Articol in curs de actualizare

VIDEO/ FOTO Bataie crunta de joc la adresa alegatorilor din diaspora. Cozi de ore intregi la Paris, Roma sau Munchen. Vezi in material o fotogalerie cu cozile la care stau romanii in mai multe orase europene

de Iulia Rosca, Alexandra Ciordas     HotNews.ro
Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:09 Actualitate | Diasporă

Romanii stau la cozi sa voteze in strainatate. Fostul consilier prezidential Sebastian Lazaroiu a distribuit, duminica dupa-amiaza, pe Facebook, o fotografie in care se observa coada imensa formata in fata sectiei de votare din Paris, unde sute de romani asteapta sa voteze, precum si una din Haga sau Bruxelles. Un alt cititor a distribuit o fotografie din Valencia. Cititorii ne trimit sau ne semnaleaza, in continuare, fotografii din diverse orase din strainatate. Potrivit presedintelui Federatiei Asociatiilor Romanesti din Europa (FADERE), citat de B1.ro, cea mai mare aglomeratie la sectiile de votare din diaspoara este in Franta, Germania si Republica Moldova.

Potrivit acestuia, este pentru prima data cand romanii din Germania se grabesc sa isi exprime optiunea electorala.

  • Articolul se actualizeaza cu fotografii pe masura ce acestea apar pe retelele de socializare sau sunt trimise pe adresa redactiei

Coada in fata sectiei de votare din New York


Alegatori nemultumiti la Ambasada Romaniei din Paris:



Paris:





Bruxelles:



Haga:



Valencia:



Berna:



Luxemburg:



Stockholm:




Viena:



Torino:



Bonn:



Florenta, Italia:



Ikast Danemarca:




Londra:


Coslada, Spania:



Bologna, Italia:

 

Strasbourg
ora 18:00 (romanii stau la coada la vot in ciuda faptului ca afara ploua)



Stockholm (Cititorul HotNews din Stockholm estimeaza ca va sta cel putin doua ore la coada pentru a putea vota):



Viena ora 17:00-
Aproximativ 100 de persoane la o singura sectie de votare



Londra Institutul Cultural Roman:



ICR Londra
(fotografie realizata de Paul Savulescu)


Munchen
(Cititor HotNews.ro: La ora 18.10 mai erau 1180 de oameni, unii veniti de departe...)



Viena



Madrid:
In Madrid s-a asteptat peste 1 ora pentru a se vota (Consulatul Roman). Atmosfera era relaxata si lumea hotarata sa voteze ( nu am sesizat sa fie persoane care sa renunte)



Birmingham (Catalin Pascu):



Bonn (
Nicoleta Radu Dodis):



Paris:



Londra
ora 17:30:



Strasbourg
ora 20:00:



Toronto:



Urna de vot la Boston:



Marturiile cititorilor HotNews.ro:

  • Tocmai am iesit de la vot in Paris. Sunt doar doua sectii de votare si fiecare dintre ele are doar trei cabine, iar functionarii abia se misca. Atata ofteaza si asa de incet scriu ca se vede clar ca boicoteaza. Noi am asteptat 3 ore si 10 minute dar acum coada e cu 60% mai lunga,iar cei ce sunt acum in capat nu cred ca o sa apuce sa voteze pana la ora 21. E inadmisibil. Ar fi facut minuni doua cabine de vot in plus pe sectia de votare...
  • Sectia de votare nr. 74 Stuttgart Schellingstrasse 9, 70174 Stuttgart (Consulat Onorific) Aceasta este singura sectie de votare in Stuttgart, Germania - pentru cei aproape 250.000 romani din Baden-Württemberg. In centrul orasului ... Ora 16:00- Coada lunga de vreo 2 km. Cateva mii de persoane asteapta la aceasta coada. Timpul de asteptare ... minim 4 ore. De fapt oamenii sunt impiedicati sa voteze pentru ca pe langa cei care asteapta, sunt si ceteva mii care renunta. E o desconsiderare la adresa romanilor din Germania.
  • In Suedia o singura sectie, la ambasada, 2 stampile.Va imaginati coada si timpul necesar sa ajungi sa mai si votezi! (Bogdan Tudor)
  • Probleme la ambasada de la Viena. Oamenii care nu au apucat sa voteze au fortat usile de la ambasada, find chemata politia austriaca

Citeste si:

Cozi imense la cele 294 de sectiile de votare pentru romanii din diaspora

La Chisinau, cele patru sectii deschise au fost insuficiente pentru sutele de romani, care au stat la coada zeci de minute pentru a isi alege presedintele.

Si la Roma votantii se plang ca sunt prea putine sectii pentru numarul mare de oameni.

"Am marit numarul de sectii de votare in Rep. Moldova, din ratiuni obiective, 21 sectii fata de 13, in 2009.  Dimineata era, cel putin la Amabasada la Chisinau, dar si la sectia consulara, o afluenta de votanti, ceea ce inseamna ca romanii de peste Prut sunt interesati de viitorul presedinte si este bine ca este asa", a anuntat Corlatean.

In ciuda numarului sporit de sectii, in Chisinau s-au format cozi imense. La ora 7 dimineata, sute de oameni asteptau in fata Ambasadei Romaniei, dar si la Institutul Cultural Roman. Multi votanti au plecat spre una dintre sectiile aflate in afara Chisinaului, iar aglomeratie a fost si la Balti.

Potrivit Biroului Electorul Central, la ora 10.00, romanii din diaspora votau deja in 259 de sectii din cele 294 deschise in strainatate.

Numarul sectiilor este acelasi ca in 2009. Cele mai multe sunt in Moldova si Marea Britanie, in schimb numarul lor a fost redus in unele tari, precum Portugalia.




Citeste si:


Citeste mai multe despre   











Iohannis a declarat "Luptator pentru Victoria Revolutiei" un ofiter care a intrat cu TAB-ul in manifestantii din decembrie 89

Fostul sef SPP Dumitru Venicius Iliescu, adus cu mandat la DNA acum nici 2 ani, a primit de la presedintele Klaus Iohannis titlul de "Luptator cu Rol Determinant" in 1989, alaturi de alte 545 de persoane.
32329 vizualizari
  • +23 (23 voturi)    
    Bravo (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:16)

    nano2k [utilizator]

    Felicitari romanilor!
    • +15 (19 voturi)    
      Rusine (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:49)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Rusine romanilor din Romania care pot, dar nu merg la vot. Asa sa va ajute Dumnezeu voua si familiilor voua de viermi puturosi. Bravo romanilor din diaspora!
      • +2 (2 voturi)    
        Subscriu (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:51)

        a-politic [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Pana si cei putin informati isi pot da seama ca asta este cel mai important vot dupa 1989. Ironia face ca miza sa fie aceeasi - o sansa reala de curatare a sistemului si posibilitatea de a face din Romania o tara normala. Daca nici acum nu se ridica nimeni de pe canapea, atunci ne meritam hotii. Pardon, parlamentarii.
        • +1 (1 vot)    
          subscriu (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:11)

          oho [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

          cu o mica precizare. votul de acum e muult mai important decat in '89. acum cand legea aminstiei si a gratierii sta gata pregatita in sertar....dar din pacate romanii nici acum, si poate, cu parere de rau o spun, niciodata, nu vor realiza puterea votului
  • +7 (7 voturi)    
    Coada (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:23)

    Tomato [utilizator]

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152393818770474&id=516965473

    Coanda in Munchen la ora 1.
  • +25 (25 voturi)    
    Corlățean trebuie să facă pușcărie pentru (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:28)

    visio [utilizator]

    împiedicarea exercitării dreptului la vot! A încălcat Constituția și trebuie să meargă la pușcărie! Și familia lui trebuie să înfunde pușcăria pentru că familii de români sunt afectate de neglijența lui!
  • +21 (21 voturi)    
    Constiinta romaneasca se trezeste (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:47)

    Nelu-SM [utilizator]

    Oare constiinta romaneasca se trezeste in exil? Ei simt cel mai bine cine i-a trimis de acasa.
  • +16 (16 voturi)    
    sper ca si in turul doi sa fie la fel (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:59)

    __alex__ [utilizator]

    de hotariti sa voteze. Si in 2009 ei au facut diferenta.
    Felicitari!
    • +1 (11 voturi)    
      Nu ei au facut diferenta (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:48)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Votul unui roman din diaspora este egal cu cel al lui Tanti Lenuta din Caracal.

