Smiley este noua imagine Pepsi in Romania

de S.B.     HotNews.ro
Joi, 5 iulie 2007, 0:00



PepsiCo Romania a semnat un parteneriat local cu Smiley, componentul trupei Simplu, pentru promovarea imaginii Pepsi in Romania, informeaza compania printr-un comunicat de presa.

Smiley este primul muzician roman care a fost ales sa reprezinte imaginea Pepsi si care se alatura astfel unor vedete din lume muzicii internationale care au promovat imaginea Pepsi de-a lungul timpului: Michael Jackson, Madonna, Britney Spears, Jennifer Lopez, Beyonce sau Cristina Aguilera.

Imaginea Pepsi la nivel international este asigurata in acest an de The Black Eyed Peas, trupa de hip-hop castigatoare de trei ori a premiului Grammy,.

Imaginea celebrului muzician va fi folosita in campaniile publicitare Pepsi si in promotii, oferindu-le fanilor sansa de a fi mai aproape de cantaretul lor preferat.

Smiley a declarat: “Este o onoare pentru mine sa reprezint imaginea Pepsi, alaturi de staruri ca cei de la The Black Eyed Peas. Am primit propunerea cu bucurie si am acceptat-o fara sa stau mult pe ganduri. Voi face tot posibilul sa reprezint cu succes spiritul Pepsi si sa fiu la inatimea asteptarilor fanilor mei.”.

Smiley si colegii sai de la trupa Simplu vor canta in deschiderea concertului celor de la The Black Eyed Peas, care va avea loc pe data de 15 septembrie in Romania, concertul facand parte din turneul mondial “Pepsi Black Blue and You”.

De asemenea, Smiley joaca alaturi de cei de la The Black Eyed Peas in noul spot Pepsi, “Jump”, spot ce va fi lansat in Romania pe data de 07 iulie 2007.

Calin Clej, CSD Marketing Manager PepsiCo International, a declarat cu privire la noul parteneriat: “Smiley este surpriza noastra pentru Romania. Este un artist plin de energie care se muleaza perfect pe valorile brandului Pepsi.

A fost o experienta incredibila sa lucram cu el atat pentru filmarea spotului, cat si pentru restul activitatilor pe care le-am dezvoltat in cadrul acestei campanii.

Alaturi de Smiley, vom continua in stilul Pepsi dialogul activ dintre brand si consumatorii din Romania, dialog pe care l-am inceput in aprilie si pe care il vom sustine si de-a lungul campaniei de muzica. ”

Pentru informatii suplimentare vizitati site-ul www.pepsi.ro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


422 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by