Revista Nature: O comisie din Romania decide ca premierul Ponta este plagiator, dar comisia este dizolvata in timpul sedintei

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Luni, 2 iulie 2012, 23:32 Actualitate | Esenţial

Victor Ponta
Foto: AGERPRES
Revista Nature, cea care a scris pentru prima data despre acuzatiile de plagiat la adresa premierului roman Victor Ponta, revine cu un amplu articol despre situatia creata la Bucuresti in urma deciziei Consiliului National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CANTDCU).

"O comisie academica romaneasca a stabilit ca premierul Victor Ponta a plagiat fragmente din teza sa de doctorat, informatie care a fost relatata luna trecuta de Nature. Dar comisia a incetat oficial sa mai existe inainte de a-si incheia lucrarile de vineri, 29 iunie", scrie Nature in editia electronica.
  • Intr-o scrisoare deschisa trimisa saptamana trecuta sefilor de stat din Uniunea Europene, 16 autori si intelectuali, printre care Andrei Plesu, si-au exprimat ingrijorarea ca acest scandal ar putea afecta reputatia intregii societati romanesti, noteaza Nature.
Articolul mentioneaza ca 13 membri ai CNATDCU au ajuns in unanimitate la concluzia ca Ponta a copiat integral aproximativ 85 de pagini din cele 307 ale tezei sale de doctorat (fara a lua in calcul anexele). Jurnalistul Quirin Schiermeier, acelasi care a semnalat suspiciunea de plagiat in cazul premierului Ponta, precizeaza ca "analiza (realizata de CNATDCU - n.red) nu a luat in considerare plagiatul mai subtil, precum pasajele unde anumite cuvinte au fost inlocuite de sinonime".

Ministrul interimar al Educatiei Liviu Marian Pop a intrerupt sedinta pentru a le spune membrilor comisiei ca mandatul lor s-a incheiat, noteaza Nature, care scrie ca Pop a declarat Consiliul, printr-un ordin de ministru, "nul si neavenit", dupa ce acesta nu a reusit sa ii trimita un raport despre activitatea si performanta institutiei, raport pe care ministrul "sustine ca l-a cerut pe 21 iunie". Membrii CNATDCU au respins insa motivatia oficiala, mai scrie Nature.
 
Cunoscuta revista stiintifica il citeaza pe Marius Andruh, presedintele CNATDCU, spunand ca "este evident ca singurul motiv al guvernului a fost sa puna presiune pe noi si, in cele din urma, sa ne opreasca din lucru". Andruh a declarat, citat de Nature: "am primit - dar nu mai devreme de 25 iunie - un fax prin care ni se cerea un raport de activitate. Inutil sa spun ca nu aveam cum sa intocmim asa ceva in trei zile".

"Comunitatea academica romaneasca este indignata de aceasta miscare, de care multi se tem ca va deteriora si mai mult reputatia stiintifica a tarii si a sistemului de invatamant superior", scrie Nature. Publicatia mentioneaza ca, in timpul weekendului, peste 800 de oameni de stiinta si cercetatori au semnat o petitie prin care CNATDCU atragea atentia asupra "manierei nedemne in care ne-a fost incalcata demnitatea umana si profesionala cu ignorarea celor mai elementare principii ale libertatii academice".

Revista precizeaza ca aceasta comisie a fost desfiintata inainte de a-si anunta concluziile, asa ca decizia sa nu are nicio valoare juridica, iar "recomandarea sa pentru Ministerul Educatiei de a-i retrage doctoratul lui Ponta va fi, probabil, nebagata in seama".

Guvernul a trimis cazul la Consiliul National de Etica a Cercetarii, care are acum 90 de zile pentru a investiga informatiile, scrie Nature. Revista mentioneaza ca premierul Victor Ponta a inlocuit membrii acestui for recent, dupa aparitia acuzatiilor de plagiat impotriva fostului ministru al Educatiei Ioan Mang, despre care Nature a scris de asemenea.

Conducatorul tezei de doctorat a lui Ponta, "profesorul de drept si fostul premier Adrian Nastase a inceput saptamana trecuta executarea pedepsei de doi ani de inchisoare pentru coruptie", mai scrie revista. Aceasta il citeaza pe Andruh spunand ca autorii cartilor din care Ponta este acuzat ca a plagiat, inclusiv profesorii de drept Dumitru Diaconu si Vasile Cretu, sustin ca nu sunt interesati de acest caz si de rezultatele lui. "Un alt profesor pe care Ponta este acuzat ca l-a plagiat, Ion Diaconu, a negat cu tarie ca premierul i-ar fi copiat lucrarea", scrie Nature.

Revista incheie citandu-l pe academicianul Marius Andruh, cunoscut om de stiinta si presedintele Consiliului general al CNATDCU, care spune ca nu se va mai implica in comisii de cercetare in Romania: "Sunt satul. (...) Am facut tot ce mi-a stat in putinta, dar nu pot suporta mediocritatea".

Amintim ca revista Nature a scris pe 18 iunie ca premierul Victor Ponta este acuzat ca ar fi plagiat lucrarea sa de doctorat publicata in 2003. "Nature a vazut documente compilate de o sursa anonima ("whistle-blower" in original - N.red.) care arata ca mai mult de jumatate din teza de 432 de pagini in limba romana a lui Ponta consta in texte duplicate", se arata in articolul din Nature de pe 18 iunie.

In aceeasi zi, un articol similar legat de presupusul plagiat al premierului Victor Ponta a fost publicat si de Frankfurter Allgemeine Zeitung. Ziarul german il compara pe Ponta cu fostul presedinte maghiar Pall Schmitt si fostul ministru german al Apararii, Karl-Theodor zu Guttemberg. Ambii demnitari straini au demisionat dupa ce fusesera acuzati de plagiat.

Citeste cum s-a dezvoltat cazul acuzatiilor de plagiat:



Citeste mai multe despre   






















15758 vizualizari

  • +76 (82 voturi)    
    Ponta, cara-te la nasu-tau, Nastase !!! (Luni, 2 iulie 2012, 23:41)

    Petre Truica [anonim]

    Lista plagiatorilor si impostorilor academici dovediti la 2 iulie, 2012:


    1. familia Mang&comp. – deja clasici din Oradea

    2. Corina Dumitrescu (fost ministru al educatiei !!!!). Madam Stan(d)ford!!

    3. Rovana Plumb, fina lui Nastase, ministru, madam Washington !!

    4. Kovesi (procuror general !!!)

    5. Ramona Lile, rector la Aurel Vlaicu

    6. Beuran, fost ministru la sanatate, probabil e profesor acuma, bine merci

    7. Constantin Copotoiu si Klara Brânzaniuc, rectorul si prorector de la UMF, Targu-Mures

    8. Liviu Andrei, prefect (!!!) de Gorj si profesor la Aurel Vlaicu in Arad

    9. prof. Gheorghe V. Lepădatu (de la univ. Crestina (!!!) Dimitrie Cantemir

    10. profesorul Ionel Sinescu, urologie

    11. medicul Nicolae Jitea de la Spitalul Clinic Colţea.

    12. Victor Ponta, prim-ministrul Romaniei !!

    13. Ecaterina Andronescu, ministru educatiei, a fost conducatoarea unui doctorat plagiat dupa un autor din Olanda !!!
    • +29 (33 voturi)    
      Mickey Mouse (Marţi, 3 iulie 2012, 9:14)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui Petre Truica

      De un lucru sunt sigur:
      Daca nu era si presa internationala cu ochii pe el ... iesea Victoras la Antena si spunea ceva de genul: "Am plagiat! Care e problema? Bine ca nu am furat".
      Sa nu spuneti ca este un nonsens sau ca termenii sunt aproape sinonimi, publicul antenelor si alti 60-70% dintre romanii cu IQ submedie va vor contrazice! Pentru ei gandesc Gadea, Ciutacu si altii din gasca aservita imputitului de Felix. Se vor gandii ca nici ei nu au luate toate examenele pe bune, ca nici lor nu prea le place munca si mai ales ... ca Basescu le-a cam oprit sursele de bani nemunciti.
      E tara lor ... nu a noastra ....... asta e durerea cea mai mare
      • +6 (6 voturi)    
        Adevarat.... (Marţi, 3 iulie 2012, 17:23)

        Gandalf the White [utilizator] i-a raspuns lui stancualexro

        Trist. Dar ce se mai poate face cand masele flamande si needucate decid ca ...merge si asa?!
      • +6 (6 voturi)    
        Gresit (Marţi, 3 iulie 2012, 17:32)

        Baiat de Cartier [utilizator] i-a raspuns lui stancualexro

        Gresit, e Tara noastra, nu a lor. Trebuie doar sa ne-o luam inapoi!
    • -6 (6 voturi)    
      lista continua (Marţi, 3 iulie 2012, 19:34)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Petre Truica

      De ce i-i scrii doar pe cei care nu convin gastii lui basescu , daca esti corect scrie-i pe toti impartial.
  • +101 (103 voturi)    
    Cel mai clar semn (Luni, 2 iulie 2012, 23:44)

    Porcurorul General [utilizator]

    Ca in Romania intunericul se propaga cu viteza luminii...
    • +17 (19 voturi)    
      respectele mele (Marţi, 3 iulie 2012, 8:39)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      o observatie de om inteligent.
      • +12 (14 voturi)    
        Pnetru a nu fi acuzat de plagiat (Marţi, 3 iulie 2012, 9:51)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

        Respectiva propozitie i se atribuia intr-un banc din "La belle epoque" (citit "labele poc") Elenei Ceausescu. Cica ea ar fi descoperit acest lucru. Din pacate Elena Ceausescu si inteligenta s-au dovedit divergente.
  • +94 (102 voturi)    
    Of (Luni, 2 iulie 2012, 23:44)

    abcde [utilizator]

    Voi nu ati invatat ca 'Nature' e a lui Basescu?

    Eu astept cu interes alegerile din SUA ca sa vad daca il mai pune Base pe Obama presedinte sau il sustine pe Romney
  • -75 (89 voturi)    
    follow the money :) (Luni, 2 iulie 2012, 23:45)

    Montesquieu [utilizator]

    banii n-au culoare; nici chiar pentru redactorii nature
    • +23 (25 voturi)    
      corect, si nici cu flacara violet nu te pui... (Marţi, 3 iulie 2012, 7:56)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      nu-mi pot imagina ca si pe ponta l-a mituit basescu in 2003 sa copieze la virgula 80 de pagini din 200 la o lucrare de doctorat coordonata de nastase, i-o fi lucrat cu flacara aia violet.
    • +17 (19 voturi)    
      Aici ai (Marţi, 3 iulie 2012, 8:33)

      Altovidiu [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Aici ai perfecta dreptate, cind te gindesti ca sforarii si-au pus in fata un repetent si un hot, usor de santajat, pe cale de consecinta, usor de manipulat.
    • +18 (20 voturi)    
      . (Marţi, 3 iulie 2012, 9:19)

      gb [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      dupa cum observam in Romania nu se discuta despre faprtul ca Ponta nu a plagiat ci se discuta despre legimitatea comisiei care a spus ca Ponta a plagiat. Dar ce inseamna legimitatea in Romania? Nimic, dupa ce Ponta a incalcat o decizie a curtii constitutionale. Deci prin extrapolare Ponat a PLAGIAT.
  • -80 (84 voturi)    
    REGRETABIL... (Luni, 2 iulie 2012, 23:51)

    marchi [utilizator]

    ...ca o revista ca NATURE, care in Romania se bucura de credibilitate, se lasa atrasa intr-o controversa cu mari conotatii politice. Si mai grav este faptul ca nu inceteaza cu escaladarea controverselor si da apa la moara unor oameni cu o moralitate discutabila, avizi de functii si bani.Lasati societatea academica din Romania sa-si rezolve in cunostinta de cauza problemele.Aici patimile politice depasesc ratiunea.
    • +63 (67 voturi)    
      .... (Marţi, 3 iulie 2012, 2:54)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Sa zicem prin absurd ca redactorii au luat bani. Dar stai plagiatul tot acolo ii, nici o pagina nu s-a modificat (pentru ca vorbim in pagini, nu fraza) tot acolo este, deci irelevant cine a platit pe cine dupa cum spun unii. Iti dai seama, sa fi redactor la revista Nature si sa vina un "wistel blower" deasta sau cum zic ciobanii "suflator in fluerice" si sa zica, am aici dovada de plagiat al prim ministrului roman. Oare ce o zis redactorul ala: " Nu domnule. Ce? Plagiat? Prim ministru? Dar asta ii stire domnule? Ce sa fac eu cu un astfel de articol? Sa ma sterg la zona fecala cu el. Pe cine il poate interesa asa ceva. Sunt sigur ca lumea intr-un caz fericit citeste printre randuri doar cand vede titlul. " Va dati seama mai copii cu cati bani s-au aruncat spre redactie si cat sa rugat de ei sa publice amaratul ala de articol, pffff , valize, nuuuu, saci cu bani.
      Asa ca draga Marki , daca tu chiar vrei sa o ti pe a ta, da vina pe Base ca Ponta a plagiat, da vina pe cine vrei tu, nu stiu, da vina pe vreme, pe castraveti, pe ce iti cade tie mai bine, sunt destui in tara care fac asa. Aveti deja un fix, JOS BASESCU. Oare cand nu o sa mai fie el acolo sus, pentru ca intr-un fel sau altul nu o sa mai fie. Ce o sa faceti? Iti dai seama, hobby-ul tau preferat dispare asa...puff. Sa vezi atuncea sinucideri in masa :))
      • -12 (16 voturi)    
        De ce acum? (Marţi, 3 iulie 2012, 9:05)

        Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

        Cand a fost scrisa teza? La un deceniu s-au gandit ca-i vorba de plagiat si tu zici ca n-are nimic descoperirea asta de-a face cu politica?
        • +6 (12 voturi)    
          asa e (Marţi, 3 iulie 2012, 10:20)

          lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

          Pentru ca acum e momentul potrivit. Plagiatul lui Ponta e folosit politic de catre adversarii sai, nu e nici un secret si nimeni nu contesta asta. Singurul care contesta ceva e Ponta. Plagiatul.
          • -8 (8 voturi)    
            asa-s juristii (Marţi, 3 iulie 2012, 12:25)

            Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui lf_iron

            nu contesta ca a copiat paginile cu pricina. Ci doar ca actiunea asta se numeste plagiat.

