Coronavirus în România: Bilanțul îmbolnăvirilor a ajuns la 260 / 43 de noi cazuri confirmate în ultimele 24 de ore

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Miercuri, 18 martie 2020, 18:09 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus Romania, prelevare probe
Foto: Agerpres
Bilanțul persoanelor infectate cu noul coronavirus a ajuns în România la 260, 43 de cazuri noi fiind confirmate în 24 de ore de la ultima raportare din ziua precedentă. Vârstele celor afectați de COVID-19 și confirmați miercuri este între 1 an și 72 de ani. Toți sunt contacți ai unor persoane care au fost testate pozitiv pentru coronavirus.

În cursul dimineții de miercuri au fost confirmate 29 de noi cazuri, din care 12 din Bucureşti, 7 din Iaşi, 3 din Ilfov, 2 din Hunedoara, câte 1 caz din Alba, Bihor, Maramureş, Olt și Suceava. Vârsta celor infectați între 1 an și 72 ani. Sunt atât contacti ai cazurilor pozitive existente, cât și persoane care au călătorit în zone afectate, ca de exemplu Spania, Italia, Marea Britanie.

În cursul serii de miercuri au fost confirmate alte 14 cazuri: 7 în București, 3 în Brașov, 2 în Constanța, câte unul în Maramureș și Dolj. Toate persoanele nou confirmate pozitiv la COVID-19 sunt fie contacți ale unor cazuri pozitive, fie persoane aflate în carantină. Pacienții nou confirmați au vârsta cuprinsă între 2 ani și 57 de ani.

Marți seară, bilanțul cazurilor confirmate de coronavirus era de 217.



Pe teritoriul României, în carantină instituționalizată sunt 3.510 persoane pentru care se efectuează verificări pentru a depista dacă au contactat virusul COVID – 19 (coronavirus).

Alte 26.545 persoane sunt în izolare la domiciliu și se află sub monitorizare medicală.

Până miercuri seară, la nivel național, au fost prelucrate 4.670 de teste. Dintre acestea, 4.410 au fost cu rezultat negativ, adică persoanele de la care au fost prelevate mostrele analizate nu sunt infectate cu COVID-19. Testele au fost prelucrate în 8 unități sanitare din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Iași și Constanța, inclusiv la Institutul Cantacuzino.

În stocul unităților sanitare care realizează diagnosticarea se află în acest moment 3.746 teste de diagnosticare moleculară (Real Time PCR). Menționăm că SC Unifarm SA achiziționează și distribuie în permanență către unitățile sanitare, pe bază de comandă, teste de diagnostic.

Până în prezent, prin structurile abilitate ale MAI au fost întocmite 51 de dosare penale, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de zădărnicirea combaterii bolilor, faptă prevăzută şi pedepsită de art. 352 alin. 1 Cod Penal.

De asemenea, inspectorii sanitari din cadrul direcțiilor de sănătate publică au aplicat amenzi în valoare de 1.835.000 lei unui număr de 120 persoane pentru nerespectarea măsurii autoizolării.

Cazurile de coronavirus confirmate în România:




Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















37319 vizualizari

  • +9 (21 voturi)    
    de ce nu testati?! (Miercuri, 18 martie 2020, 18:25)

    Remarque [utilizator]

    Preferam sa raportam cazuri putine, sau cum? De ce nu testam mai mult?
    Mi-ar placea ca autoritatile sa iasa public si sa spuna clar si raspicat care este motivul pentru care se testeaza atat de putin si daca preconizeaza ca pe viitor lucrurile se vor schimba.
    Macar sa intelegem motivul: avem putini specialisti, nu avem teste, nu avem alte consumabile, nu avem aparate, nu sunt bani?!
    Nu cred ca adevarul poate durea mai mult decat o realitate care ne va izbi direct in crestet in modul cel mai brutal.
    Cum puteti izola asimptomaticii pozitivi daca nu ii identificati? Mizati suta la suta pe carantina?!
    • +9 (23 voturi)    
      Se testeaza exact atat cat trebuie, (Miercuri, 18 martie 2020, 18:40)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

