LIVETEXT

Coronavirus în România: 151 de decese și 3.864 de cazuri (251 de noi infecții) / De luni, masca de protecție va fi obligatorie în 4 județe

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 5 aprilie 2020, 8:29 Actualitate | Coronavirus


Ambulante in epidemia de coronavirus
Foto: Daniel MIHAILESCU / AFP / Profimedia
Numărul deceselor din cauza coronavirusului a ajuns la 151 duminică, după anunțarea a cinci noi victime. De asemenea, potrivit ultimelor informații furnizate duminică la prânz, bilanțul îmbolnăvirilor cu Covid-19 în țara noastră a ajuns la 3.864, cu 251 de noi cazuri raportate. Ministrul de Interne, Marcel Vela, a anunțat sâmbătă ordonanța militară numărul 7, care instituie carantina pentru localitatea Țăndărei.

Cele mai noi informații despre epidemia din România, LIVETEXT:

-----------










14.49 Tătaru: Singurul pacient din județul Constanța aflat la terapie intensivă este un medic de familie. În acest județ sunt confirmați cu coronavirus 3 medici și 5 cadre medicale medii / Voi merge în toate județele unde sunt peste 100 de cazuri confirmate


14.19 Comitetul Județean pentru Situații de Urgență din Iași a decis sâmbâtă că ieșenii trebuie să poarte mijloace de protecție atunci când ies în spații publice închise sau când sunt în tramvaie sau autobuze.

14.15 De luni, masca de protecție devine obligatorie și în Maramureș

14.01 Tânără de 18 ani, reclamată de soțul ei că a plecat din izolare. Ea fost găsită de poliție într-o mașină, cu doi bărbați

13.52 Pacient de la Secția din Zărnești a Spitalului de Psihiatrie Brașov, infectat cu coronavirus. Cadrele medicale au fost izolate și vor fi testate

13.29 Nelu Tătaru face duminică o vizită în județul Constanța

12.58 Coronavirus în România: 251 de cazuri noi anunțate duminică, bilanțul urcă la 3.864 / 374 de persoane s-au vindecat

12.31 Numărul deceselor a urcat la 148, fiind vorba de un bărbat de 82 de ani din Galați și de o femeie de 70 de ani din Giurgiu

10.15 Vaslui, al doilea județ care interzice cetățenilor să iasă din casă fără mască de protecție

09.09 ”Resistire” Clipul viral postat de cadrele medicale din linia întâi a Spitalului Victor Babeș - VIDEO

09.05 INTERACTIV Harta spitalelor pentru pacienți critici din România, raportată la densitatea populației. Câți din cei peste 65 de ani sunt în fiecare zonă și câte paturi de terapie intensivă sunt în fiecare județ

07.56 Sunt periculoase substanțele cu care stropesc primăriile din București pe străzi? Câteva explicații de la medici pneumologi și alergologi

07.42 Amânarea plății ratelor bancare în 9 întrebări și răspunsuri

02.20 Coronavirus Maramureș: Peste 150 de locuitori din Borșa, aflați în carantină, cer în versuri să fie testați

----------
Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















40366 vizualizari

  • +1 (29 voturi)    
    Felicitari judetelor care impun masca! (Duminică, 5 aprilie 2020, 10:35)

    Marionette [utilizator]

    Oamenii trebuie sa inteleaga ca boala se transmite prin scuipatul microscopic pe care-l expulzeaza prin vorba. Daca se vor proteja cu masti acest scuipat va ramane pe masca si scuipatul purtatorului de masca va ramane pe partea interioara a mastii purtate. Win-win! Acest scuipat poate ajunge de exemplu in magazine pe ambalaje de plastic, pe manere, pe obiecte de otel si acolo rezista cel putin 3 zile. Intri peste o zi in magazin, iti iei un suc deasupra caruia a vorbit/scuipat un asimptomatic ce nu a purtat masca, il duci in casa, te speli pe maini cum ti se zice de catre autoritati, si pui mana pe dop in confortul si aparenta securitate a propriei case si duci coronavirusul pe maini ca rezista 2 3 zile si pe plastic. Si nu stii de unde l-ai luat.
    Limitarea masiva a raspandirii pe langa carantina ese data de MASTI!
    • +4 (22 voturi)    
      SUBSCRIU! (Duminică, 5 aprilie 2020, 12:15)

