Exit poll ora 13.00: Ponta 39, Iohannis 30, Macovei 8, Tariceanu 5, Udrea 4

de D.T.     HotNews.ro
Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:09 Actualitate | Politic

Alegeri prezidentiale 2014
Foto: Agerpres
Potrivit unui Exit Poll realizat de ACL, datele de la orele 13.00 arata in felul urmator: Victor Ponta are 39%, Klaus Iohannis 30%, Monica Macovei 8%, Calin Popescu Tariceanu 5% iar Elena Udrea 4%.  Potrivit datelor obtinute de HotNews.ro, Ponta se afla pe un trend de scadere, iar Iohannis creste.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
55741 vizualizari
  • +32 (36 voturi)    
    Putem ajunge la 10% (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:17)

    333 [utilizator]

    La vot!!
    • +6 (8 voturi)    
      ... autorecomandare (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:40)

      Matusalem [utilizator] i-a raspuns lui 333

      " Dragi concetateni ...mai draga ,

      Scrisoare deschisa ! Voi astia cum va zice .... trebuie sa ma votati pe mine ... eu sunt cel mai mare smecher ... v-am demonstrat deja ... ca altfel imi iau jucariile si ma autopropun ... din nou. EU sunt cel care va dau tot ce vreti ...si cand nu mai am ... va dau si ce nu am. Sunt cel care va garantez ca ...in veci nu veti avea probleme cu legea pentru ca punctul 8 din declaratia de la Gorj mentioneaza cum sa o ocolesti ...iar in caz ca nu scapati ..o sa va gratiez. Numai EU maresc pensile si va fac mandri ca sunteti ... romani. Eu va asigur ca daca ajung la Cotroceni ... nu ma veti uita in vecii vecilor ...amin! .... " este un pamflet :)
    • +21 (25 voturi)    
      Suntem deja la 12-15% (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:41)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui 333

      ACL sunt direct interesati sa modifice pe ici pe colo, prin punctele esentiale - pro Iohannis.

      In plus, votantii traditionali pro Ponta vor fi iesit deja la vot pana pe la 16.00, deci nu mai au unde creste.

      Sa vezi distractie dupa-masa, cand incep tinerii sa voteze in masa.
    • +12 (14 voturi)    
      ce nenorociti (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:49)

      sindbad [anonim] i-a raspuns lui 333

      cum au tinut o in sondaje pe locul 5-6, sistematic....
    • +17 (25 voturi)    
      Hai ca se poate! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:58)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui 333

      Avem 8%, pana diseara trecem de 10%!

      La vot!
      • +8 (16 voturi)    
        si eu am votat-o pe Macovei (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:09)

        Keyser Soze [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

        Sect. 6 Bucuresti
        • -1 (1 vot)    
          La liceul Tonitza in sect 1 (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:26)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Keyser Soze

          se faceau selfiuri dupa vot - evident, vot pt. MM :))
          • 0 (0 voturi)    
            votul este secret..., dar (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:35)

            Keyser Soze [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

            nu este infrctiune sa declari cu cine ai votat. Daca altcineva declara cum am votat, atunci persoana comite o infractiune
      • +13 (15 voturi)    
        Ești extrem de pesimist (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:26)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        Până diseară, în mod normal, Ponta ar trebui să treacă pe locul 3. Pensionarii care au nenorocit țara asta în mod sistematic au cam votat. Este rândul vostru să vă hotărâți soarta
        • +5 (5 voturi)    
          Hotii au nenorocit tara asta! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:32)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          maica-mea e pensionara si n-a votat niciodata cu PSD (sau PRM sau PPDD!).
          • +1 (1 vot)    
            Toată stima! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:10)

            marius v [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Dar eu spun să faci câțiva pași înapoi ca să vezi tot tabloul. Nici părinții mei nu au votat PSD (PDSR, FDSN, PRM, PPDD), cât au fost în viață. Totuși, generația lor a suportat comuniștii, fără să crâcnească, timp de 50 de ani. Au așteptat să li se facă mari copiii ca să aibă curajul și nebunia de a-i elibera. Apoi, surpriză, au găsit de cuviință că era mai confortabilă colivia. Din păcate, nici mama ta (încă o dată, toată stima), nici părinții mei nu sunt/au fost reprezentativi pentru generația lor.
            • 0 (0 voturi)    
              ai dreptate (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:32)

              derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui marius v

              in '90 l-au votat pe Iliescu 85%

              parintii mei au fost intre cei 15% dar in sens de generatie ai dreptate
        • +3 (3 voturi)    
          daca Ponta trece pe 3 (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:28)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          printez comentariul tau format A3, il pun in rama si mi-l montez deasupra biroului.
          • 0 (0 voturi)    
            Iar eu (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:44)

            marius v [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            trag mașina pe dreapta ca să fac loc motocicletei tale.
    • +5 (9 voturi)    
      depasim (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:16)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui 333

