Carrefour Romania si Coca Cola HBC au primit cele doua Mari Premii ale industriei bunurilor de larg consum acordate la cea de-a doua editie a Galei festive a industriei de profil, desfasurata joi seara, 18 octombrie, la hotelul Marriott din Capitala. Alaturi de cele doua companii, marele castigator al Galei a fost Unilever, care a primit patru premii.

Retailerul francez a fost desemnat cel mai bun comerciant de catre principalii producatori de bunuri de larg consum, iar Coca Cola HBC a fost considerata de catre comerciantii romani, ca si anul trecut, cel mai bun furnizor.

Trofeele pentru cel mai bun produs nou au fost atribuite companiilor Unilever (pentru Dero Alb Dalb - produs nealimentar), Coca Cola HBC (Coca Cola Zero - bauturi) si Philip Morris (LM Lights si Super Lights - alimentar).

Premiile pentru cele mai eficiente promotii au revenit companiilor Unilever (promotia Dero Alb Dalb - nealimentar), QAB - Pepsi (“Paste fericit, bafta la ciocnit!” - bauturi) si Unilever (“Knorr da premii in toata tara” - alimentar), iar premiile pentru cele mai bune initiative de trade marketing au fost obtinute de Henkel (pentru campania de lansare

a Persil Gold - nealimentar), Ursus Breweries (pentru “Parteneriat de succes”, campanie nationala de trade cu produse Ursus, Timisoreana, Ciucas si Stejar - bauturi) si Unilever (pentru campania cross brands de activare in magazine - alimentar).

Maria Iacob, Manager Dinamica Comerciala, arata Marele Premiu pentru Carrefour

Cea mai buna distributie a fost desemnata cea a Transilvania General, mentiunile revenind companiilor Interbrands si Aquila.

Kaufland a primit premiul pentru cel mai dinamic comerciant, Plus Discount si Artima obtinand mentiunile pentru dinamism.

Cea mai buna initiativa a unui comerciant pentru consumatori a fost socotita promotia “3+1 gratuit” a lantului Carrefour; mentiunile la aceasta categorie au revenit magazinelor Real (pentru actiunea “Focus grup cu clientii”) si lantului Kaufland (pentru “Garantia timpului redus de asteptare la casele de marcat”).

Castigatorii premiilor si mentiunilor au fost stabiliti pe baza optiunilor exprimate de partenerii directi de afaceri: 1.200 de comercianti au desemnat laureatii categoriilor rezervate producatorilor si distribuitorilor de bunuri de larg consum, in timp ce directorii de vanzari ai celor mai mari 140 de producatori au desemnat castigatorii din randul comerciantilor.

Rata de majorare a cifrei de afaceri in 2006 fata de 2005, ponderata cu cresterea numarului de magazine a fost criteriul de departajare pentru cele mai dinamice lanturi comerciale.

Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum a fost organizata de revista Piata in parteneriat cu Carrefour, Unilever, Pepsi, MEMRB, Aldis, Alka, Nutline si Porsche Inter Auto Romania.

Parteneri media au fost HotNews.ro, Cotidianul, NewsIn, Business Standard, Radio Total, Money Express si postul national de radio Romania Actualitati.