      ovicash [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Ar trebui obligativitatea lor peste tot in romania.
      In Cehia parca este regula de asta si cazurile sunt sub control
      • -1 (15 voturi)    
        Ce-o fi atat de greu de inteles? (Duminică, 5 aprilie 2020, 14:45)

        justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui ovicash

        Un om bine protejat cu masca, manusi, ochelari este din punct de vedere al raspandirii virusului echivalent cu un om vaccinat.
        Cateva milioane de astfel de oameni ar fi suficienti ca sa blocheze epidemia in doar 5-6 zile.
        Sigur, mastile astea de carpa nu te protejeaza decat intr-o mica masura. Dar previn BINE raspandirea virusului si deocamdata nu avem alte masuri active de prevenire.
        Carantina singura nu este eficienta, atata timp cat oamenii ies totusi din casa pana la supermarket sau la farmacie, sau la meicul de familie, sau macar o tura cu autobuzul sau metroul - asa cum fac multi.
      • +11 (15 voturi)    
        Ar trebui sa sa gaseasca obligatoriu (Duminică, 5 aprilie 2020, 15:48)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui ovicash

        In supermarketuri, farmacii, si dupa aceea se poate impune purtarea obligatorie in public, DUPA!
        • +5 (11 voturi)    
          ATENTIE MARE !!!! (Duminică, 5 aprilie 2020, 17:26)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

          feriti-va parinti de popi.
          de abia am reudit sa-i conving pe parinti sa renunte la vizita domnului ''popa'' care ar fi venit cu spoveditu'.
          ar trebui ca in urmatoarea ordonanta sa clasifice vizita popilor atentat la viata parintilor nostri.
    • -8 (14 voturi)    
      acest scuipat neaoș românesc (Duminică, 5 aprilie 2020, 15:31)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      poa să ajungă și pe politrucii care au subfinanțat sistemu de sănătate...și care continuă, indiferent de covid...dacă o să-mi deie prefecturili mască, o să port, dacă nu, nu...nici dacă stă Vela-n pluă...vedeți că întindeți coarda, masca, basca, casca prea
      mult...vrei să port ștrimfi, chiloți, izmene la gură?...poartă-le tu...statele nemafiote, care n-au furat bani de la sănătate, alea nu impun reguli absurde...da toate au o limltă de suportabilitate
      • +6 (8 voturi)    
        dupa nick-ul .. (Duminică, 5 aprilie 2020, 17:19)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        pe care ti l ai luat si dupa vocabularul de ...tandarei... se vede cocalarul plecat la ..."munca" in italia...statele nemafiote , dupa cum le zici , nu sunt locuite in majoritate de hoti si imbecili care sa nu respecte masurile impuse de guvern...
        • +2 (2 voturi)    
          măsurile impuse (Duminică, 5 aprilie 2020, 19:43)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

          de guvern...după vocabular pari a fi amator dă pensii speciale militare...era vorba de măsura impusă de politrucii de prin județe, ăia care trebuiau să dea bani la spitale în loc să-i spargă cu afaceri cu firme de partid...sau firmele securiștilor, gen Hexi...io, cocalaru, am plătit 35 de ani impozite să se îmbuibe alții cu pensii speciale...prefecturili, hai cu măștili, după aia luați măsuri impuse și liber-alese...cît despre hoți și imbecili, mă gîndesc la milițienii cu doctorate plagiate
    • +10 (18 voturi)    
      Daca se gaseste la magazin masca (Duminică, 5 aprilie 2020, 15:47)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      e ok. E o masura buna.

      Daca nu, masura e o marlanie. Grosolana.
    • 0 (2 voturi)    
      felicitari Marionette (Luni, 6 aprilie 2020, 0:05)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Marionette

      felicitari Marionette! sunteti intr-adevar unul din oamenii plini de resurse, care pe timp de criza are tot timpul o cunostinta, o pila, o combinatie, si cumva reuseste tot timpul sa fie pe val si sa aibe de toate.

