Victor Ponta despre acuzele de plagiat: Presedintele Basescu a dat mesaj prietenilor sai trei zile la rand/Ma voi supune verificarilor/ Revista Nature este revista unde da interviuri domnul Funeriu

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 18 iunie 2012, 23:16 Actualitate | Politic


Premierul Victor Ponta a tinut luni seara o scurta conferinta de presa la intoarcerea din Austria. Ponta a raspuns si la intrebarile legate de acuzele ca si-ar fi plagiat lucrarea de doctorat spunand ca se astepta la aceste acuze din moment ce "presedintele Basescu a dat mesaj prietenilor sai trei zile la rand".
Seful guvernului spune ca se va supune verificarilor si crede ca "e cel putin comic ca revista Natura sa se ocupe de lucrarea lui" din domeniul dreptului". Acesta a continuat pe un ton ironic spunand ca spera ca n-a prejudiciat natura si mediul inconjurator prin lucrarea sa.

Ponta sustine ca nu este vorba de un scandal international, deoarece F.A.Z. nu a facut decat sa citeze revista Nature, iar aceasta din urma "este revista la care da interviuri domnul Funeriu".


Alte declaratii:
  • Presedintele Basescu a dat mesaj prietenilor sai trei zile la rand... domnului Funeriu...
  • E ciudat insa ca sunt acuzat ca am plagiat de la domnul Diaconu care mi-a scris prefata. E cam ciudat totusi.
  • Tot o sa merg la Consiliul European, ca sa inteleaga presedintele Traian Basescu.
  • S-a suparat pe mine, acum mi-a studiat presedintele teza de doctorat...
  • Am discutat cu presedintele OMV, pe mai multe puncte... si despre pretul carburantilor
  • Raspund in fata Marii Adunari Nationale si a HotNews.ro


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















15053 vizualizari

  • +68 (78 voturi)    
    barbi (Luni, 18 iunie 2012, 23:20)

    andimi [utilizator]

    a scaldat-o lejer, incearca sa dea in Basescu, de parca Base l-a pus sa dea copy/paste acum 10 ani! A intrat in hora acum sa joace!
    P.S. totusi poate mai afisati si alte comentarii ale mele facute la alte texte!
    • +2 (4 voturi)    
      Pixelu alabastru... (Marţi, 19 iunie 2012, 8:48)

      Lanista [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      ... sa-ti hie rushine dinu patriciu... :)
  • +78 (88 voturi)    
    "Tot voi merge la Consiliul European" (Luni, 18 iunie 2012, 23:21)

    ampersand [utilizator]

    Apropo, HotNews: omu' zicea că va prezenta "peste câteva zile" invitaţia ce i-ar fi trimis-o Van Rompuy; a prezentat-o, aţi văzut-o? Eram curios, eu sunt căpşunar şi s-ar putea să-mi fi scăpat ştirea respectivă. 10x.
    • +16 (20 voturi)    
      Ponta...este RUSINE! (Marţi, 19 iunie 2012, 5:38)

      Alberta [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Este cel mai infantil adult si culmea,seful guvernului unei tari!!
      • -6 (8 voturi)    
        Basescu e mai rau (Marţi, 19 iunie 2012, 9:41)

        floralex [utilizator] i-a raspuns lui Alberta

        Basescu e un ins arogant, badaran si grosolan, si culmea, presedintele unei tari!!
    • -7 (13 voturi)    
      capsunica (Marţi, 19 iunie 2012, 7:53)

      korcico [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      ramii la cpsunicile tale daca ai plecat la greu.Acum te dai viteaz si vrei sa faci lumea sa creada ca te intereseaza ce se intimpla dar cind in tara a fost greu ai fugit repede
  • -22 (40 voturi)    
    M-am prins! (Luni, 18 iunie 2012, 23:22)

    Rasmus [utilizator]

    acolo publica Funeriu!
    • +10 (12 voturi)    
      Ghici cine-ti citeste teza? (Marţi, 19 iunie 2012, 6:51)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Recunosc ca am o oarece dificultate in a-l vizualiza pe Pres. Basescu citind lucrari de drept international in paralel, eventual cu cu un paharel de whiskey alaturi.. Da daca spune Dl. Ponta, asa o fi... Presupun ca tot el l-a nenorocit si pe Profu' Mang, studiindu-i articolele de IT. Uite d-aia vrem noi republica parlamentara, ca daca mai citeste Basescu multe teze ramane marele PSD fara Doctori si Masteri!
    • +10 (12 voturi)    
      De dragul adevarului (Marţi, 19 iunie 2012, 8:09)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Puteti cerceta un pic continutul site-ului Nature si veti vedea atat interviul lui Funeriu cat si faptul ca dreptul este unul din domeniile despre care se publica in mod obisnuit. De asemenea, veti putea gasi foarte multe lucrari / stiri despre alte plagiate.
      Singurul lucru de remarcat este intradevar ca era putin probabil ca numele lui Ponta sa fi ajuns vreodata in Nature datorita caontributiei stiintifice.
    • +8 (10 voturi)    
      Cea mai buna revista (Marţi, 19 iunie 2012, 8:25)

      hotar [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Pai normal ca publica Funeriu in Nature roshulica, pentru ca este locul unde se aduna cei mai competenti. Mai ramane sa spuneti ca Scinece si Elsevier sunt ale lui Base si ne-ati lamurit pe totii.
    • -6 (6 voturi)    
      Lucruri evidente (Marţi, 19 iunie 2012, 9:56)

      George1ul [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Azi dimineaţă am făcut programul de lucru cu muncitorii şi asta discutau când m-am dus la ei : cum naiba o revistă străină abia acum a constatat că Ponta a copiat? Concluzia pentru ei asta era: e mâna lui Băsescu şi a oamenilor lui.
      Deci, pe oamenii simpli nu poţi să-i păcăleşti...
      Cei care încă mai spun altceva se autosugestionează.
      • +1 (1 vot)    
        da solda buna hrebe? (Marţi, 19 iunie 2012, 17:18)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui George1ul

        ...
  • +66 (76 voturi)    
    !!! (Luni, 18 iunie 2012, 23:23)

    cristiian [utilizator]

    asta e paranoic
    tot presedintele e de vina!
    Mai nou si Funeriu este de vina!
  • +69 (79 voturi)    
    Da tocmai ce a demis (Luni, 18 iunie 2012, 23:23)

    Alius [utilizator]

    Consiliu National pentru Etica. Mare coincidenta. Norocos Ponta asta.
  • +63 (73 voturi)    
    Ciudat (Luni, 18 iunie 2012, 23:24)

    Aka F [utilizator]

    Este ca ditamai Dottore ca tine nu stie cat de prestigioasa este revista Nature :), of doamne, asa functiona comunismul, din cauza asta aveam granitele inchise si un singur post de televiziune, sa ramana poporul prost. Imi este sila deja de USL.
    • +40 (46 voturi)    
      alte repere (Marţi, 19 iunie 2012, 0:47)

      dguina [utilizator] i-a raspuns lui Aka F

      Ei,dar ei citesc adevaratele reviste de prestigiu "Ogoniok"," Komsomolskaia Pravda".Marga,mai ales,este specialist in presa de calitate.
  • +64 (72 voturi)    
    "raspund in fata Marii Adunari Nationale" (Luni, 18 iunie 2012, 23:26)

    mongol89 [utilizator]

    Mishtouri din astea ieftine, gen "raspund in fata Marii Adunari Nationale", care arata dispretul total fata de principiile general acceptate de lumea civilizata.
    • +39 (45 voturi)    
      Mai stiu eu pe cineva... (Marţi, 19 iunie 2012, 1:00)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui mongol89

      Mai stiu eu pe cineva care nu a raspuns decat in fata Marii Adunari Nationale. Parca nevasta-sa era academician doctor inginer, savant de renume mondial. Parca nu s-a terminat prea bine filmul ala. Nici pentru el nici pentru nevasta-sa, nici pentru MIILE de manifestanti ANTI-COMUNISTI omorati de ei.

      Se rasucesc morminte in pamant
      Si soapte doar mai susura din iarba
      Eroii ne-au lasat un legamant:
      Moartea-i doar nepasarea oarba.
      • +17 (21 voturi)    
        PLAGIAT dupa Cristian Paturca (Marţi, 19 iunie 2012, 2:27)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        Primele versuri le-am scris pe loc din inspiratie si infierbantare. Acum am terminat toata poezia. Este un PLAGIAT dupa Cristian Paturca (RIP).

        PLAGIAT
        dupa Cristian Pațurcă

        Se răsucesc morminte în pământ
        Și șoapte doar mai susură din iarbă
        Eroii ne-au lăsat un legămant:
        Moartea-i doar nepasarea oarbă

        Și curg din ceruri lacrimi ude
        Peste al nostru vechi blestem
        Căci rațiunea nu se mai aude
        Și libertatea este iarăși prizonier

        Învaluiți în lupta pentru viață
        Uităm că banul nu e Dumnezeu
        Uităm că lumea are altă față
        Că spiritul nu înseamna tupeu

        Dacă nu ştii, învaţă să dansezi
        Să râzi şi, simplu, să îţi fie bine
        Învață înc-odată să visezi,
        Să ierți și să iubești pe cei ca tine

        Dar cine azi ne mai salvează
        Dintr-un prezent murdar și imoral?
        Când timpul se atrofiază
        Când universul este ilegal?

        Ar trebui să vină înapoi
        Măcar să stăm cu ei un pic la sfat
        Dar sunt doar sfinţi în calendare noi
        Eroii noştri ce-au murit curat

        Pe străzi vom merge printre ei
        Iar ei ne vor vorbi de libertate
        Ne vom iubi mai mult decât oricând
        Şi vom lupta mai mult pentru dreptate

        Ar trebui să vină-n fruntea ţării
        Cei ce-au murit în 45 de ani
        Sfârşiţi de terorismul mutilării
        Acestei naţii blânde de golani
      • +5 (7 voturi)    
        To'arasa Ceausescu macar.. (Marţi, 19 iunie 2012, 6:53)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        ... ii platea pe colaboratorii aia sa scrie lucrari originale..
  • +108 (116 voturi)    
    ..in plus, (Luni, 18 iunie 2012, 23:29)

    kata70 [utilizator]

    revista este una de "natura"...vai de capu' tontului...
  • +111 (123 voturi)    
    Bietul Tonta (Luni, 18 iunie 2012, 23:29)

    ictin [utilizator]

    Nici macar nu are habar cu ce se mananca revista Nature. Dar la cata cultura are acest Lolek al Romaniei, de unde sa stie el saracu ca e o revista stiintifica generalista, si nu o revista despre natura. Si e o revista destul de prestigioasa, dar de unde sa stie amaratul cand el citeste doar de pe cutia de detergent. Poate i-o fi soptit genialul sau consilier Cernea sa debiteze asemenea enoritati si sa cheme si jandarmii sa ii aresteze pe aia de la Nature ca nu isi vad de natura lor.
  • +102 (112 voturi)    
    felicitari domnule prim ministru ...... (Luni, 18 iunie 2012, 23:30)

    Crisabela [utilizator]

    Un discurs " excelent " ........ bineinteles ca Funeriu , Basescu , si altii sunt de vina ca ai dat copy paste in 2003 . Halal explicatie . Se vedea cu ochiul liber ca nu era asa de relaxat cum vroia sa para . Numai ca nu sarea intr-un picior . Vom vedea ce se va intampla mai departe . Urmeaza sentinta in dosarul lui Nastase , si o noua comisie care sa verifice plagiatul , probabil tot aceiasi comisie care il verifica pe Mang . Sunteti in montagne russe dragilor . Ce o sa ne mai distram !
  • +97 (107 voturi)    
    si ce (Luni, 18 iunie 2012, 23:31)

    iulia_eu [utilizator]

    si daca e "revista la care scrie domnul Funeriu" inseamna ca e total discreditata, nu? nimic altceva nu mai conteaza? hehe
  • +85 (97 voturi)    
    !!! (Luni, 18 iunie 2012, 23:32)

    cristiian [utilizator]

    ce ai discutat tu mah cu presedintele OMV?
    Tu negociezi cu rusii?

    Mi se face sila....
  • +130 (136 voturi)    
    Nature - revista lui Funeriu :)) (Luni, 18 iunie 2012, 23:34)

    postacu [utilizator]

    Dragi cercetatori din lumea intreaga, ascultati ce va spune dr. Ponta: nu va mai zbateti pentru privilegiul de a publica in revista Nature! E doar una din publicatiile in care se scriu articole comandate de Basescu. Cine ar lua in seama o revista in care a publicat pana si Funeriu, un analfabet caruia eminenta sa ministrul Pop nu-i recunoaste nici macar Bac-ul?
  • +99 (109 voturi)    
    da sau nu? (Luni, 18 iunie 2012, 23:34)

    Trustnoone [utilizator]

    de la un un sef de guvern "cinstit", asteptam raspunsuri clare: da sau nu, domnule doctor?!
    nu conteaza daca base a intervenit sau nu...dovada e scrisa negru pe alb. va rugam un pic de decenta in afirmatii...
  • +87 (93 voturi)    
    ponta=pinocchio (Luni, 18 iunie 2012, 23:36)

    timp tamp [utilizator]

    hala prefata, vreo 3-400 de pagin, cat nasul sau prin luna octombrie,evident mult mai lung decat al lui Pinocchio!
  • +94 (100 voturi)    
    Mda, era (Luni, 18 iunie 2012, 23:37)

    mihai_42 [utilizator]

    normal ca Basescu sa fie de vina. Asta nu isi da seama cat e de penibil? Comunisti nenorociti!
  • +108 (112 voturi)    
    Revista Nature (Luni, 18 iunie 2012, 23:37)

    mvr [utilizator]

    Asa e, Funeriu mai da interviuri pe acolo.
    Si la fel fac sau au facut peste 300 de Laureati ai Premiului NOBEL. Dar detaliul asta i-a scapat lui Ponta.
    • +57 (61 voturi)    
      Nobel? (Marţi, 19 iunie 2012, 0:20)

      sfinxsoft [utilizator] i-a raspuns lui mvr

      Dragule, este irelevant. Tu nu-ti dai seama!
      Daca macar o propozitie este favorabila lui basescu, atunci textul e comandat, editura este politizata, si atacurile sunt politice. Indiferent daca (din pacate!!!) propozitia este favorabila lui basescu DIN LIPSA DE ALTERNATIVA, important e ca a fost categorisita. Deci, F.A.Z si Nature sunt presa ostila care intineaza idealurie societatii multilateral dezvoltata si drept urmare trebuiesc reduse la tacere.
      Pentru ca nu e asa, "cel mai" corect guvern - aberatia secolului in exprimare - trebuie sa aiba liniste sa lucreze. 4-8-12-20-50 de ani. Cat o fi, doar suntem obisnuiti.
      Pana la urma, WTF, de ce sa nu puna Patapievici mana pe cazma si sa construiasca autostrada bucuresti constanta, ca "literatura nu tine de foame"
      50+ la suta. Infricosator, nici macar grecii (se pare) nu sunt atat de tampiti.
  • +93 (101 voturi)    
    Ponta esti deplorabil. (Luni, 18 iunie 2012, 23:41)

    joao miguel [utilizator]

    Este cea mai penibila justificare pe care am auzit-o vreodata din partea unui Premier. Este limpede ca ceva pute la mijloc D-le Ponta.
    Parca ai fi fiul meu de 5 ani " Tot eu voi merge la Consiliul European".
    "Ma voi supune cercetarilor" ale cui D-le Ponta? Ale Comisiei pe care tocmai ai "sadit-o" dupa bunul plac?
    Ponta ar trebui ( Hot ce esti) sa fi inchis doar pentru faptul ca ai atentat la inteligenta romanilor.
    Propun ca o Institutie Internationala sa-ti verifice respectiva teza.
  • +88 (94 voturi)    
    smecherii de Dambovita (Luni, 18 iunie 2012, 23:41)

    Lucian* [utilizator]

    D'ul Ponta, eu zic sa o lasati mai moale cu supararea presedintelui.
    Pana una alta lucrarea mataluta este puricata de catre specialistii straini si daca aia zic NICHT GUT poti sa zici tu si ALAH AKBAR ca degeaba o sa te duci tu la Consiliul Europei ca or sa se fereasca aia de tine ca si de ciumat.
    • +62 (66 voturi)    
      USL asii sun" SMECHERI" (Marţi, 19 iunie 2012, 0:05)

      cixx [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Din pacate cei din Occident au deja o imagine proasta despre politicenii nostri in general, dar daca o sa ne reprezinte un premier acuzat de plagiat o sa fie si mai bine ptr noi toti. Sunt sigur ca o sa fie crezut ca este victima lui Basescu care dat ordin sa l acuze pe TOV TONTA.
      TONTA est doar o victima. Cu un coordonator de lucrare de doctorat ca NASTASE este FOARTE CREDIBIL.
      Daca romanii nu sunt capabili sa vada cine ii conduc lasa ca o sa ne arate altii cine sunt "conducatorii mult iubiti" de usl-asi .
  • +37 (41 voturi)    
    eheee (Luni, 18 iunie 2012, 23:41)

    Shock [utilizator]

    Pai am mai auzit de "numaratul oualelor" de la nastase. Aceeasi atitudine sfidatoare. Trustnoone are reptate:DA sau NU domnule prim-ministru?! Tragi de timp? "Mergem inainte"? Nu cumva noi putem sa mergem inainte doar fara voi?
  • +44 (48 voturi)    
    Interviuri și interviuri (Luni, 18 iunie 2012, 23:42)

    AdrianCalin [anonim]

    Unii dau interviuri în Nature alții la Antena 3. Evident că cei care dau interviuri la Antena 3 sunt mai deștepți iar Nature este o revistă de doi lei care riscă să se penibilizeze doar ca să-i facă pe plac lu' Băsescu. În seara asta m-am uitat 5 min la Antena 3 ca să văd ce comentează cei de acolo, este absolut incredibil ce spectacol jenant pot produce băieții ăia. Unul din ei spunea că nu a auzit de Nature și, pe cale de consecință, n-ar trebui să citim nici noi nimic din această revistă, altul întreba de teza de doctorat a Elenei Udrea și tot așa. Ideea este simplă: există o teză de doctorat, se poate compara și se poate decide dacă este un plagiat sau nu. Singura problemă o reprezintă acea instituție care face aceste cercetări și care a fost și ea schimbată tot de Ponta... :-).
  • +41 (45 voturi)    
    ce gluma buna (Luni, 18 iunie 2012, 23:48)

    edif [utilizator]

    ma asteptat ca domnul Ponta sa aiba minimul de decenta si sa evite ridicolul, inca o flegma peste obrazul ramanilor. Pe de alta parte sunt mandru de domnul Funeriu, cati cercatatori nu viseaza sa fie contactati de Nature. Ce reclama extraordinara a reusit sa-i faca domnul Ponta!!!
  • +35 (41 voturi)    
    Acum stim de ce a schimbat comisia (Luni, 18 iunie 2012, 23:49)

    Trojan.H [utilizator]

    Ce credeti ca au raspuns omologii lui din Germania si din Ungaria la acuzatiile de plagiat? Ca sunt nevinovati! Ce a raspuns Mang? Ca e nevinovat!
    S-a vazut pe fata lui ca a fost prins cu mitza in sac. Cit despre tupeu, vorba cintecului, tupeu de borfas.
    Eu bag mina in foc ca la ora asta vorbim de fostul prim-ministru.
    PS.
    Aflu cu placere ca Base raspunde in fata Hotnews. Nu-i putin lucru!
  • +32 (38 voturi)    
    2-300 de pagini de prefata (Luni, 18 iunie 2012, 23:53)

    dialuc [utilizator]

    Domnul Doctor Ponta ne-a surprins pe toti..din pacate pt el cariera lui politica se apropie de sfarsit,desi credeam ca o sa mai stea o vreme pana ce ,,batranii'' partidului sa-i ia jucaria..Daca acuzatiile se dovedesc adevarate ar fi cel mai bn sa plece.Mai ales dupa declaratia din seara aceasta.I-auzi..prefata;care?aia de 200 de pagini?:))
  • +39 (45 voturi)    
    Mare rusine.. (Luni, 18 iunie 2012, 23:58)

    cinevatus [utilizator]

    Mare rusine pentru Romania.. cum spunea CTP cu ocazia ministrului Copy-paste.. sa nu mai caute! Ca gasesc si mai multe..
    Rusine..
    Ponta:.. demisia, nu ne pune in ridicol.
    • +23 (27 voturi)    
      CTP? CTP?!?!? (Marţi, 19 iunie 2012, 0:36)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      CTP nu e ăla care-n 13-15 iunie 90, la Adevărul, împreună cu Sergiu Andon, ne înfiera pe noi, studenţii şi-i felicita pe mineri pentru ciomăgeala ce ne-o aplicau?
  • +36 (40 voturi)    
    ceva foarte tare (Luni, 18 iunie 2012, 23:59)

    ampersand [utilizator]

    Cică de pe CV-ul lui ponta a dispărut faimosul masterat din Catania :))
  • +35 (39 voturi)    
    hi hi hi... (Luni, 18 iunie 2012, 23:59)

    timp tamp [utilizator]

    Ia lectii de la Vangelie despre Goagal sa afli si tu tontica ce este nature.com
  • +36 (42 voturi)    
    greata (Marţi, 19 iunie 2012, 0:00)

    asada [utilizator]

    Te apuca scarba cand vezi insolenta individului .Americanii astia de la Nature nu au competenta sa descopere furaciunea .Lasa-ti ca face ipochimenul o comisie de la academie ,una de la parlament si una de la ministerul invatamantului, pe care sa le abiliteze el sa-i studieze opera. Partea cea mai proasta este ca la inputernicit maretul parlament roman sa ne reprezinte tara la Bruxelles si el a facut bagajele ,a cumparat bilete de drum ,si-a pregatit discursul si a anuntat rudele sa priveasca la antene imagini cu el in buricul targului. Acum este obligat sa il caute pe Severin si sa-l roage sa-i aranjeze o strapontina pentru el in zona borfasilor.Halal reprezentare USL-ista are Romania in Europa.
  • -8 (24 voturi)    
    masura, masura si iar masura (Marţi, 19 iunie 2012, 0:00)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Acuzatia e clara, iar lucrarea exista. Institutii de evaluare academica exista si ele sunt datoare sa investigheze si sa prezinte concluzii. In functie de rezolutia evaluarii academice, se impun consecinte: demisia premierului sau pedepsirea celor care au facut ultraj impotriva premierului.

    Acum, sa fim intelesi: cum pe Realitatea TV nu ma astept la impartialitate, iar apele sunt clar favorabile premierului, nici pe hotnews.ro nu ma astept la obiectivitate, iar augmentarea acuzelor va fi evidenta.

    Tocmai de-aceea, e bine ca nici Realitatea TV, nici hotnews.ro nu decid, doar, cel mult, nareaza cu mai mult sau mai putin talent. Sa ne intelegem: nici una, nici alta nu creeaza masa critica pentru a putea genera fie ele si opinii. Sunt doar mici paharele cu informatii din care se adapa cei care au interes sa zapeze pe un post de stiri a carui audienta este minuscula fata de un post, precum Pro TV sau cei care acceseaza un site obscur in raport cu unul precum facebok.com sau yahoo.com.

    Asadar, pentru ca scriu aici din convingeri anti-neam prost, am doua ingrijorari in care cred:

    1. ce anunta stilul glumet de asta-seara al premierului?
    2. ce anunta aluziile "dottore" de acum trei seri ale presedintelui?

    Un razboi, asta e clar. Dar ar trebui sa simt oare ca acesti doi oameni au pierdut in ultimele trei zile fie si un minut intr-o confruntare pur stearpa si fara niciun beneficiu pentru cetateanul de rand doar pentru capriciile lor de putere?!

    Fie ca e plictisul lui Basescu, fie ca e conspirationismul lui Ponta, ambele sunt niste nerozii si evidente lipse respect fata de natiunea romana.
    • +18 (22 voturi)    
      Lipsa de respect? (Marţi, 19 iunie 2012, 0:32)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      Uite aici lipsa de respect: http://media.tvrinfo.ro/other/201206/oglinda-vp-2003-teza_94614100.pdf

      Aici ai sa te ingrozesti cum PM al Romaniei arata o lipsa de respect fata de orice.

      Asta vrei tu sa ne reprezinte la Consiliul European? O sa il scuipe in cap aia si prin el pe noi toti. La ei nu merge cu: "si ce domne'? ce asa mare chestiune si doctoratul asta?"
  • +32 (36 voturi)    
    etica! (Marţi, 19 iunie 2012, 0:02)

    ctlog [utilizator]

    Acum se vede in cu totul alta lumina schimbarea comisiei de etica! Si noi care chiar credeam ca e pentru mang!
  • +36 (42 voturi)    
    Ploaia care va veni (Marţi, 19 iunie 2012, 0:03)

    edif [utilizator]

    "Când necinstea si prostia si-ascundeau prin gropi norocul,
    Stiti de câte ori, prieteni, i-am prins jocul.
    Ne-am saturat de palavre, de carti si filme de soc,
    Cu vampe, regi si cadavre, cu stele de iarmaroc."

    Pasarea Colibri
  • +47 (51 voturi)    
    demisia (Marţi, 19 iunie 2012, 0:05)

    bre ion [utilizator]

    D-le Ponta, ai cam manglit-o de data asta.
    Ce-ar fi sa-ti dai demisia mataluta ... dar stai, nu-ti fa probleme, il pui pe Pop interimar si se rezolva... orice se rezolva, c-asa-i in comunism
    • +31 (35 voturi)    
      demisia?? (Marţi, 19 iunie 2012, 0:24)

      sfinxsoft [utilizator] i-a raspuns lui bre ion

      Sa-si dea demisia cui? :)))
      Asta e tare de tot. Asta n-o sa-si dea demisia decat daca are o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila, eventual si la CEDO.
      Cum prietenul sau se ocupa de MJ, da-o dracu, trebuie sa votam altceva ca sa nu fie fortat basescu sa-l mai numeasca odata. Asta chiar ar fi masochism.
    • +15 (19 voturi)    
      Predictia mea (Marţi, 19 iunie 2012, 0:34)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui bre ion

      este ca Ponta nu-si va da demisia niciodata, oricat de mult ar insista societatea civila, oricat de mult ar rade si curcile de noi. Si ne va compromite definitiv pe plan extern.
  • -32 (40 voturi)    
    procurori si doctori (Marţi, 19 iunie 2012, 0:07)

    sisipisi [utilizator]

    Poate s-a stricat softu'... oricum era Codruta la rind, alta mare procuroare. Noroc ca Monica nu e dotoressa.
    • +18 (22 voturi)    
      lol (Marţi, 19 iunie 2012, 0:51)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      codruta a scapat. a trecut testul, a iesit ca si-a luat doctoratul pe bune. monica nu e asa grandomana ca victor, adrian et co incat sa creada ca e mai misto daca isi ia un doctorat.

      acum e randul socialistilor, and it's gonna be big, u don't know what 'nature' is. pe capitalistii asta nu poti sa ii cumperi cu o licitatie trucata, nici macar antenele nu te pot spala.

      it's the beginning of the end.

      ws
  • +35 (39 voturi)    
    catania (Marţi, 19 iunie 2012, 0:12)

    skyradio [utilizator]

    martie - iunie 2000 - Master în Drept Penal Internaţional la Universitatea din Catania, Sicilia-Italia
    NU mai exista in nici un CV de-al lui dottore. doar daca cautati in cache. marele plagiator si-a sters urmele, fara succes insa.
    • +6 (10 voturi)    
      este (Marţi, 19 iunie 2012, 1:37)

      Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui skyradio

      vezi CVul aici :

      https://www.nasul.tv/2012/04/27/cine-este-victor-ponta/

      cu Catanie cu tot.
      • -2 (2 voturi)    
        copy/paste (Marţi, 19 iunie 2012, 8:54)

        skyradio [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

        la nasul e copy / paste
        http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=7&cam=2&leg=2004&pag=0&idl=1

        modificat la inceputul lunii iunie
        a disparut Catania lu' dottore
  • +42 (46 voturi)    
    Revista Nature (Marţi, 19 iunie 2012, 0:14)

    iPopescu [utilizator]

    Nature, first published on 4 November 1869, is ranked the world's most cited interdisciplinary scientific journal by the Science Edition of the 2010 Journal Citation Reports. Most scientific journals are now highly specialized, and Nature is among the few journals (the other weekly journals Science and Proceedings of the National Academy of Sciences are also prominent examples) that still publish original research articles across a wide range of scientific fields.

    Copy/Paste din Wikipedia, mai multe informatii acolo. Sigur e "doar o revista de natura" la care "scrie Funeriu" si unde comanda Basescu articole. Sigur o revista de genul asta nu face nici un fel de cercetari inainte de a publica ceva si scrie direct orice primeste pe mail... Da, pare logic...
    • -31 (41 voturi)    
      mai cu atentie si cu nepartinire (Marţi, 19 iunie 2012, 0:21)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui iPopescu

      Poti merge pe site-ul revistei si poti da cautare in motorul de cautare al revistei dupa cuvantul "law", "judicial" etc. si vei gasi UN SINGUR articol pe aceasta tema: acela despre premierul roman. Da, interes spontan, pare la fel de logic...
      • +22 (26 voturi)    
        manipulezi slăbuţ, dragule :) (Marţi, 19 iunie 2012, 0:44)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Caută nu după "law" şi "judicial", că NU asta e esenţa, ci după "plagiarism"! Altă mâncare de peşte, nu? Voila:

        German plagiarism German research minister Annette Schavan is the latest target in the country’s recent rash of plagiarism accusations against high-level politicians.

        Uncovering misconduct. Cases of scientific wrongdoing seem to be rising. Misconduct is not simply bad behaviour; it is the falsification, fabrication or plagiarism of results.

        The Austrian Agency for Scientific Integrity had dealt with a total of 46 cases of misconduct, and formally investigated 15 of them. Most involved plagiarism or authorship conflicts, and two involved data manipulation.

        Lectură plăcută în... natură :D
        • +1 (3 voturi)    
          esenta (Marţi, 19 iunie 2012, 8:00)

          contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          E foarte adevarat ca "plagiarism" e esenta aici s nici nu am contestat. Mai mult, cum spunea, daca Ponta se face vinovat, o sa suporte si consecintele. Trebuie.

          Dar ceea ce voiam sa arat este cat de tangentiala este aceasta revista in raport cu domeniul dreptului. Este, totusi, un singur rezultat legat de cuvantul "law"; nu te lasa sedus de numarul mare de rezultate,peste 60.000 pentru ca vei vedea ca de la al doilea articol incolo, "law" este doar colateral.
      • +17 (21 voturi)    
        m-am dus taticule (Marţi, 19 iunie 2012, 0:46)

        newyorkezul [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        cauta plagiarism

        Advanced search Results for plagiarism 318
        Vai de tine.......
        si de ponta
      • +18 (22 voturi)    
        are importanta? (Marţi, 19 iunie 2012, 0:47)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        cei care au puricat lucrarea au fost chiar juristi si specialisti in drept si cand au inceput sa zica pe detalii Ctrl+C si Ctrl+V de la pagina la pagina totul s-a terminat.
        Poate fi scrisa si in revista Laptarul din Cucuietii de Vale pt ca in momentul in care dai referinte verificabile atunci articolul devine GREU si poate fi citat!
        Inteleg ca te legi de chestii cutumiare dar chiar si focul a fost candva inventat pt prima oara.
      • +17 (21 voturi)    
        Acumsa, serios, chiar conteaza... (Marţi, 19 iunie 2012, 0:53)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        cine a publicat despre plagiat sau ca ponta CHIAR a plagiat cu nesabuinta si nerusinare?!?
        As pune pariu ca-l injura si blestema pe ala pe care l-a platit ca sa-i faca lucrarea!!
      • +13 (17 voturi)    
        uite link-ul (Marţi, 19 iunie 2012, 1:01)

        CNBC [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        http://www.nature.com/news/romanian-prime-minister-accused-of-plagiarism-1.10845

        Ai dreptate, pe antena 3 nu se dau linkuri din astea, si USLasii nu stiu stiu foloseasca google, am uitat.
        • +1 (3 voturi)    
          goagal nu google... (Marţi, 19 iunie 2012, 9:45)

          echos [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

          daca folosesti temenul gresit, nimeni "nu intelege el"!
      • +12 (16 voturi)    
        Sa intelegi. (Marţi, 19 iunie 2012, 1:10)

        Tibs [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Vad ca ai primit downvote-uri dar nu si o explicatie. Ca sa intelegi, acel articol a fost despre plagiat, nu despre drept. Daca mergi frumos si bagi in motorul ala de cautare pe care l-ai gasit "plagiarism" vei vedea ca nu e nici pe departe primul.

        O zi buna iti doresc :)
      • +7 (11 voturi)    
        ai dreptate (Marţi, 19 iunie 2012, 1:25)

        alex2206 [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Ti-am urmat sfatul si am cautat:
        law 69981 "results"
        judicial 1437 "results".....
        • 0 (2 voturi)    
          cu atente (Marţi, 19 iunie 2012, 8:04)

          contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui alex2206

          Totusi, daca apar peste 60.000 de rezultate, asta inseamna ca sunt legate de drept?! :)) Citeste titlurile de la al doilea articol incolo. Gene, mutatii, elemente somatice... Hmm, da, toate legate doar de drept.

          Eu nu contest plagiatul, nu contest consecinta care, daca se face vinovat , i se va aplica premierului, dar ar fi bine sa privim putin si in logica lucrurilor si sa vedem mizeria si de o parte, si de alta in politica romaneasca.

          Mai ales sa analizeze cei din strainatate care, se pare, in 2009, au decis cu prea multa usurinta viitorul celor din tara. Ma intreb si in cata cunostinta de cauza?! Probabil, tot atata cunostinta de cauza cata ofera Realitatea TVsi hotnews.ro.
      • 0 (4 voturi)    
        fals (Marţi, 19 iunie 2012, 4:45)

        tril [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Ti-am urmat sfatul.. "law" a generat 69,981 de rezultate: http://www.nature.com/search/executeSearch?sp-q-1=&sp-q=law&sp-p=all&sp-c=25&sp-m=0&sp-s=date_descending&sp-a=sp1001702d&sp-sfvl-field=subject%7Cujournal&sp-x-1=ujournal&sp-p-1=phrase&submit=go
        judicial intr-adevar a rezultat in doar 1,437.
  • +44 (50 voturi)    
    un geniu! (Marţi, 19 iunie 2012, 0:15)

    Adrian P. [utilizator]

    Sa intelegem ca domnul Ponta si-a sustinut teza de doctorat pe la 31 de ani, inscriindu-se la doctorat cu vreo 2-3 ani inainte , ani in care a activat in guvernul Nastase, acelasi Nastase care l-a si indrumat .. Pai daca astia doi au timp si sa guverneze, si sa intocmeasca / indrume teze de doctorat , sa se ocupe si de partid, si de privatizarea Petrom, si de contractul Bechtel, si de Trofeul Calitatii si, evident, pe toate sa le faca foarte bine de la fragede varste - va mai mira ceva? Eu ii propun pe ambii la Premiul Nobel pentru ...toate Pace + Literatura+Chimie+Fizica+Medicina (ca sunt doctori, nu?). Propun de asemenea sa li se acorde premiul in curtea I.C.R.
    • +13 (17 voturi)    
      Gresit (Marţi, 19 iunie 2012, 0:35)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Adrian P.

      Eu propun sa ii acordam lui Ponta din oficiu titulatura de Doctor Academician de Renume International in Drept.
  • +40 (44 voturi)    
    penibil (Marţi, 19 iunie 2012, 0:22)

    marioara1 [anonim]

    Cat de orbit de ura pentru Basescu trebuie sa fii sa nu realizezi ca e de-a dreptul penibil sa te prezinti la Consiliul European in situatia data.

    Mi-ar crapa obrazul de rusine, dar sa ma mai si prezint partener de dialog legal al Romaniei!

    Asta e USL , cautati un alt prim ministru!
    Puneti-l mai bine pe Vanghelie. Are mari calitati: reprezinta fidel electoratul vostru, nu ne ofera surprize riscand sa ne faca de toata jena in Europa, e capabil sa trasforme orice talk show intr-o veritabila emisiune de divertisment si la fel ca Ponta ii place sa se plimbe!
    • 0 (0 voturi)    
      ........ (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:23)

      fabian666 [utilizator] i-a raspuns lui marioara1

      nu toti oamenii au bun simt si rusine,pacat ca pentru unii ciolanul este mai presus decat demnitatea!!.......mai mult respect merita prostituatele decat politicienii,cu toate ca sunt doua indeletniciri asemanatoare,macar fetele acelea de pe centura sunt ceea ce pretind ca sunt pe cand politicienii vor sa para ceva dar de fapt sunt niste nimicuri!!!..mincinosi,oportunisti,corupti....tot tacamul
  • +38 (42 voturi)    
    ciuruit (Marţi, 19 iunie 2012, 0:24)

    Adrian1 [utilizator]

    Dottore, un fleac, te-a ciuruit Basescu =))
  • +29 (33 voturi)    
    caror verificari? (Marţi, 19 iunie 2012, 0:26)

    Fapte [utilizator]

    Caror verificari se va supune PontaChe, ca abia ce-a "depolitizat" comisia de etica?
  • +31 (33 voturi)    
    vai de capu` nostru.... (Marţi, 19 iunie 2012, 0:26)

    strelka [utilizator]

    daca asta e prim ministru Romaniei, e groasa, singura sansa e sa emigram in masa, sa ii lasam pe "desteptii" copy/paste" gen mang si stapanul lui sa se "afirme"
    • +12 (16 voturi)    
      imi pare sincer rau pentru voi... (Marţi, 19 iunie 2012, 0:58)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      am facut-o acum 18 ani si nu regret o clipa, desii imi iau in fiecare zi doza de durere si disperare citind ziarele din Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Ar fi o solutie (Marţi, 19 iunie 2012, 12:50)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      dar astia ar fi instare sa-si aduca chinezi si pachistanezi sa aiba pe cine fura si stapani! ;D
  • +33 (37 voturi)    
    lasă, ponta, în tot răul e şi-un bine (Marţi, 19 iunie 2012, 0:30)

    ampersand [utilizator]

    Cu ocazia asta ai ajuns la consacrare, ai devenit un savant de renume mondial, reputat om de ştiinţă, cunoscut în cercurile lumii ştiinţifice internaţionale. Şi totul datorită unei teze de doctorat similare cu "Polimerizarea stereospecifică a izoprenului".
  • +20 (24 voturi)    
    Aceeaşi diversiune (Marţi, 19 iunie 2012, 0:34)

    Iorest [utilizator]

    Ponta, în loc să explice ce e cu doctoratul, încearcă să scape prin mijloacele tipice: pronunţă nume ca Băsescu, Funeriu, sensibile la populaţia care formează electoratul cozilor de topor. Problema e că de data asta nu mai scapă, fapta fiind în presa internaţională. Şi apropo de asta, cum deschide Ponta gura, cum naşte gafe de pomină... Am impresia că e deja în deznădejde, simte că nu mai are nimic de pierdut. C'est la vie, a intrat într-un joc dur, dar nu mai are "infrastructura" de ciomege iliesciene ca să închidă gurile.
  • +22 (26 voturi)    
    Basescu stia de plagiat.. (Marţi, 19 iunie 2012, 0:35)

    Lim Vasy [utilizator]

    Ha, ha, Basescu stia de plagiat, si-l tot pisa cu dottore, dottore..Acum se limpezesc lucrurile. Al dracu domnu presedinte, i-a facut-o si de data asta..
  • +18 (22 voturi)    
    Articolul a disparut (Marţi, 19 iunie 2012, 0:36)

    icflorescu [utilizator]

    Interesant este ca articolele publicate initial pe aceasta tema pe Mediafax.ro si ZF.ro AU DISPARUT :-)...
  • +16 (20 voturi)    
    Aroganta (Marţi, 19 iunie 2012, 0:37)

    lucianst [hotnews.ro]

    Nu trebuie lasat sa scape cu o simpla aroganta ieftina
  • +17 (21 voturi)    
    o logica de "drept" (Marţi, 19 iunie 2012, 0:45)

    usul [utilizator]

    noi controlam televiziuni => dam interviuri acolo

    el a aparul în Nature => o controlează
  • +19 (23 voturi)    
    bine-bine, tu vei merge la Bruxelles (Marţi, 19 iunie 2012, 0:53)

    ro. [utilizator]

    dar cu plagiatul cum rămâne?
    rămâne la Bucureşti?
  • +18 (22 voturi)    
    MEDIAFAX (Marţi, 19 iunie 2012, 0:54)

    abcde [utilizator]

    Mediafax si-a retras stirea referitoare la posibilul plagiat al lui Ponta. Asta e viziunea USL despre libertatea presei.
  • +23 (27 voturi)    
    Inacceptabil! (Marţi, 19 iunie 2012, 1:02)

    sapok [utilizator]

    Ceea ce nu inteleg politicienii romani, in special cei din USL, este ca acum facem parte dintr-o comunitate europeana. Trebuie sa isi ridice considerabil nivelul prestatiilor politice. Ponta nu itelege ca acum, itr-o mica masura, este responsabil pentru si in fata tuturor cetatenilor UE. Daca la romani mergea cu explicatii de doi lei ma tem ca in fata Europei nu poti sa dezminti cu atata usurinta o acuzatie de plagiat, un lucru extrem de grav. Ponta a dat dovada de o incultura crasa nestiind cu ce se ocupa revista "natura", ba mai mult ridiculizand ceea ce nu stie. Sper ca vederea de cal de care dau dovada multi romani sa se largeasca.
  • +19 (23 voturi)    
    O vorba celebra (Marţi, 19 iunie 2012, 1:16)

    ion_bulan [utilizator]

    de-a lui Vanghelie:
    "Daca nu esti bun, <natura> te ejaculeaza imediat!"
  • +15 (21 voturi)    
    Funeriu vs Ponta (Marţi, 19 iunie 2012, 3:58)

    apoliticus [utilizator]

    Daca Funeriu "a ajuns" sa dea interviuri in NATURE, nu inseamna decat ca este un cercetator de RENUME INTERNATIONAL si un specialist care a facut ceva la ministerul educatiei punandu-i in incurcatura pe analfabetii si plagiatorii de acum care habar nu au cum sa mai strice tot fara sa se prinda poporul.

    Ponta e penibil! Basescu e de vina ca a plagiat el in stil barbar :)
  • +7 (9 voturi)    
    asta nu e normal! (Marţi, 19 iunie 2012, 4:56)

    Bold [utilizator]

    Tot ce i se intampla lui Ponta este din cauza lui Basescu. Ce legatura are Basescu cu plagiatul lui? Si chiar daca Basescu i-a facut pocinogul,o merita din plin. Cine seamana vant culege furtuna.Acest mucos al politicii romanesti,numit Ponta,si-a permis sa-l transforme pe presedintele Romaniei in bataia lui de joc.El habar nu are cu cine s-a pus.Basescu este un politician de mare clasa si stie sa-si puna adversarii cu botul pe labe.Ce se astepta Ponat,ca la jignirile lui grosolane si nesimtite,Basescu sa-i raspunda cu supusenie si cu frica in oase ca-l suspenda parlamentul.Nu stie cu cine are deaface.Basescvu este un politician neanfricat si cred ca dispune de date suficiente pentru a-si nimici toti adversarii.Cred ca miercuri,"teribilul"lui adversar si dusman de moarte,Adrian Nastase ,va fi condamnat la mai mult de doi ani de puscarie cu execfutare. Pe langa Nastase,Ponta este un paduche care urmeaza sa fie strivit intre unghii. Sa-l vedem in zilele urmatoare pe unde va scoate camasa,cand specialistii din toata lumea ii vor constata furaciunea,iar autorii,vor trbui sa-si revendice pasajele furate.Sichiar daca ei nu o vor face,in conditiile in care sunt,probabil,apropiati ai lui Nastase si chiar ai lui Ponta,o vor face altii,care nu vor ezita sa puna textele fata in fata.Atunci,soblanul prins in cursa,va trebui sa se supuna oprobiului public si sa-si dea demisia de onoare.Daca nu o va face,el isi va pierde definitiv si irevocabil prestigiul de prim ministru al Romaniei,iar conducatorii altor state ii vor intoarce spatele,la intrunirile ,la care cu atata ardoare doreste sa participe.Acest individ fara discernamant politic si lipsit de cinste si onoare,s-a compromis total si pentru totdeauna. Imaginati-va cam cum s-ar uita la el adevaratul Titulescu,sau Nicolae Iorga,sau chiar Lucretiu Patrascanu,un intelectual de bun simt al partidului comunist,ucis de ai lui tocmai pentru ca era destept si inteligent. Iata-l pe Ponta,un amarat prins cu fofarliga,obliga
  • +8 (10 voturi)    
    plagiarism (Marţi, 19 iunie 2012, 5:05)

    andisa [utilizator]

    Daca revista Nature a publicat un articol in care se spune ca teza lui Ponta e jumatate plagiata, inseamna ca asa este. Nu oricine poate publica in aceasta revista si nu orice articol trimis acolo ajunge la publicare. Daca nu ai suficiente date sau argumente ca sa-ti sustii punctul de vedere exprimat in propriul articol, n-ai nici o sansa sa fii publicat.
    Din nefericire pentru Ponta si alti posibili plagiatori, lumea academica a evoluat. In America cel putin, profesorii din universitati si chiar din licee folosesc in mod current programe de detectat plagiarisme. Practic, daca teza lui Ponta si altora din domeniu (de la care se presupune ca ar fi furat informatiile) ar fi facuta publice, oricine cu acces la internet ar putea verifica cu un astfel de program cine pe cine a copiat.
    In ceea ce priveste reactiile atat de previzibile ale lui Ponta, ele se incadreaza perfect in vorba americanului: “The best defense is a good offense”. Cu alte cuvinte, ataca pe altii ca sa se spele pe el insusi de pacate. Nu cred ca va reusi de data aceasta.
  • +6 (8 voturi)    
    Jalnic raspuns (Marţi, 19 iunie 2012, 5:36)

    cirstoiuemanuel [utilizator]

    Nu stiu ce consistenta are suspiciunea de plagiat, insa raspunsul gen 'ba tu esti' cuplat cu mistoul ieftin gen Oprescu il descalifica net pe Ponta sa pretinda vreun statut pe plan public.
    Ii amesteca pe Basescu si Funeriu in chestia asta ca sa iasa o perdea de fum 'politica' la o problema ce nu tine deloc de cei doi..
    Nu o sa ii fie usor lui Ponta .. Nature nu e o revista de doi lei.
  • +6 (8 voturi)    
    Vreau si eu! (Marţi, 19 iunie 2012, 6:22)

    ticbis [utilizator]

    D-le Ponta, de multa vreme imi doresc si eu un doctorat. Dar unul asa, repede, cum ai facut si matale, ca n-am timp de pierdut!
    Eu inteleg ca in guvernarea ta acest lucru devine posibil si legal, asa ca nu vreau sa pierd ocazia pe care o oferi cu generozitate tuturor romanilor interesati.
    De aceea, te rog ca intr-o viitoare conferinta de presa, sa ne dai cateva detalii si indrumari despre cum trebuie procedat: cat ma costa, de unde sa copiez articolele, cum facem cu ghilimelele la citate, la cine trebuie sa ne ducem pentru sustinerea tezei, etc.
    Va multumesc anticipat in numele tuturor romanilor carora le-ai oferit aceasta sansa, unica in viata!
  • -6 (8 voturi)    
    asta-i plagiat? glumiti, sper :))) (Marţi, 19 iunie 2012, 7:16)

    Montesquieu [utilizator]

    basescu nu stie inca cu cine s-a pus si tare mi-e c-o s-o afle "the hard way" in curand.

    daca Nastase a preferat solutia non-combativa in conflictul cu base, Ponta e alt aluat.
    si tare mi-e c-o s-o ia incrucisatoru' rau de tot in viitorul apropiat.

    cat despre acuzatiile de plagiat, unde-i dom'le decizia privind lucrarea procurorului general kovesi?
    ca doar comisia aia a fost sesizata inca de acu' o luna.

    povestea cu Ponta care-ar fi plagiat o lucrare ca apoi sa-i ceara taman profesorului plagiat sa scrie prefata .... :))))))
    scuze, da' nu ma pot abtine.

    cine credeti c-o sa creada o tampenie ca asta?

    mai nou un singur autor din lumea asta are voie sa scrie care este rolul, competentele si compozitia unei instante internationale.
    toti ceilalti care vor relua subiectul vor fi plagiatori, nu-i asa? :))))))))

    de rasu' curcilor trupa asta de soc care-a inventat subiectu' asta :)))))
    • +5 (7 voturi)    
      Curat murdar! (Marţi, 19 iunie 2012, 10:06)

      tigri [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ce sa zic, e intocmai asa cum spui tu.
      Nu a plagiat domne' nimic, e totul facatura. Cum sa plagieze tanarul luptator pentru dreptate? Primul Premier din istoria Romaniei, conducator al unui Guvern format din oameni de o calitate ireprosabila, fara nici o pata?
      Dar oare daca nu a plagiat, de ce o scalda? De ce au disparut articolele de pe Mediafax si ZF?
      Si de ce se chinuie sa prezinte "Nature" ca o publicatie a opozitiei? Orice articol aparut impotriva USL este comandat, este politic, dar cei care ii puna in fund sunt jurnalisti obiectivi!
      Si banuiesc ca si F.A.Z e tot o unealta a PDL-ului nu? Sau poate e o fituica gen click si preia articole aiurea in lipsa de stiri mondene.
      Esti penibil Dl Ponta, Dl Mang nu a raspuns nici pana acum acuzatiilor de plagiat RECUNOSCUTE, desi ne promiteai un Guvern curat, iar acum ne jignesti declarand ca raspunzi in fata Marii Adunari Nationale si a Hotnews.
      Rusine!!
    • +2 (4 voturi)    
      Nu prea e de gluma (Marţi, 19 iunie 2012, 10:34)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Pentru a verifica plagiatele exista un soft specializat(adica un program pe calculator, ca sa vorbesc pe limba ta). Treaba e simpla: bagi ambele texte in program si dai "start check". Programul scoate in evidenta pasajele care sunt identice in ambele texte, precum si faptul ca au fost sau nu folosite ghilimele sau indicarea surselor citate.
      Daca in final, pe ecranul calculatorului apare rezolutia PLAGIAT, te-ai ars.
      Spre informarea ta, Kovesi si-a supus teza de doctorat acestei verificari, iar rezultatul a fost negativ. Adica a dovedit ca nu a plagiat.
      Lucru pe care Mang nu l-a facut nici pana acum, si pe care Ponta sunt convins ca nu va dori sa-l faca nici el, niciodata.
      Problema este in curtea lui Ponta, daca se va eschiva de la verificari sub diferite pretexte, chiar daca va ramane PM inca 20 de ani de-acum incolo, va purta toata viata aceasta tinichea de coada. Si nu numai la noi in tara, dar si in mediile politice internationale.
      Asa cum Nastase a ramas in istoria post-decembrista a Romaniei ca "Nastase 7 case", asa va ramane si Ponta ca "PM Copy-Paste".
      Depinde doar de el ca sa dovedeasca ca este nevinovat, sau daca este vinovat, demisia este singurul mod in care poate sa-si pastreze cat de cat prestigiul si demnitatea umana.
  • +4 (6 voturi)    
    mai bine tacea prostanacul (Marţi, 19 iunie 2012, 8:20)

    catelu [utilizator]

    Decat sa se compare cu Funeriu, mai bine facea carlanul un efort si tacea. Si doar cand un doctorat obtinut in Romania va fi comparabil cu unul obtinut in Franta sa mai deschida gura in public din nou!
  • +5 (7 voturi)    
    DACA SE ADEVERESTE.ACCEPTAM DOAR DEMISIA (Marţi, 19 iunie 2012, 8:54)

    marianos [utilizator]

    pana una alta n-ai ce cauta sa ne rep[rezinti la Consiliul Uniunii Europene
    este suspect de furt de drepturi intelectuale si acuzat (de romani) de inselaciune.
    Aveam o presimtire: ce sa iasa dupa un "profesor" ca Nastase ? evident din aceeasi stofa sunt croiti
  • +2 (4 voturi)    
    ciudat ? (Marţi, 19 iunie 2012, 10:14)

    cotora [utilizator]

    "doctore" ponta, nu conteaza daca te-a parat funeriu sau basescu, este plagiat, deci furt intelectual, degeaba a scris diaconu prefata, tu, atunci ce-ai muncit ?, ca sa devii "doctor", oricum, ai copiat jumatate de teza de doctorat, prefata respectiva, asta nu este o scuza, nu meriti acest titllu, mi s-a parut dubios, ca tu la 30 de ani sa fi doctor, altii muncesc , cerceteaza, studiaza 50 de ani ca sa devina doctori in domeniul lor
  • +3 (5 voturi)    
    specific comunista manifestarea (Marţi, 19 iunie 2012, 10:33)

    lamationairetia [utilizator]

    Modul de abordare a subiectului, de cate primul ministru Ponta este in spiritul tipic comunist, care credeam ca este de trista amintire. " Agenturilii " sunt vinovate, Basescu , -ca oricum au reusit sa-l faca raspunzator de tot ce-i rau pe lumea asta - si mai nou si adevaratul ministru al invatamantului, dl Funeriu. In ochii privitorilor la Antena 3 si OTV, sunt argumente suficiente . Din pacate, s-a votat "sentimental", cu creierul spalat de aceste posturi TV, astfel incat Parlamentul rusinii poate sa " nasca " orice lege nastrusnica. Ma astept la ce-i mai rau de la aceasta restauratie. Acest Parlament este de fapt ilegal constituit in acest moment, deoarece nu mai exprima vointa electoratului. Parlamentarii s-au mutat si au modificat astfel majoritatea, nu dupa o consultare populara, ci dupa mituire/ santaj etc.. Cum poate sa fie legiferate hotarari si legi in aceste conditii? Cred ca trebuiesc invalidate TOATE la curte internationala europeana. Ar trebui sa se ocupe de asta o comisis de avocati/juristi priceputi,; nu-i timp de pierdut.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version