Vinzarile Automobile Dacia vor fi influentate pozitiv de reluarea programului de acordare a primelor de casare.

Dacia a fost marca de automobile pentru care au optat cei mai multi beneficiari ai programului de stimulare a innoirii parcului national de autovehicule.

Pe ansamblul anului 2005, peste 2.100 de romani si-au inlocuit vechile Dacii cu una noua. Alianta Renault-Nissan a vindut 700 de autoturisme noi. Pentru al doilea producator local, Daewoo, au optat 561 de clienti. Pe celelalte pozitii

s-au situat marcile Fiat si Peugeot, cu 105 autoturisme, respectiv 88 de unitati. Autoturismele Citroen noi au fost achizitionate prin acest program de un numar de 75 de clienti.

Nu toti si-au luat masina

Datele privind numarul de unitati si marcile au fost publicate in momentul in care 13.000 din plafonul maxim de 15.000 de potentiali beneficiari si-au exprimat interesul pentru acest program. Dintre acestia, 10.281 au reusit in 2005 sa-si depuna un dosar, dar numai o treime detine, in prezent, masina prin acest program. Restul nu au putut face dovada inmatricularii in Romania, de acum 12 ani.

Citeste articolul complet in Cotidianul