Este vorba despre cele 2,7 milioane de dolari cu care Cross Lander a vandut activul (despre care salariatii spun ca ar valora de cinci ori mai mult) unui SRL, in conditiile in care a platit pentru toata societatea 150.000 de dolari.

"N-am nici un dubiu ca, daca nu va plati, vom avea castig de cauza in instanta", a spus Ursache, care a recunoscut ca si-a schimbat pozitia in aceasta chestiune din moment ce initial spusese ca activitatea ARO se putea desfasura si fara FSM.

Seful AVAS a spus ca va trimite un control la ARO pentru a vedea daca si celelalte active vandute de John Perez (foto), proprietarul Cross Lander, fac parte din activele productive, asa cum spun salariatii. Daca nu, AVAS va cere inapoi banii si din vanzarea acestora.

Mai multi salariati ai ARO au venit recent la AVAS si au spus ca Perez a vandut mai multe active ale societatii la preturi mult mai mici decat cele reale, astfel incat la ARO nu se mai pot produce autoturisme.

Incet, incet, se alege praful

Din cele declarate de Ursache, reiese ca nici el nu mai crede in relansarea uzinei argesene. El a afirmat ca, desi Perez ar fi trebuit sa investeasca 3,6 milioane de dolari la un an de la data semnarii contractului de privatizare, investitorul spune ca perioada trebuie calculata de la data transferului de proprietate.

Ursache a spus ca mai are rabdare cateva luni, dar nu este convins ca ceea ce a promis investitorul se va si realiza.

Cross Lander s-a angajat sa realizeze 70% din cifra de afaceri a ARO cu un model nou care se va numi Cross Lander, va avea motor Ford si va fi vandut pe piata americana. Asta in conditiile in care la ARO nu s-a reluat insa activitatea, dupa cum a recunoscut seful AVAS.