Kaufland si-a deschis portile chiar de Sfantul Valentin. La cateva ore dupa taierea panglicii, intrarea in magazin era deja plina. Din cauza unei pene de curent insa, oamenii au stat ore la rand in fata hipermarketului cu caruciorul langa ei. Asteptarea si-a avut insa rostul.

„Parca era in Gradina Raiului, la cate minuni erau acolo. Si preturile sunt bune...”, ne-a marturisit la iesire o doamna care era printre primii cumparatori.

Cei prezenti la inaugurarea oficiala au avut prilejul de a se familiariza cu trecutul concernului, de a afla date si caracteristici ale hipermarket-ului, iar cu prilejul difuzarii unul filmulet, au putut vedea imagini despre Kaufland.

S-a subliniat faptul ca odata cu inaugurarea noului hipermarket, Kaufland isi consolideaza pozitia in zona de nord-vest a tarii.

„La noi puteti cumpara orice doriti. Noi avem grija si de calitate si de pret!”, a precizat directorul general al Kaufland Romania SCS, Gunter Grieb.

El a mai vorbit despre beneficiile aduse, rapiditatea servirii, calitatea, preturile cat mai mici si, nu in ultimul rand, posibilitatea de a fi un partener ideal furnizorilor din zona. Am aflat ca se cumpara produse si de la producatorii regionali. Astfel, pe rafturi, pe langa produse straine si cele marca proprie K-Classic, gasim si produse care provin din zona.

„Noi nu vrem sa importam ceea ce nu este necesar. Tinem cont de aprecierile clientilor si, pe zi ce trece, incercam sa fim tot mai aproape, sa fim magazinul dumneavoastra preferat”, a afirmat directorul general.

Doar cuvinte de lauda

„Bun venit Kaufland in municipiul Turda!”, si-a inceput discursul edilul municipiului, Tudor Stefanie. El a subliniat importanta celei mai mari investitii din ultimii ani din zona noastra, a vorbit despre necesitate concurentei, competivitate, calitate si despre plusurile oferite de hipermarket.

„Este un obiectiv investitional care da curaj si altor investitori sa vina in Turda”, a explicat Stefanie.

Kaufland Turda a mai primit cuvinte de lauda si din partea vicepresedintelui Consiliului Judetean Cluj, P?lfy M?zes Zolt?n, prezent si el la eveniment.

Dupa discursurile festive, locatia a fost sfintita de un sobor de preoti.

„Totul sub acelasi acoperis”

Iata unul dintre principiile Kaufland-ului. Dintre departamentele specifice Kaufland mentionam Legumele si fructele, Brutaria, Non-Food (textile, electrocasnice, papatarie, jucarii) si Servicii proaspete cu servire asistata (produse din carne, lactate, etc.)

Un alt punct forte al hipermarketului este programul de lucru stabilit in avantajul clientilor - luni-sambata: 7.30-22.00, iar duminica 7.30-20.00.

In aceeasi cladire cu hipermarketul putem intalni si alti intreprinzatori: BRD, Cofetaria Pralina, Inmedio (punct de vanzare al presei), Romphoto si Globalnet (telefoane mobile, aparate foto, etc.), Sensiblu (farmacie) si Domo (electrice si electrocasnice).

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul numara peste 166.000 de angajati, iar anul trecut a avut o cifra de afacere de 40 miliarde de euro. In Europa, momentan, exista aproximativ 800 de magazine Kaufland in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania. Investitia totala in tara noastra: 270 milioane de euro.