Ministrul Transporturilor: Circulația metroului a fost reluată de vineri seară - UPDATE

de I.H.     HotNews.ro
Vineri, 26 martie 2021, 18:37 Actualitate | Esenţial


Protest la metrou
Foto: Hotnews
Circulația metroului, blocată vineri de protestele sindicaliștilor, care s-au așezat pe șine, a fost reluată vineri seară, a anunțat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, după ce prefectul Capitalei, Alin Stoica, a spus, la finalul discuțiilor cu reprezentanții sindicatelor de la metrou și ai Metrorex, că traficul subteran va fi reluat de sâmbătă.

UPDATE 22.25: Și Metrorex a anunțat pe pagina sa de Facebook că circulația a fost reluată de vineri seară, începând cu ora 22.00.

”Protestul spontan de la metrou a fost suspendat. Astfel, informăm publicul călător, că astăzi, 26.03.2021, începând cu ora 22:00, circulația trenurilor de metrou este reluată în siguranță și conform graficelor obișnuite pe toate magistralele.
Dorim pe această cale să prezentăm încă o dată scuze bucureștenilor pentru situația întâmpinată la transportul public subteran și le mulțumim pentru înțelegere”, arată mesajul Metrorex.

UPDATE 22.00: ”S-a reluat de vreo jumătate de oră, dar a durat. Sunt proceduri de punere sub tensiune, trebuie sa meargă un tren gol pe linie. În acest moment s-a reluat”, a declarat Cătălin Drulă, la Digi24, la ora 22.00

Anunțul prefectului Bucureștiului, la finalul discuțiilor:
  • "Circulația va fi reluată de mâine dimineață. Înțeleg că tehnic nu este posibilă reluarea circulației din acestă seară.
  • Eu nu sunt implicat în negocierile sindicate-Metrorex, doar am mijlocit întâlnirea pentru a putea fi reluată circulația"
Sindicaliștii au afirmat, la finalul discuțiilor că "nu are rost" să mai dea drumul metroului vineri, ”pentru jumătate de oră” și că de fapt nemulțumirile majore care i-au îndemnat la protest ar fi ”deficitul mare de personal” și teama că salariile vor fi reduse.
  • ”Am stabilit ca săptămâna viitoare să ne vedem zi de zi. Deficitul a ajuns numai săptămana asta la 1.200 de oameni, înseamnă deficit de 25%. Ajunsesem în poziţia în care să ne fie frică să ne mai facem treaba din lipsa fondurilor sau personalului şi să nu ajungem, Doamne fereşte, la puşcărie sau să suferim vreun accident. Domnii Cîţu şi Drulă au făcut o lege a bugetului care blochează activitatea Metrorex. Revendicările sunt să nu ni se mai micşoreze salariile, pentru că este dreptul nostru salarial. Noi nu vrem să ni se ia banii”, a spus un sindicalist participant la negocieri.
La discuțiile cu prefectul au participat reprezentanții Sindicatului Liber Metrou – USLM din METROREX S.A. și ai Confederației Naționale a Sindicatelor Libere din România- Frăția - CNSLR Frăția, conducerea METROREX S.A. și "reprezentanți ai lucrătorilor din subteran".

Vineri seară, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, le-a cerut scuze bucureștenilor pentru că zeci de miniștri ai Transporturilor "au lăsat să se formeze un buboi enorm, o mafie la metrou" și a avut un mesaj tranșant pentru "liderul de cartel" Ion Rădoi: "S-a terminat, ceea ce ai făcut zeci de ani nu mai merge!". Ministrul Transporturilor a mai spus că autoritățile de ordine publică trebuie să își facă treaba și să intervină "pentru a elibera șinele de acești ilegaliști", astfel încât circulația metroului să fie reluată.

Circulaţia metroului este blocată din cauza unui protest spontan al sindicaliştilor, care vineri dimineață au coborât în tunel, la staţia Piaţa Unirii, pe calea de rulare, şi au împiedicat pornirea la timp, conform programului normal, a trenurilor de pasageri, anunţă Metrorex, care precizează că din cauza acestei acţiunii, liniile de metrou nu pot fi puse sub tensiune.

Conform Metrorex, deşi afirmă că au o listă de revendicări, sindicaliştii au refuzat orice dialog. Sindicaliştii s-au aşezat pe şine şi scandează ”Demisia!”.

Protestul are loc la o zi după ce conducerea Metrorex a dat ca termen limită data de 2 aprilie pentru eliberarea spaţiilor comerciale de la metrou, administrate de firma sindicatului.

Greva spontană reprezintă „o acțiune ilegală care dă peste cap viața unui întreg oraș”, a declarat vineri dimineață ministrul Transporturilor Cătălin Drulă. Ulterior, el a anunțat că a depus plângere penală la DNA împotriva celor responsabili pentru blocarea metroului bucureștean astăzi.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17541 vizualizari

  • +29 (39 voturi)    
    bode si conducerea mai sunt doar niste viermi (Vineri, 26 martie 2021, 18:41)

    qwerasdf [utilizator]

    actioneaza doar la ordine politice...

    s-a putut actiona impotriva cu bate si gate impotriva femeilor, copiilor, batranilor la 10 august...

    dar impotriva unor bombardieri, cocalari, frecatori de menta care zadarnicesc combaterea pandemiei si provoaca pagube de zeci de milioane de euro... nu se poate! bode? demisia, vierme!
    • +16 (20 voturi)    
      au incurajat un atac la siguranta nationala (Vineri, 26 martie 2021, 21:29)

      Flo1 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      1. e oprit metroul folosit de milioane de oameni, care nu mai pot ajunge la servici, multe cu implicatii majore la nivel national si international.

      2. cei care vor sa ajunga totusi se imbulzesc in autobuze, unde nu mai pot respecta distanta de 1.5. o parte din ei se pot imbolnavi grav si chiar muri sau sa transmita altora care pot muri din cauza asta.

      3. totul de la o ceata de bronzati care rad si danseaza fara masti pe liniile de metrou. mai ramanea sa faca mici si ministrul de interne sa le aduca bere.

      in contrast pe 10 august au batut si gazat copii, batrani, femei care stateau pe trotuare linistiti si se uitau de acolo.
      • -4 (6 voturi)    
        Mai baiete (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:29)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Flo1

        Mai baiete, esti hazliu..dar banuiesc ca nu-ti dai seama:

        la 1) introducere fulminanta, putin agramata (servici)...dar hey..."milioane de oameni" "implicatii majore la nivel national si international."
        ;-)) Kouuuu-kooooo!

        la 2)"se calca in picioare, se calca in fund, se calca asezat, se calca culcat, se calca in 69", "copilasul se ruga cu ambele maini ridicate si se tinea de bara subreda"
        Klar, Klar ca vaca! Farmaciile se inchid noaptea?


        la 3) "bronzatii" aia fac metroul sa se miste. Produc ceva pentru societate. Matale produci (h)ilaritate!

        Finalul e apoteotic: ai dreptate : pe 10 august pietrele din pavaj sareau singure catre jandarmi... pubelele de gunoi isi dadeau singure foc, trecatorii pasnici se mirau de ce!

        Baga, baga, veselesti populatia...si e pacat ca nu-ti dai seama.

        PS: Da, am aflat: farmaciile sunt deschise. Sanatate!
        • +2 (4 voturi)    
          Inteleg vehementa ta legată de simpatia (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:39)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Privind Hoții și criptocomunistii tai iubiți

          Însă

          După 2024 când nu mai ajung in Parlament vei iubi Aurul ?
      • 0 (2 voturi)    
        gazare (Sâmbătă, 27 martie 2021, 22:46)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Flo1

        "...pe 10 august au batut si gazat copii, batrani, femei care stateau pe trotuare linistiti si se uitau de acolo". Cateva intrebari:
        - Inainte de a deschide gura si de a ne aduce lumina, macar stii ce-nseamna " a gaza"?
        - Si daca tot era un miting neautorizat, oare ce cautau pe-acolo " copii, batrani, femei"?
        - "...stateau pe trotuare linistiti si se uitau de-acolo." La ce? Era cumva anuntat un spectacol pentru persoane marginalizate?
        - daca tot comemorati anual evenimentul, poate ar trebui scris August( cu litera mare!) Ce zici?
    • -22 (26 voturi)    
      Bine, ii bati pe toti ! Da' cu metroul cum faci? (Vineri, 26 martie 2021, 21:38)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Bine, ii bati pe toti salaraiatii de la metrou: "bombardieri, cocalari, frecatori de menta care zadarnicesc combaterea pandemiei si provoaca pagube de zeci de milioane de euro." !

      Da' cu metroul cum faci mai #rezistica?
      Faci un site cum ai rezolvat cu autostrada? Faci un (o) App si te plimbi cu ea?
      Poate angajezi #rezist, pe salariul minim, fara nenorociri de sindicate, sa primeasca un leu in plus. Sa munceasca cat trei si sa tina 5 bugetari in spinare?....dar stai...in afara de feisbuci, #rezistii nu prea se pricep la nimic.
      • +1 (3 voturi)    
        nu-i bati (Sâmbătă, 27 martie 2021, 7:26)

        Loyola [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        dar ii evacuezi cu jandarmii si repornesti metroul . Apoi calculezi pagubele si le faci frumos un proces prin care le recuperezi. Si , daca se poate ( ca nu stiu ce contine contractul lor colectiv de munca) mai si concediezi dintre ei.
        Oare cum ar fi ca si cei din mediul privat sa refuze sa plateasca taxele si impozitele?
      • -1 (1 vot)    
        bre... intamplator, fyi, sunt inginer (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:11)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        cu specializare in transporturi (si chiar pe cai ferate / material rulant si operational);

        Tu ce stii sa faci? (lasa-le pe alea cu intinsul mainii si datul din "clanta", ca nu se pun la socoteala). Ai vreo cunostinta legata de tehnologia activitatilor statiilor de cale ferata? stii ce e ala inversorul de mers IR21? stii ce aia o jonctiune? stii ce presupune o incrucisare? stii ce e aia joanta? bandaj?
        • 0 (4 voturi)    
          Asa, si? De ce nu lucrezi la Metrou? (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:28)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

          Asa, si? De ce nu lucrezi la Metrou? La Tesla? La CFR?
          Iti spun eu de ce: nu da nimeni doi lei pe competentele tale; ai facut facultatea pe puncte si pe spagi...dupa cum se vede din postarea ta de mai sus.
          Asta, in cazul in care ai ajuns sa termini o facultate...dar in Romanika e plin de prosti cu diplome care au ca singurta competenta "navigarea pe feisbuci".
          • +3 (5 voturi)    
            Dacă ne spui care e competentă ta (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:41)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Dar animata de buna credința atunci are sens ce tastezi, altminteri ești un suparat al sortii plătit de Kiseleff 10
          • +2 (2 voturi)    
            eu iti zic ca am habar despre domeniu (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:44)

            qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            iar tu ma intrebi de ce nu lucrez la NASA...

            iti dai seama cat ridicol esti?
            • -1 (3 voturi)    
              Ai habar de "caluse si catuse", atat (Sâmbătă, 27 martie 2021, 13:15)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

              Ai habar de "caluse si catuse", atat. Nu ai aratat nimic mai mult.
              Iar "habarul" ala al tau se limiteaza strict in a dori sa moara capra vecinului, manifestarea tipica #rezist
              Iti reamintesc "habarul" din prima ta postare, mai Bula: "dar impotriva unor bombardieri, cocalari, frecatori de menta care zadarnicesc combaterea pandemiei si provoaca pagube de zeci de milioane de euro... nu se poate! bode? demisia, vierme!".
              Asta esti, intelegi, un biet psihopat, nimic mai mult...asta-i "habarul" tau, asta-i datul tau. Nu poti mai mult.
              • 0 (2 voturi)    
                Admin Hotnews (Sâmbătă, 27 martie 2021, 19:33)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Comentariul de mai sus a fost corect moderat ?
      • +2 (2 voturi)    
        Armata se va descurca (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:13)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Însă credeam ca Legea și Ordinea sunt prioritare pentru PNL, m am înșelat !
        PNL = P$D isti mai prosti
  • +38 (44 voturi)    
    De ce nu e USLM/Radoi la puscarie? (Vineri, 26 martie 2021, 18:47)

    emil bobu [utilizator]

    Au comis un act de terorism astazi, au produs prejudicii uriase in tot orasul, de ce nu sunt la puscarie?

    Romania continua sa fie o bataie de joc.
    • +12 (16 voturi)    
      un stat de drept (Vineri, 26 martie 2021, 21:28)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      nu negociaza cu cei care terorizeaza populatia.
    • -7 (11 voturi)    
      Hmmm (Sâmbătă, 27 martie 2021, 1:15)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Drepturile sindicatelor sunt legale.
      Stalinistii nu inteleg asta...
    • -1 (1 vot)    
      Cata naivitate! (Sâmbătă, 27 martie 2021, 11:11)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      In calitate de fost deputat pedesere. D-l Radoi are imunitate pe viata!


      Nu are cum sa ajunga la puscarie ...
    • 0 (0 voturi)    
      io=daR (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:46)

      Iaca [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Io,io-daR cu dar din musuroi de euroi pt.randurile unu-doi...!
      Cand se opereaza subteran se chiama serviciu' in subteran...cu Io-daR ca amnar !
      Panta rhei !
  • +37 (47 voturi)    
    Jandarmii au avut actiuni in forta asupra100.000 (Vineri, 26 martie 2021, 18:48)

    rov [utilizator]

    de oameni ce luptau pentru libertate, cinste si corectitudine...
    In schimb 200 de figuranti trimisi de mafia sindicalista i-a blocat in unitati...
  • +14 (22 voturi)    
    Jandarmii au avut actiuni in forta asupra100.000 (Vineri, 26 martie 2021, 18:48)

    rov [utilizator]

    de oameni ce luptau pentru libertate, cinste si corectitudine...
    In schimb 200 de figuranti trimisi de mafia sindicalista i-a blocat in unitati...
  • +6 (10 voturi)    
    "Discomfortul" creat (Vineri, 26 martie 2021, 18:50)

    VOX. [utilizator]

    ...
  • +35 (41 voturi)    
    Mulțumesc (Vineri, 26 martie 2021, 18:51)

    spirache [utilizator]

    Mulțumesc pentru milostenie, drag sindicat USLM! Mulțumesc că pentru a-ti rezolva bișnița de la metrou, intempestiv azi dimineață m-ai întâmpinat cu gratiile trase, m-ai făcut sa merg cu câteva autobuze ultra-supraaglomerate în care puteam auzi doar respirații greoaie și ropote grave de tuse seacă. Mulțumesc pentru empatie! #noulCozma
    • -22 (26 voturi)    
      Daca-i bun metroul, pastreaza-l ! (Vineri, 26 martie 2021, 21:54)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Daca-i bun metroul, pastreaza-l !

      Daca-ti place fara metrou, prijina-l pe Drula. Cand a venit, a preluat un metrou functional, sigur, decent si extraordinar de ieftin pentru populatie.
      NU i-au placut toate astea si, in numai cateva luni, Drula aproape ca a scos de pe sina metroul. Este evident ca nici tie nu-ti plac...asa ca succes la mersul cu autobuzul! Sau, cu biki!
  • -27 (39 voturi)    
    La final (Vineri, 26 martie 2021, 18:55)

    Mazeta [utilizator]

    Toată lumea pare mulțumită. Negocierile (sanchi) s-au încheiat. Înapoi la pandemie și capul la cutie!
  • +25 (29 voturi)    
    cu alte cuvinte santajul a reusit... (Vineri, 26 martie 2021, 19:00)

    liviu_ [utilizator]

    bravos...
    si-au mai batut o zi de bucuresteni,
    au "incurajat" si raspandirea virusului
    si pentru asta sunt "pedepsiti" cu niste negocieri in care vor dori ca satul sa ignore economia de piata si sa lase sindicatul sa controleze (prin metode doar de ei stiute) cine vinde la metrou!

    super!
    ba nene... noi suntem prosti frate...
    doar prostii mai respecta legea in tara asta!
  • +22 (28 voturi)    
    Deci e tot vorba de bani. (Vineri, 26 martie 2021, 19:04)

    feroviarul123 [utilizator]

    Pai hai sa ne program si noi pentru o zi de blocat metroul sa ne dea si noua bani. Rog provincia sa se programeze în weekend ca noi bucureștenii ne ducem la munte.
    • +16 (20 voturi)    
      ma bag (Vineri, 26 martie 2021, 20:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      cand si unde?!
      hai ca daca ne strangem suficienti facem si noi un ban necinstit si nu ne face nimeni nimic!
  • +26 (34 voturi)    
    mincinosilor (Vineri, 26 martie 2021, 19:08)

    marr.io [utilizator]

    in fiecare statie avem paznic la turnicheti, paznic pe peron, vanzator de bilete" si inca un vanzator de bilete in zona turnichetilor inainte de intrarea in statie. De ce? Cate astfel de organizari aiurea sunt la metrou? Un audit care vizeaza modul de organizare/functionare a metroului cand se va face? Parerea mea, sunteti prea multi si platiti prea bine pentru ce faceti. Pai voi sunteti platiti mai bine decat minerii care CHIAR LUCREAZA IN SUBTERAN. Fir-ati ai dra.cu de imbuibati! Vreau sa primesc si eu spor de subteran ca ies la pensie mai devreme pentru orele pierdute in metrou. Putorilor!
    • -9 (11 voturi)    
      Nu merge, prietene. Spor de "subteran" (Sâmbătă, 27 martie 2021, 0:53)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

      Nu merge, prietene. Spor de "subteran" se primeste DACA lucrezi la metrou. Ce faci matale, like-uri pe feisbuci NU SE CALIFICA! Iaca d-aia!
      Da' ca tot veni vorba, nu vrei un salariu bun?

      Uite, Metrorex are functii libere...nu te inscrii? Dar vai, again, trebuie sa stii sa faci ceva...ceva in plus decat feisbuci si sa aprinzi luminita telefonului.
      • +1 (3 voturi)    
        Hotnews nu e FB (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:14)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Sau deprinderea ta de Acolo înseamnă câ peste tot e FB ? Încearcă la rapel sa nu utilizezi Sputnik, cere Moderna
    • +2 (2 voturi)    
      de retinut (inafara de radoi in catuse!): (Sâmbătă, 27 martie 2021, 7:06)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

      la stat, cei mai multi taietori de frunza la caini, cu salariile si sporurile cele mai grase, nu sunt la vedere, stau linistiti la fereala, doar plebea interactioneaza cu publicul.
    • 0 (0 voturi)    
      spor de subteran (Sâmbătă, 27 martie 2021, 22:58)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

      "Vreau sa primesc si eu spor de subteran". Avand in vedere ca-l vom primi toti, la un moment dat, ( la coborarea in el), eu zic sa fii atent la ce-ti doresti, ca, Doamne fereste...
  • +33 (39 voturi)    
    DOSARE PENALE RAPID (Vineri, 26 martie 2021, 19:13)

    cristian.l [utilizator]

    mai si stam la discutii, .... daca era dincolo aruncau cu fumigene de ii nenoroceau si ii duce pe toti la zdup ,,,,
    Autoritatile de acolo nu stau pe ganduri cand nu se respecta legea scot bulanele si iti dau pe spate de iti merg fulgii si iti iasa democratia pe ochi si nu mai comenteaza nimeni nimic.
    Autoritatile cu mainele in san..... cu bulanele pe ei ca nu e Metrorex-ul lor.
    RADOI trebuia sa fie interogat la ora asta de incitare a angajatilor Metrorex - jos cu mafia din Romania.

    Drula pe ei si daca e nevoie venim sa dam mafia jos asa cum au venit minerii acum venim si noi sa punem bulanele pe hotii si mafiotii din tara asta.
    Ai toata sustinerea noastra si nu suntem putini.... noi suntem cei cinstiti ce ne dorim o tara curata si frumoasa!
    • -3 (3 voturi)    
      ....ca Stan cu Fluierul ! (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:37)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      Matale esti ca la sezatoare, asa-i? O tii ca Stan cu Fluierul !
      ------------------
      "noi suntem cei cinstiti ce ne dorim o tara curata si frumoasa!"
      --------------------

      Nu prietene, nu sunteti nici cinstiti si nici nu va doriti o tara frumoasa.
      ---------
      Despre "cinste" la #rezisti
      - furati toti de rupeti, in cardasie cu angajatorul: Salariul minim + restul, pe sub masa. Ai auzit de schema asta?
      - aia dintre voi care mai stiu sa faca ceva (foarte putini)...se angajeaza la lucrari la negru, fara sa plateasca un leu taxe
      - diaspora (majoritatea #rezisti) NU platesc un leu taxe in Ro, dar au copiii pe alocatie de stat, la scoli de stat, etc
      - unii dintre aia 25% care nu sunt analfabeti functionali o vanturati prin facultati ciudate la Cuca-Macaii, faceti "doctorate" cu alde Lemn-Tanase (Vezi Oprea!) pe "securitate nationala" (hahaha)....si o tineti asa, cu mici furaciuni de la stat cate doua decenii...ajungeti la 40 de ani si nu ati avut nicio slujba platita in viata voastra.
      - IT-istii nu platesc impozite...asa au ajuns IT-isti toti aia care reusesc sa priceapa ca mouse-ul NU se musca...asta nu-i furt?

      Mai am 500 de exemple de furt #rezist generalizat...voi sunteti aia "cinstiti"? Pe langa voi, pana si Lenuta de Plescoi pare cinstita...aia macar a avut curajul de a face ceva.

      ----------
      Despre "ne dorim o tara curata si frumoasa!"

      Nu prietene, va doriti o tara mai jegoasa ca acum, dar sa fiti voi la butoane. OSUL, asta-i tot ce va doriti...deocamdata nu ati ajuns la el. Situatia de acum: daca doreati un metrou imbunatatit, asteptati ca justitia sa se pronunte si NU faceati presiuni aiurea pe cei ce tin in functiune un metrou decent si - probabil - cel mai ieftin din Europa. Voi va doriti OSUL - acum si la ora asta - stiti bine ca daca nu apucati acum, nu mai apucati niciodata...va ajunge din urma incompetenta proprie.

      Nu va doriti "justitie independenta", vreti "justitie" in varful pixului lui Johannis.
      Etc.
      • 0 (0 voturi)    
        Mi as dori o confruntare televizata cu tine (Sâmbătă, 27 martie 2021, 11:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Nu sport de contact ( deoarece in cinci secunde ai fi mai bun) ci in sportul Principiilor. Tu aperi întunericul , eu slujesc Lumina
        • 0 (0 voturi)    
          lumina (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:19)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          "....eu slujesc Lumina". Grozav! Daca ziceti ca aveti slujba in domeniu, nu cumva aveti si o oferta avantajoasa, ca tocmai ce trebuie sa-mi schimb furnizorul?
    • -1 (1 vot)    
      "...cu bulanele pe ei" (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:04)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      "Autoritatile de acolo nu stau pe ganduri cand nu se respecta legea scot bulanele si iti dau pe spate de iti merg fulgii si iti iasa democratia pe ochi si nu mai comenteaza nimeni nimic."
      De precizat: Cu o mica exceptie, pe 10 august, cand e pauza! Sa n-ajunga , cumva, aia de "dincolo", si ei, in gura ieuropei!
  • +20 (24 voturi)    
    Toți ăștia care se cred... (Vineri, 26 martie 2021, 19:13)

    Observator roman [utilizator]

