Flamingo International a inregistrat, in primele opt luni ale acestui an, o crestere de peste 400% a vanzarilor pe segmentul televizoarelor LCD, pe fondul scaderii preturilor la aceasta categorie de produse, dar si al interesului tot mai mare pe care romanii il manifesta pentru acest tip de echipamente, potrivit informatiilor grupului.

Oficialii Flamingo sustin ca pana la finalul acestui an, vanzarile pe acest segment vor creste de cel putin 3-4 ori fata de anul trecut.

Cresterea a fost stimulata de scaderea preturilor de la inceputul anului 2007, in special la produsele importate din statele Uniunii Europene, pentru care au fost eliminate taxele vamale, dar si pentru cele importate din tarile din Asia, pentru care taxele vamale au cunoscut, in medie, o reducere de aproximativ 20%.

„Aparitia pe piata a unor modele mai noi si mai performante si scaderea preturilor reprezinta doua dintre cauzele cresterii vanzarilor pentru televizoarele LCD.

Totodata, aceasta crestere se datoreaza si schimbarii comportamentului consumatorilor din Romania si orientarii acestora catre produse menite sa imbunatateasca permanent calitatea vietii”, a precizat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Reprezentantii grupului estimeaza ca pana la sfarsitul acestui an, vanzarile de televizoare LCD vor inregistra o crestere de cel putin 3-4 mori mai mare decat rezultatele obtinute anul trecut.