Monitorizare TV - Prezidentiale 2014. Un proiect KAS - HotNews.ro

Monica Macovei, intrerupta cu Elena Udrea la Realitatea si B1TV

de C.P, I.L     HotNews.ro
Joi, 23 octombrie 2014, 22:20 Monitorizari | Prezidentiale 2014


Macovei si Udrea
Foto: Hotnews
Invitata la Realitatea TV la interviul de seara din cadrul emisiunii  "Prime Time News" prezentata de Andra Miron, Monica Macovei a avut, in mai bine de jumatate din timpul in care era filmata, in spatele sau imaginea Elenei Udrea, vorbind si zimbind. Imaginile erau difuzate "in bucla".Tot astazi, la o emisiunea de dupa amiaza de la postul B1 TV, Monica Macovei a fost, de mai multe ori, intrerupta pentru a face loc unor calupuri de publicitate electorala cu Elena Udrea.

Si la B1 s-a intamplat la fel. Emisiunea Evenimentele Zilei care o avea invitata in platou pe Monica Macovei s-a oprit brusc, la fel si fraza candidatei, pentru a face loc imaginilor cu Elena Udrea si stirii ca Elena Udrea sustine brandurile romanesti. Transmisia a durat aproximativ 15 minute, iar dupa momentul publicitar cu Elena Udrea, Monica Macovei si-a exprimat surprinderea ca, desi este invitata in studio la o emisiune electorala, a asistat la declaratiile altui candidat. Moderatorul Malin Bot a explicat ca e o emisiune electorala si ca B1 a facut acelasi lucru si pentru Victor Ponta.

Redam mai jos integral precizarile transmise de B1 TV:

"Emisiunea Evenimentul Zilei de joi, in care era prezenta dna Monica Macovei, a fost intrerupta de un eveniment de promovare al contracandidatului Elena Udrea la alegerile prezidentiale in aceleasi conditii in care si promovarea electorala a dnei Monica Macovei a intrerupt alte emisiuni ale postului nostru atunci cand evenimentele initiate de domnia sa au avut loc. 
Pe langa faptul ca B1tv a transmis live conferintele dnei Macovei din Bucuresti si Cluj, candidatul independent Monica Macovei a beneficiat de aparitii live in emisiunile postului nostru si in datele de 11, 20 si 23 octombrie, urmand sa aiba urmatoarea aparitie televizata in data de 25 octombrie, ora 21.00.
Este adevarat ca emisiunea la care participa dna Monica Macovei a fost intrerupta dupa 5 minute, dar la fel de adevarat este si faptul ca dna Macovei a intarziat 15 minute fata de ora de incepere a emisiunii. 
La aceste precizari, B1tv adauga faptul ca a promovat electoral prin evenimente si aparitii in cadrul emisiunilor si pe domnii Klaus Iohannis, Victor Ponta, Gheorghe Funar, Dan Diaconescu, CV Tudor, Constantin Rotaru."


Nota: Articolele publicate in aceasta sectiune sunt parte a unui proiect de monitorizare a comportamentului televiziunilor in campania electorale. Proiectul este sustinut de Fundatia Konrad Adenauer.

















17541 vizualizari

  • +68 (88 voturi)    
    Nimic nou (Joi, 23 octombrie 2014, 21:25)

    Soljenitin [utilizator]

