​INTERVIU Karl Peter Schwarz, autorul anchetei din ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung: Cazul Ponta e mai grav decat cazurile Schmitt si Guttemberg "pentru ca ei nu au copiat pagini intregi ale tezei, asa cum a facut el"

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 20 iunie 2012, 17:19 Actualitate | Esenţial

​"Pare-se ca un premier roman trebuie sa fie prins, mai intai, furand argintarie la un summit UE pentru ca lumea sa inteleaga cine este el", scrie pe Facebook jurnalistul austriac Karl Peter Schwarz, autorul anchetei publicate in ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung despre cazul de plagiat al premierului Victor Ponta. "Aceasta este opinia mea personala si am publicat-o pe Facebook pentru prietenii mei. (…) Nu este pozitia ziarului", a declarat pentru HotNews.ro Karl Peter Schwarz. Potrivit jurnalistului, "adevarul este negru pe alb ca el a copiat si nu a citat, asa cum se practica in lucrarile stiintifice".

Cazul este "chiar mai grav" decat cel al fostului presedinte maghiar Pall Schmitt si al fostului ministru german al Apararii, Karl-Theodor zu Guttemberg - care au demisionat dupa ce fusesera acuzati de plagiat - "pentru ca ei nu au copiat pagini intregi ale tezei, asa cum a facut el", a declarat pentru HotNews.ro jurnalistul Karl Peter Schwarz.

Interviul integral cu jurnalistul Karl Peter Schwarz, de la ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung:

Rep: Ati avut propria ancheta asupra acestor acuzatii de plagiat sau ati folosit revista Nature ca sursa?
Karl Peter Schwarz: Nu, am avut propriile mele surse. 

Rep: Care sunt concluziile anchetei dumneavoastra? 
Karl Peter Schwarz: Intre timp, puteti vedea textele si pe internet, asa ca puteti compara sursele lucrarii domnului Ponta si ce este in teza sa de doctorat. Si cred ca este evident ca este un caz de plagiat si toate lucrurile pe care le spune sunt pur si simplu ridicole. Pentru ca daca pui note de subsol sau la finalul lucrarii, acest lucru nu are niciun efect asupra chestiunii plagiatului. Adevarul este ca a preluat texte care nu sunt ale lui si nu le-a semnalat ca citate. Si asta inseamna pur si simplu trisat. Daca aceasta trisare s-a petrecut cu consimtamantul supervizorului sau, care este domnul Nastase, sau daca acesta nu a stiut este un aspect secundar.

Este de asemenea neinteresant daca domnul Ion Diaconu, care i-a scris prefata, spune ca este o lucrare excelenta. Poate sa spuna orice, dar adevarul este negru pe alb ca el a copiat si nu a citat, asa cum se practica in lucrarile stiintifice. Chiar si in articolele de presa, daca tu imi iei articolele din FAZ si le traduci in romana fara sa citezi sursa este un plagiat si este absolut acelasi lucru. Acestea sunt regulile in orice tara din lume. 
 
Rep: Cand ati primit documentele referitoare la plagiat si cat timp v-a luat analiza lor?
Karl Peter Schwarz: Nu va pot spune exact cand le-am primit. Dar am avut destul timp pentru a le studia si pentru a compara paginile incriminate.

Rep: Cum explicati ca au fost publicate cele doua articole pe aceeasi tema in FAZ si Nature in aceeasi zi?
Karl Peter Schwarz: Probabil a fost aceeasi sursa si probabil acea sursa a pus un fel de dead-line cand informatia poate fi folosita. Asta este comun in asemenea cazuri cu "whistle-blower".

Rep: De ce sunteti atat de sigur ca acesta este un caz de plagiat?
Karl Peter Schwarz: Este suficient daca confrunti textul tezei cu sursele. Asta este. Nu inteleg nici ce alte analize ai mai putea face. Doar daca nu cumva, si este o teorie foarte improbabila, intreaga aceasta teza a domnului Ponta a fost falsificata fara consimtamantul lui. Dar cred ca este foarte putin probabil sa fie vorba despre asa ceva.

Rep: Un cititor a comentat pe HotNews.ro ca dumneavoastra ati spus urmatoarele: "Strange silence in Europe on the Ponta affair. Can you imagine the international bruhaha if Orbán would only be suspected of a similar offence? It seems that a Romanian PM has to be caught stealing silver spoons at an EU summit before everybody understands who he is. My tentative explanation: socialist affiliations, left leaning media and anti-Romanian prejudices come together. They regard Romania as a hopeless case, far beyond European standards – I do not".

(Ciudata tacerea din Europa in afacerea Ponta. Va puteti imagina discutiile internationale, daca Orban (premierul maghiar Viktor Orban - n.red.) ar fi, doar, suspectat de o ofensa similara? Pare-se ca un premier roman trebuie sa fie prins, mai intai, furand argintarie la un summit UE pentru ca lumea sa inteleaga cine este el. Tentativa mea de explicatie: se combina afilieri socialiste, presa cu tendinte de stanga si prejudecati anti-romanesti. Ei privesc Romania drept un caz fara speranta, dincolo de standardele europene - eu nu.)
 
Acestea sunt cuvintele dumneavoastra?
Karl Peter Schwarz: Da. Dar acestea nu sunt luate din ziar. Aceasta este opinia mea personala si am publicat-o pe Facebook pentru prietenii mei. Deci nu stiu cum ati ajuns la acest text, dar el era pentru prietenii mei, pentru a-i informa despre opinia mea asupra cazului. Nu este ce am comentat in ziar si nu este pozitia ziarului.

Rep: Va mentineti aceasta pozitie personala?
Karl Peter Schwarz: Da.

Rep: Putem folosi aceste cuvinte?
Karl Peter Schwarz: Da, le puteti folosi.

