Contractul propulseaza puternic afacerile Brandient, care a raportat pentru anul trecut o cifra de afaceri de circa 320.000 de euro si un profit net de 106.000 de euro. Brandient este prima agentie de branding infiintata in Romania, sub conducerea Anetei Bogdan, fiind asociata cu Enterprise IG, parte a grupului de comunicare WPP.

Contactati de Business Standard, reprezentantii Brandient nu au dorit sa comenteze informatia, declarand doar ca datele financiare privind valoarea contului CEC vor fi facute publice in viitorul apropiat.

Oficialii CEC spun ca intregul proces de rebranding va costa zeci de milioane de euro si ca majoritatea propunerilor Brandient pastreaza, in noul nume, denumirea actuala a bancii.

“Daca ne gandim la intreaga actiune de lifting a imaginii CEC, vorbim de zeci de milioane de euro. Pentru schimbarea numelui, Brandient a propus o serie de variante, cea mai uzitata fiind aceea de-a pastra denumirea actuala. Sigla este in lucru”, a declarat Radu Gratian Ghetea, presedintele CEC.

Pentru comparatie, tot 100.000 de euro a costat intregul proces de branding al Romaniei ca nou membru al UE, concept cunoscut ca “Fabulospirit”.

Un articol de Dan Popa

Integral in Business Standard