      12% si Romania are o sansa.....
    • -10 (14 voturi)    
      Votati Monica Macovei! "Votati visul!" (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:43)

      stani [utilizator] i-a raspuns lui 333

      Deci pana acum 8% dintre romanii cu drept de vot au votat cu visul (iluzia) Monica Macovei?
      • +1 (11 voturi)    
        Da (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:48)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui stani

        Am votat cu iluzia unei Romanii fara Iohannis si Udrea.
      • +8 (8 voturi)    
        NU e un vis. E o realitate de cosmar ptr PSD :) (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:03)

        PDT [utilizator] i-a raspuns lui stani

        Nu e un vis. In schimb e un cosmar pentru penali si pentru mafiotii care conduc Romania acum. Ma refer in primul rand la PSD, urmat de PNL si PDL. Si PMP dar PMP nu prea conteaza asa mult.
        E o realitate groaznica pentru mafiotii de la PSD. Ca romanii s-au trezit la realitate. Si ei nu mai au loc in tara asta. Sau au loc, doar ca la puscarie :)
        Daca intra Macovei si Johannis in turu 2 inseamna ca Romania mai poate spera la un viitor. Si ca romanii sunt inteligenti.
        Eu votez Macovei. Daca iese, DNA o sa isi faca in continuare treaba. Si ei sunt terminati :)
        • -2 (6 voturi)    
          Monica Macovei (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:59)

          stani [utilizator] i-a raspuns lui PDT

          Din rezultatele acestui sondaj realizat de ACL ar trebui sa va dati seama ca Monica Macovei este calul troian al PDL-ului. Asta pentru cine are ochi de vazut si nu pentru cei care voteaza vise.
          • +2 (2 voturi)    
            Asdtea sunt scenarii. Care servesc PSD. (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:34)

            PDT [utilizator] i-a raspuns lui stani

            Nu am cum sa imi dau seama de asta pentru ca nu este adevarat. PDL in mod evident nu a sustinut-o pe Monica macovei. Nici macar subtil, distret. daca dvs ati vazut asa ceva...
            MM e respinsa de toata clasa noastra politica in bloc. Punct. De toata aceasta grupare de mafioti.
            Daca dorim sa salvam DNA, independenta justitiei si sa ramanem in Europa si nu sub rusi, TREBUIE sa votam cu MM.
            In rest sunt scenarii care nu ajuta pe nimeni. Decat pe PSD. Care induce subtil ideea ca totu e o conspiratie, ca totul e suspect, ca totul e dubios... Si ca nu ar trebui sa ne agitam. Ei vor ca romanii cinstiti si cu creier sa nu iasa la vot. Sa fie scarbiti. Si sa iasa numa turma PSD. Asa sigur castiga.
            Deci screnarille si teoria conspiratiei nu ma intereseaza. Eu judec dupa fapte. De aceea am votat MM.
          • 0 (0 voturi)    
            sunt vise si vise :) (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:37)

            derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui stani

            de exemplu visul ala cu Udrea in turul 2 a fost un mic cosmar, bine ca se termina astazi;

            stiu, multe minusuri, alea pe care le luati la vot sunt cele care conteaza.
      • +2 (4 voturi)    
        votat macovei (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:24)

        AndreyTanase [anonim] i-a raspuns lui stani

        uraaa
    • -4 (6 voturi)    
      Baaaaaaaa, veniti-va-n fire ! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:15)

      GabiOprea [anonim] i-a raspuns lui 333

      Am auzit de la PCR ca Macovei va castiga din primul kur cu 78 % !!! Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Stiti bancul cu tumbele?
      • -1 (1 vot)    
        vezi ca a scos Udrea un sondaj pe evz :) (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:39)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui GabiOprea

        pe bune, Ponta are in sondajul PMP mai mult decat in cel al PSD :)
  • +29 (31 voturi)    
    Iepurasul Plagiator Fricos (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:18)

    feisbuk [utilizator]

    Daca VPP si-a propuys 37.5%, inseamna ca toate sondajele il dau la minim 38%. Las cum il stim, si-a propus o tinta ce poate fi atinsa.

    Haideti la vot si dati un vot impotriva VPP astfel incat plagiatorul sa coboare sub 37%!
    • -21 (31 voturi)    
      vot impotriva (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:32)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      Atunci cand motivul pentru care votezi este ca cineva este malefic, inseamna ca ai fost manipulat rau de tot. Atunci cand propaganda nu te-a influentat ci votul tau se bazeaza pe calitatile alesului, nu pe defectele adversarului (care sunt creatia unei propagande), inseamna ca votezi in cunostinta de cauza. Da un vot pentru cineva, nu impotriva altcuiva. Uita-te la programele propuse, nu in presa. Ce vrea sa faca candidatul ales de tine ? Ce program si propuneri are ? Daca nu stii sa raspunzi la cel putin una dintre aceste intrebari inseamna ca esti manipulat si votul tau n-are nici o valoare rationala.
      • +18 (22 voturi)    
        Domnu' Colonel (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:42)

        feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Eu m-am lasat manipulat de Monica Macovei, dar cum nu toti suntem perfecti, nu ma astept ca toti romanii sa voteze cu doamna Macovei. Asa ca daca mai sunt si votanti ai lui Johannis, Udrea, DDD, etc. nu ma supar.

        Hai sa traiasca ratiunea.
      • +4 (4 voturi)    
        Pt Ponta are, chiar irational fiind (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:43)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        nu mai spun de inexistent...se pare ca moroii teleolteni s-au trezit din nou.
      • +12 (14 voturi)    
        CARE ESTE CALITATEA.... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:47)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Unui mitoman ca ponta? Despre ce vorbesti? CE program? Al bisericii? Al lui Mazare? Sau Oprisan? Sau tata socru?
        Nu va este rusine sa votati un asemenea *****?
        • +2 (2 voturi)    
          cel mai cinstit (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:25)

          Manes [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

          guvern dupa 1989? hai sa vedem pe cati I-a dat jos pt plagiat, cati sunt la puscarie ?
          Un guvern condus de plagitorul sef ne- a ajuns, nu vrem si un presedintre cu aceleasi calitat...........
      • +5 (7 voturi)    
        Ce vorbesti???!!! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:52)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Dupa mintea ta modelata de ani de zile de antene si rtv, vv ponta ce program si propuneri are? Din cate stiu eu, programul mitomanului plagiator a fost doar "jos Basescu". In plus a mai promis ca ii va apara pe toti baronii corupti de mana lunga a justitiei! Asta a fost cam tot programul lui!
        Acum te citez:
        "Daca nu stii sa raspunzi la cel putin una dintre aceste intrebari inseamna ca esti manipulat si votul tau n-are nici o valoare rationala." Ti se potriveste perfect, "manusa"!!!

        Ai inteles, tovarase???
        • 0 (0 voturi)    
          am inteles (Duminică, 2 noiembrie 2014, 19:52)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Nu stii nimic din programul lui Ponta. Practic tot ce spui despre mine este descrierea ta cand te uiti in oglinda.
      • -4 (12 voturi)    
        neikos (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:55)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Două forțe, spunea Empedocles, guvernează și pun în mișcare întreg universul: dragostea și ura. Dacă ura mișcă galaxiile, ce te poți aștepta de la niște bieți votanți?
      • +2 (6 voturi)    
        ar trebui sa gandesti un piculet, pic, pic (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:40)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Votul contra cuiva nu este neaparat malefic. In afara de asta, nu este impotriva defectelor cuiva ci impotriva marsaviilor cuiva. Mi se cam rupe ca ponta are gusa, dar conteaza ca udrea are guse cu sandru, de ex.

        Dpdv-ul meu, cine are vot pro cineva in Romania de astazi este naiv, prost sau amandoua. Vot contra cuiva (persoana sau partid) sau calcul matematic si pragmatic pro Romania, sunt singurele doua optiuni astazi. Hilar, are logica mai multa votul pe bani sau pe 1 kg de faina. Macar aia se aleg si cu ceva, fie si platit scump dupa, in loc de nimic si visuri inselate.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu e adevarat. Asta foloseste PSD-ului (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:38)

          PDT [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          PSD-ul induce subtil ideea ca toti sunt la fel, ca nu avem ce face si pe cine alege. Ca votul pozitiv e o idee naiva.
          Nu este. Votul pozitiv este cel mai realist. Cand ai un candidat pe care sa-l poti vota cum E Monica Macovei. E evident cea mai buna solutie. De ce sa votezi raul cel mai mic? Adica Johannis. E absurd.
          Atributiile presedintelui sunt in domeniul independentei justitiei (numeste procurori si deful DNA) si politica externa. Pe scurt soarta DNA este in mainile viitorului presedinte. Cu Macovei DNA o sa isi continue treaba.
          Problema cu Johhanis e ca el s-a mai aliat odata cu PSD. Si a participat la lovitura de stat, cand a fost cu USL-ul. El singur a recunoscut ca referdumul a facut rau Romaniei. Si apoi a zis senin ca nu regreta. Si acum vine si zice ca o sa apere statul de drept. Hm. Plus ca poate fi declarat incompatibil.
          Solutia cea mai buna e Macovei. O sa ii sperie serios pe politicieni daca iese Macovei ! Inseaman ca poporu asta prost (cum cred ei) s-a trezit si s-a saturat. Si e in sfarsit furios si nu mai accepta jumatati de masura (adica Johannis).
          Finala de vis pentru noi si de cosmar pentru toata clasa politica ar fi fara Ponta. Cu Macovei si Johannis.
          • -3 (5 voturi)    
            ah, visatorule (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:05)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui PDT

            ce convenient uiti chestii si folosesti dubla masura...

            Hai sa lucrez pe istorie recenta cu materialul clientului. Iohannis nu era in usl la momentul "loviturii". Dar, mergand in continuare pe logica ta de asimilare, Macovei a facut parte din guvernul tariceanu si mai face si parte din pdl care a guvernat cu psd in 2008/9, tradand idealurile dreptei pentru ciolan. Mai vrei? Ca mai am material :D

            Mai usor cu pianul pe scari, ca exista google si nu toti sufera de uitare convenienta ;)
            • +1 (5 voturi)    
              Macovei s-a luptat cu guvernul Tariceanu (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:42)

              PDT [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Macovei a avut parte de presiuni din partea lui Tariceanu. Si tot guvernu din care facea parte era impotriva ei. Singuru motiv pentru care au lasat-o sa faca parte din guvern a fost pentru a ridica steguletele de pe justitie. Apoi au dat-o frumusel afara. fapte, nu insinuari.
              Si s-a luptat cu toata clasa politica sa fac DNA. Fapte fapte...
              Cat despre "ciolan". A venit din mediul privat ca ministru al justitiei pe un salariu mult mai mic. Citez Monica Macovei:
              "epinde ce înţelegeţi prin trăit. Eu plecam de aca­să la 6, 7 dimineaţa şi veneam la 10 seara. N-aveam ce face nici cu cei 500 de euro atunci, mergeau la mama mea, care-l creştea pe băiatul meu. Cu două costume negre şi cinci cămăşi albe rezolvam toate nevoile. Dar pentru urgenţe, aveam conturile de economii. În misiunile de pace în care lucrasem, avusesem o diurnă de nivelul Comisiei Europene, de câteva mii de euro. "
              Sursa, poate chiar nu esti informat: http://www.formula-as.ro/2014/1138/lumea-romaneasca-24/monica-macovei-eu-chiar-iubesc-romania-18356
              Apoi Johannis s-a aliat cu PSD. Fara motiv aparent. Decat cel de a ajunge la putere. Altul nu vad. Si a zis ca nu regreta. Punct.
              • 0 (2 voturi)    
                :d (Duminică, 2 noiembrie 2014, 21:56)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui PDT

                ti-am folosit logica ;)

                vrei sa vorbim de case nationalizate si alte chestii dragute? si nu-mi da citate din candidate, oricare ar fi ei... chestie de minima acceptabilitate ca argument. use google :D
      • +2 (2 voturi)    
        A, deci astia care nu zimbesc la kilu' de ulei (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:36)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        sunt manipulati... Am inteles tovarasu'. Cine nu tine cu hotii care-l manipuleaza la buzunar e tampit. Numai voi astia cocotati mai sus decat va tine creierul sunteti dastepti.
      • +3 (3 voturi)    
        Tovarsu Col (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:11)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Tu vorbesti de program in cazul unui plagiator al carui singur program vreme de doi ani a fost "Jos Basescu"? Si da, inchipuieti ca noi astia care am votat Macovei am citit programul ei.
  • +31 (31 voturi)    
    Plagiatorul obține maxim 35% cu voturi furate (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:19)

    visio [utilizator]

    pensionarii pro-psd sunt scoți din joc de tinerii de 18 ani! deci, Plagiatorul fură masiv! DNA, ai de treabă!
    • -18 (30 voturi)    
      tinerii de 18 ani (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:35)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Aia care pica bacalaureatul si habar nu au cum sa scrie in limba romana ? Ma bucur ca va bazati pe ei. Un viitor stralucit ne asteapta daca ne lasam condusi de acesti tineri.
      • +12 (14 voturi)    
        Esti enervant (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:44)

        feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Sa inteleg ca solutia ta rationala se numeste Copiatorul? Tu crezi ca eu am vreun chef sa voteze asistatii pentru mine? Ii prefer pe analfabetii de 18 ani, aia nu au primit nimic in afara de alocatie si nu se asteapta la nimic bun.
      • +4 (4 voturi)    
        Tineri dupa chipul dottorului (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:45)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Nu te mai caina atata...o sa ai ocazia doua cincinale sa stralucesti pana ajunge si ponta tatuc.
      • +9 (11 voturi)    
        PE ACESTIA CEL PUTIN.... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:48)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Ii putem ajuta, invata, educa!
        Pe tine ba!
      • +4 (4 voturi)    
        Am incredere (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:15)

        geag [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Tinerii sunt asa cum i-am educat noi.Nu s-au nascut ei prosti si derbedei au invatat toate prostiile de la noi; asa ca greselile lor sunt ale noastre.Dar eu cunosc foarte multi tineri de foarte buna calitate cu care este o placere sa colaborezi asa ca sunt increzator.
        • -2 (2 voturi)    
          Corect (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:10)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui geag

          Sunt asa cum i-am educat noi. Adica oameni prosti care o sa voteze prost.
      • +8 (8 voturi)    
        studii (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:19)

        verid [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Dar esti sigur ca Ponta are mai mult de 4 clase facute pe bune?
      • -1 (1 vot)    
        citeste comentariile (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:18)

        ciocolata [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        de pe hotnews si ve vedea ca 90% dintre postacii ferventi isi dau votul "la" macovei. faptul ca sunt din ardeal sau banat, nu le scuza agramatismul. gramatica se face in gimnaziu, nu la liceu.
      • 0 (0 voturi)    
        Daca n-au habar e pt. ca PSD vrea prosti (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:38)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        pe care vorba lu' matale sa-i poata manipula. Nici un govern PSD ist nici un membru al haitei celei mai lacome din istoria Romaniei nu da nici o ceapa degerata pe educatzie.
      • 0 (0 voturi)    
        înțeleg ce spui, însă nu toți sunt așa cum spui (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:49)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        pe de altă parte, chiar dacă nu iei BAC-ul din prima, îți dorești o viață mai bună, deci nu trebuie să devii membru de partid TSD! Hai să le acordăm o șansă, pentru că nici noi nu eram foarte diferiți de cum sunt ei; geniile ies din discuție, evident; revenind la politică, românul habar nu are ce este politica, care sunt factorii de stres la momentul electoral, care sunt criteriile de acordare a votului, etc; vei fi surprins, însă rezultatul firesc este viciat de persoanele trecute prin viață, persoane care s-au confruntat cu situații dificile; deci, hai să fim optimiști și să lucram pentru ca acest optimism să fie real; și mai mult de atât, hai să ne reamintim că o națiune, un nivel de trai general valabil se construiește în timp, se educă și se cultivă cu dificultate sau cu lejeritate; nu cred că poți blama tinerii pentru ”proasta” inspirație a bucureștenilor de a avea un primar general de toată jena!
    • +2 (2 voturi)    
      Tinerii de 18 ani (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:15)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui visio

      sunt cu adevărat periculoși. De aceea am văzut astăzi la secția 1053 de la Colegiul Tehnic GH. ASACHI din sectorul 6 pe un domn Florea (că prenumele n-a vrut să mi-l spună) cum a trimis la pimbare trei tineri din ăștia pe motiv că nu sunt pe liste și dându-le plictisit indicația că probabil sunt pe listele DE PE PARTEA CEALALTĂ, fără nici o altă lămurire. Nu am de reclamat decât indiferența, de aceea scriu aici și nu la BEC. Și INDIFERENȚA nu se pedepsește....
  • +10 (12 voturi)    
    minciuna crasa !!! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:27)

    RusuVictor [anonim]

    exit-poll -ul asta e doar o mare propaganda ca sa mobilizeze voturile si sa incline favoare in stanga !!! nu va lasati manipulati de asa ceva !!! putem avea romania la care visam... trebuie sa luptam pentru convingerile noastre si sa nu ne lasam pacaliti !!! putem avea romania frumoasa !!!
  • +18 (26 voturi)    
    Alege ce conteaza (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:29)

    RusuVictor [anonim]

    Nu luati in seama deziluziile arunca pe internet fara valoare. Mergeti la vot si eliminati crima si hotia. Faceti alegerea cea mai buna, mergeti pe continuitate. Alegeti fratilor E.U.
  • +13 (13 voturi)    
    La vot (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:29)

    Task Damager [utilizator]

    La vot cu voi, daca vreti sa nu iasa papagalul ala de Ponta!
  • +18 (20 voturi)    
    EXCELENT! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:30)

    Klaus_CT [utilizator]

    Daca la orele 13:00 ponta are doar 39% este in afara jocului. Electoratul sau a votat pana la aceasta ora. De acum incolo ies la vot cei ce merg pe mana lui Klaus Iohannis si Monica Macovei. Cu cat ies mai multi oameni la vot cu atat mai mult avem o sansa sa scapam de ponta. Imi doresc o colaborare Iohannis/Macovei pentru a pune cu botul pe labe pe ponta/tariceanu/udrea.
    CU TOTII LA VOT!
    • +6 (10 voturi)    
      O finala de vis (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:13)

      PDT [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      O finala de vis ar fi fara Ponta! Cu Macovei si Johannis. Eu votez Monica.
      Dar ar fi o dovata de inteligenta nesperata din partea romanilor sa-l elimine pe Ponta din primul tur. Asta se poate face numai cu prezenta masiva la vot.
    • -5 (5 voturi)    
      Ei da (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:09)

      Srescu.mirc [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Tariceanu este destul de sus in sondaje. Nu vreau Ponta, nu vreau Udrea. Vreau Tariceanu pentru ca atat cat a fost premier a fost super tare! Restul nu au demonstrat ca au stofa de premieri sau presedinti.
      • +1 (1 vot)    
        am nevoide adresa ta (Duminică, 2 noiembrie 2014, 18:30)

        Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui Srescu.mirc

        Trimite-mi adresa ta. Doresc sa-ti trimit niste pastile :))
  • +13 (17 voturi)    
    ... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:33)

    tirolez [utilizator]

    Daca o sprijinea ACL-ul pe MM, era scos din joc Ponta. Dar... interesele sunt altele.
    • +2 (6 voturi)    
      Bravo! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:15)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Exact la asta ma gandeam si eu!
      Daca toate partidele de dreapta s-ar fi coalizat s-o sprijine pe M. Macovei drept candidat unic la prezidentiale, acum vorbeam de VV Ponta la timpul trecut; ar fi fost deja istorie!
      N-am multe sa-i reprosez lui Basescu pentru cei 10 ani de mandat, dar aici a facut o greseala imensa!!!

      Iesiti la vot, hai ca se poate!!!
      • +2 (4 voturi)    
        Mai simplu (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:56)

        bocristi [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Ar fi fost de ajuns ca ACL să o sprijine subtil așa cum a sprijinit PSD-ul pe Tăriceanu! Acum ne rămâne să sperăm în mintea de pe urmă a românului și în solidaritatea tinerilor care urmează să iasă la vot. Hai Monica!
      • +4 (6 voturi)    
        Am votat Monica Macovei (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:06)

        PDT [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Pentru că a creat DNA și ANI. Si pentru ca o sa apere DNA si o sa reziste presiunilor. Pentru ca e foarte respectata in afara si pe buna dreptate. Pentru ca are experienta si rezultate in politica externa - a contribuit foarte mult la intrarea Romaniei in UE.
        Si pentru ca e un om constit si care vrea sincer sa duca mai departe Romania. A dovedit cu fapte.
  • +28 (28 voturi)    
    ... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:33)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Hai ca poate reusim sa scapam categoric de copy/paste!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Hehe ... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:14)

      Spirt [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

      Niciodata nu subestima resursa de prostie a poporului roman ...
      Oricum, sa-ti fie tasta aurita!
  • +22 (22 voturi)    
    Experienta (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:33)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Experienta anilor anteriori ne spune ca in final psd ia cu 4-5%mai putin decat sustin sondajele.
    Asadar sa ne asteptam la un ponta de 34-35%..
    • +7 (7 voturi)    
      da (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:45)

      Nelu-SM [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      Da in sondaje obtine mai mult pentru ca sunt oamenii sunt convinsi prin diferite metode sa puna pe PSD stampila si la iesire de la urne declara ca au votat PSD. Dar sunt unii care au si constiinta si voteaza cu altcineva in realitate.

      De aceea cred eu sunt diferente fata de cat era exit polul si cate sunt voturile.
    • +11 (17 voturi)    
      Macovei Pune Catushele Pe Ei (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:56)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      asta e , e bine Turul al II lea, Macovei vs Johanis...Judgement day !
      • +1 (3 voturi)    
        Asta ar fi cel mai frumos tur II de scrutin... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:12)

        Keyser Soze [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Ar fi prima data cand as vota ... pentru ales si nu contra altcuiva (Vezi turul II Iliescu-Vadim) cel mai negru tur II (negru pentru noi)
  • +2 (8 voturi)    
    statistica? (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:38)

    pim [utilizator]

    Parca era ilegal sa dai statistici despre candidati in acest moment.
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:40)

    tirolez [utilizator]

    Nu conteaza asa mult % din primul tur, nastase a avut peste 40%, am verificat acum de curiozitate. Doar ca ar fi rusinos pentru P. sa fie mai putin de 35%. Ma rog, singur a bagat tot felul de iepuri psd-isti in cursa (Tariceanu, Melescanu etc) care i-au luat din voturi.
    Cam greu sa recupereze MM :(, doar sa iasa toti nehotaratii la urne.
    • +2 (6 voturi)    
      Votez Monica, votez pentru DNA (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:15)

      PDT [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Pana diseara mai e ... Plus ca sondajele astea is intodeauna "putin" trucate. Deci ii posibil sa-i fi umflat procentu lui Johannis in defavoarea lui Macovei. Doar exit poll-ul e comandat de ACL.
    • +1 (1 vot)    
      Ideal (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:43)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Ar fi să fie Macovei vs. Ponta, căci Iohannis este practic compromis (susținerea evenimentelor din 2012).
  • +14 (22 voturi)    
    Votez Monica Macovei (Duminică, 2 noiembrie 2014, 14:50)

    PDT [utilizator]

    Votez Monica Macovei. Pentru ca DNA sa fie lasata sa isi faca in continuare treaba si pentru independenta justitiei. Soarta DNA e in mana viitorului presedinte.

    Johannis s-a aliat cu PSD (USL). O sa o faca din nou. A participat la tentativa de lovitura de stat, adica pardon la referendum. Si a zis senin ca nu regreta. Nu am incredere ca o sa apere statul de drept si o sa reziste presiunilor.

    Citez dintr-un articol f. bun de Dan Turturica:
    “Dintre toți candidații la președinție, singurul pe care îl cred capabil să facă față presiunilor de a stopa sau măcar temporiza loviturile năucitoare pe care DNA a început să le administreze marilor păpușari, antreprenorilor corupției, este Monica Macovei.”

    http://www.revista22.ro/pre537edintele-de-care-romnia-are-nevoie-49204.html
  • +16 (18 voturi)    
    Cine naiba il mai voteaza pe pONTA??!? (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:02)

    esQ [utilizator]

    .
    • +7 (7 voturi)    
      cum cine muica... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui esQ

      e roman adevarat (apropos nu stiu in ce tara ne aflam) e patriot, e ortodox si , cel mai important ne-a dat un kil de malai maica! suficient sa supravietuim pana la urmatoarele alegeri
  • +7 (7 voturi)    
    frauda (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:08)

    gigi1 [utilizator]

    daca nu s-ar frauda ar trece oare ponta si clonele de 10%?
    • +2 (8 voturi)    
      din pacate, da (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:29)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      psd-ul are un bazin constant de aprox 30%. Partidele de stanga au in general atat, chiar si afara. Asta inseamna ca poti sa faci ce vrei, sa minti cat vrei... oricum ai procentul ala asigurat.
      • +2 (4 voturi)    
        nu e de stanga (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:49)

        gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        E o diferenta fata de afara, psd nu e partid de stanga se vede dupa taieri de tot felul iar ideologia lor e furtul asa ca nu e aceeasi situatie si nu au cum sa aiba 30%, chiar si cei mai infocati psdisti sunt acum impotriva dupa ce au vazut ca situatia lor s-a inrautatit in ciuda promisiunilor din trecut care nu s-au realizat desi au au guvernul si majoritatea parlamentara.
        • 0 (4 voturi)    
          este (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:10)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

          ca perceptie, iar aceea este cea care conteaza.

          Valabil si la noi si afara, ca nu am reinventat roata ;) Tu crezi ca aia traiesc din salariu, fie stanga, fie dreapta? :))) Diferenta intre afara si la noi, este ca aia nu o fac pe fata si mai fac si ceva pentru tara, bagand mana cu bun simt. Spaga acolo se ia ca sa se aleaga intre bmw si audi, nu intre bmw si trabant, la acelasi pret. :D
      • 0 (2 voturi)    
        PSD cu cei mai multi miliardari nu e de stanga (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:43)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        numai in Romania dezinformata, vorba d-lui VZ de pe Contributors poate sa prinda gogorita asta.
        • -1 (1 vot)    
          "orientare" (Duminică, 2 noiembrie 2014, 17:07)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Asa este peste tot. Nu mai exista demult doctrine curate. Etichete si perceptii.
  • +5 (9 voturi)    
    Război civil planetar (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:21)

    marius v [utilizator]

    Românii mânați de disperare și exasperare au plecat și s-au răspândit pe toată planeta. Astăzi este ziua în care acești oameni cu creier, conștiință și curaj fac exact ceea ce ar trebui să facă viitorul președinte: le fac un bine nemeritat celor rămași acasă, chiar și împotriva voinței lor. Este un soi de război civil cu durată determinată și cu ștampile în loc de arme.
  • +6 (6 voturi)    
    hmmmm (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:28)

    liviu_ [utilizator]

    "Ponta 39, Iohannis 30, Macovei 8" lucrurile nu arata extraordinar pt turu 2 pt monta... Macovei s e vor duce practic toate importiva lui ponta si ajungem cu 39 la 38.... cu ceva noroc mai scade monta si in turu 2 o sa si-o ia :)
  • +9 (11 voturi)    
    Da (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:28)

    EuEu1 [anonim]

    E de asteptat ca ponta sa aiba un trend descendent. Majoritatea taranilor olteni si munteni, acolo unde are majoritate au fost la vot. Deabia acum se mobilizeaza ardealul, care va stabili de fapt presedintele.
  • +1 (1 vot)    
    ? (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:42)

    Dedalus [utilizator]

    @HN
    Ar fi interesant sa stim toti candidatii- pe ce locuri sunt, nu doa primii 5
  • +6 (8 voturi)    
    Felicitari romani! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:42)

    Spirt [utilizator]

    Nu ma asteptam ca 8% dintre voi sa fie sanatosi mintal!
    • +3 (3 voturi)    
      gata, s au trezit (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Spirt

      il bagam si pe nea nelu pentru Revolutie la brutarie...fesene oricum s a mutat la Rahova
  • +1 (1 vot)    
    sondaje (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:53)

    arta [utilizator]

    Sondajele de la celelate partide nu le dati?
  • +2 (4 voturi)    
    8% + (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:23)

    skyradio [utilizator]

    1 vot din partea mea. se poate!!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Votat Macovei !! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 16:56)

    cristi_an [utilizator]

    trebuie sa ajunga cat mai sus si sa dicteze niste termeni duri ACL-ului!
    Turul doi votez Iohannis!
    Hotnews, se poate sa ne miscam mia cu talent azi, va rog? Abia Presiune mediatica pe neregulile semanalate la vot si o linie unde putem centraliza informatiile?
  • 0 (0 voturi)    
    HAI LA VOT! (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:09)

    RoxanaAndrada Pascal [anonim]

    Domnule Tăriceanu, vă felicit pentru locul obţinut în algerile de duminică. Chiar dacă nu aţi obţinut un scor generos, eu încă vă consider cea mai bună opţiune pentru conducerea acestei ţări. In opinia mea, Tariceanu este singurul candidat cu competenta si experienta necesara pentru a ocupa functia de Prim Ministru al Romaniei


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă