Participantii la conferinta organizata de compania Allen&Co. vor urmari fiecare miscare a septuagenarului de la carma imperiului News Corp., cautand semne pentru parafarea achizitiei WSJ, unul dintre cele mai prestigioase cotidiene economice din lume.

Joost si Facebook, urmarite de antreprenorii on-line

Festivalul Media din Sun Valley a fost lansat in 1980 de bancherul Herbert Allen ca o intalnire a elitei de la Hollywood, pentru a discuta afaceri intr-un mediu relaxat. Conferinta anuala este privita ca un teren propice pentru fuziuni si achizitii. Investitorul Mario Gabelli, unul dintre obisnuitii conferintei, a numit-o „un Cupidon corporatist”.

Trustul News Corp a angajat chiar Allen & Co., bancherii „de incredere” ai industriei media din Statele Unite, pentru consultanta in privinta afacerii.

Acesta poate fi motivul pentru care presedintele executiv al Dow Jones, Richard Zannino, un obisnuit al festivalului din Sun Valley, dar care primeste consultanta din partea Goldman Sachs, nu se afla pe lista de invitati pentru acest an.

Integral in Evz