      Chestia cu diaspora care face diferenta este un mit inventat de PSD. Statistic asa ceva este o ineptie. La fel de bine se poate spune ca cei care au facut diferenta sunt cei care au votat intre 13:13 si 14:13. Precizia statistica e aceeasi.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu, nu se poate spune. (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:32)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Procentele celor care au votat afara sunt drastic impotriva PSD. Cei care au votat in tara intre 13:13 si 14:13 sunt pentru PSD (majoritari).

        Plus ca cei din America de Nord, cand l-au vazut pe Geoana topaind cu Becali si cu Mihaela lui, s-au mobilzat si s-au dus la vot. Conteaza. Este o diferenta care conteaza.
        • +1 (1 vot)    
          Poate (Duminică, 2 noiembrie 2014, 20:30)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Poate ca daca ieseau la vot mai multi de la PSD in tara nu mai iesea Basescu. E asa sau nu e? Daca e, de ce nu au iesit?

          Vedeti ca on om=un om, oriunde unde e? Diaspora nu face diferenta. Sunt niste oameni ca altii care ies la vot. Asa cum spuneam, mai multi tarani pesedisti ar fi putut iesi la vot si contrabalansa diaspora. Nu au facut-o insa.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu prea intelegi.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:59)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

            Nu mai aveau cum sa iasa la vot mai multi din PSD. Asa daca iesea toata lumea la vot.. cine stie.. Ideea e ca dupa ce s-au inchis urnele in Romania, unii au fost motivati de scenele cu Geoana pe scena. Daca nu erau "motivati", nu ieseau la vot... Iesind la vot.. a contat, tocmai ca cei din Romania nu mai puteau face nimic.

            Ideea e ca aceasta diferenta s-a facut in parte si dupa ce s-au inchis urnele in Romania, oamenii fiind motivati de ce s-a intamplat in tara. De asta spun ca a contat, pentru ca in Romania jocurile erau facute.
          • 0 (0 voturi)    
            "Daca ieseau mai multi de la PSD".. (Luni, 3 noiembrie 2014, 1:05)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

            De la PSD ai iesit ca s-au putut strange, nu aveau de unde lua mai multi. Vrei sa spui "daca furau mai mult".

            De-aia si se straduiesc PSD-istii sa ingreuneze procesul de votare in strainatate, ca nu face nici o diferenta, nu?
            • 0 (0 voturi)    
              Ar putea la fel de bine (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:32)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Sa ingreuneze procesul de votare in tara. Ar fi chiar mai castigati daca ar baga inainte pensionarii. Le e mai usor in strainatate pentru ca sunt mai putine sectii si mai rasfirate. Nu exista nici politia romana pe acolo sa suni la 112. Got it? In rest, voturile sunt echivalente.
  • +11 (13 voturi)    
    Votul Online (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:18)

    Rares101 [utilizator]

    Ar trebuie sa putem vota online. Fara urne mobile si liste speciale, fara autocare cu turisti electorali si cu prezenta corecta la vot a diasporei. Fara ca unii sa poata vota de mai multe ori. Sunt si in SUA si in Europa foarte multi romani care stau la peste 100 km drum dus-intors de o sectie de votare, si daca fac efortul sa ajunga acolo mai stau si 1-2h la coada. Dar sa ne uitam pe cifre, multi in diaspora nu voteaza. Daca am putea vota online, patura saraca si needucata si partidul lor ar fi mult mai slab reprezentati, si la locale, dar mai ales in guvern in parlament. Au avut sansa asta partidele de dreapta cand s-au aflat la putere, si sper sa o aiba si sa o fructifice din nou.
    • 0 (2 voturi)    
      Uau... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:47)

