VIDEO Ministrul Transporturilor: Le cer scuze bucureștenilor pentru că zeci de miniștri au lăsat să se formeze un buboi, o mafie la metrou / Rădoi, nu mai merge / Autoritățile de ordine publică să-și facă datoria, numai ei pot elibera șinele de acești ilegaliști

de I.H.     HotNews.ro
Vineri, 26 martie 2021, 15:45 Actualitate | Esenţial


Cătălin Drulă
Foto: Captura Facebook
Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, le cere scuze bucureștenilor pentru că zeci de miniștri ai Transporturilor "au lăsat să se formeze un buboi enorm, o mafie la metrou" și are un mesaj tranșant pentru "liderul de cartel" Ion Rădoi: "S-a terminat, ceea ce ai făcut zeci de ani nu mai merge!". Ministrul Transporturilor mai spune că autoritățile de ordine publică trebuie să își facă treaba și să intervină "pentru a elibera șinele de acești ilegaliști", astfel încât circulația metroului să fie reluată.


Într-o declarație de presă susținută vinerii după-amiază la Ministerul Transporturilor, Cătălin Drulă a lansat un nou atac dur la adresa liderului sindical de la metrou Ion Rădoi, pe care l-a numit "liderul de cartel”, spunând că a iniţiat acest protest deoarece pentru el nu contează bucureştenii, ci doar banii firmei pe care o controlează.

"Rădoi, s-a terminat, ceea ce ai făcut zeci de ani nu mai merge!", a spus Drulă, în timp ce și-a dat masca jos, într-un gest care a părut pregătit.

Drulă a mai spus că este o minciună că ar fi fost concediați salariaţi Metrorex sau că ar fi fost reduse salarii și că mizele protestului sunt altele - cartelul, spațiile comerciale ocupate fără drept, pentru care a fost percepută ilegal chirie ani de zile, iar toți miniștrii Transporturilor "au închis ochii".

Ministrul Transporturilor a mai afirmat că repornirea metroului depinde de autoritățile de ordine publică, ce ar trebui să își facă treaba și să "elibereze șinele de acești ilegaliști".

Principalele declarații ale ministrului:
  • Aş vrea să încep prin a le cere scuze bucureştenilor pentru că au fost obligaţi astăzi să treacă prin acest eveniment neplăcut
  • Aș vrea să le cer scuze și pentru că câteva zeci de miniştri ai Transporturilor din ultimii 20 de ani au lăsat un buboi enorm să se formeze la metroul bucureștean. O mafie
  • Câtă vreme sunt ei aici vă asigur că statul nu va ceda niciun milimetru în fața mafiei. Pentru că despre asta este vorba, despre o grupare care se comportă mafiot și atunci când interesele îi sunt atinse recurge la șantaj
  • Liderul de cartel Ion Rădoi a decis că bucureștenii nu contează, ci contează doar banii firmei pe care o controlează
  • Și spun foarte clar: Rădoi, s-a terminat, ceea ce ai făcut zeci de ani nu mai merge!
  • Ați dat un oraș peste cap. Unde vă credeți? Nu vă mai merge!
  • Am depus o plângere la DNA şi am toată încrederea că justiţia îşi va face datoria. În paralel, Metrorex evaluează pagubele, care se ridică la ordinul milioanelor, şi se va îndrepta împotriva celor responsabili, pentru a recupera aceşti bani
  • E absolut urgent ca metroul să funcţioneze din nou. Le cer în al 13-lea ceas celor manipulaţi să se oprească din această acţiune. Am făcut apel la ei să renunţe, nu merită să te duci la puşcărie pentru Rădoi
  • Autorităţile de ordine publică trebuie să-şi facă datoria. Numai ele pot elibera şinele ocupate de acești ilegalişti
  • Metroul nu circulă acum din cauza unei situaţii de ordine publică. Autorităţile de ordine publică trebuie să rezolve problema
  • Metroul e o infrastructură critică a statului român, statul român nu va da nici un pas în spate în faţa mafiei. Cer autorităţilor de ordine publică să restabilim ordinea şi circulaţia metroului
  • Nu a fost dat nimeni afară de la metrou, nu a fost redus niciun salariu. Mizele protestului sunt altele - cartelul, spațiile comerciale ocupate fără drept
  • Pe acest subiect nu avem ce dialoga. Pentru subiecte de interes pentru angajați, da, dar doar după ce repornește metroul
  • Acum metroul nu circulă. Acolo e o acțiune ilegală, nu e grevă declarată, autoritățile de ordine publică să își facă datoria
  • Avem autorități responsabile și sunt convins că vor acționa dacă oamenii nu renunța la această acțiune abuzivă
  • Nu este proprietatea domnului Rădoi, statul nu va mai da niciun pas în spate în fața mafiei
  • Sunt peste 5.000 de angajați Metrorex, numai câteva sute au fost implicați în protest
  • Cer autorităților responsabile cu ordinea publică să restabilim circulația metroului. Am discutat și cu domnii Bode și Cîțu, am susținere
  • Am făcut apel către ei (angajații care protestează) să renunțe. Nu are rost să te duci la pușcărie pentru Rădoi
  • Raportul Corpului de control e public, sunt nenumărate ilegalități, inclusiv privind negocierea contracului colectiv de muncă. S-au majorat salariile cu 18% pe vreme de pandemie
  • Unele ilegalități țin de DNA, unele de Curtea de Conturi
  • Este domeniu public, vom restabili legalitatea (privind spațiile comerciale de la metrou). De 3 ani contractul e expirat, firma sindicatului încasează ilegal chiria. Această problemă e aruncată de toți miniștrii ca pe un cartof fierbinte
  • Acolo e imperiul lui Rădoi, toți miniștrii au închis ochii la aceste ilegalități
  • Sper să revenim de urgență la circulația metroului. Dacă nu, autoritățile îndreptățite să ia măsuri
  • Nu e atributul meu să organizez intervenții în forță de ordine publică
  • Eu nu am ce discuta cu dl Rădoi, a discutat cu directorul Metrorex

.............

Circulaţia metroului este blocată din cauza unui protest spontan al sindicaliştilor, care vineri dimineață au coborât în tunel, la staţia Piaţa Unirii, pe calea de rulare, şi au împiedicat pornirea la timp, conform programului normal, a trenurilor de pasageri, anunţă Metrorex, care precizează că din cauza acestei acţiunii, liniile de metrou nu pot fi puse sub tensiune.

Conform Metrorex, deşi afirmă că au o listă de revendicări, sindicaliştii au refuzat orice dialog. Sindicaliştii s-au aşezat pe şine şi scandează ”Demisia!”.

Protestul are loc la o zi după ce conducerea Metrorex a dat ca termen limită data de 2 aprilie pentru eliberarea spaţiilor comerciale de la metrou, administrate de firma sindicatului.

Greva spontană reprezintă „o acțiune ilegală care dă peste cap viața unui întreg oraș”, a declarat vineri dimineață ministrul Transporturilor Cătălin Drulă. Ulterior, el a anunțat că a depus plângere penală la DNA împotriva celor responsabili pentru blocarea metroului bucureștean astăzi.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















57684 vizualizari

  • +71 (79 voturi)    
    . (Vineri, 26 martie 2021, 15:49)

    Elfu [utilizator]

    sper ca in contractul de munca a celor de la METROREX nu este stipulat ca postul ocupat este pe viata....
    • +25 (31 voturi)    
      mda (Vineri, 26 martie 2021, 16:35)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      orice post platit din banii de buget e pe viata... ba chiar se lasa mostenire copiilor si nepotilor

      NIMENI SI NIMIC nu poate da afara un bugetar

      lucru dovedit in ultmii 20 ani de cand ne tot plangem ca avem un aparat administrativ prea mare.. prea multi taietori de frunza la caini...
  • -86 (122 voturi)    
    Pe val (Vineri, 26 martie 2021, 15:55)

    Mazeta [utilizator]

    Drulă a prins aripi. Parcă este mai ușor să te lupți cu Rădoi decât cu gropile, autostrăzile și restricțiile de circulație. Mă întreb dacă nu cumva Rădoi joacă în echipă cu Drulă.
    • +42 (62 voturi)    
      hehe (Vineri, 26 martie 2021, 16:09)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Sigur. Poti sa te intrebi si daca tu nu esti tatar din Crimeea, ca prea faci tot ce poti sa compromiti orice are vreo legatura cu cremlinul.
      • -10 (24 voturi)    
        macar asta.. (Vineri, 26 martie 2021, 16:53)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        ... aduce valuta in tara. tu stai pe ajutor social.
        • +1 (7 voturi)    
          stiu ca esti troll (Vineri, 26 martie 2021, 19:15)

          CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          Dar poate mai inveti un verb: A DESERVI. Stiu ca-ti este greu sa intelegi, ca tine sunt multi, dar uite un link: https://dexonline.ro/definitie/deservi
          A deservi nu inseamna ca
        • +4 (8 voturi)    
          trolli rusi nu au odihna (Vineri, 26 martie 2021, 20:33)

          ember [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          multumim ca ne reamintesti asta zi de zi
    • +36 (50 voturi)    
      zici tu? (Vineri, 26 martie 2021, 16:10)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pai da, se lupta pt Metrorex, care deserveste peste 10% din populatia tarii. Baga-ti intrebarile undeva, bine de tot, unde ai hartie de ziar lipita de piele...
      • -21 (27 voturi)    
        care 10%? (Vineri, 26 martie 2021, 16:45)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        ... poate patura saraka a bucurestenilor.
        adica o flegma intr-o apa de ploaie.
        • +5 (9 voturi)    
          nici macar de circ (Vineri, 26 martie 2021, 18:03)

          mache [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          nu esti capabil...

          pseudo-trollingul tau desuet nu reuseste sa agite pe cineva nici macar din 'patura saraka'...
    • +23 (31 voturi)    
      ti se umble inima de mandrie (Vineri, 26 martie 2021, 16:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cand vezi ca postacii psd apara actiunile ilegale ale sindicatelor metrorex...
      asta nu e decat inca o confirmare ca psd se afla in spatele acestor actiuni ILEGALE!

      multumim mazata ca ne-ai lamurit, stiam ca putem conta pe ticalosia pesedista
    • +11 (17 voturi)    
      Intreaba=ti seful, putler (Vineri, 26 martie 2021, 16:56)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sau loverboyu,soigunul
    • +4 (12 voturi)    
      Deci dupa capul tau... (Vineri, 26 martie 2021, 17:35)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... restricțiile de circulație cad tot in sarcina ministrului transporturilor ? =))
  • -63 (85 voturi)    
    Lol (Vineri, 26 martie 2021, 16:18)

    HP [utilizator]

    Mincinosule.

    Oamenii isi cer drepturile salariale, in timp ce voi faceti doar taieri si concedieri.

    Protestul nu are nicio legatura cu firme si spatii de inchiriat.

    Subventia aia e datorata tocmai voua, pentru ca pretul cartelelor de metrou e tinut artificial prea jos, adica ieftin.

    Daca ati creste tarifele, incasarile ar fi suficiente pentru plata salariilor.

    Care salarii nu sunt mari, sunt decente si bravo lor ca si le-au negociat in asa fel.

    Nimeni nu vorbeste despre vanzarea pe 20 de ani a tot ce inseamna mentenanta catre francezii de la Alstom, o preconditie in urma unor negocieri pe la spate inainte de aderarea din 2007.

    PNL/USR - tradatori de tara, subserviti intereselor straine.
    • +18 (26 voturi)    
      s-au trezit postacii psd (Vineri, 26 martie 2021, 16:27)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui HP

      vin si contrazic chiar ce zice sindicatul care protesteaza
      doar doar or mai minti cativa fraieri!
    • +11 (21 voturi)    
      mda (Vineri, 26 martie 2021, 16:29)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui HP

      te dreq de palmas securist ce esti
    • +3 (17 voturi)    
      la strung, la saiba.. (Vineri, 26 martie 2021, 16:52)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui HP

      .. trantorilor!
    • +8 (18 voturi)    
      Altul cu cap dar fara minte... (Vineri, 26 martie 2021, 17:15)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Sa presupunem ca ai avea dreptate (desi marimea salariilor, sporurilor e discutabile). Ce ar fi daca si medicii si-ar cere drepturile blocand spitalele, soferii blocand strazile, etc.?
      • -1 (7 voturi)    
        Credeti ca e departe momentul? (Vineri, 26 martie 2021, 18:21)

        CristianG [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Urmeaza paturi libere la ATI din lipsa de bani de oxigen.... #staiacasa #totulvafibine
        • +1 (7 voturi)    
          Ce legatura are asta cu ce se discuta aici?? (Vineri, 26 martie 2021, 20:18)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

          Una e sa nu poti face ceva, altceva e sa impiedici cu intentie sa se faca ceva ce se poate face.
      • -4 (6 voturi)    
        . (Vineri, 26 martie 2021, 18:28)

        Simbad [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Ei, ce să fie? Ar sări privații de fund în sus că din banii lor sunt plătiți medicii, din banii lor sunt plătiți șoferii, ș.a.m.d.
      • -9 (9 voturi)    
        păi medicii nu ziseră că nu mai vaccinează? (Vineri, 26 martie 2021, 18:41)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        amu la metro îi bai că au crescut salariile cu 18% că vezi doamne îi pandemie...da medicii îs plătiți gras pt vaccinări deși au salarii, nu văd de ce ar trebui plătiți altfel pt vaccinări...pe de altă parte se vede cu ochiu liber că miniștrii USR îs săpați la greu, din tăte direcțiile, fuse Voiculescu, amu Drulă...USR-u deranjează grav mafia politruco-sekuristă, sigur vor mai fi mizerii din astea
        • +3 (5 voturi)    
          Ce importanta are ce au zis? (Vineri, 26 martie 2021, 20:16)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          Important e ce fac. Si eu pot zice ca te omor, asta nu inseamna ca si rebuiesc arestat, condamnat. Sa mai zic cati parinti spun copiilor ca ii omoara in bataie?
    • +15 (23 voturi)    
      ce anume isi cer? (Vineri, 26 martie 2021, 17:39)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Zi si mie care sunt drepturile salariale cerute de ei inainte de greva si ne-obtinute?