            Plagiatul e in Romania o notiune relativ recenta. Nu ma refer la DEX. Pe timpul comunismului, chiar si in primii 10 ani de democratie niciun prof nu-ti pomenea de plagiat. Din contra, cu cat lucrarile de licenta/disertatie aveau bibliografia mai bogata era mai bine. Trebuia la sustinere sa stii ce-ai scris.
            • +4 (4 voturi)    
              Plagiat = furt (Marţi, 3 iulie 2012, 16:55)

              hoinar [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

              Cuvantul cheie e bibliografie. Care lipsea putin pentru lucrarea lui Ponta. Pentru cca 40 de pagini copiate cuvant cu cuvant din cartea unuia din profii sai.

              Ce zici, conteaza cum folosesti bibliografia? Sau e de ajuns sa iei niste pagini de oriunde si sa le treci in bibliografie si ai luat doctoratul?
      • -2 (2 voturi)    
        Sa vezi atuncea sinucideri in masa (Miercuri, 4 iulie 2012, 8:08)

        Buz [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

        Ai dreptate John.Doe la urma, dar o mica complectare din partea mea: sa vezi atuncea sinucideri in masa din randul actualilori pedelisti :))
    • +17 (19 voturi)    
      Societatea Academica din Romania (Marţi, 3 iulie 2012, 7:56)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      ... si ma refer aici la cercetatorii adevarati, cu granturi europene, lucrari publicate in reviste stiintifice de prim rang si cu citatii internationala s-a pronuntat deja.

      Cred insa ca tu nu stiai de asta, asa ca am sa-ti dau o veste buna: verdictul lor (in unanimitate) a fost ca Ponta a plagiat.

      Felicitari cercetatorilor respectivi pentru verticalitate.

      PS: Nature nu e totusi tocmai cunoscuta in Romania... sa vezi insa ce credibilitate are in Vest si in mediile academice de elita din toata lumea.
    • +16 (18 voturi)    
      Bravo măi (Marţi, 3 iulie 2012, 8:05)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      ”o revista ca NATURE, care in Romania se bucura de credibilitate”

      Dacă ai fi unul dintre oamenii care au auzit despre revista Nature de la altcineva decât de la Ponta, probabil ți-ai da seama ce enormitate hazlie reușești tu să spui cu ”o revistă ca NATURE, care în România se bucură de credibilitate”.
      Ca și când asta este măsura esențială a acestei prestigioase reviste științifice interdisciplinare, că ”are credibilitate în România”.
      Aș spune că ar fi un semn bun pentru români că a mai auzit careva de pe la noi despre această revistă, dar nu vreau să folosesc acest tip de căinare a ”prostiei românești”, pentru că nu cred în ea.
      Cei care știu bine ce reprezintă această revistă (nu cei care doar au auzit ea), nu ar putea emite o enormitate ca cea scrisă de tine mai sus.
      Iar cei care doar au auzit de ea și atât, cel mai probabil din conferința de presă a lui Ponta, ar putea face un efort să caute ei înșiși să vadă ce reprezintă această revistă.
      Însă ar trebui să știe engleză, pentru că cele câteva fraze din articolul în limba română din wikipedia poate nu îi lămuresc.
      Până atunci, rămâne să confunde revista Nature cu National Geographic.
      Sau te pomenești că o confundă cu vreun tabloid.
      Mai este un voinic de-al nostru, europarlamentar, nu spui cine, persoană importantă, care a confundat The Sunday Times cu The Sun.

      Dacă nu se înțelege mare lucru din tot ce am spus mai sus, iată versiunea scurtă :
      Tot comentariul tău este echivalent cu a spune : ”Păcat că premiul Nobel, un premiu apreciat de România, se mai dă și la analfabeți din când în când, pe motive politice și pe bani”.
    • +14 (16 voturi)    
      da... e regretabil (Marţi, 3 iulie 2012, 8:41)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Ca ponta nu are onoare, si nici coloana vertebrala. E doar o marioneta ieftina.... nimic mai mult. Te simti reprezentat de unul ca el? Stiu ca o sa ma faci basist, dar sunt mandru de asta.
    • +11 (15 voturi)    
      Societatea academica din Romania (Marţi, 3 iulie 2012, 9:10)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Este exact ca si cea politica: corupta. Fireste, nu toti, insa numarul ajunge la "4 sigma" (daca stiti dpdv stiintific ce inseamna).

      Haideti sa va dau un exemplu. Ieri am scris in textul tezei mele urmatoarea propozitie: "... castigul unei antene depinde de frecventa ...". Ce credeti ca urmeaza dupa propozitie? Raspuns: [XX] - citat. De ce? Pentru ca respectiva propozitie se afla in partea de concluzii a tezei mele si nu vreau sa existe riscul ca cineva sa creada ca este o descoperire a mea, cand de fapt este ceva scris in carti.

      Si inca ceva, cand in teza am o poza cu o antena si am luat-o de pe net, scrie exact la poza: "de pe situl XXX" sau "available on public domain" daca am gasit-o cu Google si nu stiu unde e sursa. De ce? Pentru ca grafica este copyrighted.
  • +91 (95 voturi)    
    Traian Basescu controleaza intreag Universul (Luni, 2 iulie 2012, 23:54)

    Ile_Cafan [anonim]

    Basescu este in spatele revistei Nature,
    Basescu este in spatele The Economist
    Basescu este in spatele presei internationale,

    Basescu controleaza intreaga lume, nu-i asa domnu Marga?

    Singurele televiziuni ramase libere in fata asaltului lui Traian Basescu, sunt antenele si irealitatea.

    Domnule Ponta, Crin, Marga daca va regasiti in comentariul de mai sus si v-am trezit interesul,
    va rog sa aveti rabdarea sa cititi mai jos simptomele
    "Schizofreniei Paranoide", sunt convins ca le veti gasi inconfortabil de familiare,

    Paranois Schizophrenia
    Key symptoms

    Delusions and hallucinations are the symptoms that make paranoid schizophrenia most distinct from other types of schizophrenia.

    Delusions. In paranoid schizophrenia, a common delusion is that you're being singled out for harm. For instance, you may believe that the government or the president - nu-i asa , Crin ? - is monitoring every move you make or that a co-worker is poisoning your lunch.

