Grafitti BBDO semneaza noul spot Logan

de     Adevarul
Luni, 23 octombrie 2006, 0:00



Lansarea Dacia Logan MCV vine la doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan Sedan. Succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila impuneau dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia potentialului consumator.

Fiind un proiect international de anvergura, deosebit de important pentru Renault, campania de lansare Dacia Logan MCV a facut obiectul unui pitch international. BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte proiectul.Noutatile care trebuiau comunicate prin campania de lansare Logan MCV erau atributele esentiale ale produsului: spatios si versatil.

Mesajul-cheie pe care s-a construit brieful a fost "o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


86 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by