Pastorul Terry Jones: As putea sa organizez in curand un proces profetului Mahomed

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 3 aprilie 2011, 17:21 Actualitate | Internaţional

Terry Jones
Foto: Agerpres
Pastorul american Terry Jones, cel care recent a ars un exemplar al Coranului intr-un ceremonie deschisa publicului si desfasurata la biserica sa din Florida, ar putea sa organizeze "un proces" in care sa fie judecat profetul Mahomed, a declarat el pentru publicatia The Sunday Telegraph. Vineri, cel putin 7 angajati straini ai ONU, intre care si romanul Filaret Motco, au fost ucisi in timpul unui atac asupra unui birou al Natiunilor Unite din Mazar-i-Sharif, in nordul Afganistanului, de manifestanti care protestau fata de incendierea Coranului de catre pastorul din Florida. Jones a declarat ca este "devastat" din cauza atacului, adaugand insa ca "nu se simte responsabil" pentru violente.

"Luam cu siguranta in considerare organizarea in viitor al unui proces al vietii lui Mahomed", a declarat Jones.

Publicatia scrie ca o astfel de actiune ar declansa cu siguranta proteste violente in lumea musulmana. Jones a insistat insa din nou ca actiunile sale nu sunt responsabile pentru uciderea angajatilor ONU in Mazar-i-Sharif.

El a spus ca oricine sugereaza ca demonstrantii afgani care i-au ucis pe angajatii ONU au fost provocati de actiunile sale nu face altceva decat "sa caute scuze" pentru asasinate.

The Sunday Telegraph precizeaza ca pastorul Jones a cedat recent fiului sau Luke conducerea bisericii Dove World Outreach Centre, pentru a se putea concentra pe munca in cadrul organizatiei Stand Up America, fondata de el cu scopul de a lupta impotriva islamismului militant.

In luna aprilie, Jones si sustinatorii sau vor participa la un un protest impotriva jihadului si a legii sharia in fata celei mai mari moschei din SUA, in Dearborn (Michigan). Pastorul a afirmat ca orasul, unde se afla o importanta comunitate musulmana, este "Mecca Americii".

Pastorul Jones a ars in 21 martie o copie a Coranului, in urma unui "proces" in care cartea sfanta a musulmanilor a fost declarata "vinovata" si "executata".

Jones a ars un exemplar al Coranului in cadrul unei ceremonii deschise publicului, la Gainesville (Florida), in prezenta a circa 30 de persoane.

In septembrie 2010, au existat mai multe proteste publice in incercarea de a-l impiedica pe pastor sa distruga 200 de exemplare din Coran, cu ocazia comemorarii atentatelor din 11 septembrie 2001. Intentia sa a provocat inclusiv demonstratii violente in lumea musulmana.

In plus, Interpolul a avertizat in toamna anului trecut ca daca biserica lui Terry Jones isi va duce la indeplinire planurile de a arde exemplare din Coran, evenimentul va duce, cel mai probabil, la declansarea de atacuri teroriste la nivel global.

Biserica Dove World Outreach Center este recunoscuta ca fiind una controversata, de la infiintarea sa, in 1981, inclusiv pentru pozitia impotriva avorturilor si a casatoriilor intre homosexuali.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

6512 vizualizari

  • +7 (51 voturi)    
    pai normal... (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:27)

    me [anonim]

    te tine sa faci astfel de procese, ca nu dau arabii in tine, ci in compatriotii tai sau in europeni de care e clar ca te doare fix in ....
    omu asta ar trebui arestat (si eventual bagat intr-un salatoriu)
    • +16 (20 voturi)    
      Arabi? (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:57)

      amic [anonim] i-a raspuns lui me

      Parca s-a intamplat in Afganistan, nu? Vroiai sa spui musulmanii?
      • +10 (16 voturi)    
        si crestinii si musulmanii au valori comune (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:40)

        Mm [anonim] i-a raspuns lui amic

        avortul si homosexualitatea nu sunt tolerate nici de musulmani nici de crestini, la fel furtul , crima etc? Sunt multe puncte comune , pacat ca extremistii strica armonia....
        • +5 (13 voturi)    
          plus (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:52)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mm

          plus ca musulmanii il recunosc pe Hristos, spre deosebire de multi altii.
        • +3 (11 voturi)    
          nu chiar (Luni, 4 aprilie 2011, 3:43)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Mm

          la musulmani uciderea infidelilor e in dese randuri justificata prin citate din coran si de si mai multe ori pur si simplu trecuta cu vederea autoritati: vezi cazul bisericii aruncate in aer in Egipt; guvernul nu a facut nimic pentru a incerca sa afle vinovatii ... doar se prefac ca-i ajuta pe crestini la reconstructie iar asta doar de gura comunitatii internationale ... iar aia nu criminalii aia nu sunt extreme, ci se bucura de suportul majoritatii ... dar cum tu in viata ta n-ai iesit din Bucuresti nu au cum sa stii prea multe oricum
        • 0 (8 voturi)    
          Unde (Luni, 4 aprilie 2011, 8:43)

          Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Mm

          Unde dracu vezi tu armonie cu oameni care traiesc ca in evul mediu?
        • +1 (9 voturi)    
          :) (Luni, 4 aprilie 2011, 10:24)

          rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Mm

          Intradevar, pacat ca lucruri atat de pozitive precum avortul, homosexualitatea, furtul, crima si asa mai departe sunt blamate de nenorocitii aia de crestini si de musulmani. Noroc cu ateii, ei sustin si avortul, si homosexualitatea, si pedofilia, la hotie si crima inca se mai gandesc, cu aceste valori vom face salturi uriase in dezvoltarea umanitatii.
          • 0 (2 voturi)    
            asa e (Luni, 4 aprilie 2011, 18:10)

            Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

            Eu sunt ateu si, fir-ar sa fie ce m-ai ghicit! Chiar ma gandeam daca sa ma fac pedofil, homosexual sau hot sau criminal in serie. Sunt toate asa de tentante pentru un ateu ca mine ca nu stiu pe care sa o aleg. Ce noroc de voi cu religiile voastre ca altfel se ducea naibii lumea. Ar fi murit milioane de oameni in razboaie daca nu scria in biblie "sa nu ucizi"... oops, si totusi chiar au murit milioane de oameni luptand pentru religie. Probabil dzeu si isus jucau poker cu mahomed si au avut un moment de neatentie.
            PS. aaa... cati pedofili atei cunosti? ca pentru fiecare eu iti pot aduce zece exemple de preoti pedofili. Cam vorbesti in prostie de cauza dom' rakkone
    • +18 (18 voturi)    
      razbunarea e arma ... (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:27)

      alex [anonim] i-a raspuns lui me

      in europeni vor da mai mult sau mai putin, insa crestinii din Orientul mijlociu sunt direct expusi si din pacate tot acestia sufera: Eqipt, Liban, Palestina, Irak etc...
    • +11 (37 voturi)    
      din cauza astora ca tine (Duminică, 3 aprilie 2011, 19:54)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui me

      Ce s-a intamplat acolo nu e vina pastorului ci a animalelor de musulmani. Si a celor ca tine, desigur. Pe asta se bazeaza animalele de musulmani cand ucid cu atata cruzime. Se bazeaza pe faptul ca vor exista o multime de idioti europeni sau americani care il vor arata cu degetul pe pastor, in los sa facem front comun impotriva criminalilor adevarati. E curios si scandalos totodata cum de uciderea a 11 persoane de catre o haita turbata de islamisti ajunge sa fie in favoarea lor in opinia publica!!
      • +1 (29 voturi)    
        replica (Duminică, 3 aprilie 2011, 20:08)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        Ba este vina lu' Tom Jones, care este un fanatic religios la fel ca islamistii. E simplu, daca cretinu' asta nu ardea coranul in Biserica nu mureau cei 7 angajati ONU. Chiar daca asta nu justifica direct moartea celor 7, nu trebuia sa recurga la astfel de scena. Puneti capat acestor masacre religioase, care nu mai au ce cauta in sec. 21, si incercati sa nu mai ganditi ca niste primitivi.
        • +4 (20 voturi)    
          esti cel putin naiv (Luni, 4 aprilie 2011, 3:57)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

          Jones nu este deloc la fel de fanatic religios ca animalele musulmane. Cati oameni a ucis pastorul american si cati salbaticii aia? Chiar nu te duce capul putin sa gandesti si singur ?

          In al doilea rand, crestini sunt ucisi in zona aia tot timpul, si asta de sute de ani. Cand triburi musulmane vor mai mult pamant sau case noi, cea mai simpla metoda de a le lua in partile alea (Afganistan/Pakistan) este atacand si izgonind minoritatile. Stiu ca nimeni (citeste autoritati) nu se va baga. Singurul motiv pentru care stirea asta e mediatizata excesiv e ca cei ucisi erau angajati ONU. Pentru minoritatea crestina (oamenii simpli) din zonele alea nu s-ar sinchisi nimeni in rest.Ultima stire asemanatoare era din pakistanul vecin unde aceeleasi animale au ucis acum ceva vreme un ministru crestin (doar pentru ca a recomandat judecatorilor sa nu se lase intimidati de animalele care cereau condamnarea la moarte a unei femei care chipurile l-ar fi insultat pe profetul pedofil)

          Si nu numai asta, dar:

          1) cand animalele au aruncat in aer biserici (vezi cazul din Egipt de acum vreo 2 luni) ucigand peste 100 de crestini copti, tot pastorul american era de vina??

          2) daca maine musulmanii ameninta ca vor macelari occidentali daca nu se instaureaza sharia in Europa (au fost unii cu amenintari din astea prin Anglia), sau daca toate femeile nu se imbraca in burqa, sau daca vesticii nu-si lasa barba ... o sa faci ce-ti cer si o sa arunci "vina" tot pe cei care le vor ignora amenintarile ???

          Cu oameni ca tine nu e de mirare ca proverbe precum "capul ce se pleaca sabia nu-l taie" sunt atat de populare in tara . In fond e clar ca pana si molustele au mai multa coloana vertebrala decat tine
          • 0 (8 voturi)    
            Amice, nu mai gandi limitat si subiectiv (Luni, 4 aprilie 2011, 12:44)

            Sting [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

            Libertatea de expresie este limitata si mi se pare normal sa fie asa din moment ce se lezeaza o alta libertate de expresie.

            Genul asta de extreme, in care din pacate ai cazut, nu fac bine nimanui. Intotdeauna conflictele se vor intensifica cu genul asta de declaratii, iar sa acuzi pe cineva de lipsa de coloana vertebrala pentru ca incearca sa fie obiectiv mi se pare putin fortat, poate ceva te traieste fara sa-ti dai seama.

            Pastorul respectiv a adus jignire unei civilizatii, asa cum este ea 'limitata'. Dpmdv ar trebui luate masuri impotriva acestui om, chiar de catre statul care se lauda ca apara drepturile minoritatilor si libertatea de expresie. Omul asta a instigat la ura si rasism.
      • +1 (1 vot)    
        in primul rand... (Luni, 4 aprilie 2011, 11:45)

        me [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        eu nu am jignit pe nimeni...
        in al 2lea... eu comentam ce a facut pastorul...
        ce au facut musulmanii este alta discutie care nu am scris-o in acest comentariu.
        crezi ca ii consider niste sfinti pe musulmani?!
        de unde ti-a venit ideea asta?!

        problema e ca pe musulmani ii stim si era de asteptat sa faca ast. pe acest pastor nu-l intereseaza repercursiunile.
        el ii stia nebuni. d c a dat foc la coran? a vrut niste publicitate si nu -la interesat ca o sa moara oameni din cauza asta.
        • +2 (2 voturi)    
          scuze (Luni, 4 aprilie 2011, 18:14)

          Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui me

          Ma cam infierbant la subiecte din astea. Problema este ca nimeni nu ridica problema salbaticilor alora de islamisti. Toti trebuie sa tacem din gura si sa intoarcem capul in alta parte de fiecare data cand animalele alea provoaca o tragedie, ca nu cumva sa le jignim sentimentele! E revoltator.
    • +1 (7 voturi)    
      Daca te pretinzi curajos (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:45)

      Cornea [anonim] i-a raspuns lui me

      organizeaza procesul la kandahar, intr-o piata publica, si eu iti voi plati drumul cu avionul inapoi
  • +18 (28 voturi)    
    ???arabii (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:29)

    Corina popa [anonim]

    Nici arabii astia nu gandesc....Un extremist nenorocit a ars Coranul in fata a 30 de persoane....Restul de sute de milioane de occidentali crestini cu scaun la cap nici macar nu se gandesc la asa ceva. Avem pb mai importante: copii, taxe, impozite, concedii, servici, rate la banci..... Daca ar fi ars 30 de sauditi o Biblie ne-am fi dus careva sa dam foc lavreun sediu al ligii arabe??? Ne-ar fi durut in cot dupa terminarea telejurnalului.
    • -2 (22 voturi)    
      sute de milioane de crestini (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:53)

      STANICA [anonim] i-a raspuns lui Corina popa

      Sunt sute de milioane de crestini cu scaun la cap si cu certitudine sunt sute de milioane de arabi cu scaun la cap. Ce ne facem cu ceilalti. Datorita tel wikileaks se vorbeste de antiamericanism. O natiune care isi declara atat de vocal atasamentul fata de valori ca democratie, toleranta etc., nu ar trebui sa permita astfel de manifestari. Sunt oameni care percep o durere mai mare daca le jignesti Dumnezeul decat daca le dai un pumn in fata. Putem vorbi despre drepturile omului, despre libertate, dar pana unde poate merge aceasta? Daca dai un pumn in fata unui om esti condamnat. Daca lovesti o natiune este libertate de expresie. Putin cam ciudat. Omul este redus astfel la conditia de animal in care durerea fizica va conta mai mult decat "durerea morala". Aceasta sa fiie societatea moderna?
    • -11 (21 voturi)    
      Ocazie minunata sa mai scapi de spioni (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:17)

      cristian pantazi [anonim] i-a raspuns lui Corina popa

      Prosti sunt de ambele parti numai ca adeptii unui imam saudit nu au fost la scoala macar o saptamina dar trag excelent cu mitraliera. Boul incaltat de preot (sanchi preot, are treaba gros cu CIA...) trebuia adus in fata justitiei dar asa e la americani...justitia nu e decit pentru prostii din lumea a treia (unde intram si noi ca mentalitate si comportament) Trebuia sa protestam la ONU sau la dreaq orice alta organizatie. stiu ca nu am fi facut mare lucru dar macar aratam lumii ca nu stam sa ne ...aia in fund cum stam de obicei. Ala de a murit era un spion cumva? (atasat pe partea de probleme militare...cam vag...)
      • +16 (18 voturi)    
        "Omul ala de a murit" (Duminică, 3 aprilie 2011, 19:44)

        Prosperitate [utilizator] i-a raspuns lui cristian pantazi

        Cristian,

        Omul ala era in primul rand roman. Pentru tine conteaza daca era sau nu spion???? Iti reamintesc faptul ca romanul "ala" a murit DECAPITAT. Si fara sa aiba alta vina decat ca era european, si ca lucra in cladirea ONU.
        Macar din respect pentru familia lui, daca nu pentru el, ....incearca putina decentza totusi in exprimare.
        • -4 (6 voturi)    
          nu inteleg (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:57)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Prosperitate

          nu inteleg de ce te ingrozesti acum. Cand au aparut poze pe net cu soldati americani in poze cu DECAPITATI afgani, la fel de vehement erai? Puteau fi si martieni, daca as vedea pe cineva in poze cu familia mea decapitata, m-as transforma in martir cu bombe pe mine.
          • +2 (2 voturi)    
            Dar tu? (Luni, 4 aprilie 2011, 16:21)

            Getodac [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

            Nu ti-ai exprimat niciodata regrete fata de victimele terorismului in postarile tale. De multe ori chiar le justifici actiunile musulmanilor si arunci cu noroi intr-o singura directie. Ce credibiliate are cineva ca tine?
        • -5 (7 voturi)    
          ? (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:59)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Prosperitate

          citat "Omul ala era in primul rand roman. Pentru tine conteaza daca era sau nu spion????" Pai asa sunt si o multime de tigani care fura si tot romani sunt. Daca esti spion, iti asumi riscurile.
    • -4 (12 voturi)    
      Oameni suntem (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:53)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Corina popa

      pana la urma, nici nu stiu cum sa le spun, dar acum le spun:... saraci oameni cu credinta musulmana si in Mahomed sunt ca un butoi de pulbere, mai ales dupa 9/11, tu ca occidental,american, cu viitorul asigurat de sistem, cu o multime de adepti intr-o tara unde "orcice este posibil" , de ce pui "foc in sura" si nu faci ca prin sinea ta , prin jobul tau, prin menirea ta de pastor, om a Lui Isus, al credintei in Biblie, ca totul sa se desfasoare in armonie, in iertare si in convietuire in intelegerea aproapelui tau?
      Unu ca asta, daca era in Romania- eu personal as fi facut tot ce-mi sta in putinta sa-l arestez si sa-i dau o lectie de omenie si credinta intr-un singur Dumnezeu!
      • -2 (6 voturi)    
        problema (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:02)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui marius

        ai dreptate. Problema este ca nu au venit ei peste noi sa ne impune religia si legea lor, ci ne-am dus noi peste ei. In fizica exista o lege "orice forta are o forta reactiva egala si de sens contrar". Este o lege a fizicii.. vrei sau nu vrei, ea functioneaza.
        • +4 (4 voturi)    
          esti pe langa (Luni, 4 aprilie 2011, 4:05)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          Daca ai fi studiat mai mult decat fizica de a 6-a ai fi stiut ca "legea" nu e in fizica, ci in mecanica clasica. Si nu e "lege" ci doar un model care aproximeaza anumite fenomene observabile. Dar ce ne facem cu ea acolo unde mecanica clasica nu se aplica? :)
          • -1 (1 vot)    
            ? (Luni, 4 aprilie 2011, 14:40)

            MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

            si mecanica clasica nu este un capitol al fizicii?
    • +6 (18 voturi)    
      au ars (Duminică, 3 aprilie 2011, 19:56)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Corina popa

      Au ars turnurile gemene, au pus bombe in metro la madrid si in londra. Si noi am decapitat macar un animal de musulman pentru toate atrocitatile astea? De asta au capatat curaj si fac ce fac, pentru ca noi suntem "civilizati", a se citi fraieri.
      • -6 (6 voturi)    
        turnurile? (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:03)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

        hai mai... chiar nu te uiti pe stiri? Ce legatura au banii din asigurari cu asa ceva?
      • 0 (2 voturi)    
        Depinde cum te uiti la statistici. (Luni, 4 aprilie 2011, 12:38)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

        In Iraq, sint intre 100000 si 1000000 morti (100000 daca te iei dupa statisticile armatei USA, 1000000 daca te iei dupa alte organizatii). Cel mai probabil, adevarul e pe la mijloc.
        In Afganistan, nu exista date oficiale, dar tot pe acolo.
  • +4 (28 voturi)    
    O propunere (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:32)

    paul155 [utilizator]

    Am propunere ca PASTORUL TERRY JONES sa-si sustina proiectul in IRAN cu siguranta MUSULMANI acolo vor intelege mai bine conceptele domnului PASTOR si vor putea manifesta fara a produce victime colaterale.
    • +4 (12 voturi)    
      si pe musulmani ... (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:16)

      Petre Petre [anonim] i-a raspuns lui paul155

      ii doare in fix. In loc sa-l pedepseasca pe pastor li s-a parut mai comod sa omoare pe cineva care este pe aproape. Pastoru e nebun, asta e clar. Dar cine se uita in gura unui nebun, este si mai nebun.
      • -2 (6 voturi)    
        haha (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:04)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Petre Petre

        pai nu le-a dat viza. Sa mearga pastorul acolo, ca face parte dintr-un stat cu libertati.
  • -4 (10 voturi)    
    Ce ar fi (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:43)

    miss saloane [utilizator]

    Daca mai intai am organiza un proces de gandire. Domnul Jones vrea mortis sa ne arate ca "pastor" vine de la "a paste".
    • +2 (6 voturi)    
      pai cam asa e (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:05)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

      pai chiar de acolo vine. Pastoreste niste retardati.
  • -1 (17 voturi)    
    musulmani (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:45)

    anonim [anonim]

    musulmanii lumii nu sunt numai arabi.coranul e sfant ca si biblia,acest pastor e chiar nebun,o cauta cu luminarea toti cei care isi bat joc de orice religie pentru ca dumnezeu e unic.....adevarul e ca nu mai avem respect nici pentru propria noastra biserica dar avem timp sa criticam,,,,
    • -2 (8 voturi)    
      diferenta (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:06)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      diferenta este ca musulmanii chiar cred, spre deosebire de crestini, care au inceput sa se cam indoiasca.
    • 0 (0 voturi)    
      Huăăă (Marţi, 5 aprilie 2011, 11:00)

      cruciatul zombi [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Bă, de-aia au murit înaintaşii cruciaţi, ca să spui tu că coranul e sfânt?

      Măcar fii creştin până la capăt şi declară-i eretici pe musulmani (că la asta se reduc "dezbaterile" religioase, 'eu declar că x deci eşti eretic', 'iar eu declar y, deci TU eşti eretic') şi porneşte o cruciadă, în buna tradiţie creştină/religioasă de a ucide orice voce care nu e de acord cu propriile idei religioase nebazate pe nimic în afară de cărţi scrise de ciobani primitivi din epoca bronzului.
  • 0 (18 voturi)    
    la sanatoriu (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:46)

    farty [utilizator]

    un astfel de om ar trebui inchis pe veci...
  • -1 (15 voturi)    
    terry jones + dove world outreach center. (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:50)

    cornel [anonim]

    Eu pun semnul de egalitate intre acest asa numit pastor si ultraextremisti islamici, Personal cred ca daca acestia din urma sunt manipulati ingrozitor, inapoiati cultural, ignoranta lor este din plin folosita, acest individ autodefinit ca pastor, este un excroc care foloseste credulitatea unui segment al populatiei sua in scopul de a se autopromova. Daca as putea, as aseza asa zisa lui biserica in afganistan/pakistan si sa vietuiasca acolo cu ai lui adepti. Oricum rezulta fara echivoc ca si democratia produce iresponsabilitate majora, in care pierderea stupida de vieti omenesti este un ,,ingredient,, de lansare in spatiu public. Ma gandesc la toleranta excesiva a autoritatiilor ro., vrs, organizati interzise in ungaria vecina. Si aici poate sa se creeze debuseul refulariilor primitive/irationale ale catorva etnici unguri si in contrapartida/reactie de ai nostri. Si uite asa ajungi la situati grave, greu de adus sub control, si bineinteles atragand condamnarii eu.
  • +1 (13 voturi)    
    Curajosul asta (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:52)

    Justin Puscasu [anonim]

    ar trebui detasat cateva luni la o reprezentanta ONU din Afganistan. Cum a patit alt destept care, mai deunazi dadea si el foc unei papusi pe care a botezat-o "Avram Iancu" si s-a pomenit detasat in Tara Motilor.
    • -1 (1 vot)    
      nu (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:28)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      in cele din urma nu mai merge la Abrud, ci la Alba sau Sebes; s-a fasait totul...
  • -2 (14 voturi)    
    parere mea (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:54)

    dorin [anonim]

    Mai bine am face procesul religiilor, ca avand o baza prea putin rationala, un fel de prosteala a maselor.
    • -2 (6 voturi)    
      neee (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:08)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui dorin

      ar fi deajuns sa citeasca toti cartea lui Eliade, Istorisa Religiilor. Crezi ca i-ar interesa? Nici vorba... stiu ei exact, mult mai bine decat filosoful aal tampit.
  • -4 (12 voturi)    
    mare e gradina lui Dumnezeu (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:55)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Credeam ca numai pe aici mai sunt din astia
    care au gargauni in cap,dar m-am inselat! Bine
    ca nu vrea sa-l dea in judecata si pe Iisus pe
    considerentul ca a fost evreu sau chiar pe Moise care a fost si mai si!?
    E plina America de sonati! Daca si asta mai e
    democratie,sa fie la ei acolo!
    • +2 (4 voturi)    
      neeeah (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:09)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

      Moise, evreu? Era egiptean condamnat pentru omor. De aia a fugit.
  • -4 (16 voturi)    
    pastor? (Duminică, 3 aprilie 2011, 17:56)

    radu [anonim]

    mai degraba redneck cu iq sub 50... si cu siguranta mare fan G.W. Bush
    • -1 (7 voturi)    
      redneck ? florida !!? (Duminică, 3 aprilie 2011, 20:45)

      azerty [anonim] i-a raspuns lui radu

      O fi avand dobitocul un iq sub 50, da nu e redneck ! dar ar fi fost bine ca printre cei noua morti sa fi fost si ruda unui redneck.....ca era tembelul plin de plumbi a doua zi dupa " auto da fe-""ul lui de cacat ! sper totusi ca se gaseste vreunul cu o flinta pe acolo.....
      • -3 (5 voturi)    
        arata a redneck (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:47)

        radu [anonim] i-a raspuns lui azerty

        Moshu arata a tzaran din sud, punct. sa nu zic ca se si comporta ca unul, ca iar ma taxati "geografic"

        Daca il pozezi din spate sigur are si ceafa rosie
        • 0 (0 voturi)    
          mai bine era (Luni, 4 aprilie 2011, 18:21)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui radu

          o negresa invalida cu numele goldberg si ziarista la pravda us, adica nytimes.
    • -2 (4 voturi)    
      dada (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:09)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui radu

      te iau in brate. Nu pot mai mult de 1+
  • +12 (14 voturi)    
    Sunt tolerant si tare as dori ca... (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:08)

    Rescatorul [anonim]

    cele doua mari religii, crestinismul si islamul sa coexiste pasnic. In fond credem cu totii in acelasi Dumnezeu unic, indiferent cum il numim. Dar ce ne facem cu acele versete din Coran care propaga ura impotriva crestinilor si cer musulmanilor sa-i ucida pe toti cei care nu sunt islamisti?
    • 0 (6 voturi)    
      nene, (Duminică, 3 aprilie 2011, 20:53)

      azerty [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      astea sunt mofturi....acolo trebuie carte nene, ca matale nu ai citit coranul, drept care nu poti pentru ca sa stii ce contine....EDUCATIUNE ! asta trebuie acolo.....ca lipseste cu desavarsire ! de aceea ciobanul trebuie sa o mierleasca inainte sa mai faca vreo prostie....! am zis !
    • 0 (6 voturi)    
      Biblia si Coranul contin versete cu violenta,dar (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:17)

      noahh [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      sunt povestiri despre razboaie care au avut loc de-a lungul istoriei, trebuie sa intelegem contextul .

      PS Pe terra sunt 1,5 miliarde de musulmani raspanditi pe toate continentele , nu ii putem baga pe toti in aceeasi oala cu afganii din articolul de fata , in plus afganii au fost invadati de SUA si aliatii sai , in tara este razboi de 10 ani desi nu am auzit ca Afganistanul sa fi facut vreun rau SUA sau aliatilor
      • +1 (5 voturi)    
        Noroc cu drogurile (Luni, 4 aprilie 2011, 1:51)

        prius [anonim] i-a raspuns lui noahh

        Nu au facut nici un rau noroc cu drogurile care impanzesc toata lumea .... chiar altceva nu au facut nimic rau :P
        • -2 (2 voturi)    
          ... (Luni, 4 aprilie 2011, 8:30)

          pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui prius

          pai si de drogurile din america latina de ce nu zici nimic?!
  • +8 (18 voturi)    
    lol (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:11)

    Constantin89 [utilizator]

    ce ar face isus in situatia asta?ar zice "iarta-i doamne ca nu stiu ce fac"
    ce ar face mohamed?"allahu akbar"si ar detona o bomba sau ar taia un cap.
    ce am spus spune totu despre religiile noastre
    • -4 (6 voturi)    
      Gresit.Mohamed ar raspunde cu aceeasi moneda (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:19)

      noahh [utilizator] i-a raspuns lui Constantin89

      Musulmanii sunt adeptii sloganului " ochi pt ochi , dinte pentru dinte"
      • +5 (7 voturi)    
        lol (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:38)

        Constantin89 [utilizator] i-a raspuns lui noahh

        deaia au taiat capete?de ce nu au ars biblia/?
  • -2 (16 voturi)    
    Tzicnit (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:13)

    Pop [anonim]

    Trimiteti-l de urgenta in Afganistan, sa se manifeste acolo.
    Toti tzicnitzii se ocupa de religie...
  • -4 (14 voturi)    
    nenea Terry e inconstient (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:15)

    lakeson [anonim]

    sau, nu il duce mintea.
    situatia e urmatoarea: se da o gasca de extremisti islamici.
    stii despre ei ca au mai comis asasinate in urma unor episoade de felul asta .
    e un dat al problemei.
    nu are importanta ca extremistii sar calul.

    deci stii cu siguranta ce vor face.
    in conditiile astea, tu, pastor sanatos la cap, continui cu provocari de felul asta, generatoare de decapitari?
    da, ai tot dreptul sa te opui extremismului islamic si sa incerci sa-i limitezi expansiunea.
    dar nu in felul asta, este ineficient si provoci moartea unor nevinovati.
  • -5 (9 voturi)    
    Tara tuturor posibilitatilor (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:17)

    El Condor [anonim]

    D-l pastor se gaseste intr-o tara a tuturor posibilitatilor si dupa asemenea fapte, netinand cont de victimele colaterale sau jignirile aduse unor credinciosi care poate ca se plimba pa langa el, sau ii privesc in fiecare zi limuzina luxoasa, pesmne ca o sa fie rasplatit de superiorii sai si o sa fie rasplatit cu onoruri si functii. Oricum, dupa cum bag sama, are fata de cadavru sau de puscarias.
  • -7 (15 voturi)    
    As deschide proces crestinismului (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:21)

    Gina [anonim]

    As deschide proces crestinismului pentru toate atrocitatile pe care le-a savarsit in doua mii de ani in lumea de aici si in cea de dincolo. Daca vreti Pace , dreptate , egalitate , fratie intre oameni si popoare , cuvantul de ordine este - Laicizare .Preotii sunt ticalosii lumii .Omenirea a fost mintita , impilata , ucisa si masacrata incepand cu primii proroci , asa cum ne reveleaza chiar Biblia crestina , izvoarele istorice dar si arhiva spiritului lucid . Nu am vazut pana acum oameni care sa moara pentru binele cuiva .Am vazut si am avut de a face cu ticalosi care sa ne minta , sa ne traga in cursa , sa impileze si sa ucida . M-am videcat de credinta in binele monstrilor in blana de miel.
    In spitalele de psihiatrie nebunii se cred Dumnezeu sau macar trimisii lui Dumnezeu.Astia ne sunt prorocii si mantuitorii .Ma intreb cum a fost posibil asa ceva . Cat vor mai exista in lume creduli , piosi , evlaviosi si fricosi ? Spaima si lasitatile din ei ii cheama pe tirani .

    Emil Cioran , Istorie si Utopie : " In lumea asta , peste un tiran precum Hitler si Stalin si peste un alt tiran precum Filip al Doilea si Carol Quntul si peste toti tiranii de la Cezar incoace ,Sus, Sus, in ierarhia universala mai troneaza un tiran . Unul singur . Sa-l scriti cu litere mari caci pentru El si pentru infricosatoarea Lui faima au urlat si au patimit veacurile . Il vad la orizont ( desigur pe Hristos ) cu Sabia de foc si deja aud gemetele si chiar strigatele noastre , caci noaptea ce ne va pogori in oase ne va aduce cu ea - nu Pacea, asa cum a promis-o pentru psalmist, ci Groaza "
    Sictiri la toti cei ce propavaduiesc credinta !
    Pace , liniste sufleteasca , adevar , dreptate si egalitate la toata lumea - ele va vor aduce mantuirea !
    Atata vreme cat este credinta, Diavolul va avea unde sa se ascunda : in spaimele si lasitatile noastre si in blana mielului crestin , in halucinatiile , in febra si in delirul crestinilor.
    Instrumente de tortura crestina.
    • +2 (8 voturi)    
      esti din aceeasi specie (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:35)

      lakeson [anonim] i-a raspuns lui Gina

      ginuta, nici tu nu esti mai rezonabila decat nenea Terry: esti la fel de extremista, in plus, vezi prea monstruos si unidirectional.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu am vazut pana acum oameni care sa moara (Duminică, 3 aprilie 2011, 19:36)

      roro [anonim] i-a raspuns lui Gina

      "Nu am vazut pana acum oameni care sa moara pentru binele cuiva "????
      De japonezii care tocmai isi asteapta moartea si intre timp incearca sa salveze alte vieti, ce ai putea sa spui?
      • +3 (9 voturi)    
        Ce as putea spune ? (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:46)

        Ion Roata [anonim] i-a raspuns lui roro

        As putea spune cu certitudine ca nu sunt crestini!
  • +3 (9 voturi)    
    astia ar trebui inchisi toti intr-un tarc (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:37)

    ioan timisoara [anonim]

    Toti bigotii si fundamentalistii de orice religie, pastorul asta si talibanii, si fundamentalistii musulmani, evrei si crestini ar trebui sa populeze o singura tara, care sa fie a lor.
    Acolo sa se judece, sa-si arda cartile, sa se razboiasca, sa se spanzure sa-si taie capetele intre ei, ca in evul mediu (din care ei nu au iesit).
    Sa faca acolo ce vor dar sa lase restul lumii in pace.
  • -1 (9 voturi)    
    INADMISIBIL (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:50)

    Geo [anonim]

    Este inadmisibil sa recurgi la violenta fizica pentru a apara pe Allah, receunoscut ca d-zeul musulmanilor. Daca Allah este Atotputernic, se poate apara singur, nu are nevoie de oamenii lui care cred in el. In acest context, pastorul american cred ca are dreptate sa condamne o religie, propavaduita prin profetul Mahomed, care indemna la violenta si, in tarile unde este practicata, omul nu are dreptul si nu are voie sa aleaga pentru el sa creada in ceea ce intelege el ca este bine. Am fost in Maroc, tara unde sunt mai putin extremisti, dar unde este interzis sa aleci o alta credinta sau un alt set de valori decat cel impus de tara musulmana... Daca Allah este Allah sa vina el si sa faca dreptate! Iar daca nu poate, sa nu foloseasca oamenii ca marionete pentru ura si violenta!!!
  • -2 (12 voturi)    
    Arestat? (Duminică, 3 aprilie 2011, 18:52)

    Cris07 [utilizator]

    Nene, asta nu poate fi arestat pentru instigare la ura de natura religioasa? Ba chiar si pentru culpa la acele asasinate!? Eu zic ca nu e greu sa fie incadrat undeva asa incat sa plateasca intr-un fel gestul sau!
    • -1 (7 voturi)    
      Corect! (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:02)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Cris07

      Sa nu subestimam puterea lui Terry Jones. Caci orice viitoare actiune a lui va fi urmarita cu maxima atentie de catre extremistii musulmani. Ei isi aleg din realitate motive care sa justifice extremismul, apoi motivele cresc in mintea lor pina la nivelul unei natiuni, sau a unei alte religii, care, in mintea lor ingusta, trebuie pedepsita.
      Va rog, oricare cetatean american de nationalitate romana care isi permite sa cheltuiasca 1 mil $, platiti avocati, dati-l in judecata pe pastor, cistigati procesul si opriti-l pe Terry Jones. Ideile lui sint cu atit mai periculoase cu cit, haideti sa recunoastem, tuturor ne-a trecut prin cap ca e ceva in neregula cu islamul. Asa ca merita cheltuit 1 mil $ sa-l oprim pe omul asta care se joaca cu focul.
      • +3 (5 voturi)    
        gresit! (Luni, 4 aprilie 2011, 4:17)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        stai linistit, animalele ale or sa omoare crestini indiferent de ce ar face Jones; foloseste google ca doar e gratis si ai sa vezi ca astfel de crime indreptate impotriva minoritatilor sunt foarte comune in partea aia a lumii... acum doar se face mai multa publicitate pentru ca cei ucisi erau anagajati ONU si nu oameni simpli, ca de obicei
    • 0 (2 voturi)    
      asa, asa, fii dur! (Luni, 4 aprilie 2011, 9:49)

      morometele [anonim] i-a raspuns lui Cris07

      da. poti sa-l arestezi pentru ce vrei tu. dam lege daca nu exista sa ii arestam pe toti cei care contrazic o ideologie. la naiba cu libertatea de exprimare, la puscarie toti filozofii, in ghetouri politicienii, liberalism, socialism - sa ramana numai una sa nu ne mai certam, apoi bombe si iad pentru dementii care ard steaguri (ups - trebuie sa omoram si ceva musulmani pe aici).
      hai gogule sa facem curatenie. ce daca omoram. daca omoram ca sa aparam ideoloia noastra, religioasa sau politica avem scuze. e de vina pastorul care a ars o carte. el la puscarie - libertate pentru sfintii criminali!!!
  • +1 (9 voturi)    
    Pastorul , manifestantii si Adevarul. (Duminică, 3 aprilie 2011, 19:20)

    Costin1968 [utilizator]

    Intrucat nu l-au pedepsit pe pastorul Terry Jones (un cretin de altfel), ci doar functionari ONU, mobilul crimelor din Afghanistan este simplu si anume : INVIDIA manifestata de afgani, foarte, foarte saraci, fata de occidentali in general si functionari ONU in special.
  • -5 (9 voturi)    
    Temperati-l pe acest cretin !! (Duminică, 3 aprilie 2011, 20:32)

    John F.Kennedy [anonim]

    Mai, astia de pe la ambasdada SUA la Bucuresti, mai spuneti acestui idiot sa isi bage mintile in cap si sa nu mai debiteze tampenii. Mai bine sfatuiti-l sa se duca misionar in Afganistan, ca sa scapam de el. Voi(pe care va face de ras) si noi, care ne plangem victimele cretinismnului sau!!). URGENT !!
  • +3 (7 voturi)    
    Dreptul la libera exprimare! (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:07)

    Sapa [anonim]

    In democratie e garantat, si nu ar trebui sa ne schimbam noi libertatile datorita altora.
    "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. " Benjamin Franklin

    Traducere:
    Cei care renunta la drepturile lor pt a obtine o mica siguranta personala, nu merita nici libertate nici siguranta.
    • -2 (4 voturi)    
      Si justitia? (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:46)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Sapa

      Nu trebuie sa ne fie reduse drepturile. E suficient un amendament mic, la o lege care poate exista deja. Iar oamenii ca Terry Jones ar putea fi opriti rapid daca ideile lor provoaca violente undeva in lume.
      Iar mijloacele mass-media pot fi si ele amendate daca persista in publicarea unei stiri care are efecte violente imediate.
    • +4 (6 voturi)    
      inca un citat (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:56)

      fvb [anonim] i-a raspuns lui Sapa

      am impresia ca e din octavian paler.

      "libertatea mea se termina unde incepe libertatea altuia."

      foarte putina lume realizeaza lucrul asta. e usor sa vezi doar ca tu esti liber.

      si ca sa mai adaug si eu ceva in engleza, care e joc de cuvinte in engleza dar nu in romana, am vazut expresia asta:

      "i am for the separation of religion and hate"

      sunt pentru separarea dintre religie si ura.
      • +3 (5 voturi)    
        ia sa vedem (Luni, 4 aprilie 2011, 4:23)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui fvb

        deci vrei sa spui ca :

        1) libertatea musulmanilor sa protesteze se opreste acolo unde incepe libertatea lui Jones sa critice basmele din coran ? ...sunt perfect de acord cu tine :)

        2) libertatea musulmanilor de a pretinde ca noi sa respectam un profet "pedofil" sau o carte primitiva se opreste acolo unde incepe libertatea de exprimare din tarile vestice ???? ...si aici sunt de acord cu tine :))
        • +3 (3 voturi)    
          libertatea (Luni, 4 aprilie 2011, 11:58)

          fvb [anonim] i-a raspuns lui gigel123

          probabil ca am putea scrie pagini despre ce este libertatea.

          multiculturalismul si globalizarea au diluat ideea de rusine sau de pacat.

          acum o suta de ani, cand era o stire ca in satul de peste deal a plouat, in regulile satului acolo stiai ce nu e bine, nu e frumos, nu se cuvine, etc.

          acum nu poti pretinde ca traiesti intr-o comunitate inchisa, cand aproape oriunde in lume poti privi la televozor, vorbi pe mobil, si accesa internetul.

          oricine crede ca dom'le, eu am libertate sa fac ce vreau, ca e dreptul meu, dar nu se vede ca traieste intr-un sat global, e rupt de realitate.

          adevar unic, aici in lumea asta mica si relativa, nu exista.

          e frumos sa ai traditii, obiceiuri, cultura, insa e bine sa te si educi un pic, sa vezi ca sunt atat de aproape atatea alte traditii, obiceiuri, culturi.

          a mai incerca sa impui in ziua de azi vreo religie, vreo cultura, etc, nu te pune decat in ridicol fatza de orice om cat de cat educat.
  • +3 (5 voturi)    
    korect (Duminică, 3 aprilie 2011, 21:58)

    her [anonim]

    nu sunt de acord cu fapta pastorului.
    dar:
    1.pastorul arde o carte pentru ca, zice el, e periculoasa si naste malformatii. asa ia el atitudine, dincolo de cuvinte, parerea lui
    2. adeptii cartii ucid oameni fara legatura cu actiunea americanului
    Q.E.D.
    ideea e ca nu e bine sa ispitesti pe prost.
  • -2 (6 voturi)    
    Cui prodest? (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:05)

    Teoria Conspiratiei [anonim]

    Situatia asta, si altele de acelasi fel pe care le-am vazut in ultimii zece ani,

    1. alimenteaza ura reciproca intre crestini si musulmani,
    2. legitimeaza razboaiele preventive
    3. ii divizeaza pe occidentali (ateii, de frica salbaticilor cu barbi, se ridica impotriva crestinilor si cu totii impotriva indivizilor izolati care nu se lasa intimidati si insista sa se exprime liber) si
    4. ii face pe inventatorii si initiatorii acestei uri recente, malefic - dar spectaculos - pusa in scena sa isi frece miinile incintati de cit de bine le-a iesit.

    Deci, inca o data: cui i-ar putea folosi toate astea?
  • -3 (7 voturi)    
    Islam (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:12)

    noname [anonim]

    Parerea mea este ca islamul nu este o religie.
    Asa numitele revelatii ale profetului Mahomed sunt halucinatiile unui OM, produse in crizele de epilepsie.
    • -3 (5 voturi)    
      aha (Luni, 4 aprilie 2011, 1:32)

      MihaiG [utilizator] i-a raspuns lui noname

      asa, si cu ce e diferit crestinismul?
  • -1 (5 voturi)    
    pastore (Duminică, 3 aprilie 2011, 22:46)

    pac pac [anonim]

    aiputea incepe sa respecti cultura altora, tot asa cum altii o respecta pe a ta. nebuni sunt printre toti religiosii, chiar si printre crestini din pacate
  • +3 (5 voturi)    
    Nu aprob sau dezaprob gestul (Duminică, 3 aprilie 2011, 23:55)

    Doc [anonim]

    omului.

    Dar sustin cu tarie si fara echivoc dreptul acestuia de a-si exprima opiniile (oricare ar fi acestea).

    Vreau sa va atrag atentia celor care il invinuiesc pe acest om. Logica voastra e stramba. Doar pentru ca cineva te-a suparat nu iti da dreptul sa ucizi.
  • -3 (5 voturi)    
    Misto (Luni, 4 aprilie 2011, 0:47)

    Nae [anonim]

    Pastor cu mustata de biker.Numai la rednecks gasesti asa ceva.
    • +2 (4 voturi)    
      deci daca nu e barbos ... (Luni, 4 aprilie 2011, 4:26)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Nae

      deci daca nu e barbos si mai putin spalat, ca astia de pe la noi nu are dreptul sa-l slujeasca pe Domnul? :)
      • -1 (1 vot)    
        Asta ai inteles? (Luni, 4 aprilie 2011, 6:05)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui gigel123

        Cand am zis eu asta?
  • -2 (6 voturi)    
    omul asta e nebun (Luni, 4 aprilie 2011, 1:47)

    prius [anonim]

    Acest om nu este constient de ceea ce face ,cred ca nu a citit nimic despre istorie....... Macar Vadim era citit ....dar asta cred ca este o marioneta a cuiva .....nu are nici o remuscare.... cred ca ar trebui dus in Afganistan si tinut acolo vreo 3 ani ca sa inteleaga cum sta treaba
  • +3 (3 voturi)    
    sa judecam cu aceeasi masura (Luni, 4 aprilie 2011, 9:17)

    Bogdan [anonim]

    Adica islamistii au dreptul la libera exprimare, dar daca altcineva are alta parere trebuie omorat ?? Va amintesc de scriitorul acela indian/englez Salman Rushdie condamant la moarte de islamisti pentru ca a scris o carte care nu convenea "lideri religiosi". Si acum e pazit de Scotland Yard pe unde merge...
    Nu stiu daca exista alte religii care, in ultimele cateva sute de ani si-a indrumat adeptii sa omoare oameni apartinand altor religii...
    • 0 (2 voturi)    
      Crestinii ? (Luni, 4 aprilie 2011, 12:43)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      ia citeste niste istorie.
  • 0 (0 voturi)    
    Idiotii fanatici (Luni, 4 aprilie 2011, 14:12)

    Cristian [anonim]

    Religia a adus in mintea unor idioti idei marete...
    Daca Biblia ar fi arsa de arabi, nu cred ca ar fi prea multi crestini care sa omoare arabi. Dar idiotul asta stie ca arabii reactioneaza si ii stimuleaza. Vrea sa traim din nou in secolul XIII XIV. E interesant ca in sanul democratiei apar specimene din astea extremiste. Religia fiecaruia trebuie respectata daca nu incalca existenta celorlalti. Pastorul asta nu poate fi inspirat decat de dracu' ,nu are nimic din dogma crestina gestul sau necugetat.
  • 0 (0 voturi)    
    Ca sa ne lamurim (Luni, 4 aprilie 2011, 16:13)

    it_s__not_news [utilizator]

    Vorba crestina este cam asta: paiul si birna.

    Orice religie vie produce 2 miscari contrare: una de impunere a unui sistem moral, cealalta de lupta impotriva oricarui sistem strain ce-i poate dinamita granitele interioare.

    De aceea, va reamintesc ca antisemitismul este un produs de sorginte crestina; consecintele s-au vazut in WW2, cind doctrina antisemita s-a imbogatit cu noi si noi motivatii (evreu = bogat, fatarnic, etc).

    A fost preluat din motive politice de arabi, dar va rog sa nu uitati contributia crestinatatii.

    Sa nu subestimam nici rolul religiei in razboiul din fosta Iugoslavie (ideea ca albanezii sint niste jeguri de musulmani a fost larg raspindita).

    Pe scurt, da-mi un popor necivilizat (ca al nostru, de exemplu) si un motiv de ofuscare (fie el si religios) si imediat se face de-o decapitare.

    In Afganistan din anii 80 incoace e harababura: intii rusii, acum americanii, ioc educatie, ioc mincare, oamenii se razbuna pe cine apuca.
    Daca Ro cadea intr-un astfel de scenariu, credeti ca erati mai breji ?
  • 0 (0 voturi)    
    Aud? (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:15)

    CostinN [anonim]

    Saracu', da' asta ce cauta in libertate?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi