Nu stiu care a fost situatia completa a turistilor care au avut probleme cu agentia de turism Kartago Tours, dar eu tocmai m-am intors dintr-o excursie in Egipt achizitionata prin aceasta agentie si parerea mea este cu totul alta decat a lor... Atat eu cat si familia mea (sotul, sora, fiica si nepotul) am fost foarte incantati.

Am fost in Hurgada, la Aqua Blue, iar reprezentatii agentiei au tinut tot timpul sejurului legatura cu turistii din hotel. Ni s-a vorbit in limba romana despre tot ceea ce poate interesa un turist intr-o astfel de calatorie: reguli de respectat intr-o tara araba, probleme care pot aparea, excursii, etc. Nu am fost nici o clipa tratati altfel decat ceilalti turisti.

Pentru mine si sotul meu, a fost a doua calatorie in Egipt. Anul trecut, de Revelion, am fost in Sharm, prin Ultramarine si nu am fost la fel de incantati de serviciile agentiei. Am fost transferati la hotel si nu am mai vazut si nici nu am mai auzit de reprezentantul agentiei decat pe aeroport, la plecare.

La plecare am stat in aeroport peste 5 ore pentru ca reprezentantul Ultramarin nu a fost in stare sa se intereseze daca charterul are intarziere. Cand noi am ajuns in aeroport charterul nici nu plecase de pe Otopeni.

Nimeni, de la Ultramarine nu ne-a spus cum se desfasoara revelionul in Egipt. A fost bine organizat, dar pe plaja, asa ca va puteti imagina cam cum aratam in rochie lunga si pantofi cu toc in cort...

Asadar, din punctul meu de vedere nu am nimic sa le reprosez celor de la Kartagoo, dar mai multe de reprosat celor de la Ultramarin...