Anul 2004 a fost cel mai bun de pana acum pentru publicitatea romaneasca in ansamblu, judecand dupa valoarea neta inregistrata: 193 - 202 milioane de euro.

Aceasta suma inseamna, pentru domeniu, o crestere de 30% fata de anul precedent, dupa cum reiese dintr-un sondaj efectuat in luna decembrie de catre revista Media&Advertising, publicatie a Agentiei de presa Mediafax.

Cresterile au fost inregistrate pe fiecare segment (TV, presa scrisa, radio, ourdoor, cinema si Internet), cei mai multi bani din publicitate mergand, si de aceasta data, catre televiziuni.

Cele mai mari cresteri procentuale ale veniturilor nete in 2004 se inregistreaza fata de anul 2003 in cazul Internetului (+56%), care este urmat de cinematografe (+48%).

In topul cresterilor relative fata de 2003, se mai numara radiourile (+39%) si presa scrisa (+32%). Veniturile posturilor TV au inregistrat o crestere cu 29%, in timp ce panotajul a inregistrat o majorare cu 25%.