Cine este magistratul care a decis definitiv că fosta conducere a Jandarmeriei nu trebuie să răspundă penal pentru violențele din 10 august

de I.H.     HotNews.ro
Marţi, 2 martie 2021, 17:55 Actualitate | Esenţial


Sala judecata
Foto: Kitsdesign / Sciencephoto / Profimedia
Magistratul de la Tribunalul București care a respins cererea DIICOT de redeschidere a dosarului 10 august este Daria Miheț, au declarat pentru HotNews.ro surse judiciare.

Prin această decizie, foştii şefi ai Jandarmeriei nu vor fi urmăriţi penal pentru intervenţia împotriva manifestanţilor.

Conform unor surse judiciare, magistratul care a pronunțat această decizie este Daria Miheț.

Miheţ a promovat examenul organizat de Institutul Naţional al Magistraturii în octombrie 2007 și a fost numită judecător la Judecătoria Giurgiu în ianuarie 2008. Ea lucreză la Tribunalul București din martie 2013. Daria Miheț este cea care în septembrie 2015 a emis mandatul de arestare împotriva fostului primar al Capitalei Sorin Oprescu.

CITEȘTE ȘI: Decizie definitivă a instanței: Dosarul 10 august rămâne clasat







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7842 vizualizari

  • +19 (21 voturi)    
    armata e cu noi... (Marţi, 2 martie 2021, 18:05)

    liviu_ [utilizator]

    ca in 1907...

    si justitia la fel...

    oricum de apreciat: 1 judecator respinde definitiv si 1 procuror claseaza un dosar... deci cu fix 2 oameni pot scapa de orice infractiune in romanica! misto!
  • +19 (23 voturi)    
    efectiv (Marţi, 2 martie 2021, 18:08)

    liviu_ [utilizator]

    ce a facut justitia azi e "you fail at failing"

    nu a decis vinovatia (sau nevinovatia) unor parti, ci a facut un non-combat...

    pai daca justitia are dreptul sa nu judece... la ce dracu mai exista?!

    si eu d c nu am dreptul de a refuza sa-mi platesc taxele?!
    • -21 (25 voturi)    
      Folosește-ți creierul (Marţi, 2 martie 2021, 18:47)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cineva te acuză că i-ai călcat câinele alaltăieri când te dădeai cu bicicleta pe planeta Marte. Ce ar trebui justiția să facă? Să pornească urmărirea penlă împotriva ta sau să claseze dosarul?
      • +6 (8 voturi)    
        Nu cred ca ai dreptate! (Marţi, 2 martie 2021, 19:06)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Odata ajuns la judecata, cazul TREBUIE judecat. Cel care poate clasa cazul in situatia prezentata de tine e procuratura care poate respinge cererea ca nefondata (daca sesizarea a fost facuta direct la procuratura) sau politia inainte de a ajunge chiar la procuratura (daca sesizarea a fost facuta la politie). Cel putin asa ar fi normal si se procedeaza in alte parti.
        • -19 (19 voturi)    
          Fugi mai cu bicicleta ta... (Marţi, 2 martie 2021, 19:50)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Fugi mai cu bicicleta ta...
          ===========================
          "Cel putin asa ar fi normal si se procedeaza in alte parti." (Zau?)
          =====================

          Prin alte parti (si anume, pe acolo pe unde exista apa calda la robinet, nu prin Afganistanul care-ti place tie) ... NU se admit redeschideri de cazuri decat in situatii exceptionale: de exemplu procurorul prezinta un cos de probe noi, nedescoperite si FARA posibilitatea de a fi fost descoperite la procesul dinainte. Si il convinge pe judecator ca procesul MERITA a fi rejudecat in lumina noilor probe.

          (A fost lunga exprimarea, dar poate te ajuta cineva sa citesti pana la capat!)

          In Romanika talibana e invers: o cauza se judeca si se rejudeca pana "iese cum trebuie"...d'asta esti acum oripilat, ca un judecator a avut curajul sa nu talibanizeze actul de Justitie.
          • +2 (2 voturi)    
            ... (Joi, 4 martie 2021, 11:38)

            prio [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            procurorii nu au audiat nici un protestatar.
            Ce zici ? Cum a fost instrumentat cazul?/
            Cumva cu rea credinta?
        • -14 (16 voturi)    
          Hai să reformulez (Marţi, 2 martie 2021, 19:54)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Acțiunea de judecare a ta pentru călcarea câineliui pe planeta Marte a fost respinsă. Acum procurorii zic că mai ai o declarație mai recentă a reclamantiului despre modul în care i-ai călcat câinele pe Marte și cer redeschiderea dosarului

          Judecătorul respinge acțiunea de redeschiderea a dosarului pe motiv că nu există probe fundamental noi. Să înțeleg că acum ar trebui judecat chiar dacă nu există practic nimic diferit?
          • +10 (12 voturi)    
            Degeaba incerci sa justifici, nu tine... (Marţi, 2 martie 2021, 21:13)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Chiar daca tu gasesti si aduci "probe" noi, daca procuratura le considera neesentiale tot poate clasa dosarul. Daca insa l-a dat spre judecata, trebuie sa se judece.
            • -11 (11 voturi)    
              Tu pricepi un text scris?! E un text simplu... (Marţi, 2 martie 2021, 21:31)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              În primul rând nu e vorba de un procuror ci de o judecătoare. E o diferență semnificativă. Ea putea respinge redeschidrerea procesului din două motive mari și late:

              1. Nu există proble noi

              2. Probele noi sunt irelevante.

              Revenind la exemplul cu bicicelta. Ai depus o nouă plangere la dosar în care dai noi detalii ale modului în care câinele a fost călcat pe planeta Marte. Aste sunt probe noi. Numai că ele sunt irelevante. E în continuare doar declarația ta nesusținută de nicio altă dovadă.
              • +8 (10 voturi)    
                Se pare ca tu nu pricepi... (Marţi, 2 martie 2021, 22:28)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                Procuratura trimite dosarul spre judecare. Odata trimis, trebuie judecat. Judecatorul nu poate sa respinga un dosar, treaba lui e sa judece. Nu cred ca judecatorul a participat la audierea tuturor martorilor, la analiza tuturor probelor, etc., noi sau vechi, pentru a decide nejudecarea. Inca o data, ajuns la judecata dosarul trebuie judecat, martorii audiati, probele analizate. Nu cred ca a facut asta, nu a avut nici macar timpul necesar, ca sa nu mai zic ca nu am auzit de martori audiati in sala de judecata.
      • +2 (8 voturi)    
        Daaaa ... (Marţi, 2 martie 2021, 20:21)

        paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Dv dati un exemplu foarte potrivit .
        Pentru ca are o ( atat de ) mare legatura cu Realitatea .
        Este evident ca dv sunteti deosebit de inteligent .
    • +6 (8 voturi)    
      pen'că (Marţi, 2 martie 2021, 20:30)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      tu nu ai pierdut pensii speciale :)
      Stai sa vezi ce alte decizii vor da "pierzatorii" de pensii speciale
  • -8 (16 voturi)    
    mda (Marţi, 2 martie 2021, 18:09)

    v.ion [utilizator]

    Oricat de mult mi-as dori sa ii vad la puscarie, e clar ca nu putea fi luata o decizie usor.
    Sa-i trimita pe aia la puscarie? Ar mai fi intervenit apoi vreodata jandarmeria daca se crea un precedent? Cum ar mai lucra oamenii aia daca ar sti ca la orice interventie pot zbura de acolo. Primesc niste ordine si executa. Tartorul lor a ajuns la puscarie, case closed.

    Pe de alta parte as vrea sa ii vad asa hotarati si cand intervin la bombardieri sau cand mai vin suporteri sa strice pietele din Bucuresti
  • +1 (11 voturi)    
    justitia ca justitia (Marţi, 2 martie 2021, 18:13)

    Mistrelutz [utilizator]

    dar pnl usr si plus, pe cale administrativa ,de ce nu a incercat identificare si concedierea celor care bateau oameni ca pe animale ,oameni care stateau cu mainile in aer si nu reprezentau un pericol?
    adica..la modul serios,nu stiu. chiar nu se putea asa ceva?
    se mai vorbea de mutarea jandarmeriei in subordinea armatei la un moment..
    • +4 (6 voturi)    
      Pentru ca nu pot, exista o separare a puterilor (Marţi, 2 martie 2021, 19:14)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Cel mult, daca sefii sunt numiti de partid, partidul ar putea cel mult sugera sa faca asa. Dar legal nu pot, la fel cum nici Presedintele nu poate face tot cevor unii. Acum, stand stramb si judecand drept, cine spune ca e o asa de mare diferenta intre diversele partide? Nu s-a vazut pana acum ce sunt in stare? Vezi atatea numiri ca sa dau numai un exemplu.
  • -12 (16 voturi)    
    Asa, asa...expuneti-o maniei #rezistent-proletare! (Marţi, 2 martie 2021, 18:16)

    newlook [utilizator]

    "Magistratul de la Tribunalul București care a respins cererea DIICOT de redeschidere a dosarului 10 august este "
    -----------------------------------------------------
    Asa, asa...expuneti-o maniei #rezistent-proletare!