    You may also have delusions of grandeur — the belief that you can fly, that you're famous - te recunosti, dottore ? - or that you have a relationship with a famous person, for example like an KGB agent or Russian President - right, Mr Marga?.

    You hold on to these false beliefs despite evidence to the contrary. Delusions can result in aggression or violence if you believe you must act in self-defense against those who want to harm you.
    • +13 (15 voturi)    
      cred ca.... (Marţi, 3 iulie 2012, 6:24)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Ile_Cafan

      ...diagnosticul este gresit. Acestia sufera mai degraba de smecheroias orazniculus sfidantes, o boala foarte grava care are la baza sidromul severinus europarlamentaris ridiculus si trebuie tratat rapid, intens si pe toate caile cu sictirus totalis permanetes.
      Altfel, boala poate degenera in dictatoris periculosum si singurul tratament posibil va fi,ca si in ultimul caz cunoscut, complexul de vitamine 7,62, administrate abundent de un vechi prieten si tovaras.
  • +59 (61 voturi)    
    Luati-le boii de la bicicleta celor de la Nature (Luni, 2 iulie 2012, 23:58)

    Radu [anonim]

    I-a propus premierul cumva si jurnalistului de la Nature sa se ia cu el la tranta in demisii ?
    Au gasit el si sfatuitorii acestuia cu ce Ordonanta de Urgenta publicata in Monitorul Oficial inainte de elaborare sa rapuna presa internationala?
    Daca nu ,ar cam trebui sa se grabeasca,pentru ca deja la Consiliul European tocmai incheiat lumea l-a evitat jenata si nu credem ca e cazul ca si Romania sa inceapa sa fie evitata
    Ultima data cand un asememea lucru s-a intamplat ,dupa Mineriada avandu-l ca autor pe Iliescu ,acest lucru care ne-a costat aproape 10 ani de stat pe tusa !
  • -65 (67 voturi)    
    Daca tot se ocupa (Marţi, 3 iulie 2012, 0:00)

    evoque [utilizator]

    de studiile unora si daca tot se pricep la drept si doctorate, poate se pricep si la marinarie si atunci poate apar clarificari in ce priveste relatia naturala dintre Klaveness si un anumit marinar, mare comandant. :).
    ?!!!
    Hai cu Natura.
    • +4 (8 voturi)    
      gogule (Marţi, 3 iulie 2012, 8:59)

      Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      asa, mai baga niste strambe, ca poate mai stavilesti din avalansa asta de comentarii anti-ponta.
    • -7 (9 voturi)    
      corect (Marţi, 3 iulie 2012, 9:01)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      dar ma intreb..
      astia au aceste subiecte de domeniul Nature?
      cine citeste asta?
      Astia sunt date acolo pt romani
      bani grei...
      ca altfel nu face bani un asemenea articol...stiintific!
    • +13 (15 voturi)    
      Du-te mestere.. (Marţi, 3 iulie 2012, 9:37)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      .. ca nu prea stii altceva decat sa ati apa in piua!!

      Poate in acelasi timp in care se lamureste problema cu Klaveness, lamuriti voi, astia de la USL, problema cu industria prelucrarii metalelor, sau industria de masini si utilaje grele sau alte industrii necesare mentinerii unei flote pe linia de plutire..
      Apoi, poate , in speranta ca va faceti lumina in cap, realizati cat de penibili ati ajuns si cum voi, o pata pe obrazul tarii, faceti toata comunitatea internationala sa trateze Romania ca o tara de hoti si mincinosi si plina de penibil..
      Ati fi castiigat mult mai mult daca Ponta isi dadea demisia imediat: il lasati pe Basescu fara nicio reactie si ati fi castigat si foarte multe voturi.., dar la cat sunteti voi de calici si lacomiti..
      Norocul vostru ca poporul roman are memoria stiucii!
      • -3 (5 voturi)    
        pe asta cu memoria (Marţi, 3 iulie 2012, 12:42)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        se bazeaza strategia pdl.
        Insa pana se lamureste doctoratul lui Ponta, hai sa lamurim si masteratul lui Basescu "sponsorizat" tocmai de Klaveness si cu ocazia asta se lamureste si situatia cu flota. Mai ales ca pe aici a fost ceva tovarasie la vremea respectiva intre Basescu si Nastase. De ce sa stea Nastase singurel sa depene amintiri cu Basescu ca doar are doua paturi in salon.
        Iar aia cu industria este penibila, gaseste ceva mai bun "gogule".
  • +60 (64 voturi)    
    Hai dom'le! (Marţi, 3 iulie 2012, 0:00)

    Malone_M [utilizator]

    Cine naiba e fituica asta? Noi avem valoarea in sange, in ADN, nu trebuie sa dam socoteala nimanui, suntem la un nivel la care criticile nu ne pot atinge, imuni la orice inscenare grosolana de plagiat dovedit! Si daca ne mai cheama si pontea, apoi sa te feresti de revarsarea noastra de inteligenta si pragmatism, maturam totul in cale.
  • +35 (59 voturi)    
    Ne facem de.... (Marţi, 3 iulie 2012, 0:02)

    Alex [anonim]

    Ne facem de tot rahatul... Si asta pentru o ambitie cretina a unor repetenti care nu stiu sa piarda... "Prioritatea 0 a Romaniei este demiterea lui Traian Basescu"! Niste incompetenti!!!
  • +43 (53 voturi)    
    demnitate (Marţi, 3 iulie 2012, 0:07)

    asterix [anonim]

    Va dati seama ce influenta mare are Basescu ca fiecare aparitie in revistele straine a temei despre plagiat sa fie imputata acestuia. Halal caracter au USL-istii astia. unde a disparatut cinstea despre care se vorbea acum doua luni. se incearca distragerea atentiei de la plagiat cu cazul flota si prostii de genula asta.
    Oricum Ponta, esti iresponsabil!
  • +40 (58 voturi)    
    ce poti sa te astepti? (Marţi, 3 iulie 2012, 0:08)

    postacu [utilizator]

    de la o revista la care da Funeriu interviuri? A mai publicat inca un articol comandat de dictatorul Basescu, normal. Dar nu conteaza, oricum pe la noi nu prea citeste mai nimeni aceasta publicatie basista. Poate se milostiveste dl. Voiculescu si cumpara revista asta sa o salveze de sub papucul dictatorului si aduce acolo niste jurnalisti adevarati formati la academia Intact Media.
    • +9 (13 voturi)    
      Excelenta (Marţi, 3 iulie 2012, 6:45)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui postacu

      propunerea......,si directorul general excrocul Gadea !
  • +67 (71 voturi)    
    domnule Ponta, daca mai aveti un dram de onoare (Marţi, 3 iulie 2012, 0:09)

    edif [utilizator]

    Va rugam sa va prezenati demisia si scuzele de rigoare, imaginea invatamantului romanesc este distrusa. Furtul intelectual a ajuns la rang de prim ministru
    • +4 (6 voturi)    
      Va dati seama acum.. (Marţi, 3 iulie 2012, 9:41)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui edif

      ..cata apa la moara s-a data alora cu ACTA sau alte acte internationale de genu'?
      Normal ca o sa ne caute astia in toate orificiile cand ne ducem la ei sa ne prezentam lucrarile stiintifice!!
      Bravo USL.. faceti intreaga lume sa isi doreasca ACTA!
      Unde nu-i cap, vai de picioare!!!
  • +47 (51 voturi)    
    la mai multi (Marţi, 3 iulie 2012, 0:09)

    Daemon1 [anonim]

    Hai, si altii, stiu ca se poate! Cu cat sunt mai multe publicate shocate de nesimtirea lui Ponta, cu atat mai mare presiunea pe Impertinentza Sa Socialista.
  • -37 (47 voturi)    
    gagamita (Marţi, 3 iulie 2012, 0:11)

    gustav [anonim]

    Pac la "Razboiu'"! Cu vocea de scapete a lui Agamemnon Dandanache, seful comisiei il demasca in fata poporului pe plagiator, chiar daca nu i-a cerut-o nimeni. Dup'aia, dom' profesor Andruh recidiveaza in reclamatia la "Nature". Cum ca guvernul mizerabil le-a luat obiectul muncii. Noroc ca baietii de la "Nature" s-au mai desteptat si au publicat si pozitia celor "plagiati" care nu se inghesuiesc sa-l condamne cu manie proletara (pardon, intelectuala) pe copilot.
    Ia sa-i cercetam si pe cei doi diaconi si pe cret la dosare si lucrari stiintifice!
    • +8 (10 voturi)    
      Cauzalitate (Marţi, 3 iulie 2012, 9:04)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui gustav

      Am citit multe comentarii din care mi-am dat seama ca romanii stau prost la relatia de cauzalitate. In o multime de comentarii, inclusiv al Dvs. este scris ca 'sa-i cercetam la lucrari si pe cei din comisie' - iata in textul Dvs.: "Ia sa-i cercetam si pe cei doi diaconi si pe cret la dosare si lucrari stiintifice!"

      Si va intreb: daca presupun ca toti din comisie au plagiat, asta inseamna ca Dl. Prim-Ministru Ponta nu a plagiat? Sunt cauzal legate aceste doua elemente?

      Parerea mea este ca dpdv cauzal cele doua nu sunt legate si, in cazul plagiatelor celor din comisie, si ei trebuie pedepsiti, insa in cadrul altor anchete.
  • +61 (63 voturi)    
    Demisie (Marţi, 3 iulie 2012, 0:13)

    hanzo [utilizator]

    Daca ar avea o urma de demnitate acest PM si-ar da demisia. Dar cum un comunist analfabet nu renunta niciodata (chestii invatate de la Ion `Ilici` Iliescu si Nastase), probabil cine trebuie sa plece suntem noi.

    Nu ca PDL ar fi mai breji, dar in 2 luni USL si mai ales acest PM au adus grave prejudicii de imagine acestei tari si comunitatii academice romane.

    Opreste-te nenorocitule si uita-te ce faci, ce lasi in urma! Pleaca cu putina demnitate, nu v-ati nascut nici unul cu puterea in mana si nici n-o sa muriti asa. Cere-ti scuze, gaseste-ti un job 9-5 si incearca sa ai o viata demna.
  • -42 (50 voturi)    
    Revista Nature (Marţi, 3 iulie 2012, 0:13)

    Un cetatean [anonim]

    Cat interes arata un jurnal stiintific pentru politicienii romani... Zau acuma, chiar atat de interesant e ,pentru cititorii revistei, debandada din politica romaneasca?
    • +40 (42 voturi)    
      Cu siguranta (Marţi, 3 iulie 2012, 2:15)

      Daniel Stanciu [anonim] i-a raspuns lui Un cetatean

      subiectul Ponta nu este la fel de interesant pt cititorii revistei Nature, in comparatie cu un articolo pur stiintific.
      Dar revista Nature nu are rolul doar de a prezenta ci si de a apara stiinta si titlurile ei, precum titlul stiintific (de Dr.) asumat de plagiatorul Ponta. ;)
      • +6 (10 voturi)    
        Ai mers prea in detaliu.. (Marţi, 3 iulie 2012, 9:54)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Daniel Stanciu

        ..pentru un USList!!
        Adevarul este ca nu mai poti folosi cuvinte ca "realitatea" sau "antena" fara sa te doara burta si sa iti vina sa dai la boboci.
        Multi oameni care nu inteleg ce inseamna sa inveti, sa ai scoala sau educatie reactioneaza la fel ca acest "Un cetatean". Probabil ca acest cetatean e din genul alora care vor sa se modifice baremuri ca progeniturile lor nu stiu gramatica, sau pentru ca nu inteleg sa se incadreze in cerintele unui barem: prieteni, scoala nu e pentru hoti, scoala e pentru oameni care muncesc si vor sa invete!!
        Daca nu sunteti capabili sa invatai pentru ca nu va place, nu va intereseaza, nu va trebuie.. mergeti si faceti ce va place, dar nu incercati sa ajungeti ministri sau prim-ministri cu minciuna, lene si fara simtul realitatii!!
        Cu ocazia asta, il rog pe Ministrul Invatamantului sa isi dea demisia: nu poti sa schimbi regulile pentru ca un pusti nu stie gramtica si altul nu stie sa se incadreze in niste limite..!!!
    • +12 (14 voturi)    
      Cetățene, ești confuz (Marţi, 3 iulie 2012, 8:22)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui Un cetatean

      Interesul nu este pentru politicieni, români, germani, unguri, interesul este pentru frauda în domeniul cercetării științifice, comisă INCLUSIV de oameni aflați la cel mai înalt nivel.
      Cercetarea științifică este domeniul acestei reviste.
      Iar frauda este un delict.
  • +52 (54 voturi)    
    Ponta, de ce nu faci nimic? (Marţi, 3 iulie 2012, 0:17)

    24alex24 [utilizator]

    Ponta, fă ceea ce trebuie! O Romanie întreagă stă cu ochii pe tine, așteaptă de la tine un gest de demnitate.
    Prietene, fă un pas înainte și recunoaște ce știe o Europă întreagă: ai plagiat și nu mai prezinți credibilitate pentru o funcție de asemenea responsabilitate.
    Fă dreptate imaginii României și nu șovăi să iei decizia mult așteptată

    Un cetățean îngrijorat.
  • -21 (43 voturi)    
    sunt pnl-ist (Marţi, 3 iulie 2012, 0:34)

    luci81 [utilizator]

    100% da nu-s de acord de alianta cu psd-ul si noi sa avem doar rol de decor ..
    ...
    din fericire exista un acord cu FMI care practic ala conduce Romania ca daca nu ar fi ar fi dezastru in tara.