      IorguII [utilizator] i-a raspuns lui Rares101

      Sigur ar ieși președintele României Putin!
  • +11 (11 voturi)    
    Bataie de joc (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:31)

    cinevatus [utilizator]

    La Roma timp mediu de asteptare 1 ora si 30 minute...
    • +16 (16 voturi)    
      SCARBA... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:02)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Puterea are tot interesul sa ne scarbeasca de vot. S-a dat semnalul ca personalul sa se miste incet sa nu avem timp sa votam. Ganditi-va ca multi merg la vot cu trenul sute de km distanta, eu dau 150 € pe drum azi si tot atat data viitoare. E pensia mamei vaduve pe 3 luni...Timpul dintre doua trenuri nu suporta intarzieri mati. Sa va fie rusine domnilor guvernanti! Rusine hotului din fruntea guvernului, nu scapati de noi, chiar daca pt. turul doi vin si votez in Bucuresti! Organizare de doi bani, tipic PSD!!!
      • +5 (5 voturi)    
        Scriem la mae si bec (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:28)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        ministru@mae.ro
        secretariat@bec2014.ro
      • +1 (1 vot)    
        exil (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:49)

        ComoNeamtu [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

        boicot,,,trimiteti rudele la ponta sa le dea el bani,,,,,
  • +9 (9 voturi)    
    Bonn 2 ore (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:27)

    rollotomasi [utilizator]

    La Bonn am stat 2 ore.
    • +13 (13 voturi)    
      MUNCHEN (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:42)

      ovhutu [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      coada de 100m, am votat dupa 3 ore.
      6 sectii de vot in toata Germania e imposibil!
      • +3 (3 voturi)    
        Munchen (Duminică, 2 noiembrie 2014, 20:48)

        cchris [utilizator] i-a raspuns lui ovhutu

        Am votat pe la ora 9 - 9:30 in Munchen si am stat max 30 min la coada. Va sugerez tuturor sa mergeti cat mai dimineata, cine poate, evident. Oricum mare lucru si felicitari ca faceti sute de km ca sa votati. Cei care nu o fac, mai ales de acasa, 5 ani nu au dreptul sa comenteze nimic, nici de buna nici de rea, isi lasa soarta ca de obicei pe mana altora.
    • +6 (6 voturi)    
      Felicitari... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:47)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      ...omule pt vointa si patriotism !!!
    • +5 (5 voturi)    
      Bravo (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:49)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      La Praga am stat doar 3 minute insa se vede ca unui romanilor le pasa (stau si 2 ore la coada). Unii comozi nu au stat in tara nici un minut - absenteismul.
    • +4 (4 voturi)    
      Paris (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:00)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      La 10:20 cam o ora coada. Ar fi fost frumos ca dupa vreo 2 ore de traseu sa nu avem de asteptat.
      Dar votam, si oricat ar incerca sa ne impiedice sa o facem, tot o sa votam.
  • +5 (5 voturi)    
    am inregistrat coada de la Munchen (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:38)

    RevencoAndrei1309873950636 [anonim]

    Vizionare placuta:

    https://www.facebook.com/video.php?v=10205219782716575&set=vb.1306301968&type=2&theater
  • +9 (9 voturi)    
    Torino ore de asteptare (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:51)

    Adrian_. [utilizator]

    In Torino exista una dintre cele mai numeroase comunitati romanesti, iar MAE deschide o singura sectie de vot? Pentru a vota trebuie sa astepti ore.


