T-Mobile USA, divizia wireless a Deutsche Telekom AG din Statele Unite ale Americii, a obtinut, in trimestrul doi al acestui an, un profit net de 350 milioane dolari, in crestere cu 11% fata de trimestrul anterior si cu 50% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit rezultatelor financiare publicate joi de compania americana.

In perioada mentionata, numarul clientilor companiei s-a majorat cu peste 850 de mii de clienti, pana la 27 de milioane de clienti.

La sfarsitul celui de-al doilea trimestru din acest an, numarul clientilor T-Mobile USA a avansat cu inca 857 de mii de clienti, din care peste 680 de mii, respectiv 80%, au fost clienti cu abonamente. In prezent, compania americana a ajuns la 27 de milioane de clienti.

Profitul net s-a cifrat la 350 milioane dolari, cu 11% mai mare decat valoarea de 315 milioane dolari inregistrata in trimestrul intai al acestui an si cu 50% mai mare decat aceeasi perioada a anului trecut, cand rezultatul net a fost de 233 milioane dolari.

T-Mobile a mai anuntat, joi, ca profitul operational inainte de deprecieri si amortizari s-a cifrat la 1,39 miliarde dolari, cu 14,5% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In primul trimestru al acestui an, profitul operational ajunsese la valoarea de 1,22 miliarde dolari.

"T-Mobile USA continua sa joace un rol important pentru Deutsche Telekom si ramane un motor principal de crestere al afacerii noastre in termeni de venituri si crestere profitabila”, a declarat Rene Obermann, presedintele executiv al Deutsche Telecom.

Amintim ca in luna iunie a acestui an, Rene Obermann a facut cateva declaratii de presa prin care a respins sugestiile de vanzare a T-Mobile USA, mentionand ca aceasta companie este cruciala pentru strategia pe termen lung a Deutsche Telekom.