Rep: De ce ati spus ca nu priviti Romania drept un caz fara speranta, dincolo de standardele europene?
Karl Peter Schwarz: Pur si simplu pentru ca aceasta tara nu mai este la fel ca pe vremea lui Iliescu si Nastase. S-au intamplat multe lucruri. Aveti multe discutii in tara dumneavoastra, aveti o societate culturala foarte activa care nu se va supune guvernului. Sunt multe schimbari pe care le cred ireversibile si sunt multi romani muncitori, integri si ei nu merita sa fie inselati. Aceasta este impresia mea si nu cred ca toata societatea romaneasca este corupta, nu este adevarat. Sunt multe forte reformiste, inclusiv in politica, in Romania si ceea ce sper eu, personal, este ca aceste forte moderne, europene, deschise, integre vor invinge cultura veche a coruptiei, a sinecurilor.      

Rep: Credeti ca domnul Ponta ar trebui sa demisioneze din functia de prim-ministru?
Karl Peter Schwarz: Da. Eu as face-o daca as fi premier, daca as avea o functie publica si daca as fi fost descoperit trisand. Daca vrei sa te raportezi la standardele europene, atunci trebuie sa faci acelasi lucru ca domnul Guttenberg in Germania (fostul ministru german al Apararii, Karl-Theodor zu Guttenberg, ce a demisionat dupa ce a fost acuzat de plagiat - n.red.) si ca domnul Pall Schmitt (fostul presedinte maghiar care a demisionat dupa ce a fost acuzat de plagiat - n.red.) in Budapesta. Nu cred ca este printre chestiunile minore, este trisare. Este obtinerea unui doctorat, fara sa muncesti pentru asta. Si este o ofensa pentru toti ceilalti care chiar studiaza si muncesc. Nu cred ca acest lucru trebuie acceptat. 

Rep: Credeti ca lucrurile de care este acuzat domnul Ponta sunt de aceeasi gravitate ca in cazul oficialilor din Germania si Ungaria?
Karl Peter Schwarz: Da. Cred ca este chiar mai grav. Pentru ca ei nu au copiat pagini intregi ale tezei, asa cum a facut el. 

Amintim ca luni, 18 iunie, revista Nature si ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung au scris ca premierul Victor Ponta este acuzat ca ar fi plagiat lucrarea sa de doctorat publicata in 2003 fiind suspectat de a fi copiat fragmente ample din disertatia sa pe teme juridice tinuta la Universitatea Bucuresti in 2003 si publicata un an mai tarziu. Ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung scrie despre acest lucru si-l compara pe Ponta cu fostul presedinte maghiar Pall Schmitt si fostul ministru german al Apararii, Karl-Theodor zu Guttenberg, ambii demnitari straini au demisionat dupa ce fusesera acuzati de plagiat.

Citeste aici cum s-a dezvoltat subiectul acuzatiilor de plagiat la adresa premierului Victor Ponta:


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Un barbat din Iasi sustine ca o aplicatie i-a "mancat" 20 de EURO. Ce s-a intamplat dupa ce fetita lui s-a jucat Talking Tom

Cu pisica la OPC. Mai in gluma, mai in serios, un barbat din Iasi s-a plans autoritatilor dupa ce fetita lui s-a jucat cu o aplicatie extrem de populara, numita ''Talking Tom''. Problema este ca tatal s-a trezit in final ca micuta a cheltuit aproape 20 de euro, fara sa primeasca vreun avertisment pe telefon si fara sa i se ceara o parola, cum ar fi fost normal.








12163 vizualizari
  • +67 (71 voturi)    
    ... (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:24)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    Ponta este mai mult decat penibil...
    • +37 (41 voturi)    
      cand te prinde procurorul roman (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:58)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      cu furatul, vorbesti cu judecatorul costiniu si esti curat ca lacrima. Cand te prinde neamtul ....vorbesti singur.
    • +25 (29 voturi)    
      las' ca voteaza parlamentu' ca ponta-i cinstit (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:00)

      Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      si parlamentu' e mai iute ca orice altceva si are intotdeauna dreptate, adicatelea parlamentu e infailibelibil (ca Pope). Deci, parlamentu decide ca Ponta e cinstit bsi fiindca e democratie!!!!!! si parlamentu voteaza democratic , e clar ca ponta e cinstit.
      PS: si nu o sa fure argintaria, va asigur. A furat-o Severin
    • +30 (34 voturi)    
      Şi Cătălin Voicu e doctor (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:06)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Cred că în PSD e un adevărat tezaur pentru presă. Am aflat acum că până şi Cătălin Voicu are doctorat în drept. Aş da orice să aflu dacă lucrarea lui e plagiată şi să o pot răsfoi.
      • +10 (14 voturi)    
        defapt (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:19)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

        Pentru o cauza 'nobila'(castigul unor voturi) invatamantul romanesc a fost discreditat total inafara. Nu mai conteaza ce a fost minciuna si ce adevar. Sunt de acord ca profesorul ala universitar(ministru propus parca?) care a copiat o lucrare intregrala ar trebui cumva sanctionata. Daca mai apar 10 cazuri cum sunt Ponta(unele meritate altele nu) la PSD sau PDL, cine are de pierdut cel mai mult ?
        • +7 (9 voturi)    
          Revoluţie - fundament nou (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:19)

          Iorest [utilizator] i-a raspuns lui jescu

          Oricum suntem compromişi. Această mică revoluţie este necesară, căci orice revoluţie e urmată de crearea unui nou fundament. Punem bază nouă şi ne ridicăm. Potenţial avem, lucrări bune avem, e nevoie de o legislaţie drastică a plagiatului şi de o verificare la sânge a tezelor deja susţinute şi în curs de susţinere. Trag speranţa că cineva va catadicsi să propună nişte legi şi care să şi treacă. Dacă nu, totul e fără sens.
    • -11 (15 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:10)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Poate ca lucrarea lui Ponta nu a fost facut dupa standarde internationale cu note la subsolul paginilor. Si poate ca nu toti profesorii indrumatori din Romania au mers dupa standardele internationale prin 2004. La facultate la mine, nu stiu pe nimeni sa fi facut lucrarea de licenta(nu de doctorat) cu note in subsolurile paginilor. Poate la alte facultati sa fi fost altfel si poate ca in Romania in 2004 nu era o limita la marimea sectiuni care poate fi copiata dintr-o lucrare.