    preferam o alianta cu pdl-ul cu conditia sa dispara Basescu si gashca lui .
    • +37 (39 voturi)    
      Am simpatii liberale dar nu pot fi PNL-ist (Marţi, 3 iulie 2012, 2:20)

      Andrei Florian [anonim] i-a raspuns lui luci81

      In primul rand pentru ca PNL nu mai exista. Apoi, am si eu prieteni, rude, familie. Cum m-as putea uita in ochii lor si sa le spun ca, implicit, simpatizez si cu Voiculescu? In cea mai optimista varianta, mi-ar goli frigiderul de bere si m-ar sfatui sa ma las de bautura.
      Apoi, daca despre Voiculescu si Antonescu m-as alege doar cu atat, despre prezenta lui Iliescu, nemuritorul presedinte de onoare, ce sa le mai spun ca sa nu intru in pamant de rusine?
      • +7 (9 voturi)    
        subscriu (Marţi, 3 iulie 2012, 8:48)

        edx [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

        Ma regasesc perfect in acest comentariu.
    • +7 (9 voturi)    
      "preferintele" pnl-istilor 100% (Marţi, 3 iulie 2012, 9:32)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui luci81

      zilele astea nu mai intereseaza chiar pe nimeni:

      1. dupa ce ati facut alianta cu pc-ul lui voiculescu & gashca lui, restul oricum erau detalii;
      2. dupa ce v-ati livrat moka partidul psd-ului, pe cine crezi ca mai intereseaza soarta voastra?

      sigur, or mai fi cativa comunisti carora le e jena sa se declare psd-isti pe fata - dar asta e toata nisa voastra electorala, asa ca nu te mai obosi...
    • +5 (7 voturi)    
      Nu mai face nimeni alianta cu voi.. (Marţi, 3 iulie 2012, 9:58)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui luci81

      ..paiatelor!
      Poate daca il schimbati pe Antonescu si clica lui!!!
      In rest, s-a spus deja tot ce era de spus; aici un rezumat: aveti la fel de multa memorie precum stiucile!!
  • +42 (44 voturi)    
    Problemele de acasa (Marţi, 3 iulie 2012, 0:41)

    Mari.an [utilizator]

    "Despre problemele de acasa vom discuta acasa" zicea Ponta, si as adauga, in stilul de acasa.
    Vrem sa fim considerati egali cu celelalte natii europene, dar vrem sa ne pastram "stilul" dambovitean.
    Poate-a mers o perioada, dar acum cred ca a venit momentul sa spunem lucrurilor pe nume. Daca nu se pune capat acum "mediocritatii" de care vorbea prof. Andruh, probabil nu se va intampla timp de cateva generatii. Timp in care Ponta va fi citat la in viitoarele teze de doctorat pe prima pozitie. Mai mare rusinea.
    Sincer, ma intreb cum pot unii sa puna in balanta "dorul de tara" cu "stilul dambovitean" si sa decida ca dorul de tara e mai important.
  • +45 (49 voturi)    
    Comisia USL trage de timp! (Marţi, 3 iulie 2012, 0:48)

    Gryphus [utilizator]

    in 8 IUNIE 2012 USL a dizolvat Comisia de Etica si a reinfiintat-o cu noi membri - care simpatizeaza USL!

    unul dintre ei este Petru Andea (fost deputat PSD) care a decalarat ieri ca vor discuta cazul Ponta "in termen de 90 de zile" deci pe la toamna.

    intre timp Ponta continua sa faca Romania de rusine !
  • +39 (41 voturi)    
    Insecuritate si neliniste (Marţi, 3 iulie 2012, 0:54)

    Petre Mihai [anonim]

    Climat de teroare pentru a - si apara cu orice pret scaunul de Prim Ministru

    Daca a ajuns si pe plan international nu-l vad bine pe Ponta
  • +50 (52 voturi)    
    Doamne unde esti ???? (Marţi, 3 iulie 2012, 1:10)

    cristian [anonim]

    Steven spielberg ar lua oscar la toate categoriile daca ar face un film/documentar despre coruptia din Romania. Nu imi vine sa cred cat de adanci sunt tentaculele coruptiei in sistemul nostru. Vorba romanului: Dumnezeu nu doarme numai pentru ca nu pedepseste la prima abatere.Va vine si randul vostru cat de curand.Se va intoarce asupra voastra(pop,ponta,si toata gasca USL)tot raul pe care l'ati facut.Sa ne fereasca Dumnezeu sa ajungeti la putere in frunte cu "Maresalul" Antonescu. Sa vezi atunci distractie. Cu dragoste..un roman de peste hotare,supus multor slabiciuni.
    • +25 (29 voturi)    
      Cred ca (Marţi, 3 iulie 2012, 2:20)

      Daniel Stanciu [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Michael Moore ar trebuii sa faca filmul - Steven Spielberg le face pe cele SF :)
      • +9 (11 voturi)    
        Ba Spielberg, ca... (Marţi, 3 iulie 2012, 7:06)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Daniel Stanciu

        ... in ala al lui Ponta si-ar da demisia. De aia face filme SF.
  • +48 (50 voturi)    
    Ponta dictator! Jos Dictatorul! (Marţi, 3 iulie 2012, 1:25)

    I [utilizator]

    in '89 am scapat de comunism. Au mai ramas comunistii...
    • +24 (26 voturi)    
      Au mai ramas ... (Marţi, 3 iulie 2012, 2:28)

      Daniel Stanciu [anonim] i-a raspuns lui I

      ... dar asta-i pui de comunisti. Si a avut mai multi tati: Iliescu, Nastase, si toti comunistii ascunsi in spatele astora doi ... deci a avut omul de la cine invata ... si daca ne gandim mai bine, cu atata educatie, ar fi putut Ponta sa-si ia mai multe doctorate ... dar nu in Drept, ci in Nedrept.
      • +4 (6 voturi)    
        Dar, daca inainte de '89.. (Marţi, 3 iulie 2012, 10:11)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Daniel Stanciu

        ..aveam o singura Academiciana, acum avem un guvern de Academicieni, iar in fruntea guvernului Marele Doctor!!:))
        Cat de tragic-haios!!!
  • +50 (52 voturi)    
    Idee pt Ponta (Marţi, 3 iulie 2012, 2:01)

    Vasilake [utilizator]

    Bai Ponta, ia suna-l tu pe Pop si zi-i sa iasa maine la televizor si sa spuna ca a hotarat ca se desfiinteaza Nature! De fapt, ca a facut asta inca de ieri, asa incat articolul publicat de ei, de fapt nu exista!

    Facem pariu ca daca-l pui sa zica asta, o zice?
    • -13 (15 voturi)    
      plagiat/plagiatori/atotstiutori (Marţi, 3 iulie 2012, 6:14)

      giulesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Vasilake

      Dl profesor Andruh si corul celor care zdrangane pe un tambal dezacordat ca ''noi am stabilit ca e plagiat'' se fac ca ploua cand e vorba de granturile primite de la guvern NU PROFESORUL A PRIMIT BANII CI INSTITUTIA RESPECTIVA ! Parca zidurile alea ar avea maini si ochi sa ii imparta la colaboratori in mod proportional cu contributia fiecaruia.
      Si in definitiv, care sunt rezultatele studiilor/cercetarilor/implementarilor pentru care au fost alocati banii? Sa iasa la defilare cu rezultatele si sa ne zica : uite domne ce am facut, ce efecte economice au atras aceste studii, etc !!!!
      • +2 (4 voturi)    
        Sunt niste vorbe .. (Marţi, 3 iulie 2012, 10:50)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui giulesteanu

        .. in popor:
        Minciuna are picioare scurte!!!
        Micinosul roade osul!!
        C-o minciuna aleasa stai in frunte la masa!!!

        Ce se spune despre Andruh, numai tu reproduci ( Minciuna are picioare Scurte! ).
        Numai tu reproduci, pentruca daca nu ai minti ai ramane fara paine pe masa, iar daca insisti in continuare, o sa ajungi langa el comandante Nastase (Mincinosul roade osul!!)
        In timpul asta, Ponta conduce guvernul si tara pe baza unui plagiat - minciuna aleasa (C-o minciuna aleasa, stai in frunte la masa!!!)
        :D have fun!..sa scrii pe acest site sub pseudonimul "stiuca "de acum incolo, ca memoria e la fel de dezvoltata!
    • +5 (7 voturi)    
      Nu poate .. (Marţi, 3 iulie 2012, 10:02)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Vasilake

      ..pentru ca Nature e a lui Basescu!! :))
      De fapt Nature e a lui Funeriu si cum Funeriu e omul lui Basescu!! :))
      Oricum USL nu realizeaza ce si cum i-a lovit de rau!!!
  • +9 (11 voturi)    
    protestul ghilimelelor (Marţi, 3 iulie 2012, 6:10)

    marmota carcotel [utilizator]

    sper ca nu o lasati balta cu protestul !!!
    eu as vrea sa fac azi o "plimbare ' cu o carte prin piata operei din Timisoara .. pe la 19.. sa nu fie prea cald :))) sper sa mai vina si altii
  • +12 (14 voturi)    
    Tipic PSD. (Marţi, 3 iulie 2012, 6:26)

    Demigod [utilizator]

    La ce va asteptati oameni buni?
    Cu capusele astea o sa traim 4 ani. Minim. Nastase joaca cartea finala in incercarea de a evita o vacanta fortata dar binemeritata. Ochelaristul asta genial, recurge la mizerii de cea mai joasa spetza ca sa-si ascunda nulitatea. Hai sa vedem, cine urmeaza si cu CE. Suntem tragici... dar radem bine.
  • +9 (11 voturi)    
    opinia publica trebuie sa fie comisia ta (Marţi, 3 iulie 2012, 7:30)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Noi nu putem sa "rezolvam" cu cei trei ciraci ai finantatorului voiculescu ? Opinia publica este edificata si pentru demisia din functia de prim-ministru nu e nevoie de o anumita comisie ....Retragerea si nu renuntarea la titlul de doctor este o alta problema.
  • +7 (9 voturi)    
    Ma intreb (Marţi, 3 iulie 2012, 7:32)

    Skiby [utilizator]

    si ce alte servicii ii mai presteaza ministrul Liviu Marian Pop O'nar domnului Ponta?! Pare atat de indragostit de seful lui ca nu stiu ce sa mai cred...
  • +10 (12 voturi)    
    Domnule Ponta, (Marţi, 3 iulie 2012, 7:58)

    harapalb [utilizator]

    Prezentati-va demisia daca mai aveti un pic de bun simt fata de romani.
  • +11 (13 voturi)    
    competenta (Marţi, 3 iulie 2012, 8:32)

    elwis [utilizator]

    D-ule Marius Andruh avem nevoie de judecatile d-voastra de valoare ! Sinteti vocile autorizate pe care noi le asteptam ! Si noi ne-am saturat de mediocritate , impostori !
  • +6 (8 voturi)    
    Asa, bravo!! (Marţi, 3 iulie 2012, 8:58)

    AliB [utilizator]

    Si uite asa afla si restul lumii cum e cu primul ministru roman. In caz ca mai spera ca poate sa mature gunoiul sub pres - ha! Game over.
    Sunt tare curioasa sa-i vad agenda internationala, parca avea o intrunire prin Croatia, sa mai duce?
  • +9 (11 voturi)    
    :))) Andronescu a plagiat!!! (Marţi, 3 iulie 2012, 9:08)

    A9 [utilizator]

    Prezent in emisiunea “Nasul”, de luni seara, profesorul Nicolae Toma, coleg cu Ecaterina Andronescu la Facultatea de Chimie Aplicata din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti, a dezvaluit ca in lucrarea de doctorat a acesteia se regasesc retete de “superfinisare”, obtinute de sotia profesorului din spionaj industrial in anul 1978 de la o fabrica din Syracuse, Statele Unite.

    Profesorul sustine ca sotia sa a obtinut in vizita din Statele Unite peste 80 Kg de documentatie, iar cea referitoare la “superfinisare” a fost trimisa Catedrei de Chimie din cadrul Institutului Politehnic Bucuresti, unde lucra Ecaterina Andronescu. Profesorul spune ca pentru a putea fi folosite acele “retete” in productia interna s-a incheiat un contract de cercetare, in care era parte si actualul Ministru al Educatiei.

    Nicolae Toma este profesor universitar, doctor inginer la Facultatea de Chimie Aplicata din Universitatea Politehnica Bucuresti.

    http://www.nasul.tv/2012/07/02/dezvaluiri-bomba-la-nasul-un-coleg-de-catedra-o-acuza-pe-ecaterina-andronescu-de-plagiat/#comment
  • +12 (14 voturi)    
    VREM SONDAJE (Marţi, 3 iulie 2012, 9:35)

    gigilone [utilizator]

    Se va dovedi ca Ponta e in cadere liberea cu tot cu USL. Sunt din Alba, sunt mot si sunt mandru ca cel putin judetul nostru nu a fost cotropit de ciuma rosie.
    Omineste-ti spun mai Ponta draga: ACI-N ARDEAL N-AI CE COTA! VAD CA N-AI ASTÂMPĂR, DA' AI SA TE-OGOI TU, FICIOR! IO ATATA-TI ZAC!
  • +5 (7 voturi)    
    Catre un stat de tip mafiot (Marţi, 3 iulie 2012, 10:01)

    marvio [utilizator]

    Desfintarea CNATDCU, schimbarile legate de comanda Monitorului Oficial si ICR dovedesc ca in Romania suntem mai aproape de Bielarus decat de Europa Vestica in ceea ce priveste democratia.

    In subsidiar, ele demonstreaza disperarea cu care USL vrea sa puna mana pe putere. Aceasta disperare - dupa cum observam in ultimele 2 luni - nu are nicio legatura cu nerabdarea mixului de partide respectiv de a pune ordine in economie si de a naviga tara prin aceste vremuri tulburi.

    Mai degraba ea are legatura cu presiunile marilor corupti ai tarii, majoritatea aflati sub umbrela USL, de a-si recapata "demnitatea" si "drepturile". Asadar, ne indreptam, dragi romani, spre re-instaurarea unui stat de tip mafiot.
  • -5 (7 voturi)    
    in alta ordine de idei (Marţi, 3 iulie 2012, 10:09)

    srpc [utilizator]

    sunteti pe faras, basistilor, oricate zvarcoleli din astea ridicole ati mai incerca! oamenii nu uita cine le-a facut vietile zob! hai pa.
    • +2 (4 voturi)    
      Mircea Badea (Marţi, 3 iulie 2012, 11:55)

      MirceaIo [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      asta cu "hai pa" e vorba lu" Badea M.

      Ponta cand maresti salariile?
    • +3 (3 voturi)    
      nu uita? (Marţi, 3 iulie 2012, 12:47)

      postacu [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Pai comentariul tau e dovada cea mai clara ca UITA! Si tocmai pentru ca UITA, i-ar vota si pe Iliescu sau Dan Voiculescu cu majoritate de peste 70%, daca asa li se cere la TV. Despre A. Nastase sau Ponta nici nu mai vorbim (astia ar lua probabil 90%). Pentru ca acea masa de oameni, din care d-ta faci parte, uita istoria, actiunile intempestive de acaparare a tuturor institutiilor statului de catre USL li se par acte democratice savarsite din vointa poporului, asa cum dupa al 2-lea razboi mondial, tot "prin vointa poporului" au fost scoase in afara legii toate partidele politice cu exceptia unuia, au fost exterminati intelectualii (executati, trimisi in puscarii, la canal etc.) s-au confiscat proprietatile (nu doar de la "chiaburi" ci si de la tarani amarati) totul se facea si atunci ca si acum numai "din vointa poporului". Asa ca nu va mai uitati in urma "ce-a fost, a fost" (de ce sa va mai incarcati memoria cu amanunte din astea, mai bine invatati cateva strofe de manele), urmati drumul "catre cele mai inalte culmi de progres si civilizatie" aratat de noul Che Guevara!
  • +5 (7 voturi)    
    Ponta - personaj de desene animate (Marţi, 3 iulie 2012, 10:33)

    MirceaIo [utilizator]

    Ponta e imatur. Nu pot crede ca o persoana cu un nivel intelectual atat de scazut conduce Romania. Ponta e un personaj de desene animate, din pacate din ale horror. USL o gasca mai periculoasa decat PDL. In alte tari viitorii conducatori sunt testati mult mai serios inainte sa primeasca astfel de responsabilitati.
  • +3 (5 voturi)    
    Moralitate, onoare, cinste (Marţi, 3 iulie 2012, 11:54)

    omliber [utilizator]

    Dupa revolutie a aparut "omul nou". Dar nu omul nou comunist, omul nou o de tranzitie interminabila... Acest om nou a aparut ca urmare a noilor conducatori cocotati pe scaune mai mari decat capacitatea lor de a duce.
    Au aparut institutiile statului celui nou: parlamentul, guvernul cu diversele lui ministere, agentii guvernamentale.. in sfarsit toate cate au aparut. De fapt nu au aparut le-au inlocuit pe cele vechi!!! Ele au aparut nu ca sa fie in slujba "oamenilor de rand". Scopul aparitiei lor a fost sa fie populate cu cine "trebuie" si sa lucreze pentru cine "trebuie"!!!
    Si atunci regulile "jocului" societatii au fost schimbate de cate ori a "trebuit" pentru a cine a "trebuit". Schimbarea regulilor in timpul "jocului" a dus la crearea "omului nou", a creat cloaca in care ne balacim si in care razbeste doar omul nou. Omul nou se defineste prin aroganta, cinism, nerespectarea legilor. In cloaca sociala in care traim coruptia, necinstea, agresivitatea, lenea, jaful la drumul mare, imoralitatea sunt calitati; opusele administratia corecta, cinstea, lipsa agresivitatii, harnicia, onestitatea, moralitatea sunt defecte.
    Cum adica plagiatul dlui Ponta este un dosar politic??? Cum adica i se trage de la Basescu??? Cum adica mai sunt si altii... Nu are nici o importanta de unde a plecat informatia ca dl Ponta a plagiat. Absolut nici una!!! Poate sa fie de la dl Basescu, poate sa nu fie!!! Nu are importanta. Nu este nici un dosar politic...
    Este doar plagiatul!!! Ba nu, mai sunt si masurile dictatoriale prin care incearca sa-si ascunda urmele!!!
    Povestea devine periculoasa, ma scuzati, a devenit foarte periculoasa!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Votati-i in continuare! (Marţi, 3 iulie 2012, 17:29)

    Baiat de Cartier [utilizator]

    Oare cand vor intelege romanii ca toti astia care sunt alesi sau se vor alesi, sunt niste lichele parvenite, n-au nimic in comun cu poporul roman, si tot ce isi doresc este sa le fie DOAR lor bine?
  • +2 (2 voturi)    
    sant curios . (Marţi, 3 iulie 2012, 19:43)

    dezamagitul [utilizator]

    De ce cei de la revista asta, de care nu auzit niciodata multi in Romania devine interesata de plagiatorii nostri. Daca sant asa de corecti sa analizeze toate doctoratele , obtinute dupa 1989 . Parerea mea nu este o scuza pentu delatorul ponta. Aduceti-va aminte ca nu cu mult timp in urma presedintele Germaniei a trebuit sa isi dea demisia dupa ce a fost descoperit ca a plagiat , desi fuse-se ales cu o larga majoritate, nu ca ponta care a ajuns la putere prin intelegeri intre navetistii politicii si borfasi politicii , nu prin alegeri libere . Sa vedeti cand o fi ales ce surpize ne asteapta .
  • 0 (2 voturi)    
    ponta (Marţi, 3 iulie 2012, 20:20)

    argus43 [utilizator]

    Lovitura de stat ne aduce aminte de tarile bananiere,iar Ponta de micul caporal. Va sfarsi oare ca el ?
    • -1 (1 vot)    
      revolta (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:59)

      maruntelu [utilizator] i-a raspuns lui argus43

      sa te auda DUMNEZEU.
  • -1 (3 voturi)    
    adio!! (Marţi, 3 iulie 2012, 20:58)

    numaratorul de voturi [utilizator]

    gata cu capusele portocalii...pa blaga,pa anastase si,foaaaarte curand pa base.
    postacii portocalii...faceti-va un abonament la "NATURE",sa-l mai cititi pe funeriu.
    si nu uitati sa stingeti lumina pe site...sunteti terminati...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi