Reteaua sociala MySpace lanseaza o versiune gratuita, sustinuta prin reclame, pentru telefoanele mobile, ca parte a programului celor de la News de a atrage reclama catre site-urile optimizate pentru utilizarea pe dispozitive mobile.

Fox Interactive Media, care supravegheaza proprietatile grupului News, a spus ca intentioneaza sa lanseze asemenea versiuni si pentru FoxSports.com, pentru site-ul de jocuri IGN, pentru AskMen si pentru posturile TV afiliate, in urmatoarele luni, astfel incat acestea sa functioneze pe telefoanele mobile care au acces la internet.

Compania a spus ca intentioneaza sa ofere o versiune pentru mobile a site-ului Photobucket, in urmatoarele luni.

Reteaua ofera deja versiuni premium, pe baza de abonament pentru MySpace prin intermediul serviciilor wireless oferite de AT&T si Helio. Versiunile includ functii speciale integrate in anumite aparate, precum incarcarea de fotografii direct pe pagina cu profilul posesorului.

Noua versiune, care urmeaza sa fie lansata astazi de toate companiile din Statele Unite, le vor permite utilizatorilor sa trimita si sa primeasca mesaje, comentarii la fotografii, sa posteze comunicate, sa isi actualizeze blog-urile, sa isi caute si sa isi gaseasca prietenii.

Compania sustine ca interesul celor care isi fac publicitate a crescut odata cu imbunatatirea calitatii experientei web mobile.

„Accesarea internetului de pe telefonul mobil va deveni la fel de banala ca si mesageria de tip text si apelurile de voce”, a spus John Smelzer, Senior Vice President of Mobile, la Fox Interactive. Initial, publicitatea va fi sub forma de sponsorizare iar reclamele de tip bannere vor putea fi accesate.

In cele din urma, Fox Interactive va incerca sa vanda reclama tintita, utilizand date de inregistrare obtinute de la companiile de telefonie mobila. Compania spera ca va putea furniza reclama in functie de locatia in care se afla utilizatorul, folosind coordonatele GPS transmise de telefoane.

integral in Chip Online