Piata de publicitate a crescut cu 30% in 2004

de Raluca Teodorescu     Ziarul Financiar
Marţi, 1 martie 2005, 0:00



Anul 2004 a fost cel mai bun de pana acum pentru publicitatea romaneasca in ansamblu, judecand dupa valoarea neta inregistrata: 193 - 202 milioane de euro.

Aceasta suma inseamna, pentru domeniu, o crestere de 30% fata de anul precedent, dupa cum reiese dintr-un sondaj efectuat in luna decembrie de catre revista Media&Advertising, publicatie a Agentiei de presa Mediafax.

Cresterile au fost inregistrate pe fiecare segment (TV, presa scrisa, radio, ourdoor, cinema si Internet), cei mai multi bani din publicitate mergand, si de aceasta data, catre televiziuni.

Cele mai mari cresteri procentuale ale veniturilor nete in 2004 se inregistreaza fata de anul 2003 in cazul Internetului (+56%), care este urmat de cinematografe (+48%).

In topul cresterilor relative fata de 2003, se mai numara radiourile (+39%) si presa scrisa (+32%). Veniturile posturilor TV au inregistrat o crestere cu 29%, in timp ce panotajul a inregistrat o majorare cu 25%.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


57 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by