Referendumul si europarlamentarele vor fi organizate in sectii separate

de L.P., C.T.     HotNews.ro
Miercuri, 31 octombrie 2007, 0:00



Premierul Calin Popescu Tariceanu a declarat miercuri ca Executivul va organiza sectii diferite de votare pentru referendumul si alegerile europarlamentare ce vor avea loc la 25 noiembrie.

Tariceanu a facut aceasta precizare in timpul sedintei de Guvern, anuntand ca i-a raspuns presedintelui Basescu, care ceruse sectii unice de votare.

„Nu pot sa dau curs cererii asa cum a fost formulata de presedinte. Nu putem sa incalcam legea si nu se pot organiza sectii unice pentru cele doua alegeri”, a declarat primul-ministru Tariceanu.

Sedinta de guvern este in curs si este de asteptat ca decizia sa fie cea a organizarii alegerilor si referendumului in sectii de votare diferite, cu softuri diferite si comisii diferite.
Potrivit PD, aceasta decizie va ridica costul la peste 40 milioane lei.

UPDATE: Emil Boc sustine ca votul in sectii separate este bataie de joc

Presedintele PD, Emil Boc sustine ca decizia guvernului de a organiza referendul pentru votul uninominal si euroalegeri in sectii separate reprezinta o bataie de joc la adresa alegatorilor si a banului public. Boc a tinut sa sublinieze ca municipalitatile vor intampina probleme seriose pentru gasirea spatiilor necesare.

Boc a declarat la Cluj ca organizarea referendumului pentru votul uninominal in sectii diferite de cele pentru euroalegeri va creea confuzie in randul alegatorilor. De asemnea, decizia guvernului va dubla costurile scrutinului. Presedintele PD afirma ca decizia luata de Tariceanu este nejustificata intrucat alegatorii romani sunt deja obisnuiti sa voteze mai multe liste.

Primarul Boc a subliniat si ca, in acest moment, Clujul nu dispune de spatiile necesare pentru infiintarea sectiilor de votare pentru uninominal. “Nu stiu cum voi putea gasi inca 147 de sectii de votare. Din cele 147 de circumscriptii electorale, in 65 nu pot fi infiintate sectii de votare separate. Nu-mi ramane deocamdata decat piscina olimpica“.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


287 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    gugumanii national-liberale (Miercuri, 31 octombrie 2007, 15:18)

    sorin [anonim]

    De la gugumanii nationa-liberali nu poti avea alte pretentii. Ori sunt atat de idioti incat nu ii duce bibilica la mai mult, ori vor sa debusoleze populatia si sa incurce lumea, pentru a sabota referendumul !!! Abia astept sa scapam de voi, bai penelistilor !!! Sunteti terminati, bai penelistilor !!!
  • 0 (0 voturi)    
    O mare porcarie (Miercuri, 31 octombrie 2007, 15:23)

    george [anonim]

    Oamenii ar trebui sa mearga doar la referendum pentru ca oricum la europarlamentare candideaza numai niste mucosi care vor si ei o leafa de 5000euro pe luna fara sa munceasca.
    E clar ca organizarea in modul asta e facuta special sa-i incurce mai ales pe cei in varsta si sa nu se mai duca la referendum. Pun pariu ca vor fi mult mai putine sectii de votare pentru referendum si ca vor fi la distanta mare una de alta
  • 0 (0 voturi)    
    Premier (Miercuri, 31 octombrie 2007, 15:24)

    Alexandru [anonim]

    Ce-i pasa tarceanului ca noi platim? face absolut ce vrea si cum vrea muschhi lui ; trage tare pe ultima suta de metri ca nu mai pupa pnl guvern in vecii vecilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Of! (Miercuri, 31 octombrie 2007, 15:24)

    Cetatean [anonim]

    Nu-mi sta in fire deloc sa injur, dar citind aberatiile lui Tariceanu, nu imi gasesc injuraturi mai potrivite, care sa redea cu aproximatie starea mea de furie.
    Cum??? Cind legile se schimba ca sa nu ii cheme pe membrii PNL la Comisia de la Cotroceni? (de la Muresan citire)??? Cind Chiuariu modifica legile pentru a incredinta terenul de la Posta cui trebuie??? Cind legea referendumului este siluita de parlamentari mai ceva ca o curva de centura, doar-doar l-or da jos pe Basescu? Cind toate astea si inca multe alte se intimpla, premierul vine si face pe-a fata mare si zica ca "el nu incalca legea"? Dar cine i-a cerut sa o incalce? Nu trebuia decit sa le MODIFICE, ca sa voteze tot omul in aceeasi sectie, nu sa ma fugareasca prin nu stiu ce colt de oras!
    Cind e vorba sa se apare haita, ar modifica si Constitutia, cind sa faca ceva pentru oameni, brusc, exista legi. Saracul Guvern, si eu care credeam ca el modifica legile cind vrea, prin OUG! Incept sa cred (sanchi) ca a inceput "domnia legii in Romania". Dar pentru catei, nu pentru dulai.
  • 0 (0 voturi)    
    Of! (Miercuri, 31 octombrie 2007, 15:24)

    Cetatean [anonim]

    Nu-mi sta in fire deloc sa injur, dar citind aberatiile lui Tariceanu, nu imi gasesc injuraturi mai potrivite, care sa redea cu aproximatie starea mea de furie.
    Cum??? Cind legile se schimba ca sa nu ii cheme pe membrii PNL la Comisia de la Cotroceni? (de la Muresan citire)??? Cind Chiuariu modifica legile pentru a incredinta terenul de la Posta cui trebuie??? Cind legea referendumului este siluita de parlamentari mai ceva ca o curva de centura, doar-doar l-or da jos pe Basescu? Cind toate astea si inca multe alte se intimpla, premierul vine si face pe-a fata mare si zica ca "el nu incalca legea"? Dar cine i-a cerut sa o incalce? Nu trebuia decit sa le MODIFICE, ca sa voteze tot omul in aceeasi sectie, nu sa ma fugareasca prin nu stiu ce colt de oras!
    Cind e vorba sa se apare haita, ar modifica si Constitutia, cind sa faca ceva pentru oameni, brusc, exista legi. Saracul Guvern, si eu care credeam ca el modifica legile cind vrea, prin OUG! Incept sa cred (sanchi) ca a inceput "domnia legii in Romania". Dar pentru catei, nu pentru dulai.
  • 0 (0 voturi)    
    motocicleanu (Miercuri, 31 octombrie 2007, 15:34)

    ank [anonim]

    Motocicleanu asta e chiar dus,nu va mai mirati de ideeile astea idioate ca daca ar fi avut altele ar fi mers tara asta bine.
  • 0 (0 voturi)    
    aiurea.. (Miercuri, 31 octombrie 2007, 15:57)

    ALIN [anonim]

    evident...PNL a gasit solutia alocarii unui numar si mai mare de fonduri din bugetul de stat pt referendum. profesionistii acestei guvernari, desi nu au fost capabili sa acumuleze banii europeni pt cetatenii romaniei au gasit solutia...ce mai conteaza pt actualul guvern inca 40 mii euro...parghiile puterii le-au acoperit privirile catre romani. nu inh ultimul rand, presedintele Romaniei scoate de la naftalina priectul pt uninominal al PSD din 2005, pe care atunci nu l-a acceptat ca atare si pe care si-l asuma...alta gloata de profesionisti si in PD, pt ca desi ar trebui sa fie apolitic, Traian Basescu si PD-ul sau isi asuma proiecte pe care nu sunt capabili sa le si construiasca. au preluat acest proiect, au facut mici si nesemnificative modificari si l-au supus votului. da, il vom vota pt ca votam poiecte social democrate in fond ... iar alegerea modului de votare si de organizare a sectiilor este continuarea lungului razboi Tariceanu - Basescu...de care suntem satui. sa se razboiasca in opozitie din 2008 si sa lase oamenii capabili sa conduca aceasta tara, de acum europeana in adevaratul sens al cuvantului.
  • 0 (0 voturi)    
    Alegeri si referendum (Miercuri, 31 octombrie 2007, 16:25)

    Rodica [anonim]

    Sunt impotriva alegerilor separate. Cand ma voi prezenta la comisie doresc sa primesc doua formulare pe care sa le stampilez asa cum cred eu de cuviinta si sa le depun EVENTUAL, in doua urne separate pe care sa scrie cu majuscule: REFERENDUM si ALEGERI EUROPARLAMENTARE. Nu avem nevoie de cheltuieli suplimentare pentru a satisface rautatile si orgoliile celor care ne conduc. Euroalegerile nu trebuiau amanate iar referendumul a fost declansat pe data de 16.02.2007, dupa care a fost amanat pana la 30.06.2007 in ideea de a se elabora o lege care sa conduca la votul uninominal. Cine a gresit ca nu a fost respectat nimic din ceea ce s-a promis si hotarat? De ce sa sufere poporul din nou?
  • 0 (0 voturi)    
    tradiceanu (Miercuri, 31 octombrie 2007, 16:39)

    suca [anonim]

    pt comisia de la cotroceni s-a putut scoate o lege repede sa blocheze comisa.
    ca sa economiseasca niste bani la alegeri n-au putut sa dea o lege s-o faca legala.

    ce idiot...
  • 0 (0 voturi)    
    PeNibiL (Miercuri, 31 octombrie 2007, 16:47)

    Tavi [anonim]

    Tariceanu este PeNibiL rau de tot ... deja mi se face greata cand aud ce baliverne debiteaza
  • 0 (0 voturi)    
    Toti pedistii (Miercuri, 31 octombrie 2007, 17:02)

    viorel [anonim]

    au sarcina de partid sa scrie impotriva a orice face guvernul. Nu sa argumenteze, ci sa injure. Nici unul dintre cei ce au postat aici (mai jos sau mai sus) nu faced decat sa injure. Dupa chipul si modelul sefului.
    N.R. Va recomandam sa nu mai folositi calculatorul Universitatii pentru a transmite mesaje politice.
  • 0 (0 voturi)    
    Absolut corect ! (Miercuri, 31 octombrie 2007, 17:07)

    gigi [anonim]

    Mi s epare absolut corect si de bun simt si in primul rand conform legii. referendumul este una si alegerile sunt cu totul altceva. daca se dorea cu adevarat economie nu se mai facea referendum inutil si cu o intrebare tampita si tendentioasa. Aia nu e intrebare de referendum este intrebare de smecher.
  • 0 (0 voturi)    
    De ce Tariceanu nu precizeaza art. de lege care ar fi incalcate ? (Miercuri, 31 octombrie 2007, 17:16)

    Bascaliosul [anonim]

    Nu e in stare sa spuna care articole de lege anume ar fi incalcate in cazul votarii SIMULTANE, adica in aceeasi sectie de votare, acelasi spatiu si pe baza acelorasi liste electorale alwe alegatorilor, impuse chiar de legea referendumului la art . 17.
    Pe de alta parte, incercarea de a nu se mai vota SIMULTAN a fost analizata de curtea constitutionala, dupa tentativa de modificare a legii 3/2000 (se refereau la impunerea prin lege unor date calendaristice diferite pt referendum (fata de alte alegeri), dar asta nu inseamna ca ar mai fi SIMULTANE daca raman doar in aceeasi zi si in sectii-spatii diferite ci PARALELE , DECALATE , PE RAND, PRIN DOUA MISCARI DIFERITE care pot deveni chiar SINGULARE sub influenta obligatiei de a cauta ALT LOC pentru ALTA votare, oricum NESIMULTANE ).

    CC a pronuntat decizia nr 147/2007 in sensul ca este neconstitutional textul de lege care INTERZICE organizarea si DESFASURAREA SIMULTANA a unui referendum cu oricare tip de alegeri, iar caracterul general obligatoriu al deciziei, ii produce lui Tariceanu o indigestie incat se tine cu mainile de burta si de atata ras in nas multimii celor care nu-s de acord cu asemenea dovezi de prostie.

    Separarea idioata a cheltuielilor, de dragul responsabilizarii presedintelui cand si-a exercitat un drept constitutional, ar putea prinde numai bine in cazul unei actiuni civile in justitie taman impotriva membrilor guvernului. Ei vor trebui sa convinga completul de judecata de existenta articolelor de lege de care s-au ferit cu toata iresponsabilitatea lor.

    Presedintele are toate motivele sa se apere prin atac impotriva aceastei maniere de guvernare, organizare, desfasurare si cheltuire tocmai in dispretul legii, constitutiei, deciziei CC, alegatorilor care nu accepta astfel de glume proaste dintr-o ratiune demna de toata bascalia.
  • 0 (0 voturi)    
    Nici nu trebuie sa va mai rugati la presedintie pentru aviz, ha,ha... ! (Miercuri, 31 octombrie 2007, 17:43)

    Bascaliosul [anonim]

    Art. 4 din legea 115/1999 privind resonsabilitatea ministeriala.

    "Pe langa raspunderea politica, membrii Guvernului pot raspunde SI CIVIL , contraventional, disciplinar sau penal, dupa caz, potrivit dreptului comun din aceste materii, in masura in care prezenta lege nu cuprinde dispozitii derogatorii."

    Aceasta lege nu are nici dispozitii derogatorii de la dreptul civil si nici nu necesita avizul comisiei speciale.

    Stimati membri ai guvernului, nici nu mai trebuie sa-l rugati pe presedinte sa va dea avizul , ha-ha-lerelor !
  • 0 (0 voturi)    
    No comment (Miercuri, 31 octombrie 2007, 18:42)

    Sandu [anonim]

    Legea 3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului, art 17
    "(1) Operatiunile pentru desfasurarea referendumului au loc in circumscriptiile electorale si la SECTIILE DE VOTARE, organizate potrivit prevederilor Legii nr. 68/1992 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, respectiv ale Legii nr. 70/1991 privind alegerile locale, republicata, cu modificarile ulterioare, pe baza copiilor de pe listele electorale permanente, a listelor electorale speciale si a celorlalte liste electorale prevazute de lege."
  • 0 (0 voturi)    
    pt Bascaliosul (Miercuri, 31 octombrie 2007, 18:58)

    corbul [anonim]

    cred ca ai scris comentariul de la pct 14 la bascalie, nu??
    Art din lege e 5, si nu 4 :D
    Dar oricum, mor de curiozitate sa vad o actiune in civil pe aceasta speta :)))
  • 0 (0 voturi)    
    pt sandu (Miercuri, 31 octombrie 2007, 19:48)

    corbul [anonim]

    Legea 68/1992 a fost abrogata. trebuia sa sapi putin mai adanc. Legea in vigoare este 373/2004(eu m-am oprit aici cu sapatul Sper ca nu au abrogat-o si pe asta :).
    Tu ai dreptate, si pentru referendum, si pentru alegeri sectiile de vot, si listele de alegatori se fac conform legii 373/2004. Sunt insa diferente care fac imposibila organizarea in aceleasi locatii

    1 ora de desfasurare
    Alegeri 7-21 conf
    Art. 76.
    Votarea incepe la ora 7.00 si se inchide la ora 21.00.

    Referendum 8-20 conf
    Art. 34. - legea referendumului
    Scrutinul se va deschide la ora 8,00 si se va incheia la ora 20,00.

    2. Componenta birourilor electorale ale sectiilor de votare
    La referendum pot intra ca membrii doar reprezentantii partidelor parlamentare
    La alegeri in comisii pot intra reprezentanti ai tuturor partidelor, aliantelor politice, reprezentanti ai minoritatilor nationale etc participante la alegeri

    Dupa cum vezi, pe langa faptul ca ai nevoie de 2 comisii, care se presupune ar trebui sa stea in aceeasi locatie (cam greu datorita spatiului), de la 8 la 9 seara unii numara si altii voteaza in acelasi loc.......
  • 0 (0 voturi)    
    @16. Corbule, bascalia nu-mi apartine, de data asta ...de 25 nov. (Miercuri, 31 octombrie 2007, 20:12)

    Bascaliosul [anonim]

    Nu, Corbule, din partea mea nu-i nicio bascalie.
    Din contra, explic la ce ma refer si mi se pare destul de evident.

    Daca presupunem ca Traian Basescu ar fi trebuit sa se considere in culpa pentru cheltuielile separate (suplimentare, de desfasurare a referendumului, necesare amenajarii altor spatii si cabine de votare decat cele pentru europarlamentare, irosite inutil cu alta comisie, adica alti bani -alta distractie) ar fi insemnat sa fi fost SILIT DE IMPREJURARI SA EVITE aceeasi data cu alegerile pentru Parlamentul European, adica presedintelui i s-ar fi ingradit acest drept constitutional (prin constrangearea sa decaleze data).

    Tocmai sub acest aspect a statuat curtea constitutionala in decizia amintita:
    „potrivit Constitutiei, nu exista nicio alta conditie care sa interzica organizarea si desfasurarea referendumului simultan cu alegerile prezidentiale, parlamentare, locale sau alegerile pentru Parlamentul European ori intr-un anumit interval de timp anterior sau posterior alegerilor mentionate”

    Mai exista decizii CC a stabilit ca este interzisa orice ingradire a dreptului presedintelui inclusiv de a fixa DATA referendumului (dec 70/1999 , 567/2006). Din ultima :

    „Numai Presedintele Romaniei are dreptul de a decide care sunt problemele de interes national si, in cadrul acestora, de a stabili, prin decret, problema concreta ce se supune referendumului si data desfasurarii acestuia.”

    Pai, in acest caz, presedintele nu poate fi acuzat decat ca A RESPECTAT INTOCMAI DECIZIILE CC, mai ales prima, 147/2007 prin care CC nu concepe ca data referendumul sa fie conditionata de alte alegeri, INCLUSIV pt PE.

    Atat timp cat , pe calea dreptului comun in materie civila , cineva demonstreaza ca ca o parte a cheltuililor iresponsabile (cerebral) PUTEAU FI EVITATE prin simpla si directa utilizare a aceluiasi spatiu de votare, membrii guvernului sunt buni de plata ca orice cetateni capabili ... sa produca un prejudiciu statului.
  • 0 (0 voturi)    
    Nimic (Miercuri, 31 octombrie 2007, 20:40)

    vali [anonim]

    Nimic nu ma mai mira la leprele astea, se vede de la o posta ca sunt odrasle de tortionari. Oricum, in curand vom scapa de ele.
  • 0 (0 voturi)    
    pt Bascaliosul (Miercuri, 31 octombrie 2007, 20:59)

    corbul [anonim]

    Hai nu te supara acum, chestia cu bascalia e doar datorita nick-ului folosit. Tot ce doream e sa atrag atentia ca art e 5 nu 4, asa pentru a fi exacti.
    Cat priveste restul mesajului tau , sunt perfect de acord. Presedintele are dreptul, si as adauga eu obligatia 'morala' de a consulta populatia cu privire la orice decizie majora care afecteaza viata romanilor, indifeerent de costuri.
    Insa, din cate am gasit eu comparand rapid legea referendumului, cu legea alegerilor pentru deputati si senatori care se aplica la europarlamentare, si premierul are dreptate. Nu SE POT ORGANIZA IN ACEEASI LOCATIE.
    Se desfasoara in intervale orare diferite, membrii comisiilor din sectiile de votare sunt alesi pe criterii diferite ...
  • 0 (0 voturi)    
    Dar daca.. (Miercuri, 31 octombrie 2007, 21:21)

    Doru Stefan [anonim]

    Doua campanii electorale.
    Dl.Presedinte, sau consilierii sai, au citit art.5, alin.2 din Legea nr.3/2000?
    Apetitul alectoratului lasa de dorit.
    Cine va plati nota de plata in cazul cand referendumul nu va fi valabil?
  • 0 (0 voturi)    
    @21. Doru Stefan. Care ar fi problema ta, ca cetatean onest ? (Miercuri, 31 octombrie 2007, 22:14)

    Bascaliosul [anonim]

    A cerut sau a propus cumva Traian Basescu demiterea ELECTORATULUI si te-ai supara in cazul cand s-ar invalida referendumul sau ar fi respins de o majoritate de NU ?

    Ai spune in acest caz "ASA NU SE MAI POATE , ORI NOI , ORI EL, ca uite a indraznit sa ne ceara parerea, sa aprobam SAU NU, daca ne intereseaza sau nu, alegerea parlamentarilor prin CEL MAI DIRECT, MAI SIMPLU SI MAI CUNOSCUT SISTEM DE VOT -cu adevarat uninominal, folosit in 2004 in toata tara pentru alegerea a 3.138 de primari si UN PRESEDINTE?

    Vrem sau nu , in loc sa ne consideram onorati ca ni se acorda sansa sa ne exprimam vointa, riscam sa ne comportam ca idiotii, de prea multa ingrijorare ca suntem bagati in seama in loc sa fim lasati naibii ...cu onestitatea noastra, gata sa reverse.

    As spune mai multe, dar mi-e teama ca esti ...nevinovat.
  • 0 (0 voturi)    
    Singurul lucru important (Miercuri, 31 octombrie 2007, 23:26)

    Cetatean [anonim]

    "Daca referendumul nu o sa fie validat o sa-l repet. Sa aveti in vedere ca in 2008 voi mai organiza referendumuri fiindca sunt multe probleme asupra carora romanii trebuie sa se pronunte", a declarat presedintele".
    Basescu, in seara asta, la Nasul.
  • 0 (0 voturi)    
    Va invit la un ... BOICOT! (Joi, 1 noiembrie 2007, 5:43)

    moshu49 [anonim]

    Dupa organizarea execrabila si injositoare pt votanti a referendumului din 19 mai, premierul mai vine cu o batjocura la adresa romanilor si in organizarea pt 25 nov.
    Se merita intoarsa aroganta prin BOICOTAREA euroalegerilor si votarea numai pt referendum, fiecare cum apreciaza ca-i mai bine.
    PS: ultim material bibliografic aici http://doc.hotnews.ro/uninominalul-nostru-e-mai-bun-decat-al-lor-ii.ht ml
  • 0 (0 voturi)    
    SINDICATUL PARLAMENTARILOR ROMANI (Joi, 1 noiembrie 2007, 11:04)

    Luk [anonim]

    Am mai zis pe undeva ca parlamentul nostru functioneaza ca o mare adunare nationala si se ascunde sub o aparenta periculoasa de democratie. Nu stiu cum am facut, dar fiecare am votat cum am crezut ca-i mai bine (PSD, PNL, UDMR, PD, PRM etc) si am reusit sa cream o majoritate parlamentara care ne ia peste picior. I-am crezut antagonici si ei sunt uniti in cuget si simtiri. Credeam ca ii despart platformele politice si ca-i uneste interesul national si, in fapt, ii apropie interesele celor care i-au propus pe liste si ii dezbina numai concurenta spagii. Nu vreau sa fiu frivol sau superficial, dar multe dintre schimbarile de reguli si multe dintre reactiile parlamentarilor sunt nefiresti si contraproductive politic. Oamenii aia nu par sa reprezinte sau sa apere un partid (oricare partid) ci par sa se fi constituit INTR-UN SINDICAT AL PARLAMENTARILOR.
    Daca gresesc, va rog sa-mi spuneti. Multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    idiotul si idiotii (Joi, 1 noiembrie 2007, 13:58)

    RazvanM [anonim]

    Intai spune ca daca Presedintele anunta data Referendumului, o sa aiba grija sa modifice data alegerilor incat cele doua sa nu coincida. Acum spune ca legea-i interzice sa le organizeze pe ambele in acelasi loc. Oare mai este cineva in tara asta care sa puna botul la minciunile si prostiile Primului Mincinos al tarii? Care-i legea care interzice - numar si data emiterii, articol, alineat? Pe langa toate acestea lanseaza ideea ca Referendumurile convocate de Presedinte pentru probleme de interes national costa foarte mult, spre deosebire de referendumurile idioate convocate de Guvern si Parlament pentru suspendarea Presedintelui pe criteriul "ca asa vor muschii lor".

    Baieti, disputa asta a mers deja dincolo de razboiul Presedinte-politicieni, pentru ca voi ne-ati implicat si pe noi, cetatenii de rand. Cineva o sa plateasca pana la urma nota asta de plata pentru consumatia pe care o faceti si aceia o sa fiti voi, politicienii idioti.
  • 0 (0 voturi)    
    impartial (Joi, 1 noiembrie 2007, 22:02)

    matei [anonim]

    Incerc sa fiu impartial
    Nici presedintele nu a procedat chiar corect prin decretul sau, dar .. a se cheltui 40 milioane lei, doar invocandu-se niste texte de lege, pe care oricum ar fi putut sa le modifice, mi se pare absolut o imbecilitate. Nu ma intereseaza cine are de castigat din acest razboi politic, cert e ca noi toti, cei care scriem aici, avem de pierdut. Pacat!

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by