      In timpul asta, in judetele amintite nu se gaseste neam de manusi chirurgicale, ia de masti nu exista absolut nicaieri. In Iasi va pot spune ca nu exista NICAIERI de cumparat nici una nici cealalta, la NICI o farmacie, de O LUNA!
      ... asta daca nu ai pile pe la un spital pe undeva, de unde, BINENTELES, trebuie sa fure un cadru medical ca sa-ti dea tie.
      Asa ca mai usor cu morala, ca nu tine.
    • +1 (1 vot)    
      Masca (chiar facuta artizanal) (Luni, 6 aprilie 2020, 3:16)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      pe gura opreste majoritatea aerosolilor emisi din gura sa iasa in aer liber si sa infecteze prin ,,tragere pe nas".
      Virusii liberi, care nu sunt in interiorul unei picaturi de aerosol, mor repede sub actiunea oxigenului
      Panza mastii (de preferinta puternic aderenta la apa -bumbac etc.) absoarbe majoritatea aerosolilior, mai ales pe cei mai mari:
      1 micron-5 microni care sunt si cei mai periculosi.
      Acesta, se pare, este principalul mijloc de contaminare.

      Contaminare prin obiecte (saliva pe obiecte) nu cred e foarte numeroasa. Sa nu uitam ca oricum ne spalam pe maini. Si virusul este foarte vulnerabil la sapun- anvelopa virala formata din grasimi.

      Si acum ceva foarte important: Masca mai Scumpa, cu Supapa, protejeaza pe cel cu masca, dar prin supapa se pot elimina erosoli.
      Deci, in Magazine / spatii inchise consider ca trebuie sa fie Obligatorie o Masca Fara Supapa.
      Masca cu Supapa sa poata fi folosita pe strada, nu in magazine.
  • +6 (6 voturi)    
    Cazuri noi (Duminică, 5 aprilie 2020, 14:24)

    N.Bukowina [utilizator]

    Deci 251 cazuri noi din care 248 la Suceava...? nu am inteles eu sau nu merg iar faxurile?
  • +3 (11 voturi)    
    251 noi cazuri la noi (Duminică, 5 aprilie 2020, 14:37)

    justin puscasu [utilizator]

    18 cazuri noi in Bulgaria, unde masca e obligatorie.
    • 0 (2 voturi)    
      Situatia in tarile din apropierea noastra (Duminică, 5 aprilie 2020, 18:23)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      Tara............decese/cazuri confirmate

      Turcia - 501 / 24.000
      Austria - 204 / 12.000
      Polonia - 84 / 3.800
      Grecia - 70 / 1.700
      Cehia - 62 / 4.500
      Serbia - 51 / 1.900
      Rusia - 45 / 5.400
      Ungaria - 34 / 730
      Ucraina - 32 / 1.250
      Slovenia - 28 / 1.000
      Bosnia - 21 / 650
      Bulgaria - 20 / 530
      Estonia - 15 / 1.100
      Croatia - 15 / 1.200
      Moldova - 14 / 750

      Sunt si niste "anomalii" statistice in clasament, de ex. e inexplicabila rata f mica de mortalitate raportata in Rusia, acolo unde sunt aproape de 2 ori mai multe cazuri confirmate decat la noi dar de vreo 3 ori mai putine decese.
      • +2 (4 voturi)    
        Depinde de cum raporteaza (Duminică, 5 aprilie 2020, 22:25)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        La noi ai murit de coronavirus si daca esti lovit de tren, daca inainte ai fost testat pozitiv.
    • +2 (4 voturi)    
      Între timp (Luni, 6 aprilie 2020, 0:20)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      Vreo 60- 100 de morți de gripa clasica h1
      Statistica pe situl insp.
  • +5 (7 voturi)    
    Cel mai ingrijorator numar din statistici (Duminică, 5 aprilie 2020, 14:43)

    adi_69 [utilizator]

    este cel al celor aflati in carantina, aproximativ 15.000.
    Asta este exact numarul celor ce intra in tara in 24 de ore. Iar acum tot vestul Europei este zona rosie..
    .Practic, in mod oficial, se recunoaste ca doar vreo 10% din cei ce ar trebui sa fie in carantina, chiar sunt carantinati,
    Aia cu izolarea la domiciliu este un "tandarism"...
  • +8 (16 voturi)    
    Criminali (Duminică, 5 aprilie 2020, 14:47)

    heraasku [utilizator]

    Cum sa impui sa folosești ceva ce nu se găsește?
  • +6 (20 voturi)    
    care-i planul? (Duminică, 5 aprilie 2020, 15:02)

    lazarus101 [utilizator]

    Nimeni nu ne spune ce anume trebuie sa se intample ca sa revenim la normal. Care-i scopul pentru care ne tin arestati la domiciliu?
    Virusul SARS-COV-2 n-o sa fie eradicat, mai devreme sau mai tarziu "imunitatea turmei" e singurul mod de a tine infectarea sub control. Pentru acest lucru trebuie ca macar 70% din populatie sa aiba anticorpi impotriva acestul virus. Asta se poate intampla in 2 moduri, pe cale naturala sau prin vaccin.
    Asadar ce facem? Asteptam pana o sa existe un vaccin pentru covid-19? Va mai dura minim inca un an pana o sa-l avem, daca stam in arest la domiciliu cu economia in coma inca un an vom muri de foame mai multi decat de covid!
    Inteleg, problema cea mai mare e ca numarul celor cu forma severa a covid-19 sa depaseasca capacitatea sistemului medical. Adica e de dorit sa ne imbolnavim pe rand, problema cu abordarea asta e ca se va prelungi criza actuala mult si bine! Va trece primul val de infectari, se vor ridica partial restrictiile si in momentul ala va incepe valul 2, reintroducem restrictiile? si tot asa, repetam procesul pana ajungem la "imunitatea turmei"? Mi se pare si asta o varianta suicidala din punct de vedere economic.
    Se spera ca temperatura pe timp de vara va reduce transmisibilitatea virusului? Din pacate tinant cont ca si in tari cu clima calda virusul se raspandeste in acelasi ritm (vezi Ecuador, Brazilia, Malaezia, Turcia, Israel) se pare ca nu e cazul, virusul pare sa aiba cam aceasi transmisibilitate si la temperaturile maxime din zona noastra!
    Si atunci de ce nu se incearca combinarea celor doua abordari, "distantarea sociala" si "imunizarea prin expunere"? Stim suficiente despre virus pentru a ne permite sa implementam acesta varianta mixta. Izolam si carantinam populatia vulnerabila (persoane peste 65 de ani, care in momentul asta reprezinta 95% din decese pe plan global, si cele cu boli cronice care cel mai probabil reprezinta mare parte din restul deceselor). Restul populatiei poate relua activitatile economice.
    • +2 (18 voturi)    
      din februarie (Duminică, 5 aprilie 2020, 15:21)

      hdd [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      încerc să conving lumea de fix același lucru.

      În final, nu sunt singurul!

      Ți-aș da 5+ uri, bine că nu pot.

      Se stă în casă fix degeaba acum.
      Trebuie segregați bătrânii și în rest toată lumea LA MUNCĂ!



      ___

      Fiecare adult care vrea să iasă afară din casă, să aibă o declarație, că tot sunteți fani hârtii inutile, cu un bătrân pe care îl are în întreținere.
      Să îi ia zilnic tot ce are nevoie și să i le lase la ușă. Doar așa să iasă din casă.

      Dacă îl prinde poliția fără, să îi dea un bătrân în întreținere "din oficiu" și să-l verifice.
      • +2 (6 voturi)    
        aveti si nu aveti dreptate (Duminică, 5 aprilie 2020, 16:01)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui hdd

        numarul de morti in varianta in care nu se incearca controlul raspandirii bolii ar fi cu un ordin de marime mai mare decat in varianta in care se temporizeaza raspandire, chiar daca in final 100% din poulatie ajunge infectata. Daca se gasesc intre timp tratamente care functioneaza, chiar daca nu inca vaccin, tinand cont ca doctorii au mai mult timp pentru numarul de cazuri, ca in Romania in 1-2 luni e vara si virusul nu rezista la fel la temperaturi ridicate, nu cred ca se poate spune ca masurile luate sunt inutile, ci din contra, salveaza vieti.
        • +2 (8 voturi)    
          Boala probabil ca a avut startul (Duminică, 5 aprilie 2020, 17:45)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          Prin Septembrie, hai Octombrie 2019. Realizezi ca pana in martie 2020 virusul s-a raspandit ABSOLUT peste tot in lume, sunt cazuri si in Groelanda sau Nort West Territories in Canada. Asa ca, ai izolat populatia deja infectata, ca dovada, dupa 3 saptamani de izolare curba e ascendenta, nu se vede ca ar functiona.
          Dar totul merge conform planului, sa vezi jale in cateva luni cand o sa se vada efectele inchiderii economiei, va fi prapad.
        • +1 (1 vot)    
          Virusul in sine rezista (Luni, 6 aprilie 2020, 5:21)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          la temperaturi ridicate.
          Dar la temperaturi ridicate, vara, aerul inspirat este mai cald si astfel traheea are o temperatura mai mare si dimensiunea aerosolilor emisi pe gura sunt mai mici, permitind o mai mica cantitate de grasime din aerosol sa se condenseze in jurul virusului.
          Deci, virusul va fi mai repede expus actiunii Oxigenului si virusul e distrus inainte sa infecteze pe cineva.
      • +1 (1 vot)    
        ai dreptate patial (Luni, 6 aprilie 2020, 0:10)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui hdd

        scopul principal, sau mai bine zis beneficiul este de a nu aglomera sistemul sanitar. Atata tot.
        Una e sa-ti vina 5 oameni/zi la urgente intr-un spital si cu totul alta poveste cand iti vin 10pe zi. Diferenta e ca in cazul al doilea s-ar putea sa moara multi cu zile.

        Pana la urma, si aici ai dreptate, o sa trecem toti prin asta - o sa fim toti purtatori, gradual, iar in caz ca avem si simptome o sa avem o sansa.
      • 0 (2 voturi)    
        nu se sta degeaba (Luni, 6 aprilie 2020, 0:13)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui hdd

        scopul izolarii in casa e distrugerea economiei mondiale pentru a sparge bula umflata de bancile centrale care au bagat dupa 2008 bani constant in economie si acum fac la fel.
        este un 9/11 planetar care va duce la redefinirea economiei, politicilor fiscale, monedelor nationale si in final redefinirea noii ordini mondiale.
    • -2 (4 voturi)    
      Global, 60% contaminati = 42 de milioane morti (Duminică, 5 aprilie 2020, 18:35)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      E studiu facut de epidemiologi de la Harvard, au atras atentia guvernului USA, asa cum epidemiologii de la Imperial College i-au prezentat proiectiile lui Boris Johnson.

      Trump si Johnson au realizat rapid ca virusul e devastator in anumite categorii mai fragile ale populatiei si daca e lasat liber sa circule tarile lor vor avea milioane de morti in mai putin de un an.

      Occidentul e plin de persoane in varsta, obeze sau cu boli cronice (uneori se suprapun factorii de "co-morbiditate").

      Cei de la Harvard au facut simulari matematice si a rezultat ca pana la aparitia vaccinului, in varianta "optimista", cu masuri de carantina/izolare, respectarea igienei si distantare sociala, ar fi contaminata 20% din populatia planetei si 12 milioane ar muri.

      In varianta pesimista in care virusul ar fi lasat sa circule liber, in mai putin de 1 an ar fi contaminata 60% din populatia globului si ar muri 42 de milioane.

      Foarte multi lideri politici sunt disperati sa isi salveze economiile si nu ar accepta astfel de masuri daca nu ar fi informati ca va urma o hecatomba in randul batranilor si celor bolnavi de boli cronice.

      Si inca nu stim daca nu cumva expunerea prelungita la virus ii poate omora si pe cei mai tineri, fara boli cronice.

      Cu siguranta ne vom imuniza toti in urmatorii 2-3 ani, multi vom primi si viitorul vaccin, practic acum doar incercam sa ne protejam parintii, bunicii, pe cei mai vulnerabili dintre noi.
    • +3 (3 voturi)    
      vom fi nevoiti! (Duminică, 5 aprilie 2020, 23:30)

      antivirus2020 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      sa traim cu acest virus pana se va gasi o solutie de tratament.Se pare ca exista mai multe variabile necunoscute ale acestei boli.In primul rand tratamentul aplicat nu se comporta la fel,depinde de varsta,stare de sanatate, etc..,In al doilea rand dureaza luni de zile sau ani pana exista studii clinice corecte privind modul de tratament.
      Insa pot sa spun un singur lucru ,despre tampeniile privind teorii ale conspiratiei ca a fost intentionat scapat , diminuarea populatiei ..etc.
      Toti care lanseaza astfel de ineptii sa se gandeasca ca indiferent cati bani ai,ce pozitie ocupi in societate (s-au infectat si oameni de stat) cand dai drumul la asa ceva este un hazard care poate afecta pe oricine .Deci eu refuz sa cred ca exista minti atat de bolnave incat sa deschida o cutie a "pandorei" indiferent daca sunt comunisti,capitalisti ,dictatori sau alte forme de organizare a societatii umane..
  • -2 (14 voturi)    
    din seria (Duminică, 5 aprilie 2020, 15:15)

    hdd [utilizator]

    "noi nu suntem lideri, nu conducem, dăm doar măsuri tâmpite" :

    - bă, aici nu-i China și tu nu ești Ceaușescu!

    - pe mine, ca votant și contribuabil, mă rogi și îmi recomanzi insistent, nu mă obligi, că nu mi-am angajat dictator, ci reprezentant
    - și când nu mă conformez, mă rogi și mai insistent și mă informezi. Dacă sunt recalcitrant cu forțele de ordine, abia atunci poți iei masurile legale, amendă, pușcărie etc!
    - măsuri de-astea cu "obligatoriu" poți să dai poliției și forțelor cu grade, dar nu cetățenilor. nici măcar angajaților civili. ne mai vedem la vot.

    Chiar nu vede nimeni asta?!?!?!
    Sunteți așa de timorați de covid că renunțați instantaneu la toate libertățile câștigate prin împușcare acum 30 ani???

    - în condițiile în care masca este marfă de contrabandă, de unde iau așa ceva?!?!!?

    - mă îndoiesc profund că se vor da de către cei care vor controla asta. Voi știți să guvernați doar cu parul

    - masca prezintă eficiență DACĂ ESTE FOLOSITĂ CORECT. Îți trebuie suficiente măști încât să le schimbi frecvent când devin umede de la respirație, altfel masca NU mai este eficientă

    - masca trebuie purtată și peste nas și nu trebuie dată jos decât când ești singur, sub nicio formă când te oprești și vorbești cu un necunoscut

    - social distancing se aplică în continuare

    - trebuie un ghid "cum se folosește masca în mod corect"
    • -2 (4 voturi)    
      Valoare (Duminică, 5 aprilie 2020, 19:00)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Sa ti recimand? Sa te rog? Dar unde te crezi, baietas? Daca Statul a zis ca e timpul sa iei o pauza, tu nu doar iei o pauza, ci te volatilizezi pur si simplu de pe strada. Tre sa dispari astfel incat sa ramana un nor de praf in urma ta. In tara aceasta tre impusa domnia legii. Cu bata daca trebuie, iar cei care catrtesc... Cei care cartesc sa fie cocosati... Cocosati cu amenzi si in final, daca nu le pot achita, lasati bineinteles in strada. Democratie nu inseamna ca fiecare poate sa faca ce vrea. Tu te misti in limitele trasate de Stat. Atat. Te obraznicesti, te miluiesc. In numele Tatalui. Si al Fiului. Auzi la el sa i recomande Statul. In alte vremuri pentru mult mai putin aveai mari probleme. Ce vrei? Atat ai inteles tu din democratie. Stai jos! Azi ai doi. Te ascult si maine.
      • +1 (1 vot)    
        Popescule (Duminică, 5 aprilie 2020, 23:03)

        hdd [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Ah, tu erai ăla care recita poezii cu "Slavă partidului conducătorului Iubit"

        Vezi că și-a ras mustața și e la bulău.

        îți recomand Coreea de Nord.
    • 0 (0 voturi)    
      in caz de razboi (Luni, 6 aprilie 2020, 0:11)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui hdd

      cred ca esti primul care o sa se planga ca nu mai sunt mallurile deschise... pfff
  • +10 (10 voturi)    
    Ce risti ASTAZI (Duminică, 5 aprilie 2020, 17:21)

    TheFreeOne [utilizator]

    daca o iei la pas prin oras cautand masca de protectie.

    In primul rand, risti sa iei virusul.

    In al doilea si nu in ultimul rand, risti sa fii amendat pentru incalcarea ordonantei militare 1 <-> 7 etc

    Deci trimiteti stocuri suficiente la orice supermarket/farmacie, si nici nu trebuie impusa obligativitatea purtarii, lumea se va conforma.
    • +1 (1 vot)    
      subscriu (Luni, 6 aprilie 2020, 0:14)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui TheFreeOne

      in fiecare zi cand ies din casa, trec pe la farmaciile din drum sa intreb de masti si manusi. Evident ca primesc raspunsul de usa... nu avem. asta se intampla in Iasi, dar cred ca e la fel peste tot.
      Nici nu stiu cum sa raspund la masura asta... orice birocrat comod se ascunde in spatele unei "reglementari" fara sa se simta responsabil ABSOLUT DELOC daca a creat cadrul ca legea sa fie respectata de cetateni.
  • +5 (13 voturi)    
    uite cum se distruge o tara (Duminică, 5 aprilie 2020, 17:28)

    Cata79 [utilizator]

    care e condusa de idioti care nu se pricep la nimic


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by