Vladimir Putin, declaratii dure la adresa Turciei, dar nici o decizie de retorsiune: Doborarea avionului rusesc, o lovitura de cutit in spate care ne-a fost data de complicii teroristilor

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:20 Actualitate | Internaţional

Vladimir Putin
Foto: Facebook/ Vladimir Putin European Support
Presedintele Rusiei, Vladimir Putin, a denumit doborarea avionului rusesc de catre Turcia o ""lovitura de cutit in spate" din partea complicilor teroristilor, afirmand ca incidentul va avea consecinte serioase asupra relatiilor Moscovei cu Ankara, scrie Reuters.

Vorbind inainte de o intalnire cu regele Abdullah al Iordaniei, la Soci, pe malul Marii Negre, Putin a afirmat ca avionul se afla in Siria, la un kilometru de granita cu Turcia, cand a fost atacat, si a cazut la 4 kilometri in interiorul Siriei.

"Avionul nostru, pilotii nostri nu amenintau Turcia", a spus Putin.

"Pierderea de astazi este o lovitura de cutit in spate care ne-a fost data de complicii teroristilor".

"Nu pot califica altfel ceea ce s-a intamplat azi (...) Nu vom tolera niciodata crime cele care au fost comise azi", a continuat presedintele rus.

"Desigur, vom analiza tot ceea ce s-a intamplat. Iar acest eveniment tragic va avea consecinte serioase asupra relatiilor ruso-turce", a avertizat presedintele rus.

Putin a sustinut ca pilotii rusi "nu amenintau deloc Turcia" in conditiile in care "isi indeplineau misiunea lor principala", atacand grupurile de luptatori formate in principal din cetateni rusi in nordul provinciei Latakia.

"Am avut intotdeauna cu Turcia relatii de buna vecinatate si, mai mult, relatii prietenesti cu guvernul. Nu stiu cine avea nevoie de ceea ce s-a intamplat azi. Sigur nu noi", a subliniat el.

Presedintele rus si-a exprimat regretul ca Ankara a convocat o reuniune extraordinara a NATO in loc sa discute problema direct cu Moscova.


Citeste si:













[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
29322 vizualizari
  • -7 (67 voturi)    
    Turcii au exagerat (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:26)

    Eu sunt Ghitza [utilizator]

    Avioanele rusesti nu atacau turcia, sa speram ca fac amiabila.
    • +15 (29 voturi)    
      imi dau cu presupusul (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:48)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Eu sunt Ghitza

      Rusii vor anunta ca, la cererea guvernului sirian, vor dobori orice avion turcesc ce zboara deasupra Siriei, .
      • 0 (0 voturi)    
        Ceea ce (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 14:47)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        Daca e sa fim sinceri Assad ar avea legal toata acoperirea necesara ca sa ceara ajutorul rusilor pentru bombardarea oricarei tinte de pe teritoriul sirian si din spatiul lor aerian.

        Pana una alta "coalitia" nu are nici un drept legitim in Siria din moment ce nu au declarat efectiv razboi acestei tari.

        Altfel spus "coalitia" s-a auto-invitat in tara altuia si bombardeaza ce si cum vrea dar nu se considera actiuni teroriste. Cand aia raspund ducandu-se in tarile coalitiei sa bombardeze e terorism.

        Si prostii platesc, aia civili care nu au nici o vina dar isi imagineaza ca Obame, Holanzi si Putini le cauta lor interesul, nu cauta doar sa isi faca jocurile.
    • +21 (23 voturi)    
      Corect (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:54)

      ipsilon [anonim] i-a raspuns lui Eu sunt Ghitza

      Da, sa speram ca pilotul avea la el macar un formular de constatare amiabila.:)
      • +3 (15 voturi)    
        au facut constatarea amiabila turkmenii in Siria (Marţi, 24 noiembrie 2015, 17:09)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

        :))) ... inca din aer :))) ....i-au asezat linistiti la sol pe chilotii (pardon, pilotii) mujicstanului.
    • +20 (40 voturi)    
      nu amenintau turcia? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:02)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Eu sunt Ghitza

      Hai sa facem un exercitiu de imaginatie si sa presupunem ca avioane Nato, atacind o tara de la granita federatiei ruse, intrau pe teritoriul rusiei. Cum ar fi reactionat Putin? El e scandalizat de scutul antiracheta din Romania si Polonia, dar nu vede nici o problema in a incalca spatiul aerian al altei tari in mod repetat.
      • -7 (11 voturi)    
        bla bla (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:17)

        mannix [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

        bai inteligentule ai vazut ca rusia sa opereze in America de nord?
        • +5 (5 voturi)    
          Da (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:52)

          sile [anonim] i-a raspuns lui mannix

          Bombardiere rusesti sunt interceptate regulat de la marginea Alaskai pana in largul insulelor britanice. Rusii oricum considera dusman pe toata lumea, deci ei au o datorie sa sondeze periodic capacitatile de reactie.
        • +6 (6 voturi)    
          >>>>>>> (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:56)

          Invincible [utilizator] i-a raspuns lui mannix

          Bai Einstein, stii ce e ala " un exercitiu de imaginatie" ?
        • +4 (4 voturi)    
          ??? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 21:53)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mannix

          Ce treaba are avionul rusesc doborit de turci cu avioane rusesti in america de nord... asta nu stiu.

          Plus ca daca te uiti pe harta, america de nord e cam toata USA si Canada. Mai e ceva Mexic, da' acolo n-au ce face rusii, ca nu-s nici de unele, si cam atit. Sunt frati de cruce cu Cuba, de exemplu, care tot prin zona aia sunt.
      • +1 (1 vot)    
        Asa e (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:01)

        alin [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

        1. Rusia a violat de nenumarate ori si o face si acum spatiul Canadei in arctic. La fel a facut cu micile cuminti tari scandinave;
        2. Rusia a agresat o tara europeana, Ucraina unde a ocupat grosolan Crimea fara sa recunoasca; + detine arme in Transnistria, ameninta Moldova si Romania, a ocupat Georgia si altele, ameninta tarile Baltice, sugruma Mongolia, e rece cu Japonia, constrange Corea N, da mana cu China din interes;
        3. Rusia a atacat un avion civil plin de inocenti fara drept si fara sa fie pedepsita;
        4. Rusia a intimidat Turcia, implicit NATO si zburat fara voie, ba mai mult i s-a spus politic, de joi: STOP!
        5. Rusia a dat mana cu Iranul in ceea ce este un razboi intre mai multe state, nu e mondial dar indirect toti sunt implicati;
        De ce? Pentru energie si vanzarile de arme! Stiti cat costa un avion F-22 Raptor: $350 million iar B-2 Spirit: $2.4 billion...mult peste PIB-ul multor tari africane, contientul gazda al testelor.

        Singura forta e US, Europa e la pamant.
    • +10 (16 voturi)    
      Ce vorbesti, tataia ???? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:50)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Eu sunt Ghitza

      Dar cand rusii au doborat un avion de linie care gresise drumul, desi se vedea de la o posta ca este avion comercial, cum a fost ? 260 de pasageri au fost asasinati de mujici. Rusii cred ca pot face ce vor ei, mai ales cand au de a face cu Holland si Merkel, care fac in pantaloni. Trebuie sa-i puna cineva la punct pe acesti barbari urat mirositori.
      • +6 (6 voturi)    
        298 (Marţi, 24 noiembrie 2015, 19:42)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        298, atatia au fost.
  • +19 (33 voturi)    
    Din ce se vede pe imaginea radar (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:27)

    AdiSto [utilizator]

    avionul a trecut clar peste "limba" aia de teritoriu turc, care intra in cel sirian, dar a fost doborat deasupra teritoriului sirian. Nasol, o sa fie cam frig iarna asta in Turcia.
    Problema e ca rusul nu avea de ce sa taie teritoriul Turciei, ca nu cred ca urmarea in linie dreapta un avion ISIS. Dar ce si-au zis, in cateva secunde trecem si scapam.
    • +1 (43 voturi)    
      oare (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:45)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      Ce pilot turc va mai avea curaj de acum încolo să intre în spațiul aerian al Siriei?
      • 0 (30 voturi)    
        invers..ce curaj mai au Mujicii (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        sa ajunga in Siria ?
      • +2 (30 voturi)    
        Mujicii au tehnica invechita (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:15)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Turcia are tehnologie Nato, superioara mujicilor...or sa se duca, deci.
      • +6 (8 voturi)    
        .... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:09)

        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        mazy , dar avionul ala cum a putut fi doborat? nu era invincibil cu cei mai buni piloti din lume ?
        • -5 (9 voturi)    
          prost (Marţi, 24 noiembrie 2015, 19:12)

          geo [anonim] i-a raspuns lui ak33

          la cat te duce pe tine capu asa e. nu se asteptau sa i doboare . a fost o vanatoare de=a turcilor/ o marsavie. probabil daca era o lupta aeriana intr0e cele doua avioane se .... pe turci
        • -5 (9 voturi)    
          Esti pe alaturi (Marţi, 24 noiembrie 2015, 20:58)

          Anjo [utilizator] i-a raspuns lui ak33

          In primul rand acel avion este un avion de atac la sol aparut pe undeva prin 1975 cu o viteza maxima abia depaseste viteza sunetului. Daca era un interceptor sau un vanator altfel discutam. Pe de alta parte, avand in vedere ca turcii afirma ca a depasit o limba de pamant de 3 km si totusi ei au trimis 10 avertismente in 5 minute, ma gandesc ca avionul ala era impins pe nisip de rusi. Aici nu prea se pupa afirmatiile turcilor cu actiunile lor. Puteau escorta elegant avionul rusesc si cu asta basta. Dar cum NATO a fost luata complet pe nepregatite de aparitia avioanelor in Siria acum cauta si ei sa arate ca vezi doamne au si ei tehnologie (asta e pentru Direwolf). Acum cred ca o sa apara o zona de interdictie aeriana in Siria si or sa pice avioanele turcesti ca mustele. Si partea cea mai comica e ca nu vor putea riposta pentru ca ... pana una alta turcii si NATO nu prea au ce cauta in spatiul aerian al Siriei. Si nu le va fi greu "mujicilor" sa picteze sovieticele avioane in culorile siriene si sa actioneze sub stindard sirian.
          • +10 (10 voturi)    
            Pupator de rusi (Marţi, 24 noiembrie 2015, 22:02)

            Cryogenic [anonim] i-a raspuns lui Anjo

            Prietene, tu si toti ceilalti tradatori de tara care postati pro-rusia ptr un pumn de galbeni, veniti cu aceeasi placa si aceeasi scuza, care nu se sustine in nici un fel: cum ca avionul rusesc a trecut peste o limba de pamant de doar 3 km.

            Prietene Iuda, spatiul aerian national al unei tari (oricare din lume, inclusiv al Somaliei) incepe de la centimetrul zero de la punctul de demarcatie al hotarelor. De la centimetrul zero, ai voie sa iti aperi spatiul aerian prin orice mijloace posibile in fata unei amenintari.

            Mai mult de cat atat, un avion de lupta care nu se identifica, nu raspunde la somatii, nu isi arata intentiile, este vaziut si considerat o amenintare directa asupra tarii careia ii violeaza spatiul aerian. Nu este de datoria turcilor sa ghiceasca intentiile unui avion de lupta, ba din contra, este de datoria rusului sa isi exprime intentiile inainte de intrarea neautorizata in spatiul aerian.

            Un avion de lupta este o masina de razboi pregatita permanent de atac/lupta, iar daca nu raspunde la somatii, atunci este luat ca atare, drept amenintare.

            Si nu inteleg ce tot ii victimizati pe rusi, ce au trimis ei in Turcia, un planor (?), iar turcii s-au isterizat si l-au dat jos inutil pe inocent?? Ce tot incercati voi sa ne aburiti aici ? Lasati-o jos ca macane !!
            • 0 (0 voturi)    
              Rusia are clar alte intentii in Siria. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:16)

              irinel [anonim] i-a raspuns lui Cryogenic

              Rusul o face ca si cum ar fi un tip solid cu pusca si glont pe teava, ce se plimba prin fata casei tale, intra in casa ta asa pt putin timp sa vada le ce film te uiti, banuind ca ai alti actori preferati ca el, apoi, chiar daca tu il avertizasi ieri ca nu vrei deranj si ca nu va fi bine sa te mai caute, insa el ignorant, tupeist, sfidator grosolan , cu nesimtire revine iar la tine in curte, ba intra in odaie si iti sperie copii, iar tu de frica il somezi, nimic si apoi tragi fara placerea de a o face, fara sa stii intentia celullalt, care e stiut ca a intrat si il alte acsa, deci un criminal conoscut, de aceea te-ai aliat cu unii, altii in acest sens. Chiar si politia se teme de el. Cine e politia, va dati seama.
              Paranteza: De ce nu primeste refugiati Moscova? Il ajuta pe dictatorul ''iubit''.
      • +1 (3 voturi)    
        Ce se întâmplă stimabile/ stimabilă? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 21:35)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Eu știu că dumneavoastră trageți mai mult spre hot-minusuri.
    • +10 (20 voturi)    
      asta e varianta cui? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:04)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      Turcii sustin ca au somat de 10 ori in decurs de 5 minute... Si asta dupa incalcari repetate ale granitelor turciei de catre rusi si avertismente peste avertismente, si din partea turcilor si din partea SUA.
      • -4 (24 voturi)    
        alooo, domnu'.... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:36)

        Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Credeti ca cineva este imbecil sa inghita povestea cu cele 5 minute de somatii?
        Dupa cum recunosc si turcii, incalcarea spatiului aerian s-a produs pe o limba de teritoriu turcesc care, la viteza supersonica a lui SU24, se traverseaza in max 20-30 de secunde.
        Iar in acest timp, aviatia turca a avut timpul sa ridice avioanele de la sol si sa someze de 10 ori timp de cinci minute. Aberant!
        • +5 (11 voturi)    
          nu avea viteza supersonica-caruta ta mujiceascaca (Marţi, 24 noiembrie 2015, 17:12)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

          si nu-i prima data cand bolovanii tai fac pe prostii cand li se cere sa se indentifice si sa paraseasca spatiul aerian
        • +1 (3 voturi)    
          ... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:11)

          ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

          dar crezi ca cineva e imbecil sa creada poveste scaosa de rusi cu avionul malaiezian doborat in ucraina
        • +4 (8 voturi)    
          20-30 sec (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:13)

          AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

          bun, sa zic ca sunt de acord cu tine si ca treceau peste bucata aia de pamant in 20-30 de secunde, dar raspunde-mi la intrebare: de ce nu au raspuns somatiilor si avertismentelor aviatiei turce ? Ce aveau de ascuns?

          Ca sa nu mai zic ca pur si simplu nu conteaza daca treci limita de granita pt 1 secunda sau 100. Nu treci, nu violezi spatiul aerian nici o secunda fara aprobare si instiintare !!

          Plus, rusii nu sunt la prima abatere si nici la primele avertismente. Inclusiv o drona a fost doborata in trecut tot din cauza violarii spatiului aerian. Asa ca, ce tot o dati cu pupatul in dos al Rusiei si cu gasitul de scuze??

          Orice stat are dreptul sa doboare orice aparat de zbor care ii violeaza spatiul aerian si care nu se identifica. Punct.
        • +4 (4 voturi)    
          Domnu Gustav 555 (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:35)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui Gustav555

          Somarea de 10 ori s-a produs inainte ca avionul rus sa intre pe teritoriul turc. Cand a intrat avioanele turcesti erau deja in aer si l-au atacat. Dupa ce l-au lovit avionul rus s-a prabusit in Siria.
          • -5 (9 voturi)    
            Nu pricep (Marţi, 24 noiembrie 2015, 21:01)

            Anjo [utilizator] i-a raspuns lui gogu

            Adica daca avioanele romanesti patruleaza pe litoralul romanesc, rusii sau ucrainienii ne pot soma si apoi pocni? Nu de alta... preventiv.
            Nu cumva au trimis fax sa nu ridice avioanul de la sol ca sunt sanse sa vina boamba?
            • +3 (3 voturi)    
              Pai normal (Marţi, 24 noiembrie 2015, 21:56)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Anjo

              daca te indrepti cu viteza de granita lor, normal de te someaza. Doar n-o sa te lase sa ajungi la Kiev ca sa fie siguri ca nu te-ai ratacit de fapt. E la mintea cocosului.
        • +2 (4 voturi)    
          e bine (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 8:50)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

          ca singur ai recunoscut ca rusii au incalcat teritoriul suveran al Turciei : "incalcarea spatiului aerian s-a produs pe o limba de teritoriu turcesc"
          limba, nelimba, este teritoriu turcesc.
          daca pana si un postac pro-rus ca tine recunoaste asta, spunei si lui putin, ca sa nu se mai oboseasca cu teatrul vesel de dupa-amiaza si sa nu se mai dea lovit.
    • +2 (22 voturi)    
      da a trecut (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:19)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      Dar m-am uitat pe google maps si limba aia are 3 maxim 5 km... La 1000-2000 Km/h... fa si tu calculul.
      Nu ca as plange dupa pilotii rusi dar parca mai bine consumau racheta pe islamisti.
  • +27 (61 voturi)    
    O laie (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:28)

    Soljenitin [utilizator]

    Minciuna sovietica, nu este prima data cand mujicstan incalca spatiul aerian turc. A mai fost in 3 si 4 octombrie un eveniment similar iar atunci, pe langa violarea spatiului aerian, aparatul Su-30 al rusilor a tinut in colimator avionul turc pentru mai mult de 5 minute.

    Mananca rahat jegul de Putin, ca de obicei, insa are sa latre doar, nu are tupeul de a lovi militar o tara membra NATO.

    Mars in cocina ta sovietica, hriscarule, si ia-ti si fiarele zburatoare inapoi!
    • -14 (50 voturi)    
      su24 (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:40)

      suleimanu [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      sa fim seriosi , avionu rusesc nu era o amenintare , chiar asuming ca a incalcat pt citeva secunde "limba" aia de teritoriu. cert e ca su24 a cazut la 4km de granitza in siria.
      musulmanu a exagerat clar, as zice intentionat , ca sa evite formarea unei coalitii russia+west impotriva teroristilor ISIS. sper ca NATO sa nu se bage si musulmanii s-o primeasca .
      • +19 (25 voturi)    
        Asta e viata. (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:46)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui suleimanu

        Sa nu uitam cand rusii au doborat un avion Korean civil care, nu-i asa, nu era o amenintare pentru Rusia.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_Air_Lines_Flight_007
        • +9 (19 voturi)    
          mazeta are varianta lui (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:04)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          si va deturna subiectul..in fapt mujicii sunt vitime doar atunci cand le convine !
        • -6 (24 voturi)    
          Şi să nu uiţi: (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:12)

          Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Avionul Korean s-a abătut cu vreo 150 de kilometrii peste teritoriul URSS, nu a răspuns minute în şir la cererile de identificare şi mai ales a ţinut spatele pentru avionul de spionaj ce evolua în imediata sa apropiere.....
          • +12 (16 voturi)    
            Asta ziceau rusii (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:26)

            sile [anonim] i-a raspuns lui Matrix-4

            Intre timp au mai iesit documente la lumina. Avionul nu a fost somat, o fost doborat direct. Au tras niste focuri de avertisment, dar conform declaratiilor piloutului care le-a tras, nu erau trasoare, deci pilotii Boeingului nu aveau cum sa le vada.

            Deschide linkul care ti s-a dat mura in gura mai sus, e plin e treburi interesante (gen o discutie intre doi generali rusi).
          • -2 (2 voturi)    
            Cred că (Marţi, 24 noiembrie 2015, 22:52)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui Matrix-4

            minusurile vi se trag de la faptul că ați pomenit de U.R.S.S., nu-i așa?
        • -1 (13 voturi)    
          Stai asa (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:29)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          departe de mine de a le lua apararea rusilor, dar totusi ce au facut altii a fost mult mai rau:

          https://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655

          doborat pe teritoriul iran-ului.
          • -1 (1 vot)    
            De zici ca a fost mai rau? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:07)

            sile [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

            A fost o greseala comisa in timp ce interveneau sa ajute un elicopter atacat. Au crezut ca urmeaza sa fie si ei atacati si s-au grabit (nu sunt specialist in radiolocatie sa-mi pot da seama care era probabilitatea de a confunda un A300 cu un F14 in 1988). In timp ce rusii au cerut doborarea fara identificare, doar pentru ca a zburat peste Kamceatka.
          • +1 (1 vot)    
            Ideea este.. (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:32)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

            ..ca amenintare sau nu, nu ai voie sa faci asta si te poti astepta sa-ti fie doborat avionul. Simplu.
      • +4 (14 voturi)    
        Mujicii trec pe roshu la semafor si pe (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:54)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui suleimanu

        pamant nu doar in aer...https://www.youtube.com/watch?v=6C_yVh-OqYw
      • -3 (3 voturi)    
        „cert e ca su24 a cazut la 4km de granitza ” (Marţi, 24 noiembrie 2015, 21:51)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui suleimanu

        L-a dus vântul. Atenție, nu Sorin Ovidiu.
        Lăsând gluma la o parte, observ că lumea se încinge rău. Se închid căile dialogului. Se ascut armele. Mor oameni. Și e doar începutul. Românii nu par a-și da seama ce se întâmplă. De parcă am fi imuni. Ori surdo- chiori?
        Doamne trezește-ne, apără-ne, ia-ne ceața de pe ochi și mlaștina din suflete.
  • +27 (43 voturi)    
    Nu e prima data (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:29)

    fanegr1ja [utilizator]

    Au fost avertismente din partea Turciei ca nu permit incalcarea spatiului aerian. Putin trebuie sa inteleaga ca sa te joci cu avioane de razboi pe langa granitele NATO prezinta riscuri. Nimeni nu glumeste cu asa ceva. La un moment dat trebuia sa se intample. Sunt ani de zile de cand rusia lui putin incalca spatiul altor state.
  • +17 (41 voturi)    
    daaaaa (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:29)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    S-a plimbat oleaca prin Turcia si apoi fuga inapoi.

    Comunistul imputit tot comunist imputit...
  • -1 (45 voturi)    
    dreptate (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:30)

    ade [anonim]

    are si el dreptate aici ; pare un exces de zel din partea turcilor.
  • +14 (32 voturi)    
    Turcia a semnalat in multe cazuri incidentele (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:32)

    jackalphonse [utilizator]

    Rusia, pe principiul, noi suntem puternici, a mers in continuare cu aceleasi practici. Avionul nu voia sa faca rau Turciei? Dar o sfida pe propriul teritoriu. Nu era un avion comercial, era militar.

    Phutin a primit o palma peste bot si nu stie cum sa o intoarca. Turcia nu este Ucraina si nici obedienta Germanie.
  • +23 (33 voturi)    
    Injunghiere? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:37)

    sile [anonim]

    Dar intratul pe teritoriul altor tari cu avioane inarmate e dovada de pretuire?
    • +16 (22 voturi)    
      Mdaaaa....... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:53)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui sile

      Crimea......asta nu e injunghiere ??????
  • +18 (26 voturi)    
    incident (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:39)

    ion [anonim]

    nu sunt specialist, dar cred ca rusii, trebuiau sa anunte si sa ceara permisiunea sa treaca chiar si aproape de hotar, sa explice traseul, sa raspunda la apeluri, sa ocoleasca acel segment

    au fost avertizati de mai multe ori, au doborat o drona, si acuma le-au aratat ca trebuie sa respecte anumite reguli

    daca nu ii dai in cap, nu intelege, ar trebui inca pus amenda, si sa plateasca despagubiri turciei, au consumat si ei combustibil, rachete, etc. iar de acum incolo sa se comporte civilizat
    • -5 (13 voturi)    
      eh (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:22)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Turcia violează săptămânal spațiul aerian al Greciei.
  • +16 (24 voturi)    
    Violarea este vilare si atat (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:39)

    Ionut [anonim]

    Ce conteaza ca a trecut o secunda sau 10 peste teritoriul Turciei? Turcii le-au spus clar ca nu le vor permite asta iar rusi au tinut sa le arate turcilor ca un Su-24 cade la prima racheta. Totusi cred ca lucrusile sunt mai complicate de atat, mai ales ca germanii le tin partea rusilor. Totul pute!
    • -4 (14 voturi)    
      Bre (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:53)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Eu zic sa o iei la picior si sa vezi ce inseamna pe harta acel ciot, poate vb. despre 10-20-100km.

      Ai putut sa-l ocoleti, tu ti-ai incordat muschii sa-l traversezi, turcii te-au prins si ti-au dat-o pe la spate.

      Putin a recunoscu sa i-au bagat cutitul in spate, asa le place turcilor sa le-o traga pe la spate, inghite galusca si tace.
  • +16 (32 voturi)    
    Ma intreb (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:43)

    omezu [utilizator]

    Cam de cate ori ar fi avertizat rusii un avion de vanatoare al NATO? Fac pariu ca era doborat doar daca se apropia de granita rusilor. Dar rusul daca nu e si ipocrit, parca nu se simte bine. Pacat de piloti ca trebuie sa asculte de ordinele unor idioti!
  • +8 (16 voturi)    
    Cite incalcari? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:45)

    Martinezu [utilizator]

    Va mai amintiti cite incalcari ale spatiului nato de nord au avut loc in ultimii ani?
    Cum ridicau olandezii si englezii avioanele sa ii escorteze pe rusi afara?
    Uite, turcii poate ca au vrut sa arate ca pot mai mult decit europenii.
    Oricum surubul se stringe, in fiecare zi, are loc un incident major, si parca tensiune creste.
    Este evident ca lucrurile incep sa cam scape de sub control, deja in Siria nu se mai stie cine cu cine ...
    Urmeaza sa spuna probabil si Iranul ceva.
    • +1 (1 vot)    
      chiar, cate? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 17:46)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Sper ca faci minima diferenta intre spatiul aerian suveran si cel international.
  • +2 (24 voturi)    
    turcia (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:53)

    trumpyy [anonim]

    ce a facut turcia pt a lupta impotriva ISIS? nato i-au rugat sa participe, si tot ce turcia a facut i-a bombardat pe kurzi -adica pe singuri care lupta direct cu teroristi ISIS.
    avionul rusesc a picat 4km in interiorul siriei, eu zic ca au dat-de dracu turcii . nato o sa stea deoparte.
  • +6 (16 voturi)    
    ! (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:57)

    Kpriciu [utilizator]

    Exemplu de consecințe:
    Rusia nu va mai da gaz, iar Turcia, păpică. Ghici cine moare primul de foame!?
  • +9 (19 voturi)    
    povesti rusesti (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:01)

    Francisc 1 [utilizator]

    banditii incearca marea cu degetul sa vada cat le merge , cum fac frecvent in scotia , ei pana aici le-a mers ca turcii sunt cam batuti in cap si nu-i iubesc deloc pe rusi.
  • +4 (8 voturi)    
    .... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:04)

    Task Damager [utilizator]

    Oricat de mult ii urasc pe rusi, cred ca dialogul nu trebuie oprit niciodata. Acum nu prea e momentul sa punem paie pe un foc si asa destul de mare :(
    Parerea mea e ca turcii s-au saturat de nesimtirea pilotilor rusi care cred ca toata planeta e ma-sa Rusia si au actional la un impuls nervos. Nu cred ca a fost comanda de la Istambul.
    • +2 (12 voturi)    
      dialogul cu Mujicia (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      este posibil doar in contextual unui rol victim aggressor, iar victim sa ii spuna agresorului ca vrea "more" asa ceva nu este posibil de acceptat..poate doar in fanteziile Mujiciei..uite cum se trateaza de stress Mujicii...unde in lumea normal se mai intampla asta ? https://www.youtube.com/watch?v=6QI0Y8Wr5CA
  • -2 (18 voturi)    
    Ca-n (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:16)

    cu4clase [anonim]

    poiana lui Iocan, romanasii sunt experti la orice, oricand si oriunde. Politica sa fie , si ragaieli de kebab.
    • +3 (5 voturi)    
      ce? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:48)

      mihaim [anonim] i-a raspuns lui cu4clase

      4clase zici...
    • -1 (1 vot)    
      iexpertule, cum ti-ai dat seama (Marţi, 24 noiembrie 2015, 17:48)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui cu4clase

      cu decat 4 clase?
    • 0 (0 voturi)    
      Veniși și mata cu chebabu-n post (Marţi, 24 noiembrie 2015, 22:04)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui cu4clase

      și iată câte minusuri primiși!
      Pi di altî parti, dacă neamțu sî priciepi la mașîni, franțuzu la filozofie, olandezu la laleli ( scuzaț cacofonia), di ci sî nu să priceapă șî românu la ceva?
      No, el să pricepe la orice. (câte-un chic). Înțălesu-m-ai mata?
      P.S.
      Nu m-am priceput să spun ceva și-n grai bănățean.
  • +5 (13 voturi)    
    Cracanel crede ca toata lumea e a lui (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:18)

    Locke Lamora [utilizator]

    un dement ipocrit....pai el a doborat avioane cu civili care aveau nesansa sa zboare pe deasupra mujicilor....
  • +3 (7 voturi)    
    NATO O SA TINA PARTEA MEMBRULUI EI TARE (Marţi, 24 noiembrie 2015, 17:12)

    Susufler0 [utilizator]

    si o sa avertizeze Rusia sa-si vada de treaba ei, sa respecte granitele si sa nu apeleze la masuri de retorsiune.
  • 0 (2 voturi)    
    Rusia si-a doborat planoru' (Marţi, 24 noiembrie 2015, 18:11)

    Gogu [anonim]

    ca sa poata urla impotriva Turciei si sa atraga in conflict alianta;

    de fapt, daca stau sa ma gandesc, adica din putu gandiri, cred ca Rusia si Turcia s-au inteles sa doboare avionu', ca sa dea drumu' la bombite.
    Asta-i planu' lui Putin si a lui Erdogan. Ce nu stie Erdogan este ca Rusia chiar vrea conflict cu NATO. Ce nu stie Putin este ca NATO chiar vrea conflict Rusia - Turcia. Ce nu stiti voi, este ca Anglia vrea conflict RUSIA -TURCIA - NATO si viseaza sa redevina putere mondiala fara sa traga un foc, daca se poate.
    Oameni buni, s-a ajuns in punctul in care fiecare tara vrea ceva de la altii, iar prin asta s-a pus capat pacii mondiale. Dumnezeu sa ne lumineze.
    • -1 (1 vot)    
      Carevasăzică, (Marţi, 24 noiembrie 2015, 22:13)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui Gogu

      s-a ajuns la punctul G. Toate-s excitate ( punctele, vreau să zic).
      Anglia e fierbinte, Germania pune și ea pe foc, dar suflă, pe tăcute, și-n jarul Rusiei, Franța nu știe, încă, în fața cui să capituleze ( prin 40 era mai simplu), SUA stau cu UȘA închisă ( n-am găsit altă rimă), dar China ce alege oare? Petrolul rusesc, dolarii americani sau Europa de la marginea Bucureștiului?
  • 0 (0 voturi)    
    Cum nu retrosiune? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 9:39)

    Cristioan [utilizator]

    Cum poti sa zici ca "nici o decizie de retorsiune"??

    Nu, ruznacii nu au raspuns militar, ins ava rog vedeti aici pe HN, cum s-au reactivat toti postacii platiti de Kremlin, ce fusesera cam tacuti dupa ce a cazut guvernul lor, plus ca au aprut o gramada de nume noi, dar cu exact aceleasi postari ruznakofile!
  • 0 (0 voturi)    
    Din nou rusii! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:09)

    alin [anonim]

    Pe 3 oct. un avion rus a intrat in spatiul turc (argumentand condiile meteo-vrajeala, ei stiau ca ploua, doar is aviatori). Atunci a fost escortat, politicos de doua avioane de vanatoare turcesti si Rusia avertizata de NATO.
    Pe 16 oct. o drona Rusa (avion fara pilot) a fost doborata de turci.

    Cum se stie, Rusia a violat spatiul multor state suverane, inainte de Turcia, chiar si NATO (Canada, tarile baltice si scandinave..de Alaska stiu doar ca s-au apropiat.)
    Deci...cine o cauta. ?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu o cauta. E doar o tactica.Sii ce-i aia tactica? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 14:07)

      Costel Costelivu [anonim] i-a raspuns lui alin

      O cauta Turcia. A si anuntat ca abia ateapta orice ocazie. Rusii au fost peste tot si au incalcat spatiul aerian, chiar si la noi, doar Turcia s-a infierbantat. Tactica asta a rusilor n-a avut decat un rol: sa testeze sa vada cine e mai infierbantat. Turcii sunt cei mai infierbantati. Au si anuntat, ca li s-a infipt un cutit in spate. Adica turcii sunt tradatorii. Si ca ei sustin pe teroristi. Asta transmit rusii. Voi luati toti din context si recitati doar ce ati fost indoctrinati pana acum nu stiu de cine. Cand e clar ce spune fiecare si ce vrea fiecare. Testul de incalcare a spatiului aerian va continua pentru ca numai asa cred rusii ca vor putea afla cu certitudine cine le sunt dusmanii cu adevarat. Si ne-au spus si noua ce cred. Au intrat si la noi de mai multe ori in spatiul aerian si nu au fost doborati. Ai nostri nu sunt infierbantati. De aia. Ai nostri au capul pe umeri. Cinste militarilor nostri.
      • 0 (0 voturi)    
        Tactica sau provocare ? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 16:10)

        alin [anonim] i-a raspuns lui Costel Costelivu

        Nu stiu ce e aceea tactica, in acest caz f complex, dar as zice ca nu am fost indoctrinat inca, am parasit tara de ceva timp fara doctrina..
        Dar nu miroase a bine, nu ca turcii ar fi sfinti dar ursul rus se umfla rau in pene.
        Mai bine ar da-o la pace toti, ca ar avea nevoie de buldozere nu de tancuri sa refaca ce mai poate fi numit Siria... ca de dictatorul ei nu am cuvinte-RUSINE!

        Ce ma surprinde:
        1. Romanii snt prorusi masiv, chiar daca Turcia e aliat in NATO cu locul 4 in lume ca buget militar pe 2014 : dusmanul prietenului meu imi este dusman.
        2. Cine a facut rau Romaniei, cine a ameninta-o recent ca ocupa Bucurestiul in nu mai stiu cate zeci de ore...etc. Cine se opune la scut, facut pe pamant ro. Nu altii decat rusii, nu turcii sau americanii atat de invidiati si huliti de unii ro.
        3. Romania nu are armata (nici nu se pune pb de doborat avion rus, pot veni cu sutele, dar nu au ce face si NATO e ultima speranta) Romania are aliati si reciproc.

        Pacat ca nu vedem si nu stim tot... dar nici nu prea putem face multe, suntem simplii muritori.
  • 0 (0 voturi)    
    no, amu... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 16:02)

    ..13 [utilizator]

    Cred ca nu o sa mai trec rusii prin Turcia - AFERIM!

    In Ucraina au murit oameni nevinovati odata cu dobararea avionului civil -

    amu pilotii s-au catapultat, numa avionul s-a facut praf, asa ca tot avantaj mujicii si tot ei tipa...

    Bre, i-a sa ii facem sa taca vreo 30-40 de ani, ce ziceti se poate???! Poate ajung sa taca de tot...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri