Romania a incheiat anul 2004 cu 227.200 carduri valide de tip co-branded in circulatie. Cardurile au fost emise in ordine de Banca Tiriac impreuna cu Metro (noiembrie 2001), Banca Transilvania impreuna cu Astral Telecom (februarie 2003), Finansbank impreuna cu Bucuresti Mall (octombrie 2003) si Raiffeisen Bank impreuna cu Connex (noiembrie 2004).

Banca Transilvania este liderul pietei de profil cu o cota de aproximativ 70%. Banca si-a consolidat aceasta pozitie prin lansarea in 2005 a cardurilor co-branded cu Credisson International, atat de debit cat si de credit, sub licenta Visa si MasterCard.

"In ultimii trei ani am asistat la o evolutie foarte interesanta a pietei cardurilor co-branded. S-a pornit timid dar si rigid, daca ne gandim ca primul card co-braded era si singurul acceptat in reteaua Metro, si s-a ajuns la o piata comparabila cu cea a cardului de credit", potrivit NO-CASH.

"Mai mult, cardul co-branded va relansa piata cardului de credit. Din 2004 cele doua piete s-au intersectat, tendinta fiind ca produsele din gama co-branded sa fie emise pe o platforma a unui card de credit astfel incat cardul sa ofere maximum de atractivitate: prin facilitatile bancare si cele ale comerciantului", a adaugat sursa citata