    Dar stai, nu mai e "stat de drept" cand judeca impotriva interesului #rezistent? Nu mai e Endependenta Justitia? Nu mai sariti cu prelungi urlaturi #rezistente prin piete si telefoane cu luminita aprinsa?
    Nu se poa' , nu va mai cade o lacramioara pentru "viitorul Romaniei"?
    • +12 (12 voturi)    
      Hmmmm.... (Marţi, 2 martie 2021, 20:23)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Dv sunteti securist ?
      Din ala adevarat - vechea garda ?
      • +5 (5 voturi)    
        mai mult un mujic trotilat... (Miercuri, 3 martie 2021, 10:01)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

        mai mult un mujic trotilat...
      • +4 (4 voturi)    
        nooo, (Miercuri, 3 martie 2021, 11:39)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

        ar vrea el.
        E doar un biet postac pesedac cu privirea tampa de vitel la poarta noua.
        Astuia nu trebuie sa-i citesti postarile ca te ia durerea de cap la cate prostii debiteaza. Da-i direct cu minus si e fericit. Isi ia si el copeicile de-o vodca.
  • -7 (17 voturi)    
    Buhuhu! E o crimă împotriva umanității :) (Marţi, 2 martie 2021, 18:24)

    Amerlocu [utilizator]

    Care ar fi totuși temeiurile pentru inulpare. M-am tot uitat pe Youtube la diverse filmări de la manifestările din 10 august 2018 și cu toată onestitatea nu am găsit nimic care ar putea duce la inculparea jandamilor sau a șefilor lor. Știu că o asemenea afirmație e echivalentă cu a fluiera în biserica „progresistă”, dar întrebarea merită totuși pusă. Cine a greșit și mai ales cu ce?

    În tot ce am văzut online de la acea manifestație jandarmii par fi chiar foarte răbdători iar „manifestanții” foarte agresivi și provocatori

    E de înțeles furia și disperarea la care Dragnea & Co au adus oamenii. Numai nu trebuie uitat că exact cei ce zbiară mai tare au chiulit de la vot în 2012, 2016 și chiar și în 2020 când tehnic vorbind PSD a câștigat cel mai mare număr de voturi (din fericire fără majoritatea necesară guvernării) pe fondul prezenței ridicol de mici a alegătorilor al alegeri. Cinei-i totuși de vină pentru misenrupismul ăsta?
    • +9 (13 voturi)    
      Daca in cazul unui proces Youtube-ul e baza (Marţi, 2 martie 2021, 19:08)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      m-am lamurit cu tine!
      • -6 (12 voturi)    
        Bine. Să nu fie Youtube. (Marţi, 2 martie 2021, 19:49)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Ai ceva imagini care să dovedească că jandarmii au atacat oameni nevinovați? Ei nu am văzut așa ceva. Nu spun că nu există, ci dpar că nu am văzut așa ceva.

        Dacă există, de ce nu le fac publice cei ce le au? Era acolo pesă grămadă și probabil fiecare manifestant avea un telefon ce poate face filmări...
        • +7 (13 voturi)    
          suna-l pe Șora (Marţi, 2 martie 2021, 20:32)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          sau pe cei gazati. Ei. nu aveau timp sa filmeze doar sa se apere
        • +4 (8 voturi)    
          Da, am avut dreptate... (Marţi, 2 martie 2021, 21:06)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Eu sa prezint imagini? Ce, eu sunt organ de ancheta ca sa adun si sa verific probe? Asta e treaba lor, nu a mea. Iar daca nu sunt, n-au decat sa claseze dosarul. Dar nu e treaba judecatorului, vezi ce am spus mai sus.
          • -7 (9 voturi)    
            Exact aici e problema. (Marţi, 2 martie 2021, 21:43)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Se pare că nimeni nu are niciun fel de imagini care să poată dovedi faptul că jandarmii ar fi atacat neprovocați oameni nevinovați. După câte am înțeles toate filmările pe care le are organul de anchetă sunt oricum publicate și pe net

            Mai mult, după ce că aceste imagini incriminatoare nu par să existe, se pare că nu există nicio dovadă că șefii jandarmeriei ar fi cerut jandarmilor să atace la plezenală oameni nevinovați. Jurnalul de luptă al jandarmeriei din 9-11 august 2018 a fost publicat. Nu am văzut nimic incriminator. Sigur sunt niște chestii acolo de te pufnește râsul - e clar că niște lecții de limba română nu le-ar strica, dar nu e nimic care să-i incrimineze. De aia probabil că și fost clasat dosarul
            • +6 (6 voturi)    
              Aici ai dreptate, doar ca e alta problema (Marţi, 2 martie 2021, 22:22)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

              Daca nu sunt probe, normal ca dosarul trebuie clasat. Doar ca nu daca se ajunge la judecata, odata ajuns acolo judecata trebuie sa-si continue cursul. Nu cred ca judecatorul a avut timp sa analizeze tot dosarul, sa audieze toti martorii etc., inainte de a clasa dosarul. Procuratura, DIICOTUL trebuiau sa claseze dosarul inainte de a ajunge la judecata, daca era cazul sa fie clasat. Sa se dea acea NUP daca nu ma insel.
              P.S. Iar ordinele au fost cel mai probabil verbale, nu cred ca cineva a dat vreun ordin scris sa se gazeze lumea la intamplare sau mai stiu eu ce. Deci cu atat mai mult trebuia proces unde sa se ia declaratii sub juramant, cu avocati de ambele parti.
        • -1 (1 vot)    
          ... (Joi, 4 martie 2021, 11:52)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          tu nu ai vazut ce a vazut toata lumea??
          Sau faci pe prostu`?
    • +5 (5 voturi)    
      Daaaa ... (Marţi, 2 martie 2021, 20:48)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Poate ca ar fi util sa vedeti si cum au decurs manifestatiile - neautorizate - din 11 si 12 august .
      La care jandragmeria nu a mai venit in armura .
      Interesant detaliu , nu credeti ?
      Si nu a mai fost nici un incident .
      Care sa fie explicatia ?
      Pe 31 ianuarie 2017 a fost omor mare la manifestatia anti OUG 13 .
      Pe 1/2/3/4 februarie nu a fost nici cel mai mic incident .
      Nu va pare bizar ?
      Nu ar putea arata un tipar de actiune a jandragmeriei : incercam sa-i speriem & descurajam ?
      Util ar fi sa vedeti si conferinta de presa a jandragmeriei din 11 august 2018 , ora 10 .
      Au inceput aratand ordinul de interventie semnat de prefect .
      Unii au gandit ca " cine se scuza se acuza " ...
      Mai ales dupa minciunile sfruntate pe care le-au debitat in continuare .
      Fara jena ...
      " Cel mai greu ne-a fost sa le spunem parintilor colegei noastre ca fiica lor ar putea ramane infirma toata viata "
      Miercurea urmatoare , colega lor alerga spre masina , ca sa scape de reporteri ...
      Da' daca dv spuneti ca nu a fost o facatura ...
    • +5 (5 voturi)    
      Sa ... (Marţi, 2 martie 2021, 20:56)

      Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Sa va fie rusine!
  • +8 (10 voturi)    
    Aparatul represiv nu trebuie deranjat (Marţi, 2 martie 2021, 18:27)

    PowerIon [utilizator]

    Pana si Putin stie asta.
  • -2 (10 voturi)    
    Stati asa, nu va inflamati! (Marţi, 2 martie 2021, 19:23)

    Zapateado [utilizator]

    Pai nu judecatorul a fost MARELE TICALOS ci DIICOT , cand a hotarat , prin Georgiana Hossu sa claseze dosarul. Judecatorul doar a judecat o cerere de redeschidere a dosarului si a decis ca odata clasat ramane clasat. Dar nu judecatorul este TICALOSUL PRIMORDIAL.

    Nu ma pricep la proceduri judiciare dar am senzatia ca daca ALT ORGANISM cere redeschiderea dosarului , ea se judeca din nou si un alt judecator ar putea stabili ca dosarul se rejudeca. Ne lamurim in cateva zile, scandalul e prea mare si opinia publica fierbe de indignare.
    • +5 (9 voturi)    
      Tocmai ca DIICOT (Marţi, 2 martie 2021, 20:00)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      a cerut redeschiderea dosarului, iar judecatoarea i-a pus definitiv cruce, draga primordialule!
      • -6 (10 voturi)    
        Nu te duce dupa fentă! (Marţi, 2 martie 2021, 20:34)

        Zapateado [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        Esti surprinzator de prost informat pentru un dac liber. Initial, DIICOT a clasat dosarul prin Georgiana Hossu. La protestele opiniei publice si pentru a nu i se șifona imaginea lui Iohannis, DIICOT s-a prefacut cuprins de remuscari si a cerut redeschiderea dosarului. De ce? Il clasase odata si nu mai avea voie, tot el, sa-l redeschida, trebuia o decizie judecatoreasca. Iar acuma judecatorul spune:" L-ati clasat odata? Atunci spalati-va pe cap cu el, ramane clasat." Si atunci cine e ticalosul primordial? Nu cine a clasat dosarul initial? Că daca nu-l clasau judecatorii n-aveau ce respinge.
        • +2 (4 voturi)    
          Ha! Ha! Asta e buna cu DIICOT-ul vinovat (Marţi, 2 martie 2021, 21:09)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

          Da, prima data. Dar acum? Indiferent de motiv, a cerut redeschiderea si judecatorul s-a opus. Deci cine e vinovatul? Cel care a cerut redeschiderea sau cel care nu a vrut asta?
          • -2 (4 voturi)    
            Pai vezi ca n-ai priceput nimic? (Marţi, 2 martie 2021, 23:59)

            Zapateado [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Tema discutiei era ticalosul primordial dar tu n-ai priceput asta si confunzi ticalosul final cu ticalosul primordial.
            • +6 (6 voturi)    
              Cred ca tu nu ai priceput (Miercuri, 3 martie 2021, 0:53)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

              Mai citeste o data titlul articolului: "Cine este magistratul care a decis definitiv...". Deci nu cine a declansat actiunuea, cine a deschis procesul ci cel care l-a finalizat, a decis! Clar macar acum? A, sau poate vrei sa abati discutia de la subiect...
              • -3 (5 voturi)    
                Cred ca va trebui sa-ti fac un desen (Miercuri, 3 martie 2021, 6:36)

                Zapateado [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                Ca sa pricepi ce tema de discutie am lansat eu: nu cine a luat decizia DEFINITIVA ci cine a creat toata tevatura si incurcatura initiala . Iar ultimile informatii vehiculate de specialisti sustin ca DIICOT in asa mod deficitar - si deliberat- a cerut redeschiderea dosarului incat niciun judecator n-o putea accepta fara a risca sa se faca de ras profesional. My informeaza-te!
                • -1 (1 vot)    
                  QED - Abati discutia de la subiect (Miercuri, 3 martie 2021, 18:49)

                  LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

                  Deci e clar ce hram porti...
  • +8 (12 voturi)    
    Peste 100 victime (Marţi, 2 martie 2021, 20:54)

    yol [utilizator]

    Gazate, altele batute si spitalizate...
    Din St Petersburg se vede ca mersul pe bicicleta pe marte. Probabil si revolutia si mineriadele sunt etichetate asemanator acolo.
    V-ati pisa si acum pe diaspora, nu-i asa?!? Ca doar sunteti patrioti si voi intelegeti sa lingeti in c autoritatea statului si nu semenii, ca asa v-au crescut n familile voastre de comunisti inconstienti. Aveti o empatie in voi exact cum avea securitatea de omul de rand.
  • +3 (5 voturi)    
    O fi... (Marţi, 2 martie 2021, 21:08)

    fdaniel [utilizator]

    O fi, n-o fi judecătoarea ....
    Parcă mai degrabă cred că DIICOT a făcut intenționat deampulea (sic) ca să dea bine la bobor și să se spele pe mâini.
  • -6 (8 voturi)    
    Institutul National de Studiere 10 august... (Marţi, 2 martie 2021, 23:21)

    FortApache [utilizator]

    Sa propunem infiintarea acestui Institut si sa facem loby pe langa Guvern pentru finantare inclusiv pentru decretarea zilei de 10 august : Zi de Doliu National apoi mers la Daniel barbosu' sa faca cumva s-o bage in Calendarul Ortodox macar :)))

    In felul acesta bocitoarele de serviciu vor avea o zi de munca in PLUS!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by