Pe o piata consolidata si matura, batalia marcilor de bere se da mai ales in sezonul estival, cind, potrivit studiilor, consumul este cel mai ridicat. Companiile mari au inceput deja sa-si intinda cearsafurile pe plaja.

Ocupa aproximativ 70% din piata berii si se detaseaza net de micii producatori. Acestia sint cei patru giganti in domeniu: Brau Union, Ursus Breweries, Interbrew Romania si URBB (Tuborg Romania).

Atentii de vacanta

Compania Tuborg Romania (URBB) acorda o atentie speciala sezonului estival, oferta de produse premium si super premium din portofoliul companiei venind in intimpinarea asteptarilor pasionatilor de bere. Devenit deja o traditie pentru bucuresteni, Festivalul International Tuborg marcheaza in fiecare an inceputul verii.

Cea de-a cincea editie tocmai si-a inchis portile, insa si in acest an a fost inregistrat un record de prezenta - peste 400.000 de vizitatori. De asemenea, potrivit lui Catalin Ignat, director de marketing la URBB, si anul acesta consumatorii care vor alege sa mearga pe litoral vor avea parte de numeroase surprize.

„Toate marcile de bere pe care le detinem in portofoliu vor fi prezente pe plaja, iar concursurile pe malul marii, competitiile sportive si petrecerile nu vor lipsi.” Totodata, intrucit vinzarea de bere la draught are o pondere deosebita, URBB are personal pregatit care ofera service pe tot parcursul zilei.

Fotbal cu prioritate

Un factor-cheie care va determina o mai mare crestere a vinzarilor de bere in aceasta perioada atit in sectorul retail, cit si in sectorul HoReCa este Campionatul Mondial de Fotbal. URBB s-a pregatit pentru acest eveniment, oferind consumatorilor o serie de pachete dedicate campionatului, disponibile in reteaua de retail.

Brandul Carlsberg vine astfel cu doua surprize pentru pasionatii de fotbal: pachetul format din sapte sticle de 0,5 l si un pahar special, tip cupa de fotbal, precum si pachetul cooling bag cu opt doze de 0,5 l, care are un design special dedicat fotbalului.

„Promotia la berea Tuborg, care va fi demarata in curind, precum si campania de imagine a brandului, aflata in derulare, sustin eforturile noastre de promovare in perioada estivala. Conceptul promotiei are la baza ideea de a alege vacanta, ca o extensie a principalei valori a brandului Tuborg - libertatea”, spune Ignat.

Un nou look

Bergenbier, marca de bere pe care, conform datelor MEMRB Romania, o gasim pe locul 1 in topul preferintelor de consum, a venit cu o schimbare de design pentru logoul marcii si cu o noua eticheta, metalizata, pentru sticla de 0,5 l.

„Imbunatatirile aduse logoului, care are acum forma de scut, urmaresc sa accentueze profilul masculin al marcii, iar prin modificarile aduse etichetei ne dorim sa crestem atractivitatea marcii in special in canalul HoReCa (vinzarile de bere din restaurante, baruri si terase)”, declara Liviu Irimia, director de marketing la Interbrew Romania.

In primele cinci luni ale anului, vinzarile de Bergenbier au crescut cu 51% fata de perioada similara a anului trecut, brandul devenind principalul motor de crestere a companiei. Noul design beneficiaza si de sustinere media, ultimul spot rulind pe principalele canale TV.

Articol integral in Cotidianul