    Monica Macovei este sesizata drept un pericol la adresa hidrei rosii. Drept pentru care se incearca sabotarea ei. Nu imi ramane decat sa o sprijin cu stampila in ambele tururi.
    • -17 (31 voturi)    
      S-a mai intamplat sa stiti (Joi, 23 octombrie 2014, 21:34)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Acelasi lucru s-a intamplat si la Ponta. Deci, nu numai la Macovei, ori daca mergi la o emisiune accepti niste conditii, nu? Toti patesc la fel cand candidatii la presedintie au actiuni de campanie. Ori, ce facea Udrea era mai important, promova femeile, firmele romanesti de confectii, productia romaneasca fratilor! Suntem in recesiune, avem nevoie de astfel de promovari, lumea este tot mai ingrijorata din cauza locurilor de munca, nimeni nu incurajeaza investitiile, in afara de Udrea. Ponta si Iohannis habar nu au de nimic si atunci? Ce-a fost rau ca am vazut imagini d ela un eveniment care incurajeaza munca, femeile?
      • -4 (22 voturi)    
        Nu mai înțeleg nimic (Joi, 23 octombrie 2014, 23:47)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Deci Macovei a întrerupt-o pe Udrea sau Udrea a întrerupt-o pe Macovei?
        • +4 (8 voturi)    
          Nu te obosi să înțelegi... (Vineri, 24 octombrie 2014, 9:16)

          Radu I [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Cristiann80 este „alter ego”-ul lu' udrița. Nu contează despre ce/cine se vorbește în propoziție, că, hop și Cristiann80 cu ideea lui fixă (singura, de altfel!), aceea că sub udrița s-ar revărsa peste țărișoară râuri de lapte și miere...
        • +6 (6 voturi)    
          Funar l-a intrerupt pe Kelemen Hunor (Vineri, 24 octombrie 2014, 9:53)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ce nu e clar?
      • +8 (20 voturi)    
        pun pariu... (Vineri, 24 octombrie 2014, 1:11)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        ... ca Monica Macovei promova barbatii!! :P

        CE treaba are Udrea ca, in campania electorala, sa promoveze "fabricile de confectii"??? Cumva Presedintele Romaniei are in atributiuni sa infiinteze fabrici?
        Udrea ar putea cel mult sa promoveze ceva fabrici de Vuittoane - sau de pantofi cu toc! asta, in ideea ca le va da altora obiectele de mai sus, din propria ei camara... ! :P

        Ma rog! nu ma mira ca Udrea se adreseaza unui electorat prost - pai bineinteles ca NU e in stare sa se adreseze unuia destept, la ce sa te astepti de la ea?
      • +8 (12 voturi)    
        pam pam (Vineri, 24 octombrie 2014, 9:27)

        StefanDan [anonim] i-a raspuns lui Cristiann80

        vorbesti prostii...
        esti un habarnist, stai jos si taci.
        ce nu e clar ca e promovare electorala in detrimentul lui Macovei?
        Dna. Macovei, trebuie sa castigati.
      • +2 (6 voturi)    
        @Cristiann80: Ciocu' mic. (Vineri, 24 octombrie 2014, 10:46)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        de unde vin banii pt. reclamele Elenei Udrea?

        din imprumuturile de la Pescariu? i-a economisit Pinalti din mica ciordeala la fondurile europene dirijate de ministrul Udrea? a pus impreuna cu Cocos ceva de-o parte din spaga luata in dosarul Microsoft? i-a strans d-na Udrea la ciorap in anii in care desena cu vopsea dungi pe asfalt pe milioane de euro platite de primaria condusa de Traian Basescu? i-a adunat din onorariile de miliardele de lei platite de RAPPS unui avocat de 29 de ani, pe a carui diploma "universitara" de la Dimitrie Cantemir inca nu se uscase cerneala?

        nu, Elena Udrea nu e cercetata penal, nu pot sa spun cu subiect si predicat ca a facut ceva in afara legii; dar pot sa spun ca fiecare pas din ascensiunea ei a fost la limita legii; un lung sir de "smecherii".

        tot ce a facut vreodata EU in plan profesional sau personal miroase a smecherie; nici mizeria asta de "strategie de campanie" impotriva lui Macovei nu miroase a altceva.

        inteleg ca emisiunea a fost moderata de Malin Bot - asta e singura dezamagire, in rest nicio surpriza.
        • +1 (1 vot)    
          Da, așa este, cum ziceți! (Vineri, 24 octombrie 2014, 14:57)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          M-am întrebat și eu cât a plătit Udrea ca s-o vedem trăncănind plicticos și la nesfârșit la o prezentare de produse pe cel puțin două televiziuni (B1 și Realitatea) și de unde o fi avut banii?
          Și, dacă era promovare electorală, de ce trebuia să și-o facă NEAPĂRAT peste emisiunea electorală a altcuiva? Explicațiile date de B1 sunt penibile.
    • -17 (33 voturi)    
      Mai bine o retragere onorabila... (Joi, 23 octombrie 2014, 21:45)

      GabiOprea [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      N-am vazut emisiunea din pacate...m-ar fi apucat rasul oricum de tragicomicul situatiei...d-na Macovei, daca nu ma insel, a fost atentionata nu cu mult timp in urma chiar de catre dl Tapalaga, unul dintre gazetarii care o sustin, ca aceasta cadidatura a dumneaei este inutila si ca ar face foarte bine sa se retraga pentru a nu cadea in ridicol...de acord cu cele spuse de gazetar...eu mai pot aduga si altceva : chiar cu un partid in spate, cum are de gand sa-si faca, sansele ei pentru a deveni presedintele Romaniei sunt nule...incapatanarea afisata are niste explicatii care nu se pot scrie aici...
      • +13 (17 voturi)    
        i auzi (Vineri, 24 octombrie 2014, 8:24)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui GabiOprea

        N-am inteles niciodata de ce sustin unii, si cum s-ar putea face de fapt de ras Macovei daca candideaza si nu castiga .
        Ce e penibil in asta ? Stiu toti romanii cu ceva minte in cap si buna credinta, partizani sau nu ai MM, ca fara partid si bani e imposibil sa ai aceeasi expunere si in final voturi ca un PSD sau un PNL.
        Campania ei e un exemplu de abordare alternativa, transparenta, moderna mai ales, si oricat ar lua ( si va lua peste 10 % de asta sunt sigur ) va crea un precedent pe care sa se poata construi si alte campanii viitoare sanatoase.
        • +1 (1 vot)    
          Campania MM (Vineri, 24 octombrie 2014, 15:08)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

          este și CORECTĂ. M-am numărat printre voluntarii care au strâns semnături pentru candidatura ei. De Monica Macovei le e frică tuturor penalilor din politică, de aceea fac atâtea eforturi s-o discrediteze în ochii publicului mai putin instruit.
    • +32 (58 voturi)    
      ce pericol, dom'ne! (Joi, 23 octombrie 2014, 22:33)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      se c..a pe ei de frica tatz shpertzarii astia idioti si hotz si talhari! ca stiu ca Monica Macovei e ultimul cui din sicriul lor ( eufemistic vorbind). batut bine si pana la capat AMIN
    • +14 (20 voturi)    
      doua sondaje online cu monica in top (Joi, 23 octombrie 2014, 22:50)

      stork [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      http://www.gandul.info/voteaza/sondaj-pe-cine-votati-presedinte-13378607

      http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/COTROCENI+2014/ALEGERI+PREZIDENTIALE+2014+Sondaj+Digi+24+Cine+va+fi+noul+presed
      • +11 (13 voturi)    
        fals (Joi, 23 octombrie 2014, 23:24)

        uzu [utilizator] i-a raspuns lui stork

        aceste doua saondaje sunt realizate pe doua website-uri unde cotesc stiri, in majoritate, oameni educati.
        deci ... rezultatul este irelevant.
        Ponta tocmai a batut palma cu Partidul "democrat" al Tiganilor ... astia merg toti la vot.
        • +8 (10 voturi)    
          Nicidecum (Vineri, 24 octombrie 2014, 10:50)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui uzu

          Aceste sondaje spun ceva despre preferintele din mediul online. Societatea viitorului este zdrobitor ONLINE. Iar prezentul uslamist, desi inca majoritar, este perfect irelevant pentru vremurile ce au sa vina.
    • -9 (13 voturi)    
      Macovei vs. Udrea (Vineri, 24 octombrie 2014, 10:12)

      AdelaidaO [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Si de aceasta data Macovei a fost eclipsata de Udrea! Nu exista termen de comparatie intre cele doua! Madam Udrea este sus, tot mai sus iar Macovei n-o va ajunge niciodataQ
    • 0 (0 voturi)    
      sa vedeti care e adevaratul pericol (Vineri, 24 octombrie 2014, 17:30)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      "Aici bate Băsescu. Că românii nu numai că vor alege pe unul care îi minte. Ci că românii vor alege pe unul care a ajuns unde a ajuns prin corupţie. N-aţi văzut cum a sărit Iliescu să-i ia apărarea lui Ponta şi să îl împroaşte pe Băsescu. Dacă s-ar fi mers până la capăt cu facerea Megapower nici lui nu i-ar fi fost bine."
      http://www.comisarul.ro/politic/fost-general-sie-dezvaluire-socponta-a-fost-ofi%C5%A3er_242935.html
  • +36 (42 voturi)    
    o dovada in plus (Joi, 23 octombrie 2014, 21:37)

    Adrian_. [utilizator]

    niciun partid nu o doreste presedinte. cu Macovei presedinte si cu serviciile in mana ei, DNA va creste de 3 ori ca sa faca fata sesizarilor SRI.

    Daca partidele nu o vor, este cel mai clar semn ca este cel mai bun presedinte pentru romani.
    • +15 (21 voturi)    
      Exact (Vineri, 24 octombrie 2014, 1:04)

      veduma [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Cum am spus mai jos.
      Daca pana acum am votat tot timpul "raul cel mai mic" in acest an avem posibilitatea reala sa alegem un presedinte "bun".
  • +35 (49 voturi)    
    MM (Joi, 23 octombrie 2014, 21:38)

    uzu [utilizator]

    Romania nu este inca pregatita pentru un om ca Monica Macovei la presedentie.
    Bun simt, profesionalism, seriozitate, verticalitate, cinste.
    Stiu, dintre cei care citit aici sunt multi de partea ei, dar prostimea vrea circ.
    Si prostimea domnilor ... e multa !
    Pacat.
    • +8 (10 voturi)    
      dai o palma profesionistilor, celor seriosi... (Vineri, 24 octombrie 2014, 3:23)

      muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      verticali si cinstiti din tara asta cu afirmatia pe care ai scris-o

      Eu nu cred in prostie, ci in comoditate, smechereala si lipsa curajului.

      Faza asta cu prostia e scoasa tocmai ca sa justifice (!) si sa perpetueze fuga de responsabilitate, superficialitatea, neprofesionalismul.
      Exemplele pozitive obosesc, incomodeaza, te obliga sa iti revizuiesti atitudinea.
    • -3 (5 voturi)    
      MMMM ! Nu e corect să prescurtezi numele... (Vineri, 24 octombrie 2014, 6:41)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      ...unei persoane. Mămica Monica Macovei Mandela e numele său complet...
  • +49 (67 voturi)    
    Monica Macovei = DNA (Joi, 23 octombrie 2014, 22:33)

    PDT [utilizator]

    Votez Monica Macovei. Sper din tot sufletul sa iasa pentru binele Romaniei. Este singura care poate si chiar vrea sa schimbe ceva. Si sa duca Romania inainte. Sper ca romanii sa fie suficient de inteligenti. Este un test asta, pe care sper sa-l treaca Romania. Este chiar un moment de rascruce. Daca iese ea mai raman in tara.
    • +29 (37 voturi)    
      De asemenea. (Joi, 23 octombrie 2014, 23:10)

      CocoNatty [anonim] i-a raspuns lui PDT

      Sunt de aceiasi parere cu tine. Daca nu iese Macovei, dupa ce termin anu asta cu Bacu, cred ca am sters-o. O sustin pana la capat si voi face orice pentru ea, sunt sigur ca nu ma va dezamagi.
    • +23 (31 voturi)    
      idem (Joi, 23 octombrie 2014, 23:43)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui PDT

      De luni de zile ma pregatesc de plecare... pana am auzit ca candideaza Monica Macovei. Stiu ca nu are sanse in tara asta de hoti si de functionari lenesi. Dar macar pentru prima data-n viata am cu cine vota. Este singura care imi da impresia de combinatie intre bun simt si competenta. Ambele dovedite in ani de zile de cand am auzit de ea.
      Daca iese Monica Macovei presedinte, nu ma mai intereseaza banii si timpul investite in IELTS, ICASCanada, Reference Letters, etc. Raman in RO sa vad cu ochii mei CURATENIA societatii. Tara asta ar fi cel mai bun loc din lume sa traiesti daca nu ar fi cei mai mari hoti in Parlament. Chiar si in aceste conditii, prin activitatea DNA-ului, Monica Macovei a demonstrat ca se poate! Asta-i ceva extraordinar, sa demonstrezi ca se poate si intr-o tara ca asta!
      • +5 (5 voturi)    
        felicitari (Vineri, 24 octombrie 2014, 10:31)

        Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

        stimate Stefan! sa demonstram ca se poate ..tara asta ar putea hrani 50 milioane ..daca nu ar fi coruptie si furt la drumul mare! Romani din strainatate .. votati cu dorinta sa reveniti acasa..Ati plecat pe vremea lui Nastase Adrian- sinucigasul- veniti acasa sa muncim si sa construim aici ..in tara noastra!
    • +1 (11 voturi)    
      proasta gandire (Vineri, 24 octombrie 2014, 3:37)

      muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui PDT

      "daca nu iese, emigrez"... "daca nu se schimba, emigrez"

      Mania asta te tine 3-4 ani... dupa care, daca nu esti multumit de situatia la care ai ajuns , ramai pe 0 -- si te zbati cu un picior inapoi si cu unul in noua tara, fara sa fii nicaieri.
      E si mai greu daca ai familia dupa tine -- presiunile sunt enorme.

      Emigrarea presupune sa-ti stii valoarea, sa stii ce vrei si sa accepti ca uneori vei fi privit ca cetatean de mana a doua - emigrant si minoritar
      Iar oamenii sunt la fel peste tot.
      • +6 (6 voturi)    
        nu mai spune (Vineri, 24 octombrie 2014, 11:46)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui muma_padurii

        Pai in Romania toti cetatenii care nu sunt in gasca penalilor din Parlament sunt "cetateni de mana a doua".
        In ce tara te-a mai tinut la coada 3 ore ca pe vite sa iti platesti taxele la Casa de Asigurari de Sanatate?

        Am fost si in Italia la Primarie, la Fisc, etc. Sunt dezastru si italienii, dar mai au pana sa-i ajunga pe romani.
        Scria cineva ca pana si in saraca Portugalie e mai bine decat in Romania si are perfecta dreptate.

        In Romania esti dispretuit in fiecare zi de guvern si de toate institutiile statului, adica de cei pe care-i platesti cu impozitele tale. Si asta pentru ca niste pomanagii voteaza cu curu.
        • +1 (1 vot)    
          lamuriri (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 1:38)

          muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

          Ai perfecta dreptate in ceea ce priveste haosul de la noi - e alta durere ...MARE.. pt ca e vorba de noi, de modul in care ne construim viata.

          Poate gresesc, dar cred ca o mare vina o are modul mistocar in care ne-am invatat sa privim lucrurile -- vorbim in ironii, cu sarcasm, naivitatea e ascunsa ca o boala, stim ca totul e de vanzare , dar nu cunoastem valoarea...

          O fi lipsa ancorelor din trecut, a planurilor de viitor , a realizarilor satisfactoare din prezent (o retea de autostrazi ? un ex minor) ....nu ne confruntam istoria, nu aducem personajele importante inainte (e trivial, dar nu-mi vine in minte vreun serial tv pe canalele romanesti care sa fie construit intr-un registru serios, pe teme sociale actuale sau istorice) --- toti pomanagii astia de care vorbesti stau suspendati intr-un lume in care trecutul e invatat doar la scoala - daca, iar viitorul se invarte intre aliante si interese obscure... in timp ce devenim pe zi ce trece o tara de infractori -- se aude atat de frecvent somatia la Parchet, incat s-a trivializat... ce respect sa mai construiesti ?!...

          (...dar in ceea ce priveste plecatul cu jumatate de inima , nu ma insel... sunt toate sansele sa ramana invartindu-se intr-un "purgatoriu" continuu.)
  • +1 (9 voturi)    
    like it (Joi, 23 octombrie 2014, 22:46)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    like it... asta scrie orice timpit pe feisbuc, mi se pare comentariul perfect pentru situatie...
  • +22 (28 voturi)    
    . (Joi, 23 octombrie 2014, 22:49)

    tirolez [utilizator]

    Si eu o votez. Imi amintesc surpriza pe care a facut-o nicusor dan, era prin sondaje la si altii si in ziua votarii... ca sa vezi.
    Daca era mediatizata si avea o forta politica in spate (PDL-ul de ex.) il spulbera pe Ponta.
  • -15 (23 voturi)    
    Udrea fapte, Macovei vorbe goale (Joi, 23 octombrie 2014, 22:49)

    Popelea3 [utilizator]

    Normal ca s-a intamplat asta. Sa fim seriosi, Udrea a facut lucruri pentru tara asta, nu doar vorbe goale, ca macovei! Udrea sustine, intainte de toate, productia interna, e singurul candidat care pune accentul pe asta! E singura care chiar vrea si poate face treaba! Am vazut ca a facut, cele 6000 de proiecte implementate, in toata tara, sunt dovada vie sa ea poate! Pune accent pe agricultura, turism si sustine dezvoltarea educatiei, principalii piloni pentru dezvoltarea tarii noastre!!! UDREA FAPTE, MACOVEI VORBE GOALE!
    • +16 (20 voturi)    
      Ce vorbesti ma? (Joi, 23 octombrie 2014, 23:54)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Popelea3

      Sa trecem peste "Udrea a dovedit ca poate" (stim ca "poate", ca de multe ce a putut a si ajuns sa fie in fata, nemeritat.. dar ea poate), dar ca presedinte n-are nici un cuvant de spus asupra programului de guvernare. Asa ca, Udrea ta e plina de vobe GOALE!

      MM o sa faca ce poate un presedinte sa faca, in primul rand nu va lasa pe mana hotilor Justitia si alte institutii delicate. Hai pa!
    • +13 (15 voturi)    
      a facut PRAF!! (Vineri, 24 octombrie 2014, 1:18)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Popelea3

      Udrea a facut PRAF sansele Romaniei, timp de vreo 6 - 7 ani!
      NU doar ca a facut praf sanse - dar a facut praf si o GRAMADA de bani!! Atat guvernamentali cat si de la UE! Despre cat de PRAF a facut mediul (natura, adeca) Romaniei... un pic mai tarziu... >:)

      Vreau si eu sa vad, in urmatoarele 5 minute dupa ce o sa-mi apara postarea, o lista cu macar 3 (TREI!!) asa-zise "investitii" ale ministerului ei, care sa fi adus fie si cel mai mic profit si care sa fi creat alte investitii pe orizontala (bineinteles, vreau sa fie specificat si profitul aferent >:)
    • +3 (5 voturi)    
      gogule (Vineri, 24 octombrie 2014, 8:28)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Popelea3

      lasa propaganda ;)
    • 0 (2 voturi)    
      e scris adinc (Vineri, 24 octombrie 2014, 13:28)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Popelea3

      ai scris la misto, nu? felicitari
  • +21 (27 voturi)    
    Sabotare (Joi, 23 octombrie 2014, 23:17)

    veduma [utilizator]

