va dipsarea coruptia criza..tot ce e rau in tara....numai lapte si miere...Voi nu vedeti ca vb numai prostii...avem nevoie de stabilitate sa iesim din criza !
  • 0 (0 voturi)    
    Acuzatii de coruptie (Duminică, 5 februarie 2012, 20:32)

    Cristi [anonim]

    Traian Basescu doreste si sustine modernizarea statului roman. Vorbiti despre coruptie. Inainte sa fie Basescu la putere nu stiati ce e aia coruptie, dar nu pentru ca nu era, ci pentru ca se mergea inchis. Acum peste tot se vorbeste de coruptie.. USL-ul este corupt... si ce face foloseste aceasta arma impotriva celorlalti, cu acuzatii nedrepte?? Sa le fie rusine.
  • 0 (0 voturi)    
    Democratia (Duminică, 5 februarie 2012, 20:33)

    Loredana [anonim]

    Democratia sta pe cale sa dispara o data cu aparitia USL la conducere. Sunt in stare de orice sa dea jos PDL-ul. Dar Basescu stie el ce stie si nu va pica. Nu aveti nici o sansa.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version