VIDEO Circulaţia metrourilor a fost blocată din cauza unui protest spontan al sindicaliştilor. Sindicaliştii s-au aşezat pe şine şi scandează ”Demisia”. Călători: Să vă fie rușine. Doar interesele voastre primează

de DP     HotNews.ro
Vineri, 26 martie 2021, 6:15 Actualitate | Politic


Protest la metrou pe sine
Foto: USLM
Circulaţia metrourilor a fost blocată vineri din cauza unui protest spontan al sindicaliştilor, care au coborât în tunel, la staţia Piaţa Unirii, pe calea de rulare, şi au împiedicat pornirea la timp, conform programului normal, a trenurilor de pasageri, anunţă Metrorex, care precizează că din cauza acestei acţiunii, liniile de metrou nu pot fi puse sub tensiune, scrie News.ro. Conform Metrorex, deşi afirmă că au o listă de revendicări, sindicaliştii au refuzat orice dialog. Sindicaliştii s-au aşezat pe şine şi scandează ”Demisia!”, în timp ce mii de bucureșteni au fost nevoiți să se înghesuie în transportul de suprafață.

Protestul are loc la o zi după ce conducerea Metrorex a dat ca termen limită data de 2 aprilie pentru eliberarea spațiilor comerciale de la metrou, deţinute de firma sindicatului. Pe pagina de Facebook a instituției zeci de cititorii se întrec în a le bate obrazul sindicaliștilor, facându-i ”inconștienți” . ”Să vă fie rușine. Doar interesele voastre primează”, scrie un călător.

UPDATE 22:00 Ministrul Drulă: Circulația la metrou a fost reluată de jumătate de oră


HotNews.ro transmite livetext desfășurarea evenimentelor:

















........................

"Aşa-zisul protest spontan reprezintă în fapt o acţiune sindicală, în timpul căreia reprezentanţii USLM au refuzat orice tentativă de dialog cu conducerea Metrorex. Deşi sindicaliştii au lăsat de înţeles că ar avea o listă de cereri, invitaţiile repetate de întâlnire cu managementul companiei au fost ignorate complet pe parcursul nopţii", semnalează reprezentanţii Metrorex într-un comunicat.

"Pe această cale dorim să adresăm scuze bucureştenilor şi îi rugăm să înţeleagă că, deşi considerăm acţiunea sindicală nejustificată, nu putem risca viaţa unor oameni. De asemenea asigurăm locuitorii Capitalei că întreprindem toate acţiunile legale la dispoziţia noastră pentru a reporni activitatea metroului în siguranţă", mai precizează reprezentanţii Metrorex.

”În dimineaţa zilei de 26 martie, reprezentanţi ai sindicatului USLM au organizat un protest spontan în staţia Piaţa Unirii. Aceştia au coborât în tunel, pe calea de rulare,şi au împiedicat pornirea la timp, conform programului normal, a trenurilor de pasageri. Aşa-zisul protest spontan reprezintă în fapt o acţiune sindicală, în timpul căreia reprezentanţii USLM au refuzat orice tentativă de dialog cu conducerea Metrorex”, precizează compania.

Deşi sindicaliştii au lăsat de înţeles că ar avea o listă de cereri, invitaţiile repetate de întâlnire cu managementul companiei au fost ignorate complet pe parcursul nopţii, susţine Metrorex.

”Din cauza acţiunii sindicatului, dar mai ales pentru siguranţa membrilor acestuia, care se află pe calea de rulare, liniile de metrou nu pot fi puse sub tensiune pentru operarea trenurilor de pasageri. Pe această cale dorim să adresăm scuze bucureştenilor şi îi rugăm să înţeleagă că, deşi considerăm acţiunea sindicală nejustificată, nu putem risca viaţa unor oameni”, precizează Metrorex.

De asemenea asigură locuitorii Capitalei că întreprinde toate acţiunile legale pentru a reporni activitatea metroului în siguranţă.

Sindicaliştii au postat mai multe imagini pe pagina de Facebook a sindicatului, alături de mesajul: ”Noi toţi am ales să ne apărăm drepturile, pentru că nu putem menţine tăcerea în faţa nedreptăţii”.


Ministrul Transporturilor Cătălin Drulă a afirmat recent, referitor la contractul pentru valorificarea spaţiilor comerciale de la metrou, că acesta este o gaură neagră în veniturile Metrorex. Deşi este expirat din 2018, firma sindicatului ocupă, în continuare, abuziv aceste spaţii şi le subînchiriază către terţi, deşi statutul Metrorex interzice subînchirierea lor, relata ministrul Transporturilor, care amintea că acest contract face obiectul unui proces, iar managementul are misiune să urgenteze procedurile cu toate mijloacele legale pentru ca firma sindicatului să dispară din spaţiile comerciale.

Potrivit raportului Corpului de Control făcut public la începutul acestei luni, toate spaţiile comerciale construite după 2010 nu au aviz ISU. Unele îngreunează accesul la hidranţi, altele aglomerează căi de evacuare în caz de urgenţă.

”Nici măcar nu e prima dată când se constată aceste deficienţe, dar ele nu au fost remediate”, preciza Cătălin Drulă.

Conform documentului, în anul 2020, toţi angajaţii companiei au primit spor de metrou, ceea ce a fost o măsură abuzivă, întrucât acest spor de metrou trebuia să se acorde (în cuantum de 20, 27, 34 au 40% din salariul de bază) doar personalului de metrou care lucrează "în condiţii deosebite, vătămătoare, grele sau periculoase". Mai mult, în ceea ce priveşte situaţia cheltuielilor cu salariile aferente anului trecut, raportat la valoarea totală a salariilor pentru timpul efectiv lucrat, în sumă de 270,08 milioane lei, valoarea totală a sporurilor acordate a fost de 234,73 milioane lei (87%).

Raportul corpului de control mai arată că Metrorex a achitat facturi sindicatului (Uniunea Sindicatul Liber Metrou - USLM) de peste 4 milioane lei, fără a fi încheiat un contract în acest sens. Astfel, Metrorex a plătit către Metrorex facturi de 2,24 milioane lei în 2019 şi de 1,9 milioane lei în 2020, aferente decontării unor servicii prevăzute în contractul colectiv de muncă. Serviciile presupuneau că: salariaţii care efectuează concediul de odihnă pe bază de bilete de odihnă în ţară sau în afara ţării au dreptul a decontarea a 75% din valoarea totală a biletelor de odihnă şi tratament, în limita cuantumului stabilit şi de 75% din valoarea totală achitată a biletelor de odihnă eliberate de sindicat sau agenţii de turism pentru sejururi în ţară sau în afara ţării, în limita tarifelor aplicate biletelor de odihnă liberate de sindicat.

Mai mult, la nivelul Metrorex s-au încheiat mai multe contracte de asociere în participaţiune dezavantajoase pentru compania de stat din punct de vedere financiar.

Corpul de control arată totodată că se impune efectuarea tuturor demersurilor legale pentru a determina firma Spectacular OOH&Printing "să elibereze spaţiile ocupate în prezent abuziv".

O altă neregulă este că ultima inventariere a spaţiilor din metrou a fost făcută în anul 2018.

Prin raportul corpului de control s-a propus sesizarea organelor de urmărire penală, abilitate pentru efectuarea cercetărilor cu privire la fapte "in rem" şi aplicarea măsurilor prevăzute de lege.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















39059 vizualizari

  • +125 (139 voturi)    
    A fost atacat (Vineri, 26 martie 2021, 6:55)

    contin [utilizator]

    interesele financiare, Tatucul lor, Radoi. Compania incearca sa recupereze contractele de chirie ale agentilor economici. Nu s-a mai intamplat asta niciodata in istoria Metrorex. Si angajatii se comporta ca o casta. Au actionat la ordinul Tatucului. Nu le este frica de conducerea administrativa, ci de organizatia sindicala. Nu ii intereseaza ca Metrorex a ajuns o povara financiara pentru noi toti. Ar trebui lasati sa stea in subteran cat vor. Metrorex e o compania noastra, a tuturor, ce ar trebui sa presteze servicii publice de transport cu un cost rezonabil, si nu este proprietatea lor.
    • +89 (101 voturi)    
      Mda (Vineri, 26 martie 2021, 8:55)

      TheFaime [utilizator] i-a raspuns lui contin

      Poi in tara asta orice idiot angajat la stat, daca se trezeste cu fata la cearsaf ca ceva nu ii convine, ca e mercur retrograd, ca vrea bani mai mult, asta face, PROTESTEAZA! Nu ba tata, nu-ti convine, te du in privat cu ''cunostintele alea solide'' si hai sa vedem ce post reusesti sa obtii si mai presus de atat, pe ce bani? Casta asta de la Metrorex, trebuie pusa la pamant! In tara asta orice ciuri buri daca ceva nu ii convine il doare-n cuc de romani, protesteaza si isi vede de interesul lui. Sa fie fericiti ca nu i-au luat bucurestenii in suturi azi dimineata..
      • +68 (74 voturi)    
        Sindicatul 'Cel mai mizerabil metrou' (Vineri, 26 martie 2021, 9:19)

        Flo1 [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

        din toata Europa. unde mai vezi peroane infecte cu elemente lipsa, fiare ruginite, vopsea cazuta, rugina scursa pe pereti si sandramale atat de urate ca pe marginea DN-ului sunt tarabe mai frumoase.

        in timp ce toti banii se duc la firma sindicatului. da, firma sindicatului, de parca asta e scopul unui sindicat sa capuseze banii din biletele bucurestenilor. asta e ce a creat PSD in Romania.
        • +15 (27 voturi)    
          Armata ar trebui sa preia conducerea (Vineri, 26 martie 2021, 10:53)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Flo1

          lla Metrorex

          Armata e cu Noi ! NU cu Radoi !
          • +34 (40 voturi)    
            Nodul Gordian trebuie taiat urgent ! (Vineri, 26 martie 2021, 11:12)

            Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Se poate desfiinta Metrorex, trece metroul de la Ministerul Transporturilor in subordinea Primariei, apoi reangajati oamenii la noua societate de transport, sau chiar alipita la RATB, creand un sistem integrat de transport municipal.
            • -19 (23 voturi)    
              Mai cEtire, (Vineri, 26 martie 2021, 13:57)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

              Mai cEtire, mai esti mandru ca nu citesti? hehehe, la "20 de ani de scoala" ai tai, trebuie sa fii mandru de asa ceva, doar ai facut scoala in Romanika, n'asa?
              -----
              Ma rog, nu pentru asta te-am inoportunat. Sper sa fii tot atat de activ si cand vor muri oameni la metrou datorita accidentelor cauzate de neintretinere si nepricepere. Pana acum NU s-au intamplat, dar ele sunt consecinta fireasca a ceea ce face Drula acum. Nepriceperea astora ca tine, ce fac totul din app si cred ca salariile mici sunt solutia problemelor.

              Totusi, pana atunci, mai trec niste ani...dar marcheaza viitorul apropiat:

              "peste 6 luni, metroul va fi mai scump decat acum (probabil dublu), va circula mai prost iar conditiile generale se vor inrautati."

              Metroul era unul din lucrurile decente din Bucuresti...se pare ca s-a terminat si asta. Lucrurile trebuie aduse si facute la nivelul Afganistanului in Romania Talibana!
              • +11 (11 voturi)    
                Se pare (Vineri, 26 martie 2021, 15:07)

                fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                ca nu sti ce inseamna un metrou decent, atat din punct de vedere al sigurantei in transport cat si din punct de vedere sanitar... Dar iti place sa comentezi si sa ti partea unor "sindicalisti" care prin forta doresc sa isi mentina avantajele nemeritate pe spinarea noastra a tuturor.
                • -4 (6 voturi)    
                  Nu stiu, lumineaza-ma! (Vineri, 26 martie 2021, 19:25)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

                  Nu stiu, lumineaza-ma!

                  Eu am spus "metrou decent" prin comparatie cu multe alte locuri din lume. Spre exemplu, e mai sus decat metroul din NYC sau Paris, cam la egalitate cu cel din Londra, un pic mai jos fata de Stockholm si Viena...
                  Ai alte standarde? Lumineaza populatiunea, poate tu ai vazut alt metro la NYC.

                  Pretul/calatorie e mai mic de 4-6x la Bucuresti decat in cele mentionate de mine.
                  • +4 (4 voturi)    
                    Pretul e mic (Vineri, 26 martie 2021, 22:13)

                    fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    pentru ca e subventionat masiv de stat in Romania , adica de toata tara ... Un metrou decent e curat , nu mizerabil ca la Bucuresti, are personal atat cat trebuie, nu in exces ca la Bucuresti. Are automate de bilete , e aerisit , nu miroase a urina , nu sunt tot felul de chioscuri care vand chiloti . Isi acopera din venituri proprii o mare parte din cheltuieli. Nu discteaza un sindicat cum si cui sunt inchiriate spatiile comerciale din metrou. Dar cand te plimbi doar cu metroul din Bucuresti nu ai cum sa sti asta... Comaparal cu cel din Singapore , Tokio , Hong Kong , Dubai sau Qatar sau car Kuala Lumpur... Lumea nu incepe si nici nu se termina cu Bucuresti...
          • -4 (10 voturi)    
            desigur armata (Vineri, 26 martie 2021, 13:53)

            mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            sa-i mai pensioneze si pe ei la 45 de ani cu pensie speciala. armata=metrorexistii
          • -3 (5 voturi)    
            . (Vineri, 26 martie 2021, 18:35)

            Simbad [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Ce glumă proastă! Armata e cu voi doar când aveți nevoie, nu? Când vă doare-n fund de ea o huliți. Acum nu mai sunt specialii cu pensii de nu pot privații trăi de ele, nu mai sunt specialii care se vaccinează separat. Ipocriților!
      • +20 (28 voturi)    
        transformati cel mai mizerabil metrou (Vineri, 26 martie 2021, 9:43)

        Flo1 [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

        Dupa ce scoateti firma capusa a sindicatului, pe 'baetii' astia de pe linii si sandramalele din metrou transformati metroul din cel mai urat din Europa intr-unul peste medie curatati rugina, inlocuiti placile lipsa, colorati-l cu bun gust, in sptiile eliberate de gunoie introduceti automate, mici expozitii artistice etc.
        • +4 (10 voturi)    
          E pandemie (Vineri, 26 martie 2021, 14:00)

          marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Flo1

          E interzis protestul.
    • +67 (73 voturi)    
      Fotografi, filmati si in urmatorul an toti cei (Vineri, 26 martie 2021, 9:14)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui contin

      care au blocat azi metroul dati afara, in liniste, usurel. Si imi este imposibil sa cred ca acel bolsevic rosu, Radoi, nu a savarsit nicio faradelege. E in sangele lor, Ciuma Rosie nu poate trai fara sa faca vreo blestematie, chiar daca nu e nevoie. Deci organele statului trebuie sa-l bage pe acel nemernic in spatele gratiilor. Si o sa avem liniste.
      • +2 (8 voturi)    
        Ar merita să nu fie lăsați să intre în case. (Vineri, 26 martie 2021, 14:36)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Cei care fac jocul lui Rădoi, trebuie aflată adresa și împiedicat accesul acasă. Nici-un mijloc de transport din București să nu-i preia. Să vadă și ei cum este când nu vor să circule că așa-i voia lor. Metroul nu-i proprietatea lui Rădoi și gașca și nu trebuie un sindicat să aibă monopol pe niște spații comerciale publice. Și de ce Consiliul Concurenței nu vede monopolul lui Rădoi, cui toate discuțiile purtate pe această temă? Cine de la Consiliul Concurenței îl susține pe Rădoi? Și de la Poliție, DIICOT, DNA, Parchetul General, că prea este indiferență la hoția care este la Metrou.
    • +25 (31 voturi)    
      Sindicatele in romania sunt tentacule PSD (Vineri, 26 martie 2021, 11:21)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui contin

      Au tacut malc cat a fost "tatucul" Dragnea la putere, nu le-a pasat lor de ce fura cei de sus, de statul de drept si alte lucrur de genul asta. Acum au primit mutarea in plic de la partid, asa cum au facut-o mereu cand PSD a fost in opozitie: greve, mitinguri, proteste, ca sa dea impresia ca "oamenii muncii" sunt asupriti de actuala conducere.

      La varf, sindicalistii care au executat ordinele PSD au primit functii in partid, gen Miron Mitrea sau foloase materiale importante, gen Bogdan Hossu - hoteluri la mare, etc.

      In alte tari, sindicatele sunt grupuri de juristi platite dintr-o mica contribuite a angajatilor, care le apara interesele, de ex. sa le fie respectate zilele libere, sa aiba echipament de protectie, dau in judecata patronii daca nu respecta drepturile angajatului, etc.

      La noi, sindicatele sunt grupri de agitatori ca in anii '20 care capuseaza companii de stat.
    • -16 (34 voturi)    
      Nu va lasati pacaliti. (Vineri, 26 martie 2021, 12:13)

      Algo [utilizator] i-a raspuns lui contin

      Nu va duceti dupa fenta.

      Cei putini, mai marii tarii, se zvarcolesc cautand "solutii" cum sa "rezolve" pandemia.
      Le-au tot lansat la apa ca sa vada ce zice lumea in ultimele zile : inchide parcurile, inchide magazinele, inchide weekendul, inchide serile, inchide berile si altele.
      Comentacii vor mai mult : sa inchida protestele; sa vina politia si jandarmeria si armata si muma zmeilor si sa-i "educe".
      AHA ! In sfarsit un pic de adevar.
      Acum cei putini testeaza o noua barca : inchide metroul; cu "protest", imagini "emotionante", oameni pe linie si tot tacamul.
      Sigur nu direct de la butoane, ca s-ar prinde cei multi. Asa ca au trimis calul de bataie la inaintare.
      Azi calul e PSD, dar nu direct ca sa nu se supere intre ei, ci indirect (un FOST parlamentar PSD).
      • -1 (11 voturi)    
        Tipic sekku (Vineri, 26 martie 2021, 14:04)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Algo

        O manevra tipic securista. Scopul? Sporirea prerogativelor Armatei pentru a elimina protestul ilegal.
        DA: protestul e ilegal.
        DA: e folosit ca scuza pentru eliminarea altor libertati fundamentale ale omului.
        DA: se petrece sub privirile sekku.
    • +22 (26 voturi)    
      grupul infractional (Vineri, 26 martie 2021, 12:39)

      Bokila [utilizator] i-a raspuns lui contin

      de la sindicatul Metrorex si grupul infractional aciuit acum in parlament (tudorache, firea, mutu, florea) trebuie odata si o data sa ajunga acolo unde este locul adica dupa gratii.
      Protestul are legatura doar cu afacerile ilegale ale pesedistilor care au capusat si capuseaza de zeci de ani activitatea de la metrou.
    • +10 (12 voturi)    
      déjà vu (Vineri, 26 martie 2021, 13:58)

      O.V. [utilizator] i-a raspuns lui contin

      Valea Jiului, anii 90...minerii se blocheaza in subteran in loc sa dea tot mai mult carbune tarii. Liderii de sindicat ii manipuleaza ca pe niste marionete.
      Nimic nou sub soare, acelasi tip de "protest spontan"
    • +1 (7 voturi)    
      Sa stea acasa (Vineri, 26 martie 2021, 14:03)

      Imax [utilizator] i-a raspuns lui contin

      Sa ii mute pe cei de la CFR la Metrorex si sa definteze toata gasca de capusari.
      Nu toti angajatii de la metrou sunt capusari.
      LA MUNCA!!!
    • +7 (7 voturi)    
      pacat ca nu pot face si eu un protest (Vineri, 26 martie 2021, 14:08)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui contin

      din asta spontan sa nu imi mai platesc darile catre stat, indirect catre ei
      • -2 (6 voturi)    
        protest spontan (Vineri, 26 martie 2021, 15:42)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

        Cum nu poti? Pe 10 august e la liber! Ne vedem la statia Piata Victoriei. Spontan, ca'n 2018!
  • +75 (81 voturi)    
    Opriti tot transportul in comun (Vineri, 26 martie 2021, 7:25)

    Alui [utilizator]

    Si vedeti cum scad infectarile cu COVID.
    Apropo, dac tot e greva, grevistii nu primesc salarii nu?
    • -17 (35 voturi)    
      hm (Vineri, 26 martie 2021, 9:08)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      din ce stiu conform legii sindicatele au voie sa organizeze proteste si sa fie pontati si platiti. Au luptat din greu pt asta ;(
      • +12 (20 voturi)    
        asta nu a fost anuntat (Vineri, 26 martie 2021, 10:17)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

        sindicatele pot organiza greve, dar trebuie sa anunte.
        altfel, in razboiul lui Drula cu sindicatul Metrorex, victime vor cadea comerciantii de la metrou.
        multe sute de oameni vor ramane fara venituri
      • +8 (8 voturi)    
        Care-i legatura (Vineri, 26 martie 2021, 13:29)

        cineva123 [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

        Sindicatele pot organiza proteste, dar de cand au voie buticarii sa blocheze metroul cand au ei chef?
      • +3 (7 voturi)    
        Este interzis... (Vineri, 26 martie 2021, 14:05)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

        ...orice protest in starea de alerta.
        De 1 an este ilegal sa protestezi.
        Abia acum afli?
      • +3 (3 voturi)    
        Plătiți din fondurile sindicatului. (Vineri, 26 martie 2021, 14:38)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

        Poate aflăm unde sunt banii destinați acestui scop.
    • +44 (56 voturi)    
      aici e vorba de chioscurile cu chiloti si gogosi (Vineri, 26 martie 2021, 9:24)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      doar in Romania, tara din lumea a 3-a, se poate sa vezi la METROU chioscuri care vand chiloti si mai rau, langa ele altel choscuri jegoase care vand gogosi


      acele chioscuri aduc sindicalistilor mii de euro anual

      de aia e scandal
  • +67 (75 voturi)    
    Inchis metroul pentru 2 săptămâni. (Vineri, 26 martie 2021, 7:36)

    asavreau [utilizator]

    Și așa mizeria și îmbulzeala sunt un focar de infecție. Spațiile comerciale din stațiile de metrou nu pot fi proprietate sindicat, trebuie desființate. Fără spații comerciale la metrou. Să verifice DSP câtă mizerie este în acele spații și apropo gunoiul produs de acele spații unde este produs, cine-l plătește?
    • +40 (50 voturi)    
      Metroul din Buc e platit de toti Romanii (Vineri, 26 martie 2021, 9:34)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      metroul din Buc nu ar putea exista pt ca ei din bilete platesc doar 15% din bugetul metrorex

      restul de bani vin de la bugetul NATIONAL, de la Min transporturilor, din banii tuturor romanilro.
      • -16 (26 voturi)    
        bani (Vineri, 26 martie 2021, 10:05)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        ...numai ca" banii tuturor romanilro." provin cca 25% din taxele platite de Bucuresti.
        • +4 (18 voturi)    
          Nu tocmai exact (Vineri, 26 martie 2021, 11:18)

          Anjo [utilizator] i-a raspuns lui atc

          Majoritatea companiilor multinationale au sediul declarat in Bucuresti. Doar ca multe din aceste multinationale au filiale care fac afaceri in multe alte judete (Kaufland, Carrefour, Aucham, firme de bricolaj, companii din domeniu IT). Si ghici ce. Cifrele financiare sunt declarate la Bucuresti, desi mai bine de jumatate din afaceri nu se desfasoara in Bucuresti. Asa ca afirmatia cu 25% din taxele platite la stat provin din Bucuresti nu este tocmai corecta.
          • +3 (15 voturi)    
            PIB Buc. (Vineri, 26 martie 2021, 12:01)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Anjo

            Cine ti-a vandut prostia asta? Fiecare sucursala de multinationala raporteaza in judetul in care activeaza.
            Asa ca afirmatia de 25% din PIB la Buc. E TOCMAI CORECTA!
            • +2 (10 voturi)    
              Comentariu sters de utilizator (Vineri, 26 martie 2021, 13:52)

              [anonim] i-a raspuns lui atc

            • +2 (4 voturi)    
              NU e prostie (Vineri, 26 martie 2021, 15:23)

              fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui atc

              Toti mari contribuabili au sediu fiscal la Bucuresti, daca nu stiai ... Mai studiaza , poate Direcției Generale de Administrare a Marilor Contribuabili iti spune ceva ...
          • +9 (9 voturi)    
            Pentru conformitate (Vineri, 26 martie 2021, 14:42)

            BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui Anjo

            Firmele platesc impozitele pe profit in localitatea unde sunt inregistrate (de exemplu in Bucuresti) iar pentru filiale/puncte de lucru, taxele locale acolo unde opereaza.
            Si da, la sfarsitul zilei, fiecare cotribuie la bugetul national.
            Din pacate, Metroul Bucuresti apartine de MT si este finantat de stat din bugetul consolidat deci si tanti Maria din Carei plateste pentru sindicatul lui Radoi.
            Asta nu este ok. Radoi si echipa ar trebui saltati si amendati penal. Metroul nu este proprietatea lor, ci a noastra iar mizeria de comert trebuie sa dispara. Complet.
        • 0 (12 voturi)    
          20% din bugetul Min Trasporturilor pt Buc? (Vineri, 26 martie 2021, 11:24)

          Kivek [utilizator] i-a raspuns lui atc

          vreau sa vad si eu dovada ca Buc aduce 25% din bugetul tarii


          apoi daca e asa atunci trebuie ca Buc prin primarie sa plateasca functionarea metroului, NU mIn Transporturilor care da astazi 20% din banii tuturor pt Buc
          • -1 (11 voturi)    
            PIB Bucuresti (Vineri, 26 martie 2021, 11:47)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

            Stiu ca e greu cu cititul, asa ca o sa te ajut:
            "Z.F./13.01.2020 - "...in 2019 PIB-ul estimat ( al Buc.-n.m.) a fost de 248 mld. lei, circa un sfert din economia românească."
            Dar de-acu', gata cu scolarizarea gratuita!
            • -4 (12 voturi)    
              Eu vreau date EXACTE, nu 'PIB-ul estimat' (Vineri, 26 martie 2021, 12:42)

              Kivek [utilizator] i-a raspuns lui atc

              Daca voi aveti 25% din PIB atunci propun ca Transilvania sa devina independenta si sa cheltuiti toti banii tarii pt orasul asta jenant numit Bucuresti
              • +3 (3 voturi)    
                Dacă vrei, știi unde să ceri. (Vineri, 26 martie 2021, 14:44)

                asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

                Oricum nu iei în considerație alte date. Ce rost are cererea ta? Nu te mai ascultă șefii, nu-ți mai dau informații pe carte să le difuzezi? Este grav. Înseamnă că și ei și-au dat seama că plăteau pe cineva care le făcea deservicii. Ai rămas pe drumuri. Și apropo de drumuri, găsești de muncă la drumuri-construcții drumuri și autostrăzi.
                • -4 (6 voturi)    
                  autostrazi (Vineri, 26 martie 2021, 15:49)

                  atc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

                  Il trimiti pe om direct in somaj? Ai auzit de la zambaretul Drula de vre-un km. de autostrada ce s-ar finaliza anul asta? Banii de parandarat vin prin refacerea ras -refacutelor de 'enspe ori S.F.-uri.
                  • +1 (1 vot)    
                    Se caută muncitori. (Vineri, 26 martie 2021, 17:21)

                    asavreau [utilizator] i-a raspuns lui atc

                    Și da se lucrează. Ieri am trecut printr-o zonă unde se lucra în ritm cum nu am mai văzut de mult. Fiind o intersecție cu un drum județean, era o organizare ca la carte, în sensul că muncitorii măturau drumul atunci când un utilaj era nevoit să treacă drumul cu roțile pline de noroi. Se vedea pe tot traseul activitate intensă. Cred-că vom vedea rezultate bune în curând. Sper să nu-ți pară rău de asta.
                    • +1 (1 vot)    
                      a.s. (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:01)

                      atc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

                      Chiar m-ar bucura ce-mi spui. Eu n-am afirmat ca nu se lucreaza. Totusi, ne-a spus cineva oficial cati km. vor fi inaugurati anul acesta? Chiar si cu aproximatie.
      • +10 (26 voturi)    
        fix de asta trebuie dat la PMB (Vineri, 26 martie 2021, 10:19)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        asta zic si eu, metroul trebuie dat la Primaria Bucuresti
        Nu e cazul sa plateasca toata tara subventia de la metrou.
        Bucurestenii sa-si plateasca metroul la pret intreg sau sa suporte subventia din bugetul local.
        Doar e regiunea cea mai dezvoltata, cu cel mai mare PIB pe locuitor
        • -4 (6 voturi)    
          PMB (Vineri, 26 martie 2021, 15:52)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          E corect, in general in Buc. stam bine. Mai greu ne e cu Neicusor - Primarul. Inca are probleme cu stersul nasului.
  • +81 (93 voturi)    
    In caz ca nu v-ati dat seama (Vineri, 26 martie 2021, 7:43)

    feroviarul123 [utilizator]

    Metroul este de fapt al unui clan de mafioți.Ca în toate companiile de stat se fac afaceri cu sindicatele care sunt conduse de nași de 20- 30 de ani susținuți de pzd.
  • +69 (83 voturi)    
    politia (Vineri, 26 martie 2021, 7:49)

    eugen111 [utilizator]

    politie , jandarmerie si ridicati de la fata locului ! au dreptul sa protesteze dar nu sa blocheze liniile ... din cate stiu si cred , metroul nu le apartine ...pot refuza sa lucreze dar nu au dreptul sa blocheze liniile...in ritmul asta vom ajunge la blocari de autostrazi , cai rutiere sau feroviare pentru a protesta pentru orice
    • -25 (37 voturi)    
      apropo de blogaj (Vineri, 26 martie 2021, 9:06)

      shurehand [utilizator] i-a raspuns lui eugen111

      unii blocheza piata victoriei in subteran alti suprateran
      • +11 (17 voturi)    
        Scalpul Ciumei Roshi îl Vom Lua (Vineri, 26 martie 2021, 10:19)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui shurehand

        Inclusiv al lui Radoi
        • +2 (2 voturi)    
          si un selfi (Vineri, 26 martie 2021, 16:24)

          shurehand [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          te rog, sa fie poza completa
      • -1 (5 voturi)    
        blocare (Vineri, 26 martie 2021, 15:56)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui shurehand

        Corect: amarastenii in subteran, 'telectualii cu cateva trepte mai sus; dupa pregatire. Si unii si altii, suferind de "spontaneitate acuta"
  • +68 (80 voturi)    
    Evident, seful acestui sindicat obscur... (Vineri, 26 martie 2021, 7:52)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ....este un fost parlamentare PSD, Ion Radoi, un excorc si jumatate, pe care nici macar Dan Sova, ministru al transporturilor din partea PSD, nu l-a tolerat, dar pana la urma a cedat...Unii se cred stapani pe pe anumite aspecte din viata natiunii...

    Mai cretinule de Radoi, nu e metroul lui mata!!!
  • +44 (58 voturi)    
    Deci ăștia (Vineri, 26 martie 2021, 7:58)

    Captain Obvious [utilizator]

    Au coborât din mertane și au intrat la metrou?!? E groasă
  • +57 (71 voturi)    
    Noii mineri (Vineri, 26 martie 2021, 8:03)

    vax-albina [utilizator]

    își apără șeful corupt.
    Sper ca ministrul să reziste și, cu ajutorul STB, să deschidă o linie de suprafață.
    Aș scrie mai multe, dar vinovații trebuie să plătească. Sunt încălcate sumedenie de legi. Inadmisibil.
  • +23 (29 voturi)    
    Magari (Vineri, 26 martie 2021, 8:10)

    Luk [utilizator]

    .
  • +53 (67 voturi)    
    Fripturistii esentiali (Vineri, 26 martie 2021, 8:12)

    Dogul [utilizator]

    fripturiștii din sindicate s-au găsit să protesteze exact acum, când capitala colcăie de Covid. Bucureștenii sunt nevoiți să stea ca sardelele-n mijloacele STB. Dar sindicaliștilor de la Metrorex nu le pasă, că ei sunt vaccinați, de sențiali ce sunt.
    • +1 (3 voturi)    
      Poate se îmbolnăvesc de COVID. (Vineri, 26 martie 2021, 14:48)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Și se roagă să fie scoși cu targa ,să scape cu viață. Ce nu poate legea, poate Dumnezeu și blocajul făcut de ei poate duce la un focar COVID în Metrou și sindicatul mafiot este vinovat de toată paguba.
  • +35 (49 voturi)    
    Legea in Ro o fac sindicatele? (Vineri, 26 martie 2021, 8:20)

    Leo55 [utilizator]

    Nu, o face mafia politica care a acaparat sindicatele (unele dintre ele).
    Dar asta e cand dai drumul la privilegii.
    Nimeni nu ar renunta din bun simt la ele.
    Pai cum sa ajunga ei la acelasi nivel cu prostimea.
    Asa ceva nu se poate accepta.
    • +6 (10 voturi)    
      plaga rosie (Vineri, 26 martie 2021, 10:36)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

      decimeaza Romania de aproape 80 de ani, rusinoasa este tolerarea sinucigasa a acestei plagi.
  • +61 (69 voturi)    
    Si de ce nu sunt scosi cu forta de jandarmi? (Vineri, 26 martie 2021, 8:21)

    IoPaNet [utilizator]

    Pot protesta la suprafata, daca vor, blocarea liniilor de metrou nu este protest ci sabotaj.
    As vrea sa vad ca sunt dati toti afara pentru acest act de sabotaj. Este timpul sa destructureze aceasta grupare infractionala numita "sindicat" care capuseaza, de fapt, Metrorex. Afara toti si adusi altii care vor sa munceasca. Sunt salarii bune, cu siguranta se vor gasi doritori.
    • +6 (12 voturi)    
      CORECT! E SABOTAJ!!! (Vineri, 26 martie 2021, 11:00)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Aveți dreptate!
  • +50 (60 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 26 martie 2021, 8:21)

    [anonim]

  • +48 (60 voturi)    
    Ion Radoi e disperat (Vineri, 26 martie 2021, 8:25)

    emil bobu [utilizator]

    A scos slugile sa paralizeze Bucurestiul, ca-si pierde magazinele ilegale si poate va face si puscarie pentru infractiunile lui.
  • +41 (53 voturi)    
    Oare pot fi acuzati sindicalistii si participantii (Vineri, 26 martie 2021, 8:29)

    Vinceroy [utilizator]

    De terorism si zadarnicirea combaterii bolilor pentru acest "act"?
    • +27 (35 voturi)    
      Evident, aici e cheia. Pornita urmarirea (Vineri, 26 martie 2021, 9:21)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      iar Radoi poate fi retinut 24 h pentru cercetari. Sa-l vedeti cum se inmoaie daca vede ca e groasa. Partea proasta este ca statul roman este sabotat din interior. Sa ne amintim ca minerii au venit de 8 ori la Bucuresti cand au vrut muschii lor si au facut ce au vrut. A 9-a oara, cand statul roman s-a trezit, i-a blocat pe drum ca pe sobolani si l-au adus pe Cosma in lanturi la Bucuresti. Acum e acelasi lucru. Daca statul vrea, Radoi o sa aiba soarta lui Cosma, 10 ani de puscarie si executati pana la capat. Dar sunt o gramada de blestemati din Ciuma Rosie inca in structurile statului.
      • +3 (9 voturi)    
        Deocamdată... (Vineri, 26 martie 2021, 11:02)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        ...Rădoi e parlamentar, are imunitate...

        De-aia e o mizerie votul pe liste electorale, că nu știi cine se strecoară pe listă...
        • +4 (10 voturi)    
          si ce daca... ajunge in parlament si trece. (Vineri, 26 martie 2021, 11:21)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

          si ce daca... ajunge in parlament si trece. Nu mai are PSD puterea sa blocheze urmarirea penala ca inainte.
        • +1 (1 vot)    
          Fost parlamentar , (Vineri, 26 martie 2021, 20:38)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

          nu mai are nicio imunitate.
  • +52 (66 voturi)    
    mai avem politie?! (Vineri, 26 martie 2021, 8:34)

    liviu_ [utilizator]

    jegurile astea ar trebui ARESTATE !!!

    pentru ce protesteaza?! protestul cand incurci un oras nu e protest, e SANTAJ!

    adica tu nu spui ce ceri,. direct protestezi...
    daca asta nu e santaj politic "spontan" mare lucru!

    repet sa bage politia peste ei si sa-i aresteze. este efetic BATAIE DE JOC! metrorexu intotdeauna a facut asa... odata pe an/la 2 ani maxim blocheaza bucurestiul ca sa SANTAJELE autoritatile ca vor X si Y...

    primul lucru care ar trebui facut este sa micsoreze personalul auziliar. poti sa-ti iei cartela de la aparat, nu-ti trebuie casierita! metroul poate avea 1 conducator, nu 2 (asa e in multe alta tari). etc.... sa mai scapam de capusele astea!

    PS: evident 0 interes pentru calatori... jeguri ordinare!
  • +35 (43 voturi)    
    mda (Vineri, 26 martie 2021, 8:35)

    Xorciser [utilizator]

    Se sparge buboiul sindical...
  • +26 (38 voturi)    
    Mda (Vineri, 26 martie 2021, 8:35)

    Fanel01 [utilizator]

    Aceleasi capuse ca bugetarii !
  • -56 (76 voturi)    
    Ha, ha, ha! Eu ce va ziceam deunazi? (Vineri, 26 martie 2021, 8:37)

    Zapateado [utilizator]

    Ca daca aia pun de o greva in scurt timp bucurestenii se solidarizeaza cu ei fiindca lor, bucurestenilor, desfiintarea acelor spatii comerciale nu le aduce niciun avantaj. E doar o ambitie a Drulei ca sa le arate sindicalistilor cine e seful.

    Daca s-ar face un sondaj si bucurestenii ar fi intrebati: ce preferati, sa se repuna in functiune metroul sau sa zboare Drula? - ce credeti ca vor prefera bucurestenii?

    Eu zic sa facem o cheta si sa-i cumparam Drulei niste ARIPI.Fiindca lupta pentru cauze minore, lipsite de insemnatate pentru bucuresteni.
    • +35 (49 voturi)    
      Esti dus cu pluta... (Vineri, 26 martie 2021, 8:45)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      Nu se solidarizeaza nimeni cu ei, au frigiderele pline de carne...
      • -16 (26 voturi)    
        numa ici-șa pe HN (Vineri, 26 martie 2021, 10:04)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        unde sînt activați postacii sekuriști la ordin, ăia cu arestărili și zădărnicirili
        • +5 (19 voturi)    
          suferi mujicule ? (Vineri, 26 martie 2021, 11:22)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          suferi mujicule ?
    • +35 (47 voturi)    
      Tu esti din PSD (Vineri, 26 martie 2021, 8:46)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      Parerea ta nu conteaza, fiindca e parerea unui hot.
    • +38 (50 voturi)    
      N-ai inteles nimic... nu ma mira! (Vineri, 26 martie 2021, 8:56)

      Mesteacan [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      vorbesti despre "desfiintarea acelor spatii comerciale" - scopul nu este desfiintarea lor ci eliberarea acestor spatii de catre firma sindicatului care le ocupa abuziv si le subinchiriaza catre terti, fara a avea acest drept.

      Nu zice nimeni ca n-o sa mai manance bucurestenii covrigi si placinte la metrou, ci se inceraca oprirea furturilor acelor bani...

      Ti se pare normal ca toate spaţiile comerciale construite după 2010 sa nu aiba aviz ISU si sa ingreuneze accesul la hidranţi,
      / sa aglomereze caile de evacuare in caz de urgenta? Sau esti unul de-al lor...

      Personal, l-am cunoscut pe acest Radoi care este un foarte mare nesimtit, badaran - acum vreo 15 ani vroia sa inchirieze un spatiu generos pe foarte multi bani si cand a inceput sa insire cate astfel de spatii are, pe persoana fizica, am ramas mut de uimire... Acum, portofoliul lui imobiliar este, cel mai probabil, mult mai mare....
      • +11 (11 voturi)    
        cred ca a inteles foarte bine (Vineri, 26 martie 2021, 10:44)

        shurehand [utilizator] i-a raspuns lui Mesteacan

        Mai jos o parte din comunicatul Metrorex:
        „Continuarea activității spațiilor comerciale amplasate în calea de evacuare din incinta metroului periclitează securitatea persoanelor în caz de urgență, precum și evacuarea rapidă și sigură a acestora. Mai mult, acestea creează un mediu nefavorabil pentru publicul călător prin aglomerarea mărfurilor în afara spațiului comercial, supraaglomerarea cu mărfuri combustibile, băuturi alcoolice și comercializarea produselor de patiserie”, mai notează Metrorex.
    • 0 (12 voturi)    
      apropos de solidarizare (Vineri, 26 martie 2021, 9:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      daca se dau afara jegurile de la metrorex o sa incerc ca in momentul in care-mi duc soti la servici sa pun la dispozitie masina si altor persoane afectaet de metrorex...

      dar DOAR daca se dau afara leprele care protesteaza!

      also... ce solidaritate omule?! faptul ca toata lumea ii injura ti-a scapat?! esti psdist, nu? ca numai aia sunt injurati 24/7 dar au impresia ca toti ii iubeste!
  • +27 (49 voturi)    
    de ce (Vineri, 26 martie 2021, 8:41)

    licasamadau [utilizator]

    nu a fost suspendat dreptul la greva in cazul lucratorilor la metrou, avand in vedere contextul epidemiologic? Acum nu mai sunt esentiali?
    Lumea s-a inghesuit prin ratb si pe unde a putut ca sa ajunga la munca.
    Numarul de infectari va creste in Bucuresti si o sa vina specialistii lu' peste sa instituie carantina de pranz si sa inchida magazinele imediat dupa deschidere.
  • -17 (51 voturi)    
    Au inceput Dansurile de Primavara... (Vineri, 26 martie 2021, 8:44)

    FortApache [utilizator]

    Drula tocmai a dat startul...sa vedem ce sindicat se solidarizeaza cu cei din Metrou. Oare CFR??? Transportatorii ceva...

    Sau se trece direct la cei din sanatate!?!?
  • +38 (40 voturi)    
    CE ASTEPTATI!!! (Vineri, 26 martie 2021, 8:45)

    cristian.l [utilizator]

    Un nou "Colectiv" si dupa sa dati din stanga in dreapta cine e de vina. Sunt spatii unde din cauza acestor gherete te inghesui acum, dar daca Doamne fereste trebuie evacuat de urgenta spatiul, atunci va mai trebuie chiloti, sosete si acoolo cand viata voastra e pusa in pericol zilnic!
    Va raspunde SINDICATUL! de morti si raniti !!!
    NU, ca de obicei, vor da vina pe ISU ca nu au dat autorizatii si te ma mir ce.
    LEGEA trebuie respectata, asta trebuie sa inteleaga lumea. Cine nu o respecta, daca tot doriti ghetou acolo sa ajungeti!
  • -37 (57 voturi)    
    Iar (Vineri, 26 martie 2021, 8:47)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Psd-ul e de vina frate? Nu v-ati saturat de placa asta dupa 1 an jumate de cand astia nu mai sunt la guvernare.

    Cum zicea Eminescu :"Astăzi alţii sunt de vină, domnii mei, nu este-aşa?"
    • +22 (28 voturi)    
      Radoi (Vineri, 26 martie 2021, 9:02)

      cineva123 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      E la "guvernarea" metroului de zeci de ani, asa ca lasa vrajeala.
    • +23 (29 voturi)    
      Eminescu (Vineri, 26 martie 2021, 9:21)

      Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      mai spunea: "Unde esti tu Tepes Doamne......"
      Rahatul asta de "protest" aduce aminte de mafia americana. La fel controlau si ei vestitele "unions" pentru a excroca firmele sau statul. Iar in zilele noastre, PSD = MAFIA. Radoi e pus acolo de PSD. Ministrul cel nou, care nu e PSD, incearca sa gaseasca metode legale sa il darame de pe tronul construit de PSD. Din acest motiv e de vina PSD (inca)!
    • +18 (22 voturi)    
      Mai... (Vineri, 26 martie 2021, 9:33)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      adevarul este ca in 30 de ani PSD (intr-o forma sau alta) si-a cam impus oamenii in aparatul bugetar si in sindicate.

      Cand mai vin altii la putere astia din aparatul bugetar le baga bete in roate, iar cei din sindicate incep sa faca greve. Cate greve ai vazut in anii anteriori cu PSD la putere? Ale naibii greve numai cand sunt "ceilalti" la putere.
      Oricum astia sunt inepti iar aia de la PSD mafioti (bine si astia sunt mafioti, dar pe langa PSD sunt amatori).

      Vai de capul nostru...sa alegem intre mafioti criminali si mafiotei inepti!
      • -2 (10 voturi)    
        greve (Vineri, 26 martie 2021, 10:16)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        In general, cand iti merge bine in buzunar, nu prea faci greve.
    • +8 (12 voturi)    
      mda (Vineri, 26 martie 2021, 9:46)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Trecand peste "frate" (ce denota "deprinderi" lingvistice de mahala), ajungand la Eminescu, acest Enistein al politicii dambovitene, nu ai spus nimic. Vezi din ce partid vine si la cine cotizeaza acest sabotor - Ion Radoi. Astept cu interes arestarea/judecarea acestui scatofag de la metrorex.
    • +9 (13 voturi)    
      a carui partid a fost membru seful (Vineri, 26 martie 2021, 10:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      sindicatului aud?!

      chiar nu vezi legatura?!

      sefu ccr fost membru psd, tine cu psd...

      coincidenta., nu?!

      also greva asta serveste DE MINUNE interesele psd...
      lumea se imbolnaveste pt ca aglomeratie, si apoi psd urla ca masurile anti-covid sunt proaste si ca e incompetent guvernul...

      mai mult mai si enerveaza bucurestenii....
  • +21 (29 voturi)    
    Sindicalistii niste nesimtiti (Vineri, 26 martie 2021, 9:01)

    rtibv [utilizator]

    Dupa ce ca au salarii duble fata de orice alt salariat din Romania care face acelasi job, acum sunt si nesimtit si apara interesele unui pseudo-mafiot.
    Pe scurt, sindicatul incaseaza banii din chirii care ar trebui sa ajunga la metrorex si cetatenii (adica fraierii) platesc subventii din taxele lor.

    Acum, vor sa taie treaba asta si s-au gasit sa faca greva.
  • +43 (51 voturi)    
    Circulatia metroului (Vineri, 26 martie 2021, 9:06)

    yol [utilizator]

    este blocata de PSD! Asta e titlul real...:))
  • +25 (33 voturi)    
    dati capusele afara de la metrou (Vineri, 26 martie 2021, 9:10)

    qwerasdf [utilizator]

    astia sunt parazitii, stau pe lefuri de mii de euro, nu fac nimic toata ziua si acum urla ca din gura de sarpe ca a luat cineva patura de pe ei, patura sub care colcaia de viermi
  • +24 (32 voturi)    
    Metrorex (Vineri, 26 martie 2021, 9:22)

    sergiutales [utilizator]

    A fost inca din 1990 "pusculita" (sursa ascunsa de venituri) pentru psd. Metrorex incaseaza mai bine de 300.000 (euro) zilnic, cam 9 milioane euro, lunar.
    In ceea ce priveste magazinele din interior, au preturi nesimtit de mari, profitand, probabil, de graba calatorillor.
  • +4 (24 voturi)    
    Interzicerea protestelor (Vineri, 26 martie 2021, 9:38)

    Victtor [utilizator]

    Ar fi necesara interzicerea protestelor in aceasta perioada.
    Sa fie permise doar cand totul este bine.
    • -5 (19 voturi)    
      Interzicere proteste (Vineri, 26 martie 2021, 10:21)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      "Sa fie permise doar cand totul este bine." Pe 10 august mai e voie? Ca atunci precis o sa fie totul bine. Nu de alta, da sa stie din timp Dide, Angi, Bot, "Ceausescu", etc
      • +2 (14 voturi)    
        da, cele gen 10 august au voie (Vineri, 26 martie 2021, 12:16)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui atc

        nu-ti convine, cauta-ti alta patrie.
  • +8 (12 voturi)    
    privatizare Metrou (Vineri, 26 martie 2021, 9:42)

    kansas [utilizator]

    I.1 "METROREX" S.A.
    Art.1 Societatea Comercială METROREX S.A., denumită în continuare "METROREX”, este
    persoană juridică română, cu capital integral de stat, cu sediul în municipiul Bucureşti.

    Cum isi permite sidicatul Metrorex condus de Radoi sa aiba spatii comerciale de interes privat - ca nu impart profitul obtinut cu cetatenii - in zona de transport ? Mai mult, se obtureaza spatiul de trafic.
    Cred ca daca se doreste se pot desfiinta fara probleme gheretele sindicalistului Radoi. Nu imi aduc aminte ca el sa fie la baza construirii metroului din Bucuresti.
  • +11 (13 voturi)    
    hehe (Vineri, 26 martie 2021, 9:44)

    transpenibilus [utilizator]

    Famiglia PSD #ciumarosie a dat ordin de activare sindicatelor galbene.

    Cakatorii trebuie sa mearga peste sindicalistii imbuibati de la metrou, sa ii dea cu capul de sibe si sa-l scoata de ciuf pe Radoi la aer.

    La puscarie cu sindicalistii mafioti!!!!!
    Jo napot, PSD.
  • +7 (11 voturi)    
    Se va întâmpla ceva? (Vineri, 26 martie 2021, 9:49)

    chiciu [utilizator]

    As dori sa vad ce se va întâmpla cu astia. In situația asta de toata jalea. Chiar au voie sa inchida metroul in ditamai pandemia cand noi nu mai putem iesi din casa decat la program, pentru niste "spatii comerciale"? Sunt ale mamelor domniilor lor? Ii poate lua un pic al cu coarne?
  • +4 (16 voturi)    
    la strung, la saiba.. (Vineri, 26 martie 2021, 9:54)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. trantorilor.
    nu va convine, demisia si lasati pe altii care vor sa munceasca!
    • -1 (3 voturi)    
      . (Vineri, 26 martie 2021, 18:48)

      Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Ia explică-ne și nouă cum! Iei un ciuri-buri de pe stradă și îi zici: ”Hai, bă, să lucrezi la metrou! Că, deși nu ai lucrat vreodată acolo, o să te descurci tu. Nu contează că nu știi cu ce se mănâncă jobul ăla. Experiență? Calificare? Nu, bă, las că știm noi. Am propus eu pe chat la Hotnews și am primit niște like-uri, deci ești apt pentru metrou”.
      • -2 (2 voturi)    
        Nu mah, aia de la Metrou sunt un fel de Guru (Sâmbătă, 27 martie 2021, 8:52)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

        ai transportului feroviar subteran, un fel de Supermani ai mecanicii si electricitatii, niste Einstein ei cavernelor dublati de niste contopisti de suprafata demni de premiile Nobel pentru contabilitate si management.
        Hai sa fim seriosi, oamenii aia fac fix ce fac si aia de la CFR numai ca o parte din ei isi desfasoara activitatea partial in subteran. Absolut toti pot fi inlocuiti in mai putin de 6 luni si 80% din ei intr-o saptamana.
        • 0 (0 voturi)    
          . (Sâmbătă, 27 martie 2021, 10:37)

          Simbad [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Prietene, crezi că CFR geme de personal, pe care, gata, îl luăm și îl mutăm la metrou? Și ăia de la CFR bat din palme: ”Ieeei, ne mutăm la metrou!”. Ce sunt ăștia, oi, să le muți așa cum crezi tu? În cazul improbabil că ai muta de la CFR la metrou, ce ai face? Ai lăsa lipsă de personal la CFR și ai periclita funcționarea ălora? Sau i-ai face să intre și ei în grevă. Dar probabil că nu te-ar interesa, important pentru tine e metroul, că îl folosești, poate, mai des. Dacă gândești ce ai scris în comentariu, înseamnă că ești paralel cu lumea asta.
  • +6 (12 voturi)    
    sa fim seriosi (Vineri, 26 martie 2021, 9:59)

    liviu_ [utilizator]

    mafiotu pesedist a frut sa inchida bucurestiul... probabil pentru ca vor sa se imbolnaveasca bucurestenii ca apoi sa injure guvernul...

    d c nu a acceptat negocierea?! e clar ca scopul lui nu a fost aglomeratia! chiar nu avem justitie?!
  • +8 (12 voturi)    
    De ce nu pune nimeni (Vineri, 26 martie 2021, 10:02)

    R.Stoian [utilizator]

    liniile sub tensiune?
  • +16 (20 voturi)    
    Radoi ar trebui legat imediat (Vineri, 26 martie 2021, 10:03)

    stud69 [utilizator]

    pentru zadarnicirea combaterii bolilor, vezi mijloacele de transport STB in care oamenii calatoreau ca sardelele in dimineata asta din cauza grevei ilegale. Din cei care se vor infecta astazi vor muri cativa, cu siguranta.
    Oricum, Metrorexul e un cuib de securisti, cadre de nadejde sau odrasle de-ale lor, de aceea ar trebui destructurat, intr-un fel sau altul.
    Cei din galerie pot fi scosi usor cu o fumigena-doua. Iar Metrorexul , in conditii de pandemie, ar trebui militarizat, ca sa nu mai poata face greve.
  • -11 (17 voturi)    
    Metrorex nu e in stare de nimic (Vineri, 26 martie 2021, 10:08)

    Dedalus [utilizator]

    Totusi:
    - neinventarierea spatiilor nu i se poate imputa sindicatului
    - inexistenta unui contract poate fi o neregula contabila (desi nu stiu daca intre entitati private este necesar intodeuana un contract)
    - nu inteleg ce inseamna "dezavantajos pentru companie" - astea sunt vorbe aruncate.

    si mai sunt si ale fraze tendentioase.

    ===

    Si chiar daca ar fi asa, eliberarea unor spatii comerciale nu se face peste noapte, societatilor comerciale trebuie sa li se dea o perioada rezonabila pentru a elibera locul.

    In plus, incordarea muschilor din partea MEtrorex nu e o atitudine rationala. Asa au facut si primarii si au indepartat chioscurile, au denuntat contracte de salubritate fara a pune nimic in loc si asa mai departe.

    ===

    Este clara incultura conducerii Metrorex. Nu ca m-as fi asteptat la ceva cultura manageriala de la un popor de imbuibati pe spinarea propriilor copii. Pentru ca din imprumuturi traiesc asa bine romanii, iar imprumuturilea ale le vor da inapoi copiii lor.

    Nu ma aburiti cu pensiile speciale! Acelea reprezinta o foarte mica parte din datoriile acumulate de Romania!. Fiecare cetatean traieste mai bine decat i-ar permite munca sa.

    Metrorex ar fi trebuit sa se comporte ca un bun manager, nu ca un gadian de puscarie comunista!
    • +3 (5 voturi)    
      Daca tu ai fi proprietarul Metrorex (Vineri, 26 martie 2021, 15:31)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Cum ai proceda? Ai da un timp rezonabil de evacuare? Ai accepa ca sindicatul sa ia banii pe chiri in spatiul tau? Ai accepta ca cineva sa opreasca activitatea Metroului ca asa vrea printr-o greva"spontana".
  • +13 (17 voturi)    
    Astia nu ar putea fi incadrati la (Vineri, 26 martie 2021, 10:21)

    Ciprian1979c [utilizator]

    ''zadarnicia combaterii bolilor''? Ca asta fac, pur si simplu, in autobuze, lumea sta cu orele si se infecteaza? Adica, totusi e stare de alerta, nu faci tu greva, ''teleleu'', ca asa te ai trezit azi dimineata!
  • +3 (9 voturi)    
    s vina mascatii! (Vineri, 26 martie 2021, 10:24)

    cmariusalin [utilizator]

    chemate trupele speciale si bagati toti in dube si amendati
    vedem dupa aia daca mai fac gargara
  • +13 (19 voturi)    
    Politia si Jandarmeria dorm?! (Vineri, 26 martie 2021, 10:25)

    Metec [utilizator]

    Din cate stiu, blocarea abuziva a cailor publice de comunicatie este infractiune. In acest caz, infractiunea este flagranta, deci organele de ordine au dreptul sa intervina, in forta. Baietii rai sa fie incatusati si dusi la audieri, asa cum se proceda in cazul ”periculosilor infractori” de la #rezist, Dide si ceilalti. Unde-i lege, nu-i tocmeala!
  • +10 (16 voturi)    
    sper sa nu cedeze statul (Vineri, 26 martie 2021, 10:25)

    jescu [utilizator]

    Nu e normal ca la o societate care are pierderi consistente sa ia sindicatele banii din chiriile spatiilor si nu societatea. La fel in an de criza, si cand numarul de calatori scade masiv, sa ceara mariri de salarii. Nevoia de angajari se mai poate intelege daca au dat drumul la o noua magistrala de metrou, dar si veniturile au crescut probabil din numarul de calatori de pe acea magistrala.
  • +15 (17 voturi)    
    PAre ca la 10 august (Vineri, 26 martie 2021, 10:26)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Jandarmeria a fost mai „eficienta”. Acum vad ca a disparut!
  • +3 (9 voturi)    
    mda (Vineri, 26 martie 2021, 10:37)

    SoulSearcher [utilizator]

    OPRITI TARA..

    metroul din bucuresti nu mai functioneaza :DDDD

    de la Zimnicea la Horodistea si de la Beba Veche la Sulina, toata tara se opreste si citeste cum in capitala covidatilor metroul nu mai functioneaza din cauza unor mafioti care au pus stapanire pe intreg orasul...

    KEKT.. REKT... NEXT PLS
  • +6 (12 voturi)    
    securistii fac greva (Vineri, 26 martie 2021, 10:39)

    John_Re [utilizator]

    la metroul bucurestean.... la unul dintre cele mai mizerabile / insalubre retea de metrouri din europa si probabil din lume.

    dupa greva asta poate se gandeste cineva sa inceapa deratizarea / igienizarea pe acolo.
    • -3 (7 voturi)    
      s-avem pardon (Vineri, 26 martie 2021, 13:33)

      O.V. [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Metroul e mizerabil datorita unora dintre utilizatori. Nespalati fara nici un pic de simt civic.
      Cei care protesteaza acum sunt responsabili de altceva si anume de capusarea retelei. Capusele se extermina cu insecticid, sa le dam cu Flit deci(concediere in masa). Cit despre mizerie, matura si (ceea ce e mult mai greu) educatia sunt de obicei suficiente.
  • +11 (15 voturi)    
    o turma (Vineri, 26 martie 2021, 10:40)

    marr.io [utilizator]

    O turma de oi obosite in frunte cu magarul Radoi vor sa pape in continuare la cascaval. Niste nesimtiti si imbuibati care ar trebui scosi in suturi din subteran. Dar ce sa ceri de la niste oi blegi si fara creier care gandesc cu buzunarul! Bine ar fi ca Metrorex sa primeasca o subventie de la buget egala cu incasarile? Sa vedem de unde bani de salarii nesimtite.
  • +10 (14 voturi)    
    "Spontan" (Vineri, 26 martie 2021, 10:41)

    fdaniel [utilizator]

    Câtă spontaneitate are brațul înarmat al borfașilor pesede
  • +12 (18 voturi)    
    vechea placa cu protestul (Vineri, 26 martie 2021, 10:42)

    bigbrother [utilizator]

    cumva s-a intinat si acest cuvant..

    Sper ca acei sindicalisti si comercianti care au facut probleme azi sa fie amendati. De retinut ca Radoi n-a fost atat de tampit incat sa fie acolo, stie foarte bine ca ce fac aia acolo e de dosar penal. Nu inseamna insa ca nu umbla cu sar'na prin vecini, in special pe la PSD si cine ii mai este dator, ca doar nu credeati ca a ramas lider de sindicat atata timp fara sa fie sustinut puternic de x si y, cel mai probabil politicieni.

    Astept cu nerabdare urmatoarele zile si sper ca cei care sunt la guvernare sa nu dea inapoi, altfel ne intoarcem la ce a fost. Si as merge mai departe, trebuie modificata legea a.i sindicatele sa nu mai poata face acte de comert cu firmele pe care le reprezinta.
  • +12 (18 voturi)    
    Pentru cine stie (Vineri, 26 martie 2021, 10:48)

    My50cents [utilizator]

    Reagan vs flight attendants
    Exact asa ar trebui sa faca Drula acum
    Cu toate riscurile
    Sa taie raul fin radacina
  • +16 (22 voturi)    
    METROU (Vineri, 26 martie 2021, 10:49)

    STRANGER1 [utilizator]

    Bravo politicienilor care alaturi de cei cu interese din Metrorex...isi bat joc de calatori. GREVA ok..dreptul lor...dar NU.blocaj sine..250 persoane din mii de angajati..domn ministru interne..DORMITI!? domnnule prim ministru..a fost noaptea grea!??

    PULANEEEE..politie..jandarmi..si la treaba ..APLICATI LEGEA!!!!! ce stati...aammm uitat..stati pe banii nostrii..meserie de baza..si priviti!!!!

    PS- sigur diseara la ora 20.01 plini de entuziasm ne amendati pe trotuar..ca doar asta va pricepeti..altceva..doar sa priviti..sa CONSTATATI...
    RUSINE..noi vrem solutii..si nu sa PRIVITI!!!
  • -10 (18 voturi)    
    Diversiune, ca de (Vineri, 26 martie 2021, 10:57)

    Namaste [utilizator]

    obicei. Asa zisul "protest" convine guvernului, precis...
    • -1 (11 voturi)    
      Va fi folosit ca motiv pentru... (Vineri, 26 martie 2021, 14:10)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

      .. noile masuri de restrictionare si mai brutala a libertatilor omului. Toata lumea va fi fericita. Exact ca-n 1984 a lui Orwell.
  • -11 (15 voturi)    
    Paste fericit (Vineri, 26 martie 2021, 10:59)

    Namaste [utilizator]

    de Pesakh, lui Arafat & Co....
  • +20 (22 voturi)    
    Sa-mi explice si mie (Vineri, 26 martie 2021, 11:01)

    adevaratul [utilizator]

    Cineva de ce in vreme de pandemie 250-300 de martafoi au voie sa blocheze viata a sute de mii de oameni ca s-au trezit ei ca vor salarii mai mari, desi au primit majorari anul trecut si au deja venituri suficiente pentru munca depusa, de ce nu intervine politia si jandermeria in forta cu au intervenit in piata vitctoriei pe 10 august 2018, daca eram ministru de interne dadeam ordin politiei si jandermeriei sa intervina in cel mai violent mod posibil astfel incat in 30 de minute nu mai era niciun meltean de la metrorex pe linia de metrou. Rusine MAI, Rusine angajatilro Metrorex
    • +8 (16 voturi)    
      E mai rau - nici macar nu e pt salarii! (Vineri, 26 martie 2021, 12:19)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui adevaratul

      E pt sindicat si cine incaseaza plata chiriilor spatiilor!
    • +2 (2 voturi)    
      confuzie (Vineri, 26 martie 2021, 16:17)

      shurehand [utilizator] i-a raspuns lui adevaratul

      sindicatul are mai multe optiuni legale la un protest spontan, pe cand un miting ilegal, chiar daca e protest spontan, nu prea are multe obtiuni spre un sfarsit in bune conditii(adica fara confruntari), vezi protestele din UE
  • +7 (17 voturi)    
    Zadarnicirea combaterii bolilor! Art 352 (Vineri, 26 martie 2021, 11:03)

    mircea112 [utilizator]

    Suntem in stare de alerta, circulatia a fost restrictionata, tara arde iar sindicalistii zadarnicesc aceste eforturi blocand metroul si fortand lumea sa se aglomereze in mijloace de suprafata!!

    In cazul lor ar trebuii aplicata lege urgent:Art 352, Dacă fapta prevăzută în alin. (1) este săvârșită din culpă, pedeapsa este închisoarea de la o lună la 6 luni sau amenda
  • +10 (16 voturi)    
    cacanarilor!!! (Vineri, 26 martie 2021, 11:04)

    cristi_an [utilizator]

    RUSINE!!! cloaca de imbuibati
  • +13 (19 voturi)    
    Radoi (Vineri, 26 martie 2021, 11:08)

    MirceaIo [utilizator]

    Sa traiasca tov Radoi! Se foloseste de oameni sa is perpetueze afacerile. Nu le convine, pa! Au salarii foarte mari!
  • +15 (21 voturi)    
    Apropo ... (Vineri, 26 martie 2021, 11:13)

    Carcalete [utilizator]

    "aşezarea de obstacole pe linia ferată, dacă prin aceasta se pune în pericol siguranţa mijloacelor de transport, manevră sau intervenţie pe calea ferată, se pedepseşte cu închisoarea de la 2 la 7 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi." - art 332 Cod penal.
  • +8 (14 voturi)    
    mafia lui Radoi (Vineri, 26 martie 2021, 11:13)

    MirceaIo [utilizator]

    Sa facem si noi protest, beneficiarii! Hai sa nu mai mergem cu metrolul si sa ii lasam ingropati pe liniile de cale ferata impreuna cu liderul lor domnul mafiot Radoi!
  • +15 (21 voturi)    
    Sa intervina politia si sa-i aresteze !!!!! (Vineri, 26 martie 2021, 11:22)

    jenicaboierica [utilizator]

    Politia sa-si faca treaba!
    ANAF-ul sa-si faca treaba!
    Justitia sa-si faca treaba!


    Vrajeala cu protestul spontan nu tine, sunt mai multi comercianti din dughenele de pe peroane, rude ale celor de la metrorex.
    Trebuie sa ne facem bine odata pentru totdeauna!!!
    Cat o sa mai suportam sa fim furati, mintiti si manipulati?
    Ce tara vom lasa copiilor nostri ?

    Rusine metrorex(da, cu m mic) !!!
  • +7 (13 voturi)    
    Astia sunt (Vineri, 26 martie 2021, 11:24)

    EuInsumi [utilizator]

    esentialii aia care s-au vaccinat inaintea noastra..ihi
  • +12 (14 voturi)    
    demisia lor? (Vineri, 26 martie 2021, 11:38)

    KronosTM [utilizator]

    Dar daca sunt asa de nemultumiti, de ce nu li se accepta demissile in bloc? :D
  • +10 (20 voturi)    
    Atac la siguranța statului! (Vineri, 26 martie 2021, 11:46)

    Tutea [utilizator]

    Atât timp cât blochezi sau îngreunezi accesul la serviciu al militarilor (care execută misiuni de apărare a țării), polițiștilor (care veghează la respectarea legilor, excluzându-i pe cei corupți), personalului medical (și așa doborât de aglomerarea din spitale și presiunea tratării bolnavilor de Covid-19), lucrătorilor în structuri cruciale pentru funcționarea statului, răspunderea penală a inițiatorilor acestor blocaje a metroului bucureștean nu trebuie să se lase prea mult așteptată! Ce faceți, stimați guvernanți, vă șantajează mafia în sutane, vă șantajează mafia robelor, vă șantajează mafia din Ministerul de Interne, mafia PSD, AUR, UDMR... și cam toți cei care vor? Nu puteți să țineți o țară în mână? Nu sunteți în stare să luați nicio măsură? În an electoral, nu se poate. În anul dinaintea celui electoral, nu este posibil. Dacă nici la câteva luni de la alegerile parlamentare și locale nu sunteți capabili să stopați declinul României... plecați de la cârma acesteia. Ridicați-vă dracu ochii din urnele de vot! Gata, alegerile au trecut. Aveți în față cel puțin 3 ani în care să faceți ceva cu țara asta! Sunteți incapabili să conduceți o națiune, incapabili să impuneți reguli, incapabili să puneți în aplicare și cel mai fragil proces de reformă! Toate regulile stabilite azi mâine sunt revocate sau completate cu o sumedenie de excepții, la presiunile MAFIEI! Neputință scrie pe voi! Să vă intre bine în cap: NU AGRESORUL ESTE PUTERNIC CI VICTIMA ESTE SLABĂ! IAR VICTIMA SUNTEȚI VOI, TOȚI CEI COCOȚAȚI PE JILȚURILE PUTERII ȘI CĂRORA VĂ TREMURĂ VOCILE ȘI PICIOARELE CÂND MAFIA RIDICĂ TONUL! NEPUTINCIOȘILOR!
  • -13 (25 voturi)    
    Fog of war (Vineri, 26 martie 2021, 11:49)

    Mazeta [utilizator]

    Chiar mă întrebam ce fumigena vor scoate pentru a abate atenția de la Noile Restricții. Nemulțumirea oamenilor este o resursă ce nu trebuie irosită.
    • +4 (8 voturi)    
      nemultumirea (Vineri, 26 martie 2021, 13:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      oamenilor cu restrictiile duce la protestul mafiei impotriva inchiderilor gheretelor ilegale?! mai sa fie!!!

      also faptul ca aperi o miscare ilegala, organizata in interesul psd , tu fiind postac psdist nu face decat sa-mi confirme ca e o miscare organizata a psd!

      also merci ca o sa ma gandesc la tine de fiecare data cand joc RTSuri... sper sa vezi babe dezbracate de 90 de ani de fiecare data cand inchizi ochii si de fiecare data cand ti se scoala!
      • -2 (2 voturi)    
        scurt circuit (Vineri, 26 martie 2021, 17:45)

        O.V. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        De fiecare data cind se comenteaza un subiect important, mazeta e prezent doar ca ne arate ce inseamna un alogritm logic defect. A gasit tipul explicatia pentru scandalul Metrorex.
        Cind eram in liceu am scapat un calculator pe jos in pauza dintre ore si un coleg a calcat din greseala pe el. Dracovenia inca mai functiona, dar dupa traumatism 1+1 dadea 3. Asa si tipul asta, poti sa te uiti la comentariile lui pe marginea altor articole. Ce sa-i faci, la el da 3.
  • +18 (22 voturi)    
    Asta nu e protest, este santaj (Vineri, 26 martie 2021, 12:04)

    hash [utilizator]

    Alo, jandarmeria, pentru ce va platim ?!
  • +14 (20 voturi)    
    PSD in actiune (Vineri, 26 martie 2021, 12:23)

    tahomir [utilizator]

    gasca PSDista nu e de acord sa intre in legalitate, ei erau obisnuiti cu jaful, nu le convine ca vin unii sa ii opreasca.
  • +13 (17 voturi)    
    ... (Vineri, 26 martie 2021, 12:57)

    mihai_mi [utilizator]

    Sinecuristii contraataca! Cea mai proasta mutare pe care o puteau face. Se stie ca cel mai bine ca sinecurist este sa mergi pe burta si sa nu te ia lumea la ochi.
  • +11 (19 voturi)    
    ba serios... (Vineri, 26 martie 2021, 12:58)

    liviu_ [utilizator]

    d c nu sunt deja arestati astia?!
    d c se intervine asa greu?!

    daca se protesta impotriva distrugerii justitiei erau deja batuti si gazati de la 8 dimineata !

    oricum comunicatul psd a aratat, daca mai era nevoie, cine e de fapt in spatele acestei "greve"
  • +9 (13 voturi)    
    masuri forte (Vineri, 26 martie 2021, 13:11)

    O.V. [utilizator]

    In august 1981 Ronald Reagan a concediat 11375 de controlori de trafic aerian care au facut greva si care refuzau sa reinceapa lucrul si apoi le-a interzis pe viata sa mai lucreze in domeniu. Criza rezolvata, exemplu pentru urmatorii, trecem la urmatorul punct de pe agenda zilei. Un lider cu testicule.
    Daca protestatarii au fost identificati, nu ramane decit sa-i concedieze. Dar ma tem ca liderilor nostri le lipsesc nu doar testiculele.
    • -3 (7 voturi)    
      concedieri (Vineri, 26 martie 2021, 16:17)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui O.V.

      E foarte OK ce propui, urmand sa conduci tu si cu Drula ramele de metrou. De pe HN.
      • +2 (2 voturi)    
        ba s-avem iertare (Vineri, 26 martie 2021, 18:05)

        O.V. [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Nu o sa le conduc eu ca nu ma pricep. Daca te pricepi si te intereseaza, ai o sansa.
        Daca citesti despre evenimentul pe care l-am mentionat ai sa vezi ca nici in SUA nu a fost usor initial, s-au adus controlori de trafic militari, controlori civili care nu participasera la greva, personal din ate structuri non federale. Sunt sigur ca nu toti grevistii de la Metrorex sunt mecanici de metrou si daca s-ar scoate la concurs posturile astea, s-ar gasi oameni interesati avind in vedere ca sunt bine platiti.
        Ce preferi in final: metrouri in depou pentru ca liniile sunt blocate de mafioti sau metrouri in depou pentru ca nu ai mecanici? Eu personal prefer a doua varianta. Daca ai o gangrena la un deget, trebuie sa-l amputezi, chiar daca o sa trebuiasca sa te descurci numai cu noua.
        Daca amini decizia oa sa trebuiasca sa te descurci numai cu 5.
        • +1 (1 vot)    
          concedieri (Vineri, 26 martie 2021, 20:19)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui O.V.

          1. Intrucat ideea cu concedierile iti apartine tie, era normal sa ma gandesc si ca ai solutii.
          2. Intrucat nu avem separat un metrou militar, de la care sa se preia personal, comparatia cu aeroporturile din SUA e superflua.
          3.Intrucat trebuie ceva scolarizare ca sa conduci o rama de metrou, sigur la concurs se vor prezenta multi. Vietnamezi.
          4. Ideea cu metroul in depou e OK., dar eu cred ca numai o Drula putea sa declanseze razboiul cu "mafiotii" in plina pandemie, ca sa oblige oamenii sa se-nghesuie, recunoscatori, in autobuze/troleibuze.
          5. Intrucat nu au mai ramas multe domenii in care sa se instaleze haosul, merita incercat pana la capat. Ma bizui pe actuala coalitie.
  • -10 (16 voturi)    
    niciun om politic nu a castigat vreodata... (Vineri, 26 martie 2021, 13:24)

    demaGOGU [utilizator]

    ...undeva pe glob, un raport de forta in strada cu angajatii cailor ferate: Drula (nefericit nume...) va afla asta pe proopria piele.
    • +5 (7 voturi)    
      Asa au spus si minerii (Vineri, 26 martie 2021, 15:35)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      din UK in ani 80 , si ia "batut" Margaret Thatcher de nu s-au vazut .
      • +2 (2 voturi)    
        pai si 10 August ce zice?? (Vineri, 26 martie 2021, 16:10)

        shurehand [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

        pai si 10 August ce zice??
  • -8 (14 voturi)    
    Nu mai inteleg (Vineri, 26 martie 2021, 13:43)

    exis [utilizator]

    Pai nu era cool sa protestezi?
  • +11 (13 voturi)    
    daca peste doua saptmani (Vineri, 26 martie 2021, 13:44)

    programatoru [utilizator]

    cand numarul celor care s-au inghesuit azi in autobuze si tramvaie vor creste numarul de infecati/pacienti la ATI oare cine va plati?

    mafia PSD-RADOI? sau tot precum salariile metrorex subvenctie de la stat?
  • +13 (17 voturi)    
    Automatizarea e solutia (Vineri, 26 martie 2021, 13:44)

    doc_brown [utilizator]

    Cred ca e momentul sa ne uitam spre automatizare. Vanzatorii de bilete oricum sunt redundanti, iei niste metrouri si sisteme self-drive (cum sunt prin alte tari din Vest) si aia e .. negociezi contractul de mentenanta cu firme private si gata.
    • +4 (4 voturi)    
      Magistrala M5 (Vineri, 26 martie 2021, 15:10)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui doc_brown

      Ultima linie M dată în folosință, anume linia M5, este din categoria celor automatizate. Pe această magistrală pot circula și garnituri automatizate, fără mecanici-conductori la bord. Din păcate, licitațiile pentru garnituri noi care să deservească linia M5 au exclus varianta automatizată. Nu am aflat motivele pentru care au fost ocolite sistemele self-drive optimizate pentru linia M5.
  • -10 (20 voturi)    
    Ultimile sindicate care mai conteaza (Vineri, 26 martie 2021, 14:03)

    all23 [utilizator]

    Pentru cei care aplauda masura guvernului , sau injura sindicalistii, le doresc sa ajunga sclavi .

    Nu comentez faptul ca unii din liderii lor sunt corupti , insa desfintarea sindicatului ( taierea finantarii e una din ele, venita dupa refuzarea colectarii taxelor de la membri de sindicat de catre angajator ( tot cadou oferit de GALBENII de la guvernare ...)
    • +2 (4 voturi)    
      Nu e privat (Vineri, 26 martie 2021, 17:31)

      RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui all23

      Voi sunteti functionari publici, nu lucrati la privat. Nu va taie nimeni salariile si sursele de venit ca sa faca profit mai mare. Vi le taie ca sa nu mai inghititi banii platitorilor de taxe din toata tara. Pana una alta, noi suntem deja sclavi: sclavii metrorexului si a altor paraziti de genul. Mai aveti si tupeu sa vorbiti de sclavie. Noaptea mintii...
    • 0 (0 voturi)    
      Sindicatul (Sâmbătă, 27 martie 2021, 8:56)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui all23

      trebuie sa se finanteze din cotizatiile membrilor si din alte surse , nu din banii contribuabilor. Nu se poate autofinanta , la revedere.De ce sa colecteze "taxele de membru" angajatorul ? Ce treaba are angajatorul cu asta , sindicatul trebuie sa se descurce.
  • -5 (7 voturi)    
    ... (Vineri, 26 martie 2021, 14:22)

    John.Doe [utilizator]

    Ca de obicei, Romania iar ii lovita de fii ei.
  • +2 (2 voturi)    
    . (Vineri, 26 martie 2021, 18:26)

    Elfu [utilizator]

    observ ca nici politia si nici jandarmeria nu isi fac treaba ...

    sunt si ei in greva ?
    isi manifesta solidaritatea cu Radoi ?
  • -1 (1 vot)    
    ma enerveaza si pe mine practica METROREX dar... (Sâmbătă, 27 martie 2021, 7:57)

    mbembe [utilizator]

    sindicatul metroului e PSD, PSD e opozitie...
    de ce romanii sustin opozantii belorusi, rusi, chinezi, sirieni, din america latina si atat de imdiferent ii trateaza pe asupritii locali? de ce nu cereti eliberarea lui Dragnea????


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by