ILUSTRATIE Victor Ponta a anuntat componenta Guvernului. Vezi in articol lista noilor ministri

de A. Neagu, R. Mihailescu, C. Barbu     HotNews.ro
Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:30 Actualitate | Politic


Premierul desemnat Victor Ponta a prezentat miercuri la pranz structura si componenta viitorului Executiv. Noul Cabinet va avea 20 de ministri - trei dintre ei sunt si vicepremieri - si 6 ministri delegati. "Ministrii desemnati vor fi audiati in comisiile de specialitate si vineri, in functie de vot, vom avea prezentarea programului de guvernare si votul pentru investirea noului Guvern. Vineri, dupa votul in Parlament, vom merge la Palatul Cotroceni pentru a depune juramantul", a anuntat Victor Ponta.

Ce e de remarcat in Guvernul Ponta 2: inlocuirea Ecaterinei Andronescu de la Educatie cu un apropiat al acesteia, pastrarea Monei Pivniceru la Justitie, absenta lui Raed Arafat de pe lista ministrilor, acordarea unui portofoliu extrem de generos lui Liviu Dragnea - care isi intareste astfel influenta pe scena politica, desemnarea la Energie a lui Constantin Nita in locul problematicului Iulian Iancu, intrarea in forta a baronului PNL Relu Fenechiu la Transporturi.
Din Cabinetul Ponta 2 nu fac parte cei trei ministri din Guvernul Ponta 1 acuzati de ANI de incompatibilitate - Eduard Hellvig, Liviu Pop si Ovidiu Silaghi.


Miercuri dimineata, structurile de conducere ale PSD (Comitetul Executiv National), PNL (Consiliul National Executiv) si PC (Biroul Politic) s-au intrunit in sedinte separate pentru a supune la vot propunerile pentru portofoliile din viitorul Cabinet.


Urmareste LIVE TEXT si LIVE VIDEO evenimentele zilei in politica.









Structura Guvernului:

Vicepremier, ministrul Dezvoltarii Regionale si Administratiei -
Liviu Dragnea

Vicepremier, ministrul Finantelor -
Daniel Chitoiu

Vicepremier, fara portofoliu - Gabriel Oprea

Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Daniel Constantin

Ministrul de Interne -
Radu Stroe

Ministrul Afacerilor Externe - Titus Corlatean

Ministrul Justitiei -
Mona Pivniceru

Ministrul Muncii -
Mariana Campeanu

Ministrul Industriei si Comertului -
Varujan Vosganian

Ministrul Transporturilor -
Relu Fenechiu

Ministrul Mediului - Rovana Plumb

Ministrul Apelor, Padurilor si Pisciculturii - Lucia Varga

Ministrul Apararii Nationale -
Mircea Dusa

Ministrul Educatiei - Remus Pricopie

Ministrul Sanatatii -
Eugen Nicolaescu

Ministrul pentru Societatea Informationala si Comunicatii - Daniel Nica

Ministrul Energiei -
Constantin Nita

Ministrul Culturii si Cultelor -
Daniel Barbu

Ministrul pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri -
Maria Grapini

Ministrul Fondurilor Europene -
Eugen Teodorovici

Ministrul Sportului si Tineretului -
Nicolae Banicioiu


Ministri delegati:

Ministrul Bugetului -
Liviu Voinea

Proiecte de infrastructura de interes national si investitii straine (in SGG) -
Dan Sova

Ministrul pentru Cercetare Stiintifica, D
ezvoltare Tehnologica si Invatamant Superior - Mihnea Costoiu

Ministrul pentru Dialog Social - Doina Pana

Ministrul pentru Romanii de pretutindeni - Cristian David

Ministrul pentru Relatia cu Parlamentul - Mihai Voicu


Victor Ponta
Foto: Agerpres
Victor Ponta: Ministrii desemnati vor fi audiati in comisiile de specialitate si vineri, in functie de vot, vom avea prezentarea programului de guvernare si votul pentru investirea noului Guvern. Vineri, dupa votul in Parlament, vom merge la Palatul Cotroceni pentru a depune juramantul

Ponta:
Am gandit o structura a Guvernului care sa raspunda ideii unei responsabilitati mult mai clare si directe a fiecarui membru. Am gandit ca obiectivele fundamentale ale guvernului pe urmatorii patru ani, cu un mandat deplin, nu temporar, sa poata fi atinse in urmatorii patru ani. Structura Guvernului presupune 20 de ministere, in sens institutional, sase ministri delegati, care fac parte institutional din structurile celor 20 de ministere, dar au atributii foarte clare si un vice-prim-ministru fara portofoliu care ma va sprijini in situatiile de securitate nationala, de urgenta, cum este cea de acum.