      adica pe cei suspecti, conform definitiei de caz. Pe cei din carantina, pe cei cu simptome, contacti, contacti ai contactilor, etc. Pe altii, asimptomatici cum zici si tu, pe ce criteriu vrei sa ii testezi? Asa aiurea, care tipa mai tare, care da mai mult? Si cand chiar o sa ai nevoie de testare sa constati ca nu mai ai teste.
      • +4 (8 voturi)    
        ... (Miercuri, 18 martie 2020, 19:20)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        Sigur, parlamentarii. Doctorii nu erau testati, ce ne trebuie doctori. Pe ala din 104 venit din Italia cu febra nu l-a vazut nimeni?
        Omul ala spune clar, simptomaticii NU sunt testati daca n-au venit din Italia, ori deja la cati italieni umbla de cateva saptamani prin Romania era suficient ca sa inceapa transmiterea in comunitate. Si asa o ia bulgarele la vale.
      • -2 (12 voturi)    
        Lol (Miercuri, 18 martie 2020, 19:20)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        Du-te bă de aici cu minciunile tale.
      • +3 (5 voturi)    
        Se testează foarte puțin (Miercuri, 18 martie 2020, 20:53)

        jcjc [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        Cam 10-25% sînt cazuri complet asimptomatics. Adică poți să ai virusul și să nu te îmbolnăvești niciodată. Testarea ar trebui să se facă mult mai mult, pentru că așa îți dai seama dacă ai transmitere în comunitate.
    • +1 (3 voturi)    
      150£ / buc (Miercuri, 18 martie 2020, 18:56)

      AMDATi [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

      https://www.alphabiolabs.co.uk/product/coronavirus-testing-kit/
  • +3 (9 voturi)    
    dintre care... (Miercuri, 18 martie 2020, 18:35)

    srpc [utilizator]

    90% "de import", adica fugiti aici din Vest, dupa cum spunea ministrul Sanatatii
  • +4 (12 voturi)    
    Normal (Miercuri, 18 martie 2020, 18:39)

    vladionvladion [utilizator]

    "Toate persoanele nou confirmate pozitiv la COVID-19 sunt fie contacți ale unor cazuri pozitive, fie persoane aflate în carantină."

    Normal ca e asa, pentru ca doar acestea sunt testate
  • +2 (6 voturi)    
    asta (Miercuri, 18 martie 2020, 18:41)

    martel55 [utilizator]

    pentru ca nu se testeaz,a am adoptat modelul Germaniei, testam doar pe aia cu simptome sau care au contact cu unii deja confirmati, iar la morti nu ii mai numara daca mai aveau si alte afectiuni....stiu persoane venite din zone cu numeroase cazuri care astepata chiar si de doua zile sa fie testate, cica la dsp au numar limitat de teste pe zi, s-au terminat asta e, te programeaza pentru zilele urmatoare.....pe sistemul asta normal c avem cazuri putine, nu inteleg de ce presa nu cere clarificari autoritatilor, e clar ca am ales un model prost si suntem depasiti, s eva vedea in 1-2 spatamani
    • +4 (10 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 martie 2020, 19:41)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      exact, mor cand ii aud pe aia ca se testeaza exact cat trebuie. Intr-o saptamana explodeaza bomba.
      Cei 40.000 de italieni s-au dus undeva si au umblat liberi. Ochii pe rural, acolo va fi jale, persoane in varsta care vor ajunge tarziu la medic. Cu sutele o sa numaram si noi.
      Dati cate minusuri vreti.
      • +2 (4 voturi)    
        poate ca nu (Miercuri, 18 martie 2020, 19:57)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Cum vrei sa se testeze in masa in Romania?

        Noi avem mii de sate imprastiate in munti, in Delta. Insa asa cum e greu sa ajungi sa testezi, e greu si sa raspandesti infectia. Si chiar daca o raspandesti, viteza va fi clar mai redusa, din cauza traficului restrans intre sate si a imprastierii.

        Iar in orase, chiar daca populatia e concentrata, ar fi nevoie de mii de persoane care sa aplice testele.

        Ne organizam in functie de conditiile din Romania.

        Sigur ca exista metode mai bune, dar ce folos daca nu merg in Romania?

        ===

        Tine si de modul de raspandire - virusul asta nu este purtat de aerosoli, ci de picaturi. Asta inseamna ca nu sta in aer. Dar inseamna si ca rezista pe suprafete mai mult - exact cat sta si picatura pe suprafata respectiva.

        Mai departe, mana preia virusul si odata atinse nasul sau gura, a infectat gazda. Aceasta cale de transmitere e insa mai greu de parcurs in rural.

        ===

        In treacat fie spus purtatul mastii e inutil la cei sanatosi si poate chiar sa favorizeze infectia (daca nu stii sa scoti masca).

        De manusi nu mai vorbim - la fel.

        Prin urmare e foarte posibil sa avem imbolnaviri din cauza necunoaserii modului de folosire a mastii si a manusilor - lucru imposibil in rural.
      • +3 (5 voturi)    
        Ca idee, io ma astept ... (Miercuri, 18 martie 2020, 20:25)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        ... sa avem pana la stingerea epidemiei, sau macar a fazei in care nu ai mijloace de control, mii de morti, nu sute. Nu pentru ca sunt incapabile autoritatile, ci pentru ca nu prea ai ce-i face, cu resursele pe care le avem.

        Diferenta e ca daca tinem cu dintii de teste, si de masurile de izolare, carantina si distantare sociala, poate scapam doar cu cateva mii de morti. Altfel riscam sa ajungem la zeci de mii.

        La un moment dat tot o sa apara si la noi cazuri la care nu vin din izolare, carantina sau din randul celor ce-au avut contact cu alte cazuri. In momentul ala, orice-ai face, evolutia va deveni si la noi exponentiala.

        Daca insa la momentul ala tu ai dat deja drumu' din carantina si izolare la zeci de mii de oameni, din care macar o parte (estimativ 60%-70%, pe cazul ideal) au avut forma usoara, care nu necesita spitalizare, ai macar o urma de imunitate de turma, care franeaza ea de ea raspandirea. Pe masura ce creste imunitatea de turma, raspandirea devine tot mai dificila, si pana la urma se stabilizeaza la un nivel scazut, ca nu mai exista pur si simplu persoane care sa poata lua infectia - majoritatea au avut-o deja.

        Cu cate teste avem, si ce posibilitati de aprovizionare avem, sansele sa testam pe scara larga, precum Corea de Sud, sunt nule. Da' daca reusim sa izolam cazurile probabile, sa le tinem in izolare un interval de timp care sa asigure moartea virusului, daca cumva l-au avut in organism, o perioada suficienta, reusim sa producem persoane vindecate/imunizate fara sa consumam teste. Cu cat mai mult reusim sa lungim starea actuala, cu atat mai multe vor fi persoanele astea cand s-o schimba situatia, si-o sa avem infectie masiva la nivelul populatiei. Abia aia o sa faca o diferenta.

        De retinut ca dificultatile de aprovizionare nu-s numa' de bani. Productia mondiala de teste e inca mult sub necesitati, asa ca producatorii si distribuitorii le impart dupa necesitati, si tarile producatoare tin prima data pentru ele.
    • +3 (3 voturi)    
      Aia pentru ca n-avem teste suficiente. (Miercuri, 18 martie 2020, 19:43)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Io sper ca daca situatia din China se relaxeaza in continuare China sa poata incepe sa livreze masiv tehnica medicala catre restul lumii. Poate atunci se schimba modul de testare si la noi. Da' aia mai dureaza macar cateva saptamani.

      Pana atunci tre' sa umblam cu testele de parc-ar fi aur. Problema e ca daca ramai fara teste, nu mai ai in nici un fel cum sa faci deosebirea intre bolnav de gripa si bolnav de COVID-19, si-n consecinta habar n-ai pe care tre' sa-l izolezi, si pe care sa-l tratezi in ce fel. Si-atunci lasi libera calea virusului sa se raspandeasca la toata populatia.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Miercuri, 18 martie 2020, 20:01)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Roche nu e firma chinezeasca. Au aparatura care face mii de teste pe zi automat, fara operatori. 400,000 teste doar saptamana asta la americani.
        • +2 (2 voturi)    
          Aveti vreo oferta de pret ... (Miercuri, 18 martie 2020, 21:42)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          ... sau vreun contact comercial?

          (HN nu ofera posibilitati de contact direct intre cei ce comenteaza. Altfel n-as pune intrebarile astea intr-un comentariu.)

          De ce intreb: la mine in oras cel putin s-a organizat un grup care aduna bani si cumpara tehnica medicala, si-s si oameni cu bani, adica si dac-ar fi ceva mai scump probabil s-ar putea aduna banii.

          In alta ordine de idei, tocma' ce vorbeam cu un distribuitor de tehnica medicala in seara asta despre ventilatoare mecanice. Coada, la producatorii de marca, e lunga. Daca comanzi acuma, capeti peste doua luni, in cel mai bun caz. La cum e situatia la testare, ma astept sa fie la fel si la aparatura de testare.
  • +6 (6 voturi)    
    Azi 19 cazuri în București (Miercuri, 18 martie 2020, 18:55)

    nick24 [utilizator]

    Milițianul nu sughite, la câte injurături ia?
    I-a dat drumul să meargă la amantă sau doctorii încă suportă scuipăturile lui?
    • +7 (11 voturi)    
      Majoritatea medicilor ... (Miercuri, 18 martie 2020, 19:35)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      ... merita toata recunostinta noastra.

      Sunt printre ei si lepre care daca nu le bagi in buzunar nu misca un deget, si care considera ca ei fac legea. Da' alea-s exceptiile. Majoritate medicilor trec peste toate mizeriile la care-i expune sistemul sanitar romanesc ca sa-si trateze pacientii. Si si peste mizeriile care vin din partea cate unui pacient ca militianul.

      Cre' ca astia de-l trateaza pe militian, in ciuda faptului ca ala a expus un oras intreg la infectie, si ca se poarta execrabil cu medicii (probabil pt. ca i-e frica ca moare, si el s-a ingrijit sa nu-i lipseasca nimic aici pe pamant, nu pe lumea ailalta), sunt cel mai bun exemplu pentru cum sunt de fapt medicii in mod obisnuit. Doar ca majoritatea lumii e atenta la militian, in loc sa fie atenta la medici.
  • +3 (15 voturi)    
    Lol (Miercuri, 18 martie 2020, 19:23)

    HP [utilizator]

    Numărul acesta este fals, din moment ce sunt testați doar cei cu legături prealabile cu zonele roșii.

    Din nou, autoritățile sunt depășite și mincinoase, ca la Colectiv.

    În realitate probabil că există peste 5.000 de cazuri de români infectați.

    Valoarea adăugată a acestor bilanțuri este zero barat.

    Bine că nu îi testați și numărați doar pe cei cu șapcă.
    • +3 (7 voturi)    
      mai simplu (Miercuri, 18 martie 2020, 20:00)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Crezi ca pe undeva pe glob a reusit cineva sa testeze in masa?!

      Nimeni nu stie cati infectati sunt in realitate.

      Dar nu asta e problema, ci numarul de cazuri critice/serioase. Acest numar trebuie sa fie nu neaparat mic, ci distribuit pe un timp cat mai lung.

      Asta este scopul luptei: aplatizarea curbei cazurilor grave. De fapt, asta e si cauza ingrijorarii.
      • +5 (5 voturi)    
        A reusit Corea de Sud (Miercuri, 18 martie 2020, 21:58)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Da' ei sunt un caz special.

        Anume, cand a izbucnit epidemia, o firma biotech de la ei, pe nume SeeGene, s-a apucat imediat de lucru, a lucrat dupa date de pe web, ca ei inca n-aveau virusul, a comandat substante, si cand a ajuns virusul la ei deja aveau deja dezvoltate testele.

        Verificarea si aprobarea testului a fost bineinteles accelerata la maxim (pentru alte teste ale lor statul a avut nevoie de un an jumate, acuma au rezolvat tot intr-o saptamana), asa ca ei au putut sa testeze relativ ieftin (20 de dolari pe test) si relativ repede (4-5 ore) mii de pacienti in cate o singura locatie.

        In momentul de fata, produc teste pentru un milion de persoane pe zi - zece mii de kit-uri de cate o suta de teste.

        Totusi, la 20 de dolari pe test, ca sa testezi toata populatia Romaniei - cam 18 milioane - tot te costa 360 de milioane de dolari. Asta presupunand ca capeti testele, ca Germania, Italia, Spania si Marea Britanie sunt in fata ta la coada.
    • +3 (5 voturi)    
      N-au cum sa fie deja 5000 (Miercuri, 18 martie 2020, 20:14)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Dac-am avea deja 5000 de infectati, conform statisticilor din alte parti din aia 750 ar fi cazuri grave si inca 250 ar fi cazuri foarte grave. Din cei 250, vreo 150 ar muri. Astea-s numere mari. N-ai cum le ascunde la nivel de tara. In plus, astea-s numere estimate pe cazul in care toate cazurile sunt testate, luate in evidenta si, daca e cazul, tratate. Daca ai 5000 de infectati pe care nici nu-i iei in evidenta, sansele sa ai doar 1000 care fac forme grave sau foarte grave sunt minime, sansele sa ai 2000 sunt mai mari, si-atunci se dubleaza si numarul de morti.

      Noi ne miscam pe muchie de cutit - nu musai c-asa vrem, sau ca avem autoritati iresponsabile, ci pt. ca nu prea avem ce altceva sa facem. Avem un sistem medical pe care-l stim, n-avem foarte multi bani, n-avem cine stie ce capacitate nici macar sa producem combinezoane de plastic si masti, daramite antivirale sau vaccinuri. Da' avem ramasite temeinice de stat politienesc, de la vremea de dinainte de '89, asa ca poate-poate reusim totusi sa impunem ceva mai drastic masurile de izolare, carantina si distantare sociala, fata de alte state.

      Toate statele europene vor fi lovite grav de epidemia asta. Aia nu-i de loc in discutie. Nu conteaza ca esti Germania, Italia sau Romania, tot pe la 60%-70% la suta o sa fie numarul total de infectati, pana epidemia da inapoi - ceea ce s-ar putea sa dureze ani de zile. Toata smecheria e cum o gestionezi. Cu cat mai tare franezi raspandirea, cu atat mai putine victime o sa ai, si cu atat mai multe persoane o sa poti trata. Fiecare stat face asta prin ce mijloace poate. Corea de Sud isi permite teste pe scara larga. Noi tre' sa intidem de teste cat putem, da' pana acuma ne-am priceput mai bine ca altii la impunerea masurilor de izolare si carantina.
      • +7 (9 voturi)    
        de unde scoateti procentele alea, neica? (Miercuri, 18 martie 2020, 21:49)

        c2 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        situatia in China
        1 martie: 80 026 total infectati
        17 martie: 80 894 total infectati

        Doar 868 noi cazuri in China in luna martie! Ei zic ca majoritatea noilor cazuri sunt chinezi intorsi din strainatate care readuc boala in China!

        Deci avem doua ipoteze:
        1) boala chiar poate fi oprita luand niste masuri restrictive (2-3 luni)
        2) chinezii reusesc sa pacaleasca pe toata lumea

        io pariez pe prima!
  • -2 (6 voturi)    
    stiati ca de rujeola au murit 60? (Miercuri, 18 martie 2020, 20:19)

    Francisc 1 [utilizator]

    de covid 0? aia antivaxxeri sunt bine mersi , am auzit la romania actualitati ( deci banu statului ) acum vreo cateva zile o tanti care explca ca virusul gripal e inofensiv dar frica ii amplifica efectele!
  • -1 (3 voturi)    
    Nasol (Miercuri, 18 martie 2020, 20:33)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Mult noroc vouă,oamenilor ! N
  • +2 (2 voturi)    
    Arbidol (Miercuri, 18 martie 2020, 21:20)

    Lucris [utilizator]

    Bună seara!

    Știe cineva care ar fi treaba cu medicamentul făcut în fosta URSS, ARBIDOL, care are la bază umifenovir?
    Se zice că este suficient de bun ca să țină boala sub control...
    Rușii și basarabenii cumpără de zor chestia asta... Dacă ne luăm după ce scrie pe prospect, ar fi ceva de capul lui, dar cică nu e aprobat în UE... Știe cineva ceva mai concret? Un medic ar fi foarte indicat să ne zică câte ceva...
    • -1 (1 vot)    
      nu e o solutie (Miercuri, 18 martie 2020, 22:04)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Nu exista studii despre umifenovir.

      Pe prospect poate sa fie scris orice. Nici in Rusia nu e primit cu prea multa incredere.

      Sunt insa destule alte antivirale iar altele sunt in dezvoltare, in stadii avansate,

      In curand vor fi pe piata.

      Insa eficienta lor este limitata, oricum.
    • -1 (1 vot)    
      E un medicament ... (Miercuri, 18 martie 2020, 22:09)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      ... produs exclusiv in Rusia, de-o firma ruseasca, da' pe care nici macar academia de stiinte a Rusiei nu-l considera eficient.

      China si Rusia sunt singurele tari in care medicamentul e aprobat. Studii clinice care sa-i confirme eficacitatea nu stiu sa existe.

      Chinezii au zis ca are sanse eficient im combinatie cu alt antiviral - darunavir. Darunavir e un medicament pt. SIDA. Inca n-au ajuns la faza de testare clinica a combinatiei, sau nu stiu io.

      Io nu-s medic, da' nefiind aprobat, probabil ca nici o firma nu-l aduce in Romania, si nici nu-i voie sa fie folosit in spitale. Nu stiu care-s sanctiunile, da' s-ar putea sa se lase cu puscarie daca-l folosesti.
    • +1 (3 voturi)    
      Ar fi ironia supremă (Miercuri, 18 martie 2020, 22:47)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Ca în timp ce în Occidentul capitalist se moare pe capete, leacul pentru această boală să fi fost deja inventat de CCCP,
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 martie 2020, 22:52)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Au ajuns trolii sovietici si pe aici? Pare un fel de tamiflu. De-aia a inchis Putin granitele, de bun ce e?
      • 0 (0 voturi)    
        Arbidol (Joi, 19 martie 2020, 10:45)

        Lucris [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Mulțumesc mult celor care s-au străduit să răspundă la întrebarea mea!
        Așa citisem și eu de medicamentul ăsta... Rușii îl folosesc cam ca un Fervex sau pe acolo...
        Vedem ce o mai fi...
        Sănătate multă vă doresc!
  • +3 (5 voturi)    
    Carantină? O glumă bună... (Miercuri, 18 martie 2020, 22:08)

    Lucris [utilizator]

    Păi, dacă oamenii aduc virusul din afară, de ce îi lăsați să intre în țară și nu instituiți o zonă clară de carantină la graniță? E greu? Cât de greu? E ai greu decât să fie virusați un număr mare de oameni care vor necesita tratamente grele și costisitoare?
    Că tot ce vedem și auzim este că cei care au intrat în țară sunt lăsați bine-mersi să ajungă acasă și să infecteze la greu tot ce prind... Sau toată treaba asta e conștient lăsată ca să se profite masiv pe alte domenii? Sau planurile sunt să fie distrusă economia asta și așa muribundă? Un om cu cap oprește răul la graniță. Cu orice cost. Oricum acel cost este infinitezimal față de costurile blocajului economic. Cine are interesul să dezvolte infectarea românilor? Cine face jocurile?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by