Noi nu am fost intr-o disputa intre palate, de fapt erau dispute legate de modul in care vedeam fiecare functionand institutiile statului.
Eu vad un stat modern in care influentele netransparente asupra politicului sa nu se mai produca.
Altii considera ca trebuia mentinute legaturile intre oamenii de afaceri si decizia pe care ei o iau in guvern, in parlament.
Suntem la stadiul la care legalizam furtul. Noi pentru clientela politica emitem legi si ordonante.
Daca ma intorc la Cotroceni, asa cum am facut cu energia, voi face cu achizitiile de medicamente.
Trebuie sa revizuim Constitutia, pentru ca are multe deficiente.
Eu vreau ori republica semiprezidentiala de tip francez ori republica parlamentara. Vor decide parlamentarii, dar in decizia lor vor trebui sa tina seama de ce zic romanii.
am vazut emisiunea....... // Am vazut emisiunea si am trait cu impresia ca moderatorul este platit de premierul Romaniei si nu din banii celor ce-si platesc taxele tv.
00
aha • 2007-05-17 21:01
tvr // natarau mai este moderatorul asta.... pacat ca nu am l-am vazut cum s-a comportat fata de motocicleanu ieri seara... o da numai in prosteli pe fata, cum ca biletul lui geoana de la sri era o comanda a lui basescu =))))))... cand te gandesti ca noi platim astfel de gogomani de la buget
00
DEA • 2007-05-17 21:07
NATIUNEA va INVINGE // Natiunea a inteles perfect ce va fi dupa 19.05.2007 incepand cu ora 22H00. Daca Domnul TARICEANU, GEOANA,VOICULESCU, VADIM, BELA si companiile lor n-au inteles, este treaba lor si vor suferi consecintile pe care natiunea le va decide. UE si NATO asteapta confirmarea celor 74% de NU. DEA
00
Repulsion • 2007-05-17 21:07
Base, popeste-i pe hoti! // Ieri, in discutia cu Razgindeanu, individul prezentator - nu stiu cum il cheama si nu ma intereseaza, e doar o unealta vorbitoare care maninca o piine tariceana - a fost presh. Adica un obiect pe care te stergi pe picioare de noroi si mizerie. Astazi, in fata lui base, a fost coltos, s-a dorit interesant, acid, insistent. Nu a reusit nimic, decit poate sa-mi smulga, ca si lui base, un zimbet ca in fata unui prostanac care vorbeste gura fara el (auziti intrebare: de unde stie base ca patriciu, un simplu membru de partid liberal, are atita influenta pe linga tariceanu? intrebare de oligofren!) Base, te astept sa revii la cotroceni si sa-i popesti pe toti acesti hoti si pe slugoii lor, pe care i-as sfatui sa-si procure neaparat sapun. Pentru fringhie sau puscarie, ei decid...
00
Consonant • 2007-05-17 21:08
Momentul de gratie // Cel mai interesant moment a fost acela cand "moderatorul" nu mai stia ce sa mai spuna, astepta sa i se sufle in casca. In cele cateva zeci de secunde a fost momentul de gratie.
00
Bender • 2007-05-17 21:08
Prezentatorul a fost penibil si rauvoitor // Prezentatorul a fost penibil si, daca nu incompetent in chestiunea cu "biletul lui Geoana, atunci rauvoitor. Cand a spus ca Basescu ar fi scris "biletul" pe care Geoana l-a prezentat in presa. Ciudat!
00
Cristina • 2007-05-17 21:23
moderator PENIBIL // asa ceva nu am mai vazut in viata mea. un asa zis moderator care e platit si din banii celor care il sustin pe domnul Basescu. m-a enervat la culme cand l-a acuzat pe domnul Basescu ca a comandat acel bilet, de unde stia el? nu l-a oprit el , desteptul , pe presedinte pt a-i cere dovezi la orice afirmatie a acestuia? atunci el de unde avea dovezi? s-a vazut INCOMPETENTA moderatorului cand mai bine de 1 minut nu a mai avut replica. e clar tvr s-a intors la manipularea din vremea psd
00
diklu • 2007-05-17 21:28
TVR // ...au ajuns de tot rasul...parca am urmarit un serial de comedie...hmmm...oare unde se duce taxa aia pentru TV care tot o platesc , odata cu energia de 120 de USD /MW ???
00
Ionut • 2007-05-17 21:30
Am vazut emisiunea! // Nu a fost nici un drept la replica!!!! A fost o mizerie organizata de tvr, in care presedintele a trebuit sa raspunda unor ineptii lansate de un amarat pe care nu-l pot numi realizator de emisiune. In primul rand isi pregatise o serie de intrebari cliseu care imitau perfect acuzele de 2 bani aduse de psd-pc-prm-udmr-pnl si pe care le ridica prin felul in care intreba la rangul de realitati. JENANT !!! A fost o mojicie de emisiune regizata prost si cu un realizator care isi facuse temele doar intr-un singur sens - "nu conteaza ce intreb in astea 40 de minute, important este sa-l atac si sa nu aibe vreme pentru drept la replica" Iar asta la o televiziune pe care o platim de 4 ori!Rusine! Iesiti la vot, va rog, va implor iesiti la vot! Nu conteaza pentru cine sau cum votati, dar iesiti la vot. Avem copii care ne vor judeca , asa cum noi i-am privit cu mila pe ai nostri ca au trait 30-40 de aniin comunism. Am 30 de ani iar ca multi dintre voi mi-am trait adolescenta in mizeria si furturile tranzitiei. Nu vreau acelasi lucru pentru copilul meu! Pentru copiii care acum au intre 3 si 14 ani ne-am sacrificat noi! Ei au dreptul la justitie corecta, sanse egale, invatamant performant, bani de buzunar cand vor vrea sa invite o fata in oras, haine decente, mancare sanatoasa si respect din partea institutiilor pe care noi le platim! Eu am sa votez NU demiterii, este alegerea mea si nu o discut si nu am sa discut alegerea nimanui chiar daca va vota DA, dar va rog inca odata, iesiti la vot! E vorba de o ora din viata voastra. O ORA! Doar atat! NU 50 de ani de comunism, NU 17 ani de tranzitie, NU 4 sau 5 ani de mandat. Este singura ora in acre sunteti "fata in fata" cu politicienii - oricare ar fi ei. Sper sa publicati acest mesaj, pentru ca este o ruga pe care o lansez tuturor - indiferent de optiune. Multumesc!
00
gigi • 2007-05-17 21:32
mai dati si voi detalii pls..per ansamblu cum s-a comportat basescu? // ...ca eu nu am avut timp sa prind emisiunea. A spus tot ce trebuia? S-a facut inteles? O mai fi si in reluare emisiunea? Forta Base
00
Dan • 2007-05-17 21:35
Moderatorul trebuie sa-si dea demisia ! // Am vazut ambele emisiuni si sunt indignat de atitudinea vadit partizana ( pro Tariceanu) afisata de moderatorul Marian Voicu. Si cand te gandesti ca este platit din banii nostri! Rusine , Domnule Voicu ! Rusine TVR !
00
Canadezul • 2007-05-17 21:37
Basescule gresesti // O republica parlamentara pentru Romania in acest moment ar fi un dezastru total, dictatura curata. Cel putin 10 ani de aici in colo avem nevoie de o republica semiprezidentiala dar absolut obligatorie este introducerea votului uninominal pentru a curati si responsabiliza clasa politica . Deasemeni este obligatorie limitarea imunitatii parlamentare la declaratii politice. Altfel parlamentul devine o cloaca de de infractori. Exact asta e riscul actual, cu imunitatea parlamentara exagerata. Unde mai pui ca parlamentarii vor sa introduca extinderea imunitatii 5 ani dupa ce au iesit din parlament. Asa ceva nu exista nicaieri. In plus Constitutia trebui modificata pentru a acorda Curtea Constitutionala rolul pe care trebuie sa il aiba , de judecator in conflictele constitutionale. deciziile Curtii Constitutionale trebuie sa fie obligatorii pentru toate institutiile statului, altfel vom avea anarhie. In actuala situatie, daca am accepta o republica parlamentara ne-am transforma in dictatura parlamentara. Asa ca la treaba Basescule. Ai multe de facut in urmatorii doi ani. Repet: - referendum pentru modificarea constitutiei: a) vot uninominal b) atributiile curtii constitutionale c) imunitate parlamentara restransa Cetatenii au dreptul sa se pronunte in aceste probleme. Daca vrei sa dovedesti ca esti cu adevarat roman si ca tii cu adevarat la poporul roman asta ai de facut. Nimic altceva. Mult succes
00
spider • 2007-05-17 21:41
super talk show // Moderatorul, Tudor il cheama, a fost de nota 10. Felicitari dle.Tudor! Voi astia care ati scris inainte, v-ati invatat cu papitoi jmekeri care dau din manuta si se scalamabaie - de teapa lui Turcescu, Gheorghe, Nasul, etc platiti gras (20.000 euroi pe luna) - care fac sluj la patron si se cred mari vedete. Sunt vax! Cat despre Basescu, ca de obicei - marlan, si vaicarindu-se tot timpul ca o muiere.
00
gerula • 2007-05-17 21:42
Gafa sau premeditare. // Un jurnalist care se respecta va evita folosirea cliseelor, a informatiilor neverificate, a adevarurilor trunchiate. Marian Voicu a "furat-o" in problema biletelului scurs de la SRI catre M. Geoana. Linistea care s-a asternut in platoul tv, dupa ce Basescu a cerut sa i se arate unde este precizat, ca destinatar al biletelului, numele lui Traian Basescu spune mult despre prestatia “jurnalistului-vedeta”.
00
aryana • 2007-05-17 21:43
Moderator de \ // Alt moderator n-ati gasit?ROMANI,daca doriti o schimbare,un drum spre civilizatia si democratia cu adevarat europeana,atunci putem prin voturile noastre s-o facem. Iesiti la vot ca sa le aratam clasei politice si europenilor ,ca noua ne pasa. NU DEMITERII !!!!!!!!!!
00
aryana • 2007-05-17 21:47
Moderator de "CACAO" // Alt moderator n-ati gasit?ROMANI,daca doriti o schimbare,un drum spre civilizatia si democratia cu adevarat europeana,atunci putem prin voturile noastre s-o facem. Iesiti la vot ca sa le aratam clasei politice si europenilor ,ca noua ne pasa. NU DEMITERII !!!!!!!!!!
00
zmeus • 2007-05-17 21:53
moderatorul imbecil ! // Chiar ca asa idiot ca prezentatorul ala nu am vazut ! Tot timpul spunea "Asta e opinia dumneavoastra !", parca ar mai fi fost cineva pe acolo ascuns. Sa-l dea dracului afara, ca nu vedem si noi un interviu ca lumea. Un incapabil.
00
icd • 2007-05-17 21:53
O stire de ultima ora.... // In urma prestatiei din aceasta seara moderatorul va fi numit in functia de director al TVR-ului - functie facuta cadou de Tradiceanu.
00
Adrian M • 2007-05-17 22:02
SUPER OBEDIENTUL !! // ACEST MODERATOR A REUSIT PERFORMANTA CA IN 40 DE MINUTE SA RIDICEA STACHETA OBEDIENTEI PESTE CEA A LUI VRINCEANU FIREA DE LA ANTENA 3 CARE ARE 4 EMISIUNI PE SAPTAMINA CU DURATAT DE O ORA. ACEASTA ESTE CULMEA OBEDIENTEI ! CU ACEST EXEMPLU S-AR PUTEA INCEPE CONSTRUIREA UNUI CURS DE OBEDIENTA APLICATA LA ORICE FACULTATE DE JURNALISM; ( POATE CHIAR LA CEA DE LA CARE MARIAN VOICU SI-A LUAT DIPLOMA ). RUSINE ( NU RUSINICA) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00
un cetatean onest • 2007-05-17 22:42
Bravo domule Ionut de la 9! // O replica care pune punctul pe i. Toata stima! Pacat ca multi inca nu inteleg lucrul acesta, mare pacat. Nu domnilor, nu il sustin pe Basescu, dar este revoltator, ca sa nu spun ceva mai urat. Nu pentru demitere. NU, ne-am saturatde voi. Gata, retragerea!!!! Nu ma intereseaza daca primiti ceea ce meritati, dar macar sa nu va mai vad si sa nu mai aud devoi. NU pentru ca asa este corect! Mergeti la vot, daca va pasa de viitorul urmasilor nostri!
00
Midia • 2007-05-17 22:54
Comentatori // Suntem singura tara care are in frunte un inculpat. Si asta este cel mai grav d-le Canadez. Ai dreptate cand spui ca Parlamentul este o cloaca de infractori, dar cand tu esti de partea altui infractor, ce sa cred eu despre tine? Ceilalti comentatori sunt clar infestati de virusul basescian-licurician, ceea ce ii impiedica sa vada realitatea.In ce priveste pe autorul articolului, cred ca pozitia sa este echidistanta.
00
Geaca de piele • 2007-05-17 23:06
SINGURUL MODERATOR PERFECT E ION CRISTOIU! parerea mea! // Cel mai bun moderator ramane CRISTOIU. El se modereaza singur pana cand bietului telespectator, redus la tacere de argumentatia lui imbatabila (el fiind singurul combatant) nu-i mai ramane decat o singura solutie: sa faca schimb de creier cu Cristoiu si sa-si comande o geaca de piele!
00
corvus coraX • 2007-05-17 23:20
Moderatorul Tudor umilit // Acelasi Tudor moderator il lingea pe Nastase pana la ceafa mai alaltaieri. Ieri repeta metoda cu Tariceanu. Dar a luat o m....e monumentala cand cu biletelul de la SRI facand afirmatia ca era scris numele lui Base pe biletel. Si la halit Base cu costum cu tot...“De unde stiti dumneavoastra ca era numele meu pe biletel? Ati vazut biletelul?!!! Tudor, facand pe miratul poate marinarul musca: Pai dumneavoastra nu l-ati vazut?!! Base: Nu, eu nu am vazut biletelul”
00
Leo • 2007-05-17 23:22
cri-mi-nal!! // Inceputul anului scolar, intr-un liceu din America , diriginta le prezinta clasei un nou coleg: Sakiro Suzuki din Japonia. Incepe ora: - Sa vedem, cine stie cel mai mult despre istoria Americii. Cine a zis: `Libertate sau moarte!`? Tacere de mormant in clasa, numai Suzuki ridica mana: - Patrick Henry 1775 Philadelphia . - Bravo Suzuki, si cine a zis: `Tara este poporul, de aceea poporul nu poate sa moara."? Suzuki: - Abraham Lincoln 1863 Washington . Diriginta se uita peste clasa si zice: - Mi-e rusine pentru voi, Suzuki vine din Japonia si stie mai multe despre America decat voi! Din spate se aude o voce: - Pupa-ma-n *** Japo imputit! - Cine a zis? intreaba diriginta. Suzuki se ridica si zice: - Generalul McArthur 1942 la Guadalcanal , si Lee Iacocca 1982 la sedinta actionarilor Chrysler. In clasa iarasi liniste, numai din spate se aude iara: - Imi vine sa vomit! Diriginta striga: - Cine a fost nemernicul! Suzuki: - George Bush senior catre Tanaka ministru japonez in timpul unei mese de serviciu, Tokio 1991. Un elev se ridica si zice: - ***-ma! Diriginta crizata: - De ajuns! Cine a fost impertinentul? Suzuki: - Bill Clinton catre Monica Lewinsky, 1997 Washington, Casa Alba, Biroul Oval. Inca un elev se ridica si zicet: - Suzuki asta e un rahat mare! Suzuki: - Valentino Rossi 2002 Brazilia Superbike GP. In clasa e un haos total, diriginta lesina, se deschide usa si intra directorul: - O adunatura de idioti mai mari ca voi n-am vazut in viata mea! Suzuki: - Traian Basescu catre Parlamentul Romaniei dupa suspendarea din functie din 18 aprilie 2007.
00
marian • 2007-05-17 23:22
Intoxicare // Eu nu inteleg de ce va enervati. Voi sunteti de vina. Pe telecomanda mea nu mai exista nici-un post TVR, asta inca de la preselectia Eurovizion, Antene? Aici trisez putin. Pentru ca inca mai am Antena 1, nu de alta dar duminca seara, pe la 22 e Divertis si-mi place, in rest... Deci, feicare om are dreptul sa programeze cum vrea propriul televizor. Faceti ca mine si garantez ca veti albi intr-un ritm mult mai lent. Si obligatoriu, pentru sanatatea dumneavoastra uitati de banii pe care ii cotizati lunar la TVR si indirect, prin operatorul de cablu si la antene. NUUUUUUUU
00
oscar • 2007-05-18 00:36
Tvr 1 echipa de fricosi // Halal tv publica .De frica lindicului de la cluj la chemat repede pe Base Mesia la emisiune. CNA nu s-a uitat la emisiunile pro base de la tvr1 Sever Voinescu,Nasul(B1), Realitatea (Andrei Gheogaru Cotofana Dragotescu N24(B.Gamalet) incare s-au adus omagii marelui conducator. Halal CNA Va apucat frica de o nulitate
00
johnny • 2007-05-18 00:55
Va felicit D-le Voicu, // Totul a fost OK. Personal sant partizanul d-lui Basescu si apreciez ca ati condus interviul asa cum era normal. Dl Basescu a expus pertinent totul si doresc din inima ca toti romanii sa fi inteles ce au de facut. Comentariile celor mai multi la adresa prestatiei Dvs din pacate se datoreaza nivelului general al TVR si al mass mediei din Romania. Neavand posibilitatea sa vada cum este mass media din tarile civilizate ei nu inteleg ce inseamna competitia politica. Repet - este vina TVR si a restului mass mediei. Mass media continua manipularea in modul cel mai desgustator. Numai cei care au acces la limba romana si la alta limba ca sa poate compara isi pot da seama de perfidia lor. Ei incearca tot timpul sa sugereze ca ceeace este in Romania este si in democratiile din tarile civilizate. Ei falsifica realitate in mod impertinent si nu inteleg de fapt ca nivelul material si moral - spiritual din tarile civilizate se bazeaza pe transparenta, adevar si competenta.
00
silvia • 2007-05-18 01:46
subscriu lui ionut nr. 9 // sunt de acord cu tine! am simtit si eu toate astea pe pielea mea si m-am saturat de atata nesimtire si lipsa de respect din partea institutiilor publice, dispret si prostie! de-aia ma duc observator independent la referendum si voi si vota, bineinteles! NU! mergeti si voi la vot, toti! cei care nu merg nu conteaza, nu exista si prin absenteismul lor ne decid soarta noua, celor care ne pasa. la vot!
00
sadwank • 2007-05-18 01:58
Calm, relaxare // Ma, astia ai lu' Basescu, nu mai fiti asa incrincenati! Eu votez NU dar nu mai scrieti adevaruri denaturate, ca sa nu zic minciuni. Ce naiba, chiar nu vrem sa terminam cu tranzitia asta? Pai daca folosim tot metodele lu' Nastase, Geoana si Tariceanu ca ei o sa ajungem. Hai sa facem noi diferenta. Sa n-avem pretentii de la jivinele astea fiindca ar insemna sa punem egal intre ei si noi. In primul rind, Basescu a fost foarte moderat. Cel mai important e ca a zis ca-i va chema pe toti parlamentarii pentru consultari, nu numai pe sefii de partide. In al doilea rind, mie moderatorul nu mi s-a parut aservit. Sa faci o paralela intre TVR-ul de dinainte de 2004 si cel de acum mi se pare fortat. E adevarat, a fost penibil, dar de aici si pina a-l face albie de porci e cale lunga. Sa fii prost pregatit nu e o vina prea mare. Mie mi s-a parut depasit si coplesit de Basescu. A incercat si el sa fie rau dar nu i-a iesit. I-or fi spus sefii lui sa nu-l prinda ca-l pupa in dos pe Baselu ca e grav, sare CNA-ul pe ei. In al treilea rind Voicu nu a afirmat ca numele lui Basescu ar fi pe biletel ci ca biletelul i-ar fi fost destinat. Hai sa ne relaxam si sa ne facem noi treaba bine in primul rind: sa punem stampila aia pe NU si vedem dup-aia.
00
Radu • 2007-05-18 02:25
Ce a zis Iliescu la Revolutie // http://www.ziua.net/display.php?data=2007-05-18&id=220836 in special pentru cei care inca se gindesc sa voteze da... peste o mie de oameni au murit ca Iliescu sa fie de trei ori...presedinte Cititi si ginditi-va bine Romani! "In seara de 22 decembrie, dupa intoarcerea lui Ion Iliescu de la Ministerul Apararii, revolutionarii l-au intrebat de ce se trage din toate pozitiile, cine trage? (noaptea de 22 spre 23 decembrie 89 n.n.) Ce facem, l-am intrebat? Iliescu: lasati, ma, sa se traga, ca trebuie sa avem morti, ca asa e la revolutie"
00
unu • 2007-05-18 03:04
lol!! // chiar as vrea sa vad cum cistiga basescu cu 80%,eu unu m-am saturat de de stilul asta apocaliptic de a face campanie.eu chiar nu vroiam sa merg la referendum fiindca nu am ce alege intre 2 nenorociri dar m-am saturat de NEMERNICI!! asa ca o sa votez DA pt ......
00
yohandodo • 2007-05-18 09:07
catre radu // nu e frumos sa minti raducu ai invatat lucruri urite de la mariner ,eu am fost la revolutie, in prim plan si era o nebunie generala . Meritele lui ILIESCU la revolutie sunt enorme istoria le va demonsta
00
vinner • 2007-05-18 09:25
Produs de proasta calitate // Am sa fac reclamatie la "Protectia consumatorului" pentru produsul de proasta calitate pe care TVR-ul mi-l vara pe gat din cand in cand, prin prestatia de toata batjocura a moderatorului care si cu alta ocazie era pe "dinafara".
00
Rollo Tomasi • 2007-05-18 09:58
vot uninominal // In SUA exista votul uninominal. Acolo pot candida cu sanse de castig doar oamenii cu multi bani sau care au prieteni cu multi bani pt ca altfel nu au cum sa-si organizeze o campanie electorala ca lumea. Ma-ntreb, acest tip de om cum s-ar numi in Romania ? Nu oligarh cumva ?
00
johandodo • 2007-05-18 09:59
fiecare cu meseria lui // Un moderator trebuie sa fie intransigent nu trebuie sa fie aservit interlocutorului fie ca acesta este sau nu presedintele. Am ramas cu totii inhibati de pesonalitatea conducatorilor ,indiferent cine sunt acestia Sa lasam pe fiecare sa-si faca meseria ca el stie mai bine ce arede facut.
00
costin • 2007-05-18 15:23
REPUBLICA PREZIDENTIALA // "Eu vreau ori republica semiprezidentiala de tip francez ori republica parlamentara. Vor decide parlamentarii, dar in decizia lor vor trebui sa tina seama de ce zic romanii. " maine votez NU dar daca votul meu se duce pe apa sambetei zau ca ma enervez si chiar emigrez de data asta. cum adica vor decide parlamentarii?????????? astia care sunt acum?????? astia care "dezerteaza" din jocul care a mers prea departe????? daca maine majoritatea se exprima impotriva suspendarii si nu au loc alegeri anticipate, apoi zau ca ne-am stricat nervii degeaba. cind e clar ca parlamentul actual este o rusine nationala, se joaca de-a politica pentru interesul personal, apoi cum adica sa decida ei viitorul Romaniei????? cu cine o sa negocieze Basescu o noua majoritate parlamentara???? nu se poate, un parlament care s-a facut de un asa cacao .... trebuie alegeri anticipate acum. altfel, in tot ce va urma ca reforma va fi acelasi bilci de bagat strimbe ca si in legea ANI ... sa vedeti ce forma de vot uninominal o sa inventeze ca sa vina tot ei in parlament, ce idei o sa le vina de republica parlamentara etc. daca Basescu revine cu un scor inbatabil trebuie gasita o solutie pentru lansarea de alegeri anticipate (partidele care au votat pentru suspendare, intr-o tara normala dupa un vot popular contra ideilor lor ar cere singure alegeri anticipate...), un guvern interimar pina atunci si gata .... pentru o modificare serioasa a constitutiei oricum e nevoie de mai mult timp si de o consultare populara in extenso .... dar oricum actualul referendum cred ca va fi o serioasa avertizare ca Romania vrea o republica prezidentiala, nu semi si nici altceva .... sigur, in decizia lor ... hahaha ... parlamentarii trebuie sa tina seama de ce zice poporul, dar s-a intimplat asta vreodata?????? vot uninominal si alegeri anticipate.
00
costin • 2007-05-18 15:30
REPUBLICA PREZIDENTIALA // nu e asa greu de gasit o formula de vot uninominal care sa asigure formarea unui parlament competent si care sa impuna vointa poporului si nu a lu nenea patriciu. partidul propune o lista de candidati, te duci ii vezi ii auzi ii intrebi si te hotarasti care e cel mai bun, si uite asa votezi pe lista pe cel care crezi ca e mai competent si mai serios. si daca nu-ti plac si votezi de pe alta lista a altui partid ... or sa aiba grija partidele ca sa aiba parlamentari sa aduca lume noua, care sa atraga interesul unei populatii care clar s-a saturat sa fie manipulata de "oligarhi" de meserie. un partid sanatos va avea o orientare politica clara, pe intelesul tuturor, si candidati care vor face treaba, candidati care sa prezinte mereu in jurisdictia proprie ce fac in parlament si cum le merge treaba .... sunt platiti sa asigure ca in parlament ajunge punctul de vedere al celor care i-au votat si vor trebui sa demonstreze ca sunt in stare s-o faca.
00
ADAUGĂ COMENTARIU
(37 comentarii)
Login
Cont nou
Intra în contul tau folosind adresa de e-mail si parola