    Corlateanu trebuie sa isi dea demisia imediat, iar in cazul in care proasta organizare poate insemna impiedicarea esercitarii dreptului la vot, in puscarie cu el.
  • +9 (9 voturi)    
    Helsinki: peste 2 ore (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:52)

    transalpinarum [utilizator]

    Am stat peste 2 ore in Helsinki. A fost si lume, dar cu numai 2 stampile...nu se face primavara. Toata aceasta nebunie se datoreaza declaratiei pe proprie raspundere care trebuie completata, si dureaza. Declaratia se completeaza NUMAI in fata comisiei de vot, deci nu se poate intra la vot cu declaratia completata (asa au vrut cei de la BEC/MAE) iar cei de la ambasae se pare ca nu pot face nimic. Aceste declaratii sunt intr-adevar niste tipizate, dar trebuie sa completezi: nume, CPN, serie BI, adresa, data, semnatura Toate astea sunt scrise si verificate si in alt registru de vot de catre cei din comisie. Parca s-a creat special o birocratie pentru ca procesul sa fie incetinit. In prezenta mea la coada, multa lume a renuntat, vremea era destul de urata si nu multi au vrut sa mai stea si in ploaie, afara...
    • 0 (0 voturi)    
      Efectul birocratiei... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:19)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      in Helsinki au votat aproximativ 280 de persoane, cu mult sub potential. Asta e efectul birocratiei excezive, lume scarbinta care nu a votat...
  • +8 (8 voturi)    
    daca apelau la Dragnea (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:53)

    Goya [utilizator]

    rezolvau mai repede ca Tiriac, care a zburat de Paris din cauza cozii de acolo

    Rusine, practice romanii din strainatate sunt impiedicati sa voteze. Dupa ce, unii dintre ei, parcurg sute de km si pierd o zi intreaga, mai stau si la cozi ca pe vremea lui ceasca.

    Puie Monta!
  • +11 (11 voturi)    
    e facut special (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:56)

    petre22 [utilizator]

    Sa nu mai vina romanii din diaspora de scarba in turul 2.
    Romanii din strainatate se chinuie sa voteze 2-3 ore si nea GICA din teleorman voteaza in 30 secunde pentru o punga cu malai si o tuica .
    Daca si acum iese Ponta presedinte suntem tampiti de-a dreptul
  • +11 (11 voturi)    
    How low can you go? (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:57)

    Cocofifi [utilizator]

    Se fac eforturi disperate pentru descurajarea votului în zonele care sunt considerate 'focare de infecție' pentru un anumit candidat (nu spui cine, persoană importantă!), în special în centre universitare și diaspora...

    În Grozăvești e o singură secție de votare pentru 15.000 de studenți iar timpul de așteptare este cam de 2.5 ore... La fel și la Londra, Paris, Munchen, Madrid, etc. Mulți vin la vot, unii de la mare depărtare dar, când văd cozile, renunță și se întorc acasă... Mai mult deja, la Londra s-a anunțat că tipizatele sunt pe sfârșite și că nu se vor putea obține altele în timp util.

    Halal organizare, brava Corlățean! Mentalitate de persoană cu IQ subunitar, manipulare prin descurajare. How low can you go?
  • +9 (9 voturi)    
    ATENTIE!!! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:59)

    DanielValcaneantu [anonim]

    Septimivs Parvu

    Impiedicarea votantilor sa isi exercite drepturile electorale este infractiune (art. 385 din Codul Penal). Birourile electorale nu pot folosi ca scuza lipsa materialelor electorale (declaratii pe proprie raspundere, liste suplimentare etc.)

    Procedural: faci reclamatie scrisa la sectia de votare. Daca nu se rezolva mergi la BEJ. Daca nu se rezolva faci reclamatie la Politie (inclusiv prin 112). Membrii birourilor electorale nu pot refuza depunerea unei intampinari (este contraventie).
  • +13 (13 voturi)    
    Multumim diaspora! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:02)

    derblauereiter [utilizator]

    Multumim ca stati la cozi, multumim pt. timpul vostru, multumim pt. fiecare vot care ne ajuta sa scapam de golanii astia care-si bat joc de noi.
    • 0 (0 voturi)    
      o sa facem asta (Luni, 3 noiembrie 2014, 1:15)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      si pentru turul II, indiferent cat stam la coada.
      Acum sintem si mai pregatiti pentru turul II, as spune chiar mai indarjiti !
  • +7 (7 voturi)    
    DEMISIA (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:03)

    ValentinV [utilizator]

    Corlateanu, DEMISIA la prima ora maine dimineata. Fara nici o alta explicatie.. motivele se vad mai sus. DEMISIA!
    Au facut asta intentionat, se stia ca vor fi probleme de cand au redus numarul sectiilor de votare.
    Apelam la orice mijloace.. sa iasa Ponta...
    Corlateanu, DEMISIA DEMISIA DEMISIA!
  • +10 (10 voturi)    
    Apple (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:04)

    CititorulComentator [utilizator]

    Zici că sunt cozile de la lansările Apple, măcar acolo oamenii stau la coadă pentru un moft, votul NU este un moft!

    Oricum, rușine Ponta, că tot zici că te ocupi cu guvernul! Se vede!
  • +5 (5 voturi)    
    La Viena la ambasada se sta 4 ore (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:06)

    Ghermi [utilizator]

    Cand am plecat de acolo acum jumatate de ora, coada era la fel de mare, nu o sa apuce sa voteze toti daca nu vor prelungi programul.
  • +5 (5 voturi)    
    E bina planificat (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:11)

    fdaniel [utilizator]

    Nu-i bataie de joc, asa "joaca" comunistii: dau la gioale, fura, triseaza, regulile-s pentru fraieri... :(
  • +6 (6 voturi)    
    Votare in SUA (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:13)

    MihaiC1988 [utilizator]

    As fi votat, dar cea mai apropiata sectie de votare e la 3 ore cu masina in Portland. Seattle nu are nimic.

    Asta e, poate in turul 2 o sa aiba mai multe sectii sau o sa fac eu drum dus-intors de 6ore pentru un vot....asta da democratie
  • +12 (12 voturi)    
    toti cei din tara trebuie sa le multumim (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:13)

    __alex__ [utilizator]

    celor din diaspora pentru tenacitatea lor.
    Daca ar fi cei din tara ca si cei plecati, Romania ar fi una din cele mai prospere tari europene.

    Va multumim tuturor care ati stat la cozi sa ne spalati de rusinea numita ponta & psd.
  • +6 (6 voturi)    
    Cinstitul guvern umbla cu mizerii (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:14)

    bigbrother [utilizator]

    Sunt sute de mii de voturi in Diaspora care probabil ar face diferenta intre procentele lui Ponta si Ioannis. La fel, multe voturi sunt si in Moldova (Basarabia), si acolo lucrurile se misca cu mare greutate. Pot fi pentru Iohannis sau pentru Ponta, nu vom stii niciodata.

    In tara n-au fost suficiente buletine de vot (nu stiu daca n-au fost printate sau pur si simplu au disparut), programul de votare NU se prelungeste desi este clar ca nu vor putea vota toti cei aflati la rand, au aparut judete cu procente record (Ilfov, pe bune? Angajatii multinationalelor voteaza de la birouri?), RTV si Antena mai ca nu au tablouri cu Ponta agatate in spatele prezentatorilor, de vot prin corespondenta nu poate fi vorba intr-o tara europeana si lista continua.

    Daca e sa vad o singura parte buna din aceasta poveste, este ca mai exista si turul 2 si poate o parte din probleme se vor rezolva. Nu absolv insa de vina un guvern care arata inca odata ca este incapabil sa isi faca treaba cum trebuie.
  • +5 (5 voturi)    
    asistam la masterplanul comunist (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:19)

    Itsoc [utilizator]

    pasul 1: interzicerea votului pentru anumite categorii sociale
    pasul 2: votarea pe liste FRAUDULOASA
    pasul 3: latrina, cacania si tvr prezinta totul ca o vina a lui basescu.
    Rezultat? ponta 40% iohannis 30%, macovei 8%

    cum ar fi fost in conditiile unui vot desfasurat normal, neobstructionat?
    ponta 33% iohannis 33% macovei 12%
  • +2 (2 voturi)    
    Spune-i asta si lui Tiriac (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:22)

    bigbrother [utilizator]

    Probabil si el exagereaza. Sau poate ca tu vorbesti de alt Paris, stiam un bar cu numele asta.
  • +12 (12 voturi)    
    romanii nostri de afara (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:23)

    287 [utilizator]

    respect celor din diaspora, atat de "demonizati" de cei de la putere... nu de prea mult bine au plecat de acasa... ma revolta ca unii nu pot merge 50 de metri pana la sectia de vot, iar ei pot face sute de km si sta cu orele in ploaie... inca o data, RESPECT.
    • +6 (6 voturi)    
      2x400km dus-intors= 300€ (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:43)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui 287

      asta e pensia mamei mele vaduve pe 3 luni, lemnele pe aproape doua ierni...Dar asta nu inseamna ca-mi sacrific mama sau votul, renunt la un concediu scump si merg la vot. E datoria mea morala sa scapam tara de "ciuma rosie". Dar daca as fi putut vota prin corespondenta sau online as fi avut si eu si tara de castigat...Banii diasporei ajuta Romania, Romania isi UMILESTE diaspora! Rusine guvernanti!!!! Si nu uitati: In turul doi votam la Otopeni!
      • +4 (4 voturi)    
        Bravo! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 20:01)

        MAROM [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Tin sa te felicit!!!! Ai depus efort! Pentru mine in Copenhaga a fost mai usor. Am facut un singur lucru...m-am trezit mai devreme (sambata si duminica pur si simplu sunt frant si dorm mai pana pe la 11-deabia astept sa vina sfarsitul de saptamana). 6km pe bicicleta au fost buni ca plimbare nefiind foarte frig..
  • +11 (11 voturi)    
    diaspora (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:23)

    nedumeritul [utilizator]

    stim ca romanii din diaspora sunt mai bine informati si ca nu vor vota in nici un caz cu Ponta.De aceea procedeaza la sicane greu dovedibile (in doi sau mai multi pasi) ca sa-i impiedice sau sa-i determine sa renunte la vot.Este o infractiune.....si daca DNA incepe sa-i cerceteze antenele vor face mare caz: "institutiile Basiste persecuta pe Romani"
  • +5 (5 voturi)    
    cerem invalidarea (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:25)

    drop [utilizator]

    institutiile statului conduse de psd fraudeaza procesul electoral
  • +7 (7 voturi)    
    Sunt mandru de romanii din diaspora! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:26)

    derblauereiter [utilizator]

    Jur ca pt. prima data in viata asta sunt cu adevarat mandru de concetatenii mei.

    Si nu pot sa spun ca-s mandru ca sunt... ce sunt, pt. ca mi-a confiscat Ponta si chestia asta.

    Respect diaspora! cand vezi cozile astea iti vine sa te ridici in picioare.

    Rusine guvernul Romaniei!
  • +4 (4 voturi)    
    categorii basiste (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:26)

    nedumeritul [utilizator]

    toate categoriile basiste: studentii,diaspora sunt impiedicate sa voteze prin tertipuri procedurale.E infractiune si institutiile statului trebuie sa se autosesizeze....
  • +6 (6 voturi)    
    Stockholm (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:31)

    JoeLemonade [utilizator]

    In Stockholm am ajuns in jurul orei 13, si am aplicat stampila la 14:30, in conditiile in care coada nu iesea inca din ambasada, ca atunci cand am plecat. 2 stampile. Personal oarecum civilizat, dar depasit.

    Se stia foarte bine ca diaspora se va prezenta masiv. N-au fost "luati prin surprindere". Intarzierile au fost premeditate.
    • 0 (0 voturi)    
      tot in Stockholm (Luni, 3 noiembrie 2014, 1:12)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui JoeLemonade

      si eu !
      Am stat un pic mai mult decat tine cu aprox. 30 minute, insa am vazut afisul acela impartit pe ore : la ora 13:00 era scris ca au votat 211 persoane. Nu mai retin cat era afista la ora 10:00, intre 60-70 persoane. Dupa asta iti dai seama de ritmul incare s-au miscat cei de la ambasada.
      Chiar daca in Stockholm nu sint atat de multi romani ca in alte orase din Europa, a mers destul de incet.
      Eu as reorganiza tot personalul din ambasade, .
  • +2 (2 voturi)    
    semnati pentru demsia lui (Duminică, 2 noiembrie 2014, 20:19)

    __alex__ [utilizator]

    Corlateanu toti cei care ati avut dificultati in a va exercita votul.

    Si trimiteti-o si cunoscutilor in aceeasi situatie.

    http://www.petitieonline.com/demisia_titus_corlatean
  • +1 (1 vot)    
    Madrid (Duminică, 2 noiembrie 2014, 21:22)

    AncaNitulescu [anonim]

    La Madrid, fiecare alegator trebuie sa completeze o declaratie pe proprie raspundere cum ca voteaza o singura data. Ca niciodata la alte alegeri, dar mare consumatoare de timp.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu am stat la coadă.... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 21:45)

    HonDanielSchneider [anonim]

    .... să votez, dar m-am trezit la 5 dimineață, m-am primenit ca un țăran simplu ce mi-s înainte să merg la biserică. Doar că nu m-am dus la biserica, m-am dus sa fiu primul la vot! Și-am fost. Și-am votat să le fie bine alor mei din țară. Am votat de frică. De frica de a nu mi se reinstaura regim de vize pentru ieșirea din țară către vest, pentru că estul și cu bilet gratis de avion, nu-mi trăbă. Și-am mai votat sperând că scăpăm de păduchele ăla mic ajuns în fruntea țării, să nu-l văd președinte, că de-o ieși apăi eu piciorul în România neo-comunistă nu mai pui piciorul. Îmi aduc și restul de familie din țară aici și-om munci, și ne-am duce traiul și fără România. Că noi ardelenii așa zâcem... dacă-i musi, cu plăcere! Tulai... de n-ar fi musai!
  • +1 (1 vot)    
    Am stat la coada (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:54)

    levelboy [utilizator]

    In bologna am stat la coada 2 ore in conditiile in care erau 6 cabine de vot si tot pe atatea persoane care completau fisele suplimentare. Am ramas uimit. In comuna mea, la 5 km de sibiu sunt vreo 2000 de oameni, dar din cate imi amintesc erau mereu cel putin 10 cabine de vot. Unde merg banii din super taxele pe care le practica consulatele?? (60 de euro o simpla traducere)
  • 0 (0 voturi)    
    New York (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:27)

    mdesteptu [utilizator]

    Coada în fața sectiei de votare din New York: http://youtu.be/EvxQdzbeH70
  • 0 (0 voturi)    
    Votare la Bruxelles (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:33)

    Tosh [utilizator]

    Am stat la coada trei ore si jumatate la Bruxelles (la sectia de votare de la Reprezentanta Romaniei). Daca s-a pastrat ritmul, estimez ca un sfert ramasi la coada nu au putut vota (inainte de inchiderea urnelor). Destul de multi din cei veniti acolo au plecat speriati de cozile care abia avansau. Rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    Vot La Muenchen (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:41)

    biosharkRO [utilizator]

    Am stat la coada 3 ore si NU am apucat sa votez. Conform declaratiilor unor votanti erau doar 3 stampile si 5 boxe de vot.

    Organizare de toata rusinea. Nu ma astept ca turul 2 sa fie mai bine, deci voi incerca sa ma pun la coada de dimineata.
  • 0 (0 voturi)    
    4 ore la New York (Luni, 3 noiembrie 2014, 4:18)

    mdesteptu [utilizator]

    La New York a fost nevoie de fix 4 ore de stat în frig pentru a vota împotriva lui Ponta.
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo romanilor din diaspora !!! (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:36)

    GeorgePrice [anonim]

    Uitati ce a facut acest guvern nenorocit, au redus nr. urnelor de vot,si-au batut joc de oamenii astia.RUSINEE! . Le este frica ca romanii il vor alege pe contracandidatul lui 'Monta' , este si normal ca cei din diaspora vor o alta romanie. Psd nu are voie sa mai guverneze in tara asta si asa prapadita cum este. Avem nevoie de acea schimbare . Respect pentru cei din diaspora care au indurat frigul pt. a-si exercita dreptul. Haideti sa fim cu totii uniti si sa votam in turul 2 acea schimbare pe care ne-o dorim cu totii!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version