      Doar niste bugetari cu obrazul mai gros ca soriciul pot explica cum de niste salariati cu crestere salariala de 18% !!! in an de pandemie in care parte din angajatii la privat si-au pierdut locurile de munca au dreptul sa blocheze metroul pentru "drepturi salariale" si asta fix la o zi dupa ce firma sindicatului e somata sa elibereze spatiile comerciale.

      C e sa zic, gandire tipica de bugetar/asistat pesedist.
    • +1 (9 voturi)    
      tu esti un nimic (Vineri, 26 martie 2021, 18:34)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui HP

      esti aproape cantitate neglijabila pe langa ministru Drula.
    • +9 (15 voturi)    
      "Oamenii isi cer drepturile salariale". Serios? (Vineri, 26 martie 2021, 18:37)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Vorbim despre compania Metrorex, care are pierderi anuale de 600 de milioane de lei? Companie in care salariul mediu este de 9100 de lei brut? Adica aproape dublu fata de media pe economie?

      Hai ca m-au dat lacrimile, E evident ca niciun protestatar nu a putut sa spuna in fata presei ca vrea "drepturi salariale in plus" fata de ce are, pentru ca reactia publica ar fi fost pe masura.

      Se vede si din avion realitatea: Liderul sindical Radoi santajeaza conducerea Metrorex pentru a isi pastra spatiile comerciale pentru inchiriere. El si gasca lui au blocat liniile de metrou a doua zi dupa ce au primit a devenit clar ca trebuie sa elibereze spatiile comerciale.

      Chestia asta este penala si sper ca cei care fac asta sa plateasca in justitie. Nu poti sa blochezi total metroul in plina pandemie. Incalcand legi si fortand sute de mii de oameni sa se inghesuie in autobuze. DIn aceste sute de mii de oameni vom avea sute bune de oameni la ATI peste 2-3 saptamani. Si morti dupa aia.

      "Sindicalistii" lui Radoi sunt responsabili de toate astea.
    • -1 (3 voturi)    
      bolintineanu (Vineri, 26 martie 2021, 22:28)

      winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui HP

      cum apare o postare anti-occidentul colonizator, se activeaza conturile false ca sa minuseze masiv. asta se urmareste si la metrou, sa se vanda toate spatiile de la metrou unor fonduri de investii austriece probabil.
      cum zicea poetu:
      "De deşarte vise să nu ne-nşelăm:
      .... "
  • +41 (51 voturi)    
    Conversatie (Vineri, 26 martie 2021, 16:19)

    mircea112 [utilizator]

    Drula : Bode vezi ca aia nu respecta legea la metrou, scoate-i de acolo!

    Bode:Nu am timp, ma dau cu sirena prin Bucuresti, vorbiti intre voi, nu ma mai deranjati!
    • 0 (2 voturi)    
      Este suspectă și mizerabilă (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:32)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      atitudinea umilă a *Autorităților* de a pune capăt
      unui act clar de terorism intern.Numitul Bode ar trebui să facă pași repezi de la MAI și să se
      angajeze la Crematoriul Cenușa.Auzi la el *vrea
      dialog pe șine cu teroriștii lui Rădoi,un ciocoflender
      din Județul Giurgiu,care,și-a însușit abuziv
      Metroul,ca și când ar fi o moștenire de familie*.
      Locul lui Rădoi este la Jilava pentru vreo 20 de ani.
      Asta dacă am avea un Stat și o Justiție.
  • +43 (47 voturi)    
    mda. (Vineri, 26 martie 2021, 16:22)

    g01an [utilizator]

    au facut bine ca i-au lasat sa se manifeste pana la capat, asa va fi clar pentru oricine cu cine avem de-a face. nu stiu daca publicul bucurestean va aprecia abordarea asta, dar era nevoie de o abordare care sa poata solutiona ceva mai definitiv situatia.

    pacat de cei care s-au lasat dusi de val pentru ca vor suporta consecinte financiare si astea vor durea mai tare decat orice dosar penal pentru ca vorbim de daune semnificative.
    • +24 (28 voturi)    
      mafia sindicatelor TREBUIE sa dispara! (Vineri, 26 martie 2021, 16:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      santajul TREBUIE oprit!

      orce concesie inseamna doar amanarea unui protesc cu cateva luni cand vor cere alta aberatie!
      metroul este al bucurestenilor nu al sindicatului!
  • +31 (47 voturi)    
    Lucian BODE este Complice prin inacțiune (Vineri, 26 martie 2021, 16:22)

    un domn [utilizator]

    Clar
  • +46 (60 voturi)    
    Deci si BODE e complice ca a fost min trasp. (Vineri, 26 martie 2021, 16:22)

    Kivek [utilizator]

    BODE a fost 1 an ministrul Transpoorturilor si n-a facut nimic, astazi acelasi BODE refuza sa restabileasca ordinea ca ministru de INTERNE
    • +5 (13 voturi)    
      pnl+psd = love (Vineri, 26 martie 2021, 16:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      ce nu stiai?!
  • +19 (27 voturi)    
    Bode n-are stres (Vineri, 26 martie 2021, 16:26)

    omezu [utilizator]

    Ce jandarmi, ce actiuni in forta? Eu i-as lasa pe calatori sa intre in statie, la cate frustrari au adunat...garantat elibereaza linia in 15 minute!
  • +23 (25 voturi)    
    Cum vom putea scapa de astfel de mafioti? (Vineri, 26 martie 2021, 16:31)

    justin [utilizator]

    Noi ca tara, Romania, cum poti sa scapi de o mafie care conduce o astfel de societate cu mii de oameni.
    Mii de oameni legati financiar, pe drept sau pe pile de aceste societati.

    Oamenii astia voteaza, impreuna cu familiile lor, din nevoie, ca rasplata sau obligati, pe cei sustinuti de mafioti. Care la randul lor inchid ochii si merg mana in mana cu mafiotii.

    Astfel de mafii exista peste tot in Romania. Orice Primarie, orice companie de stat, orice directie, toate sunt capusate de ani de zile de astfel de mafioti si de pilosii lor. Pilosi care nu sunt doar de la un partid ci de la toate.

    Ce speranta avem sa scapam de ei? Ce speranta avem sa avem oameni competenti pe functii?

    Daca ar veni azi cineva si ar incerca o astfel de schimbare, cam asa cum incearca Drula, oare ce il asteapta?
  • +11 (21 voturi)    
    Bode de ce nu intervine? (Vineri, 26 martie 2021, 16:31)

    emil bobu [utilizator]

    Fiindca PSD si PNL sunt o mafie.
  • +1 (9 voturi)    
    Toate ca toate (Vineri, 26 martie 2021, 16:32)

    c.ion.escu [utilizator]

    dar sa nu trebuiasca sa vina repede Bode de la Oradea ca iar se culca pe bancheta din spate si baga SPP-istul sirena si stim ce se poate intampla...
  • +5 (13 voturi)    
    domnu...ia vedeti... (Vineri, 26 martie 2021, 16:33)

    young_e [utilizator]

    ...ca e unu' Bode, va bate pe umar...ca 'cica nu se baga, e weekend si pandemie, el pleaca la munte si ... sa va descurcati
  • +26 (32 voturi)    
    Fabulos... (Vineri, 26 martie 2021, 16:38)

    festina [utilizator]

    Cei ce iau apararea lu' Radoi sunt fix aia cu "anti-botnita".
    Si ne mai mira ca Sosoaca are adepti...

    Drula, tine-te tare! Grupul infractional organizat de la sindicatul Metrorex trebuie demantelat!
    Cand banii din chiriile de pe spatiile comerciale vor fi incasati de Metrorex si nu de sindicatu' lu' Radoi, atunci si pierderile vor scadea si implicit subventia (platita de noi toti prin impozite) va fi mai mica.
  • +11 (17 voturi)    
    foarte bine. (Vineri, 26 martie 2021, 16:44)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... sa spargem buboiul mafiot!
  • +9 (17 voturi)    
    De ce ,AUTORITATILE, nu si-au facut (Vineri, 26 martie 2021, 16:54)

    persuasiv [utilizator]

    . pana acum treaba???? ""Ministrul Transporturilor mai spune că autoritățile de ordine publică trebuie să își facă treaba și să intervină "'
  • +8 (12 voturi)    
    Nu șantajului (Vineri, 26 martie 2021, 16:58)

    Casargoz [utilizator]

    Din principiu guvernul nu trebuie sa cedeze acestui gen de șantaj.
  • +24 (30 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 26 martie 2021, 17:01)

    [anonim]

    • +7 (9 voturi)    
      Radoi are ambitii mai mari! (Vineri, 26 martie 2021, 18:41)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui

      El se crede direct Jimmy Hoffa.
  • +8 (10 voturi)    
    Excelent! (Vineri, 26 martie 2021, 17:13)

    muvis [utilizator]

    Drulă îl lasă pe Bode în offside, că tot declara bode că vrea dialog. Cred că vorbește puțin cu ei înainte să-i umfle (spre disperarea uslistilor).

    Dar prefectul ce zice?
  • +26 (32 voturi)    
    Ai jucat-o magistral Nea Drula! (Vineri, 26 martie 2021, 17:18)

    gogu70 [utilizator]

    Se ineaca deja in propria flegma "sindicalistii"
    Ai crescut in ochii mei, nu credeam ca o scoti la capat
    Keep up the good work!, cum ar zice romanu'
  • +5 (11 voturi)    
    BODE = PNL (Vineri, 26 martie 2021, 17:18)

    gogu70 [utilizator]

    Asteptari?
    • -4 (4 voturi)    
      Da, din pacate (Vineri, 26 martie 2021, 17:36)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui gogu70

      Daca o tin asa...iar de la psd.
  • +21 (25 voturi)    
    Eu nu înțeleg un lucru (Vineri, 26 martie 2021, 17:19)

    ploiesteanu [utilizator]

    Metroul bucureștean e a lui Rădoi? A lui Ta-su? El poate să oprească circulația când vrea el?
    • -7 (9 voturi)    
      mda, (Vineri, 26 martie 2021, 18:01)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      e companie privata iar greva e un conflict intern permis de LEGISLATIE LEGAL.
      • +8 (10 voturi)    
        greva legala... (Vineri, 26 martie 2021, 20:38)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        se anunta dinainte si se declanseaza numai dupa epuizarea cailor de dialog/mediere.
        Nu ca ai avea ceva de discutat cu Mafia, dar asa e legal!
      • +7 (9 voturi)    
        Compania privată Metrorex ? (Vineri, 26 martie 2021, 21:49)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        cu salarii plătite de stat? A cumpărat-o sindicatul? Rădoi? Cât a dat pe ea? A dat Sindicatul banii pe rame, pe săparea tunelurilor, pe mașini? A plătit paguba de 194 de milioane de lei din 2018 iar în 2019 aproape că s-a dublat? Cred că glumiți. Sau Metrorexul îl confundați cu filiala de proiectare Metrou SA a lui Udriște.
      • +4 (8 voturi)    
        numai ca aia nu a fost greva (Vineri, 26 martie 2021, 21:55)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        A fost protest 'spontan" dar in nici un caz greva fiindca greva are regulile ei mai ales la metrou.
        Iar protestul spontan doar cu el insusi + decizia de taiere a venitului sindicatului miroase a fapt penal nu a conflict intern.
  • +21 (29 voturi)    
    Cu metroul nu e altă soluție (Vineri, 26 martie 2021, 17:20)

    nick24 [utilizator]

    decât să fie preluat de armată su pus în funcțiune!
    Apoi care nu se prezintă la lucru în 24 de ore să fie concediat!
    • -7 (11 voturi)    
      . (Vineri, 26 martie 2021, 18:32)

      Simbad [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Păi ce, măi, acum armata e bună, nu? Nu mai sunt ăia de se vaccinează pe șest? Specialii? Ipocriților, doar când aveți nevoie e bună armata!...
      • +1 (5 voturi)    
        Nu au nevoie de vaccin (Vineri, 26 martie 2021, 21:04)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

        Sa isi faca treaba.
        Cat timp sant platiti, sa isi faca treaba.
        Li s-a taiat salariul cumva?
      • -2 (4 voturi)    
        Nu numai ca ai o gandire ingusta dar e si aiurita (Vineri, 26 martie 2021, 22:20)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

        Orice institutie, persoana, ce vrei, poate fi si TREBUIE judecata pentru fiecare actiune in parte. Daca e ceva de criticat critic, daca e bun laud. Mai ales in cazul institutiilor, nu poti blama institutia pentru greselile unei/unor persoane care fac parte din ea.
        • +1 (1 vot)    
          . (Sâmbătă, 27 martie 2021, 10:50)

          Simbad [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Prietene, dacă ai fi citit cu atenție comentariile din ultimele săptămâni pe la toate articolele postate în online, ai fi constatat faptul că românilor le place să generalizeze. Adică, de exemplu, dacă sunt bugetari care au salariul de la 6000-7000 de lei în sus, în cazul unor șefi, șefuți, directori de companii ajungând chiar și la sume mult mai mari, în viziunea lor toți bugetarii au aceleași lefuri. Și trebuie reduși la nivelul unuia pe care nu l-a dus capul să învețe să aibă studii, educație, unul care e analfabet funcțional și lucrează pe salariul minim la un patron care își bate joc de el și îl ține pe salariul ăla, că îi permite legea. Sau dacă unul din MApN greșește ceva, neapărat toată armata e băgată în aceeași oală. Și nu-mi zice că n-am dreptate, că te înșeli.
          • -1 (1 vot)    
            Evident ca nu-ti spun ca nu ai dreptate (Duminică, 28 martie 2021, 16:31)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

            Pentru ca acum ai! Dar cu atat mai mult, cand stii asta, tu de ce generalizezi? Eu nu cred ca am generalizat vreodata inastfel de cazuri...
  • +25 (31 voturi)    
    . (Vineri, 26 martie 2021, 17:25)

    TheNamelessOne [utilizator]

    Acum acest domn Bode ar trebui destituit, prim ministrul sa isi asume conducerea ministerului si in 10 minute sa ii scoata pe toti de acolo cu amenzi si urmarire penala. Este inadminisibil ca asa ceva sa se intimple: maine nu mai avem curent/apa ca unii fac proteste aiurea?
  • +11 (19 voturi)    
    Nu exista in Romania stat de drept nici ''forte de (Vineri, 26 martie 2021, 17:33)

    deval [utilizator]

    ordine'', dle !! Exista doar MAFIE si forte de represiune a manifestantilor pasnici !! Nu stiu sa functioneze in alti parametrii cretinoizii astia. Nu cred ca indrazneau mafiotii sa ocupe liniile daca nu duceau ceva genti negre la nea Bode , fostul min al transp si actualul min de interne !! Acum , probabil doarme pe locul din spate si nu stie , ce se petrece .... Cei care il sustin pe mafiotul Radoi au idee ce profit a avut in 2019 firma Sindomet SRL, la vedere, adica in bilant ? Le spun eu : 6.000.000 lei ! Pai, a facut masa metroul sau l-au facut cu suferinta si privatiuni , parintii tuturor cetatenilor ?!
  • +7 (9 voturi)    
    ceva ce nimeni nu a spus... (Vineri, 26 martie 2021, 17:49)

    dorinmac [utilizator]

    metroul este un SERVICIU ESENTIAL, care implica si o responsabilitate pe masura, drept pentru care sabotarea unui serviciu esential se pedepsete cu INCHISOAREA! cam aia ra trebui sa aiba in vedere si "sindicalistii" ar si autoritatile!
  • -7 (11 voturi)    
    mda (Vineri, 26 martie 2021, 17:51)

    cucuveauamov [utilizator]

    pentru (neo)marxisti orice protest e un act de terorism ...Drula era probabil soim al patriei si nu mai tine minte...sa speram insa ca istoria se repeta
  • +9 (13 voturi)    
    problemele sunt vechi (Vineri, 26 martie 2021, 18:11)

    miculescu-rucar [utilizator]

    sindicatele din companiile de stst sunt organizatii care manevreaza fonduri uriase de bani. bani sustrasi circuitului economic legal.
    -fondul pentru actiuni sociale-se constituie la nivelul a 2% din fondul de salarii. desi utilizare acestor bani este reglementata legal-cam ambigua si lasca reglemntarea, in practica, companiile varsa acesti bani in conturile sindicatelor, justificarea urmand sa fie facuta ulterior. ce se intampla: companie are/n-are bani, vireaza acesti bani sindicatelor, chiar si din imprumuturi bancare, purtatoare de dobanda. cand se utilizeaza acesti bani, respectiv se fac plati, sindicatul striga in gura mare ca acesti bani sunt dati de sindicat si nu de companie; utilizarea si decontarea cheltuielilor din acest fond, nu a fost niciodata controlata cu simt de raspundere;
    -liderii sindicali direct sau/si prin interpusi au infiintat sereleuri care se preocupa cu achizitionarea de bilete de odihna, pe care le vand la membrii de sindicat;
    prin contractul colectiv de munca, se suporta de catre COMPANIE 75% din c/valoarea acestor bilete;
    aici intervin iar mafioii sefi din sindicat: banii sunt virati in contul sindicatului, sindicatul restituie salariatilor 75% din costul biletului de odihana, cu propaganda mincinoasa atasata: sindicatul va suporta 75% din costul biletelor; de mentionat ca sunt decontate doar biletele achizitionate de la firmele mafiotilor sindicali, firme care stabilesc pretul acestor bilete cum vor patronii lor mafioti, pe nimeni neinteresand cat costa un bilet-salariatul fiind multumit ca plateste doar 75% din costul biletului respectiv. nimeni nu a analizat acest circuit financiar.
    Acestea sunt doar doua din caile de parazitare a banilor companiilor de stat, cu complicitatea tacita a managementului acestor companii, este o mita institutionalizata.
    luati-le aceste surse de finantare si sa vedeti cum se vor zvarcoli in spume acesti paraziti.
    • +6 (8 voturi)    
      Acum imi explic (Vineri, 26 martie 2021, 21:56)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      De ce liderii de sindicat au Bentley.
    • -3 (3 voturi)    
      erata (Vineri, 26 martie 2021, 22:34)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      "salariatul fiind multumit ca plateste doar 75%.."
      se va citi: salariatul fiind multumit ca plateste doar 25% din costul biletului respectiv
  • +9 (11 voturi)    
    O ovaries buna (Vineri, 26 martie 2021, 18:24)

    Casargoz [utilizator]

    E o ocazie buna ca metroul sa treacă la primărie.
    Licitație pentru spații comerciale.
    Salarii comune cu STB. Angajări pe baza de concurs.
    Și dacă nu vor : licitație pentru operare linii similar cu căile ferată sau alte capitale europene.
  • -9 (13 voturi)    
    Alt analfabet (Vineri, 26 martie 2021, 18:35)

    NinjaCHE [utilizator]

    Unde gasiti toti prostii sa ii puneti in functie? Asta nici nu stie diferenta dintre 'le cer scuze' si 'imi cer scuze'. Dupa declaratia lui tot bucurestenii au gresit si trebuie sa se scuze.
  • +7 (9 voturi)    
    Cine a creat haosul saltat rapid (Vineri, 26 martie 2021, 19:08)

    cristian.l [utilizator]

    Aceasta este o miscare de tip grup mafiot ....
    Cine este implicat saltat rapid, ...... dosar penal si desfiintarea mafiota.
    • -1 (1 vot)    
      Ce gandire de militian ceausist... (Sâmbătă, 27 martie 2021, 12:11)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      ... si ce exprimare agramata ai. Singura ta consolare e ca nu esti singurul pe-aici e Hotnews care gandeste asa, sunteti multi neocomunisti care va faceti veacul pe-aici. Mai nou va spuneti useristi, mai corect ar fi urssisti sau sovietici de-a dreptul.
  • +15 (17 voturi)    
    Tarom si Otopeni (Vineri, 26 martie 2021, 19:49)

    ucun [utilizator]

    Asteptam cu nerabdare ca Drula sa ajunga la Otopeni si Tarom !
    Succes !!!
  • +6 (8 voturi)    
    posesorii de carduri, bilete (Vineri, 26 martie 2021, 21:23)

    Levellers [utilizator]

    la metrou sa se constituie in parte vatamata, iar statul incasator de taxe si impozite sa trateze actiunea de blocare a metroului ca un act terorist (iar cu teroristii nu discuti, ii tii sub supraveghere si iei deciziile legale, asta daca esti stat de DREPT).
  • +2 (4 voturi)    
    vai de noi (Sâmbătă, 27 martie 2021, 9:17)

    sareta [utilizator]

    in ce hal s-a ajuns ,ministru se roaga de un mafiot ,in loc sa ceara destituirea sefilor jandarmeriei si politiei pentru neaplicarea legii in secunda 2 .... Demisia daca tot PSD dirijeaza lucrurile
    • +1 (3 voturi)    
      plin de postaci (Sâmbătă, 27 martie 2021, 11:09)

      albastrele [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      Da exact PSD dirijeaza. Mai sunteti multi postaci?
      Mafioti, pile, nepoti sunt de toate culorile politice.
      Toata tara e o cangrena.
      Daca era doar PSD acum cu altii la putere s-ar fi facut reforme din prima zi.
      Nici PNL nu vrea sa se schimbe nimic, decat sa fie pusi oamenii lor. S-au suit pe activitatea USR-ului inainte de alegeri.
      Toti vrem schimbare dar noua personal sa ne ramana sporurile, spagile, relatiile.
      Din fericire au inceput sa se faca publice o gramada de mizerii, din nefericire toti "mafiotii" bugetari nu pot fi atinsi ca asa e legea.
      Ministrii se vaita ca ala face si drege. Pai schimba legea sa poti sa il zbori a doua zi, pana atunci e spectacol la TV doar. In momentul asta sunt minsitrii doar cu numele, aia din ministere (specialistii desigur) fac ce vor ei cand vor ei.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by