    Haideti sa le spunem lucrurilor pe nume.
    Dintre toti candidatii, cea/cel mai potrivit pentru Romania e Monica - si cine nu vede asta sa-si faca un control.
    Tonta si Ud(re)a sunt in aceeasi oala - pusi pe minciuni si pe furat.
    Bineinteles am sa votez cu doamna Macovei, am donat si bani pentru campania dumneaei cu toate ca sunt slabe sanse sa ajunga in turul doi.
    Monica este primul candidat dupa Revolutie care nu este "raul cel mai mic" ci chiar un lucru bun pentru Romania. Dar noi nu meritam lucruri bune, nu. Ne place sa mintim, sa furam, sa asteptam sa ni sa dea.

    Daca pentru unii sunt "basist" - da, imi plac/mi-au placut unele chestii la Basescu - nu sunt sub nici o forma de acord cu domnul presedinte cand nu o sustine pe doamna Macovei - o bulina neagra domnule Basescu.

    Ah, si faptul ca e femeie e doar un atu in plus. Am putea sa iesim si noi cu alta fata in lume (voi, eu sunt deja plecat de mult din tara si nu am nici cea mai mica dorinta sa ma intorc).

    Si ca sa le spunem pe toate: chiar credeti ca Uda si cu Tonta nu sunt mana-n mana? Hadeti sa fim seriosi.

    Iohannis cu capul in aer, el se crede in Germania, unde lumea nu loveste sub centura si meciurile se joaca cu manusi, plus ca nu-mi inspira incredere cu acest non-combat al lui.
  • +11 (19 voturi)    
    De pe corabia Udrea au fugit fix speciile valabile (Joi, 23 octombrie 2014, 23:47)

    Clop [utilizator]

    Mediatizati-o XXL pe asistenta kinky, vai, ce dama bine, de partid, catindata, are si cascheta de constructor, taioare albe, misto, e blonda fake, vinde tot dupa divort, ca are fostul are niste probleme si ea e sexy, libera si antreprenoare.

    Basescu se retrage in 22 in PMP, hahaha! Miscarea populara flasca de la A la Z.

    * Dupa Udrea, potopul.
  • +13 (27 voturi)    
    Johanis este omul psd-ului (Vineri, 24 octombrie 2014, 0:04)

    visio [utilizator]

    deci, trebuie să votăm Monica Macovei în ambele tururi, dacă nu vrem minerii în București!
    • +6 (8 voturi)    
      hai liberali cu minusurile; la asta sunteți buni (Vineri, 24 octombrie 2014, 9:29)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui visio

      altfel, v-a convenit când partidul vostru stătea la masă cu criminalii înaintașilor voștri; hai să vă vă cu minusuile!
  • +18 (26 voturi)    
    Macovei (Vineri, 24 octombrie 2014, 0:19)

    HP [utilizator]

    Macovei va fi surpriza campionatului.

    Exista inca sanse, desi infime, ca Iohannis sa fie declarat incompatibil, tocmai s-a anuntat ca se va judeca pe 27, adica luni.

    Iar PDL-PNL nu au pe altcineva pe care sa sustina, in caz ca iese neamtul.

    Daca o vor sustine pe Monica, eventual contra unei promisiuni cu Iohannis premier - atunci sa vezi smecherie !

    Poate prima "smecherie" buna din istoria postdecembrista a tarii.
    • +3 (3 voturi)    
      . (Vineri, 24 octombrie 2014, 11:29)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Si Ponta ar putea fi declarat incompatibil daca ANI ar binevoi sa investigheze perioada cand a fost Procuror si posibil ofiter SIE. Dar nu se intampla nimic in privinta asta. Imi pute a jocuri de culise ...
  • +17 (25 voturi)    
    De remarcat (Vineri, 24 octombrie 2014, 0:23)

    Tommy Bahama [utilizator]

    bunul simt al alegatorilor Monicai Macovei, citind comentariile de mai sus.
  • +15 (21 voturi)    
    Conduita jurnalistica lipsa! (Vineri, 24 octombrie 2014, 1:01)

    UnNeaCaisa [utilizator]

    E drept ca ma MM a intarziat in emisiune. Apoi s-a luat o pauza publicitara cu nu stiu ce telina chinezeasca, facatoare de minuni (astia de la b1 plang trei zile de fericire daca prind un contract Unilever, P&G etc.). Dupa cateva minute de la pauza publicitara, a aparut Udrea - still office, cum ar veni - introdusa sub pretextul ca face declaratii, si a vorbit depre fesian printre croitorese. Domnu Bot ar trebui sa isi faca mea culpa ca ziarist, iar Mircea Marian sa se jeneze ca a participat la o asemenea manevra de pitipoanca ce se urca pe bar in club ca sa atraga atentia (clar stia ca MM e invitata la ora aia). Practic, B1, Marian si Bot sunt de acord cu melteneala marca Udrea atata timp cat nu isi prezinta public scuze.
  • +15 (19 voturi)    
    Votam Monica Macovei! (Vineri, 24 octombrie 2014, 1:32)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Sperm ca românii să se trezească și să vadă diferența astronomică între Monica Macovei și Ponta sau Johanis.
  • +14 (16 voturi)    
    Monica este singura... (Vineri, 24 octombrie 2014, 2:48)

    Blackhawk [utilizator]

    ... care este cinstita. Si competenta. Si are si un trecut ireprosabil. Romanii trebuie sa se trezeasca!
    Bravo Monica! Arata-ne tot ce stii!
  • -3 (13 voturi)    
    MM exagereaza! (Vineri, 24 octombrie 2014, 9:10)

    Crisval [utilizator]

    MM devine tot mai antipatica. Devine o moara stricata cu DNA-ul!
    DNA-ul, in forma actuala,este creatia presedintelui Basescu! Dl presedinte ar fi facut DNA-ul puternic cu orice alt ministru al justitiei. Macovei , fara Basescu, ar fi realizat un mare nimic.
    Sa nu uitam ca dna Macovei, a fost impotriva dnei Kovesi. Anul trecut ne tot batea la cap cu ''procesul de selectie al procurorilor"; ca si cum Ponta si PSD-ul ar fi facut o selectie pe bune......
  • -1 (5 voturi)    
    looser (Vineri, 24 octombrie 2014, 9:26)

    StefanDan [anonim]

    pam pam
  • +2 (6 voturi)    
    In conluzie (Vineri, 24 octombrie 2014, 10:46)

    Craciunitza [anonim]

    Realitatea TV si B1 TV ne-ati dezamagit , noi acestia care dorim o altfel de Democratie , care va asiguram audienta / ca nu ne uitam la Antene / altceva asteptam de la voi! Profesionalism si egala masura pentru toti..Ca noi stim cine este Monica Macovei .. si o respectam ..Merita tot respectul romanilor , de aici si de pretutindeni !! NU ma mai uit la aceste doua posturi .. Arunc televizorul de la etajul 15.. in capul lui Ponta .... de pe aficul cocotat ... cat mai sus .. DESTEPTAREA ..
  • -1 (1 vot)    
    Elena Udrea (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 9:11)

    OanaTimariu [anonim]

    Monica Macovei nu prezinta interes pentru romani, dar nici pentru Elena Udrea. Monica Macovei, s-a folosit necontenit de Partidul Miscarea Populara si de Elena Udrea, doar pentru europarlamentare. Macovei nu a facut nimic pentru tara, ba chiar mai mult, nici un slogan nu a fost in stare sa il creeze, ci l-a copiat de la Elena Udrea.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version