Secretarul general al Camerei Deputatilor, Georgeta Ionescu, a propus, iar Biroul Permanent a aprobat, o strategie de promovare a imaginii institutiei, bazata pe pliante, brosuri, CD-uri si calendare. Inca nu s-au stabilit detaliile tehnice, astfel ca nu se cunosc nici sumele necesare.

Se stie insa ca produsele vor fi impartite gratuit si au ca scop „relansarea imaginii Camerei Deputatilor, dar si a Palatului Parlamentului”.

Ideea unei campanii publicitare in favoarea deputatilor a pornit de la Secretariatul General al Camerei Deputatilor si a fost aprobata in unanimitate de catre membrii Biroului Permanent.

Potrivit adresei interne facute de secretarul general Georgeta Ionescu, brosurile si pliantele vor contine prezentari ale structurii si modului de organizare a Camerei Deputatilor si vor fi ilustrate cu imagini din interiorul si exteriorul Palatului Parlamentului.

In documentul aprobat miercuri de Biroul Permanent se precizeaza si ca „in materialele publicitare se va accentua importanta proiectelor legislative votate”. Iar initiativa vine la doar o saptamana dupa 251 de deputati au aprobat forma „castrata” a proiectului de lege privind infiintarea Agentiei Nationale de Integritate.

Brosurile vor cuprinde si fisa biografica si fotografia fiecarui deputat si vor fi oferite gratuit delegatiilor si cetatenilor care vor participa la dezbateri, audieri publice, sedintele din plen, seminarii in Palatul Parlamentului

Despre costurile acestei campanii publicitare parlamentarii nu au scos nici un sunet si asta pentru sumele, suportate din bani publici, mai exact din bugetul Camerei Deputatilor, nu sunt inca estimate. Potrivit directorului Biroului de relatii cu presa, Gabriela Enea, Biroul Permanent a dat doar o „aprobare de principiu”.

„Trebuie ca noi sa organizam si proiectam si sa stabilim cate brosuri vom face, formatul lor, numarul de pagini. Vom stabili datele tehinice si apoi vom face din nou un memorandum pentru a fi acceptat de catre Biroul Permanent", a precizat Enea pentru HotNews.ro