      In rest nu cred ca se merita sa-ti dai demisia intr-un moment din asta de criza si sa arunci o tara in haos pentru niste fitze, de genul notelor la subsol intr-o teza de doctorat. Cat despre revista Nature. Cu tot respectul, oamenii aia par a fi mai mult preocupati de politica decat de stiinta. Ce e de laudat ca au discreditat pe cineva pe drept sau nedrept ? Si mai ales pe cineva care nu cerea nu stiu ce onoruri stiintifice.
      • -6 (6 voturi)    
        e mai grav de atat (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:52)

        cevreitu [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        nature a facut o magarie. nu pentru ce a publicat, pentru asta trebuie felicitati, dar trebuia sa-i dea un drept la replica lui ponta. este o regula absoluta , mai ales pentru o revista de rangul ei. cititi orice articol din ea si daca gasiti unul singur in care persoana despre care se vb in text sa nu fie intervievata eu mananc revista.
        trebuie sa fi platit bine baietii cu ochi albastrii aparitia unui asemenea text, dar s-au inselat , ponta nu va demisiona. asta ii roade la ficati de fapt.
        • +6 (6 voturi)    
          drept la replică (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:01)

          ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cevreitu

          ponta a cerut drept la replică?
        • +6 (6 voturi)    
          in stilul vostru al uslasilor (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:32)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui cevreitu

          Ponta are dreptul la replica numai ca nu are aceasta replica. Stai linistit, nu din cauza Nature nu ai vazut replica lui Ponta.
        • +9 (9 voturi)    
          Nu a vrut sa raspunda (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:48)

          LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui cevreitu

          Nature a spus ca Ponta a refuzat sa raspunda
        • +4 (4 voturi)    
          :) (Miercuri, 20 iunie 2012, 20:49)

          Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui cevreitu

          si ce ar putea spune Ponta ?
          mai tii minte poezia aia din copilarie cu
          "el se jura ca nu fura
          dar la-m prins cu ratza-n gura " :)))
          cam asta e ...
        • +5 (5 voturi)    
          analogie (Miercuri, 20 iunie 2012, 21:03)

          Gabe2006 [utilizator] i-a raspuns lui cevreitu

          Uite cum e cu plagiatul asta:

          Procurorul a furat o masina. A folosit-o si acum cineva a dat publicitatii faptul ca procurorul are o masina furata. Acum Domnul procuror spune ca a gresit ca nu a lasat o notita celui de la care a furat masina si oricum nu mai are nevoie de ea. Asa ca proprietarul poate sa o i-a inapoi. Pe langa faptul asta el spune ca nu e vinovat de furtul masinii din cauza ca Basescu a dat publicitatii faptul.

          Furtul e furt!

          Toata Romania se poate umple de doctori pentru ca toti au access direct sau indirect la un calculator si pot copia lucrarile altora. Dupa ce copiaza trebuie sa aibe grija sa puna in subsolul paginii autorul sau sa-l adauge la bibliografie.

          Tare logica asta domnule procuror! Demisia ar fi un gest de bun simt dar se pare ca intra in discutie. Mai speram ca revina asupra ei ...
      • +4 (4 voturi)    
        auch ... (Miercuri, 20 iunie 2012, 20:47)

        Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        aoleu ... faptul ca primul ministru e vazut de toata lumea civilizata ca hot e fitza ?
        faina treaba zici tu ...
    • +11 (13 voturi)    
      acuma au revizat-o si pe Elena "din elicopter" (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:19)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Chiar daca sunt simpatizant PDL, daca si Elena a plagiat, foarte rau pt. ea si pt. toti care fura. Marea diferenta e ca, COPY PASTE alias Victor Ponta e acuma prim ministru... iar jocurile Guvernului GRIVCO SA ale lui Felix ca sa mai genereze o alta Lovitura de Stat versus Traian Basescu i se reduc muuuult...
    • +4 (6 voturi)    
      Rusinicaaa! (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:28)

      Columbo [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Pai ori suntem plagiatori, ori nu suntem....:)))
    • +10 (12 voturi)    
      Mai cititi si asta... (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:43)

      old man [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Mai cititi si acest articol in care sunt prezentate lucruri foarte, foarte grave - articol aparut in 2007 sub titlul:

      ¨Politicianul Ponta, «corigent» la cariera universitara¨

      http://www.eghid.ro/Actualitatea/NewsDetail.aspx?NewsID=14081
    • +6 (6 voturi)    
      sa vedem.... (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:46)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ....cat de penibili vor fi cei care vor da mana si se vor poza cu penibilul, daca va ajunge la intrunirea CE.
      Sa ii vedem zambind amabil pe toti sefii europei cand se vor "intretine" cu plagiatorul inconstient, lovit de sindromul "severin"
  • +51 (53 voturi)    
    ... (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:26)

    ampersand [utilizator]

    Foarte franc si ferm tipul, admirabil.
    • +27 (29 voturi)    
      Aiurea... (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:02)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      un "basist" ordinar... un angajat al agenturilor straine care vrea sa discretiteze cu orice pret "cel mai curat si mai cinstit guvern postdecembrist" si sa provoace haos in minunata noastra tara!
  • +39 (41 voturi)    
    in and out (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:27)

    andimi [utilizator]

    In afara ne-am facut deja de bafta. O cautare rapida dupa termeniI "victor ponta plagiarism" da deja peste 800 de raspunsuri pe news.google, inclusiv huffingtonpost a preluat stirea. Problema e ca, daca Ponta nu pleaca, o sa ajungem sa fim priviti cu totii ca o natie de hoti si plagiatori.
    In tara, deja nu mai intereseaza subiectul (asta in cazul in care s-a dat ceva sau nu s-a rastalmacit). Romanii au orbul gainilor si minte scurta, asa ca eu inclin sa cred ca Ponta e aici ca sa stea. Mult.
    • +13 (15 voturi)    
      s-a updatat google-ul :P (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:02)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Aproximativ 14.100 (de) rezultate (0,20 secunde)
    • -4 (6 voturi)    
      N'au ce face... (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:11)

      Maxyn [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      La urma urmei: Ce are UE cu "mătuşele", "tăricenii" şi alţi găinarii d'ai noştri ? Las să-şi ţie ochii pe argintăria lor..
    • +1 (1 vot)    
      "Romania plagiarism" (Miercuri, 20 iunie 2012, 22:15)

      Gabe2006 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      "termenii "Ponta plagiarism" pe google.com returneaza "About 47,500 results".

      Creste de la ora la ora.
  • +35 (39 voturi)    
    avem premier macaronar. mai ceva ca (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:31)

    nostradamus12 [utilizator]

    Berlusconi. Sper ca in excursia pe care viseaza sa o efectueze pe bani publici, sa primeasca la cina oficiala numai paste cu toping. COPY PASTE. Meniul lui preferat.
    • +6 (8 voturi)    
      pe care sa le manance (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:28)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      cu tacamuri de plastic,de teama sa nu le fure pe alea de inox.Rusine!Mai rau ca in anii '90 cand tiganii mancau lebedele la Viena.Rusine!
  • +41 (45 voturi)    
    pe cat de grabiti erau unii (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:33)

    nostradamus12 [utilizator]

    sa parasesca opozitia si sa ajunga la ciolan alaturi de ponta si usl, pe atat de repede se vor grabi sa uite ca l-au cunoscut vreodata. Ma refer la cei cu obraz, nu cu soric.
    • +13 (17 voturi)    
      intrebare (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:58)

      hashtetepe [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      Exista si de-aia cu obraz?...
    • +2 (6 voturi)    
      la care dintre ei te referi? (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:29)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      Spune-mi macar un nume si-ti fac cinste cu o bere.
      • +3 (3 voturi)    
        hmmm (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:03)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        dăianu?
        • +3 (3 voturi)    
          imi pare rau, (Miercuri, 20 iunie 2012, 20:04)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          dar ai pierdut berea.Avea ocazia sa o faca odata cu facatura de la Hidroelectrica.
  • +29 (33 voturi)    
    Macar aia le-au mai rumegat... (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:34)

    dottore [utilizator]

    Dottore le-a mang-lit. A adaugat din fes 10 cuvinte presarate peste 400 de pagini de la facut pe CTP sa spuna ca e in fata unui plagiat autentic.
    Va mai amintiti de V Magureanu la o emisiune tv cand i s-a citit un text dintr-o lucrare de-a lui si a fost rugat s-o comenteze, iar el, senin, a intrebat cine a scris-o?
    Eu cred ca a avut cativa studenti care si-au pierdut cateva zile sa "dactilografieze" textele, fara s-o mai treaca prin putul gandirii, dovada greselile gramaticale originale.
  • +42 (46 voturi)    
    i se rupe (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:36)

    danielovici [utilizator]

    lu Ponta de toti jurnalistii din UE ,de astia de la noi nu mai vorbesc ca sunt inexistenti.
    Pentru el important e ca pe 28 sa mearga la consiliul europea,dar dupa 28 care va fi considerat o mare victorie personala ,nu va mai conta nimic la gradul de nesimtire pe care il are.
    • +15 (19 voturi)    
      sper din tot sufeltul (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:44)

      ruffus [utilizator] i-a raspuns lui danielovici

      sa ii intoarca toti spatele la comisie, nici sa nu se uite la Dottore, sa le fie jena si rusine sa dea mana cu el!!!! Si sa nu vorbeasca nimeni cu el si toti sa il susoteasca pe la spate, sa se faca de mandra cacao, mizerabilul!!!!
  • +46 (50 voturi)    
    Ponta (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:37)

    zumper [anonim]

    Cel mai cinstit guvern. Ipocrizia este colosala. Ponta pur si simplu se preface ca nu s-a intamplat nimic.
  • -48 (54 voturi)    
    base, kgb, fsb (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:38)

    Montesquieu [utilizator]

    "Probabil a fost aceeasi sursa si probabil acea sursa a pus un fel de dead-line cand informatia poate fi folosita"

    suna a manarie marca securi... ptiu, pardon, basescu :)

    pai ce facem traiane, folosim cu succes tehnicile de manipulare a opiniei publice invatate pe vremea cand era tanar invatacel la scoala kgb-ului?

    cred ca tare fericiti au mai fost recrutorii tai cand au vazut c-au reusit sa puna unu' de-al lor in chiar fruntea unui stat.
    si ce fericiti au mai fost ei apoi cand omu' lor avea acces la deciziile si documentele UE si NATO. nu-i asa traiane?

    da' si ce suparati mai sunt stapanii tai traiane de cand ponta iti da peste manutza de securist si nu te mai lasa sa faci jocu' kgb-ului prin europa ;)

    ca doar se vede. toti mercenarii recrutati in ani si ani de lucru fsb in Romania au fost activati acum sa te repuna-n schema.

    PREA TARZIU TRAIANE!!!

    O SA AI SOARTA TRADATORILOR !!!
    • +17 (19 voturi)    
      Scopul scuza... (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:48)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      mai Montesquieu, de ce nu pricepeti voi ca, cel putin aici, pe HN, lumea nu pune botul la manipulari ieftine?

      Scopul ( acela de a demasca pe Ponta ) scuza in orice caz mijloacele/metodele. Care metode nu sunt marca securitatii, ci fac parte din arsenalul jurnalistic normal. Si dvs puteti face la fel daca ceva va enerveaza, si aveti dovada clara ca ceva nu e in ordine, nu e asa ca ati face la fel? Accesul la informatie este un drept universal si nu e asa ca ati dori ca toata lumea sa stie ca cineva minte si e un impostor?
      • +8 (10 voturi)    
        Ce zice Montesquieu: (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:42)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Gelum

        Document intern al PSD: cum vor comunica liderii partidului in cazul Ponta-Plagiat
        Printre mesajele recomandate se numara:

        "Este penibil faptul ca premierul Victor Ponta este acuzat ca a plagiat lucrari ale celui care i-a redactat Prefata la teza de doctorat", judecatorul Dumitru Diaconu.
        "Lucrarile care ar fi fost plagiate sunt trecute in bibliografia tezei de doctorat, deci nu se poate spune ca a dorit sa isi insuseasca munca altcuiva."
        "Aceasta este o arma specifica lui Traian Basescu, este o metoda securista de a discredita pe cineva."

        Unde lucreaza Montesquieu?
    • +22 (26 voturi)    
      Chiar bre? (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:54)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Eu te prind la furat si tu ma acuzi pe mine de manipulare?
      Uslamist amarât "care esti"
      ))))))))))
    • +19 (21 voturi)    
      cre ca tu te uiti la alt film (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:55)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      omul asta spune "Pur si simplu pentru ca aceasta tara nu mai este la fel ca pe vremea lui Iliescu si Nastase". Daca tu intelegi ca spune ca nu-i asa de bine ca pe vremea lui Nastase si Iliescu iti spun eu ca intelegi gresit.
      Daca esti insusi Ponta sau Sova, ignora mesajul.
    • +20 (22 voturi)    
      Teza tot Băsescu i-a făcut-o? (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:57)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Montesquieu, 'geaba ţi-ai luat nume atât de nobil, că nu te duce mintea. Mă crucesc de câtă ignoranţă şi rea-voinţă e în ţara noastră. Cine l-a pus să plagieze, Băsescu? Asta nu o înţelege niciunul dintre bipezii cu vocaţie de patrupezi care ne populează ţara.
    • +15 (19 voturi)    
      Baiete, ia calmante ! (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:59)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Pentru manifestari ca ale matale se recomanda socuri electrice :)
    • +18 (22 voturi)    
      ai memoria moale, amice (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:02)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      nu base vrea REINCALZIREA relatiilor cu Moscova silvupleistule! Ponta si marga. Cine face jocurile KGB?
    • +16 (18 voturi)    
      ... (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:02)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Nu e manipulare cand sunt prezentate fapte reale pe care le poate verifica oricine. Ce concluzie tragi, asta e treaba ta.

      Faptul ca nu s-au aflat inca lucruri din astea si despre figuri importante din alte partide denota mai mult lenea celor din PSD care ar putea sa le descopere. Sau inteligenta celor din PDL sau de unde or fi fost sursele de la Mang, Ponta si altii. Oricum ar fi una din parti si-a dat mai mult interesul si cat timp sunt fapte reale e foarte bine sa se vorbeasca despre ele si sa se apara si penalizari serioase.
    • +19 (21 voturi)    
      Libertatea de exprimare (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:06)

      omkogaion [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      e buna. Dumneata stii ce inseamna whistle-blower? In locul tau as canta la alta masa, mai ales daca nu am argumente decat teorii ale constipatiei. Pentru mine e clar ca Basescu e in spate. Si sunt de acord cu asta!!! Adica orice om care are acces la o pozitie de decizie in numele poporului ar trebui sa fie supus unui interviu care sa-i ateste capacitatile de a ocupa aceasta functie. Ponta nu are aceasta calitate, Basescu cunoaste, il lasa sa o ocupe si acum il trazneste in bucati. Ai priceput? Aici e grupa mare, domnul meu, nu pre-gradinita. Mult succes in continuare presedintelui, aceasta manevra nu e una sub centura, e doar adevarul PUR: Ponta e un plagiator si acest doctorat l-a ajutat in viata politica, pe langa altele, sa ajunga unde e. E timpul sa plateasca furtul. Daca nu se va intampla asa atunci e clar cum e treaba in tara si cum va fi sub atenta obladuire a comunistilor penali din PSD.
    • +21 (23 voturi)    
      Subiectul zilei este Ponta! (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:07)

      IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      De cateva zile de cand citesc atent HN dau de comentariile dumneavoastra si nu-mi vine sa cred ca cineva care pare ca se informeaza in mod consecvent poate gandi asa de rudimentar. Daca nu ma inseala memoria, din unul din comentarii reiesea chiar ca predati ceva disciplina de drept pe undeva.

      Nu-mi ramane decat sa va compatimesc studentii si invatamantul romanesc in general daca oameni cu asemenea gandire ajung sa fie formatori de opinii.
    • +12 (14 voturi)    
      Patetic (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:12)

      joao miguel [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Esti atat de penibil la fel ca Idolul tau Procurorul hot.
      Tu nu intelegi ca pentru mine ca roman nu ma intereseaza denuntatorul ci fapta, probele care sunt irefutabile.
      Ce tehnici de manipulare in acest caz obsedatule, ai primit ordiul de circulatie interna al PSD?
      Mai las-o balta cu Basescu, iar chestia cu "prea tarziu" ( dupa cum vezi cand te citez folosesc ghilimele) o vom vedea in Noiembrie.
      Ponta trebuie sa demisioneze, chiar nu mai sunt alti oameni in PSD care sa-si asume responsabilitatile unui PM?
    • +9 (13 voturi)    
      Da.. (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:18)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Cand ai spus "manarie marca secu" te-ai referit al acel fals prezentat de latrinele TV cu privire la bacul lui Funeriu, nu-i asa? Pai ai dreptate: ce sa faca si aia de la latrine, ca doar sunt condusi de Felix!

      Si iarasi da, "jocul KGB-ului" prin intermediul USL-ului. Ai dreptate si le vezi bine! Si da, Ponta o sa aiba soarta tradatorilor. Si da, e prea tarziu pentru Ponta: nici nu realizeaza cat de mic a devenit. De fapt, mic era, dar cu ajutorul unor "efecte speciale" era prezentat ca ceva "mare". Din "micul Titulescu" a mai ramas doar "micul Ponta".
    • +7 (9 voturi)    
      Montesquieu (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:19)

      judecatorul [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      esti cumva pogonic?..????
    • +6 (10 voturi)    
      L-a neutralizat si asta te doare (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:27)

      Padureanul [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Da sunt tare fericiti recrutorii lui Traian ca sapa chiar oamnei de-ai lor, amici a lui Iliescu, si Nastase. Super logica Montesquieu!

      Si de ce ar fi suparati stapanii lui Basescu? Ca a aplicat o super-lovitura in plex USL-ului. L-a momit in fruntea guvernului, Nastase si Ponta au muscat momeala crezand ca asa au cum sa il neutralizez mai repede si vor putea pune justitia pe genunchi.
      De fapt era singurul mod in care Basescu ii putea neutraliza dintr-o singura lovitura.

      Citez din Ciprian Ciucu: "Nu contează cine te-a demascat! Contează doar că ai plagiat. De obicei te demască adversarii, e normal ca ei să-ţi caute schelete în dulap şi pentru toţi ceilalţi e bine când le găsesc. E bine ca oamenii sa stie cu cine au de-a face. Aşa funcţionează democraţia, ne verificăm unii pe alţii şi e bine că putem face asta. Tot ei, adversarii, se vor asigura ca-ţi vor expune cât mai mult înşelaciunea."

      In plus munca KGB-ului o face Iliescu, Nastase si Ponta, si Marga, dupa cum a declarat el insusi, mai voalat. Cine trebuia sa inteleaga mesajul lui Marga l-a inteles.

      Problema e ca incerci sa deviezi atentia de la un furt, la cine l-a dezvaluit. Stiu ca e dureros, si se vede.
      Pe hotnews.ro comentatorii pro USL sunt ascunsi la subiectul plagiatului lui Ponta de cateva zile. Nici nu prea au ce sa spuna. Comentariul asta una din putinele exceptii, dar nu prea reusita.
      Cine urmareste la ce se intampla in spatiul politic romanesc in ultimii 5-10 ani, stie si intelege prin ce fractura logica e acuzat Basescu in acest comentariu, ca ar lucra pentru serviciul si puterea pe care o faulteaza cel mai mult in ultimii 8 ani.

      De altfel ideile astea cu securismul lui Basescu apar chiar si in documentul PSD de gestionare a subiectului acesta sensibil. Aplicarea insa e destul de stangace, in comentariul de mai sus! :))

      Hai succese! Poate iese data viitoare! :))
    • +4 (6 voturi)    
      la ce comentarii tot arunci pe HN (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:32)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      nu esti mai breaz ca ei.Se vede ca ai scoala,dar nu caracter.
  • +17 (19 voturi)    
    E mult mai grav... (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:40)

    patrick_higher [utilizator]

    ... fiindcă, în „buna” tradiție dâmbovițeană, îi atacă pe toți cei care îndrăznesc să-i reproșeze nemernicia, se va agăța de putere ca nimeni altul și nu-și va da demisia niciodată. Ce dacă asta înseamnă că n-are coloană, demnitate, obraz, decență? Astea-s romantisme obosite, nu dl. Po(a)ntă?
  • +13 (19 voturi)    
    Fără speranţă (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:52)

    Iorest [utilizator]

    Ia uitaţi ce scrie un individ pe pagina "Adevărul" la articolul despre componenţa delegaţie lui Ponta la CE:

    "hai basistilor treceti la scris indiferent cat luati sa scrieti contra usl tara e impotriva lu base o sa vedeti la toamna o sa vedeti la referendrum abia astept sa il demitem pe base sa ne-o [mai departe cenzurat de mine, din respect pt. interlocutori]"

    Dumitreasca, Mang, Pop, Androneasca? Grăjdan, Năstase? ICR, Comisia de Etică, Arhivele Naţionale, ANCS? Nimic! Proletariatul merge înainte! Dar noi? Noi ce ne facem?
  • -5 (11 voturi)    
    Ha ha ... (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:52)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... e clar ce hram poarta individul asta (de altfel prost informat): "aveti o societate culturala foarte activa care nu se va supune guvernului"

    Nici nu stie cand a primit documentele, nici cat i-a luat analiza ... stie doar ca e plagiat sigur :)
  • +17 (19 voturi)    
    @Montesquieu (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:55)

    danielovici [utilizator]

    Te dai mare intelectual dar raspunsuri-le tale sunt "base a facut ,base a dres" gandeste cu mai mult decat cu un neuron..?
    Te ajut eu "base e de vina si ca l-a facut masa pe Ponta,base e de vina si ca scursori comuniste ca la USL exista" mai vrei si alte exemple legate de Base?
    Esti din aceeasi tagma de indolenti si pupincuristi ai lui Nastase, ca si sleahta USL si vad ca iti face mare placere sa primesti minusuri ,nu vei ramane in viata decat un frustrat care isi pierde timpul sa emita (idei e mult spus) doar fraze care incep cu "basescu e de vina pentru tot........."
    • -1 (7 voturi)    
      dar de ce.. (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:54)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui danielovici

      de ce sa nu e intrebam daca era mai normal ca presedintele sa fi pus pe tapet acest lucru in momentul in care se trimisese propunerea ca V Ponta sa fie premier si astfel sa nu ajungem de rasul curciilor cu tara furaciunilor? Cand voi vedea ca veti gandi nepatrtinic va voi saluta dar de usl-isti si pdl-isti echidistanti cam li s-a luat multora
  • -15 (23 voturi)    
    Cu cat e platit Schwarz asta din banii publici? (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:56)

    Corinteni [utilizator]

    Acest individ Karl Peter Schwarz face de ani buni campanie pro-Base si in mod sigur n-o face pe gratis, ca doar nu e prost.
    • +6 (8 voturi)    
      ai dreptate, (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:37)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      cu bugetul presedintiei sunt platiti toti ziaristii europeni si cei americani,inclusiv nigerienii care sa spuna prostii in legatura nevinovatul Ponta.
  • +13 (15 voturi)    
    Pai ieri la Viena (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:00)

    Euunul [utilizator]

    cu cine s-a intalnit cl Poanta? cu domnul sau cu investitorii.....caterinca maxima ce-l asteapta pe dl copy/paste de acum inainte prin europa......
  • +6 (6 voturi)    
    zu Guttenberg cu "N" si nu Guttemberg (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:05)

    DesaToto [utilizator]

    pt. Hotnews.

    O zi frumoasa!
  • +19 (21 voturi)    
    Vuieste Presa Straina (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:07)

    Cipos Salamandros [anonim]

    Un postac USLinos penibil mentiona ieri "daca nu e in New York Times nu exista..." ....ei uite ca NYT scrie azi despre acest scandal care ia amploare in presa internationala. Huffington Post, New York Times, The Guardian, Daily Telegraph, FOX News etc etc au dat stirea deja !

    Rusine, dottore ! DEMISIA, Ponta, acum !!!!

    http://www.nytimes.com/2012/06/20/world/europe/romania-plagiarism-scandal-ensnares-prime-minister.html
  • +9 (11 voturi)    
    DIN PACATE... (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:12)

    schroedinger [utilizator]

    Din nou cuvantul roman este echivalent cu hot!
    Atat si nimic mi mult!
  • +7 (9 voturi)    
    asa este la romani (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:14)

    cotora [utilizator]

    autorul are dreptate, asa este la romani, tipic balcanic, daca prinzi un politician furand, sau cu mata in sac, el zice ca nu-i adevarat
    eu nu cred ca se va intampla ceva cu ponta, mai ales la noi in tara, bine ca s-a publicat acuzatia de plagiat in occident, altfel, daca se publica la noi in tara iesea un fas
    sunt tare curios cum reactioneaza fanii si talibanii psd, tot la ideea fixa raman, ca este mana lui basescu, sau ca este ceva rusinos pentru ei , ca seful lor a furat, ii face de rusine
  • +8 (12 voturi)    
    Ponta- o rusine nationala (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:15)

    IoanaDC [utilizator]

    Citind acest interviu m-a cuprins o tristete imensa. Din cauza unui hot intelectual, a unui plagiator ordinar cocotat mult mai sus decat ii este locul, romanii vor fi priviti cu si mai multa suspiciune de acum inainte. Vor trebui sa munceasca mult mai mult ca sa fie acceptati, oriunde merg.

    Ponta nu este cu nimic mai bun ca Nastase, in caz ca unii se consoleaza cu asta. E mult, mult mai rau. La o varsta mai frageda decat Nastase, Ponta i-a preluat doar tupeul si aroganta, dar nu si calitatile acestuia. Ponta nu e un intelectual, e doar un golanas de cartier care a prins mingea in brate si nu mai vrea sa-i dea drumul.

    Sa mearga la Consiliul Europei, daca asta isi doreste, sa vada cum nimeni nu-l va baga in seama. (Mai trist, dupa gafele facute, nici pe Marga nu-l va baga nimeni in seama.) Chiar si socialistii se vor feri de el, caci in lumea civilizata nu te afisezi ca fiind prieten cu un hot. Sa mearga sa-si ia de acolo un sut in fund, daca opinia din tara nu conteaza.
  • +10 (12 voturi)    
    Sunt blestemat (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:32)

    Palax [utilizator]

    In ultima vreme am nod in gat la fiecare Copy Paste care il dau cand lucrez.
    • -3 (3 voturi)    
      fiti pe pace (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:41)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Palax

      Daca nu faceti parte din guvernul din umbra (deasa...) al pedelelului, nu aveti a va panica.... plagiat de voie....
  • -4 (8 voturi)    
    hotnews, nu cenzura (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:43)

    sisipisi [utilizator]

    Eu zic sa facem ce-a zis presedintele, adica sa stam calmi. E dreptul meu sa am rezerve asupra probitatii morale a unui jurnalist, fie el si neamt, fie el de la FAZ. Au si jurnalistii pretul lor, nu? In plus, chestia cu furatul argintariei de la Summit e ofensatoare nu atit la adresa lui Ponta, cit a romanilor in general, ca trimite in subsidiar la ciorditorii "romani" din Europa. La ce s-o fi referit oare neica Negrutu asta? S-a intimplat cumva sa ciordeasca presedintele sau premierul Romaniei de pe masa UE? Vreun stilou, o tabachera, o lingurita Christophle? E inimaginabil... De altfel, hotia intelectuala nu tine de balcanism sau greaua mostenire otomana, ci e la ea acasa pe la fostele curti imperiale.

    Nu pot sa nu remarc pe de alta parte "voiosia" intelectuala si profesionala a jurnalistilor hotniusisti in ultimele zile, iau interviuri prin toata Europa, smulg declaratii ebluisante de la cercetatori stiintifici de marca, de parca aia n-ar fi coplesiti de treaba si asteapta iesirea la rampa, anuntata, vai, pe canale misionare, ca pe vreme lui Cardinalului Richelieu..
    • +2 (6 voturi)    
      indignare gresit directionata (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:07)

      marioara1 [anonim] i-a raspuns lui sisipisi

      Dar de ce nu scrii tu redactiei FAZ ca redactorul lor e de o probitate morala indoielnica iar FAZ s-a compromis total pretandu-se sa aduca in atentia publicului citatele dintr-o intamplare, fara ghilimele,din lucratura lui Ponta.

      Hotia intelectuala nu tine de balcanism, ai dreptate. Numai gradul de toleranta si indiferenta
      variaza!

      Acum cateva zile mi-a lasat copilul geamul la masina larg deschis. A stat asa toata noaptea, intr-o zona destul de circulata. Dimineata, nu lipsea un fir de par ( gps ,acte..) doar trasese cineva frana de mana. Risti sa faci si tu acest experiment pe langa Palatul Victoria!?
      • -2 (2 voturi)    
        comentariu prolix (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:38)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui marioara1

        Ba, cu parere de rau VA contrazic: sint teribil de bine directionata, si o tin tot asa cam din 2007. Cit despre chestia cu copilul, cu geamul, cu firul de par, iertare, nu am inteles nimic, asta probabil pentru ca nu am avut niciodata nici masina, nici carnet, nici copil, nici par pe cap...
  • -7 (9 voturi)    
    ce uimeste! (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:51)

    catalin_mattei [utilizator]

    Ce uimeste este ca toti acesti ziaristi au "propriile lor surse" care vin cu mare dragalasenie dinspre Palatul Cotroceni dar uita una din regulile de aur ale preseim omisiune ce in tara lor nu ar fi posibila: punctul de vedere al celor care au fost copiati... dincolo de plagiatul acesta care in mod logic si corect ar duce la demisia premierului ma intreb cat este de corect gestul presedintelui de a se folosi in interes propriu de niste date ca acestea.. este clar ca stirea vine dinspre palatul prezidential si tocmai acest lucru ma face sa cred ca ar fi corect sa se puna pe masa demisiile ambilor capi: Basescu si Ponta... este o mizerie ca un sef de stat sa se foloseasca de aceste informatii pt a-si regla conturile cand in mod normal trebuia sa prezinte situatia de dinainte de numirea premierului caci in acest moment ca tara suntem de cacao.. dar nu! Presedintele are o singura dorinta: sa traiasca EL bine!
    • +4 (4 voturi)    
      P-E-N-I-B-I-L (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:47)

      IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Cum vine asta? Copiezi pagini intregi cuvant cu cuvant din cateva surse, pui un titlu si numele tau pe prima pagina, si numesti asta lucare de doctorat?

      Ce conteaza opinia celor copiati? Nu ei i-au titlul de doctor lui Ponta, nu e responsabilitatea lor sa il judece.

      In ce-l priveste pe Basescu, iarasi si iarsai Basescu: ce teaba are el in toata povestea asta? Subiectul este Ponta. El a furat, el a mintit, el trebuie sa raspunda. Ce conteaza cine l-a denuntat? Fiti sigur ca nu doar Basescu se bucura si profita de acest scandal, chiar si Crin Antonescu beneficiaza de el, la fel multi altii. Cand te cocoti atat de sus precum Ponta, mai ales fara nici un merit, ai destui dusmani si adversari.

      Chiar nu va dati seama cat de penibile sunt aceste argumente?
  • +2 (8 voturi)    
    PSD-istii nu se lasa , (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:14)

    elena-bc [utilizator]

    acum pe B1tv la Badin acelasi cantec : ”dosar penal ” -al lui NASTASE= puscariabilul fost prim-ministru , razbunare basista impotriva lui Ponta etc.,etc Adevarul ca acum Ponta este asimilat cu tiganii din occident care fura , cersesc , omoara si implicit ne murdareste si pe noi toti care ne vedem de treburile noastre .Si o meritam pentru ca ne mulltumim cu ”merge si asa ” , hai , ca nu-i mare lucru ”etc. dar nu iesim la vot lasandu-i pe prostii facuti gramada , cumparabili si manipulabili sa ne hotarasca soarta .Meritam cu varf si indesat ceni se intampla pentru indolenta iar in cazul PONTA vad ca toti asteapta totul ...de afara ! Dar noi ? Am aflat cu bucurie cala Timisoara (tot Timisoara !),Profesorii UNIV.ADUNAsemnaturi pentru demisia lui Ponta !!!
    • 0 (2 voturi)    
      profesorii si-au revenit in simtiri (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:46)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui elena-bc

      Profesorii de la Timisoara sint aia de l-au huiduit pe Patapievici cind l-au facutara honoris causa...Si-au revenit oamenii...
  • -1 (3 voturi)    
    nemti iresponsabili si platiti (Miercuri, 20 iunie 2012, 20:03)

    calutu [utilizator]

    cine ia in considerare parerea unui neamt care a baut prea multa bere ?
  • +3 (5 voturi)    
    Petitie online pentru demiterea lui Ponta (Miercuri, 20 iunie 2012, 20:03)

    calin__ [utilizator]

    Pentru cei interesati, exista mai multe petitii online deja... aceasta este una dintre ele. Sunt doctorand iar imaginea mea, ca viitor absolvent si doctor in domeniul meu de studiu, este efectiv terfelita de mizeria aceasta de om.

    http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic
  • +1 (1 vot)    
    FAZ (Miercuri, 20 iunie 2012, 20:07)

    Merfendy [utilizator]

    „Din comparaţia textelor studiate în facsimil de FAZ rezultă că în dizertaţia lui Ponta despre Curtea Penală Internaţională, teza sa de doctorat din 2003, s-au preluat segmente întregi, cuvânt cu cuvânt, din surse diferite”, scrie ziarul din Frankfurt textual. Care consideră că aproximativ jumătate din lucrare a fost furată. Fiindcă în ziar citim: „Plagiatul se întinde pe 130 din circa 300 de pagini, inclusiv tabla de materii şi prefaţa binevoitoare a profesorului său îndrumător”. 1)
    1) Ziar german FAZ (eu nu plagiez, copii!!) dar legal !!!!


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version