    ...buricul pământului clachează când au în față oameni cu care nu pot fi „pe felie” și care au mobilizat opinia publică într-atât încât să fie cu ochii pe justiție ca să nu poată scăpa vreun vinovat.
    Asta e „rețeta”. E simplu.
  • +21 (25 voturi)    
    Lol (Vineri, 26 martie 2021, 19:22)

    mitg [utilizator]

    Sa fie dati afara si gata.
    • 0 (0 voturi)    
      dati afara (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:24)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Solutia ta din propozitie e posibila, desi condusul unei rame de metrou de pe HN e ceva mai dificila. Poate incerci sa ne explici cum, in a doua propozitie. Iti cer prea mult?
  • +27 (33 voturi)    
    Tara lui papura voda! (Vineri, 26 martie 2021, 19:30)

    mircea112 [utilizator]

    Niste excroci pun mana in gatul tzarii si fac ce vor ei, iar tara accepta!

    La ce avem nevoie de Nato? Daca pe noi ca tara ne intimideaza 100 de puslamale!? Noi nu putem sa ne aparam de 100 de angajati la metrou, fac ce vor ei!

    Iar asta poate fi un exemplu pentru oricine, te strangi 100 de insi si excrochezi statul, iar statul, cedeaza!

    bravo....
    • +29 (35 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 26 martie 2021, 19:48)

      [anonim] i-a raspuns lui mircea112

      • +1 (3 voturi)    
        Croncanii care au întunecat linia de metrou (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:16)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui

        Și ziua bucureștenilor nu sunt milionari.La Kiseleff 10 sunt milionarii care au cerut croncanilor sa intunece ziua oamenilor de ieri
    • 0 (0 voturi)    
      Excroci? (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:12)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      Daca, atunci cand vorbesti de "excroci si puslamale", te referi, cumva, la guvernul Romaniei, sa stii ca nu-i frumos! Putin respect, chiar daca ai dreptate. Oricum, incearca si cu "s" in loc de "x". Da bine la imagine!
  • +26 (30 voturi)    
    apropos... (Vineri, 26 martie 2021, 19:31)

    liviu_ [utilizator]

    doar ca idee...
    cam d c sa mai respecti masurile anti-pandemie cand sindicatele au facut azi cel mai mare focar de raspandire de covid19 (da, chiar mai mare decat slujbele sc bor srl) si totul de termina cu "nu or sa fie sanctiuni disciplinare pana la terminarea negocierilor?!

    adica daca eu sunt bou si respect legea e ok, dar daca nu respect legea si fac scandal si "ajut" virusul, e la fel de ok daca mai strang cu suficienti ca mine si atunci guvernul nu ma sanctioneaza?!

    WTF man?! WTF?!

    sigur aici e metrorex, nu guvernul efectiv si ramane de vazut daca guvernul o sa cedeze sau nu... dar daca acum se cedeaza in fata MAFIEI sindicatelor... e clar ca bucurestul nu e condus de nicuros dan, nici macar de firea, ci de mafie !
  • -19 (33 voturi)    
    Drula e terminat (Vineri, 26 martie 2021, 19:34)

    AndyXXX [utilizator]

    In momentul asta nu mai iese de la negocieri decat dupa ce e de acord cu pozitia sindicatelor. De duminica se intra in restrictii, oamenii sunt cu nervii la pamant, practic orice inchidere a metroului risca sa duca la proteste majore si caderea imediata a guvernului. O sa le dea Drula la baieti si salarii si spatii si sporuri si ce le mai cer ei, numai sa nu inchida iar activitatea.
    • +10 (20 voturi)    
      gresesti (Vineri, 26 martie 2021, 20:02)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      metroul nu-l inchide ministrul transporturilor, ci radoi!
      si ura, dupa cum ar fi trebuit sa vezi si azi, nu a fost importiva guvernului, ci a sindicatelor!
      • -8 (12 voturi)    
        Nu conteaza cine il inchide (Vineri, 26 martie 2021, 21:05)

        AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Daca sta inchis mai mult de 2-3 zile, toata lumea aia care azi a injurat sindicatele o sa injure ministrul. Fiindca de mecanici de locomotiva e nevoie, dar de un ministru care se crede zbir nu e nevoie, ala poate sa plece oricand. Drulica e mort: ori le da sindicalistilor ce vor si iese in genunchi ca imagine, ori se repun aia in greva si il termina lumea. Orice zi de inchidere a metroului din acest moment e decontata de Drula.
        • +2 (2 voturi)    
          se gasesc si mecanici de locomotiva (Sâmbătă, 27 martie 2021, 7:09)

          Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

          precum s-ar fi putut gasi si catuse pentru infractorii de la metrou, daca pnl-bode respectau statul de drept.
          • -1 (1 vot)    
            Armata are Oameni Pricepuți (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:17)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

            Însă PNL se teme
            • -1 (1 vot)    
              armata! (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:41)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              "Armata are Oameni Pricepuți" (?!). Adica, ce-ar putea ei face? Sa-i puste pe grevisti, sa bage taburile in subteran? La ce s-ar mai pricepe ca sa ajute situatia? Ca doar nu v-ati gandit c-ar putea ,de maine, sa conduca rame de metrou! Trebuie precizat, caci s-ar putea ca nici macar PNL sa nu-nteleaga solutia miraculoasa pe care-o detineti!
          • -1 (1 vot)    
            mecanici (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:33)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

            "se gasesc si mecanici de locomotiva" .Sigur ca da, dar e greu de bagat locomotivele in actualele tuneluri. Oricum, ideea de a sapa altele, mai largi, se poate retine si Drula ar putea s-o promoveze.
    • 0 (0 voturi)    
      Drula (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:26)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Gresesti, e ne-nceput!
  • +15 (25 voturi)    
    Concediati toti șntajiștii. (Vineri, 26 martie 2021, 19:40)

    IancuJianu [utilizator]

    Și reangajat numai strictul necesar dar pe salarii mai mici, ca să fie și o lecție nu doar o chestie normală.
  • +25 (29 voturi)    
    .... (Vineri, 26 martie 2021, 19:42)

    mihai_mi [utilizator]

    - Vrem bani, bani, bani!
    - Si cand dati drumul la metrou?
    - Pai azi n-are rost... maine.
    PENIBIL!!!!
  • +13 (25 voturi)    
    dar stai (Vineri, 26 martie 2021, 19:44)

    transpenibilus [utilizator]

    Greva asta e facatura #ciumeirosii!!
    Sindicalistii astia sunt plagiatorii pucariasului flausat care a furat de la copii...
    _________________________________
    Dan Vasile este reprezentantul angajaților, care astăzi au blocat metroul.

    Dan Vasile: Această oprire voluntară a lucrurilor nu are legătură cu spațiile comerciale din Metrou. Nu dorim ca multinaționalele sau corporațiile să preia conducerea Metroului.
  • +18 (24 voturi)    
    Pe scurt (Vineri, 26 martie 2021, 20:04)

    HN_Cov_2 [utilizator]

    Nu dorim:

    - management performant
    - sa pierdem din avantaje chiar daca sunt din bani furati
    - sa va bagati in afacerea noastra
    - sa ne platiti pentru performanta

    Dorim:

    - sa ii lasati sa fure in continuare pe cei de acum ca sa ne azvarle si noua un os ici colo


    Tot e bine ca si-au dat arama pe fata.

    Asteptam si noi:

    1. Audit la Metrorex
    2. Dosare penale si sentinte pentru cei vinovati + recuperare prejudicii
    3. Angajari pe baza de performanta si salarii corespunzatoare
    4. Servicii de calitate
    • +5 (9 voturi)    
      EXTERNALIZARE SERVICII (Vineri, 26 martie 2021, 22:10)

      cristian.l [utilizator] i-a raspuns lui HN_Cov_2

      Cand mafia e atat de mare ca sa tai raul de la radacina externalizez unei firme private managementul societatii, dar pe bune ... pe baza unei licitatii serioase... ca daca aduci o firma in care bagi amante si amanti, deraiaza Metrorex-ul.
  • +17 (23 voturi)    
    cat de penibil trebuie sa fii... (Vineri, 26 martie 2021, 20:23)

    bogdan1477 [utilizator]

    ... sa declari ca ai blocat o zi metroul in pandemie si prag de lockdown "teama că salariile vor fi reduse". Deci nu discuti cu compania, nu intrebi nimic, ci blockezi direct metroul de frica c-o sa ti se taie salariul.
    • -6 (12 voturi)    
      ? (Vineri, 26 martie 2021, 22:58)

      44ce [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Ti s a parut tie ca a discutat cineva cu ei? Ca drula tot apare la tv si zice una si alta de cand e in functie. Apropo tot drula a zis ca ori da afara ori taie salarii
    • +6 (10 voturi)    
      stiu ei ce stiu (Vineri, 26 martie 2021, 23:28)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      S-a pus problema sporurilor necuvenite, ca ala de tunel, pe care l-au luat toti angajatii, inclusiv aia care n-au pus piciorul in tunel. In mod normal, sporurile necuvenite incasate trebuie recuperate.
  • +4 (18 voturi)    
    Scurt istoric (Vineri, 26 martie 2021, 20:24)

    Casargoz [utilizator]

    În Codul penal al (R.S.R.) României până în 1989, sabotajul (infracțiune abrogată în prezent) consta în fapta unui funcționar sau alt angajat care, în exercițiul atribuțiilor sale de serviciu, nu îndeplinea un act ori îl îndeplinea în mod defectuos și prin aceasta cauza o perturbare deosebit de gravă a activității unei organizații socialiste sau o pagubă importantă economiei naționale, cu scopul de a aduce în orice mod atingere securității statului.[1] Se pedepsea … cu moartea sau confiscarea totală a averii sau cu închisoare de la 15 la 20 de ani
    • 0 (0 voturi)    
      securitatea (Sâmbătă, 27 martie 2021, 23:48)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      "....cu scopul de a aduce în orice mod atingere securității statului". Pai, daca cumva chiar despre asta este vorba si se doreste atingerea urmasilor securitatii ce-au impanzit guvernul? O fi bine, o fi rau?
  • -5 (15 voturi)    
    petarda (Vineri, 26 martie 2021, 20:56)

    winston_smith [utilizator]

    actiunea de azi de la metrou e o diversiune securista, cu scopul distragerii atentiei populatiei de la noua carantina nationala(pentru ca asta e de fapt), intru evitarea protestelor.
    • +1 (1 vot)    
      Evident (Sâmbătă, 27 martie 2021, 2:41)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      Si functioneaza deocamdata.

      Miau Miau Drula: "eu nu sunt implicat in negocieri..." :))))
  • -13 (23 voturi)    
    Concluzia? Drula e KO! (Vineri, 26 martie 2021, 21:53)

    Zapateado [utilizator]

    Nici n-a avut curajul sa participe el la negocieri , l-a trimis pe prefect. Sa fie clar : toata criza a provocat-o Drula fiindca el a bagat batul prin gard si a cerut desfiintarea spatiilor comerciale. Care era urgenta desfiintarii acelor spatii? Sindicalistii si-ar fi vazut linistiti de treaba si metroul ar fi functionat bine, ca si pana acum. Dar a trebuit sa vina Drula sa-i zgandare si sa-i enerveze cu pretentiile lui finantiste.

    Drula n-a gasit niciun repros a face metroului din punct de vedere tehnic, functional si operational. El a dorit doar sa faca ECONOMII. Marginirea lui s-a vazut tocmai in asta, in incapacitatea lui maladiva de a observa ca metroul functiona bine. Asta nu l-a impresionat, i s-a parut un lucru de doi bani si de la sine inteles, mai lesne de realizat decat conducerea unei trotinete.

    Cum ar fi fost daca Napolepon, dupa ce a castigat batalia de la Austerlitz , s-ar fi apucat sa-i penalizeze pe soldatii care i-au castigat batalia pentru ca au consumat prea multa munitie si au obtinut-o cu costuri prea mari?

    Raspuns: ar fi fost cam cum face acum Drula la metrou. Adica afiseaza o incapacitate crasa de a intelege ca un lucru bun are pretul lui si ca atare, costa. Cat costa? Costa atat cat costa!
    • -1 (3 voturi)    
      concluzia este ca infractorii din metrou (Sâmbătă, 27 martie 2021, 7:14)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      au facut un pas inapoi cand li s-a fluturat prin fata codul penal.
    • +1 (3 voturi)    
      Insailezi ce crezi fără sa vezi (Sâmbătă, 27 martie 2021, 7:18)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      Metroul bucureștean este pe minus de N ani
      Metroul bucureștean are probleme de ventilație la pasul de trecere Unirii 1 cu Unirii 2
      Metroul bucureștean nu a absorbit fonduri europene pentru modernizarea tututor stațiilor de acces și a scărilor rulante plus elevatoarelor
      Când te bagi in seama cu pilde din Napoleon nu i așa ca ti ai ajutat copilul la pregătirea temei de la istorie ? Nu l amesteca aici deoarece nu are legătura cu metroul bucureștean

      Tu, in schimb ești ko pe toate planurile
      • -1 (1 vot)    
        metrou (Duminică, 28 martie 2021, 0:00)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        "Metroul bucureștean este pe minus de N ani
        Metroul bucureștean are probleme de ventilație la pasul de trecere Unirii 1 cu Unirii 2
        Metroul bucureștean nu a absorbit fonduri europene pentru modernizarea tututor stațiilor de acces și a scărilor rulante plus elevatoarelor"
        Ai perfecta dreptate;
        - un prim pas-desfiintarea chioscurilor - va ajuta la aerisirea trecerii dintre Unirii 1 si 2.!
        - cel de-al doilea- accesarea fondurilor europene- stie cineva ceva de vre-o legatura cu modernizarea metroului? O fi prin PNRR, pe-undeva? Oricum, sigur le vor absorbi actualii guvernanti, ca doar n-o sa critice doar "vechea mostenire", fara sa faca ceva. Ca pana acum.
  • -1 (1 vot)    
    Esti un trol (Sâmbătă, 27 martie 2021, 7:42)

    persuasiv [utilizator]

    trist.
  • +2 (4 voturi)    
    Spatii comerciale (Sâmbătă, 27 martie 2021, 11:05)

    FortApache [utilizator]

    Ce spagi or fi acolo de arde tot USR-ul sa puna mana pe ele!?!?

    Ma gandesc ca nu face atata balamuc doar pentru 6 milioana lei pe an....:)))


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by