Ponta: Documentul semnat cu presedintele Basescu - Am aici acordul de colaborare institutionala. Cel prezentat pe surse de domnul senator Rosca Stanescu nu era cel final, era o ciorna.

Ponta: Este un acord de colaborare institutionala care prevede principii si valori comune, orientarea strategica a Romaniei, apartenenta la NATO si UE, independenta Romaniei, orientarea in directia aprofundarii constructiei europene, coeziunea mesajului externe, evitarea confruntarilor publice, politica externa, securitate, spatii de colaborare, conduita publica a celor doi semnatari, apropos de modul de adresare si respectarea functiilor.

E un acord care preia prevederi constitutionale si de buna functionare a institutiilor statului.


Intrebare: Desemnarea ca premier a fost conditionata de acest acord?

Nu, a fost un acord prin care cei ce ne cunosc mai putin, liderii europeni, sa aiba garantia ca nu mai vorbeste nimeni nici de lovituri de stat, nici de alte lucruri.

Cine a facut acea ciorna?

Pe lista nu apar persoane acuzate de ANI ca incompatibile.

Aveti o temere ca ar putea fi respinsi Dragnea sau Fenechiu la Cotroceni?

Legal, toti candidatii propusi indeplinesc conditiile legale.

Referitor la cei trei ministri pe care ii apreciez foarte mult si am lucrat foarte bine cu ei - Hellvig, Szilaghi si Pop - am considerat ca o chestiune de oportunitate ca ei trei sa nu faca parte din Guvern in aceasta faza. Sunt convins si astept decizia finala a justitiei, si daca va fi de respingere a acuzatiilor ANI, imi doresc sa lucrez mai departe cu ei ca ministri. Referitor la cei doi, lucrurile sunt foarte clare, iar dupa cazul Chiuariu si matusa Tamara, achitat, cazul Atanasiu, cred ca ar trebui sa fim mult mai prudenti si sa respectam ce scrie in Constituie, prezumptia de nevinovatie.

De ce era nevoie de acest document?

Crin Antonescu
Foto: HotNews.ro
Crin Antonescu: Am considerat ca pentru Romania o criza politica ar fi fost un lucru foarte rau, sa nu avem guvern, buget si in loc sa ne ocupam de zapada, pensii, sa ne ocupam de conflicte constitutionale.

Ponta: Imi asum acest lucru si cred ca am facut ce trebuia sa fac.

Crin Antonescu: Sunt alaturi de premier in aceasta decizie. Domnul prim-ministru a semnat acest acord in calitate de premier, nu in numele USL. Nu am spus niciodata ca nu are ce sa caute Gabriel Oprea in Guvern. Eu am semnat alaturi de Ponta langa semnatura lui Oprea si am fost impreuna in fata alegatorilor. Am semnat niste acte cu Gabriel Oprea, am candidat impreuna si e normal sa faca parte din Guvern.

ANAF va trece in subordinea dumneavoastra?

Victor Ponta: Nu, la Finante. La SGG e deocamdata domnul Moraru, dar nu e membru al Guvernului.


Ponta: Vineri, dupa votul in Parlament, vom merge la Palatul Cotroceni pentru a depune juramantul.

Ponta: Cei doi rectori sunt oameni tineri si sper sa faca fata la cele mai grele ministere. Domnul Nicolaescu are rezistenta mai mare, e mai vechi, si il are si pe domnul Arafat alaturi.

Victor Ponta: Vreau sa precizez ca am fost foarte multumit de activitatea Ecaterinei Andronescu ca ministru, va fi presedinta comisiei de Educatie din Parlament. Cei doi rectori tineri, fosti secretari de stat ai doamnei Andronescu, vor avea o sarcina extrem de dificila, ministerul Educatiei si Sanatatii sunt prioritati absolute ale guvernului si reprezinta domeniile cele mai dificile. Doamna Andronescu, in mai, cand a acceptat propunerea de a fi ministru, a fost o intelegere pana la investirea noului Guvern.

Victor Ponta: PC a avut in negocierea dintre noi posibilitatea alegerii functiei de vicepremier sau de a avea doua portofolii, si domnul Daniel Constantin, ca un adevarat lider conservator, a dorit sa fie si doamna Grapini in Guvern.

Crin Antonescu: Ministrii care au intrat in echipa premierului din partea PNL au fost propusi de mine si Biroul politic, dar au fost votati de Consiliul National Excutiv - 54 de voturi pentru si un vot impotriva. Am spus acest lucru pentru a sublinia ca au deplinul sprijin politic din partea PNL.

Ora 12:35:
Victor Ponta: Am tinut sa avem aceasta declaratie din aceasta sala pentru ca aici am anuntat si formarea USL in mod oficial, deciziile pe care forurile noastre politice le-au luat aici se refera la o coalitie de guvernare, de formare a majoritatii pentru guvernul Romaniei, ale carui obiective si componenta le voi prezenta plenului reunit al Parlamentului.


Ora 12.33:
PSD a aprobat lista ministrilor.

Ora 12.10: Crin Antonescu si Daniel Constantin au ajuns la sedinta PSD. Anuntul oficial privind lista ministrilor desemnati se amina cu citeva minute

Daniel Constantin
Foto: Agerpres
Ora 11:42: Daniel Constantin (Ministerul Agriculturii) si Maria Grapini (portofoliul IMM-urilor, Turism si Mediul de Afaceri) sunt cele doua propuneri ale Partidului Conservator, care au intrunit, in unanimitate, miercuri, voturile Biroului Politic al PC, a declarat deputatul conservator Bogdan Ciuca, citat de Agerpres.

Ora 11:09: PNL a votat, in sedinta Consiliului National Executiv, lista noilor ministri (cu 54 de voturi pentru si doar unul impotriva), potrivit Romania Tv.

Ora 10:35: Victor Ponta: PSD si PNL au o singura sansa in perioada urmatoare: sa fie solidare, ca sa nu mergem pe drumul pe care a mers CDR, Alianta PDL-PNL. Le-am multumit celor de la PNL si le-am spus cum vad colaborarea noastra viitoare. Fiecare minister va avea doar doi secretari de stat, nu neaparat monocolori, punem regula acceptarii si ideii de echipa.

Ora 10:35: Victor Ponta: PSD si PNL au o singura sansa in perioada urmatoare: sa fie solidare, ca sa nu mergem pe drumul pe care a mers CDR, Alianta PDL-PNL. Le-am multumit celor de la PNL si le-am spus cum vad colaborarea noastra viitoare. Fiecare minister va avea doar doi secretari de stat, nu neaparat monocolori, punem regula acceptarii si ideii de echipa.

Ora 10:31: Daniel Constantin: PC va avea doua portofolii in noul Guvern. (sursa: Agerpres)

Victor Ponta a declarat, marti seara, la B1 TV, ca structura Guvernului va fi de 26 de ministri cu tot cu vicepremieri - 13 de la PSD si 13 de la PNL. El a subliniat ca anuntarea negocierilor cu UDMR s-a facut dupa o consultare prealabila cu partenerii de Coalitie, dar spune ca atat acestia cat si importanti lideri social-democrati s-au razgandit dupa reactia unei parti importante a societatii civile si a presei.

Ponta a mai adaugat ca s-a inteles cu presedintele Basescu ca acordul incheiat intre ei sa fie dat publicitatii miercuri, dupa finalizarea structurii Guvernului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


39626 vizualizari

  • +45 (51 voturi)    
    ``componenta noului Guvern`` (Miercuri, 19 decembrie 2012, 11:01)

    potaissa [utilizator]

    ce ras am mai tras asa ,pe stomacul gol....
    • +19 (47 voturi)    
      razi ca proa sta (Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:14)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      nu vad ce este de ras. este chiar de plans. lasa mistocareala. cu fenechiu acolo, in curand ajungem toti la carute si biciclete pe strazi nesfaltate scumpe ca autostrazile
      • +44 (52 voturi)    
        Pai bineinteles ca e de plans, (Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:21)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        chiar mai rau,e de jale ,dar ma rog ,asta ati ales ,cu asta sa traiti.Ce ma face sa rad e faptul ca sunt inca destui inocenti care vad ceva bine in tot balamucul ,aka busole ,mazete ,colonei......
        • -31 (47 voturi)    
          crezi ca eram mai fericit (Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:28)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          cu videanu si ai lui?
          • +37 (45 voturi)    
            Faci ce faci si tot in..... nimeresti! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:15)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            Omule, dupa ce ca jignesti si nu primesti un raspuns pe masura (potaissa da dovada de toleranta si... umor) continui sa calci!
            Ce treaba are Videanu?
            Eu pot sa/ti spun ca am sa rad cu tot corpul, nu de placere ci de durere! De ce?
            Stiam ca asa va fi, voi ati crezut ca o sa scapati!
            Ati votat, acum urmeaza s/o luati!
            Cu Videanu, stiai cum stai!
            Cu felix, una zice si alta face!
            Mersi!
            • -6 (8 voturi)    
              aeros? cum stateam cu vidanu? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 21:04)

              jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              rad cu hohote in loc sa plang:))) videanu, felix, tot una este
        • -28 (42 voturi)    
          pai plangeti fratilor romani (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:04)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          si nu va mai vaitati in public.
          • +30 (34 voturi)    
            .... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:07)

            potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            esti doar macabru...
            • +31 (35 voturi)    
              Asa e el! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:38)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

              Doar e comunist si e colonel!
              • +10 (14 voturi)    
                who knows?! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:04)

                corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                poate e chiar avansat general de către Felix
                • -8 (12 voturi)    
                  poate... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:03)

                  Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

                  ... poate e avansat general de Base - ca doar BASE e acela care a facut colonei din indivizi care nu facusera nici amcar armata! >:)
                  • +5 (9 voturi)    
                    Esti blonda? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:42)

                    Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

                    ?
                    • +1 (5 voturi)    
                      poate da, poate nu... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:55)

                      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

                      doar ca la antene nu s-a dat decat prima parte a scandalului.

                      daca vrei e ca in bancul ala cu bicicleta acordata domnului ionescu. doar ca cine asculta antenele, nu asculta si radio erevan.
                    • -1 (3 voturi)    
                      ?!!!! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 20:56)

                      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

                      ai capcități telepatice :)))))
                  • +2 (4 voturi)    
                    Vezi Constitutia Romaniei art. 94 (Miercuri, 19 decembrie 2012, 22:03)

                    ty [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

                    Presedintele României îndeplineste si urmatoarele atributii:
                    b) acorda gradele de maresal, de general si de amiral;

                    Chestia cu "colonelul Turcescu" e o facatura uslasa pentru decredibilizarea unui ziarist incomod. Conform vechilor obiceiuri comuniste pentru propiile porcarii se cauta sa fie facuti raspunzatori adversarii politici.
                    Chiar te multumeste sa scrii astfel de lucruri Codruta N?
              • +1 (5 voturi)    
                Nu mai este Colonel (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:40)

                banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                De cand lam degradat....... la soldat neinstruit !
          • +24 (26 voturi)    
            pana acum.. (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:03)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            ..se plangea in public "electoratul" USL(aia de la Universitate..20 de oameni).. Cred ca si tu, Colonel, esti dintre aceia..
            Oricum, pentru tine si prietenii tai, cu un cretin dovedit ca Relu Fenechiu, la Transporturi.. o sa avem in curand de ales sa mergem pe mocirla cu bucati de asfalt in ea, sau pe mocirla cu iarba in ea.. o sa ne dea Fenechiu autostrazi imaginare, asa cum asta vara ne dadea niste scenarii si cifre imaginare, dar se jura ca sunt reale.. stii tu, la "referendumul" pucistilor..
          • +1 (3 voturi)    
            Si cind te gindesti (Miercuri, 19 decembrie 2012, 21:40)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            ca nu au trecut decit citeva zile de cind plingeai de "grija" celor cu pensii si salarii mici.
            "pai plangeti fratilor romani"
      • +37 (41 voturi)    
        Transformatul ca si transformatorul da` (Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:45)

        linarel [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        unde-i nenea cu caloriferul .

        Nu-i de ris e de plins . Daca astia din guvernul
        " cinstitilor " 2 isi inchipuie ca cineva din alte tari civilizate va da mana cu astfel de specimene se inseala amarnic .

        Vom ajunge mai jos decit am fost vreodata pe plan extern . Si guvernul lui Ceasca era mai curat
        • +9 (13 voturi)    
          Culoarea de fundal la Pivniceru e mirifica!!!!!! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:48)

          linarel [utilizator] i-a raspuns lui linarel

          ce bine se potriveste movul cu caracterul individei ca doua picaturi de tuica .

          HN niciodata n-ati fost mai sugestivi .Bravo
          • -4 (8 voturi)    
            poi, de... :D (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:03)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui linarel

            S-or fi inspirat de la "flacara violet", a lui Base... :P
            • +2 (2 voturi)    
              E culoarea celor de pe centura politicii (Joi, 20 decembrie 2012, 9:26)

              linarel [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              .
      • +16 (18 voturi)    
        ai exact ce ai votat! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:13)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        fiecare popor are parlamentul pe care-l merita, iar fiecare parlament are guvernul pe care-l merita (si voteaza).
  • -11 (37 voturi)    
    hehe (Miercuri, 19 decembrie 2012, 11:24)

    Mazeta [utilizator]

    Băsescu, Ponta și Antonescu nu se înțeleg ziua cu nici un chip, însă noaptea își fac vizite galante. Sunt cei mai neînduplecați adversari, dar sunt perfect de acord că: 1) acordul cu FMI tb să continue, 2) constituția tb schimbată, 3) resursele naturale tb exploatate urgent. Vorba aia: n-are baba nici un bai, are pită si mălai.
    • +17 (37 voturi)    
      :)) asa este (Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:15)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      practic se continua guvernarea pdl, ca si ei aveau aceleasi puncte. problema este ca gura usl-lui este muuult mai mare si stomacul la fel
    • +7 (11 voturi)    
      din putul gandirii? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:08)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      iar am uitat ca instructorul tau de partid are Nobel in economie si are solutii geniale in buzunar. Dar cum de le-a tinut secrete si nu le-a impartasit sefilor USL? sau pe bani buni lui Sarko/Hollande, Rajoy etc....
    • +4 (8 voturi)    
      malai de felix (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      a lu felix nu e in lista..vai de mamaliga ta
  • +30 (34 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:30)

    Erasm [anonim]

    • +30 (34 voturi)    
      ... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 12:56)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      din buzunarele bugetarilor, pensionarilor si asistatilor o parte mai mica. din buzunarele celor care chiar muncesc, o parte mult mai mare.

      pentru ca in tara asta numai cine nu munceste nu greseste.
    • +7 (9 voturi)    
      putina logic? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:11)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      de ce sa scoti? e mai simplu (Fl.Georgescu o stia de mult) sa le lasi sub inflatie si scad in mod "neanuntat" si nu mai ai pe cine sa injuri. Orice crestere la energie se duce in TOATE produsele.
    • -5 (7 voturi)    
      chiar...? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:05)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      De platit eu stiam ca au 13 miliarde in 4 ani...
      Dar in fine, nu conteaza: EI (adica USL) au facut datoria aia de 20 (sau 14) miliarde? plus inca vreo 89 - 90? >:
  • -8 (16 voturi)    
    din lista aia... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:02)

    brita [utilizator]

    cred ca singurul potrivit la locul potrivit e Teodorovici. parca a fost sef la OPCP, auzisem lucruri bune despre el pe vremea aia.
  • +28 (30 voturi)    
    dinozauri (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:05)

    cotora [utilizator]

    membrii guvernului sunt dinozauri politici, nu stiu ce fel de guvernare va fi !
    • +10 (14 voturi)    
      guvernare pe cale de disparitie? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:06)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      :D
      guvernare extincti-onala? :D
      ..tot vine 21 Dec... :D
  • +30 (32 voturi)    
    Am murit de ras (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:20)

    Alsta [utilizator]

    timp de 5 minute...Ministerul Competitivitatii -genial...Ministerul Apelor.....astept Ministerul Adevarului si Ministerul Magiei....
    • +18 (20 voturi)    
      si nu uita.. (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:08)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Alsta

      .. Ministerul Piticilor de Decor..sau, de ce nu, Ministerul Piticilor Imaginari (aia de care vorbea Fenechiu la "referendum" ca nu ar trebui sa mai fie pe lsite ca nu mia exista..)
    • +17 (19 voturi)    
      da (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:15)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alsta

      chiar, ce va face varu jean guzganian la asa un minister, va competitivi toata ziua, iar penalul fenechiu probabil va cumpara dube noi pentru transportul detinutilor?
    • +2 (4 voturi)    
      Ar mai trebui si (Miercuri, 19 decembrie 2012, 22:19)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Alsta

      Ministreul Ministrilor cu Probeme pentru rezolvarea unitara a problemelor complexe a ministrilor.
  • +18 (20 voturi)    
    :( (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:47)

    utilizator_ [utilizator]

    3 intrebari pentru "prospaturi":

    1.cati votanti rezidenti si nerezidenti ( aici, afara si aiurea) au drept de vot in Romania?

    2.cat a pierdut ( estimativ) pina acum Romania din fondurile EU?(consideram momentul zero ca fiind ziua 1 a guvernului Ponta1)si viceversa e interesant( adica cati bani au atras?)

    3.cate proiecte din cele 40.000 indicate de Mugurel Isarescu va rezolva guvernarea( adica finaliza)?9exista o lista a lor?)

    ar mai fi si altele (multe) dar am vaga banuiala ca si 3 intrebari e mult pentru numele vazute pe lista Ponta 2.vin vremuri grele.
  • +26 (30 voturi)    
    Bravo Romania, ai ministru un chelner penal! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:52)

    triciupa [utilizator]

    Asadar fostul chelner si actualul baron trimis in judecata fenechiu a ajuns ministru!
    Dupa umilinta la care ne-a supus colegiul 8 Bucuresti trimitandu-l in parlament pe turnatorul voiculescu, acum un individ adus in fata justitiei pentru grave fapte penale a fost numit ministru!
    Canaliile regimului comunist si interlopii isi continua marsul triumfal sub privirea bovina a unei populatii indobitocite iar Romania plonjeaza spre abisuri tot mai departate de civilizatia europeana. Iata, cu numirea chelnerului penal in functia de ministru ne apropiem de Groapa Marianelor, un record de adancime, un minim istoric pe care n-as fi vrut sa-l traiesc vreodata.
  • +20 (22 voturi)    
    puscariabilii (Miercuri, 19 decembrie 2012, 13:57)

    bunicul [utilizator]

    Daca Presedintele mai are sange in instalatie nu-i va confirma pe Fenechiu si Dragnea
  • +11 (13 voturi)    
    Unde-i ala micu (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:26)

    mioan [utilizator]

    Cred ca a incurcat cultura cu agricultura
  • +13 (17 voturi)    
    Mama ce dezastru... (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:43)

    trem [utilizator]

    abia acum se vede cum se bat pe posturi si pe cat mai multa putere. De fapt se pare ca bataia pe un anumit minister e determinta de potentialul lui de a produce bani pentru cei din conducere si 'amicii lui'...inca 4 ani ratati cu tot felul de hiene umblatoare care vor trage pe turta lor....oare cand se va termina! Probabil niciodata.
  • +13 (15 voturi)    
    Sarbatori fericite (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:44)

    claude_m [utilizator]

    Era mai bine daca lasau sa treaca sarbatorile si mai apoi sa anunte ca vom avea un guvern cu "specimene" ca Fenechiu.
    • +3 (5 voturi)    
      de ce?! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:06)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui claude_m

      putem să ne îmbătăm şi de necaz, nu numai de bucurie. Au politicienii noştri grijă
  • +9 (11 voturi)    
    Intrebare: (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:55)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Ce inseamna ministerul: "Romanii de pretutideni" ?
    • +5 (7 voturi)    
      înseamnă că e şi ministrul meu (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:07)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      da dacă-l prind pe aici o să-i spun direct în faţă unde să meargă
    • -4 (6 voturi)    
      nu e "minister" (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:59)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      e "departament"
  • +11 (13 voturi)    
    Slab, domnilor, foarte slab! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 14:57)

    Dacos [utilizator]

    Cel mai slab guvern din toate cate au fost. Dragnea, Fenechiu si Nita il trag in jos. De tot! Si o data cu el si pe noi, ca tara.
    • -6 (8 voturi)    
      zau...? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:08)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Dacos

      Mai "slab" chiar decat un guvern in care un tzepar ajunge ministru la "industrii" iar contabilul sau (care falimentase o unitate industriala MARE) ajunge ministru la "finante"?

      Chiar asa? zau? pe bune? >:
  • +10 (12 voturi)    
    haita (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:13)

    zot [utilizator]

    si=a impartit prada; cine nu a priceput mai inainte in 3 luni o sa vada ce a votat. cu un guvern care ii "contine"
    pe fenechiu, nicolaescu, sova, junele banicioiu si voicu
    vom avea doar programe de televiziune si educatie politica; cred ca romanii nu se pot ajuta singuri
    • -7 (9 voturi)    
      nu impart ei prea mult (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:09)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui zot

      A avut grija PD sa faca sa dispara cam totul... :D
      • +5 (7 voturi)    
        Ai primit ordin? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 18:48)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Sa comentezi la toate postarile? Get a job!
        • +1 (3 voturi)    
          nooo, e altceva (Miercuri, 19 decembrie 2012, 20:59)

          corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          e addicted
  • +7 (9 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:25)

    Erasm [anonim]

  • +7 (11 voturi)    
    Guvern = Marionete Interese Recompense (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:35)

    evoque [utilizator]

    Se poate si mai prost pentru ca prostia este infinita, la o tara cu un parlament infinit trebuie sa avem si un guvern pe masura.
    Prima si cea mai mare tampenie este Fenechiu la transporturi, individul dupa ce ca are dosare penale si cred un proces in derulare nu se poate abtine si vrea sa fie ministru, in fapt este visul sau erotic de foarte multa vreme. Acu' sa te vad base cum stai puscariabili!!.
    Mediu despartit de ape si paduri doar ca sa faci un minister pentru madam Varga, miroase a recompensa.
    Educatie: Marioneta lui abramburica.
    IMM: clar recompensa.
    Fonduri europene: fostul consilier a lui ponta, o alegere buna si proasta in acelasi timp.
    Sport: inca un minister facut pentru o persoana care trebuie sa aiba si ea un minister.
    Buget: ce sa zicem produsul antenelor. a mai facut tampenii pana acum de ce sa nu continue.
    De Varujan nu mai zicem nimic pentru ca stim ce "geniu" al economiei si finantelor este plus ca ii era promis si lui un minister.
    "Ministerul" lui Sova este cel mai tare, suna precum o invitatie la a darui comisioane.
    Una peste alta mai era loc de cateva ministere ca sa fie toata lumea multumita.
  • +10 (12 voturi)    
    Si cum ramane cu constitutia?!?!?! (Miercuri, 19 decembrie 2012, 15:56)

    slakeritul [utilizator]

    Răspunderea membrilor Guvernului ARTICOLUL 109
    (2) ... Trimiterea în judecată a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din funcţie. ...

    Relu Fenechiu este trimis in judecata, acum este numit direct suspendat sau cum?
    • +7 (9 voturi)    
      foarte simplu (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:09)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Băsescu trebuie să respecte Constituţia. Îl confirmă şi a doua zi îi cere demisia. Cu Dragnea la fel. Dacă nu va respecta Constituţia va trebui să fie suspendat
  • +7 (9 voturi)    
    :) (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:29)

    Analfabet [utilizator]

    Dar unde e Agricultura?
    • +7 (9 voturi)    
      in (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:52)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      buzunarul varanului felix.
  • +11 (13 voturi)    
    Fenechiu (Miercuri, 19 decembrie 2012, 16:54)

    RTK [utilizator]

    Fiind din Iasi turbez cand il vad pe individul asta Fenechiu ministru.
    Suntem un popor de idioti.
    • +4 (8 voturi)    
      pai si (Miercuri, 19 decembrie 2012, 17:24)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui RTK

      david, ministru peste romanii din antarctica si oceanul pacific, nu e tot din iasi? Si ce fata de tigan manelist are, de fapt parca il chema troaca sau asa ceva, nu david, in orice caz un nume mult mai potrivit.
  • +9 (11 voturi)    
    Transilvania (Miercuri, 19 decembrie 2012, 19:28)

    IoanaDC [utilizator]

    M-am uitat de curiozitate pe toate linkurile afisate pentru a vedea de unde vin toti acesti viitori conducatori: Teleorman, Vrancea, Gorj, Olt, Iasi, etc. Un singur ministru vine din Transilvania, mai precis din Harghita (Mircea Dusa, propus la Aparare). Si ma refer aici la Transilvania in sens larg, incluzand Banatul, Crisana, Maramuresul.

    E oare normal ca regiunea cea mai dezvoltata a tarii sa nu aiba nici un cuvant de spus in felul cum va fi gestionata tara? La ce fel de politici economice ne putem astepta de la un guvern ai carui membri provin in mod disproportionat din regiunile cele mai slab dezvoltate? In aceste conditii, se mai mira cineva ca multi transilvaneni isi doresc regionalizarea?
    • +2 (8 voturi)    
      eu (Miercuri, 19 decembrie 2012, 19:56)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      abia astept autonomia Ardealului sau chiar mai mult, cind Romania va fi exclusa din UE si reintegrata in spatiul ex-sovietic, adica acolo unde le place celor din teleorman, vrancea, gorj, olt,
      iasi,etc., sa fie.
      • -4 (6 voturi)    
        Ce se întâmplă oameni buni? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 20:58)

        Non.e [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        La voi iarna e mai cald ca vara?
        Cum de v-ați înfierbântat așa?
        Înfierați mai tare decât comuniștii în ședințele de partid.
        Dar auto demascarea când v-o faceți?
        ..................................................................................................................................................................
        IoanaD, ai dreptate. Dar pe vremea lui Boc, Pogea, Paul- Vass, Hunor, , Blaga nu te-ai întrebat nimic?
        • +5 (7 voturi)    
          si totusi? (Miercuri, 19 decembrie 2012, 21:45)

          IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui Non.e

          Intr-adevar, e trist sa ajungi sa regreti unele din numele enumerate in comentariul dumneavoastra. Si totusi, la ce ne putem astepta de la un guvern care exclude o treime din Romania? Daca faptul ca se poate si mai rau decat ce-au facut guvernele PDL va da o satisfactie, cred ca nu veti avea mult de asteptat. Da, va fi mai rau, si disproportionat va fi mai rau pentru Transilvania.
  • +2 (4 voturi)    
    Eu (Miercuri, 19 decembrie 2012, 23:10)

    Non.e [utilizator]

    am vrut sa spun ca incompetenta se gaseste, in aceeasi masura, in fiecare regiune.
    Si eram curios daca v-ati intrebat, pe vremea cand unitatea de masura pentru competenta era bocul, de ce nu era exclusa o jumatate de tara?
    Sunt cpnvins ca baronii USL enumerati de dumneavoastra sunt la fel de voraci si de daunatori precum Falca, Pinalti, Riti, Videanu, Flutur.
    Spre deosebire de dumneavoastra, eu vad gunoaiele din ambele tabere. Iar diamante sau, macar pietre semipretioase, nu vad la niciuna.
    Daca sunteti activist(a), e normal. Daca nu sunteti, e grav.
    • +2 (4 voturi)    
      Transilvania (Joi, 20 decembrie 2012, 0:38)

      IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui Non.e

      Nu ma refeream la competenta sau lipsa ei legat de membrii guvernului, nici la un partid sau altul. Ma refeream la un guvern cu 26 de membri din care se pare ca unul singur provine din Transilvania. Intr-o tara in care buna parte din veniturile bugetare sunt adunate la guvernul central, dupa care sunt impartite pe judete dupa tot felul de criterii mai mult sau mai putin transparente, in ce masura veniturile vor ajunge in judetele transilvane? Eu una ma astept dupa cum arata acest guvern ca proiectele de infrastructura din Transilvania sa fie amanate in defavoarea celorlalte regiuni pentru simplul fapt ca nimeni in guvern nu are interesul sa apere interesele Transilvaniei. Si in conditiile acestea, ma astept ca nemultumirea transilvanenilor si impresia lor (corecta sau nu) ca duc in spate regiunile sarace ale tarii sa se exacerbeze. Si ducand mai departe rationamentul, nu m-as mira ca Transilvania sa fie regiunea cea mai interesata de regionalizare, in timp ce celealalte regiuni si membrii guvernul care le reprezinta sa se opuna vehement.

      Faptul ca in comentariile mele ati gasite nuante politice chiar unde nu erau, plus eticheta absolut gratuita de activista, nu este decat o noua dovada pentru mine a incrancenarii fara rost la care s-a ajuns in Romania de azi. Si ca sa va raspund la insinuare- nu, nu sunt "activista" de nici un fel, nici macar sustinatoare a autonomiei Transilvaniei. In schimb predau economie undeva departe unde problemelor regionale li se acorda o foarte mare atentie.
      • 0 (0 voturi)    
        Iar eu (Joi, 20 decembrie 2012, 22:41)

        Non.e [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

        m-am referit la perioada anterioara, cand Banatul, Moldova, Dobrogea ( mai mult de o treime din tara) nu prea au fost reprezentate in Guverne, si nu prea am auzit de mari proiecte finantate in aceste zone. Regionalizarea, in mod normal, ar trebui sa conduca la o dezvoltare economica mai buna a regiunilor. Dar ce va indreptateste sa credeti ca regionalizarea romaneasca ar fi una normala, adica in interesul CETATENILOR?
        indiferent ce guvern o va face, nu credeti ca s-ar putea sa ne procopsim cu regiunea Falca, regiunea Pinalti, regiunea Oprisan, regiunea Mazare, regiunea Vanghelie, etc?
        Cat priveste Transilvania, nu sunt ardelean dar cred ca mai exista pe undeva spiritul celor 100.000 de romani care au strigat la Alba Iulia , vrem sa ne unim cu tara' . Retineti ca n-au cerut independenta ori autonomia.
        Ar fi bine, dupa parerea mea, sa combateti ideea ca judetele transilvane duc in spate judetele sarace. In calitatea dumneavoastra de formator de opinie si de persoana educata, ar fi bine sa nu cultivati zazania ci sa mediati.
        Luati aminte la ce va spun. In cazul distrugerii statului unitar Romania, nu vor avea de castigat romanii.
        Vedeti cazul Iugoslaviei. La ce a dus `regionalizarea" unui stat care era deja federativ?
        La crime, razboaie, nationalism exagerat. Pentru ce?
  • 0 (0 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 20 decembrie 2012, 10:21)

    Erasm [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by