Tribunalul Bucureşti, despre clasarea dosarului 10 august: Decizia, adoptată pe baza dispoziţiilor legale, nu pe bază de emoţii şi sentimente

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 3 martie 2021, 15:28 Actualitate | Esenţial


10 august
Foto: Digi 24
Tribunalul București răspunde reacțiilor critice din spațiul public generate de decizia instanței prin care a fost clasat definitiv dosarul 10 august și scapă de răspundere penală foștii șefi ai Jandarmeriei pentru intervenția violentă la mitingul diasporei. Tribunalul susține că decizia a fost luată "pe baza dispoziţiilor legale incidente cauzei şi pe baza probatoriului administrat pe parcursul fazelor procesuale specifice, nu pe bază de emoţii şi sentimente".
Tribunalul București spune că, în pronunţarea soluţiilor, judecătorii sunt independenţi şi se supun numai legii, în conformitate cu Constituţia.
  • "Hotărârea judecătorească este adoptată pe baza dispoziţiilor legale incidente cauzei şi pe baza probatoriului administrat pe parcursul fazelor procesuale specifice, nu pe bază de emoţii şi sentimente.
  • Constatând că reacţiile manifestate provin preponderent din partea reprezentanţilor puterilor legislativă şi executivă, Tribunalul Bucureşti reaminteşte dispoziţiile constituţionale conform cărora în statul de drept şi în democraţie cele 3 puteri ale statului: legislativă, executivă şi judecătorească sunt separate şi în echilibru, colaborează şi se respectă reciproc,independent dacă soluţiile adoptate de fiecare dintre acestea sunt sau nu în acord cu aşteptările exponenţilor lor", subliniază Tribunalul Bucureşti, într-un comunicat de presă transmis miercuri.
Reprezentanții Tribunalului mai spun că "discursul public la adresa hotărârilor judecătoreşti pronunţate trebuie să fie caracterizat de echidistanţă, pentru că numai respectând ordinea de drept şi hotărârile judecătoreşti se va restabili echilibrul social încălcat".

Dosarul privind intervenția în forță a Jandarmeriei la mitingul din 10 august 2018 rămâne clasat, a decis marți Tribunalul București, care a respins cererea DIICOT de redeschidere a anchetei. Prin această decizie, foştii şefi ai Jandarmeriei nu vor fi urmăriţi penal pentru intervenţia împotriva manifestanţilor.

Decizia Tribunalului București este definitivă. Magistratul de la Tribunalul București care a respins cererea DIICOT de redeschidere a dosarului 10 august este Daria Miheț, au declarat pentru HotNews.ro surse judiciare.

Hotărârea a generat reacții aprinse în spațiul public, inclusiv din partea premierului Florin Cîțu, care s-a declarat dezamăgit de această hotărâre, spunând că experții analizează dacă mai există și alte căi de atac.
În 15 iulie 2020, la aproape 2 ani de la reprimarea violentă a mitingului diasporei din Piața Victoriei, procurorii DIICOT au clasat parțial dosarul 10 august. Astfel, au scăpat de urmărirea penală colonelul Gheorghe Sebastian Cucoş, fost prim adjunct al Jandarmeriei Române, maiorul Laurenţiu Cazan, fost director general al Direcţiei Generale de Jandarmi Bucureşti, colonelul Cătălin Sindile, fost şef al Jandarmeriei Române și comisarul şef de poliţie Mihai Dan Chirică, fost secretar de stat în MAI pentru relaţia cu prefecţii.

DIICOT a susținut că nu ar fi fost pregătită din timp reprimarea protestului, așa cum au afirmat o parte dintre manifestanții care au făcut plângeri penale împotriva jandarmilor. Prin urmare, conducerea Jandarmeriei de la acea vreme a fost scoasă de sub urmărire penală.

Procurorul Doru Stoica a invocat în ordonanţa de clasare "credinţa sinceră” a autorităţilor în aplicarea legii şi o complicitate morală a protestatarilor paşnici din Piaţa Victoriei, care nu s-au delimitat de cei care au exercitat violenţe asupra forţelor de ordine, ci chiar s-au amuzat. Procurorul Doru Stoica a mai susținut în ordonanța de clasare că nu toate "victimele colaterale” ale violenţelor din Piaţa Victoriei au fost şi "victime inocente”.

"Încercarea jandarmilor de a-i extrage din mulţime pe cei violenţi a eșuat mai ales din cauza atitudinii protestatarilor asumaţi ca fiind paşnici", a mai arătat procurorul care a clasat dosarul.

În 4 august 2020, fostul procuror-şef al DIICOT Giorgiana Hosu a infirmat parţial soluţia de clasare a dosarului 10 august şi a dispus redeschiderea urmăririi penale în cazul foştilor şefi ai Jandarmeriei: colonelul Gheorghe Sebastian Cucoş, maiorul Laurenţiu Cazan, colonelul Cătălin Sindile şi comisarul-şef de poliţie Mihai Dan Chirică.

Giorgiana Hosu argumenta că procurorul care a clasat acuzaţiile la adresa şefilor Jandarmeriei nu a readministrat probele strânse de Parchetul Militar şi nu a reaudiat suspecţii, victimele şi martorii. Ea mai spunea că şefii Jandarmeriei nu au vrut să dea declaraţii atunci când au fost chemaţi la Parchetul Militar și că ar fi trebuit citaţi și audiați la DIICOT, după preluarea dosarului de către această structură.

Cererea DIICOT a fost trimisă la Curtea de Apel Bucureşti, iar de acolo a ajuns la Tribunalul București, care a amânat de mai multe ori pronunțarea unei decizii.

CITEȘTE ȘI:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6989 vizualizari

  • +55 (81 voturi)    
    Judecatorii nu lucreaza pentru noi (Miercuri, 3 martie 2021, 15:31)

    emil bobu [utilizator]

    Ei lucreaza pentru salarii si pensii nesimtite si daca nu va place, toti ce puteti face e sa plecati din tara, fiindca asta nu se va schimba.
    • -25 (53 voturi)    
      Care noi? (Miercuri, 3 martie 2021, 15:55)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Judecatorii trebuie sa aplice cu sfintenie legea, in mod obiectiv, nu sa ne faca poftele mie sau tie.
      Fix de asta sunt platit cum cum sunt platit, in cazul lor nu e loc de sentimente si smiorcaieli.
      • +18 (34 voturi)    
        Intrebare (Miercuri, 3 martie 2021, 16:14)

        Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Deci in opinia dumitale legea permite ca jandarmii sa gazeze oamenii nevinovati si sa sparga si la propriu si la figurat un protest care a fost 99% nonviolent?
        Atunci, cred ca trebuie sa fie schimbata legea si desfiintarea posibilitatii ca jandarmii sa faca acest lucru legal sau si mai bine desfiintarea jandarmilor cu totul pentru ca sa nu poata face lucruri "legale" care contravin drepturilor omului.
        • -21 (27 voturi)    
          Nu stiu daca a fost 99% non violent (Miercuri, 3 martie 2021, 16:58)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

          Si nici dumneata probabil.
          Tribunalul a luat decizia pe ceva probe.
          In schimb am vazut si protestatari agresivi, negate lucrul asta?

          Ceea ce cereti dumneavoastra se numeste anarhie, o tara nu se conduce cu strada.

          Ar trebui sa fiti mai corect si sa cereti ca institutiile statului sa faca ceea ce e legal, nu ceea ce va convine.

          Justitia trebuie sa fie o putere independenta in stat, nu sa execute ce doreste strada sau tatucul de la Cotroceni sau Palatul Victoria.
          • +10 (10 voturi)    
            Sursa de informare (Miercuri, 3 martie 2021, 19:58)

            Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            E chiar persoana mea, intrucat am fost acolo pe 10 august si eu nu am vazut niciun protestatar agresiv. Nu neg posibilitea sa existe, dar intrucat nu i-am vazut, trebuie sa fi fost un numar infim. Dumneavoastra cati protestatari violenti ati vazut, ca numar efectiv? Mai mult de 370, cati ar reprezenta un 1% din estimarea persoanelor prezente?

            Vad ca nu raspundeti la subiect, respectiv chiar daca ar fi fost un numar aleator de oameni violenti, daca asta inseamna ca legea permite gazarea si agresarea persoanelor care protesteaza pasnic, nonviolent. De la ce procent in sus de oameni violenti din totalul protestatarilor considerati ca e legala si justificata gazarea si agresarea in masa a tuturor participantilor la protest?
          • +15 (15 voturi)    
            Asta e justitie, sa judece pe procente? (Miercuri, 3 martie 2021, 20:38)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Ce importanta are daca a fost 99%, 95% sau 10%? Trebuie actionat si judecat fiecare caz. Asa cum a fost judecat si condamnat cel care a batut jandarmerita, asa trebuie judecati si ceilalti, dar TOTI. Si cei care au batut jandarmi, distrus bunuri si cei care au batut sau/si gazat demonstranti pasnici. Ori, afirmatia dvs. ca tribunalul a luat decizia pe baza de probe e falsa, e o minciuna crasa!! Cand a avut timp judecatoarea sa studieze toate probele, sa audieze toti martorii? Nici macar nu am auzit sa fi incercat asta!
            • +1 (1 vot)    
              bataia (Joi, 4 martie 2021, 9:30)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              de joc este facuta de DIICOT, cea care a inchis initial dosarul de anchetare a actiunii jandarmilor din 10.08.2018 si cea care a recerut redeschiderea acestuia fara insa a aduce, probabil, niciun motiv sau nicio noua dovada care sa permita judecatorului sa aprobe acest lucru.
              DIICOT a facut exact ce au facut unii parlamentari (PSD+PNL) cand au dat legea de anulare a tuturor pensiilor speciale, plasand in continutul legii chichite juridice de care s-au putut lega cei de la CCR cand au declarat legea neconstitutionala.
              • +1 (1 vot)    
                De acord ca si atunci a fost bataie de joc (Joi, 4 martie 2021, 20:52)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                Numai ca asta a fost atunci, acum discutam situatia de fata, cand desi DIICOT-ul a cerut redeschiderea, judecatorul a refuzat, fara ca macar sa analizeze disarul (sa audieze martori, sa verifice probe)
            • +1 (1 vot)    
              Anteti t-i se vad epoleti. (Joi, 4 martie 2021, 19:57)

              dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Dragi comentatori sante-ti manipulati , cum apare un articol care i-i afecteaza pe stapanii lor incep sa apara securisti nostrii si kagebisti lor care monopolizeaza discutia gen liviuX si amerlocu bine platiti de statul tarist rusia. Stiti ca undeva prin rusia exista un nou turn Babel unde au fost adunati cei mai buni hakeri din lume printre care si teroristi si alte servicii secrete pentru a le spala creierele celor care mai judeca putin , acestia i-si fac bine datoria deoarece sant foarte bine platiti. Comunismul nu a murit este inca viguros fiindca nu a fost judecat cum a fost judecat fascismul.
        • -17 (21 voturi)    
          " ...jandarmii sa gazeze..." (Miercuri, 3 martie 2021, 17:27)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

          Inainte de a-ti da cu parerea despre ce-au facut jandarmii, chiar stii ce-nseamna " a gaza"?
          • +9 (9 voturi)    
            Definitie (Miercuri, 3 martie 2021, 19:46)

            Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui atc

            https://www.dictionarroman.ro/?c=gaza

            A GAZ//Á ~éz tranz. 1) (spaţii limitate) A expune acţiunii unor gaze toxice în vederea distrugerii unor organisme dăunătoare. 2) (persoane, anumite zone) A intoxica cu un gaz de luptă. 3) (lichide) A satura cu gaze. 4) (ţesături) A trece peste o flacără pentru a arde capetele de fibre ieşite la suprafaţă. /<fr. gazer
            (Noul dicţionar explicativ al limbii române)

            Poftim definitia caci ma faceti sa cred ca nu o cunoasteti.

            Cu placere!
        • 0 (0 voturi)    
          deviezi (Joi, 4 martie 2021, 9:25)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

          de la subiect.
          Subiectul este redeschiderea dosarului, nu judecarea sau rejudecarea lui. Dosarul a fost inchis chiar de cel care solicita redeschiderea, DIICOT. Nici nu a apucat sa fie judecat.
          Dvs. va referiti la ceea ce au facut jandarmii la comanda politica a lui dragnea. Acum s-a judecat redeschiderea dosarului care privea acele fapte.
      • +15 (23 voturi)    
        care sfințenie? (Miercuri, 3 martie 2021, 16:19)

        vasile_00 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Și atunci cum îți explici că există soluții total diferite în spețe relativ identice?
      • +13 (23 voturi)    
        noi, cei care facem legile (Miercuri, 3 martie 2021, 16:20)

        lambda [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        atunci sa se tina de respectat si aplicat legea si sa nu mai faca nazuri si smiorcaieli cand se scot pensiile speciale, o imensa inechitate sociala.
        • -13 (17 voturi)    
          Pai fix asta face (Miercuri, 3 martie 2021, 16:59)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui lambda

          Aplica legea, chiar daca e impopulara gloatei.
          • +3 (3 voturi)    
            Daaaa ... (Miercuri, 3 martie 2021, 21:07)

            paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Admirabila superioritatea cu care dv - Organele - priviti " gloata " ...
            Admirabila sinceritatea cu care o spuneti ...
            Public ...
            Pe vremuri , erati ceva mai retinuti ...
            Acum jocurile sunt facute , nu mai este nevoie sa va prefaceti ...
            Dv sunteti intangibili ...
            Si faceti doar ce vrea muschii dv ...
            Pe salarii / pensii speciale - pe care vi le plateste " gloata " .
            Felicitari !
          • 0 (4 voturi)    
            gloata (Miercuri, 3 martie 2021, 21:11)

            Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Dupa cata minte ai nu esti "gloata", esti o GLOABA...
      • +10 (18 voturi)    
        lol (Miercuri, 3 martie 2021, 16:31)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        asta ar trebui sa faca, si exact asta NU fac si exact asta NU au facut nici aici!

        care e modul obiectiv prin care s-au ignorat zeci de filmari, declaratii s.a.m.d., aud?!

        "in cazul lor nu e loc de sentimente si smiorcaieli." - adica nu e loc de ce a facut TNB prin declaratia asta?! :D
        • -8 (16 voturi)    
          Evrika! (Miercuri, 3 martie 2021, 18:25)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Poți să dai niște linkuri la măcar câteva din acele zeci de filmări ce arată jandarmeria atacând oameni nevinovați?!

          Ce am reușit eu să găsesc pe Youtube arată doar „manifestanți” extrem de violenți aruncând cu de toate în jandarmi...
          • +4 (12 voturi)    
            Au intrat trolii sa comenteze ! (Miercuri, 3 martie 2021, 19:27)

            Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Sunt aceeasi personaje jalnice psd-iste care nu stiu cum sa mai ia apararea unor judecatori ticalosi. Se vede ca le e frica de scandalul care o sa iasa. Se va ajunge la Dragnea si acolitii, care au ordonat represiunea.
          • -4 (4 voturi)    
            Dau eu! (Miercuri, 3 martie 2021, 21:47)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Chiar poza din titlul articolului de pe H.N.!
            Se vede clar ca jandarmii au dat foc la cauciucuri in piata, iar manifestantii pasnici incearca sa le stinga! Ori vrei sa ne pacalesti pe noi, vajnicii aparatori ai legii, democratiei, bla...bla...? Dragnea la pucarie!
      • +14 (24 voturi)    
        special la special nu-si scoate ochii! (Miercuri, 3 martie 2021, 16:34)

        wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        nu trebuie ca 'specialii'(judecatorii) sa dea o sentinta sentimentala, este suficient ca ceilalti 'speciali', cei care aduc probe(procurorii) sa nu aduca voit suficiente probe! si atuncii 'specialii' vizati in dosar( sefii janbdarmilor) scapa basma curata! ai inteles! in felul acesta se pune 'batista pe tambal' si la alte cazuri similare, revolutie, mineriade, caracal, onesti, etc!
        Tara aceasta nu este a noastra a este a specialilor si a bugetarilor! ei niciodata nu sunt gasiti vinovati! ei niciodata nu platesc pt faptele lor! deci ei niciodata nu gresesc! ei isi merita pensiile speciale la varste fragede si salariile mult mai mari decat ale noastre(record in europa)doar noi nespecialii suntem vinovati!
        • +3 (13 voturi)    
          Acum e momentul! (Miercuri, 3 martie 2021, 18:29)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

          E de datoria societății civile să scoată la iveală dovezile ignorate de procurori. Dacă există orice fel de filmări ce-i incriminează pe jandarmi și pe șefii lor, atunci ele trebuie făcute publice acum și nu peste 10 ani...
      • +12 (18 voturi)    
        Fii multumit ca esti bugetar (Miercuri, 3 martie 2021, 16:45)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        In sectorul privat, mureai de foame, PSDistule.
        • +8 (12 voturi)    
          Nici macar nu e roman (Miercuri, 3 martie 2021, 19:17)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          E doar un postac sovietic.
          Uita-te si la postarile colegilor lui atc si amerlocu.
    • +16 (26 voturi)    
      Dioptriile Justitiei românesti (Miercuri, 3 martie 2021, 16:22)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Respectul nu poate fi impus prin ...legi partinice. Respectul se câstiga.
      Tribunalul Bucuresti (si Justitia acestei tari, in general) ar trebui sa mature in fata porpriei porti înainte sa ne dea lectii de "echidistanţă" si " echilibrul social încălcat".
      Cârdasia compromitatoare, chiar datorata unui numar, sa speram, redus de persoane, maurdareste o profesie întreaga, care întelege sa se apere închizându-se intr-o bula amagitoare si deculpabilizanta.
    • +14 (20 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Miercuri, 3 martie 2021, 17:20)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Ei lucreaza pentru salariile nemeritate , alte sporuri si pensii , date de politicienii si cainii de paza ai puterii : armata, militie, securitate , jandarmi si nu ultimii cei din justitie din banii nostri .De aceia nu sant bani penru spitale,scoli,infrastrucura . Lucreaza dupa lege , adica dupa legile facute de hoti si pentru hoti . Legea este o bariera ; catei trec pe dedesubt , dulai sar pe deasupra iar boii se opresc la bariera. Speranta noastra este ca totusi exista un Dumnezeu cu justitia divina si care la va da fiecaruia dupa merite. Justitiarii de azi sant cei de ieri care traiau si traiesc bine in toate timpurile. Asa mitocanie si injustitie nu mai exista nicaieri in lume si nici cele mai mari mafii nu au reusit sa puna mana pe putere in asa hal.
      • -2 (10 voturi)    
        N-are dreptate (Miercuri, 3 martie 2021, 18:33)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

        Legile sunt făcute de oamenii aleși să-i reprezinte pe alegători. Uitându-ne la cum a votat nația rimână de la alegerile din 2012 încoace nimeni nu mai are dreptul moral să se plângă: A fost doar absenteism cât China și alegeri în general proaste. Așa au ajun la butoane alde Ponta, Dragnea, etc...
        • +2 (2 voturi)    
          Esti naiv . (Joi, 4 martie 2021, 0:07)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Daca crezi ca daca cei peste 60 la % suta sant prosti de nu au venit la alegeri , ei nu au venit ca nu aveau ce sa aleaga. Intre urmasii comunistilor si pnl nu este nici o deosebire. Nu am votat niciodata cu comunistii , nici chiar cand era pericolul sa cistige vadim. Am zis ca mai bine i-mi tai o mana decat sa votez cu ilici iliescu. Te rog sa i-mi spui cum cu o prezenta de aproape 70 % au ales neocomunismul care nu a mai fost dat jos pana azi si care inca mai bantuie ca sa ne faca pe toti saraci fiindca iliescu iubea oameni saraci. De ce sa te duci la la alegeri si sa alegi pe cineva de la pnl care pana la sfarsitul mandatului a trecut pe la toate partidele necomuniste mai putin udmr si a ajuns la vadim. Asa ca degeba voteaza multi si prost , mai bine deloc.
    • +8 (8 voturi)    
      Recurs extraordinar in anulare ! (Miercuri, 3 martie 2021, 19:04)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Tuturor infractorilor condamnati definitiv si irevocabil, justitia le aproba nenumarate recursuri extraordinare.
      De ce nu se poate invoca acelasi lucru si in cazul deciziei aberante de respingere a redeschiderii anchetei in dosarul 10 August ?
      Procurorul General trebuie sa faca Recurs extraordinar in anulare !
    • +1 (1 vot)    
      pai cand ai 1000 de cetateni raniti, gazati (Joi, 4 martie 2021, 8:02)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      pai cand ai 1000 de cetateni raniti, gazati iar organele de represiune de la jandarmerie au premeditate actiunea, lovind oameni absolut nevinovati inseamna ca e ceva defect in sistemul juridic , in statul " de drept " din Romania cum le place sa se auda vorbind ……. in plus ii condamni doar pe cei care au lovit-o pe ametita aia de la jandarmerie cand era clar ca fularul alb paraschiv si cocos au trimis-o pe aia ca jertfa, aveau nevoie de un motiv pentru represiunea abuziva …..
    • 0 (0 voturi)    
      care-o fi (Joi, 4 martie 2021, 9:21)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      motivatia legala a respingerii redeschiderii dosarului inchis chiar de cel care cere redeschiderea lui, DIICOT?
  • +35 (51 voturi)    
    au uitat sa spuna ca (Miercuri, 3 martie 2021, 15:39)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Deciza e adoptată pe baza dispoziţiilor legale ale statului paralel , desigur, din care justitia face parte , cu pensii speciale cu tot.
    Nu va e ba rusine sa dati in astfel de comunicat? Ce probe va trebuie? Sunt ore in sir filmari in care oameni nevinovati sunt batuti si udati cu furtunele de apa de fel de fel de australopiteci care n-au intrat la facutate,n-au facut o meserie si s-au facut jandarmi ,si astia cu pensii speciale la 45 de ani cand ies la pensie.
    • -26 (42 voturi)    
      Vezi inteventia fortelor de ordine franceze (Miercuri, 3 martie 2021, 15:57)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Impotriva vestelor galbene....
      Restabilirea ordinii nu se face cu rugaminti cand protestatarii sunt violenti.
      • +18 (28 voturi)    
        Si ti se pare ca Jindarii Romania (Miercuri, 3 martie 2021, 16:15)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        s-au ocupat de aia "violenti"? Ca filmele si pozele arata femi cu copii si batrani gazati si batuti!!!
        • -16 (22 voturi)    
          Ce cautau copiii la manifestatie? (Miercuri, 3 martie 2021, 16:58)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

          "Ca filmele si pozele arata femi cu copii si batrani gazati si batuti!!!"
          ========================

          Trec peste faptul ca faci propaganda proasta...probabil ca merge la #rezisti. Dar undeva ai dreptate: copii (pana in 10 ani, si mai mici) AU FOST ADUSI la manifestatie. Deci, repet intrebarea:
          "Mai #rezistilor, DE CE v-ati luat copiii la o manifestatie politica ce se prevedea ca va iesi cu cotoieli? Ati vrut sa-i folositi ca scuturi umane, nu-i asa?"
          • +7 (13 voturi)    
            amintiri de la muzeul Antipa (Miercuri, 3 martie 2021, 18:51)

            mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Dupa modul in care gandeste acest Newlook e un australopitec...ca multi din nepotii lui Traian.
      • +24 (32 voturi)    
        care veste galbene ,tati? (Miercuri, 3 martie 2021, 16:31)

        mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Care veste galbene? Tati ,eu am fost la Paris atunci si am vazut ce au facut vestele galbene....au ars sute de masini , au devastat zeci de magazine, s-au batut cu jandarmii....pe unii i-au batut zdravan...si asta in fiecare weekend ,timp de 3-4 luni.A fost stare de urgenta, mai era un pic si aparea si armata....
        La Bucuresti 99 la suta din manifestanti erau pasnici, familii intregi cu copii in carucioare sau de mana...astia sunt vestele galbene?
        Crezi ca au vrut sa devasteze guvernul cum zice pesedeaua si madam justitia platita cu venituri grase toate viata din impozitele mele?
        Tati ,nu cumva esti un australopitec pe post de postac? Nu cumva iesi si tu la pesnie la 45 de ani?
        • +9 (11 voturi)    
          Probabil e Ingerul in Alb (Miercuri, 3 martie 2021, 17:03)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

          Comanderul Jindarilor!!!
          • +2 (6 voturi)    
            nu e ! (Miercuri, 3 martie 2021, 18:49)

            mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            Nu e Ingerul Negru zis Alb...ala da cu bata, nu scrie
        • -13 (17 voturi)    
          Mult succes la CEDO atunci (Miercuri, 3 martie 2021, 17:26)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

          Daca credeti ca autoritatile au incalcat legea atunci.
          • +2 (8 voturi)    
            Pai o sa castige, cu siguranta (Miercuri, 3 martie 2021, 19:18)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Sa te vad ce mai postezi atunci.
            Gasesti tu ceva...
            • 0 (0 voturi)    
              CEDO (Joi, 4 martie 2021, 11:08)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui midufi

              se ocupa doar cu respectarea drepturilor omului.
              In cazul 10.08.2018 ar putea sa constate ca dreptul la judecata a fost incalcat, dar nu prea sunt sanse pentru ca DIICOT (organul de ancheta si urmarire) a fost cel care a inchis dosarul acum 2 ani.
      • +14 (22 voturi)    
        scuze (Miercuri, 3 martie 2021, 16:33)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        cate masini au ars la protestu din 10.08?
        cate monumente istorice s-au distrul la protestu din 10.08?

        hai sa nu comparam protestele alea ca pari chiar mai penibil decat esti!

        care protestatari violenti ma?! pentru 1000 (cu indulgenta) tu bati si gazezi 100k?!
        mult de duce "mintea"...
        • -12 (18 voturi)    
          Nu s-au ars masini, nu s-au distrus monumente (Miercuri, 3 martie 2021, 17:05)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Nu s-au ars (prea multe) masini, nu s-au distrus monumente...pentru ca v-au ciomagit la timp jandarmii. Nu pentru ca nu ati incercat (vezi incercarea de intrare in sediul guvernului, masini arse, piatra cubica si caldaram scos, folosit ca proiectile, etc)

          Din secunda in care ati incercat sa intrati in sediul Guvernului, manifestatia a devenit ILEGALA. Oamenii responsabili au respectat indicatiile jandarmilor si au plecat acasa. Au ramas aia care voiau cotonogeala. Si, ce sa vezi, in loc sa dati cotonogeala, ati luat-o...asta-i tot.
          Nu va mai victimizati; nu va credeti decat intre voi, #SecaturileRezistMioritice.
          Justitia a facut ceea ce trebuia sa faca: a desfiintat plangerile unor lasi care au luat bataie la bataia pe care ei au organizat-o.
        • +5 (13 voturi)    
          Ai uitat cateva: (Miercuri, 3 martie 2021, 17:30)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Cate magazine sparte, cate marfuri furate... Dar cine nu vrea nu vede diferentele...
      • +6 (10 voturi)    
        Si care este legatura cu faptele relatate aici ? (Miercuri, 3 martie 2021, 16:45)

        contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Sindicatele politiei franceze sustin, pe drept, ca interventiile politiei sunt prin natura lor, violente. Pâna aici suntem, sper, de acord. DAR face diferenta între violenta "normala" (necesara) si "violenta discretionara" si/sau "la ordin" ("de sus").
        Noile tendinte autocratice ale majoritatii statelor ar trebui sa ne faca si mai vigilenti în apararea democratiei, care, uite, tocmai este pe cale sa ne scape din mâini din cauza indolentei, din cauza imposturii, din cauza ignorantei, s.a.m.d.
        Când guvernele franceze si spaniole încearca sa îngradeasca libertatea presei, violenta împotriva "vestelor galbene" trece în pozitia a doua.
        Ar trebui sa ne puna pe gânduri si amestecul de fake-uri, de pseudo eroi tip Trump & Co, madiocritatea inflationista a sefilor de state, tendintele la dezinformare si de impunerea normelor distrugatoare de drepturi umane elementare, a "reglementarilor" armate a unor conflicte provocate artificial...
        Lumea isi urla suferinta si România sta cu sufletul la gura pentru a afla ultimele stiri tabloide ale presei mioritice. Este si asta o forma de manipulare infantilizanta dar cui ii pasa ?
      • +8 (12 voturi)    
        Nu e nici pe departe aceeasi situatie (Miercuri, 3 martie 2021, 16:47)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Protestatarii de la Victoriei erau violenti? Chiar si cei care si-au luat bastoane desi aveau mainile sus?

        Tu esti platit sa dezinformezi, ce bine ca nu ai constiinta sa te opreasca de la a minti in folosul mafiei bugetare.
        • -6 (10 voturi)    
          Da, au fost destui violenți (Miercuri, 3 martie 2021, 18:44)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          În înregistrătile de pe Youtube apar o grămadă de din ăștia extrem de violenți.

          Chestiile cu ridicarea mâinilor sunt din repertoriul Antifa. Gherțoiul aruncă cu de toate în polițai sau jandarmi. Când ajung ăia la el ridică mâinile și începe țipe. În „imaginea virală” se taie contextul și apare doar secvența cu „bietul manifestant” ce încasează bulane când e cu mâinile sus.

          Sunt pe Youtube cel puțin doua filmări continue de pe clădirile din jurul Pieței Victoria pe durata întregii manifestații. Ele permit ușor darea în gât a fake-urilor de genul celui descris mai sus.
      • +6 (16 voturi)    
        aberezi psdistule... (Miercuri, 3 martie 2021, 16:48)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        aberezi psdistule...
      • 0 (0 voturi)    
        aiurea (Miercuri, 3 martie 2021, 21:14)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Bre prostie, ce faceau "demonstrantii" aia n-ai vazut? Asta faceau si demonstrntii din Bucuresti ?
    • +7 (11 voturi)    
      Vorbesti prostii. (Miercuri, 3 martie 2021, 17:32)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Nu exista nici un stat paralel , decat un stat mafiot. Toti s-au luat dupa lozinca unui dintre cei mai mari mafioti romani dragnea. Lozinca cu statul mafiot a lanst-o ca diversiune pentru a distrage atentia populatiei de la hotiile lor si sa arate ca nu au facut nimic in cei peste treizeci de ani la putere ca nu
      i-a lasat statul paralel,pentru ca i-au tinut de co..e Daca exista asa ceva de ce nu au luat nici o masura impotriva statului respectiv, nu au dat nici un nume nici o actiune concreta ci doar pura fictiune csre a functiona perfect la multi bizoni. Da-le Doamne minte la romani.
      • +5 (5 voturi)    
        da, nu exista stat paralel (Miercuri, 3 martie 2021, 17:44)

        mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

        Statul paralel, stati mafiot e tot aia, deci Dragnea face parte din statul mafiot!
        Dar de ce ai scris mata un mesaj de 10 randuri ca sa demonstrezi nu exista statul paralel?
        Nu cumva iesi la pensie la 45 de ani ,cu peste 10 000 lei luna si faci parte din el?Se vede ca oricat ati fi de paraleli aveti iq mic,ca pana si anca alexandrescu face o emisiune pe zi despre geometria statului paralel si perpendicular.
        Ei, pe la scolile voastre nu prea se face geometrie....se iau diplome cu copy -paste si se serveste patria de dimineata pana seara.
  • +34 (52 voturi)    
    Ha, ha, ha ! (Miercuri, 3 martie 2021, 15:40)

    Idealistu [utilizator]

    Cum dau cate o porcarie de hotarare, justificarea este ca sunt independenti si actioneaza conform legii. Cand este vorba sa se modifice de catre parlament legea prin care iau pensii speciale, atunci nu mai actioneaza separatia puterilor si domnii judecatori, invalideaza legea la curtea constitutionala. Niste nenorociti !
  • +24 (34 voturi)    
    Aoleu! (Miercuri, 3 martie 2021, 15:47)

    JustinCase [utilizator]

    Dar ce te faci, ca era o proasta care motivase sentinta de a lasa liber un violator deoarece cazul nu a creat emotie in presa sau in spatiul public.

    Cum facem cu asta?
    • +12 (18 voturi)    
      . (Miercuri, 3 martie 2021, 16:08)

      Toate nickname-urile erau luate [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

      Fix la aia m-am gândit și eu. Păi cum facem, domnii judecători?
    • +7 (11 voturi)    
      e decizie corecta boss (Miercuri, 3 martie 2021, 16:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

      d c?
      pentru ca scrie in constitutie ca justitia e corecta si impartiala , deci judecatorul e infaibilil!
      n-ai citit ce zice TNB?!


      judeactorii spun ca judecatorii nu pot gresi
  • +17 (29 voturi)    
    Măi „Tribunalul București”, (Miercuri, 3 martie 2021, 15:48)

    Vruum [utilizator]

    dacă venea mă-ta sau fii-ta sau fii-tu cu vânătăi și cucuie făcute de jandarmii pașnici la manifestație, tot emoțille și sentimentele te-ar fi împiedicat să faci dreptate!? Probe? Nu te-ai uitat la televizor... că erau legat la ochi, ca statuia justiției? Rușine maximă și scârbă, inamovibililor!
    • +3 (5 voturi)    
      nu veneau (Miercuri, 3 martie 2021, 17:42)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Vruum

      pentru ca ei sunt din statul paralel cu noi ! Reciproca este adevarata, din pacate !
    • +5 (5 voturi)    
      Pai intelegem (Miercuri, 3 martie 2021, 19:57)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Vruum

      din aceasta decizie a tribunalului ca nici jandarmii si nici oamenii politici (ce conduceau tara atunci) ...Dragnea, Viorica Dancila, Carmen Dan nu au avut nici o vina si nici o implicare!
      Dreapta justitie, ipocrizie maxima!
  • +17 (27 voturi)    
    ced ca e (Miercuri, 3 martie 2021, 15:53)

    Torreador [utilizator]

    pt prima oara cand NU mai cred in justitie. Deloc. Asta e magarie. Si facand asta ne aliniem statelor unde asemenea practici sunt la ordinea zilei. Felicitari bai boschetarilor. Felicitari!!!
    PS: Imi poate explica si mie cineva care e diferenta dintre Rusia si Romania ???? Din acest punct de vedere??? ca pana mea, si acolo se fac abuzuri similare... Pai sa ne unim frate cu Rusia... macar stiu ca cracanatul asta face si nu o da pe dupa perdea.
    • -17 (23 voturi)    
      Nu sunt date (Miercuri, 3 martie 2021, 16:19)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Torreador

      "Imi poate explica si mie cineva care e diferenta dintre Rusia si Romania ???? Din acest punct de vedere???"
      ===========================

      Nu sunt date.
      Dar, banuiesc ca cineva iti poate explica diferenta intre Franta si Romania.
      Ai vazut cu ce sarg bat jandarmii francezi? Jandarmii romani, prin comparatie, sunt copilasi milosi.
      Ai vazut ca justitia franceza sa bage la puscarie jandarmii lor pentru interventii la manifestatii?

      Daca vrei ca in Franta, ca in Occident, accepta pachetul lor, de Occident, cu bune si rele.

      Daca vrei sa o tii ca in Afganistan, tine-o ca la talibani: "justitia e buna cand da in ai lor, e rea cand da in ai nostri" si "noi facem ce vrem, ca justitia e cu noi". Recunosti refrenele, nu?
      • +10 (16 voturi)    
        Postacii Rusiei o tot dau cu Franta, (Miercuri, 3 martie 2021, 16:53)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        cand Rusia si Romania practica represiunea impotriva propriilor cetateni.

        Ia-ti rublele si sterge-te cu ele undeva, tovarase.
        • -6 (10 voturi)    
          La un capat al neuronasului: Rusia (Miercuri, 3 martie 2021, 18:02)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          La un capat al neuronasului: Rusia. Pot intelege asta...e un handicap; imi pare rau pentru tine.

          PS (pentru oamenii normali; stai jos, Bobica):
          "Daca vrei ca in Franta, ca in Occident, accepta pachetul lor, de Occident, cu bune si rele."
          • +1 (3 voturi)    
            Nu-ti mai parea rau. (Miercuri, 3 martie 2021, 19:20)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Sau te platesc rusii si pentru asta ?
    • +7 (17 voturi)    
      cel mai trist (Miercuri, 3 martie 2021, 16:36)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Torreador

      e ca nici nu au judecat! au aruncat repete rahatu sub pres...
      deci probabil sunt niste oameni extrem de importanti care au facut niste tampenii extrem de mari de nici nu vor sa ajunga la tribunal!
      • +8 (10 voturi)    
        Exact! (Miercuri, 3 martie 2021, 17:34)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Cum am mai spus si la alte articole, cum a putut judeca cand nu am auzit sa fi facut audieri de martori, verificari de probe? Deci cum stie ca nu sunt bune marturiile, probele?
  • +23 (33 voturi)    
    Doar atat intreb? (Miercuri, 3 martie 2021, 15:55)

    mircea112 [utilizator]

    E legal ca jandarmii sa aiba numerele de identificare acoperite pe casti?

    Acum de la justitia asta astept sa inchida si procesul mineriadelor .. ca au fost legale si alea ...

    Atata timp cat scandezi impotriva puterii e legal sa-ti iei bataie, noi si Coreea de Nord.
  • +14 (24 voturi)    
    personal... (Miercuri, 3 martie 2021, 16:00)

    mamenervat [utilizator]

    as vrea sa vad motivarea aia cat mai repede, atunci vedem si noi cat de relevanta este "decizia adoptata in baza dispozitiilor legale....bla, bla, bla...). Bine ar fi daca PR-ul Tribunalului Bucuresti ar fi mai profesional si mai atent la opinia publica, cu astfel de iesiri la rampa nu face decat sa radicalizeze si mai mult parerea proasta despre "justitia" romana! Decat astfel de comunicate, mult mai sanatos ar fi urgentarea motivarilor, lipsa acestora odata cu adoptarea unei decizii, nu duce decat la astfel de feedback-uri total negative!
    • -12 (18 voturi)    
      Se judeca in functie de lege (Miercuri, 3 martie 2021, 16:27)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui mamenervat

      Nu in functie de opinia publica.
      Judecatorii trebuie sa aplice strict legea, nu ce doreste opinia publica. Ca doar nu suntem in filmul "Idiocracy"
      • +8 (12 voturi)    
        Te repeti la nesfarit (Miercuri, 3 martie 2021, 17:39)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Da, si eu zic ca legea trebuire respectata, buna, rea, cu asta sunt total de acord. Deci precizeaza legea, articolul care spune ca un proces se desfasoara (si se da o sentinta) fara audieri de martori, studieri de probe, fara avocati care sa sustina partile (ambele, ca sa fie clar)? Sa vad poti raspunde sau vorbesti doar ca sa te afli in treaba?
        • -3 (11 voturi)    
          Mai baiete, nu exista lege pe Terra (Miercuri, 3 martie 2021, 18:23)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Mai baiete, nu exista lege pe Terra care "sa-ti precizeze" sa nu te dai repetat cu capul de perete, ca faci buba.
          Intelegi?

          Tu ai priceput ce a judecat fatuca aia? Vad ca o tii ca Stan cu Fluierul...pe langa miriste.

          Aia a judecat milogeala DIICOT (alti "competenti", aproape ca DNA) sa redeschida ceea ce TOT DIICOT declarase inchis. Un soi de Hopa-Mitica, cade-n cur si se ridica.

          Judecatoarea a judecat CORECT : Justitia NU e "hai s-o facem (pe bani publici) pana iese cum vrem noi"...iar judecatoarea a fost printre putinele care au avut curaj sa spuna asta. Cu alte cuvinte, judecatoarea a spus:L Justitia este pentru oameni, nu pentru DIICOT sau DNA, sa-si faca jocurile. Nu poti sa tii cu deceniile blamul peste niste oameni, ca asa vor DIICOT sau DNA: "dai un leu, mai tragi o data". Justitia nu e "Loz in plic". Si e una dintre putinele judecatoare din Ro care a avut curaj sa spuna asta.
        • +2 (6 voturi)    
          Nu e deloc așa (Miercuri, 3 martie 2021, 18:52)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Pentri a porni un proces trebuie să ai un minin de proble

          Dacă cineva te acuză că ai participat la înjunghierea lui Caesar acum 2065 de ani (că tot suntem la idele lui martie), crezi că tribunalul ar trebui să te bage în arest preventiv și să te judece așa vreo 2-3 ani?
          • 0 (0 voturi)    
            Evident (Miercuri, 3 martie 2021, 19:33)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Dar ti-am mai spus de nenumarate ori ca asta e treaba procurorilor, a politiei, nu a judecatorilor. Ei pot da acel NUP. Odata ajuns la judecata, procesul trebuie sa se judece, martorii ascultati, probele verificate, toate in prezenta AMBILOR avocati (acuzare - aparare). Pentru ca inseamna ca exista martori, probe, procuratura a stabilit deja asta, de asta a trimis dosarul la judecata. Cum poate judecatorul (in marea majoritate a proceselor unul singur) sa verifice intr-un timp asa de scurt totul? Cand si cum a audiat martorii, a verificat probele?
    • +8 (16 voturi)    
      de remarcat (Miercuri, 3 martie 2021, 16:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mamenervat

      cum astia de la TMB stiu ca decizia e corecta inainte sa apara motivatia.... aia poate sa spuna in motivatie : "pentru ca pot" si TMB a aparat-o din oficiu ...

      si cel mai grav e ca s-a hotarat "nevinovatia" jandragmerie FARA SA SE CERCETEZE NIMIC!!!
      s-a facut un dosar in 2 ani care a fost plimbat de la 1 am la altu ca un cartof care frige, si apoi unu care s-a si pensionat IMEDIAT dupa l-a inchis aruncand o motivatie demna de stan si bran nu de un magistrat cu pensie speciala!
    • +5 (11 voturi)    
      pr-ul tribunaluiui... (Miercuri, 3 martie 2021, 16:47)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui mamenervat

      pr-ul tribunaluiui... e probabil copilul prost al unui sef de pe acolo... asa se face in roMANIA.
  • +6 (18 voturi)    
    hehe (Miercuri, 3 martie 2021, 16:04)

    transpenibilus [utilizator]

    Pe baza duspozitiilir peseduste zici, temebeao rosie?
    • -4 (16 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 3 martie 2021, 16:40)

      [anonim] i-a raspuns lui transpenibilus

      • +9 (13 voturi)    
        Partidul tau, PSD, controleaza judecatorii (Miercuri, 3 martie 2021, 16:54)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui

        si a mutilat legile justitiei in 2017-2019.

        Tu chiar ne crezi prosti. Dar vine si ziua cand nu veti mai fi la putere, asa cum erati inainte de '89, paria societatii.
      • +9 (15 voturi)    
        hehe (Miercuri, 3 martie 2021, 17:24)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui

        Cine are puterea in CCR, in CNA, in CSM, in ICCJ, in TMB, in Autoritatea Electorala, in SIIJ, la Avocatul Poporului, in ANRE, in ANI???

        Bre rusnace, voi ne credeti chiar pe toti viorici din Videle sau penali flausati din Teleorman? Zat ma!
        • 0 (4 voturi)    
          Și mai hehe (Miercuri, 3 martie 2021, 18:55)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          Cine și-a băgat picioarele la alegerile din 2012, 2016 și 2020 și acum se smiorcăie că e nașpa?! Păi vezi?!
      • +10 (14 voturi)    
        nea caisa (Miercuri, 3 martie 2021, 17:37)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui

        procurorii si judecatorii care conduc acum sunt pusi de psd. psd-ul a fost, este si va fi la putere mereu. au inflitrat/cumparat/santajat o gramada de oameni.
        este un clan mafiot de care nu scapam.
        nu ministrii conduc ci esalonul doi impanat de pesedisti nenorociti!!!
        inclusiv aici pe chat...
      • +7 (9 voturi)    
        Altul... (Miercuri, 3 martie 2021, 17:41)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui

        Ce treaba are guvernul, parlamentul aici? E vorba de judecatori, puterea judecatoreasca.
        • +2 (2 voturi)    
          nu inteleg... (Miercuri, 3 martie 2021, 18:59)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          @LiviuX de ce intrebi? pentru comunisti ca Lovercraft asta este de la sine inteles.
          Ei asa inteleg ca se guverneaza o tara. te duci la procuror si judecator si-i spui ce sa faca.
          Daca conduci guvernul conduci si justitia.
          pentru el este o intrebare pertinenta :)))
  • -17 (31 voturi)    
    La fel ca in Franta (Miercuri, 3 martie 2021, 16:06)

    AndyXXX [utilizator]

    Si acolo protestatarii impotriva lui Macron si-au luat-o pe cocoasa. Asta e viata.
    • -2 (12 voturi)    
      Kashai la Stapan, nu? (Miercuri, 3 martie 2021, 16:16)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Te ridici impotriva Stapaniii, tre sa o iei pe cocoasa, mama ta de iobag. Si ce e mai fain e ca bagi placa cu "si la altii", asa ca noi sa sa o facem si mai lata ca a lui!!!
    • -6 (14 voturi)    
      Absolut legal (Miercuri, 3 martie 2021, 16:25)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Fortele de ordine exista pentru a pastra ordinea.
      • +6 (10 voturi)    
        Jandarmeria exista sa apere politrucii (Miercuri, 3 martie 2021, 16:55)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        de oamenii care isi cer drepturile.

        Romanii au luat bataie ca la tine in Rusia, la ordin politic.
      • +4 (8 voturi)    
        Jandarmeria exista sa apere politrucii (Miercuri, 3 martie 2021, 16:55)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        de oamenii care isi cer drepturile.

        Romanii au luat bataie ca la tine in Rusia, la ordin politic.
    • +3 (7 voturi)    
      aham (Miercuri, 3 martie 2021, 16:35)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      in franta aia au fost mult mai violenti dar na...
      cand stapanu tau e un corupt si tu tre sa arati ca e cinstitit latrii pe facebook minciuni!
    • +1 (1 vot)    
      aiurea (Miercuri, 3 martie 2021, 21:27)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Chiar ne iei pe toti de prosti? Se compara ce s-a intamplat aici cu ce au facut "demonstrantii" in Paris!?
  • +8 (14 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 3 martie 2021, 16:11)

    [anonim]

  • +4 (12 voturi)    
    hai sictir (Miercuri, 3 martie 2021, 16:11)

    liviu_ [utilizator]

    deci dispozitiile legale sunt ca un dosar cu o gramada de dovezi sa fie clasat INAINTE sa fie cercetat?!

    misto tara, misto lege, misto tribunal...

    dar macar aveti pensii speciale, le meritati din plin!

    ce sa zic... o sa beau cate 20 ml de vin de fiecare data cand moare un judecator (de fericire, evident) si daca moare in chinuri dublu!
    sper din tot sufletul sa mor cat mai repede din cauza comei alcoolice :P
  • -2 (10 voturi)    
    Ma duc sa ma inscriu in AUR in pana mea (Miercuri, 3 martie 2021, 16:14)

    ac [utilizator]

    Si cind o sa ma fac si eu senator, o sa dau lege ca judecatorii fara palarie sint vinovati. Apoi, conform legii, o sa le dam pentru infractiunea de depalariere intre 5, 10, ani, deci sa zicem 22. Ce atitea complicatii.
  • +6 (10 voturi)    
    Emoţii şi sentimente ? (Miercuri, 3 martie 2021, 16:16)

    iondero [utilizator]

    Emotii si sentimente ? Hotile si jaful au expulzat din tara miloane de romani disperati si scarbiti de realitatea cotidiana romaneasca. Cand au iesit in strada onorabila noastra justitie hotaraste in mod SPECIAL precum pensiile oferite in dar de politruci iresponasabili !
    Ei judeca dupa legile pe care le fac prieteni lor politrucii si isi ascund hotararile dupa legi facute la comanda. Altii pleca in lume cand sentimentele si emotiile negative le amarasc sufletul , dar asta nu e treaba justitiei .Justitia in ROMANIA este un element de decor necesar unei democratii aparente dar imatura si dureros de bolnava !
  • +10 (14 voturi)    
    Complicitate morala (Miercuri, 3 martie 2021, 16:17)

    Thakka [utilizator]

    Complicitate morala o au cei care au clasat dosarul, nu protestatarii pasnici, nu reporterii care au luat bastoane pe spate de la niste roboti fara minte.
    Cum sa spui ca nu ai avut probe impotriva lor, cand evenimentele s-au petrecut in direct pe toate canalele media si sunt inregistrari din toate unghiurile posibile.

    ```DIICOT a susținut că nu ar fi fost pregătită din timp reprimarea protestului, așa cum au afirmat o parte dintre manifestanții care au făcut plângeri penale împotriva jandarmilor. Prin urmare, conducerea Jandarmeriei de la acea vreme a fost scoasă de sub urmărire penală.```

    E cineva care sa gandeasca ca vina o poarta sefii din politie? Si sefii jandarmeriei au actionat tot la ordin, ca si robotii cu bastoane.....Au actionat la ordin politic.

    Acei oameni politici care au dat ordine sefilor din jandarmeriei si au dorit conflicte violente sunt cei protejati de aceasta clasare.

    Nu cred ca o sa ramana asa . Sper sa intre pe fir DNA si sa creasca "Gasca Dragnea" din inchisoare..
  • +8 (14 voturi)    
    ce ipocriti (Miercuri, 3 martie 2021, 16:17)

    liviu_ [utilizator]

    declaratia lor:
    "justitia e impartiala pentru ca scrie intr-o hartoaga"
  • +8 (16 voturi)    
    Pare ca dau vina pe procurori (Miercuri, 3 martie 2021, 16:18)

    Tyrion.lann [utilizator]

    "Hotărârea judecătorească este adoptată pe baza dispoziţiilor legale incidente cauzei şi pe baza probatoriului administrat pe parcursul fazelor procesuale specifice, nu pe bază de emoţii şi sentimente.

    Deci probatoriul nu e bun, nu ei sunt de vina ca nu e bun, ei sunt niste vasnici aparatori ai justitiei, nu pot face un proces daca probe nu sunt. Dar de ce nu sunt probe, ca am auzit ca procurorii nu au vrut sa audieze victimele?

    Pare o complicitate intre judecatoi si procurori ca sa musamalizeze totul.
  • +5 (11 voturi)    
    "intr-un stat de drept" (Miercuri, 3 martie 2021, 16:24)

    liviu_ [utilizator]

    auzi tu "stat de drept"

    nu am auzit stat de drept in care institutiile statului sa reprimeze violent proteste pasnice si sa nu pateasca nimic

    apropos... in romanica s-au chemat jandarmi din alte orase, nu din bucuresti! stiti cine a mai facut asta?! china! exact acolo e nivelul "Statului de drept" din romanica
    • -2 (2 voturi)    
      Cand dai cu kataroiu', iei pulanul. E simplu. (Miercuri, 3 martie 2021, 19:45)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cand dai cu kataroiu', iei pulanul.
      E simplu. Pana si un mononeuronal #rezist poate citi asta.
  • +4 (10 voturi)    
    asta si termin :) (Miercuri, 3 martie 2021, 16:26)

    liviu_ [utilizator]

    ironic cum TNB isi apara angajatul FARA macar sa afle decizia sa!

    deci se ante-pronunta... poate in motivare o sa scrie o brad frumos, dar si in cazu asta judecatorii "impartiali" ai TNB au aparat-o pe tovarasa!
  • +3 (11 voturi)    
    Doar pensii speciale .. (Miercuri, 3 martie 2021, 16:27)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...atat !
  • +2 (12 voturi)    
    asa sa fie si la pensii si salarii... (Miercuri, 3 martie 2021, 16:30)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    ... pensie și salariu primit pe baza muncii, nu pe baza impresiilor javrelor din justiție vis-a-vis de cat i-ar satisface.
  • +6 (12 voturi)    
    Inca o dovada ca in Romania nu exista democratie (Miercuri, 3 martie 2021, 16:32)

    DrNRazvan [utilizator]

    Justitia nu lucreaza pentru poporul roman, ci impotriva lui. O rusine, o bataie de joc aceasta decizie. Ar trebui romanii sa iasa in strada si sa arunce cu chestii maro si urat mirositoare in tribunal! Ca si la 89 si la mineriade, bestiile responsabile de ucidere de copii sunt protejate de justitia romana.
    • -2 (2 voturi)    
      JUSTITIE (Miercuri, 3 martie 2021, 17:43)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui DrNRazvan

      Tocma' d'aia justitia trebuie facuta de oameni din popor, "integri si priceputi". Pe H.N. Ca ei "stie" mai bine cum. vine chestia.
  • +5 (13 voturi)    
    Nu am nimic de spus (Miercuri, 3 martie 2021, 16:33)

    Calin02 [utilizator]

    ...doar ca mictionez pe justitia romana.
  • +7 (13 voturi)    
    daca CEDO (Miercuri, 3 martie 2021, 16:37)

    liviu_ [utilizator]

    o sa decida ca TNB manca ... miere (cum a decis si in dosarul revolutiei) , sau in cazul unor decizii CCR ce o sa se intample!?

    sigur e o intrebare aberanta pentru tara asta... o sa ne facem (ca in cazul dosarului revolutiei si deciziei CCR) ca ploua si o sa trecem mai departe ca noi suntem judecatori si suntem mai presus de lege ce p... noastra!
    • -1 (1 vot)    
      de la (Miercuri, 3 martie 2021, 17:45)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      statul roman pentru fiecare rumin m..ue la infinit ! Fara numar, fara numar ! Inca o mineriada ce p... mea !
  • +5 (11 voturi)    
    lasati tovarasi (Miercuri, 3 martie 2021, 16:41)

    liviu_ [utilizator]

    judecatori ca mai stiu eu cazuri luate de judecatori in care au facut procesele PRAF SI PUBLERE si apoi aruncau aeleasi lozinci comuniste pe care le aruncati si voi!

    legea si hartoaga spune ce AR TREBUI SA FITI, nu ce sunteti! un text pe o hartie nu va face corecti infractorilor!

    incep sa am mai mare incredere in camatari decat in voi!
    macar aia iti iau o dobanda de 100%, 2-3 oase rupte si esti ok... justitia romana iti distruge viata cu totu , cu deciziile voastre acoperite de lozinci frumoase...
  • +3 (3 voturi)    
    Baza legala (Miercuri, 3 martie 2021, 16:58)

    methalman [utilizator]

    Daca exista baza legala pentru ascunderea numarul de identificare de pe echipamentele jandarmilor de ce nu exista baza legala care sa imi permita sa refuz sa prezint actul de identitate cand un ORGAN mi-l cere?
  • -7 (9 voturi)    
    Bravo TRIBUNALULUI ! (Miercuri, 3 martie 2021, 17:05)

    Martorii lui Vladuts [utilizator]

    Hai micutilor, nu mai sunteti cu "justițea" ?
    • +1 (3 voturi)    
      confuzi (Miercuri, 3 martie 2021, 17:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Martorii lui Vladuts

      noi suntem cu justitia, nu cu mafiotii care se dau drept judecatori!

      justitia e una, infractorii care s-au facut judecatori sunt alta...

      tu aprei infractorii, nu justitia

      also mai usor cu capra vecinului ca o sa mori de grija altuia!
    • +2 (4 voturi)    
      hehe (Miercuri, 3 martie 2021, 18:01)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Martorii lui Vladuts

      Ba suntem maricelule, toti romanii cinstiti sunt cu justitea. Dar nu cu pesederbedeii din justite ca Girbovan, Florea, Savonea, Licu, etc.

      Ce, ti-e dor sa furi si sa scapi, maricelule #penal?
  • -6 (12 voturi)    
    Destul! (Miercuri, 3 martie 2021, 17:16)

    Gigi Kent [utilizator]

    Deja ar trebui sesizate organismele internationale pentru ca pare a fi un atac coordonat al politicienilor aflati la guvernare asupra independentei justitiei. Comisarul UE pe justitie ce pazeste? MCV? Schengen? Pai cu politicienii astia care cred ca justitia li se subordoneaza lor in loc sa fie independenta ca putere separata in stat sigur nu mai pupam in Schengen. Citu si Vociulescu ne scot din UE si din NATO! Eu stiu daca SUA vor sa fie partener strategic cu o tara unde politicienii de varf nu respecta deciziile justitiei.

    Domnul Ciolos care vrea sa rastoarne o decizie a unei instante printr-o comisie parlamentara ar trebui urgent sa zboare din Parlamentul European si din grupul Renew Europe. O sa ii scriu lui Macron sa il intreb daca sustine atacurile colegului de grup la adresa statului de drept din Romania.
    • +2 (6 voturi)    
      interesant (Miercuri, 3 martie 2021, 17:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      cand psd facea asta, mult mai brutal, erai de acord cu ea...

      nu crezi ca esti cam ipocrit?!
    • -1 (1 vot)    
      Bai Gigi Kent lasa-ne ! (Miercuri, 3 martie 2021, 19:30)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      De fiecare data cand psd face o ticalosie, nu stii cum sa mai minti si sa manipulezi. Sunt niste ticalosi si daca tie iti place de ei, atunci esti la fel !
  • +11 (11 voturi)    
    Dispozițiile voastre legale.... (Miercuri, 3 martie 2021, 17:36)

    middle_brick [utilizator]

    A știut Georgi Hosu cum sa facă dosarul praf încât sa nu se mai aleagă nimic din el. De ce? pentru ca jandarmeria este instrument de opresiune si trebuie protejat si e de folos la nevoie oricărei culori politice, Cucos, Cazan, Sindile toți ăștia au acționat cumva de capul lor? când scoți din magazie munitie de asalt cum nu e premeditata acțiunea? Toată lumea știe ce a fost, protestul diasporei pentru care Dragnea si-a umflat mușchii și le-a rupt dinții celor ce ii urau plăcuța suedeza peste tot si a facut-o prin Carmen Dan și acoliții sai.
    • +4 (6 voturi)    
      Jandarmii aveau numerele acoperite pe casti (Miercuri, 3 martie 2021, 17:47)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      fiindca stiau ca vor comite infractiuni.
  • +1 (1 vot)    
    Independenta justitiei (Miercuri, 3 martie 2021, 17:54)

    LiviuX [utilizator]

    Poate imi explica si mie cineva ce inseamna independenta justitiei va rog. Ca vad ca multi se leaga de asta, si nu numai comentatori, despre care as mai intelege ca sunt in afara de subiect, dar chiar si judecatori, magistrati, etc. Dupa parerea mea, independenta justitiei inseamna sa poata da hotarari, sa faca ce vrea (evident, conform legii insa), fara ca nimeni sa poata impiedica aceasta sau sa intoarca hotararile cum vor ei. De ex. da, justitia nu ar fi independenta daca ar da o hotarare de nevinovatie a cuiva si ar veni guvernul si ar intoarce hotararea, ar aresta si baga la inchisoare acea persoana. Sau ar aduce jandarmii in sala de judecata si ameninta judecatorul sa dea hotararea asa cum vor ei. Dar a-ti exprima numai o parere despre un proces, o hotarare judecatoreasca, nu o consider de loc un atac la independenta justitiei (e chiar hazliu, cum ii ataci: ca nu folosesti cutite, arme...) ci face parte din dreptul la libera exprimare, la avea o parere proprie, la dreptul de a-ti folosi propria judecata si mintea, si atata tot.
  • +5 (5 voturi)    
    Si „dispozitiile legale“ ce rol au??? (Miercuri, 3 martie 2021, 18:08)

    V. Istina [utilizator]

    Sa te prefaci ca faci dreptate? Sa simulezi o justitie reala? Si numai de dragul unor ridicole „detalii de procedura“ sa speli si sa faci onorabili nu doar niste ciomagari care au executat niste ordine, ci pe ticalosii care au dat asemenea ordine, sa gazezi mii de romani veniti cu copii pentru a demonstra pentru... o justitie dreapta!

    Oricum o ei, e o decizie poate procedural corecta(hm) insa ... profund nedreapta, pur si simplu, nu-ti trebuie ochelari speciali ca sa vezi asta.
  • -4 (4 voturi)    
    Fara cunoasterea considerentelor deciziei (Miercuri, 3 martie 2021, 18:17)

    Dilematic [utilizator]

    orice comentariu este de prisos.
  • +3 (7 voturi)    
    Legea PSD impotriva protestelor (Miercuri, 3 martie 2021, 18:17)

    neagoe [utilizator]

    Exista vreo lege care permite jandarmilor sa creeze diversiuni care sa conduca la bataia protestatarilor pasnici?
    Exista vreo lege prin care jandarmeria isi sterge insemnele prin care pot fi recunoscuti?
    Exista vreo lege care sa-i permita unui ofiter de rang inalt sa se imbrace in civil si sa dirijeze militarii?
    Exista vreo lege prin care ministrul de interne secretizeaza informatii care pot conduce la demascarea vinovatilor?
    Da, aceasta este legea PSD, promovata de Dragnea, Iordache, Nicolae, Nicolicea, Radulescu & Co.

    CSM-SS-Savonea-Dragnea vorbesc de independenta justitiei. Confirma insa ca sunt aceeasi aparatori ai infractorilor din guvernarea PSD.
  • +4 (4 voturi)    
    Mai grav decât judecătorul... (Miercuri, 3 martie 2021, 19:09)

    coco04 [utilizator]

    e procurorul care a clasat cazul.Au fost zeci de filmări.Dacă nu găsești probe nici când ai zeci de filmări....Doamna ministru care a făcut radarul pădurilor si a fost otrăvită si-a luat avocat ca să impingă procuratura sa-si indeplinească obligațiile legale.Există mulți paraziți.Până nu vor fi dați afară din procurori,nu se va rezolva nimic.
  • -1 (1 vot)    
    Jos coruptia! (Miercuri, 3 martie 2021, 19:48)

    Iorgovan [utilizator]

    „Iată: un părinte, extrem de vehement în ceea ce privește corupția la nivel înalt în România, activist volubil și admirat de mine pentru asta, în a o demasca prin proteste, inclusiv Piața Victoriei 10 august, unde a avut alături copilul, îi cere meditatorului, ca în timpul testului, dat online de profesorul de școală, să îi trimită copilului rezolvările. M-a dărâmat psihic.”


    https://www.hotnews.ro/stiri-educatie-24641650-profesorul-radu-gologan-dupa-prima-etapa-olimpiadei-matematica-organizata-online-descoperit-uluiti-extrem-multe-fraude-parinti-care-contesta-coruptia-din-romania-isi-impun-copiii-prin-coruptie-masuri-.htm
  • 0 (2 voturi)    
    Da (Miercuri, 3 martie 2021, 19:57)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Justiţia şi-a făcut datoria ! Restul e can-can
  • +4 (4 voturi)    
    Protestul (Miercuri, 3 martie 2021, 22:09)

    yol [utilizator]

    Ar trebui tinut in fata Diicot-ului, mai degraba.
    Procurorul Stoica a intrebat jandarmeria ce are de spus si cam atat, partea vatamata nu prea conteaza. Pai acest monument de nesimtire, procurorul lu’ peste prajit, ar trebui luat la intrebari. Apoi marsul ar trebui sa continue catre domnul Predoiu si sediul pnl, pt ca acolo e buba cea mai mare, acolo sunt fratii de sub masa ai psd-ului, acolo sunt monstrii care sunt infipti prin toate institutiile de vreo 30 de ani.
  • +1 (1 vot)    
    Justitia maro (Miercuri, 3 martie 2021, 23:33)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    am zis de mult ca e vremea sa stingem lumina. romania, din pacate e in stadiul iv. tot ce se mai intampla bun in tara asta sunt simple paleative.

    bai, nesimtitilor, geme youtube-ul de filmari... cum puteti clasa un dosar, fie el si prost facut, cand sunt publice tone de dovezi ???
  • +1 (1 vot)    
    stirea asta este din Rusia? (Joi, 4 martie 2021, 0:46)

    John_Re [utilizator]

    .
  • -1 (1 vot)    
    Justitie 0 (Joi, 4 martie 2021, 9:59)

    Tony_K [utilizator]

    Voi pentru cine lucrati bai panaramelor? Cine va plateste pe voi? Doar nu vin banii din copac. Manjitilorsi nerusinatilor, aveti pe cap mii de morti impartialilor.
  • +1 (1 vot)    
    "pe baza dispozitiilor" (Joi, 4 martie 2021, 10:07)

    revo [utilizator]

    .
  • -1 (1 vot)    
    Se doreste ca acest dosar sa dispara !!! (Joi, 4 martie 2021, 10:52)

    dinucostel1545888788206 [utilizator]

    Daca ne gandim ca au trecut mai mult de 30 de ani de la evenimentele din 1989 si tot nu cunoastem pe cei care au inpuscat romani ,de ce sa ne miram ca nu sunt condamnati nici cei de la mineriade iar acum mai proaspat ,10 August este aruncat la cosul de gunoi !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Dosarul a disparut deja. (Joi, 4 martie 2021, 19:19)

    dezamagitul [utilizator]

    Pe ce lume traiesti ce dosar sa mai dispara cand deja este ingropat definitiv, la fel ca toate dosarele importante unde sant implicati politicieni militari securisti , judecatori si procurori toti in cardasie au inchis dosarele. Deci injustitia de azi este = cu cea de ieri. Niciodata nu a fost condamnat nimeni din cei de la putere ,atat politicieni sau caini de paza ai puterii: militie, armata,securitate,jandarmerie si justitie vajnici paznici ai puteriolr care au fost comuniste sau neocomuniste. Americanii au avut unsingur caz neelucidat pana astazi ,iar noi avem toate dosarele dosare neelucidate. Mafia de la putere care este generalizata in toata tara fata de parntii mafiei din america si din italia erau stapani doar pe zone restranse sau cateva orase.
    Nu ne mai poate salva nimeni cant avem la conducere un satat mafiot. Nici Germania lui Hitler nu a fost cotropita de mafie si nici america sau italia care au avut niste justitiari care s-au ocupat de mafie.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by